Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi SQ7 – Nejlepší auto na světě?

V posledních testech jsem se dost rozplýval, v případě Audi SQ7 tomu nebude jinak. Připravte se na chvalozpěv!
Zpět na článek
26. 9. 2016 11:00
26. 9. 2016 12:19
26. 9. 2016 15:12
26. 9. 2016 11:23
26. 9. 2016 12:20
26. 9. 2016 12:27
26. 9. 2016 12:51
26. 9. 2016 14:11
26. 9. 2016 13:00
26. 9. 2016 14:25
26. 9. 2016 15:21
26. 9. 2016 15:35
26. 9. 2016 18:21
27. 9. 2016 06:52
27. 9. 2016 12:42
27. 9. 2016 14:08
27. 9. 2016 12:50
27. 9. 2016 19:00
26. 9. 2016 21:51
28. 9. 2016 06:21
26. 9. 2016 22:22
26. 9. 2016 15:19
27. 9. 2016 07:19
27. 9. 2016 14:05
26. 9. 2016 12:26
26. 9. 2016 13:07
26. 9. 2016 13:19
26. 9. 2016 17:55
27. 9. 2016 07:21
27. 9. 2016 12:27
27. 9. 2016 19:40
27. 9. 2016 07:10
28. 9. 2016 08:48
26. 9. 2016 11:28
26. 9. 2016 15:44
26. 9. 2016 16:28
26. 9. 2016 17:35
26. 9. 2016 11:45
26. 9. 2016 14:05
26. 9. 2016 12:25
26. 9. 2016 12:29
26. 9. 2016 13:11
26. 9. 2016 13:16
26. 9. 2016 14:26
26. 9. 2016 16:10
26. 9. 2016 18:15
27. 9. 2016 11:52
26. 9. 2016 13:49
26. 9. 2016 12:31
26. 9. 2016 12:48
26. 9. 2016 14:45
26. 9. 2016 15:03
30. 9. 2018 16:23
26. 9. 2016 13:25
26. 9. 2016 13:31
26. 9. 2016 13:53
26. 9. 2016 14:04
26. 9. 2016 14:22
26. 9. 2016 14:32
26. 9. 2016 14:44
26. 9. 2016 15:01
26. 9. 2016 15:46
26. 9. 2016 15:18
26. 9. 2016 15:39
26. 9. 2016 16:46
26. 9. 2016 15:57
26. 9. 2016 16:52
26. 9. 2016 17:20
26. 9. 2016 17:29
26. 9. 2016 22:00
26. 9. 2016 17:13
26. 9. 2016 19:47
26. 9. 2016 19:59
26. 9. 2016 22:25
27. 9. 2016 15:55
26. 9. 2016 20:22
26. 9. 2016 21:41
26. 9. 2016 22:29
26. 9. 2016 23:34
26. 9. 2016 14:37
27. 9. 2016 10:55
26. 9. 2016 17:56
26. 9. 2016 19:32
27. 9. 2016 00:36
27. 9. 2016 13:59
29. 9. 2016 09:06
29. 9. 2016 00:51
26. 9. 2016 21:59
28. 9. 2016 13:31
9. 10. 2016 17:00
30. 9. 2018 17:12
26. 9. 2016 10:59
...až mi málem zaskočilo
>:D možná dobře jede, možná je dobře zpracované, ale do nejlepšího auta na světě bude mít hodně daleko. U6 dlouho jsem neviděl tak odporné až obludné monstrum. Už od pohledu těžkotonážní egocentrický auto pro namyšlený bl*ečky... bečky sádla >:D >:D >:D Navíc v karcinogenní naftový verzi to bude mít po pár letech očmoudělou pr*el >:-[] za ty prachy jsou lepší káry >:D
Rozbalit vlákno
2
26. 9. 2016 11:15
Re: ...až mi málem zaskočilo
Veru, keby taky zaver spravili v damskom magazine nepoviem nic, ale na webe o autach? Bud do zahuby smeruje svet, alebo tento web.
27. 9. 2016 06:25
Re: ...až mi málem zaskočilo
Vozievam sa v Mercedese GLS a ak je toto naozaj lepšie a test tomu nasvedčuje, tak autor testu nie je ďaleko od pravdy.
Avatar - dewill
26. 9. 2016 11:00
Bezpochyby
Bezpochyby nejlepší auto k léčení komplexů všeho druhu ... postupující pleší počínaje a impotencí konče.

