Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
_eRRor_
To auto v benzine mam, bez LPG. Na SK sa v LPG nepredava. Ohladom benzinoveho motora by sa dalo povedat to, ze je pokial viem - pre Outlander 3G novo vyvinuty, ma variabilny zdvih a casovanie ventilov kde je skrtiaca klapka len bajpas v pripade nudze, zdvih a casovanie ventilov sa ovlada cez system vahadielok pomocou elektormotora s takym "slimakom". To je vlastne aj jedina ficura, ktora by sa v motore mohla pokazit a meni sa cela naraz. Mozno aj vdaka pouzitiu tohto "valvematicu" su moje spotreby ine ako zazneli v teste. Opakovane dotankovania a prepocty u mna hovoria, ze to je za 7 v lete a za 8 v zime. Auto zial malokedy vidi okresky, je to hlavne prevadzka po mestskych 80-tkach, meste a dialnici. Z tohto pohladu auto zere malo, nedostat sa pod desat ako v teste - to proste pri beznych jazdach nepoznam, s autom jazdim normalne. Inak po vyse 50 tis km je bez poruchy, az na jednu vynimku: baterka nevydrzala ani tri roky, menena v zaruke. Vidim to na start-stop. Napriek jeho vyuzivaniu len vtedy, ked prestoj vyzeral na viac ako 30 sekund (inak som ho vypinal). Takze za mna - start stop je pliaga, zial zapina sa tu po kazdom nastartovani (ak su splnene iste podmienky) a musi sa manualne vypinat.
Benzín myslím ok ale místo LPG diesel. Spotřeba dobrá, cena s LPG skoro jako za diesel, výkonové parametry dieselu úplně jinde.
[odkaz] Diesel, že je to slušná ekologická katastrofa a navíc pekelně rychlá!!!
Benzín slušné a čisté než diesely katastrofa, že od té doby automobilovým světem cloumá aféra Dieselgate!!!
Benzín slušné a čisté než diesely katastrofa, že od té doby automobilovým světem cloumá aféra Dieselgate!!!
comper
Z celej znacky som za posledne roky sklamany, ide to s nou riadne z kopca (aspon teda v Europe). Modely prestarnute a v zuzenej ponuke, zoskrtane motorizacie, az sa cudujem ze to je vobec niekto schopny kupit pri tej konkurencii. Jedine co sa da vidiet pozitivne je overena technika ktora by mala spolahlivo sluzit - no ale to su plusy pre ktore sa kupuje Lada Niva, to naozaj uz Mitaubishi nema na viac? A kedysi to bola zaujimava znacka so sirokou ponukou modernych modelov...
cele to speje k nejakym crossoverom a SUV.... bohuzial uz nie je v zaujme mnohych vyrobcov dnes vyrabat ani nejaky ten hatch alebo sedany ( a 3dv kupatka pre radost ci cabrio uz vobec ... tie coskoro uz mozno budeme vidiet len v muzeach ) ... len nedavno som o tom pisal pri teste tipa ze klasicka brava mi nadalej hodne chyba ... mitsu predsa len nema take financne moznosti a zazemie ako vw alebo ford ci fiat ... je to skratka na dnesne pomery uz dost mala a osobitna znacka.... a tu uz musia zvazit ze co kde a pre koho budu vyrabat.... mna tiez netesi fakt ze nam zmizol colt .... ze lancer uz len doziva bez nastupcu a ze nemame ani mpv Grandis alebo sportiacik 3000gt alebo eclipse... ale sam vidis ake to je dnes ... ani fiat nema novu bravu a nevieme ani co bude s puntom ktore mozno tiez skonci bez nastupcu ( pritom ide o niekdajsie bestsellery ) ... zmizla aj croma a to aj napriek tomu ze fiat ma ovela viac moznosti a vacsie meno ako mitsubishi ... cele to speje k tomu ze automobilky budu vyrabat uz len par modelov crossoveroveho charakteru na nejakej tej jednej dvoch plosinach a dovidenia ... accord si dnes v eu uz tiez nekupis... otazny je aj avensis ... za to crossov pribuda jedna radost ... a prave tu sa uz mitsu bude orientovat .. ocakavaju sa 3-4 nove crossovery v priebehu najblizsich rokov... zober si nissan... automobilovy gigant ale kombik v nizsej strednej triede si od neho dnes uz nekupis a na primeru uz mozes tiez len spominat so slzou v oku ... mozeme o tom polemizovat preco to vsetko dospelo do stadia ze kazdy chce dnes uz vyrabat a predavat len SUV ale kazdopadne jedno je iste... mitsu v tom nie je samo ... rovnaky problem s miznutim modelov a opustanim "tradicnych" segmentov trapi dnes uz takmer kazdu znacku bez ohladu na jej moznosti a objem vyroby ...
