Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
DEVIL
16
>:D možná dobře jede, možná je dobře zpracované, ale do nejlepšího auta na světě bude mít hodně daleko. U6 dlouho jsem neviděl tak odporné až obludné monstrum. Už od pohledu těžkotonážní egocentrický auto pro namyšlený bl*ečky... bečky sádla >:D >:D >:D Navíc v karcinogenní naftový verzi to bude mít po pár letech očmoudělou pr*el >:-[] za ty prachy jsou lepší káry >:D
comper
10
Veru, keby taky zaver spravili v damskom magazine nepoviem nic, ale na webe o autach? Bud do zahuby smeruje svet, alebo tento web.
dokopy
2
Vozievam sa v Mercedese GLS a ak je toto naozaj lepšie a test tomu nasvedčuje, tak autor testu nie je ďaleko od pravdy.
dewill
Bezpochyby nejlepší auto k léčení komplexů všeho druhu ... postupující pleší počínaje a impotencí konče.
Prostě nechápu jiný smysl tohoto auta, i u audi se dá vybrat stejně kvalitní auto decentnějšího vzezření. :-!
Prostě nechápu jiný smysl tohoto auta, i u audi se dá vybrat stejně kvalitní auto decentnějšího vzezření. :-!
Co bys dělal Ty, kdybys měl pár korun navíc, pade na krku, ve sportru, u slušných žen a vůbec v životě byl nula? SQ7nebo jiné SUV tě z toho dostane. :-|
Ještě léčení komplexů je psát o někom, kdo chce velký rychlý SUV, že je dozajista plešatej a nestojí mu. Zkus to někdy. Jo počkat..:)
Co mám zkusit? Pleš a impotenci? >:D naštěstí ani jedno zatím problém nedělá.
Já prostě nemám valné mínění o těch co si kupují auto tohoto typu kvůli efektu na okolí...a SUV v podstatě jsou auta jen na efekt, bez ohledu na to jestli jsou označeny X, Q, nebo Ben... >:D
Já prostě nemám valné mínění o těch co si kupují auto tohoto typu kvůli efektu na okolí...a SUV v podstatě jsou auta jen na efekt, bez ohledu na to jestli jsou označeny X, Q, nebo Ben... >:D
Pokud si kdokoliv kupuje cokoliv jen a kvůli efektu okolí, je to trotl obecně. Ale že by v SUV byla tato skupina silnější než u čehokoliv jiného asi nemáš čím podložit. Nebavme se o pozérech, ale reálných uživatelích...
V určitém společenském postavení se mnohé věci kupují kvůli efektu na okolí, s tím nic neuděláš. Ale jejich konkrétní volbou můžeš ukázat, zda jsi (v dobrém smyslu) opravdový aristokrat, nebo jen hloupý Honza co našel poklad.
Kupují i nekupují... Lidí, kteří to řeší tak jako my, pindalové tady na webu je procento? Nebo půl? Nebo promile? Dělá se z toho zbytečně kovbojka. ;-)
Tohle kádrování podle aut, dělají zhusta právě impotenti. Impotenti životní, neúspěšní frustráti, co se snaží vlastní neschopnost skrýt za naději, že každý majitel Q7 (auto dosaď dle libosti) je impotentní tlusťoch. Tak, se tím klidně utěšuj, troubelíne. ;-)
Ono je těžké nespojovat si auta s jejich majiteli, když vidíš dnes a denně, co z kterých aut vystupuje. Neplatí to samozřejmě stoprocentně, ale v luxusních SUV a černých Mercedesech třídy S s SPZkami na míru je ta koncentrace obtloustlých čtyřicátníků s chůzí gorilího samce a vidláckými hadry nápadně vyšší než jinde (s výjimkou 20 let staré německé prémie s tmavými skly, tam je to +- stejné).
Nevím tedy, jak auto souvisí s majitelovou pleší nebo impotencí, ale s jeho vkusem a stylem souvisí rozhodně. ;-)
Nevím tedy, jak auto souvisí s majitelovou pleší nebo impotencí, ale s jeho vkusem a stylem souvisí rozhodně. ;-)
Bylo by dobré k těm jasným závěrům dodat výčet aut, ve kterých jezdí onen ideální muž s pružnou chůzí (mladý nejspíš, protože předpokládám, že tyhle sociosondy tu nepíše nikdo přes pětadvacet) a nevidláckými hadry. Docela jsem na tu přehlídku značek a typů zvědav. ;-)
Nejvíce na úrovni vypadají majitelé vzácných opečovávaných veteránů, protože, co si budeme povídat, to je prostě životní styl. Jo a těm tedy 25 nebývá ani náhodou, spíš 2x až 3x tolik. ;-)
Jestli se tě má "sociosonda" dotkla, tak mi to odpusť. Nepsal jsem k tomu žádný filosofický rozbor, nic jsem z toho nevyvozoval. Jen jsem napsal, co tak běžně vídám. Opravdu z toho nemělo vyplynout, že být čtyřicátník je špatná vlastnost. :-)
EDIT: I když trochu stydět by se za svůj věk člověk po čtyřicítce měl. >:-[]
Jestli se tě má "sociosonda" dotkla, tak mi to odpusť. Nepsal jsem k tomu žádný filosofický rozbor, nic jsem z toho nevyvozoval. Jen jsem napsal, co tak běžně vídám. Opravdu z toho nemělo vyplynout, že být čtyřicátník je špatná vlastnost. :-)
EDIT: I když trochu stydět by se za svůj věk člověk po čtyřicítce měl. >:-[]
Takže lidi na úrovni mají jako daily car opečovávané veterány a je to jejich životní styl. >:D
Ale jen skutečné veterány, s novým Morganem nebo Caterhamem jsi out. ;-)
Samozřejmě, že to nesmí to být nic nového, nové už by to bylo pro pozéry co nejsou na úrovni... >:-[]
Ani radši nechci vědět, jak podle něj vypadám já. >:D
Já jen podle auta nic, já takhle podle aut lidi neškatulkuju, na to je tu expert "přezdívaný alias" a jemu podobní. >:-[]
Jsem rád kluci, že chápete nadsázku (toliko k těm veteránům). ;-)
A teď vážně: nevšiml jsem si, že bych někde napsal, že každý, kdo vyleze z luxusního SUV, odpovídá tomu popisu. Jen jsem napsal, že takovýchto lidí v této třídě aut vídávám v poměru k počtu těch aut hodně.
Je to stejné jako s psychopaty a politikou. V politice je výrazně vyšší koncentrace psychopatů než ve zbytku společnosti. Znamená to, že každý politik je psychopat? Ne. Znamená to, že psychopati jsou politikou přitahováni více než ostatní? Pravděpodobně ano.
Jestli vás i jen takovéhle konstatování uráží, tak vážně už nevím. :-|
A teď vážně: nevšiml jsem si, že bych někde napsal, že každý, kdo vyleze z luxusního SUV, odpovídá tomu popisu. Jen jsem napsal, že takovýchto lidí v této třídě aut vídávám v poměru k počtu těch aut hodně.
Je to stejné jako s psychopaty a politikou. V politice je výrazně vyšší koncentrace psychopatů než ve zbytku společnosti. Znamená to, že každý politik je psychopat? Ne. Znamená to, že psychopati jsou politikou přitahováni více než ostatní? Pravděpodobně ano.
Jestli vás i jen takovéhle konstatování uráží, tak vážně už nevím. :-|
Hm, tak to ses s tím moc nepopral, takový laciný úkrok stranou, veteráni. A já se těšil, že se dočtu tipy na ty správné typy pro mladé a úspěšné stylaře. >:D
Co by udělal mladý a úspěšný stylař, to netuším. Mladý asi relativně jsem, úspěšný (bráno místním metrem) spíše ne a to, že bych nechtěl vylézat z auta za 3 mega v teplákové soupravě, ze mě ještě nedělá stylaře.
Osobně bych si za +- tyhle peníze koupil Mustanga na zábavu, Mazdu 6 (nebo prostě mainstream střední třídy) na práci/reprezentaci a Caravelle 4Motion pro rodinu a na užitek. Nebo bych ty první dvě věci vyřešil jedním vrzem Giulií QV. Nebo kdybych nepotřeboval sportovat, koupil bych nějakou prémii ve vyšší střední a k tomu to Caravelle...
Netvrdím, že to, co jsem napsal, by vypadalo nějak extra stylově. Ale vyhnul bych se tím přerostlému, kontroverznímu SUV, aniž bych v něčem strádal. :-) Stylové by bylo třeba Maserati Quattroporte s tím benzínovým osmiválcem, ale to by pak finančně nezbylo oproti Q7 na nic jiného a z hlediska praktičnosti by to mělo svá omezení, to nepopírám.
Osobně bych si za +- tyhle peníze koupil Mustanga na zábavu, Mazdu 6 (nebo prostě mainstream střední třídy) na práci/reprezentaci a Caravelle 4Motion pro rodinu a na užitek. Nebo bych ty první dvě věci vyřešil jedním vrzem Giulií QV. Nebo kdybych nepotřeboval sportovat, koupil bych nějakou prémii ve vyšší střední a k tomu to Caravelle...
Netvrdím, že to, co jsem napsal, by vypadalo nějak extra stylově. Ale vyhnul bych se tím přerostlému, kontroverznímu SUV, aniž bych v něčem strádal. :-) Stylové by bylo třeba Maserati Quattroporte s tím benzínovým osmiválcem, ale to by pak finančně nezbylo oproti Q7 na nic jiného a z hlediska praktičnosti by to mělo svá omezení, to nepopírám.
BYCH...
No vidíš, a kdo má ty 3 míče ve skříni v igelitce, tak jde a koupí si SQ7. Ti chudší na Vánoce, ti ostatní jen tak >:-[]
No vidíš, a kdo má ty 3 míče ve skříni v igelitce, tak jde a koupí si SQ7. Ti chudší na Vánoce, ti ostatní jen tak >:-[]
Za tři míče v igelitce si dneska nekoupíš nic. Tahle tvá zjevení Pravd o tom, jak to chodí, jen pokaždé ukáží, jak hrubě se neorientuješ. >:D
Takže bys skončil s dodávkou místo SUV. Autem, které bude ve všem až na přepravní kapacitu horší. Je tedy otázkou, jak by se na to tvářila tvá partnerka. Aby to nakonec nebylo tak, že ty budeš jezdit dodávkou. >:D
Minule bolo stretnutie klasík v Banskej Štiavnici. A zase tam boli majitelia-sedláci v teplákoch!
Tak trochu otřepanou odpovědí by byl Aston Martin. Víš, jak tyhle značky poznáš? Podle toho, že nejsou moc úspěšné. :-) Ideálně mají nedoceněný produkt (což by podporovalo image znalce), často pro to však bývá důvod. Úspěšná značka chtě nechtě přiláká i "nežádoucí" zákazníky ve větším množství.
Hm, sakra, kam se řadím já??? Mám dvě 20 let staré německé prémie a veterána 8-s Asi mám schízu!
Jestli rozporuješ to, že auto je určitým obrazem svého majitele (řidiče), tak zcela popíráš přirozené zákonitosti výběru.
Tak třeba - všichni úspěšní a bohatí mají přitažlivé a krásné ženy. Jistě taky čistě náhoda, že ... >:-[] >:-[] >:-[]
Ano, ne všichni majitelé Q7 jsou a byli podrazáci, veksláci a šmelináři, ale to, že spousta takovýchto lidí si právě Q7 díky její opulentnosti oblíbila, je fakt, se kterým nic nenaděláš a můžeš se třeba stavět na hlavu >:-[] >:-[] >:-[]
Tak třeba - všichni úspěšní a bohatí mají přitažlivé a krásné ženy. Jistě taky čistě náhoda, že ... >:-[] >:-[] >:-[]
Ano, ne všichni majitelé Q7 jsou a byli podrazáci, veksláci a šmelináři, ale to, že spousta takovýchto lidí si právě Q7 díky její opulentnosti oblíbila, je fakt, se kterým nic nenaděláš a můžeš se třeba stavět na hlavu >:-[] >:-[] >:-[]
Je jasný, že u tebe vždycky vyhraje Dacia, protože si na nic nehraje.
Jinak nechápu - ať na to auto koukám zleva, zprava, zepředu, zezadu- není to zrovna můj typ, ale co je na tom autě opulentní? Je to typické Audi.Dá se bavit, jestli hezké/ošklivé, ale nepřipadně mi nijak arogantní, ani milimetr. Jediné, co na ní může provokovat, je cenovka, a její pořizovací+provozní nedosažitelnost pro běžného člověka. Z prémiových SUV mi naopak přijde nejmíň provokativní, ale i nejmíň hezká.
Jinak nechápu - ať na to auto koukám zleva, zprava, zepředu, zezadu- není to zrovna můj typ, ale co je na tom autě opulentní? Je to typické Audi.Dá se bavit, jestli hezké/ošklivé, ale nepřipadně mi nijak arogantní, ani milimetr. Jediné, co na ní může provokovat, je cenovka, a její pořizovací+provozní nedosažitelnost pro běžného člověka. Z prémiových SUV mi naopak přijde nejmíň provokativní, ale i nejmíň hezká.
To přirovnání kulhá na obě nohy. Když podle tebe "všichni úspěšní a bohatí mají přitažlivé a krásné ženy", tak proč si kupují nepřitažlivá "opulentní" SUV. Jak to, že co se týče žen (podle tebe) mají vkus obecně vytříbený, ale u aut je tomu přesně naopak?
metonymie, nikoliv metafora
Napsal jsem doslova "(tvé) přirovnání", nikoli metafora!.
a co jako? Že nechápeš metonymii kterou jsem napsal skutečně není můj problém >:D >:D >:-[]
Jen tři smajlíci, není to na tebe trochu málo?