Prostě nechápu jiný smysl tohoto auta, i u audi se dá vybrat stejně kvalitní auto decentnějšího vzezření. :-!
Rozbalit vlákno
83
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
26. 9. 2016 11:13
Re: Bezpochyby
Co bys dělal Ty, kdybys měl pár korun navíc, pade na krku, ve sportru, u slušných žen a vůbec v životě byl nula? SQ7nebo jiné SUV tě z toho dostane. :-|
Avatar - Emel
26. 9. 2016 12:19
Re: Bezpochyby
Tvoje představa jak být v životě nula s SQ7 na příjezdové cestě je dojemná :-)
26. 9. 2016 15:12
Re: Bezpochyby
Ony ty životní nuly ve většině případů auto za 3míče nekupují... ;-)
26. 9. 2016 11:23
Re: Bezpochyby
Ještě léčení komplexů je psát o někom, kdo chce velký rychlý SUV, že je dozajista plešatej a nestojí mu. Zkus to někdy. Jo počkat..:)
Avatar - dewill
26. 9. 2016 12:20
Re: Bezpochyby
Co mám zkusit? Pleš a impotenci? >:D naštěstí ani jedno zatím problém nedělá.

Já prostě nemám valné mínění o těch co si kupují auto tohoto typu kvůli efektu na okolí...a SUV v podstatě jsou auta jen na efekt, bez ohledu na to jestli jsou označeny X, Q, nebo Ben... >:D
26. 9. 2016 12:27
Re: Bezpochyby
Máš pravdu...problémy ti dělá něco jiného...
26. 9. 2016 12:51
Re: Bezpochyby
Pokud si kdokoliv kupuje cokoliv jen a kvůli efektu okolí, je to trotl obecně. Ale že by v SUV byla tato skupina silnější než u čehokoliv jiného asi nemáš čím podložit. Nebavme se o pozérech, ale reálných uživatelích...
26. 9. 2016 14:01
Re: Bezpochyby
V určitém společenském postavení se mnohé věci kupují kvůli efektu na okolí, s tím nic neuděláš. Ale jejich konkrétní volbou můžeš ukázat, zda jsi (v dobrém smyslu) opravdový aristokrat, nebo jen hloupý Honza co našel poklad.
26. 9. 2016 14:11
Re: Bezpochyby
Kupují i nekupují... Lidí, kteří to řeší tak jako my, pindalové tady na webu je procento? Nebo půl? Nebo promile? Dělá se z toho zbytečně kovbojka. ;-)
Avatar - Dinar
26. 9. 2016 13:00
Re: Bezpochyby
Tohle kádrování podle aut, dělají zhusta právě impotenti. Impotenti životní, neúspěšní frustráti, co se snaží vlastní neschopnost skrýt za naději, že každý majitel Q7 (auto dosaď dle libosti) je impotentní tlusťoch. Tak, se tím klidně utěšuj, troubelíne. ;-)
26. 9. 2016 13:52
Re: Bezpochyby
Ono je těžké nespojovat si auta s jejich majiteli, když vidíš dnes a denně, co z kterých aut vystupuje. Neplatí to samozřejmě stoprocentně, ale v luxusních SUV a černých Mercedesech třídy S s SPZkami na míru je ta koncentrace obtloustlých čtyřicátníků s chůzí gorilího samce a vidláckými hadry nápadně vyšší než jinde (s výjimkou 20 let staré německé prémie s tmavými skly, tam je to +- stejné).