V Európe majú prím v segmente sedanov a kombíkov nemecké značky a ford typu passat, insignia, bmw, audi, mondeo v jednej triede, v druhej golf, oktavia, astra, focus a podobne. Preto to povedzme honda s accordom, nissan s primerou už v EU vzdali. Toyota s Avensisom to ešte skúša ale hrdúsia ho ponúkanými motorizáciami ktoré sú aké sú zas len vďaka EU. Ono zas sa nedá povedať, že japonci na EU trh kašlú, oni len jednoducho nevedia nájsť ten správny recept na porazenie "domácich" značiek.
Outlander s 2.0 benzín LPG za mňa OK, len ten interiér je dnes už fakt pre otrlých.
Outlander s 2.0 benzín LPG za mňa OK, len ten interiér je dnes už fakt pre otrlých.
Vážnější problém než evropská mainstreamová konkurence je to, že ve střední třídě mohutně posilují prémiovky - BMW, Mercedes, Audi. Skoro se zdá, že se opakuje scénář z vyšší střední.
3_diamanty
nenapadne napadne auto ... zaroven auto mnohych tvari..... lpg, dizel ( s moznostou S-AWC ) , benzin, hybrid... kto to dnes ma? ;-) .... k tomu 4x4 jak v benzine tak v hybride ci nafte... a nechyba ani moznost mat az 6 sedaciek ... zaroven svojim kufrom ktory ma v benzine ci dizli objem 667L poraza dokonca aj superba kombi :yes:
bohuzial nie je to masovka s 10 motormi na vyber a makcenymi plastami kam len oko dovidi... vieme ze mitsu ma dnes jeden z najvyssich podielov prave sukromnych predajov a to nielen v cz .... ano dizajn je tiez svojsky ... uznavam ze kazdemu sa nemusi pacit a ta ista koncernovska zdrzanlivost a konzervativnost je na mile vzdialena tomu co preferuje ovela odvaznejsie mitsu.... kazdopadne prave takyto typ auta je mi ovela blizsi ako nejaka firemne orientovana konzerva v 20 odtienoch sivej ... ale kazdy ma moznost volby ... ja budem len rad ak tychto outlanderov uvidim na cestach co najviac... a musim sa pochvalit.... mam znameho ktory o nom vazne uvazuje ... uz len ho nejako presvedcit ze nech sa nicoho neboji ;-) .... ale na druhej strane ... nemozem rozhodovat za neho samorejme ... pre mna ale dnes najlepsa volba segmentu a uprimne.... ani ceny nie su zle :yes:
bohuzial nie je to masovka s 10 motormi na vyber a makcenymi plastami kam len oko dovidi... vieme ze mitsu ma dnes jeden z najvyssich podielov prave sukromnych predajov a to nielen v cz .... ano dizajn je tiez svojsky ... uznavam ze kazdemu sa nemusi pacit a ta ista koncernovska zdrzanlivost a konzervativnost je na mile vzdialena tomu co preferuje ovela odvaznejsie mitsu.... kazdopadne prave takyto typ auta je mi ovela blizsi ako nejaka firemne orientovana konzerva v 20 odtienoch sivej ... ale kazdy ma moznost volby ... ja budem len rad ak tychto outlanderov uvidim na cestach co najviac... a musim sa pochvalit.... mam znameho ktory o nom vazne uvazuje ... uz len ho nejako presvedcit ze nech sa nicoho neboji ;-) .... ale na druhej strane ... nemozem rozhodovat za neho samorejme ... pre mna ale dnes najlepsa volba segmentu a uprimne.... ani ceny nie su zle :yes:
Projel jsi se s ním?
