Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5340709
ještě jsem nezačal číst a vidím 3 hvězdy, tak co zase bylo špatně? 😉
nuz, skor sa naskyta otazka, preco bolo toho dobreho len tak malo ? ;-\
Nevím, je to otázka úhlu pohledu, v poslední době to ford schytává často. Interiér by se asi dal překousnout, ale patrně to hodně pokazil automat. Tuhle dvojspojku moc neznám, tak těžko soudit.
Hele upřímě, tady se to hodnotí objektivně a bohužel některé aspekty mají stejnou váhu, takže velikost kufru prostě vyváží dobré jízdní vlastnosti... tak to je a je dobře, že je to tak nastaveno, musí být stejný metr. Kuga nevyniká v oblastni prostornosti, třeba i odcházející Tigi je uvnitř o píď větší a má větší kufr. Naopak Kuga dává kontra tou využitelností, jenže na hloubku má málo cm, to je fakt. V mínusech je výhled ven, s tím jsem problém neměl, automat taky neznám a tyhle sedačky jsem nezkoušel 😄 Navíc v minulých testech byla Kuga velmi chválena, takže možná i autorovi tohoto testu nesedla 😄 A ta ceníková cena, to je úlet >😁
Špatné logo >😁 Ne, Kuga tu vždy dostala celkem velmi pozitivní hodnocení, ale jako model už byla překonána konkurencí, kde se musí rovnat s novými generacemi.
Fakt neVWíš? 😄
:no:
Jestli je to na místní objektiVWitu tak to beru >😒]
Fakt je to až výsměch 😄
- Dieselgate do nekonečna furt popíráme = místo vysvětlování
- koncernový auta sou vždy dokonalý = nebo aspoň lepší než jakákoli konkurence
- a nekoncernoVWý auta dopadaj až na vzácný výjímky blbě
Fakt myslíš že taková a jen taková je realita? 😉
Fakt je to až výsměch 😄
- Dieselgate do nekonečna furt popíráme = místo vysvětlování
- koncernový auta sou vždy dokonalý = nebo aspoň lepší než jakákoli konkurence
- a nekoncernoVWý auta dopadaj až na vzácný výjímky blbě
Fakt myslíš že taková a jen taková je realita? 😉
Dobře víš, že je to na tebe. Proč čteš testy, který který považuješ za neobjektiVWní?
Už jsme to probírali = jinde jsou lepší info, tady se líp kecá
Tak bod po bodu
bod 1- DG - nevšiml jsem si popírání a nevím, co víc na té aféře potřebuješ vysvětlit >😒]
bod 2 - vcelku souhlasím
bod 3- blbost.
bod 1- DG - nevšiml jsem si popírání a nevím, co víc na té aféře potřebuješ vysvětlit >😒]
bod 2 - vcelku souhlasím
bod 3- blbost.
1. Já nic = hodně místních čtenářů dost a dost >😒]
Prostě jinde se píše jinak = to je fakt
2. Kdyby mělo ACZ fakt ve všem pravdu = konkurence může většinu modelů přestat vyrábět 😄
3. Taky to vidim jako blbost = ale jestli to chceš jinak = tady často dopadaj jinak než jinde 😉
A to 3. to je fakt už megapra.árna :no: 😐
Ale SW pro kecání je tu fakt lepší než kde jinde :yes: :yes: 😄
Prostě jinde se píše jinak = to je fakt
2. Kdyby mělo ACZ fakt ve všem pravdu = konkurence může většinu modelů přestat vyrábět 😄
3. Taky to vidim jako blbost = ale jestli to chceš jinak = tady často dopadaj jinak než jinde 😉
A to 3. to je fakt už megapra.árna :no: 😐
Ale SW pro kecání je tu fakt lepší než kde jinde :yes: :yes: 😄
Aháá, už jsem doma, nedávný "rádobysportovní Lexus" >😒]
Dokud nejsou předmětem testu jen suchá čísla z tabulek, vždu to bude více či méně subjektivní hodnocení.
Viz ty a Audi.
Dokud nejsou předmětem testu jen suchá čísla z tabulek, vždu to bude více či méně subjektivní hodnocení.
Viz ty a Audi.
