Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nekupujte ojeté elektromobily, radí Consumer Reports

Americká organizace Consumer Reports varuje před nákupem raných elektrických bavoráků z druhé ruky, jsou prý nespolehlivé. Zhoršuje se ale i Nissan Leaf, zatímco Tesla je na tom mizerně už tradičně.
Zpět na článek
23. 3. 2016 10:10
22. 3. 2016 18:26
22. 3. 2016 19:02
22. 3. 2016 20:55
23. 3. 2016 07:18
22. 3. 2016 19:53
22. 3. 2016 20:12
22. 3. 2016 21:06
22. 3. 2016 21:49
22. 3. 2016 22:28
23. 3. 2016 07:47
23. 3. 2016 07:46
23. 3. 2016 09:43
23. 3. 2016 12:32
23. 3. 2016 16:48
22. 3. 2016 21:12
22. 3. 2016 22:13
23. 3. 2016 07:47
22. 3. 2016 23:09
23. 3. 2016 09:35
Avatar - Ja Prvni 123
22. 3. 2016 18:13
Jo, to zní logicky...
>:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
22. 3. 2016 20:46
Re: Jo, to zní logicky...
>:-[] :yes:
Avatar - wakantanka
22. 3. 2016 18:14
Aaaaa vida...
... on ten KHARLov vlhky plagatovy sen je vlastne nespolehliva elektricka popelnice. :-)

PS:nic proti Tesle,ale nedalo mi si nerypnut. :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2016 18:21
Re: Aaaaa vida...
vcelku som prekvapeny z mizerneho vysledku bmw.... aj klasickej 5ky.... co sa s bmw deje v poslednej dobe ozaj neviem ale ta znacka sa spolahlivostou a chlapackym imidzom aspon mne teda uz straca pred ocami ... dnes by som sa jej uz vyhol sirokym oblukom ( za mna dnes jednoznacne jag alebo lexus z tych akoze premioviek ) .... navyse nova X1 uz skor posobi ako auto pre holky nehovoriac o tych novych tiez nie moc vizualne podarenych MPV ... ozaj neviem kam smeruje bmw ale snad nenajdem jediny model okrem Z4 ktory sa mi ozaj paci a ktory stoji za tie prachy ktore za neho pytaju ... pre mna je sucasne bmw obrovskym sklamanim... od 1 cez i3 az po 7micku ... cest vynimkam ( Z4 ) ... kto ich kupuje ozaj neviem.. dnes asi fakt uz len firmy samozrejme vsekto v dizli jak inak ....
Avatar - speedfred
22. 3. 2016 22:05
Re: Aaaaa vida...
kupujú to ľudia čo na to majú, a ty možeš o tom iba teoretizovať. Ja by som do bawora išiel hneď,ale nemám navyše 2mil na nejaký normálne vybavený.
23. 3. 2016 04:56
Re: Aaaaa vida...
Kup si novýho, jezdi 4 roky jak potřebuješ a pak dej echo. Tvůj vždy negativní názor na vrtuli čiší z každýho příspěvku, ale je pouze hypotetický ;-)
Avatar - CommonUser
23. 3. 2016 08:58
Re: Aaaaa vida...
HK svet - necitam, tie jeho 3 bodkove komentare ku vsetkemu stoja za ... >:-[]
Cire teoretizovanie z Hornej-Dolnej a neschopnost dokocit myslienku jednoduchou vetou s bodkou. V praci (ci skole) asi zatazeny podla tohto nebude.
Pocita asi pocet prispevkov za rok. Chce byt V TOP TEN.