Celkem nic moc zážitek. Předchozí Mišák byl i hezčí.
A cena je dost přemrštěná.
U mne to z SUV vyhrála Mazda CX5 nyní po faceliftu a slevě , prostřední verze diesel za 749000 kč..vč navigace a automatu!
Navíc o třídu lépe jezdí.. :-)
Lepší je i SUBARU Forester..a nový Tiguan , až na cenu.
Celkem nic moc zážitek. Předchozí Mišák byl i hezčí.
A cena je dost přemrštěná.
U mne to z SUV vyhrála Mazda CX5 nyní po faceliftu a slevě , prostřední verze diesel za 749000 kč..vč navigace a automatu!
Navíc o třídu lépe jezdí.. :-)
Lepší je i SUBARU Forester..a nový Tiguan , až na cenu.
u nas su vcelku prijemne zlavy... v ciernej je moc pekny a maskuje aj svoje rozmery a vyzera stihlo :yes: .... zatial som s nim nesiel ale mozno sa toho dockam ... ale tych recenzii od roznych testerov aj na forach som uz omrkol x krat a zda sa ze sa jedna o velmi prijemne a pohodlne auto...
CX5 je tiez pekna... ale 6 miest a vyse 600 litrovy kufor ti neponukne alebo ani hybrid.. samozrejme je vecou priorit co zakaznik oceni... mne megakufor tiez nechyba ... ale skratka sa mi outlander paci... paci sa mi aj navigaca a jej umiestnenie a akasi solidnost a oddanost majitelovi ktora z tohto auta vyzaruje .. obcas sa to neda obhajit len cez cisla... niekedy treba na auta pozerat aj inak... musis citit ako na teba vyzaruju.. ako ta zaujmu.... ako sa vnich citis... ja som sa v outlanderi ( uz v tom predoslom citil vyborne ) .... skratka musis zohladnit aj ine faktory ako suche cisla maximalky ci spotreby alebo kolko palcovy mas displej.... a outlander je presne ten typ vozu povedzme ako aj CX5 a forester.... pri ktorych citim akesi vyssie vibracie ... ktore nejedno firemne orientovane europske SUV nikdy vyzarovat nebude....
skus outlander s S-AWC ... a uvidis ako sa vrha do zakrut .... aspon recenzie si pozri ... nic viac neziadam ( rozhodne sa vyrovna mazde aj subaru a mozno dokaze aj viac ) ... vyber je potom uz na kazdom individualny ... stejne nakoniec rozhoduju financie, individualne poziadavky, servis, sympatie ... a mnohe dalsie faktory
CX5 je tiez pekna... ale 6 miest a vyse 600 litrovy kufor ti neponukne alebo ani hybrid.. samozrejme je vecou priorit co zakaznik oceni... mne megakufor tiez nechyba ... ale skratka sa mi outlander paci... paci sa mi aj navigaca a jej umiestnenie a akasi solidnost a oddanost majitelovi ktora z tohto auta vyzaruje .. obcas sa to neda obhajit len cez cisla... niekedy treba na auta pozerat aj inak... musis citit ako na teba vyzaruju.. ako ta zaujmu.... ako sa vnich citis... ja som sa v outlanderi ( uz v tom predoslom citil vyborne ) .... skratka musis zohladnit aj ine faktory ako suche cisla maximalky ci spotreby alebo kolko palcovy mas displej.... a outlander je presne ten typ vozu povedzme ako aj CX5 a forester.... pri ktorych citim akesi vyssie vibracie ... ktore nejedno firemne orientovane europske SUV nikdy vyzarovat nebude....
skus outlander s S-AWC ... a uvidis ako sa vrha do zakrut .... aspon recenzie si pozri ... nic viac neziadam ( rozhodne sa vyrovna mazde aj subaru a mozno dokaze aj viac ) ... vyber je potom uz na kazdom individualny ... stejne nakoniec rozhoduju financie, individualne poziadavky, servis, sympatie ... a mnohe dalsie faktory
Otlander s rezervou má 550 L tedy skoro stejně jako Mazda CX5 ta má taky přes 500 L..