Mimo jiné = krásnej příklad :yes: 😉
Profi autor nejdřív srovnal se supersportem a pak nebral v úvahu že v nejlíp odhlučeněnym a asi nejkomfortnějšim voze třídy zrychlení prostě působí jinak než v [odkaz] 😄
Zatimco u koncernovýho vozu by vypích jeho přednosti = tady je zazdil a udělal z nich skoro mínus >😁
Profi autor nejdřív srovnal se supersportem a pak nebral v úvahu že v nejlíp odhlučeněnym a asi nejkomfortnějšim voze třídy zrychlení prostě působí jinak než v [odkaz] 😄
Zatimco u koncernovýho vozu by vypích jeho přednosti = tady je zazdil a udělal z nich skoro mínus >😁
Viz já a Audi je výbornej příklad = já můžu >😒]
ACZ ne :no: :-!
Asi si ešte nezkous ty Nm a přední pohon 😄
Sorry ale to sou ověřitelný fakta 😉
ACZ ne :no: :-!
Asi si ešte nezkous ty Nm a přední pohon 😄
Sorry ale to sou ověřitelný fakta 😉
Ozzman
Pár postřehů k testu a automobilu: Ta barva se mi líbí >😒] V sousedství jedna taková je a fakt by mi to asi nevadilo, rozhodně lepší, než sterilní černá, nebo bílá 😉
Jako rodinné auto Kugu asi ne (možná pro menší rodinu, ale cestování ve 4 jsem zkoušel a nestěžoval jsem si) i když malá není, tak přecijen v střednětřídním kombiku, což je stejná cenová, či MPV je více místa, tohle je prostě Fokus s kratším kufrem. Naopak velká výhoda je nízko položená nakládací hrana kufru, která je jakoby pod sedačkami. Velikost zavazedelníku lze ještě měnit polohovatelnými zadními sedačkami (nevím, jestli tento kus to tak měl). Interiér není krásný, určitě proti Mondeu je více tvrdých plastů, ale zvyknete si, je docela funkční, hlavně řadicí páka je po ruce, super volant příjemě padne do ruky, ale zpracování je na vysoké úrovni v rámci mainstreamu a působí bytelně a to i výplně dveří! >😒] Dále zadní sedáky, nezkoušel jsem sedačky, který má testovaný kus, ale příplatkové sportovní sedačky (textilní) jsou velmi dobré vepředu i vzadu.
Největší devizou auta je ale jízda, na okrsce je to mrštné jak malý kombik, perfektně svádí k rychlému průjezdu zatáček, díky Torque vectoring control zaklekne a nepustí se vozovky, na běžný provoz v takto vysokém autě je to super, nesrovnávám s hothatchem, tak pozor!). Co mám porovnání s odcházejícím Tigim, Sportáží, IX 35 tak Kuga jednoznačně podvozkově válcuje a to i co se komfortu týká. Hluk od podvozku také neznám, ježděno na trochu vyšším profilu 235/55 R17.
Není to výkřik poslední módy, ceníková cena je brutálně mimo (daleko zajímavější jsou skladovky), ale pořád Kugu řadím k tomu lepšímu v nabídce, co se mixu jízdy a užité hodnoty týká v kategorii SUV nižší střední a s mrštným točivým Ecoboostem je s ní radost i na okrsce.. pak je teda radost i na benzínce >😒] >😒] . zato na dálnici je to nuda >😒]
P.s. netestujete ty Kugy nějak dokola? >😁
Jako rodinné auto Kugu asi ne (možná pro menší rodinu, ale cestování ve 4 jsem zkoušel a nestěžoval jsem si) i když malá není, tak přecijen v střednětřídním kombiku, což je stejná cenová, či MPV je více místa, tohle je prostě Fokus s kratším kufrem. Naopak velká výhoda je nízko položená nakládací hrana kufru, která je jakoby pod sedačkami. Velikost zavazedelníku lze ještě měnit polohovatelnými zadními sedačkami (nevím, jestli tento kus to tak měl). Interiér není krásný, určitě proti Mondeu je více tvrdých plastů, ale zvyknete si, je docela funkční, hlavně řadicí páka je po ruce, super volant příjemě padne do ruky, ale zpracování je na vysoké úrovni v rámci mainstreamu a působí bytelně a to i výplně dveří! >😒] Dále zadní sedáky, nezkoušel jsem sedačky, který má testovaný kus, ale příplatkové sportovní sedačky (textilní) jsou velmi dobré vepředu i vzadu.
Největší devizou auta je ale jízda, na okrsce je to mrštné jak malý kombik, perfektně svádí k rychlému průjezdu zatáček, díky Torque vectoring control zaklekne a nepustí se vozovky, na běžný provoz v takto vysokém autě je to super, nesrovnávám s hothatchem, tak pozor!). Co mám porovnání s odcházejícím Tigim, Sportáží, IX 35 tak Kuga jednoznačně podvozkově válcuje a to i co se komfortu týká. Hluk od podvozku také neznám, ježděno na trochu vyšším profilu 235/55 R17.
Není to výkřik poslední módy, ceníková cena je brutálně mimo (daleko zajímavější jsou skladovky), ale pořád Kugu řadím k tomu lepšímu v nabídce, co se mixu jízdy a užité hodnoty týká v kategorii SUV nižší střední a s mrštným točivým Ecoboostem je s ní radost i na okrsce.. pak je teda radost i na benzínce >😒] >😒] . zato na dálnici je to nuda >😒]
P.s. netestujete ty Kugy nějak dokola? >😁
Souhlas, taky se mi barva líbí, zvenku to celkově ujde, ale vnitřek- ten musí holt někomu vyloženě sednout, já souhlasím s autorem. Kufr litrově těžká bída, ale motor + podvozek nejsou slabé argumenty. Spotřeba nic extra-řekl bych, ale redakci žere hodně všechno, tak snad při slušné jízdě bude realita jinde.
"vnitřek- ten musí holt někomu vyloženě sednout" - nebo si zvykneš, protože tu krásu přebijou jiné arguemnty >😒] Taky z toho nejsem u vytržení, ale už to nevnímám 😄 A spotřebu jsem psal za sebe, já s tím EB v Kuze umím za 10 >😒] Ale já prej mám na noze cihlu mi bylo řečeno >😒] >😁
Spotřebu jsem myslel z testu, skoro 8. Mě to přijde relativně dost, ale možná je to u naftových SUV-ček ok.
Edit:koukl jsem na spritmonitor a asi je to normální spotřeba i u konkurence, takže beru zpět.
Edit:koukl jsem na spritmonitor a asi je to normální spotřeba i u konkurence, takže beru zpět.
Ano, u výkonnějších SUVeček v naftě jde o normální číslo. I proto jsem v zimě koupil americkou Kugu v top motorizaci s benzínovým dvoulitrem a po přehrání SW a výměně totálně zas..... filtru a spotřeba v klasickém mixu slezla z 10,4 na 9,6 ...
to máš kotník permanentně v sádře? Za deset? To je docela dost...
S benzínem? Ani ne...
Je fakt, že ty EB bývají nenasytnými, obzvlášť v městském provozu. A že ta Kuga je docela těžká... no tak asi jo, ale stejně je to dost, když to má v názvu to Eco 😄
Asi určitě a město neni problém, problém je to vytáčení a to EB k tomu docela svádí 😉 Kolikrát překvapíš nejednoho jezdce střední třídy ftédéí, jak umí srdnatě akcelerovat 😄 Bohužel si to zaplatíš na benzínu >😒]
Nemám, Nikdy jsem ve všech derivátech Fokusu III. generace (a že jsem mimo ostrých verzích jel a zkoušel všechy, včetně různých Cmaxů) neměl žádný problém s kotníkem ani ničím jiným a Kuga mi přijde ze všech nejprostornější v interiéru. Za deste s Ecoboostem = benzín 😉 1.6 110Kw pro upřesnění. Umí to i za 8, když to pořád netočíš a jedeš předpisově - dálnice 130-160 (Autobahn) za 8,5-9l/100.
vím, co je EB 😄, nedávno jsem se rozhodoval mezi EB a TDCi 😄
no, při 130 - 160 žere všechno zvýšené tak nějak víc....
no, při 130 - 160 žere všechno zvýšené tak nějak víc....
Tak nějak jo >😁 Upřímě mne to dálniční cestování v SUV moc nebaví i ten vítr je znát víc, když se do tebe zboku hezky opře 😄 Osobně bych do malého Fokusu bral jako ideál to 110Kw EB, Kugu si umím představit spíše s TDCi, ale upřímě mne strašně mile překvapila, jak ten model v nejlevnější motorizaci umí jezdit svižně.
...protože se vracím k modrému oválu po cca 19-ti letech, budu to muset trochu podrobněji prozkoumat a protože je tu možnost mít Kugu jako náhradní vůz, bude brzy příležitost. Nicméně... nejhezčí Kuga (subjektivně) byla úplně ta první.
