Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Ford Transit EcoBlue: Místo pumy přichází panter

24 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ve velkém autě? Protože má normální objem a pouze uřezanou špičku ve vyšších otáčkách. Zaměstnanci pak aspoň motor netočí nad 4t.
Avatar - Hittman
Hittman
Pak alespoň motor přežije více, než vyháněné do výšek 1,6tky v takovýchto autech..
jam2015
Tí frkani za volantom, že akože šoféri, utavia aj V6.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Servisní interval až 60tkm?
Tím je myšlena i výměna oleje? 😲
Dixik2
Mercedes V a Viano má 40 tísic interval.To už přehání.Jedině,že by to najel za rok....
Avatar - lamal
lamal
tiez si vravim nechat 60tis olej v motore je fakt hnus hlavne ze turbo to sviha dobre vysoko na 240tis ot >😁
jam2015
A hlavne, keď bude robiť rozvážku po meste!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Proč tam asi není některých z těch úžasných atmosférických benzínových motorů, které zde vychvalují místní uhrovat mládenci? Vždyť ty motory jsou tak úsporné, mají fantastický zátah a ten zvuk.. >😒]
holden_holden
vsimnul sis vosle ze to je dodavka? a naftu jezdi uzitkace a dobytek jak je znamo
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Omluv se mi sprosťáku!
holden_holden
omlouvam se ti. nejezdi ho dobytek ale prasata >😒]
Avatar - certzhor
certzhor
určitě bych ocenil atmosferickou dodávku nejlépe v6,rozvod řetězem....a hned tam nechat narvat lpg. právě sem se probudil ze sna.....lpg přeci není top....neplatí se z něho silniční dan a bureš to nemůže ředit řepkou ......
Avatar - Intercool
Intercool
Nevim, proč to tady pořád meleš, když ani tady, stejně jako u amaroka nikdo o benzínu nenapsal ani tečku??
XTad
Tam, kde nikoho netrapi cena paliva, jezdi dodavky s benzinovymi osmivalci prave pro tebou uvedene vlastnosti.
Avatar - certzhor
certzhor
proč zde není obdobný typ dodávky k dispozici?v6 benzin,,,pomineme spotřebu paliva která se dá dorovnat přestavbou na lpg a následně nižšími servisními ukony u benzínu a v zime lepší strat a rychlejší topeni.....proč zde neníá možno koupit takovou dodávku?nemluvně o emisích které benzínová dodávka hravě vyhraje a na lpg jak by smet....nehodí se to někomu do krámu?!!! proč.....mame jedno osobní auto na lpg a úspora je jasná.cgarakteristika vyhovuje
Johnnn
To máš nějaký následek z dieselgate?
Avatar - eLzyx
eLzyx
mám stejného Tranzita s nejslabší 2.2TDCI a ať se snažím jak se snažím, tak pod 8,5L nejede a to v tom vozím blbiny do 200kg ;-\
Avatar - Intercool
Intercool
V práci máme 92kW a ten jezdí za 11.
Johnnn
Jaké s ním máš zkušenosti? Plánujeme nakupovat dodávky pro převoz cca 500 kg s denním nájezdem 150 km. Doteď jsme měli Sprintery, ale už je mi proti srsti cena a drahej servis a nečekaně rychlá liščí návštěva. Koukal jsem na Transity a tam cena taky není lidová. Daily, Movano i Master jsou levnější, nemluvě pak třeba o NT400 😒
Avatar - wakantanka
wakantanka
Osobne Transita nejazdím a Fordy mám vo všeobecnosti rád. Máme a mali sme ich zopár v rodine. Ale po prečítaní skúseností tohto pána by som veľmi dlho uvažoval či ešte nejaký nový kúpim : [odkaz]
Avatar - pallas
pallas
Keď pozerám fotky 10-13, nevychádzam z úžasu. To naozaj Ford púšťa do sveta takto spracované auto? Ten "alobal" na kábloch, odkryté konektory atď. Veď to vyzerá ako nejaká amatérska oprava - a ono je to pritom nové auto z fabriky.
Avatar - eLzyx
eLzyx
ten alobal je žáruvzdorný oplet, v tom nevidím problém. Od toho turbodmychadla nějaký žár půjde.
Ale ty konektory se mi také moc nelíbí
camco
hlavně jeden biturbo diesel je v dodavkách sprinter a crafter učiněný poklad, hlavně pro servisy
Johnnn
Problém Movana - v nabídce má hned 2 biturba a právě to druhé nejsilnější má ideální výkon - 135 koní. Objem sice dobrý, ale myslím, že jak odejde jedno turbo, druhé nevydrží o moc déle.