Navíc má CX5 kompaktní rozměry , Outlander je moc dlouhý a hůř jezdí.
Topper by měl občas do nějakého auta sednout a opravdu si ho projet.
Lepší jízdně je i Nissan X-Trail , jen nemá motor..zatím stále není 2.0 dci.
Interier CX5 po faceliftu vypadá skvěle..u outlanderu je to bída.
Navíc má CX5 kompaktní rozměry , Outlander je moc dlouhý a hůř jezdí.
Topper by měl občas do nějakého auta sednout a opravdu si ho projet.
Lepší jízdně je i Nissan X-Trail , jen nemá motor..zatím stále není 2.0 dci.
Interier CX5 po faceliftu vypadá skvěle..u outlanderu je to bída.
CX-5 je hezká, ale u nafty bych se zajímal o to, jestli už vyřešili konstrukční problémy s vačkama. Osobně bych zkusil tu 121kW benznínovou.
Ten benzín skyactive jede pěkně , ale dost žere , když ho přišlápneš..
Testovali jsme ho jedno odpoledne a navíc má menší krouták , do terénu je u SUV diesel jasná volba.
Nějaké ty porodní problémy má Mazda dávno vyřešené.
Podobně jako i Subaru u Foresteru diesel.
CX 5 je krásné auto.
:yes:
Testovali jsme ho jedno odpoledne a navíc má menší krouták , do terénu je u SUV diesel jasná volba.
Nějaké ty porodní problémy má Mazda dávno vyřešené.
Podobně jako i Subaru u Foresteru diesel.
CX 5 je krásné auto.
:yes:
Což o to, krásne je. Len mi príde trochu prestrelená cena.
Ale ináč CX5 okrem trochu spotreby (v benzíne) a ceny za mňa ok.
Ale ináč CX5 okrem trochu spotreby (v benzíne) a ceny za mňa ok.
Mazdu radsej s benzinom, vlastne kazde auto radsej s benzinom. Nech sa mozem pocas emisnych Alarmov divat detom do oci.
Porodne problemy u nafty, akoze 10 rokov moze trvat porod ??? Tak to je iny zver.
Porodne problemy u nafty, akoze 10 rokov moze trvat porod ??? Tak to je iny zver.
Já nevím, jestli americká verze je jinak naladěná, ale mě CX-5 s tímhle motorem nadchla. Žrala do 8.5 litrů, malý podíl města, starty v silných mrazech, jízda hlavně v kopcích a na dálnici mezi dvěma a třemi tisíci metry nad mořem. Na dálnicích samozřejmě nemůžu jet více než 140 km/h, jinak jsem to ale honil a předjížděl jsem, koho šlo. Dynamika byla výborná, srovnatelná s Fordem Escape/Kuga s motorem 1.6 turbo (180 koní). Ten Ford jezdil taky pěkně, žral zhruba o litr více než Mazda v naprosto identických podmínkách. Za tu zimu jsem kvůli práci najel v horách 30000 mil s různými SUV, nejhorší bylo Hyundai Santa Fe 2.4 benzín. Zdechlý motor a spotřeba skoro 10 litrů. Aspoň bylo pohodlné. Kia Sorento žrala kolem devíti litrů s šestiválcem a jela moc hezky. To mě šokovalo. S každým autem jsem najel několik tisíc mil a spotřeba je spočítaná podle účtenek za benzín a počtu mil. Celkem ale odpovídala počítači. Ford a Hyundai jsem měl půjčené dvakrát, auto bylo pokaždé jiné, ale spotřeba byla nachlup stejná. Jinak já osobně jsem nepřítel SUV a nemám důvod si ta čísla vymýšlet kvůli sympatiím.
Tak SantaFe i Sorento jsou o třídu větší auta.