Nevím tedy, jak auto souvisí s majitelovou pleší nebo impotencí, ale s jeho vkusem a stylem souvisí rozhodně. ;-)
Avatar - Dinar
26. 9. 2016 14:25
Re: Bezpochyby
Bylo by dobré k těm jasným závěrům dodat výčet aut, ve kterých jezdí onen ideální muž s pružnou chůzí (mladý nejspíš, protože předpokládám, že tyhle sociosondy tu nepíše nikdo přes pětadvacet) a nevidláckými hadry. Docela jsem na tu přehlídku značek a typů zvědav. ;-)
26. 9. 2016 14:36
Re: Bezpochyby
Nejvíce na úrovni vypadají majitelé vzácných opečovávaných veteránů, protože, co si budeme povídat, to je prostě životní styl. Jo a těm tedy 25 nebývá ani náhodou, spíš 2x až 3x tolik. ;-)

Jestli se tě má "sociosonda" dotkla, tak mi to odpusť. Nepsal jsem k tomu žádný filosofický rozbor, nic jsem z toho nevyvozoval. Jen jsem napsal, co tak běžně vídám. Opravdu z toho nemělo vyplynout, že být čtyřicátník je špatná vlastnost. :-)

EDIT: I když trochu stydět by se za svůj věk člověk po čtyřicítce měl. >:-[]
Avatar - white label
26. 9. 2016 15:16
Re: Bezpochyby
Takže lidi na úrovni mají jako daily car opečovávané veterány a je to jejich životní styl. >:D
26. 9. 2016 15:21
Re: Bezpochyby
Ale jen skutečné veterány, s novým Morganem nebo Caterhamem jsi out. ;-)
Avatar - white label
26. 9. 2016 15:25
Re: Bezpochyby
Samozřejmě, že to nesmí to být nic nového, nové už by to bylo pro pozéry co nejsou na úrovni... >:-[]
Avatar - boost.
26. 9. 2016 15:35
Re: Bezpochyby
Ani radši nechci vědět, jak podle něj vypadám já. >:D
Avatar - white label
26. 9. 2016 15:44
Re: Bezpochyby
Já jen podle auta nic, já takhle podle aut lidi neškatulkuju, na to je tu expert "přezdívaný alias" a jemu podobní. >:-[]
26. 9. 2016 17:09
Re: Bezpochyby
Jsem rád kluci, že chápete nadsázku (toliko k těm veteránům). ;-)

A teď vážně: nevšiml jsem si, že bych někde napsal, že každý, kdo vyleze z luxusního SUV, odpovídá tomu popisu. Jen jsem napsal, že takovýchto lidí v této třídě aut vídávám v poměru k počtu těch aut hodně.

Je to stejné jako s psychopaty a politikou. V politice je výrazně vyšší koncentrace psychopatů než ve zbytku společnosti. Znamená to, že každý politik je psychopat? Ne. Znamená to, že psychopati jsou politikou přitahováni více než ostatní? Pravděpodobně ano.

Jestli vás i jen takovéhle konstatování uráží, tak vážně už nevím. :-|
Avatar - white label
26. 9. 2016 17:30
Re: Bezpochyby
U tebe má jasno každý, ty máš přece fotku přímo v avataru... >:D >:-[]
Avatar - Dinar
26. 9. 2016 18:21
Re: Bezpochyby
Hm, tak to ses s tím moc nepopral, takový laciný úkrok stranou, veteráni. A já se těšil, že se dočtu tipy na ty správné typy pro mladé a úspěšné stylaře. >:D
26. 9. 2016 20:15
Re: Bezpochyby
Co by udělal mladý a úspěšný stylař, to netuším. Mladý asi relativně jsem, úspěšný (bráno místním metrem) spíše ne a to, že bych nechtěl vylézat z auta za 3 mega v teplákové soupravě, ze mě ještě nedělá stylaře.