Tvůj problém je, že používáš výrazy, jejichž významu sám příliš nerozumíš. Ve tvém příspěvku žádný skutečný příklad metonymie nevidím.
A pokud trváš na tom, že tam je, tak o které slovo/slovní spojení se (podle tebe) má jednat?
Tvůj problém je, že používáš výrazy, jejichž významu sám příliš nerozumíš. Ve tvém příspěvku žádný skutečný příklad metonymie nevidím.
A pokud trváš na tom, že tam je, tak o které slovo/slovní spojení se (podle tebe) má jednat?
a za to můžu já, že tu metonymii nevidíš?
Narážím na zákonitosti výběru. Stejně jako si vybíráme ženy a opravdu asi nebude náhodou, že bohatí mají pěkné ženy, stejně tak si vybíráme auta a opravdu nebude a není náhodou, že různé skupiny si oblíbí různé vozy či značky.
A vůbec nešlo o tu vnější krásu, tj. bohatí mají hezké ženy (a tudíž mají i hezká auta). No, zkrátka se opravdu hezky ukázalo, jak povrchně mé příspěvky chápeš :-!
Ale hlavně že mě budeš poučovat o tom, jak používám výrazy kterým nerozumím 8-s :no:
Narážím na zákonitosti výběru. Stejně jako si vybíráme ženy a opravdu asi nebude náhodou, že bohatí mají pěkné ženy, stejně tak si vybíráme auta a opravdu nebude a není náhodou, že různé skupiny si oblíbí různé vozy či značky.
A vůbec nešlo o tu vnější krásu, tj. bohatí mají hezké ženy (a tudíž mají i hezká auta). No, zkrátka se opravdu hezky ukázalo, jak povrchně mé příspěvky chápeš :-!
Ale hlavně že mě budeš poučovat o tom, jak používám výrazy kterým nerozumím 8-s :no:
Takže se v tom dál parádně plácáš. A další důkaz toho, že nechápeš význam termínu, který se snažíš (rádoby zasvěceně) použít.
Metonymie je obrazné/odvozené !pojmenování! na základě věcné podobnosti.
Pokud se v textu takové pojmenování (ve formě metonymie) nachází, není problém jej citovat. Takže místo tvého stále marného okecávání se alespoň pokus citovat takové pojmenování přímo z tvého příspěvku o kterém tvrdíš, že jej obsahuje.
A mimochodem, bohatí lidé si prostě (obecně) mohou více vybírat, a to jak partner(k)y, tak i věci (movité i nemovité) včetně aut, tečka.
Tvůj příměr přitažlivé manželky a "opulentního" SUV typu Q7, prostě kulhá na obě nohy, bez ohledu na to, do jaké škatulky se to marně snažíš zařadit.
Logicky vzato není žádná věcná podobnost mezi tím, "že bohatí mají (častěji) pěkné ženy" a "že různé skupiny si oblíbí různé vozy či značky".
Prakticky každý normální chlap chce (mimo jiné) pěknou ženu/y a pořádné (obvykle relativně drahé) auto/a (dříve koně), jenomže na to prostě každý "nemá". Nehledě na to, že představa o pěkné ženě a pořádném autě se může (naštěstí pro všechny) i výrazně lišit.
Metonymie je obrazné/odvozené !pojmenování! na základě věcné podobnosti.
Pokud se v textu takové pojmenování (ve formě metonymie) nachází, není problém jej citovat. Takže místo tvého stále marného okecávání se alespoň pokus citovat takové pojmenování přímo z tvého příspěvku o kterém tvrdíš, že jej obsahuje.
A mimochodem, bohatí lidé si prostě (obecně) mohou více vybírat, a to jak partner(k)y, tak i věci (movité i nemovité) včetně aut, tečka.
Tvůj příměr přitažlivé manželky a "opulentního" SUV typu Q7, prostě kulhá na obě nohy, bez ohledu na to, do jaké škatulky se to marně snažíš zařadit.
Logicky vzato není žádná věcná podobnost mezi tím, "že bohatí mají (častěji) pěkné ženy" a "že různé skupiny si oblíbí různé vozy či značky".
Prakticky každý normální chlap chce (mimo jiné) pěknou ženu/y a pořádné (obvykle relativně drahé) auto/a (dříve koně), jenomže na to prostě každý "nemá". Nehledě na to, že představa o pěkné ženě a pořádném autě se může (naštěstí pro všechny) i výrazně lišit.
jsi fakt tak hloupý :-O 8-s 8-s 8-s ?? To jsem vážně netušil.
Metonymie (řecky metónymia; latinsky denominatio – doslova „přejmenování“, resp. „odvozené pojmenování“) spočívá v přenosu označení na jiný objekt na základě !VNITŘNÍ! podobnosti, nikoliv však podobnosti označovaných objektů (denotátů). Přenesení na základě vnější podobnosti se nazývá metafora.
Zbytek nestojí za komentář. Jsi opravdový hlupák.
Metonymie (řecky metónymia; latinsky denominatio – doslova „přejmenování“, resp. „odvozené pojmenování“) spočívá v přenosu označení na jiný objekt na základě !VNITŘNÍ! podobnosti, nikoliv však podobnosti označovaných objektů (denotátů). Přenesení na základě vnější podobnosti se nazývá metafora.
Zbytek nestojí za komentář. Jsi opravdový hlupák.
Takže citovat údajnou metonymii ze tvého příspěvku neumíš a nemáš ani na to, přiznat, že tam žádná není, místo toho cituješ českou wikipedii, "atomový inženýre".
Zásadní je, že jde o pojmenování/přenesení (viz ta tvoje čw), byť na základě věcné/vnitřní (tady jde o slovíčkaření, nikoli o podstatu sporu) podobnosti. Chápu, že zahnán do kouta, bys raději slovíčkařil, než řešil podstatu.
Chci od tebe pouze citaci konkrétního pojmenování/přenesení (bez ohledu na jeho konkrétní formu) ze tvého příspěvku! Jsi schopen ho citovat, nebo jen dál přízemně urážet?
P.S. Pro hlupáka každý hloupý...
Zásadní je, že jde o pojmenování/přenesení (viz ta tvoje čw), byť na základě věcné/vnitřní (tady jde o slovíčkaření, nikoli o podstatu sporu) podobnosti. Chápu, že zahnán do kouta, bys raději slovíčkařil, než řešil podstatu.
Chci od tebe pouze citaci konkrétního pojmenování/přenesení (bez ohledu na jeho konkrétní formu) ze tvého příspěvku! Jsi schopen ho citovat, nebo jen dál přízemně urážet?
P.S. Pro hlupáka každý hloupý...