Na druhej strane ak si vezmem komentar ku BMW AG, tak to je uz davno viac AG ako BMW. 8-s A nie kazdy ma na to, aby tuto skutocnost zazil na vlastnej kozi. Aj ked ani toho prachaca nepotesi, co si to vlastne kupil. Viz. youtube BMW M6 (taliansky podnikatel), stealthove prispevky min. za posledne 3 roky, sudne tahanice nemeckeho podnikatela kvoli nulovej hodnote auta po leasingu a 100 tkm, ci testwageny. Hmmm. Ale nie su v tom hnoji sami. EU fakes overall.
Avatar - TeeJay
23. 3. 2016 09:21
Re: Aaaaa vida...
Bavoráky se sypou, hmmm. To je mi novinka. >:D
22. 3. 2016 19:04
Re: Aaaaa vida...
nekvalita Tesel S je celkem znama, ovsem zaruka 8 let to celkem dobre vynahrazuje, musi se brat v potaz ze je to nova automobilka, model S je jejich seriova prvotina a vpodstate se na tom modelu ucej jak delat auta
Avatar - wakantanka
22. 3. 2016 19:17
Re: Aaaaa vida...
Ja tebou zmienenu skutocnost nerozporujem. Len som narazal na tie Kharlove vecne kydy o dieslovych ci benzinovych popelniciach.
Avatar - Hittman
22. 3. 2016 20:47
Re: Aaaaa vida...
Za ty prachy, který to prodávaj, to se učí hezky >:D
23. 3. 2016 07:15
Re: Aaaaa vida...
no tak to radsi ani nechtej vedet jak ruchove jsou supersporty za desetinasobnou a jeste vetsi cenu kde mas jakous takous zaruku 1-2 roky, a kuprikladu jen spojka u Zondy je brana jako spotredni dil, takze max 6 mesicu, a za tu nejlevnejsi vyplaznes cca 30 tisic eur, to je po pul roce vlastneni auta za 600 tisic eur super ne? >:D a co jsem tak mel moznost obcas mluvis s lidma jinych znacek supersportu, tak na tom neni zadna nijak vyrazne dobre, od Lotusu az po Koenigsegg, mimochodem Exige jsem si chtel kupovat a mel nan pripravenej baksis, nakonec me nastesti osvitilo a auto si radsi jen pujcim kdys mam naladu, beztak mam cas se s nejakym autem jo radostne projet tak 5x do roka, je pro me teda nastesti zbytecne takove auto vlastnit
23. 3. 2016 10:10
Re: Aaaaa vida...
Však spojka je spotřební díl, v podobném smyslu jako brzdové kotouče. To nejsou auta stavěná na dojíždění do práce a velké nájezdy s minimem servisu.
23. 3. 2016 11:29
Re: Aaaaa vida...
mimochodem nekteri primi konkurenti Tesly S co se segmentu tyce, dopadli jeste hur, viz treba BMW 5, a nijak zvlast valne skoncili i A6 a MB-E a to napric jejich motorizacema vcetne vycevalcovych ;-) co se spolehlivosti pohonu tyce dokonce skoncili hur vsechny jmenovana 3 auta, tedy ze prumerne najedou bez poruchy pohonu mene nez Tesla S
Avatar - twistedTSD
22. 3. 2016 18:26
i3
"Další modelové roky "ítrojky" ale v seznamu prozatím nejsou, lze tedy očekávat, že kvalita šla nahoru."
Jestli je důkazem zvýšení kvality to, že se ne*erou auta mladší dvou let, tak určitě. :-)
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2016 19:02
ja bych
ja bych ojety elektromobil nekoupil prozatim ani kdyby se vyznacoval extra spolehlivosti, dokud se +- neustali cenotvorba a kapacita baterii, tak se budou kazdy rok objevovat nove kousky, takze behem pristich 5-8 let je investice do ojeteho a tedy jiz zastaraleho EV vpodstate nesmysl, to co se u EV dnes vyvyji nejvice je kapacita baterii, a je proste blbost si dnes koupit ojete EV kdys vime ze za rok prijde nova verze kde bude treba dvojvasobna baterka, tedy stezejni komponenta sledovana u EV a cena tech ojetin razem extremne klesne