S tou Kugou nevím, já jezdil 2.0G 121kW v Mazdě 6... a tam to byl příjemný motor, slušně se sbírá i z nízkých otáček, má pěkné reakce na plyn, když jedeš na pohodu tak máš díky tomu pocit že tam ten výkon je... ale když pak zaboříš nohu do podlahy, tak se nic moc nestane.
S tou Kugou nevím, já jezdil 2.0G 121kW v Mazdě 6... a tam to byl příjemný motor, slušně se sbírá i z nízkých otáček, má pěkné reakce na plyn, když jedeš na pohodu tak máš díky tomu pocit že tam ten výkon je... ale když pak zaboříš nohu do podlahy, tak se nic moc nestane.
Sorry, myslel jsem Santa Fe Sport, já vlastně nevím, jestli se to v Evropě prodává. Je o dost kratší než klasické Santa Fe, kam dávají i třetí řadu sedadel. Je teda delší než CX-5, ale na šířku i výšku je to stejné. A v půjčovnách to bývá ve stejné třídě. Já už jsem víckrát četl trochu zklamané hodnocení 2.5 Skyactive na českém webu, můj pocit byl fakt odlišný. Dynamika výborná, pocitově na úrovni výkonově a cenově srovnatelného turbomotoru, spotřeba ovšem lepší. Tak nevím, jestli je americká verze trochu jinak naladěná... Ale možná je to tím, že to nemůžu na dálnici pořádně rozjet, v Německu bych to možná taky viděl jinak.
Marekx
"Auto na LPG bez problémů startuje, jede plynule a hladce."
Předpokládám, že tu fintu nouzového startování na LPG při podržení tlačítka pro ovládání provozu na BA95 nebo LPG nedělal nikdo při studeném motoru, protože běžně se startuje motor vždy na benzín i při zahřátém motoru na provozní teplotu. To bych si o o tom, kdo toto prováděl myslel pouze to nejhorší. Stejně tak, ne každý je nadšen z dnešních předisplejovaných palubovek, které v noci dokážou nepříjemně oslňovat. Naopak chválím střídmost palubovky a mechanické tlačítka. SUV je sice samo o sobě neekonomická varianta vozů, natož při provozu na benzín, ale aspoň to částečně kompenzují pohonem na LPG. V testu mě chybí aspoň zmínění o výrobci systému LPG, ani zde není uvedeno zda se jedná o LPG nástavbu realizovanou přímo výrobcem vozidla, nebo smluvním partnerem Mitsubishi, kteří se montáží LPG profesně zabývají, ani nic o typu zvoleného LPG pohonu, prostě vůbec nic. Hlavně, že nám autor sdělí, že výrobce zapomněl jaký je rok.
Předpokládám, že tu fintu nouzového startování na LPG při podržení tlačítka pro ovládání provozu na BA95 nebo LPG nedělal nikdo při studeném motoru, protože běžně se startuje motor vždy na benzín i při zahřátém motoru na provozní teplotu. To bych si o o tom, kdo toto prováděl myslel pouze to nejhorší. Stejně tak, ne každý je nadšen z dnešních předisplejovaných palubovek, které v noci dokážou nepříjemně oslňovat. Naopak chválím střídmost palubovky a mechanické tlačítka. SUV je sice samo o sobě neekonomická varianta vozů, natož při provozu na benzín, ale aspoň to částečně kompenzují pohonem na LPG. V testu mě chybí aspoň zmínění o výrobci systému LPG, ani zde není uvedeno zda se jedná o LPG nástavbu realizovanou přímo výrobcem vozidla, nebo smluvním partnerem Mitsubishi, kteří se montáží LPG profesně zabývají, ani nic o typu zvoleného LPG pohonu, prostě vůbec nic. Hlavně, že nám autor sdělí, že výrobce zapomněl jaký je rok.
Tymkoo
Abych byl upřímný, tak tohle je asi ten nejhorší test, jaký jsem kdy na Auto.cz četl. Úplně z něj cítím, jak autor to auto měl půjčené na hodinku a nebo ještě hůř neseděl v něm vůbec a test napsal jen tak od boku. Což dokládá naprosté minimum poznatků z jízdy na plyn.
