Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford nabídne zvýšení výkonu pro Focus RS

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 8. 8. 2016
137
11
Zobrazit náhledy (137)
Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus
Divize Ford Performance ve spolupráci s úpravcem Mountune připravuje zvýšení výkonu pro motor 2.3 EcoBoost v modelu Focus RS.

Ford se v případě aktuálního Focusu RS vydává podobným směrem jako v případě předchozí generace, u níž nabídl ve spolupráci s britským Mountune zvýšení výkonu standardního RS na hodnoty limitované edice RS500.

Ford Focus RS ve své současné podobě disponuje výkonem 257 kW (350 k) a točivým momentem 440 N.m, přičemž z něj lze díky overboostu na chvíli vymáčknout až 470 newtonmetrů.

Divize Ford Performance ve spolupráci s britskou společností Mountune si pro zájemce o ještě vyšší výkon připravila paket, který zahrnuje přepracované sání, nový vzduchový filtr a nový software ECU.

Výsledkem je výkon 276 kW (375 k) a točivý moment může nyní díky overboostu nabídnout až 510 N.m.

Tyto hodnoty stojí za zkrácením času potřebného k akceleraci z 0 na 100 km/h z dosavadních 4,7 s na 4,5 s a Ford uvádí, že takto upravený model Focus RS je o 0,1 s rychlejší než aktuální Porsche 911 Carrera s manuální převodovkou, jehož cena je více než dvojnásobná.

Zvýšení výkonu pro Ford Focus RS má být nabízeno na vybraných evropských trzích a bude se na něj vztahovat tovární záruka. Ve Velké Británii je jeho cena stanovena na 899 britských liber (zhruba 29.000 Kč).

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Konkurence
fOE
| 9. 8. 2016
Taky mi je vyrazne blizsi "americka metoda" kde je jednoduse zajima jen HP a TQ na kolech. Nakonec vse ostatni se hodi spis jen do brozur.
Avatar - praděda7
Konkurence
praděda7
| 9. 8. 2016
Věčné dilema. Kde měřit výkon? Na klikovce nebo na kolech? Každý výrobce motorů má k dispozici dynocell, kde se měří potřebné parametry motoru za chodu takřka v laboratorních podmínkách. Odtud také pochází data o výkon motoru (na klice) udávaného výrobcem. Pro praktickou potřebu je údaj získaný z "drive on" dynometru bez přepočtu na ztráty směrodatný.
Konkurence
Provocateur
| 9. 8. 2016
Někdo "podvádí" výkonem, jiný zase emisemi. Jistý je, že Fordu ten "podvod" nevýjde tak draho jako podvod VW >:-[]
Konkurence
mrazik
| 9. 8. 2016
Tady nekdo videl jedno video na youtube, kde byl dokonce vyrazen pohon 4x4 a merilo se jen na predni naprave. Ja vim, ze tech videi je vic, ale doporucuji si precist i ten text, co je pod videem. Samozrejme lze nalezt videa, kde namerili vykon vyssi.
Konkurence
fOE
| 9. 8. 2016
Blbeho? :-) O to se fakt nesnazim, ja jen ze jsem videl grafy s nizsim vykonem i u Audi RS3. A co jsem z toho vyvozoval? No vubec nic. Vzhledem k tomu, ze se vykon na klice (v nadsazce) jen odhaduje a zvlast u 4x4 muzou byt ty ztraty nehezke (jeste u tak komplikovaneho pohonu 4x4 jak ma prave FF RS), muze byt zrovna tak nehezka chyba i v tom "odhadu". Secteno podtrzeno => resil bych jen ty kone co skutecne zmerim, na kolech. Pokud tam je nejaky vyrazny rozdil (vyrazne vetsi nez jak naznacuji papiry) proti RS3, rad si to proctu. Nic takove jsem zatim ale nevidel a proto ma otazka nahore. ;-)

Jestli neco relevantniho mas, budu vazne rad kdyz se o to podelis.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku