Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW představuje elektrokoncept pro Paříž. Chce být revoluční jako brouk

Představený koncept ukazuje chystaný produkční model. Jeho základem je nová modulární platforma speciálně navržená pro elektromobily.
Zpět na článek
16. 9. 2016 15:25
16. 9. 2016 15:30
16. 9. 2016 15:38
16. 9. 2016 15:42
16. 9. 2016 19:58
17. 9. 2016 08:43
17. 9. 2016 12:02
16. 9. 2016 15:13
Dal snad povel k zahájení vývoje
a výroby sám Führer?!
Ja oder nein!
Navrhl ho snad sám Ferdinand Porsche?!
Ja oder nein!
Stojí snad pouhých 1000 říšských marek?!
Ja oder nein!
Bude se vyrábět dalších 70let?!
Ja oder nein!

NEIN! NEIN! NEIN!

Nemůže tedy být jako brouk. :-!
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2016 15:25
Brouk?
Brouk = kopie Tatry.
Rozbalit vlákno
2
16. 9. 2016 15:30
Re: Brouk?
A v době vzniku už 20 let nic revoučního co se koncepce pohonu týče - a zastaralé karoserie vystouplými s blatníky už teprve.
Tím spíš bylo už na Brouku vidět velké umění VW-u: PRODÁVAT.
16. 9. 2016 15:38
Re: Brouk?
Ano, Goebbelsovské heslo - 100x opakovaná lež se stává pravdou. A tímto se řídí VW do dneška. To je to velké umění VW prodávat.
Avatar - speedfred
16. 9. 2016 15:42
Keď sme
už pri elektro autách, dnes som videl na D1 Teslu X (či ako sa to volá) a vypadá to celkom k svetu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rokyta.p
16. 9. 2016 19:58
Re: Keď sme
Já Teslu vidím skoro každý den :yes: Hlavní a ne ještě úplně vyřešený oříšek je, umět levně a v malém a lehkém uschovat velké množství elektrické energie. O to jde, chtělo by to nějaký revoluční typ baterií, něco jak byl skok z diskety na flešku. Zbytek už tu byl a je celkem brnkačka. No a pomalu by se mohli dostat do sériové výroby i nějaké nové materiály. By jste koukali co třeba NASA všecko má :-!
17. 9. 2016 08:43
Re: Keď sme
Ano, presne, bez noveho typu baterii / akumulatoru jsou jakekoliv elektromobily v soucasnosti realne nepouzitelne. A ani brutalni zdaneni paliv to nemeni.
17. 9. 2016 12:02
Re: Keď sme
paliva se pristich par let ani nijak brutalne nebudou, spise se pocita se stagnaci cen

Tesla se soutredi na urcity segment trhu kde nizka cena vpodstate vadi, ani model 3 nebude neco levneho co by melo trilakat miliony lidi, a cokoliv levnejsiho nez bude model 3 by byl pro Teslu spise na skodu a znicilo by jim to brand ktery dnes maji, ono i model 3 jim ho pokazi diky tomu ze se to auto zrejme bude hodne kupovat do firemnich flotil obchodakum co maj cesty okolo superchargeru

to co v elektromobilech dnes vydime za baterky je vpodstate vyvoj pred 5-10 lety, to ze je na tom napasno li-ion neznamena ze to je stejne slozeni jake mame treba v mobilech nebo jake meli lionky pred 20 lety, a tim ze vyvoj/vyzkum bezi u takovych technologii 8-15 let, tak nelze cekat ze se to zmeni prez noc, to je proste jen argument lidi co musej hatovat na elektromobily, je to stejne jako by se preznoc zmenil treba vyvoj fosilnich motoru, pred 20 lety ty benzinaky a diesely byli taky jine nez dnes, dalo by se dokonce rici ze tenkrat byli dokonce lepsi nez dnes, proste vyvoj benzinaku a naftaku jde spise obracene a z kdysi dobrych motoru jde dnes hruza des delana jen na servisni vejvar co ma nasobne horsi emise >:D