Technika
holden_holden
10
vsimnul sis vosle ze to je dodavka? a naftu jezdi uzitkace a dobytek jak je znamo
Přejít do diskuze
Tam, kde nikoho netrapi cena paliva, jezdi dodavky s benzinovymi osmivalci prave pro tebou uvedene vlastnosti.
ve velkém autě? Protože má normální objem a pouze uřezanou špičku ve vyšších otáčkách. Zaměstnanci pak aspoň motor netočí nad 4t.
Nevim, proč to tady pořád meleš, když ani tady, stejně jako u amaroka nikdo o benzínu nenapsal ani tečku??
hlavně jeden biturbo diesel je v dodavkách sprinter a crafter učiněný poklad, hlavně pro servisy
Keď pozerám fotky 10-13, nevychádzam z úžasu. To naozaj Ford púšťa do sveta takto spracované auto? Ten "alobal" na kábloch, odkryté konektory atď. Veď to vyzerá ako nejaká amatérska oprava - a ono je to pritom nové auto z fabriky.
mám stejného Tranzita s nejslabší 2.2TDCI a ať se snažím jak se snažím, tak pod 8,5L nejede a to v tom vozím blbiny do 200kg ;-\
Proč tam asi není některých z těch úžasných atmosférických benzínových motorů, které zde vychvalují místní uhrovat mládenci? Vždyť ty motory jsou tak úsporné, mají fantastický zátah a ten zvuk.. >😒]
ten alobal je žáruvzdorný oplet, v tom nevidím problém. Od toho turbodmychadla nějaký žár půjde.
Ale ty konektory se mi také moc nelíbí
Ale ty konektory se mi také moc nelíbí
proč zde není obdobný typ dodávky k dispozici?v6 benzin,,,pomineme spotřebu paliva která se dá dorovnat přestavbou na lpg a následně nižšími servisními ukony u benzínu a v zime lepší strat a rychlejší topeni.....proč zde neníá možno koupit takovou dodávku?nemluvně o emisích které benzínová dodávka hravě vyhraje a na lpg jak by smet....nehodí se to někomu do krámu?!!! proč.....mame jedno osobní auto na lpg a úspora je jasná.cgarakteristika vyhovuje
určitě bych ocenil atmosferickou dodávku nejlépe v6,rozvod řetězem....a hned tam nechat narvat lpg. právě sem se probudil ze sna.....lpg přeci není top....neplatí se z něho silniční dan a bureš to nemůže ředit řepkou ......
Osobne Transita nejazdím a Fordy mám vo všeobecnosti rád. Máme a mali sme ich zopár v rodine. Ale po prečítaní skúseností tohto pána by som veľmi dlho uvažoval či ešte nejaký nový kúpim : [odkaz]
tiez si vravim nechat 60tis olej v motore je fakt hnus hlavne ze turbo to sviha dobre vysoko na 240tis ot >😁
Problém Movana - v nabídce má hned 2 biturba a právě to druhé nejsilnější má ideální výkon - 135 koní. Objem sice dobrý, ale myslím, že jak odejde jedno turbo, druhé nevydrží o moc déle.
Jaké s ním máš zkušenosti? Plánujeme nakupovat dodávky pro převoz cca 500 kg s denním nájezdem 150 km. Doteď jsme měli Sprintery, ale už je mi proti srsti cena a drahej servis a nečekaně rychlá liščí návštěva. Koukal jsem na Transity a tam cena taky není lidová. Daily, Movano i Master jsou levnější, nemluvě pak třeba o NT400 😒