První hezká byla, ale ten interiér byl někdy hrůzostrašný, ve stylu IV mondea v tom nejhorším možném směru, jakože kombinace levné stříbřenky, nebo Ghia dřeva >😁
ghia dřevo >😁 >😁 >😁 >😁
jo, to si vzpomínám... tehdejší Korejci by se za to stydět nemuseli... kamarád tomu říkal Ford Sonata 😄
jo, to si vzpomínám... tehdejší Korejci by se za to stydět nemuseli... kamarád tomu říkal Ford Sonata 😄
Už jsem to tu jednou asi psal, ale kamarádky otec před pár lety měl uplně nachlup stejné Mondeo jako já, černé kombi..... ale Ghia.... když jsem viděl černý interiér v kombinaci všudeghiadřevoisnadnavolantu..... tak sem pochopil, proč jsou tak rozporuplné reakce na interiéry Mondea >😒]
p.s. někdo je tu asi fanoušek Ghie, jinak si neumi m vysvětlit ten palec dolu 😁
p.s. někdo je tu asi fanoušek Ghie, jinak si neumi m vysvětlit ten palec dolu 😁
Za to ani tak nemohl Ford jako ti, co si to kupovali 😄 Jen nabídli to, co lidé chtěli...a střed Evropy bylo v té době takové maloměsto ještě a podle toho to vypadalo...
jojo, ten interiér byl legendární...
PS😒br /> spíš to máš za to, že se bavíš se mnou 😊
jojo, ten interiér byl legendární...
PS😒br /> spíš to máš za to, že se bavíš se mnou 😊
Já jsem v zahraničí viděl i Oktavku II po fl s podobnou kombinací, což se snad ani tady nenabízlo... no, vypadalo to hodně podobně >😁 Jo, je to tak, byl to takovej levnej pocit "luxusu", na druhou stranu, když jsem to viděl poprvé v 90. letech na Scorpiu a Mondeu MK I, tak mi to taky přišlo jako cool >😁 Na mou obranu sem chodil na ZŠ a měli sme Felicii >😁
Tak to tě omlouvá 😄
Když já chodil na "ZŠ", tak jsme si vozili zadky v Granadě 😄
Když já chodil na "ZŠ", tak jsme si vozili zadky v Granadě 😄
:yes: Ta se mi líbí dodnes
aby taky ne... 😄
Mrzí mě, že jsem byl zamlada tak hloupej a nezachránil ji. Nechal jsem ji shnít ve stodole... 😒
Mrzí mě, že jsem byl zamlada tak hloupej a nezachránil ji. Nechal jsem ji shnít ve stodole... 😒
zaplosak
Za ty prachy bych si koupil superb ve výbavě laurin klement.....
Né, děám si *, tu taky nee... >😁 >😁 >😁
Né, děám si *, tu taky nee... >😁 >😁 >😁
Atlis
Nechápem s čím mal redaktor problém. Pár kilometrov som Kugou s 150k dieslom a PS spravil, na rodinné SUV to radí veľmi slušne, žiadne trhanie a škubanie. Miesta je dosť, auto je dostatočne tiché a pohodlné. Myslím si, že motor je s prevodovkou zladený na jednotku. Hovoriť o zmenách, ktoré by si Kuga zaslúžila nemá zmysel, pretože už sú spravené.
jam2015
"Auto přeskočí „astonovskou“ fázi fordů a vsadí na šestiúhelníkovou masku ve stylu většího Edge."
Pán redaktor, u týchto dvoch modelov je dosť zásadný rozdiel v maske a u Kugy musíme ten šesťuholník najprv vyzametať a poskladať ako puzzle. 😉
Pán redaktor, u týchto dvoch modelov je dosť zásadný rozdiel v maske a u Kugy musíme ten šesťuholník najprv vyzametať a poskladať ako puzzle. 😉
Marekx
Dodnes nechápu, co na tomto modelu Fordu někdo vidí. Vzhledově žádný zázrak, sedačky tvrdé, palubovka nevzhledná a obrovská jako v náklaďáku.
Tiež máte ten pocit, že sú na Kuge pedále moc blízko sedačky? Pripadá mi to ako auto pre krátke nohy, napríklad pre ženy. V Mondeu, S-maxe sú pedále OK
[odkaz]
Obzvlášť tenhle víkend byl aktivní = snad 50 SZ a slinty jen lítaly! :yes: :yes: >😁
Ne, občas vedeme po SZ teoretické diskuse, za mě celkem v pohodě.
Mě letos napsal aspoň 100 SZ = jednu dvě bez urážek, v posledních i vyhrožuje
Nebo ho mrzí že už se nebojim = to se mu prej líbilo :-!