Nová generace Audi A8 by se měla objevit už v příštím roce, s tou současnou se tedy zřejmě vidíme naposledy. Totéž platí o vidlicovém osmiválci 4.2 TDI, který jako by chtěl auto katapultovat až na Měsíc.
Najde se tady dost lidí, co tyhle motory nenávidí a pravděpodobně by byli schopni tě zastřelit, kdybys neuzal, že do auta patří elektromotor. :-)
Bacha na ně jsou dost agresivní.
Re: „Bez uzardění se tu lhalo a podvádělo .. a naftové motor
„Akcie se propadly o 50 %
tržní podíl se dál snižuje
a naftové motory, které byly dlouhou dobu vykreslovány jako záchrana, jsou jedna velká lež“ [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Re: „Bez uzardění se tu lhalo a podvádělo .. a naftové motor
Limuzína s dieselem a bohémské auto? Krásný velký BENZÍNOVÝ motor ničím nenahradíš! Diesel se dá pochopit u dodávky, fleetové Octávky či Passatu nebo v off-roadu.
Každému co je libo, ale říct o dieselovém motoru pro Audi A8, že je krásný, to jsme to teda dopracovali. :no:
Re: „Bez uzardění se tu lhalo a podvádělo .. a naftové motor
Doporučuji ti vyzkoušet onu W12, kterou zmiňuje Mig_35. Nebo stačí "jen" čtyřlitrovou V8. Pak pochopíš ty. ;-) Btw, to je ale divné, že třeba Rolls-Royce Phantom se s dieselem vůbec nenabízí, když je to do limuzíny tak výborný motor...
Re: „Bez uzardění se tu lhalo a podvádělo .. a naftové motor
W12 som "skusal" v D3, vtedy aj S8 a vtedy by som skor uprednostnil S8 ( V10 ).
V D4 som nemal tu cest, ale netuzim po nej.
Mat W12 - to je uz trosku statusova zalezitost. ;-) Moj status sa s nou nestotoznuje. ;-)
Re: „Bez uzardění se tu lhalo a podvádělo .. a naftové motor
Ono když v Arábii stojí litr benzínu asi 3 koruny a v USA je nafta téměř 2,5 krát dražší než benzín, tak potom prodejci nemají moc možností, jak zákazníkovi vnutit do osobního auta diesel...
Re: „Bez uzardění se tu lhalo a podvádělo .. a naftové motor
V tomto kontextu musíš také chápat rozměr Dieselgate v USA. Ti lidé si tam koupili naftová auta z přesvědčení, že se chovají ekologicky a byli ochotni za tuto ekologii dost připlácet. Když se však ukázalo, že akorát platili peníze navíc a celá domnělá ekologičnost byla jen bouda, byli pochopitelně velice naštvaní.
V Evropě kupuje člověk diesel proto, aby ušetřil za palivo. Najdou se u nás dokonce i tací, kterým se líbí, jak naftové auto oproti benzínovému jede, ale to je jiná kapitola (diesel má dostupný velký krouťák v nízkých otáčkách a tak se dá např. parkovat bez plynu, projíždět ve městě pravoúhlé zatáčky na trojku a většinou i předjíždět bez podřazení atd.).
Ne znělo a vždycky můžeš přijet s V12 = MB nedávno prohlásil že i když má připravený R4 s výkonem 400, 500 a 600 koni = V12 chce zachovat :yes::yes::-)
No, za chvíli se na osmiválce budeš moc chodit koukat leda do zoo >:-[] >:D Budou si tam jezdit v omezeném výběhu dokola, kdy nebudou nebezpečné světové ekologii! >:D
:yes::yes::yes:
třeba se to zachová. Nšco jako hodinky. Taky máme všichni čas na mobilu, ale kupujou se drahý cibule - má to styl. Třeba takhle přežijou velký motory.
To je fakt, ale osmiválec nemůžeš nahradit fejkovym čínskym výrobcem pro masy, takže to vidim leda an tu zoo >:D A ještě v té naftě..... třikrát fuj rakovinometům... >:D
Ano jistě, a to si vem, že ještě větší vrazi, než ti, co jezdí 30tiletou Avií nebo starym Tranzitem, protože ten čerenj dým je dokonce ekologičtější, než tohle Audi...