Blbeho? :-) O to se fakt nesnazim, ja jen ze jsem videl grafy s nizsim vykonem i u Audi RS3. A co jsem z toho vyvozoval? No vubec nic. Vzhledem k tomu, ze se vykon na klice (v nadsazce) jen odhaduje a zvlast u 4x4 muzou byt ty ztraty nehezke (jeste u tak komplikovaneho pohonu 4x4 jak ma prave FF RS), muze byt zrovna tak nehezka chyba i v tom "odhadu". Secteno podtrzeno => resil bych jen ty kone co skutecne zmerim, na kolech. Pokud tam je nejaky vyrazny rozdil (vyrazne vetsi nez jak naznacuji papiry) proti RS3, rad si to proctu. Nic takove jsem zatim ale nevidel a proto ma otazka nahore. ;-)
Jestli neco relevantniho mas, budu vazne rad kdyz se o to podelis.
Věčné dilema. Kde měřit výkon? Na klikovce nebo na kolech? Každý výrobce motorů má k dispozici dynocell, kde se měří potřebné parametry motoru za chodu takřka v laboratorních podmínkách. Odtud také pochází data o výkon motoru (na klice) udávaného výrobcem. Pro praktickou potřebu je údaj získaný z "drive on" dynometru bez přepočtu na ztráty směrodatný.
Tady nekdo videl jedno video na youtube, kde byl dokonce vyrazen pohon 4x4 a merilo se jen na predni naprave. Ja vim, ze tech videi je vic, ale doporucuji si precist i ten text, co je pod videem. Samozrejme lze nalezt videa, kde namerili vykon vyssi.