Osobně bych si za +- tyhle peníze koupil Mustanga na zábavu, Mazdu 6 (nebo prostě mainstream střední třídy) na práci/reprezentaci a Caravelle 4Motion pro rodinu a na užitek. Nebo bych ty první dvě věci vyřešil jedním vrzem Giulií QV. Nebo kdybych nepotřeboval sportovat, koupil bych nějakou prémii ve vyšší střední a k tomu to Caravelle...

Netvrdím, že to, co jsem napsal, by vypadalo nějak extra stylově. Ale vyhnul bych se tím přerostlému, kontroverznímu SUV, aniž bych v něčem strádal. :-) Stylové by bylo třeba Maserati Quattroporte s tím benzínovým osmiválcem, ale to by pak finančně nezbylo oproti Q7 na nic jiného a z hlediska praktičnosti by to mělo svá omezení, to nepopírám.
Avatar - rohYpnol
26. 9. 2016 22:52
Re: Bezpochyby
BYCH...

No vidíš, a kdo má ty 3 míče ve skříni v igelitce, tak jde a koupí si SQ7. Ti chudší na Vánoce, ti ostatní jen tak >:-[]
Avatar - Dinar
27. 9. 2016 06:52
Re: Bezpochyby
Za tři míče v igelitce si dneska nekoupíš nic. Tahle tvá zjevení Pravd o tom, jak to chodí, jen pokaždé ukáží, jak hrubě se neorientuješ. >:D
27. 9. 2016 12:42
Re: Bezpochyby
Takže bys skončil s dodávkou místo SUV. Autem, které bude ve všem až na přepravní kapacitu horší. Je tedy otázkou, jak by se na to tvářila tvá partnerka. Aby to nakonec nebylo tak, že ty budeš jezdit dodávkou. >:D
27. 9. 2016 14:08
Re: Bezpochyby
Minule bolo stretnutie klasík v Banskej Štiavnici. A zase tam boli majitelia-sedláci v teplákoch!
27. 9. 2016 12:50
Re: Bezpochyby
Tak trochu otřepanou odpovědí by byl Aston Martin. Víš, jak tyhle značky poznáš? Podle toho, že nejsou moc úspěšné. :-) Ideálně mají nedoceněný produkt (což by podporovalo image znalce), často pro to však bývá důvod. Úspěšná značka chtě nechtě přiláká i "nežádoucí" zákazníky ve větším množství.
Avatar - Skipper
27. 9. 2016 19:00
Re: Bezpochyby
Hm, sakra, kam se řadím já??? Mám dvě 20 let staré německé prémie a veterána 8-s Asi mám schízu!
Avatar - rohYpnol
26. 9. 2016 21:30
Re: Bezpochyby
Jestli rozporuješ to, že auto je určitým obrazem svého majitele (řidiče), tak zcela popíráš přirozené zákonitosti výběru.

Tak třeba - všichni úspěšní a bohatí mají přitažlivé a krásné ženy. Jistě taky čistě náhoda, že ... >:-[] >:-[] >:-[]

Ano, ne všichni majitelé Q7 jsou a byli podrazáci, veksláci a šmelináři, ale to, že spousta takovýchto lidí si právě Q7 díky její opulentnosti oblíbila, je fakt, se kterým nic nenaděláš a můžeš se třeba stavět na hlavu >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - _Karel_
26. 9. 2016 21:51
Re: Bezpochyby
Je jasný, že u tebe vždycky vyhraje Dacia, protože si na nic nehraje.
Jinak nechápu - ať na to auto koukám zleva, zprava, zepředu, zezadu- není to zrovna můj typ, ale co je na tom autě opulentní? Je to typické Audi.Dá se bavit, jestli hezké/ošklivé, ale nepřipadně mi nijak arogantní, ani milimetr. Jediné, co na ní může provokovat, je cenovka, a její pořizovací+provozní nedosažitelnost pro běžného člověka. Z prémiových SUV mi naopak přijde nejmíň provokativní, ale i nejmíň hezká.
Avatar - rohYpnol
26. 9. 2016 22:31
Re: Bezpochyby
si díky opulentnosti oblíbiLA
Avatar - rohYpnol
26. 9. 2016 22:36
Re: Bezpochyby
a vůbec nechápu tyhle narážky. První generace Q7 měla podle mě jasé cílové skupiny a u nich si získala oblibu. Proto příliš nerozumím té změně.

