Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Volkswagen CC (2018): Bude i v sérii takhle drsný?

13 komentářů

Avatar - fOE
fOE
Kdyz dostane 24" kola a kabinu velikosti te z golfu jako ta ilustrace, tak zcela nepochybne.
Avatar - Dinar
Dinar
I s menšími koly a míň placatý, bylo-li by finále v intencích tohoto obrázku, pak má A5 sporback problém. 😉
Avatar - iudex
iudex
Ak to bude lift, ako sa uvádza, tak potom určite áno. Praktickejší kufor do určitej miery vyváži nevýhodu menšej kabíny (čo iste nastane pri dizajne á la kupé, t.j. nižšia a strmšie klesajúca strecha) a dostatočne odlíši CC od sedanu. Ak by to bol sedan ako doteraz, tak tam vidím menší trhový priestor, už súčasný Passat sedan pôsobí pomerne nízko a štíhlo a ďalší sedan, len ešte štíhlejší a kupéčkovitejší by nemusel byť takým lákadlom, ako prvá generácia CC (ktorá dosť ťažila z wow faktoru a imidžu ľudového CLS").
Avatar - fOE
fOE
A5 je technikou, image a nakonec i cenou jinde, spis bych to videl na problem pro lepe vybavene superby. Precijen ted z dua Passat/Superb vychazi Superb jako to jasne hezci, navic praktictejsi. Pohledne CC liftback by to zase mohli preklopit na stranu VW.
Avatar - iudex
iudex
Ja myslím, že image "lacnejšieho Audi Sportbacku" by mohol fungovať. Naviac A5 SB (nielen tu) nezožala zrovna ovácie, takže priestor pre ukúsnutie z jej trhového podielu tu určite je. Takže zospodu bude útočiť na A5 SB a zhora na Superb, plus samozrejme niečo pôjde aj na úkor Passata sedan.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, takto to myslím, lacinější A5 sportback, většina jich, jak píše níže Pája, stejně jezdí jako 2,0tdi fwd, takže lepší tech. základ ve smyslu motoru podél, nedává A5ce moc výhodu, většinu kupců nějaké rozložení váhy nezajímá a passat bude i tak jezdit slušně. V této kategorii je design to podstatné, co oddělí stylaře v ccčách od passatistosuperbovců, cc se bude prodávat v klidu i za cenu klasické A4, bude-li vypadat tak dobře jako na titulním obrázku. 😉
Avatar - white label
white label
Jako "jasně hezčí" bych netvrdil, zevnitř se totiž karta zase naopak jasně obrací. 😉
Avatar - fOE
fOE
To se nepru, mluvil jsem o vnejsim vzhledu a ten by mohlo povedene CC dorovnat (interierem pak skodovku typicky predcit). 😉
webpaja
Vzhledem k tomu, že většina půjde ven z krámu na dvoulitru B/N a bude 4M, tak souhlas!
Avatar - Jaros71
Jaros71
Uvidíme , že realita nebude tak skvělá..ale za mne pěkné! :yes:
Avatar - Bubáq
Bubáq
Ano, i mně se líbí, a to velice! Krásný design, zasloužil by si realizaci bez jakékoliv změny.
Avatar - iudex
iudex
Ani nemôže byť, ako správne pozamenal foE, pri bližšom pohľade zistíš, že to má neproporčne malú kabínu v pomere ku kapote a prednej i zadnej časti, ultraširokú prednú nápravu (o číslo väčšiu, ako zvyšok auta) a obrovské disky, ktoré by nevošli ani na Hummer. Realita bude omnoho skromnejšia, taký oblejší a nižší Passat (čo nie je zlé).
Avatar - Bubáq
Bubáq
mohl byste mi prosím vysvětlit, v čem spočívá přínos tohoto "renderu"?! Vždyť se jedná o plně převzaté fotografie studie Volkswagen Sport Coupe GTE z loňského roku, jen v jiné barvě (