doba kdy bude normalni pro koupi ojeteho EV nastane az prave ve chvilich kdy skonci hon na kapacitnejsi a kapacitnejsi baterie a zaroven doba kdy se objevej firmy ktere budou baterypacky menit mimo samotne vyrobce, tedy "neoriginalni" dily, ta kapacita se bude u strednich aut pohybovat na urovni 80-100kWh, nad tuhle hodnotu nema smysl moc navysovat pro bezneho zakaznika
Rozbalit vlákno
3
22. 3. 2016 20:55
Re: ja bych
Já bych si elektromobil nekoupil ani nový, natož ojetý! :-)
Re: ja bych
Elektromobil je zatiaľ len pre tých, čo si môžu a chcú kúpiť nový. Masy si ešte chvíľu počkajú. 100 kWh batériu už Tesla predstavila, ale podľa mňa to ešte časom pôjde hore, vzhľadom na dojazd moderných dieslov možno aj na dvojnásobok a nemusí to už ani trvať dlho. Záujem sa sústredí viac na nižšie výrobné náklady, dlhšiu životnosť, menší objem a hmotnosť, maximálnu spoľahlivosť. Ale to sa rozhodne nestane bez všetkých tých takzvaných bláznov, ktorí sú dnes ochotní za elektromobily platiť nemalé sumy a ich kúpou aj propagáciou tak prispievajú k ich vývoju. Naozaj nechápem ten odmietavý postoj verejnosti a jediný uznávaný pohľad na vec - ten ekonomický. Asi im vyhovuje trpieť civilizačnými chorobami z hluku, prachu, smogu a všetkého možného ďalšieho znečistenia, ktoré je priamym dôsledkom aj automobilizmu v súčasnej podobe.
23. 3. 2016 07:18
Re: ja bych
tak novej bych nemel problem taky, ale Tesla je pro me zatim draha a vpodstate cekam jak se to vyvyne s Amperou-e a Teslou 3 a jake budou jejich ceny v EU, to jsou elektromobily po kterych ja prozatim pokukuju, ty pro me maji jiz dojezd ktery by me stacil a spekulovanou cenu kterou se nemam problem
Avatar - CHerokee
22. 3. 2016 19:13
A ještě jedna rada
Pokud je člověk soudný a váží si peněz, neměl by kupovat elektrické auto vůbec. :-!
Rozbalit vlákno
5
Re: A ještě jedna rada
Keby bol každý taký ako píšeš, dnes by nás stále ešte vozili kone, pretože klasický automobil bol v podobnej situácii a keby si ho nikto nekupoval v začiatkoch, keď bola jeho cena vysoká, účinnosť motora úbohá a spoľahlivosť skoro nulová...
Nekupujte to, je to drahé a nespoľahlivé, počkajte až to prejde dostatočným vývojopm - toto som už čítal X-krát, to môže napísať fakt len pablb.
Avatar - CHerokee
22. 3. 2016 21:47
Re: A ještě jedna rada
Osobní invektivy si nechej od cesty. A proč by mělo auto pohánět něco, co už konstruktéři vyřadili před mnoha desetiletími? Baterky nejsou nic nového.
23. 3. 2016 07:25
Re: A ještě jedna rada
a vys jake baterky vyradili a proc je vyradili? protoze prislo par panu co jim "na zahrade" tryskala ropa a pomoci velkeho baliku penez premluvili urcite jine lidi ze jejich palivo je "lepsi a bezpecnejsi" , no a ted se to obraci, tech penez maj vic energetici a prichazej s tim ze jejich palivo je "lepsi, bezpecnejsi a min zatezuje zivotni prostredi a min ublizuje lidem"

takze lidstvo bude spokojene zit dal, vpodstate se pro nej mnoho nezmeni krom toho ze treba mirne ubudou nektere civilizacni choroby, a jen par zaprdenych neandrtalcu se par let bude vstekat na forech, to je cele co to udela, nic vic a nic min :-!
Re: A ještě jedna rada
Nauč sa čítať a nedomýšľaj si. Kde vidíš niečo osobné?
(Zvláštne, že postihnutí si všetko automaticky berú voči sebe, aj keď im to tak nikto nenapísal.)
23. 3. 2016 07:20
Re: A ještě jedna rada
na tebe presne plati tahle vete "Samozřejmě nové technologie můžete ignorovat, jako na počátku 20. století vozkové a povozníci ignorovali možnosti automobilismu…." a ty jsi ten vozka ;-)
22. 3. 2016 19:53
Bieda pokroku
je to trochu bieda, kam dospel pokrok. benzíny sú maloobjemové (už aj trojvalce), s turbom a množstvom potencionálnych problémov. diesely majú DPF, močovinu a plno ďalších potencionálnych problémov. vozidlá s batériami (hybrid, EV a pod.) sú tiež dlhodobo stratová investícia, kvôli cene nového a cene batérií pri výmene. všetky alternatívy zahŕňajú do budúcna oveľa vyššie náklady (aj o tisíce EUR) oproti pôvodným motorom.
buď budem mať nové a rýchlo ho do štyroch rokov a max. 100.000 km predám. alebo si nechám jazdenku, ktorá ešte nemá problémovú prekomplikovanú konštrukciu.
ALEBO si už konečne vytiahnem bicykel, keď prišla jar :-!
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2016 20:12
Problemy
Co tak aj napisat ze co je na tych autach zle? Ci to sa v tom reporte neuvadza?
Rozbalit vlákno
2
Re: Problemy
Každá uvažujúca či zvažujúca duša poteší. :yes:
Avatar - Dylan McKay
23. 3. 2016 06:45
Re: Problemy
Já vidím jiný jev- jednomu článku místní dieselfans věří, ale kauzu dieselgate s jasnými důkazy označovali za výmysl...

