Právě ten originální design je to jediné, co je na Cactusu zajímavé. Jinak je to neuvěřitelně ošizené auto, které nemá ani otáčkoměr či stahování oken zadních dveří. 8-s
bohužel je to pravda, přidej k tomu mizerné zpracování, škubající převodovku a zjistíš že za ty peníze je to předražený krumpl ;-\ jestli takhle budou vypadat všechny další Citroeny tak potěš koště....
Byl jsem se na Cactuse dívat na autosalonu, dal jsem i zkušební jízdu a nepřesvědčilo mne to. Resp. odradilo mne to.
Design je přesně takový jaký se mi líbí. Jiný než všechno ostatní a to i vevnitř. To čím tento vůz nepřesvědčí je technické zpracování a zcela neodpovídající cena. Zkuste si schválně u kaktusu zavřít zadní dveře. Ozve se plesk, jako když zavíráte dvěře Favoritu z roku 1992. Opravdu ani o kousek lepší (zavírání předních dvěří je OK).
Kufr. Co to je za kus hadru na té podlaze kufru? Todle už dnes fakt ne... Je to takové ošizené na krev.
Cena asi před půl rokem když jsem byl na prohlídce 380 tis v základu (dnes možná 350). V základu je 1.2 litrová atmosféra a pouze žlutá barva karoserie. I bílá barva je za příplatek. Základní motorizace jede blbě (tvrdil prodejce). Další možnost je 1.2 turbo. Tou sem jel na projížďku. Dynamika celkem OK, rozhodně ne na chlubení, prostě takovej normál, pohoda. Co mne šokovalo byl svist od předních zrcátek při překročení asi 70 km/h. Děs.
Kdepak, todle za nějakých 450? >:D >:D >:D
Na Cactuse jsem se byl taky v showroomu Citroënu ze zvědavosti podívat, a moje dojmy byly přesně totožné! Za ty peníze si to může koupit jen naprostý blázen! Je to totiž taková hezčí Dacia (ta má ale alespoň otáčkoměr a stahovací zadní okna). :-! Jestlipak už se u Cactusu zmohli alespoň na dělenou zadní sedačku? Pokud ano, tak tipuju, že bude pouze za příplatek! >:D