A jak už uživatel nade mnou píše, tak vůz na LPG opravdu nestartuje ani při zahřátém motoru. Stačí se podívat na blikající diody.
Kolik ten Outlander teda toho plynu žere? Nějaký počítač je opravdu zcestný údaj. Spotřeba LPG se zjistí jedině dotankováním prázdné nádrže, ale to tady nejspíš vůbec neproběhlo. A jak je na tom Outlander po stránce provozních nákladů? A vyplatí se oproti naftě? Ten nejdůležitější údaj a totiž cena na jeden kilometr v testu vůbec uvedena není. Kolik teda stojí jeden kilometr? Korunu? Dvě? Tohle mě totiž zajímá, pokud si kupuju auto na plyn.
No třeba příště..
A jak už uživatel nade mnou píše, tak vůz na LPG opravdu nestartuje ani při zahřátém motoru. Stačí se podívat na blikající diody.
Kolik ten Outlander teda toho plynu žere? Nějaký počítač je opravdu zcestný údaj. Spotřeba LPG se zjistí jedině dotankováním prázdné nádrže, ale to tady nejspíš vůbec neproběhlo. A jak je na tom Outlander po stránce provozních nákladů? A vyplatí se oproti naftě? Ten nejdůležitější údaj a totiž cena na jeden kilometr v testu vůbec uvedena není. Kolik teda stojí jeden kilometr? Korunu? Dvě? Tohle mě totiž zajímá, pokud si kupuju auto na plyn.
No třeba příště..
vlada75
Po zkušenostech s LPG v Mitsubishi ASX, už bych žádné Mitsubishi nechtěl a s LPG už vůbec ne. To co se ušetří na provozu se zaplatí na servisu, když vám začnou měřit vůle na ventilech a vyměňovat podložky. Když se snažíte Mitsubishi uhánět kvůli problémům s LPG, tak od toho celé zastoupení dává ruce pryč ...
Tak ja už by som celkovo do LPG nešiel. Nemal som síce žiadny veľký problém. Ale aj tak si to auto žiadalo viac pozornosti a občas sa vyskytli problémy ako rozsvietená kontrolka motora, kôli riadeniu emisii. Aj keď to pár par dňoch vždy haslo, tak to otravovalo.
EDIT: zajímavé je, že všechna tebou vyjmenovaná přibližovadla jsou made in Japan :)
Já chtěl jenom říct, že s LPG ti v téhle kategorii za ty peníze nikdo nic lepšího nedá.
je to presne to auto ktore sa maskuje jak telom tak dusou.... lebo pod ruskom karoserie sa skryva skutocny bojovnik made in japan... a ten nikdy nezradi :yes:
jazdne vlastnosti su urcite v poriadku .. kto chce este lepsie musi zvolit top verziu ( teda dizel 2,2 ) s aktivne riadenym prednym diferakom S-AWC... co by odkaz na sportove evo .... citam ale dost chvaly na jazdne vlastnosti aj zakladnych verzii ... vsetko je otazka priorit... skratka nie je to koncernova makcena navonana flotilova kara a tak to mas potom s tym hodnotenim tazke ... ja by som ale 100 krat radsej outlander ako povedzme tigiho.... skratka vsetko je otazka priorit ...
ocakaval som ze uz pride test tej novej hybridnej verzie PHEV ( po tom facelifte ) ... mozno neskor... ono to lpg tu moc ludi nezaujme ale v klasickom benzine ci dizli je to podla mna velmi zaujimave auto vo svojom segmente s moznostou az 6 sedaciek a megakufrom ;-) .. skratka taky maly stahovak ... ktory sa ale nestrati ani mimo cestu a zaroven s vazne moc peknym dizajnom... asi posledny skutocny samuraj :yes:
Já jsem pro. Bodovat 90% aut v rozmezí 3,5-4* jak bylo v poslední době zvykem je trošku o ničem, budu jen rád pokud autor dá svůj subjektivní názor najevo. Outlander maximálně průměr, tomu odpovídá hodnocení... je potřeba se oprostit od toho, že průměr je urážka.