Chtěl bych vidět evropskou statistiku poruchovosti elektromobilů.
22. 3. 2016 21:06
Fokt
Po přečtení prvního odstavce jsem se zděsil, že jste do redakce přibrali Bednáře nebo nějakého podobného blba z Autofora. Pak jsem uviděl jméno autora a vše se vyjasnilo. No co, každá vesnice má svého obecního blázna. :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CHerokee
22. 3. 2016 21:49
Re: Fokt
Aha a když někde mají odvahu psát své názory na rovinu, tak jsou to blbové? To je předsudek ukazující na velkou omezenost.
22. 3. 2016 22:28
Re: Fokt
Pokud ten názor podloží věcnými argumenty a čestně vedenou racionální kritikou, tak ne. Pokud to podloží emocionálními výlevy, které opepří překroucenými poloinformacemi vytrženými z kontextu a doplněné svými výmysly, pak jsou to * a trotlové na n-tou. Zkuste si přečíst něco o novinářské etice. Autoforum je žumpa, která nemá se žurnalismem nic společného. Krom toho to není jen etika, ale i styl, forma a mnohdy i pravopis, s čím mají na autofóru problém.

A od pana Fokta jsem taky zatím nečetl jediný slušný článek. Krom toho, že má slušný bias, i jeho články nemají žádnou logickou formu ani ucelený koncept, začnou nějakým výkřikem a pak skončí náhle, bez jakéhokoli vyústění. Zcela tam chybí i nějaké konkrétní informace, které by článku daly substans. Tohle je prostě po všech stránkách amatérská práce, a ještě to ani není takový ten nadšený amatérismus, ale takový ten upachtěný, malomyšlenkářský, závistivě nablblý. Zkrátka odpad.

Mimochodem, pokud se zastávate "názorů" tvůrců autofóra, je krajně nelogické, že tady odsuzujete názor můj.
23. 3. 2016 07:46
Re: Fokt
Presne tak, tady neslo o nic jineho, nez nablejt na BMW, coz je foktuv nepritel cislo 2 - hned po koncernu VW, no koncern na sebe zvlada posledni dobou plivat i sam.
Avatar - TeeJay
23. 3. 2016 09:43
Re: Fokt
Svatá pravda, články s byť jen náznakem kritiky německých značek bych vůbec nepouštěl ven, je to hanebně nepatolízalské. :yes:
23. 3. 2016 12:32
Re: Fokt
Chapu, ze styl, jakym je clanek napsany a nejake kecy o podprahovych sdelenich, jsou mimo tvou jednoduchou rozlisovaci schopnost. Snad jedine, cemu opravdu rozumis, je to patolizalstvi, v tom jsi ve vztahu ke svemu hondimu guru absolutni jednicka.
Avatar - TeeJay
23. 3. 2016 16:48
Re: Fokt
Buránek jako vždy. :-)
Re: Fokt
Si tu známy, nemusíš sa predstavovať.
22. 3. 2016 21:12
nové
Nechápu proč bych měl kupovat něco co hned po odjezdu z autosalonu ztratí tolik na hodnotě. Navíc si při koupy ojetýho můžu dovolit lepší výbavu za svý peníze.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - speedfred
22. 3. 2016 22:13
Re: nové
Tak napíš výrobcom nech vyrábajú iba ojeté autá,nové sú moc drahé.
Kua niekto to musí kúpiť nové,aby si ty mohol kúpiť to ojazdené s preprdenými sedačkami. 8-s
22. 3. 2016 23:09
Je to logické
Podle EV fanatiků je neustále (a to již hodně dlouho) za humny doba, kdy se elektromobily výrazně zlevní a zároveň se stanou uživatelsky použitelnejsi.

