Re: A za jak dlouho se dobije do plna z třeba 5 % ?
To je jedna z klicovych informaci.
Na dalnici A3 maji u benzinky sest nabijecich mist pro Teslu. Hosi tam auta nechali nabijet minimalne 30 min a sli si dat neco k jidlu.
Re: A za jak dlouho se dobije do plna z třeba 5 % ?
Ano ano, pokud je tvůj životní styl ztrávit veškerý svůj volný čas u dobíjecí stanice a jíst, je pro tebe Tesla to pravé auto, protože u ostaních auto natankuješ do plna a můžeš jet kam chceš s teslou to tak snadné není, musíš trávit hodiny u nabíječky aby ses někam pohl, napdalo mě skvělé přirovnání, určitě všichni víme jak rychle se nám vybíjejí ty chytré telefony, no a teď si představete že to stejné bude i s auty, no pokud cjce někdo ztrávit celý život u nabíječky , neexistuje lepší auto než je ta Tesla co je neustále ve ztrátě a nevydělala ani halíř, kterou podporuje americká vládá, protože tesla je symbolem ameriky stejně jako MC donald ve kterém není maso,ale jeon tuk, vid Olivere
Re: Dojezd 200 km za nepříznivého počasí a při zaplém topení
Řeknu to asi takhle, zkoušel jsem to s původní i3, bylo -10 °C (ale vytopil jsem auto před odpojením ze zásuvky), jeli jsme na hory (převýšení asi 500 metrů) a topení jelo na plno. Neřešil jsem eco pro režimy apod. A odhadem bych normálním stylem ujel asi 80 km (protože po výjezdu do hor následoval sjezd) plus REX do nekonečna... Nic hroznýho.
Nemůžu zapomenout na slovo toho bláznivého prodejce Tesly kt
Že nějaké jiné auto projede za tři roky nějakých 800 000 kč na benzínu a že s teslou jenom 50 000 kč
Jenomže chlapec zapomněl že se ta Tesla nabíjí 12 hodin a protože Obchodník čekal než se mu Tesla dobije aby mohl vyrazit za obchodem, promeškal za ty 3 roky obchody za já nevím 20 000 000 kč ,ale hlavně že ušetřil 750 000 kč za benzín, tomu říkám logika
U těch ekokrámů není důležitý dojezd ,ale doba nabíjení je klíčová, 200 km dojede i Pagani Zonda a ostatní supersporty a určitě to nebude taková nuda jak v tom ekonesmyslu, plná nádrž dolití max 5 minut a to jsem přehnal, i kratčí dobu, Baterky do plna to se počítá na hodiny, už vám to docvakává ?, nebo stále nic ?
...tu místní odborníci pasují na dálniční křižník. Tohle auto je mi ze všech ekovozů nejsympatičtější. Dokonale vystihuje to, co bych od EV chtěl a pokud mám vyšší nároky, můžu vzít verzi REX.
Ja si dovolim ukazat na trochu nedokonalosti te trefy.
Za prve kola: 19, nebo 20 palcu se sirkou 155-175 mm jsou tezke atypy, ktere kostuji zatracene hodne. Ano, BMW obecne nema levna kola, ale tady te nuti platit za atypicky rozmer jeste dalsi palbu navic.
Za druhe: Je to auto pro 2+2. JInymi slovy ti dva vzadu jsou tam navic, nemuzou si stahnout, ani jinak otevrit okynka, a pro nastoupeni/vystoupeni si musi cestujici vpredu odepnout pasy a otevrit sve dvere. V -12 ve vanici to bude zkouska nervu :-)
Ale co mi osobne vadi opravdu suverenne nejvic - to je absolutni absence jakehokoliv prislusenstvi. Stresni nosice boxu, lyzi, kol, nic takoveho BMW nenabizi. Koupit si za mega auto, se kterym si nezajedu ani na lyze na Koprivnou, ani s kolem na Pustevny...to teda BMW podelalo. Pritom v propagacnich materialech si muzes vybrat nosic horskych kol treba na trojkove kabrio, nebo vak na lyze pro M4... 8-s
Každý auto má něco atypickeho, takže kola jsou ok. To chybějící příslušenství je/může být horší... Místo aby tu ocenili o 58% větší dojezd s baterií o stejné velikosti a možnost výměny u již zakoupených aut, tak tu někteří píší naprosté hlouposti...
Zajímavý. My jeli ve 4 lidech na běžky a v pohodě. Prostě jsme ty lyže složili dovnitř. Vešly se tam v pohodě. A kůže na sedačkách to přežila bez újmy.
Pokud se přidalo na baterii 11kw/h a spotřeba je 12,6kw/100km tak s těmi novými 11kw se prodlouží dojezd cca o 90km. Ale ofiko údaj je o 110km více? :-)
Nejdou počty? Baterie stará 190km, navýšení kapacity nové o 50% (využitelná kapacita nárůst o více než 50%) a mírné snížení spotřeby... Kde je problém se 110km navíc?
Mě se zdá, že mi to prostě nevychází :-) u nového modelu se píše, že využitelná kapacita je 29 kw/h. spotřeba normovaná (ať už je jakkoliv reálná/nereálná) je 12,6 kwh/100 takže dojezd 230km. Ale ještě jinak - nárust využitelné kapacity baterie je podle výrobce o 10,2Kw/h (29 vs 18,8). Pokud auto spotřebuje nově 12,6 kwh/ na 100 km, tak se dojezd nemůže zvýšit o oněch 110km, ale naprosto konkrétně o 79km) To je jakobych řekl, že auto má o 10,2 litrů větší nádrž, žere 12,6 l/100km, takže se prodlouží dojezd o 110km? To asi ne.
Moc elektromobilům nefandím a preferuji klasické motory, ale vypadá to, že v blízké budoucnosti se těmto autům nevyhneme. Je škoda, že auta již nejsou to co bývala. Navíc u elektromobilů mi chybí manuální převodovka. Miluji řízení a ač jsem v práci jezdil automaty manuál nikdy nenahradím automatem ve svém autě. Navíc by mě zajímalo, jestli opravdu dojede I3 300 km. Když se podívám na konkurenční Leafy od Nissanu nebo Renault Zoey či Mitsubishi i-Miev. V zimě se dojezd snižuje, při zapnuté klimatizaci se rovněž snižuje dojezd. A mimo město se dojezd snižuje bleskovou rychlostí. Ideální rychlost je takových 100 Km/h. Navíc všichni říkají, že jsou to ekologická auta, ale výroba akumulátorů je na životní prostřední dost náročná a samotná likvidace baterií je náročná na zpracování. Doufám, že klasické motory nevymřou.
Nevymřou, rozhodně ne v blízké budoucnosti. Ale i3 je super městské vozidlo. Pro lidi s běžným rádiusem kolem 100 km je to supervůz. A ten pocit, že kdykoliv předjedete cokoliv...
Co se asi stalo, že má těžší auto nižší spotřebu ?
Přibyvších 11 kWh o hmotnosti 50 kg odpovídá co do energie 1 litru benzínu s hmotností 0,8 kg. Oněch 50 kg by měla hmotnost slušná nádrž benzínu s dosahem vozu 1000 km (bez elektriky).
Kdyby měl aku jen 11 kWh a byl trvale dobíjený stabilně běžícím oním benzíňáčkem, tak by s nádrží do 30 litrů a oním čistě el. pohonem dojel 1000 km !