Ano, Audi zřejmě chtěla oslovit nové zákazníky, ale díky tomu si myslím, že naopak ztratí ty stávající.
Avatar - white label
26. 9. 2016 21:59
Re: Bezpochyby
To přirovnání kulhá na obě nohy. Když podle tebe "všichni úspěšní a bohatí mají přitažlivé a krásné ženy", tak proč si kupují nepřitažlivá "opulentní" SUV. Jak to, že co se týče žen (podle tebe) mají vkus obecně vytříbený, ale u aut je tomu přesně naopak?
Avatar - rohYpnol
26. 9. 2016 22:32
Re: Bezpochyby
metonymie, nikoliv metafora
Avatar - white label
26. 9. 2016 23:49
Re: Bezpochyby
Napsal jsem doslova "(tvé) přirovnání", nikoli metafora!.
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2016 15:16
Re: Bezpochyby
a co jako? Že nechápeš metonymii kterou jsem napsal skutečně není můj problém >:D >:D >:-[]
Avatar - white label
27. 9. 2016 18:15
Re: Bezpochyby
Jen tři smajlíci, není to na tebe trochu málo?
Tvůj problém je, že používáš výrazy, jejichž významu sám příliš nerozumíš. Ve tvém příspěvku žádný skutečný příklad metonymie nevidím.
A pokud trváš na tom, že tam je, tak o které slovo/slovní spojení se (podle tebe) má jednat?
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2016 23:47
Re: Bezpochyby
a za to můžu já, že tu metonymii nevidíš?

Narážím na zákonitosti výběru. Stejně jako si vybíráme ženy a opravdu asi nebude náhodou, že bohatí mají pěkné ženy, stejně tak si vybíráme auta a opravdu nebude a není náhodou, že různé skupiny si oblíbí různé vozy či značky.

A vůbec nešlo o tu vnější krásu, tj. bohatí mají hezké ženy (a tudíž mají i hezká auta). No, zkrátka se opravdu hezky ukázalo, jak povrchně mé příspěvky chápeš :-!

Ale hlavně že mě budeš poučovat o tom, jak používám výrazy kterým nerozumím 8-s :no:
Avatar - white label
28. 9. 2016 01:31
Re: Bezpochyby
Takže se v tom dál parádně plácáš. A další důkaz toho, že nechápeš význam termínu, který se snažíš (rádoby zasvěceně) použít.
Metonymie je obrazné/odvozené !pojmenování! na základě věcné podobnosti.
Pokud se v textu takové pojmenování (ve formě metonymie) nachází, není problém jej citovat. Takže místo tvého stále marného okecávání se alespoň pokus citovat takové pojmenování přímo z tvého příspěvku o kterém tvrdíš, že jej obsahuje.
A mimochodem, bohatí lidé si prostě (obecně) mohou více vybírat, a to jak partner(k)y, tak i věci (movité i nemovité) včetně aut, tečka.
Tvůj příměr přitažlivé manželky a "opulentního" SUV typu Q7, prostě kulhá na obě nohy, bez ohledu na to, do jaké škatulky se to marně snažíš zařadit.
Logicky vzato není žádná věcná podobnost mezi tím, "že bohatí mají (častěji) pěkné ženy" a "že různé skupiny si oblíbí různé vozy či značky".
Prakticky každý normální chlap chce (mimo jiné) pěknou ženu/y a pořádné (obvykle relativně drahé) auto/a (dříve koně), jenomže na to prostě každý "nemá". Nehledě na to, že představa o pěkné ženě a pořádném autě se může (naštěstí pro všechny) i výrazně lišit.
Avatar - rohYpnol
28. 9. 2016 11:31
Re: Bezpochyby
jsi fakt tak hloupý :-O 8-s 8-s 8-s ?? To jsem vážně netušil.

Metonymie (řecky metónymia; latinsky denominatio – doslova „přejmenování“, resp. „odvozené pojmenování“) spočívá v přenosu označení na jiný objekt na základě !VNITŘNÍ! podobnosti, nikoliv však podobnosti označovaných objektů (denotátů). Přenesení na základě vnější podobnosti se nazývá metafora.

Zbytek nestojí za komentář. Jsi opravdový hlupák.
Avatar - white label
28. 9. 2016 20:12
Re: Bezpochyby
Takže citovat údajnou metonymii ze tvého příspěvku neumíš a nemáš ani na to, přiznat, že tam žádná není, místo toho cituješ českou wikipedii, "atomový inženýre".
Zásadní je, že jde o pojmenování/přenesení (viz ta tvoje čw), byť na základě věcné/vnitřní (tady jde o slovíčkaření, nikoli o podstatu sporu) podobnosti. Chápu, že zahnán do kouta, bys raději slovíčkařil, než řešil podstatu.
Chci od tebe pouze citaci konkrétního pojmenování/přenesení (bez ohledu na jeho konkrétní formu) ze tvého příspěvku! Jsi schopen ho citovat, nebo jen dál přízemně urážet?

P.S. Pro hlupáka každý hloupý...
Avatar - rohYpnol
29. 9. 2016 14:16
Re: Bezpochyby
27.09. 23:47

když se naučíš číst a pak ještě chápat význam psaného slova, posuneme se v diskusi dál >:-[] >:-[]
Avatar - white label
29. 9. 2016 16:05
Re: Bezpochyby
Stále meleš dokola o typu pojmenování, které jsi tu nenapsal. Pokud nejsi schopen citovat jej, není o čem dál diskutovat, takže o nějakém posunu v diskusi nemůže být řeč.
Avatar - rohYpnol
29. 9. 2016 16:44
Re: Bezpochyby
vnitřní podobnost ta máš vypsanou. Stačí umět číst a chápat psanému slovu. Jestli jsi na úrovni retarda, tak mi napiš, jak ti to mám vysvětlit 8-s

Takže úplně polopatě:
Určitá skupina mužů (bohatí) přirozeně vede k určitému výběru typu ženy (atraktivní mladé) a je mezi těmito skupinami určitý vztah.

Úplně stejně, jako platí určitý vztah výše popsaný, platí i u výběru aut. Ženy mají v oblibě SUV, muži sportovní vozy atp. Tedy různé skupiny mají v oblibě různé modely a značky, což je zcea analogické tomu, že mladé atraktivní ženy mají v oblibě bohaté (po)starší muže.

Je tu určitý vnitřní vztah, metonymie. Chápeš? Ne, že se vůbec ptám, že ... >:D >:-[] >:D >:-[]
Avatar - white label
29. 9. 2016 19:37
Re: Bezpochyby
Přirovnávat něco k něčemu a popsat to několika větami není (přenesené) pojmenování! Což platí pro metonymii i metaforu, protože v obou případech se jedná o (přenesené) pojmenování. To si klidně najdeš i v té tvé čw. Citace takové pojmenování je otázkou maximálně několika slov, bez nutnosti rozsáhlejšího popisu.
Tím, že nejsi schopen citovat údajnou metonymii ve tvém příspěvku jen potvrzuješ to, že tam žádná není, a proto ji tam nikdo nemůže vidět. A okecat se to snažíš stále dokola naprosto marně, nebo chceš-li, tak tvými slovy "na úrovni retarda". Ale hlavně, žes nezapomněl na spoustu infantilních smajlíků, bohužel ti tvou natvrdlost (ať už předstíranou, nebo skutečnou) nezachrání.
Avatar - rohYpnol
29. 9. 2016 20:18
Re: Bezpochyby
ty kráso, ty fakt radši choď kanálama, protože to co tady předvádíš je naprosto ubohé. Polopatě ti popíši vnitřní podobnost a ty místo aby sis konečně nafackoval za svoji tupost tu začneš rozvíjet teorie na téma počtu slov??

Ano, popsal jsem ti ten vnitřní vztah, a to je přesně to co jsi chtěl. Fakt jsi hlupák :no:
Avatar - white label
29. 9. 2016 21:42
Re: Bezpochyby
Sám si to, co se marně snažíš přisoudit ostatním, jak jsem psal, pro hlupáka každý hloupý. A těmi kanály choď klidně dál sám, mě tam určitě nepotkáš.
Stále ti píšu, ať cituješ (údajnou) konkrétní metonymii ze tvého příspěvku a stále toho nejsi schopen. Místo toho tu neustále okecáváš (jako politik) jak si vlastně celý příspěvek myslel atd. atd. Tvůj pokus o přirovnání nebyl formou ( přeneseného) pojmenování, jak ses naivně domníval, a proto ho ani nejsi schopen citovat. A místo toho, aby ses za svůj omyl omluvil, tu ještě primitivně kopeš nožičkama jako malý rozmazlený fracek.
Avatar - rohYpnol
29. 9. 2016 22:55
Re: Bezpochyby
Přečti si tu diskusi po sobě až vychladneš a až se ti rozsvítí. Pak se zděsíš nad vlastními příspěvky >:-[] :-!
Avatar - Machýrek
26. 9. 2016 22:15
Re: Bezpochyby
Preji si videt tvou zenu.
Avatar - AUDIRS6
26. 9. 2016 22:22
Re: Bezpochyby
Hafan ma asi tazky zivot - skulavy pes s hlavou v starej telke... :-!
Takze ak je jeho stara podobne kvietko...
[odkaz]
...tak sa mu necudujme, ze sa chodi so svojimi hlupostami ventilovat sem. :-!
Avatar - rohYpnol
26. 9. 2016 22:39
Re: Bezpochyby
jak jsem napsal, můžeš se klidně stavět na hlavu >:-[] ...
Avatar - Machýrek
27. 9. 2016 06:54
Re: Bezpochyby
Moc si fandis. Kvuli ni se na hlavu stavet nebudu.
Avatar - Machýrek
26. 9. 2016 17:10
Re: Bezpochyby
Kde zijes? Vidim v takovych autech i spoustu hezkych holek. A typky, co popisujes, vidim spis postavat na staflu v Praze na Mustku, treba se mylim, ale ti si auta za 3M asi nekupujou.
Avatar - rohYpnol
26. 9. 2016 22:34
Re: Bezpochyby
ano, Q7 má opravdu TAKY spoustu hezkých holek... Jenže to se nijak nevylučuje s tím, co jsem napsal, že >:-[]
Avatar - Machýrek
27. 9. 2016 07:00
Re: Bezpochyby
O vylucovani jsem nepsal.
Avatar - rohYpnol
26. 9. 2016 22:49
Re: Bezpochyby
hmmm, opravdu zajímavé označení názorů GTI >:-[]
26. 9. 2016 15:19
Re: Bezpochyby
To je jen tvá domněnka. Mně rozhodně dobré SUV smysl dává. Sice bych občas dokázal využít i schopností pravověrného terénního auta, ale mnohem víc času bych strávil trpěním jeho nedostatků. Radši udělám jiný kompromis.
26. 9. 2016 12:22
Re: Bezpochyby
Hele co si z nej delas srandu? Prave stanovil diagnozu. Ty si doktor, jako on, ze to vis lip? K nemu ja bych sel na operaci hned, takova kapacita, v zivote zadnyho majitele SQ7 nevidel a presto dokaze udelat zasveceny zaver :yes:
Avatar - rohYpnol
26. 9. 2016 23:19
Re: Bezpochyby
znám jednu majitelku Q7 a proč si ji pořídila? Prostě proto, že to je největší SUV od Audi >:-[] >:-[] Sice s ní nikde pořádně nezaparkuje, do města kde s ní tráví 99% času se hodí jako slon do porcelánu, ale to je jedno ;-)