27.09. 23:47
když se naučíš číst a pak ještě chápat význam psaného slova, posuneme se v diskusi dál >:-[] >:-[]
když se naučíš číst a pak ještě chápat význam psaného slova, posuneme se v diskusi dál >:-[] >:-[]
Stále meleš dokola o typu pojmenování, které jsi tu nenapsal. Pokud nejsi schopen citovat jej, není o čem dál diskutovat, takže o nějakém posunu v diskusi nemůže být řeč.
vnitřní podobnost ta máš vypsanou. Stačí umět číst a chápat psanému slovu. Jestli jsi na úrovni retarda, tak mi napiš, jak ti to mám vysvětlit 8-s
Takže úplně polopatě:
Určitá skupina mužů (bohatí) přirozeně vede k určitému výběru typu ženy (atraktivní mladé) a je mezi těmito skupinami určitý vztah.
Úplně stejně, jako platí určitý vztah výše popsaný, platí i u výběru aut. Ženy mají v oblibě SUV, muži sportovní vozy atp. Tedy různé skupiny mají v oblibě různé modely a značky, což je zcea analogické tomu, že mladé atraktivní ženy mají v oblibě bohaté (po)starší muže.
Je tu určitý vnitřní vztah, metonymie. Chápeš? Ne, že se vůbec ptám, že ... >:D >:-[] >:D >:-[]
Takže úplně polopatě:
Určitá skupina mužů (bohatí) přirozeně vede k určitému výběru typu ženy (atraktivní mladé) a je mezi těmito skupinami určitý vztah.
Úplně stejně, jako platí určitý vztah výše popsaný, platí i u výběru aut. Ženy mají v oblibě SUV, muži sportovní vozy atp. Tedy různé skupiny mají v oblibě různé modely a značky, což je zcea analogické tomu, že mladé atraktivní ženy mají v oblibě bohaté (po)starší muže.
Je tu určitý vnitřní vztah, metonymie. Chápeš? Ne, že se vůbec ptám, že ... >:D >:-[] >:D >:-[]
Přirovnávat něco k něčemu a popsat to několika větami není (přenesené) pojmenování! Což platí pro metonymii i metaforu, protože v obou případech se jedná o (přenesené) pojmenování. To si klidně najdeš i v té tvé čw. Citace takové pojmenování je otázkou maximálně několika slov, bez nutnosti rozsáhlejšího popisu.
Tím, že nejsi schopen citovat údajnou metonymii ve tvém příspěvku jen potvrzuješ to, že tam žádná není, a proto ji tam nikdo nemůže vidět. A okecat se to snažíš stále dokola naprosto marně, nebo chceš-li, tak tvými slovy "na úrovni retarda". Ale hlavně, žes nezapomněl na spoustu infantilních smajlíků, bohužel ti tvou natvrdlost (ať už předstíranou, nebo skutečnou) nezachrání.
Tím, že nejsi schopen citovat údajnou metonymii ve tvém příspěvku jen potvrzuješ to, že tam žádná není, a proto ji tam nikdo nemůže vidět. A okecat se to snažíš stále dokola naprosto marně, nebo chceš-li, tak tvými slovy "na úrovni retarda". Ale hlavně, žes nezapomněl na spoustu infantilních smajlíků, bohužel ti tvou natvrdlost (ať už předstíranou, nebo skutečnou) nezachrání.
ty kráso, ty fakt radši choď kanálama, protože to co tady předvádíš je naprosto ubohé. Polopatě ti popíši vnitřní podobnost a ty místo aby sis konečně nafackoval za svoji tupost tu začneš rozvíjet teorie na téma počtu slov??
Ano, popsal jsem ti ten vnitřní vztah, a to je přesně to co jsi chtěl. Fakt jsi hlupák :no:
Ano, popsal jsem ti ten vnitřní vztah, a to je přesně to co jsi chtěl. Fakt jsi hlupák :no:
Sám si to, co se marně snažíš přisoudit ostatním, jak jsem psal, pro hlupáka každý hloupý. A těmi kanály choď klidně dál sám, mě tam určitě nepotkáš.
Stále ti píšu, ať cituješ (údajnou) konkrétní metonymii ze tvého příspěvku a stále toho nejsi schopen. Místo toho tu neustále okecáváš (jako politik) jak si vlastně celý příspěvek myslel atd. atd. Tvůj pokus o přirovnání nebyl formou ( přeneseného) pojmenování, jak ses naivně domníval, a proto ho ani nejsi schopen citovat. A místo toho, aby ses za svůj omyl omluvil, tu ještě primitivně kopeš nožičkama jako malý rozmazlený fracek.
Stále ti píšu, ať cituješ (údajnou) konkrétní metonymii ze tvého příspěvku a stále toho nejsi schopen. Místo toho tu neustále okecáváš (jako politik) jak si vlastně celý příspěvek myslel atd. atd. Tvůj pokus o přirovnání nebyl formou ( přeneseného) pojmenování, jak ses naivně domníval, a proto ho ani nejsi schopen citovat. A místo toho, aby ses za svůj omyl omluvil, tu ještě primitivně kopeš nožičkama jako malý rozmazlený fracek.
Přečti si tu diskusi po sobě až vychladneš a až se ti rozsvítí. Pak se zděsíš nad vlastními příspěvky >:-[] :-!
Preji si videt tvou zenu.
Hafan ma asi tazky zivot - skulavy pes s hlavou v starej telke... :-!
Takze ak je jeho stara podobne kvietko...
[odkaz]
...tak sa mu necudujme, ze sa chodi so svojimi hlupostami ventilovat sem. :-!
Takze ak je jeho stara podobne kvietko...
[odkaz]
...tak sa mu necudujme, ze sa chodi so svojimi hlupostami ventilovat sem. :-!
Kde zijes? Vidim v takovych autech i spoustu hezkych holek. A typky, co popisujes, vidim spis postavat na staflu v Praze na Mustku, treba se mylim, ale ti si auta za 3M asi nekupujou.
To je jen tvá domněnka. Mně rozhodně dobré SUV smysl dává. Sice bych občas dokázal využít i schopností pravověrného terénního auta, ale mnohem víc času bych strávil trpěním jeho nedostatků. Radši udělám jiný kompromis.
Hele co si z nej delas srandu? Prave stanovil diagnozu. Ty si doktor, jako on, ze to vis lip? K nemu ja bych sel na operaci hned, takova kapacita, v zivote zadnyho majitele SQ7 nevidel a presto dokaze udelat zasveceny zaver :yes:
znám jednu majitelku Q7 a proč si ji pořídila? Prostě proto, že to je největší SUV od Audi >:-[] >:-[] Sice s ní nikde pořádně nezaparkuje, do města kde s ní tráví 99% času se hodí jako slon do porcelánu, ale to je jedno ;-)
No, možná ještě k tomu pořídila - jezdí s ní, pořídila ji samozřejmě společnost, ve které je jednatelem její manžel >:D
No, možná ještě k tomu pořídila - jezdí s ní, pořídila ji samozřejmě společnost, ve které je jednatelem její manžel >:D
Proč si ji pořídila? Dále blabla...
