Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen CC (2018): Bude i v sérii takhle drsný?

Volkswagen finišuje vývoj sedanu CC a po silnicích se prohání kamuflované prototypy a v závěsu za nimi čtyřkový sedan od BMW. Co se pod maskováním VW asi skrývá?
Zpět na článek
20. 9. 2016 18:13
21. 9. 2016 08:30
21. 9. 2016 08:41
21. 9. 2016 09:04
21. 9. 2016 09:28
21. 9. 2016 10:09
21. 9. 2016 11:01
21. 9. 2016 11:04
21. 9. 2016 09:55
Avatar - fOE
20. 9. 2016 18:13
Bude
Kdyz dostane 24" kola a kabinu velikosti te z golfu jako ta ilustrace, tak zcela nepochybne.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Dinar
21. 9. 2016 08:30
Re: Bude
I s menšími koly a míň placatý, bylo-li by finále v intencích tohoto obrázku, pak má A5 sporback problém. ;-)
Avatar - iudex
21. 9. 2016 08:41
Re: Bude
Ak to bude lift, ako sa uvádza, tak potom určite áno. Praktickejší kufor do určitej miery vyváži nevýhodu menšej kabíny (čo iste nastane pri dizajne á la kupé, t.j. nižšia a strmšie klesajúca strecha) a dostatočne odlíši CC od sedanu. Ak by to bol sedan ako doteraz, tak tam vidím menší trhový priestor, už súčasný Passat sedan pôsobí pomerne nízko a štíhlo a ďalší sedan, len ešte štíhlejší a kupéčkovitejší by nemusel byť takým lákadlom, ako prvá generácia CC (ktorá dosť ťažila z wow faktoru a imidžu ľudového CLS").
Avatar - fOE
21. 9. 2016 09:04
Re: Bude
A5 je technikou, image a nakonec i cenou jinde, spis bych to videl na problem pro lepe vybavene superby. Precijen ted z dua Passat/Superb vychazi Superb jako to jasne hezci, navic praktictejsi. Pohledne CC liftback by to zase mohli preklopit na stranu VW.
Avatar - iudex
21. 9. 2016 09:28
Re: Bude
Ja myslím, že image "lacnejšieho Audi Sportbacku" by mohol fungovať. Naviac A5 SB (nielen tu) nezožala zrovna ovácie, takže priestor pre ukúsnutie z jej trhového podielu tu určite je. Takže zospodu bude útočiť na A5 SB a zhora na Superb, plus samozrejme niečo pôjde aj na úkor Passata sedan.
Avatar - Dinar
21. 9. 2016 10:09
Re: Bude
Ano, takto to myslím, lacinější A5 sportback, většina jich, jak píše níže Pája, stejně jezdí jako 2,0tdi fwd, takže lepší tech. základ ve smyslu motoru podél, nedává A5ce moc výhodu, většinu kupců nějaké rozložení váhy nezajímá a passat bude i tak jezdit slušně. V této kategorii je design to podstatné, co oddělí stylaře v ccčách od passatistosuperbovců, cc se bude prodávat v klidu i za cenu klasické A4, bude-li vypadat tak dobře jako na titulním obrázku. ;-)
Avatar - white label
21. 9. 2016 11:01
Re: Bude
Jako "jasně hezčí" bych netvrdil, zevnitř se totiž karta zase naopak jasně obrací. ;-)
Avatar - fOE
21. 9. 2016 11:04
Re: Bude
To se nepru, mluvil jsem o vnejsim vzhledu a ten by mohlo povedene CC dorovnat (interierem pak skodovku typicky predcit). ;-)
21. 9. 2016 09:55
Re: Bude
Vzhledem k tomu, že většina půjde ven z krámu na dvoulitru B/N a bude 4M, tak souhlas!
Avatar - Jaros71
20. 9. 2016 18:37
Povedený design..
Uvidíme , že realita nebude tak skvělá..ale za mne pěkné! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bubáq
21. 9. 2016 08:19
Re: Povedený design..
Ano, i mně se líbí, a to velice! Krásný design, zasloužil by si realizaci bez jakékoliv změny.
Avatar - iudex
21. 9. 2016 08:35
Re: Povedený design..
Ani nemôže byť, ako správne pozamenal foE, pri bližšom pohľade zistíš, že to má neproporčne malú kabínu v pomere ku kapote a prednej i zadnej časti, ultraširokú prednú nápravu (o číslo väčšiu, ako zvyšok auta) a obrovské disky, ktoré by nevošli ani na Hummer. Realita bude omnoho skromnejšia, taký oblejší a nižší Passat (čo nie je zlé).
Avatar - Bubáq
21. 9. 2016 08:18
Slovutný autore,
mohl byste mi prosím vysvětlit, v čem spočívá přínos tohoto "renderu"?! Vždyť se jedná o plně převzaté fotografie studie Volkswagen Sport Coupe GTE z loňského roku, jen v jiné barvě (
Rozbalit vlákno
0