Proč tam asi není některých z těch úžasných atmosférických benzínových motorů, které zde vychvalují místní uhrovat mládenci? Vždyť ty motory jsou tak úsporné, mají fantastický zátah a ten zvuk.. >:-[]
určitě bych ocenil atmosferickou dodávku nejlépe v6,rozvod řetězem....a hned tam nechat narvat lpg. právě sem se probudil ze sna.....lpg přeci není top....neplatí se z něho silniční dan a bureš to nemůže ředit řepkou ......
proč zde není obdobný typ dodávky k dispozici?v6 benzin,,,pomineme spotřebu paliva která se dá dorovnat přestavbou na lpg a následně nižšími servisními ukony u benzínu a v zime lepší strat a rychlejší topeni.....proč zde neníá možno koupit takovou dodávku?nemluvně o emisích které benzínová dodávka hravě vyhraje a na lpg jak by smet....nehodí se to někomu do krámu?!!! proč.....mame jedno osobní auto na lpg a úspora je jasná.cgarakteristika vyhovuje
Jaké s ním máš zkušenosti? Plánujeme nakupovat dodávky pro převoz cca 500 kg s denním nájezdem 150 km. Doteď jsme měli Sprintery, ale už je mi proti srsti cena a drahej servis a nečekaně rychlá liščí návštěva. Koukal jsem na Transity a tam cena taky není lidová. Daily, Movano i Master jsou levnější, nemluvě pak třeba o NT400 :-(
Osobne Transita nejazdím a Fordy mám vo všeobecnosti rád. Máme a mali sme ich zopár v rodine. Ale po prečítaní skúseností tohto pána by som veľmi dlho uvažoval či ešte nejaký nový kúpim : [odkaz]
Keď pozerám fotky 10-13, nevychádzam z úžasu. To naozaj Ford púšťa do sveta takto spracované auto? Ten "alobal" na kábloch, odkryté konektory atď. Veď to vyzerá ako nejaká amatérska oprava - a ono je to pritom nové auto z fabriky.
Problém Movana - v nabídce má hned 2 biturba a právě to druhé nejsilnější má ideální výkon - 135 koní. Objem sice dobrý, ale myslím, že jak odejde jedno turbo, druhé nevydrží o moc déle.