Tudíž logicky ty jeté se stanou výrazně zastaralejsimi a při prodeji ztratí v kontextu nových nižších cen podstatně více z pořizovací hodnoty.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
22. 3. 2016 23:21
Re: Je to logické
To je samozřejmě pravda, ale jen její část. Ještě důležitější je dojezd a cena výměny akumulátoru. Pokud v notebooku je akumulátor za 3 roky na 1/3 kapacity, tak u 3 roky starého auta na baterky se můžete dočkat něčeho velmi podobného. A ze služební jízdy z Plně do Ostravy se můžete vracet vlakem už z Berouna... :no:
23. 3. 2016 07:32
Re: Je to logické
podle EV fanatiku ta doba premeny bude trvat 20-30 let (zacala cca 4 roky zpet v roce 2012), a kdys se podivas na deni ve svete (ne svet neni priposrana stredni Evropa) tak zjistis ze ta premena jiz davno zacala, a dokonce tu premenu jiz prizivuje i nejvetsi ropna spolecnost na svete, takova ta mala statni "rodinna" firmicka v Saudske Arabii jmenem Saudi Aramco, ktera misto aby dnes lobbovala za to co jim pristi ze zeme v podobe tmave mazlave hmoty, tak prekvapive investuji miliardy do vyroby a uskladneni elektriny

tak jak pomalu konci doba uhli kteresto melo sve stoleti 19 a dnes pomalu konci i v energetice, a ze ropa mela stoleti 20, tak ted na zacatku stoleti 21 tak nejak prichazi doba elektricka, v jistych oblastech nabrala takoveho rozmachu, ze elektrina je dnes stavena na uroven vody, aneb 2 nejcennejsi komodyty planety jsou dnes voda a elektrina :-)
23. 3. 2016 10:43
Re: Je to logické
Já mám na mysli ty, kteří neustále očekávají a předpovídají nějaký zásadní a skokový zlom v technologii akumulátorů, který je dle mne velmi nepravděpodobný, stejně jako bez dotací skok cenový. To co zmiňuješ ty je normální přirozený a postupný vývoj mj. s ohledem na to, že ropy je a zřejmě bude po další roky už nadbytek a už i Saudové přišli na to, že hrozí riziko, že jim ta ropa zůstane v zemi a nikdo ji nebude chtít, jak se dnes děje u uhlí.

Jen si nemyslím, že by elektrika byla dnes brána jako nějak extra cenná nebo vzácná komodita, protože postupným vývojem alternativních zdrojů i jí už je a bude stále více nadbytek, viz. její cena na burze a prakticky směšná cena za čistě silovou složku. Viz. Česko, které exportuje snad 30% produkce ..k tomu se pak přidává stále menší energetická náročnost a energetická efektivita ve firmách i domácnostech.
23. 3. 2016 11:33
Re: Je to logické
tak jo, kdys ti elektrina neprijde nijak extra cenna a vzacna, tak ji prestan pouzivaj, jsem zvedav jak dlouho ti to vydrzi >:D to je prave to, lidi berou elektrinu jako neco co tu je a neresi ji, ale ve chvili kdy by o ni prisli, tak neudelaji naprosto nic, 99.9% obyvatelstva tehle planety je na elektrine zavisle, zivotne zavisle :-!

