Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejrychlejší elektromobil na světě? Minivůz ze sedmdesátých let!

Enfield 8000 vznikl v době ropné krize jako velice úsporný vůz. Jeden z postavených kusů však více než na nízké provozní náklady myslí na rychlost.
Zpět na článek
19. 7. 2016 19:08
19. 7. 2016 20:26
23. 7. 2016 02:25
20. 7. 2016 22:09
Avatar - speedfred
19. 7. 2016 19:08
Ešte
že v druhej dráhe išiel nejaký "spaľovák" a jazda mala aspoň poriadny zvuk >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2016 20:26
opravdu
oficialne rekord elektrickych dragstru (ne motorek) drzi v USA tento kousek [odkaz] , takze Jonny Smith si muze o tom svem prditku hovorit co chce a jen keca, rekord toho oranzoveho prditka mozna drzi nekde na ostrovech, ale urcite ne celosvetovej, ten mozna bude mit jen u aut cosmej na silnici, prekonat to ale bude asi dost hracka, staci jen ty specialy v USA proste trosku poupravit aby prosli i na silnici
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2016 02:25
Re: opravdu
to máš nejakú starú info.
Garlits dal 1/4 míle za 7,25 sekundy [odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
19. 7. 2016 21:29
To je pěkný kompot jablka i hrušky.
Z článku se dozvídáme, že sériová Tesla není rychlejší, protože v Enfieldu někdo vyměnil původní 6 Kw el. motor, za el. motor s 588 Kw. Tak to můžeme dát do sériové ! Tesly taky něco jiného, určitě by to pro pár firem nebyl problém. Ale otázka zní, k čemu by to bylo?
Rozbalit vlákno
0
20. 7. 2016 07:43
A jak rychle to jede ?
Když článek tvrdi že ten krám je nejrychlejší, dozvíme se teda i jeho maximální rychlost ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
20. 7. 2016 11:29
Ve Světě motorů v roce 1980
vyšel článek o dvou československých elektromobilech. Jeden z nich byl Fiat 127 mk1, vyvinutý "Ustavem silniční a městské dopravy" a v podstatě je to konvenční nabíjecí elektomobil s trakčním motorem původně z vozítka EMA2. Auto to bylo celkem naprd a nejzrůdnější je hmotnost, která vzrostla na 1143 kilo (Fiat 127!!!), přičemž agregát má cca poloviční výkon oproti původnímu spalovacímu motoru. Zajímavější, ale komičtější je hybridní embéčko Škoda 1000 MBE, které postavil jakýsi pan Mužík z Mlýnského Struhadla (!) na klatovsku. Vycuknul z něj původní motor, a nahradil ho pulsním elektromotorem vlastní kontrukce se setrvačníkem jako zásobníkem energie (!!). Ale nejvtipnější na tom je, že celý systém elektického pohonu byl pod podlahou (krom čtyř baterek z náklaďáku - dvě v kufru, dvě za sedačkami) a pod zadní kapotou byl vyjímatelný agregát, sestávající z motoru z babety a alternátoru. Celé se to dalo rychle vyndat a použít třeba jako elektrocentrála na chatě :-) Jsou tam u toho i fotky, včetně pana Mužíka s motorem v ruce. To jen tak pro zpestření, na téma elektroauta.
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2016 02:27
Re: Ve Světě motorů v roce 1980
tie články si pamätám, ešte by som tie časopisy aj niekde našiel. A tretí elektromobil tam bol tuším z Barkasa?
Avatar - David Surma
20. 7. 2016 15:12
čtvrt míle neni cca 204 metrů
čtvrt míle neni cca 204 metrů ale cca 402 metrů :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Řízek
20. 7. 2016 22:09
Celkem smutné
No to je celkem smutná zpráva, jen potvrzuje moji domněnku, že automobilismus postupuje do předu jen velmi pomalu. Máme sice různé systémy (které, ale ve finále auta jen prodražují) ale nic průlomového, to by mohlo přijít s autonomním řízením.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku