Profi
Johnnn
3
Bohudíky za takový přístup. Prodali jsem co jsem mohli. Sice se zdálo, že trend je sestupný, ale pan prezident, místo aby podnikatele myšlenkově podpořil v nějakém vlastenectví a cítění k firmě, raději vlezdo***koval Číňanům a další prodej výpodporoval...
Přejít do diskuze
jak jsem psal minule, jarda umí. pozemky (avie) v letňanech prodat developerům a výrobu přesunot do kopřivnice... 😉 :yes:
Bernard je jedno z mála piv, které kupuju. Zařekl jsem se, že budu kupovat pouze české pivo, tedy takové, které patří ještě nějakému českému majiteli. To bylo ještě předtím, než Lobkowicz získali Číňani čímž jsem přišel i Černou Horu, Ježka, Uherský Brod, Chlumec, Rychtář a Platan. Čili sortiment se mi značně zmenšil a já pivo moc rád 😒
Už keď som čítal o tom že kúpili Aviu ma toto napadlo. Zbytky zosťahujú do Kopřivnice a pozemky predajú. Tipujem, že takto ešte na tej kúpe zarobia aj bez toho aby vyrobili čo len jeden kus nového auta. Len sa zamýšľam nad tým, načo im je značka AVIA ako taká. Predsalen Tatra je viac známa jak v Európe či Ázii, kdežto Aviu poznal zčasti hlavne bývalý ostblok...
Lézt bychom neměli nikam, ani doleva, ani doprava. Máme být sami sebou. Bohužel i u nás je dost málo dobrých "vlasteneckých" podnikatelů, kteří chtějí budovat něco "made in czech" a rozvíjet, viz třeba pan Bakala. Na druhou stranu to někteří dokázali (např. Bernard).
skus pivo na Brevnovskem klastere, IPA 15 je jedna z naj íp a mimo bar priamo vo vyrobe capuju do flasiek za prima ceny. Pre lokalnych dobra moznost.
tak značku Avia můžou použít jako nějaký levnější/menší model nějaké Tatry. Tatra Avia ... to nezní úplně nejhůř.
Bernard bohužel také nepatří 100% českému majiteli. 50% vlastníkem je belgický Duvel Moortgat NV. 25% má Bernard a 25% Vávra (dva ze tří, co to koupili v privatizaci)
Když už piju pivo, tak Ossegg. Je to drahé jako čert, ale lepší jsem nepil.
Když už piju pivo, tak Ossegg. Je to drahé jako čert, ale lepší jsem nepil.
tak tohle by napadlo každého inteligentního člověka. Proč znovu vybudovávat fabriku na lukrativních pozemcích v "centru" Prahy a ještě řešit problémy s hlukem a případným dalším znečišťováním okolí, když je výhodnější zbytky fabriky zlikvidovat a pozemky prodat, a novou fabriku integrovat do stávajícího provozu. I kdyby se měla sdílet jen lakovna.
Ono není třeba nic vybudovávat, ono je vybudováno, třeba zrovna do lakovny bylo koncem 90.let a počátkem 00 investováno několik milionů, to samé výroba kabin
Avia je ve světe mrtvá značka a prodávala se v celém bývalém východním bloku a než to odpískali tak i v Anglii, Rusku, Španělsku atd.
vždyť to píšu. Tak jako máš Tatra Phoenix, tak by byla Tatra Avia ... by byla škoda zahodit koupenou značku, ne?
který měl o ní zájem, dále schodil ze stolu prodej Škody Plzeň Siemensu, vedle Škody Auto mohly být ve státě tři silní lídři, ale rozkrádání jak mafie Klause, tak Zemana (ten privatizoval více jak Klaus) mělo přednos před správnými kroky
Bylo by skvělý, kdyby spolupracovali s Tedomem a brali od nich CNG motory. Tedom tenkrát s CNG náklaďákem neuspěl podle mě kvůli nedostatečný infrastruktuře a prostě jim nehrála do karet doba. Dneska je CNG v kurzu a myslim, že by se to mohlo chytnout, protože v téhle kategorii je konkurence malá.