No, možná ještě k tomu pořídila - jezdí s ní, pořídila ji samozřejmě společnost, ve které je jednatelem její manžel >:D
27. 9. 2016 07:19
Re: Bezpochyby
Proč si ji pořídila? Dále blabla...

Pořídila ji samozřejmě společnost, ve které je jednatelem její manžel.

Dobrý výkon :yes: >:D
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2016 15:13
Re: Bezpochyby
Pořídila ji samozřejmě společnost, ve které je jednatelem její manžel. Samozřejmě. Formálně.
27. 9. 2016 14:05
Re: Bezpochyby
rohYpnol, ale to je o tom: Nech susedov porazí!
P.S. A v manželovej firme robí, že akože!
Avatar - rohYpnol
27. 9. 2016 15:14
Re: Bezpochyby
ne, v té společnosti opravdu není zaměstnaná.
Avatar - Emel
26. 9. 2016 12:26
Re: Bezpochyby
Chyba je ale v tvém chápání, ne v tom autě. To auto má přece racionálně vzato skvělou užitnou hodnotu - velkorysý prostor a pohodlí, vypiplaný interiér, působivá dynamika, slušná spotřeba, můžeš se vydat v zimě na hory nebo lehce mimo upravené silnice, můžeš tím jet na ples nebo do divadla, můžeš tahat loď nebo karavan... prostě dokonalý univerzál, který tě vůbec nikde neomezuje.
26. 9. 2016 12:57
Re: Bezpochyby
Dobrý den, přesně takto jsem to zamýšlel. Prakticky u každého auto si říkám, že by mě něco omezovalo, něco nakonec nelíbilo, nevyhovovalo... Tím teď myslím přesně co popisujete, každodenní použití, prostě praktická stránka věci. A tady jsem nenašel jedinou věc, která by mě výrazněji omezovala. S SQ7 jsem toho najezdil hodně, byl jsem i na dlouhé cestě a všechno perfektně zvládla. A navíc mě hlavně díky tomu motoru pořád bavila řídit...
Machi
Avatar - Dinar
26. 9. 2016 13:07
Re: Bezpochyby
Souhlas, až na to, že výraz "nejlepší auto na světě" musím nutně chápat komplexně, tedy design nevyjímaje. A v případě designu se shodneme všichni, že Q7 jaksi ne, prostě nefunguje. Nemyslím, že by nejlepší auto mělo nutně mít design nějaké placaté studie kupé, ale měl by být na výši v rámci dané kategorie, a to není.

A ještě poznámku. Když jsme se tu někteří čílili nad Vašimi superlativy na adresu GLS, resp. jeho jízdních vlastností, byly Vaše reakce rozpačité. Teď najednou se dozvídáme, že podvozek GLS zase tak skvěle nefunguje. Dnes tedy souhlasím, ale s doplněním, že jakkoliv má Q7 aktuálně nejlepší podvozek ve třídě, podvozek GLS předčí každá relevantní konkurence. ;-)
26. 9. 2016 13:19
Re: Bezpochyby
GLS nemá ve třídě kromě Bavarie konkurenci. Ale když je klidné moře, ani Bavárka se nehoupe tolik >:D
26. 9. 2016 17:55
Re: Bezpochyby
Bavaria. Ty mu dáváš. Snad alespoň Hanse, ne? ;-)
27. 9. 2016 07:21
Re: Bezpochyby
Ono GLS zrovna Hanse nepřipomíná...vlastně ani tu bavárku. >:D
27. 9. 2016 12:27