asi jsi nepochopil ze nekde o cenu, ale o zavislost na ni, voda ti taky tece v rekach a potocich, obcas na tebe i prsi z mraku a porad zadarmo, ale ve chvili kdy bys ji nemel, tak do par dni umiras :-! , u elektriny je to tak ze je na ni lidstvo zavisle, a bez te elektriny by v prvni hysterii umirala taky velka spousta lidi, protoze by se k nim nedostala ani ta voda ani potraviny, proste nic, je to takova jeskynni zalezitost :-)
23. 3. 2016 09:35
logiku to má
vždy keď sa robia prvé kusy, zakladajú nové automobilky a technológie je spoľahlivosť a úroveň nízka, bez ohľadu na značku a prémiovosť, takže je to logické a reálne. Ako hovorí saman, treba si počkať kým sa to usadí, vychytá, a potom sa oplatí uvažovať, zatiaľ je to hračka pre ekošov a pracháčov. Ale pekná
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
23. 3. 2016 10:36
Tendenční článek
1. Consumer Reports nijak nevyzdvihuje nespolehlivost EV aut ale hodnotí kompletní produkci automobilek bez ohledu na druh pohonu.
2. Vybrat si z tohoto seznamu i3, která má v metodice CR podprůměrnou spolehlivost, ale nikoliv katastrofální a prezentovat na ní nespolehlivost EV aut je zavádějící a nesmyslné. V seznamech CM figuruje daleko víc aut se spalovacím motorem, které mají hodnocení horší než i3, když zůstaneme u BMW tak třeba 5er.
3. Stejně tak výběr Nissanu Leaf je tendenční, má sice podprůměrnou spolehlivost (tak jako dalších 8 modelů se spalovacím motorem Nissanu), ale katastrofálním modelem od Nissanu je Pathfinder, který je v kategorii nejhorší spolehlivost. Opět tedy nejhorší spolehlivost u daného výrobce nemá EV auto, ale klasický spalovák.
Celý článek je pouze tendenční vyzobání několika faktů z CR, ale zamlčení řady jiných. Seznam aut s nejhorší spolehlivostí podle CR totiž vypadá takto:
BMW 5er
MY: 2006 - 2008, 2010 - 2012, 2015
Chevrolet Cruze
MY: 2011 - 2013
Chrysler PT Cruiser
MY: 2006 - 2008
Chrysler/Lancia Voyager/Grand Voyager
MY: 2006 - 2013
Fiat 500
MY: 2012 - 2013, 2015
Ford Fiesta
MY: 2011 - 2014
Ford Focus
MY: 2012 - 2014
Jeep Grand Cherokee
MY: 2007, 2010 - 2014
Mercedes-Benz GL
MY: 2013 - 2015
Mini Cooper
MY: 2006 - 2012, 2014
Mini Countryman
MY: 2011 - 2012
Nissan Pathfinder
MY: 2013 - 2014
Tesla Model S
MY: 2012 - 2013, 2015
Volkswagen Golf GTI
MY: 2010 - 2013
Volkswagen Tiguan
MY: 2009 - 2012
Takže jediný EV model, který zde figuruje je Tesla Model S, všech zbývajících 14 modelů jsou modely se spalovacím motorem.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Michal Fokt
23. 3. 2016 11:23
Re: Tendenční článek
Proč tendenční? Smyslem nebylo sdělit, že jsou EV nejméně spolehlivé vozy, ale že jsou spolehlivé podprůměrně (zmínil jsem BMW 5 a TMS) a CR jejich nákup nedoporučuje. Nic víc, nic méně. Napsat, že v seznamu "sypáků" je z 15 aut šest německých nebo patřících do německých koncernů, už by mě tu Mariachi a spol negrilovali za "blití" na mé údajné úhlavní nepřátele, ale rovnou věšeli...

Je to každopádně od Nissanu a BMW lajdácký přístup, japonské hybridy naopak patří k etalonům spolehlivosti a to jsou technicky složitější, než relativně jednoduchá EV.
23. 3. 2016 11:39
Re: Tendenční článek
vase psani chape drtiva vetsina lidi prave tak ze EV je spatne a zminujete o nich jen to spatne, vy zrejme pisete asi uplne neco jineho nez si teda mysli vas mozek, a pokud nechce auto.cz bejt diky vam zumpou a hatovanim o EV, tak bych sefredaktorovi doporucil aby vy osobne jste o Ev nesmel na auto.cz a s nim spratelenych servrech vubec psat, jedine lidi ktere to udrzi na danem textu jsou diskuteri, ostatni lidi to znechuceni nazivaj prave zumpou a jdou cist jinam kde se dozvedi lepsi informace a hlavne cele informace ;-)
Avatar - Ham.
23. 3. 2016 11:43
Re: Tendenční článek
Proč tendenční? Protože CR neradí to co jste napsal rovnou v titulku a sice "Nekupujte ojeté elektromobily", ale radí nekupujte nespolehlivé automobily a těch na svých stránkách jmenuje desítky (15 v kategorii s nejhorší spolehlivostí, kde je jediný EV a další desítky v kategorii podprůměrná spolehlivost). Proč jste článek nenazval třeba "Nekupujte nespolehlivá auta s benzínovými motory" a v článku necitoval třeba Hondu Pilot (stejně mizerná spolehlivost jako i3) nebo Nissan Pathfinder (stejně katastrofální spolehlivost jako TMS)? Odpovím si sám, protože by se vám to nehodilo do krámu a neladilo by to s prvotním úmyslem naházet špínu na EV.
A s tím relativně jednoduchá EV to snad také nemyslíte vážně, do kategorie EV se počítají plug-in hybridy, které jsou minimálně tak složité jako běžné hybridy.
23. 3. 2016 14:07
Re: Tendenční článek
:yes:
Re: Tendenční článek
Tí "Mariachi a spol." majú v každom ohľade pravdu. Vaše články už nestoja ani za fajku močky, je až s podivom, že vám za tie nezmysly, čo plodíte, stále niekto platí. :no:
Avatar - Ham.
23. 3. 2016 10:42
Tendenční článek
Rozbalit vlákno
0