Hele používaj to tady myslivci, obce, doly, vodohospodáři. Stejně tak Gazelly, takže za svoje peníze to asi práci odvede. Protokorozní ochranu dutin i podvozku myslím na přání dodělává dovozce.
jasně, mám Patriota šest let (v provedení 9míst), v benzinu, používám ho s dvaapůltunou sklápěčkou jako náklaďák, v lese jako občasnou náhradu traktoru, mám v něm plyn, opravy odpovídají zacházení a použití .... koroze - to je ruská klasika, útočí, i když docela poctivě proti ní bojuju
a co bys tak chtěl vědět? Je to naprostá mechanická klasika, obě nápravy tuhé, rám a podvozek to "sdílí" s vojenskou verzí. Ti co byli na vojně si rádi přečtou, že to má pořád přepínač levá/pravá nádrž. Já mam jednu nádrž vyndanou a místo ní je pod autem 60l flaška na plyn. Nemám uzávěrky diferáků, zatím se mi nestalo, že by to bylo potřeba. Přední náprava se připojuje mechanicky a pozor! auto nemá mezinápravový diferák, tudíž se s tím nedá defakto jezdit po asfaltu. Karoserie je dost prostorná, až tak, že do kufru dám europaletu. Motor jsem chtěl jejich benzin a zatim spokojenost, 2,7l atmočtyřválec slouží jako za starých časů motory z žigulíků... koupil jsem si trochu lépe vybavenou verzi - klimoška, střešní okno a lepší sedačky... trochu jsem to i přezul... jo a bere si tak 12-16l plynu, s plnou károu tak 18-20 ...
[odkaz]
A jak proti korozi? Odpovím si sám: klasicky jako za starých dob - dutiny resistinem, nedemontovatelné povrchy nástřikem, díly pozinkováním. Dnes nástřik polyuretanem, pozink dělá více firem. Pochopitelně nejprve nechat vykvést fosfátovou vrstvu odrezovačem, žádné bezoplachové nesmysly. Pamatovat na pružnost kovu a nevytvrzovat na tvrdo.
Hele používaj to tady myslivci, obce, doly, vodohospodáři. Stejně tak Gazelly, takže za svoje peníze to asi práci odvede. Protokorozní ochranu dutin i podvozku myslím na přání dodělává dovozce.
[odkaz]