Pořídila ji samozřejmě společnost, ve které je jednatelem její manžel.
Dobrý výkon :yes: >:D
Pořídila ji samozřejmě společnost, ve které je jednatelem její manžel.
Dobrý výkon :yes: >:D
Pořídila ji samozřejmě společnost, ve které je jednatelem její manžel. Samozřejmě. Formálně.
Chyba je ale v tvém chápání, ne v tom autě. To auto má přece racionálně vzato skvělou užitnou hodnotu - velkorysý prostor a pohodlí, vypiplaný interiér, působivá dynamika, slušná spotřeba, můžeš se vydat v zimě na hory nebo lehce mimo upravené silnice, můžeš tím jet na ples nebo do divadla, můžeš tahat loď nebo karavan... prostě dokonalý univerzál, který tě vůbec nikde neomezuje.
Dobrý den, přesně takto jsem to zamýšlel. Prakticky u každého auto si říkám, že by mě něco omezovalo, něco nakonec nelíbilo, nevyhovovalo... Tím teď myslím přesně co popisujete, každodenní použití, prostě praktická stránka věci. A tady jsem nenašel jedinou věc, která by mě výrazněji omezovala. S SQ7 jsem toho najezdil hodně, byl jsem i na dlouhé cestě a všechno perfektně zvládla. A navíc mě hlavně díky tomu motoru pořád bavila řídit...
Machi
Machi
Souhlas, až na to, že výraz "nejlepší auto na světě" musím nutně chápat komplexně, tedy design nevyjímaje. A v případě designu se shodneme všichni, že Q7 jaksi ne, prostě nefunguje. Nemyslím, že by nejlepší auto mělo nutně mít design nějaké placaté studie kupé, ale měl by být na výši v rámci dané kategorie, a to není.
A ještě poznámku. Když jsme se tu někteří čílili nad Vašimi superlativy na adresu GLS, resp. jeho jízdních vlastností, byly Vaše reakce rozpačité. Teď najednou se dozvídáme, že podvozek GLS zase tak skvěle nefunguje. Dnes tedy souhlasím, ale s doplněním, že jakkoliv má Q7 aktuálně nejlepší podvozek ve třídě, podvozek GLS předčí každá relevantní konkurence. ;-)
A ještě poznámku. Když jsme se tu někteří čílili nad Vašimi superlativy na adresu GLS, resp. jeho jízdních vlastností, byly Vaše reakce rozpačité. Teď najednou se dozvídáme, že podvozek GLS zase tak skvěle nefunguje. Dnes tedy souhlasím, ale s doplněním, že jakkoliv má Q7 aktuálně nejlepší podvozek ve třídě, podvozek GLS předčí každá relevantní konkurence. ;-)
GLS nemá ve třídě kromě Bavarie konkurenci. Ale když je klidné moře, ani Bavárka se nehoupe tolik >:D
Ano, s odstupem času a po zkušenosti s Audi SQ7 uznávám, že GLS už zkrátka podvozkově nestíhá. To pohupování může být fajn, komfort špatný není, ale že to jde o hodně lépe, dokazuje SQ7,
Machi
Machi
MUSÍŠ NUTNĚ??
Jo hochu, nutně musíš na WC. Vnímání designu je čistě subjektivní a objektivně vzato nelze SQ7 nic vyčítat. Proporce, vyváženost, ... vše je 100% ok. A že se mi stejně jako jiným nelíbí?Ano, čistě subjektivní záležitost :-!
Jo hochu, nutně musíš na WC. Vnímání designu je čistě subjektivní a objektivně vzato nelze SQ7 nic vyčítat. Proporce, vyváženost, ... vše je 100% ok. A že se mi stejně jako jiným nelíbí?Ano, čistě subjektivní záležitost :-!
Ano, nutně, design je součástí souboru kvalit (vlastností) auta. Chci-li o něčem tvrdit, že je to absolutně nejlepší, nemůže mít daná věc v žádné jednotlivé kvalitě slabinu. A to pro Q7 neplatí, její slabinou, výraznou, je design.
A to poučování o subjektivitě hodnocení designu, s následným zjevením "objektivní" Pravdy "proporce, vyváženost,... vše je 100% ok", hm, jak nepřekvapivý rozpor. Ale to je pro tebe tak nějak charakteristické, svazáku. >:D
A to poučování o subjektivitě hodnocení designu, s následným zjevením "objektivní" Pravdy "proporce, vyváženost,... vše je 100% ok", hm, jak nepřekvapivý rozpor. Ale to je pro tebe tak nějak charakteristické, svazáku. >:D
Rozpor to je pro někoho, kdo si neumí dát 1 a 1 dohromady :-!
I takové umění má objektivní hledisko, koneckonců proto jsou některá díla drahá, zatímco jiná koupíš za pětník. A to nic nemění na tom, že se ti může subjektivně líbit plakát Kačera Donalda víc než Mona Lisa >:-[] >:-[]
I takové umění má objektivní hledisko, koneckonců proto jsou některá díla drahá, zatímco jiná koupíš za pětník. A to nic nemění na tom, že se ti může subjektivně líbit plakát Kačera Donalda víc než Mona Lisa >:-[] >:-[]
Môj švagor má Touareg nie na liečenie komplexov,ale na ťahanie 3,5t vlekov.
Aj na to je také auto dobré,myslim SUV.
Aj na to je také auto dobré,myslim SUV.
Smysl tohoto auta je úplně jednoduchý - proč si ho nedopřát, když si to můžu dovolit. Nebo máš pocit, že když někdo kupuje auta v téhle cenové kategorii, tak má nějaké vlastní komplexy?? Z pleše, když si může nechat nastřelit afro >:D >:D ??
AUDIRS6
O vzhlade sa v pripade novej Q7 viedli, vedu a budu viest este dlhe krcmove polemiky, takze do nich sa zapajat nebudem. Azda len moja malinka poznamocka - tu sa jedna o SQ7. No a prave s tymi par priostreniami a zdorazneniami na tych spravnych miestach, toto nove "S-ko" uz dava zmysel.
Ano, aj mne sa pacila viac minula Q7, toto monstrum mnohi povazuju len za nieco ako "A6+Allroad+" >:-[] ale Allroad nema S-verziu. No a tu je presne to, co by zaujemcovi o este väcsi a sportovejsie zamerany univerzal malo vyhovovat. Absolutne technicky nabity voz, s maximom vsetkeho - technologii, pohodlia, luxusu, priestoru, ale prekvapivo aj jazdnych vlastnosti ( minimalne s ohladom na velkost vozu ) !
Takze k testu nemam co dodat a aj ked aj ja som zastancom "nie ciernych" tankovacich pistoli, zrovna tu a s tymto motorom dokazem pochopit preferencie niektorych zakaznikov. Ved tu dostavaju neprekonatelny mix dynamiky a ked uz nie spotreby, tak akcneho radiusu. GUT SO ! :-! :yes:
K textu len 2 male poznamocky:
Bolo vidno snahu, napisat o motore co najspravnejsie, ale aj tak ste sa s Tomasom dopustili 1 malinkeho omylu - Prve turbo zasahuje uz tiez tesne nad volnobehom, jeho nabeh do maxima tociveho momentu odhadnut samostatne je trosku problematicke, kedze mu pomaha E-Lader ( ten mu pomaha ale len cca 1 sekundu ), ale v nejakych cca 1500 rpm uz aj ono vie tlacit svoje maximum ( teda pocas zrychlovania ). Tych 3000 rpm je limit, dokedy tym 2 turbam dokaze vypomahat E-Lader pri vymazavani turbodiery. Neskor by uz bol neucinny a ani ho nieje treba, vyssie uz turbodieru aj tak nikto nezaznamena - proste nieje.
Zvuk motora: Znova a znova som to studoval nielen na Audi strankach, ale aj u "JP-ho" a ten "reproduktor" je fakt len v specialnej komore pred koncovymi tlmicmi vo vyfukovych potrubiach. Ano, je to reproduktor, nielen membrana, takze tymto sa ospravedlnujem vsetkym, s ktorymi som viedol o tejto Audi-vymozenosti debaty v minulosti... :-! Nieje to ale zvuk z reproduktorov v interieri, ako u konkurencnych automobiliek.
Takze Machi, diky za test a za snahu popisat toto "pretechnizovane monstrum" co najlepsie ! >:-[] ;-) :yes:
Ano, aj mne sa pacila viac minula Q7, toto monstrum mnohi povazuju len za nieco ako "A6+Allroad+" >:-[] ale Allroad nema S-verziu. No a tu je presne to, co by zaujemcovi o este väcsi a sportovejsie zamerany univerzal malo vyhovovat. Absolutne technicky nabity voz, s maximom vsetkeho - technologii, pohodlia, luxusu, priestoru, ale prekvapivo aj jazdnych vlastnosti ( minimalne s ohladom na velkost vozu ) !
Takze k testu nemam co dodat a aj ked aj ja som zastancom "nie ciernych" tankovacich pistoli, zrovna tu a s tymto motorom dokazem pochopit preferencie niektorych zakaznikov. Ved tu dostavaju neprekonatelny mix dynamiky a ked uz nie spotreby, tak akcneho radiusu. GUT SO ! :-! :yes:
K textu len 2 male poznamocky:
Bolo vidno snahu, napisat o motore co najspravnejsie, ale aj tak ste sa s Tomasom dopustili 1 malinkeho omylu - Prve turbo zasahuje uz tiez tesne nad volnobehom, jeho nabeh do maxima tociveho momentu odhadnut samostatne je trosku problematicke, kedze mu pomaha E-Lader ( ten mu pomaha ale len cca 1 sekundu ), ale v nejakych cca 1500 rpm uz aj ono vie tlacit svoje maximum ( teda pocas zrychlovania ). Tych 3000 rpm je limit, dokedy tym 2 turbam dokaze vypomahat E-Lader pri vymazavani turbodiery. Neskor by uz bol neucinny a ani ho nieje treba, vyssie uz turbodieru aj tak nikto nezaznamena - proste nieje.
Zvuk motora: Znova a znova som to studoval nielen na Audi strankach, ale aj u "JP-ho" a ten "reproduktor" je fakt len v specialnej komore pred koncovymi tlmicmi vo vyfukovych potrubiach. Ano, je to reproduktor, nielen membrana, takze tymto sa ospravedlnujem vsetkym, s ktorymi som viedol o tejto Audi-vymozenosti debaty v minulosti... :-! Nieje to ale zvuk z reproduktorov v interieri, ako u konkurencnych automobiliek.
Takze Machi, diky za test a za snahu popisat toto "pretechnizovane monstrum" co najlepsie ! >:-[] ;-) :yes:
Dobrý den,
díky za upozornění, myslím, že Tomáš to takto ve svém článku psal, já to pak při snaze o zjednodušené zjevně popletl...
Machi
díky za upozornění, myslím, že Tomáš to takto ve svém článku psal, já to pak při snaze o zjednodušené zjevně popletl...
Machi
Když už se do toho pouštíš, jaký je tedy rozdíl mezi membránou a reproduktorem v daném kontextu? Je jasné, že ta membrána bude mít nějaký "driver" (pohon), něco, co ji rozpohybuje (má to být nakonec řízené elektronicky). A bude mít i nějakou ozvučnici, je to přeci v něčem nainstalované.
Problem vidim v tom, ze Audi to kedysi prezentovalo ako membranu v ozvucnici, do ktorej sa privadzaju vyfukove plyny, ktore ju rozpohybuju a to vytvara ten zvuk. S tym, ze ano, otvorenie toho ventilu, ktory tam privadzal tie vyfukove plyny prebiehalo elektronicky.
Na zaklade popisujuceho videa "JP-ho" ( JP Performance ) som ale ostal prekvapeny, ze je to komplet reproduktor - teda aj s magnetom, a ze ta elektronika nielen ze otvara ten ventil, ale aj ma za ulohu riadit intenzitu zvuku, ktory ten reproduktor produkuje.
JP-ho mam rad a uznavam ho, bere svoju robotu fakt seriozne a snazi sa aj lajkom vysvetlit kvalitne aj tie veci, ktore sa niekedy ani mne nedaria. Bol by som prekvapeny, keby sa tu mylil. Na druhej strane by som ale bol rad, ze Audi teda neklamalo... :*) :-!
Na zaklade popisujuceho videa "JP-ho" ( JP Performance ) som ale ostal prekvapeny, ze je to komplet reproduktor - teda aj s magnetom, a ze ta elektronika nielen ze otvara ten ventil, ale aj ma za ulohu riadit intenzitu zvuku, ktory ten reproduktor produkuje.
JP-ho mam rad a uznavam ho, bere svoju robotu fakt seriozne a snazi sa aj lajkom vysvetlit kvalitne aj tie veci, ktore sa niekedy ani mne nedaria. Bol by som prekvapeny, keby sa tu mylil. Na druhej strane by som ale bol rad, ze Audi teda neklamalo... :*) :-!
Co si pamatuji, od začátku to bylo prezentované jako elektronické (tedy, že je ta membrána elektronicky řízená a její pohyb je předepsaný v paměti nějakého mikročipu). Nakonec to nazvali "sound actuator." Informací o tom moc nebylo, takže si člověk musel trochu domýšlet, co to má být. A má to fungovat naopak. Ne, že plyny vytváří zvuk, který bys pak slyšel, ale zvuk ovlivňuje proudění plynu potrubím, tedy výsledný zvuk. Matně si vzpomínám, že cílem bylo zvýšit frekvenci.
Tak jsem se trochu porozhlédl a tady máš kousek z tiskové zprávy k uvedení 230 kW 3.0 TDI do prodeje:
Sound actuator
Thanks to an innovative actuator in the auxiliary channel of the exhaust system, the BiTDI A6 and A7 Sportback models don't sound like they should be capable of such level-headed economy figures. The actuator system essentially consists of a speaker which imposes a defined oscillation pattern on the exhaust flow and transforms the typical TDI exhaust note into a more sonorous roar that is closer to the output of a high-performance petrol engine.
Sound actuator
Thanks to an innovative actuator in the auxiliary channel of the exhaust system, the BiTDI A6 and A7 Sportback models don't sound like they should be capable of such level-headed economy figures. The actuator system essentially consists of a speaker which imposes a defined oscillation pattern on the exhaust flow and transforms the typical TDI exhaust note into a more sonorous roar that is closer to the output of a high-performance petrol engine.
fOE
Audi, ale chodit k nemu v garazi zasadne po tme (a at te ani nenapadne se po ceste zadivat do prosklenych fasad treba!) ?
Nebo volvo, po ceste ke kteremu sice clovek nezakopne o kola ditek, o konev ze zahrady ani o nic jineho co se povaluje v garazi protoze si muze, ano, opravdu muze, po ceste roznout, ale ktere taky (nejspis) bude ve vsem ostatnim horsi?
Kdyz si takhle ciste teoreticky zabycharim, tahne me to rict Audi bo na vzhled to nejezdi, ale zaroven se to ve me pere bo si nedovedu predstavit nakup nejskaredsiho auta ve tride. A to ani kdyz dam autorovi klidne zapravdu, tohle vazne muze byt nejlepsi auto na svete (spolu s auty jako M5, RS6 atd., jde jen o subjektivni smerovani toho dokonaleho kompromisu vic k uzitkovosti/zabave), tak toho furt, ani takhle bycharsky, nejsem schopen. :-|
Nebo volvo, po ceste ke kteremu sice clovek nezakopne o kola ditek, o konev ze zahrady ani o nic jineho co se povaluje v garazi protoze si muze, ano, opravdu muze, po ceste roznout, ale ktere taky (nejspis) bude ve vsem ostatnim horsi?
Kdyz si takhle ciste teoreticky zabycharim, tahne me to rict Audi bo na vzhled to nejezdi, ale zaroven se to ve me pere bo si nedovedu predstavit nakup nejskaredsiho auta ve tride. A to ani kdyz dam autorovi klidne zapravdu, tohle vazne muze byt nejlepsi auto na svete (spolu s auty jako M5, RS6 atd., jde jen o subjektivni smerovani toho dokonaleho kompromisu vic k uzitkovosti/zabave), tak toho furt, ani takhle bycharsky, nejsem schopen. :-|
Taky se mi to auto na začátku na fotkách nelíbilo, ale musím říct, že když na ulici potkám černou v s-line výbavě s pěknými koly, rád se za ní otočím. :-) Zkrátka čím víc se na něj dívám, tím víc se mi líbí, to samé platí o Kodiaqu. Naopak Volvo se mi už po prvnotním nadšení docela okoukalo. Přesto bych volil následovně - mít 2 mega, šel bych do Q7 3.0 TDI, mít 2,5, šel bych do XC90 T8 a mít 3, koupil bych SQ7. A bychařské dilema vyřešeno >:D
XC90 není konkurence pro AUDI , BMW či Mercedes.
Je to jen pěkná kastle..fakt povedená..jinak jízdně , interierem ani motoricky se prémii nemůže rovnat. >:D
Auto bez třílitru v této třídě je směšné.
Je to jen pěkná kastle..fakt povedená..jinak jízdně , interierem ani motoricky se prémii nemůže rovnat. >:D
Auto bez třílitru v této třídě je směšné.
To sice ano, ale ve spoustě zemí bude preferovaná varianta T8 hybrid. Takže konkuruje, jen má jiný přístup. Problém spíš vidím v podvozku.
Jo, je to těžké, měl-li bych ale stát před volbou XC90 vs. Q7 sáhnul bych znova po RRS. >:D ;-)
Tam nekam jsem smeroval. ;-) K cemu dokonala technika kdyz je v zoufalem desingu, a k cemu (subjektivne) dokonaly design kdyz mu neodpovida technika, kdyz se najdou znacky ktere (treba ne dokonale, ale na 90%) zvladnou oboje.
Celkove skoda, ze audi nejspis dokonalou techniku zabiji vzhledem, jak pises nahore, chci li byt nejlepsi nemusim byt nejlepsi ve vsem, ale nesmim byt vylozene nejhorsi v nicem, designu nevyjimaje, a to se audi tady hrube nepovedlo. Skoda, zvlast kdyz o zadnem dalsim soucasnem audi se tohle napsat neda.
Celkove skoda, ze audi nejspis dokonalou techniku zabiji vzhledem, jak pises nahore, chci li byt nejlepsi nemusim byt nejlepsi ve vsem, ale nesmim byt vylozene nejhorsi v nicem, designu nevyjimaje, a to se audi tady hrube nepovedlo. Skoda, zvlast kdyz o zadnem dalsim soucasnem audi se tohle napsat neda.
Pro mne je spíš v kategorii "pro vzhled bych si ji nekoupil". Vyloženě mě neodpuzuje. Citlivá konfigurace exteriéru nebude od věci. Pro mne je největší slabinou absence nějakého balíčku, který by vylepšil terénní schopnosti (možnost ještě víc zvednout podvozek, uzávěrky atp.); další důvod, proč počkat na Cayenne, který pravděpodobně bude mít kompletní výbavu (tedy až krátkou jedničku místo redukce, ale s tím u osmistupňové převodovky dokáži žít). A RRS je samozřejmě dobrá volba.
A tato konečná volba je nejlepší. Divím se, že tato skvělá volba byla vyřčena až teď. :yes:
Když budeš koukat pod nohy, Audi neuvidíš a o nic nezakopneš. Jen nesmíš mít podlahu jak zrcadlo. ;-)
Pokud nepotřebuješ ten extra prostor, respektive třetí řadu, řešením by mohlo být počkat na Cayenne. Hůř jezdit těžko bude a mohl by být pěkný (alespoň pro mé oko). Pro mne je i vhodnější velikosti, pokud nijak zvlášť nevyroste.
Pokud cena není faktorem v tomhle výběru nejlepšího auta, problémem SQ7 je minimálně Bentayga. Také žádná krasavice, ale naživo to není tak špatné a to auto v ničem horší není. PS: Úplně jsem zapomněl na palubní systém, MMI je bez pochyb lepší.
Pokud nepotřebuješ ten extra prostor, respektive třetí řadu, řešením by mohlo být počkat na Cayenne. Hůř jezdit těžko bude a mohl by být pěkný (alespoň pro mé oko). Pro mne je i vhodnější velikosti, pokud nijak zvlášť nevyroste.
Pokud cena není faktorem v tomhle výběru nejlepšího auta, problémem SQ7 je minimálně Bentayga. Také žádná krasavice, ale naživo to není tak špatné a to auto v ničem horší není. PS: Úplně jsem zapomněl na palubní systém, MMI je bez pochyb lepší.
přezdívaný alias
Ta věta s tou balkánskou mafií mě pobavila (protože nemá až tak daleko k pravdě). :yes:
Jenom mě zajímá: co se na tom vlastně změnilo u téhle generace? Vždyť v černé barvě by tahle SQ7 plnila tuto úlohu nadmíru dobře. :-)
Technicky je to asi vrchol, ale na silnici to působí jako dvoumetrový plešoun s kolotočářským řetězem kolem krku, co to přehnal s kreatinem a posilovnou. Ale jako se najdou ženské, kterým se líbí takovíto týpci, najdou se i řidiči, kterým se líbí takovéto auto. ;-)
Jenom mě zajímá: co se na tom vlastně změnilo u téhle generace? Vždyť v černé barvě by tahle SQ7 plnila tuto úlohu nadmíru dobře. :-)
Technicky je to asi vrchol, ale na silnici to působí jako dvoumetrový plešoun s kolotočářským řetězem kolem krku, co to přehnal s kreatinem a posilovnou. Ale jako se najdou ženské, kterým se líbí takovíto týpci, najdou se i řidiči, kterým se líbí takovéto auto. ;-)
na Balkáne všeobecne letia najviac autá s trojcípou hviezdou, v poslednej dobe Range Rover, potom modrobiela vrtuľa a štyri krúžky až nakoniec. >:D
Vlaris
Nějak nechápu u kterých aut je výkon potřebný a kde není. Před nedávnem psali o nadbytečném výkonu u bmw 335d ... A najednou ho do nebes vychvalují u audi q7 ? Kdepak bude pointa ? Dle mě by měla být naprostá odměřenost od favorizované značky při psaní těchto recenzí. Tím nechci napsat že by Q7 nebyla super. Určitě to bude super opravovat :-) Respektive jako ojetina nebude mít za pár let cenu . Už BMW udělalo stejnou chybu se 3mi turbami, tak audi to dovršilo elektrikou a kompresory :no:
Docela zajímavé je srovnání s předchozí V12 TDI.
hmotnost: 2350 vs 2600 (V12)
zrychlení: 4.8 vs 5.5 (V12)
výkon: 320 vs 373 kw (V12)
spotřeba: dejme tomu, že chceme věřit reálným číslům, kluci píšou 9.3
zatímco u V12 se údajně nelze dostat pod 15-20
hmotnost: 2350 vs 2600 (V12)
zrychlení: 4.8 vs 5.5 (V12)
výkon: 320 vs 373 kw (V12)
spotřeba: dejme tomu, že chceme věřit reálným číslům, kluci píšou 9.3
zatímco u V12 se údajně nelze dostat pod 15-20
To psal ještě Vaverka u 330d RWD, prý mu zadní náprava ustřelovala, hlavně na mokrých tramvajových kolejích. Svým způsobem měl pravdu, ale jestli ono není lepší koupit 340i a za mokra jít na plyn citlivě...
U BMW si nemyslí, že 3 turba je fail, když mají hotové čtyřturbo >:D
U BMW si nemyslí, že 3 turba je fail, když mají hotové čtyřturbo >:D
webpaja
Jakkoliv se mi může nová Q7 nelíbit a vylepšuje vlastně nechtěně vizualitu předchůdce, tak jízdně to auto funguje. Funguje jako Range Rover, ale směrem ke klasickému kombíku a ačkoliv jsem tento motor ještě nejel, tak nějak nemám pochyb o tom, že jednoduše pojede.
Nevím proč by člověk musel mít problém s erekcí nebo nutně vozit kalašnikov na zadní sedačce, aby musel pokukovat po podobném autě. Rodinně-pracovní univerzál, který zvládne běžný týdenní shon i víkendové nebo dovolenkové trasy téměř kamkoliv. Jestli bude sloužit jako první či druhé auto vůbec nerozhoduje. Zvýšený posaz, moc pěkný interiér, velmi slušné jízdní vlastnosti a skvělá dynamika motoru budou lákat. Jestli někdo sáhne po Q7 nebo X5 či RR, případně XC90 je věc osobního vkusu. Dělat z nich ale auta primárně pro lidi trpící komplexy je pouze ukázkou komplexů toho, kdo takto škatulkuje.
Nevím proč by člověk musel mít problém s erekcí nebo nutně vozit kalašnikov na zadní sedačce, aby musel pokukovat po podobném autě. Rodinně-pracovní univerzál, který zvládne běžný týdenní shon i víkendové nebo dovolenkové trasy téměř kamkoliv. Jestli bude sloužit jako první či druhé auto vůbec nerozhoduje. Zvýšený posaz, moc pěkný interiér, velmi slušné jízdní vlastnosti a skvělá dynamika motoru budou lákat. Jestli někdo sáhne po Q7 nebo X5 či RR, případně XC90 je věc osobního vkusu. Dělat z nich ale auta primárně pro lidi trpící komplexy je pouze ukázkou komplexů toho, kdo takto škatulkuje.
Proboha kde kdo přišel na to, že velké SUV může někomu vyřešit problémy s krizí středního věku? Kupte si dospělé kupé, nadupané kabrio, kupte si Ferrari, M4, Bentley GT, cokoliv bude fungovat líp než splašený žebřiňák na dehet:)
A pro mafiána není lepší volby než G-class:)
A pro mafiána není lepší volby než G-class:)
Kdo? No, kluci, co mají do krize středního věku ještě daleko. :-)
To se prostě musí zažít:)))
To si zažije každý, v tomto je život spravedlivý. ;-)
No, každý zase ne.
Ale ano, každý, je to něco jako puberta, období, kterým si projde každý. Jak ho zvládne, je stejně jako u té puberty různé. Jeden si jen ráno povzdechne u zrcadla, jiný v růžovým tričku s obarvenými vlasy loví po barech dvacítky. ;-)
Tím jsem myslel, že se toho ne všichni dožijí. Někdo se nedožije ani 20, natož krize středního věku. To samé platí pro pubertu.
Jedneho tunajsieho mafioza som poznal a ten mal vo svojej ere autopark zlozeny zo zetora a chryslera sebring.
Momentalne ma prd lebo bruci v lochu. ;-\
Momentalne ma prd lebo bruci v lochu. ;-\
Tomys69
splašený hroch s reaktorem místo srdce... >:D
Johny.Rico
Pane Machala, notak... :-) Jak dlouho jste vůz testoval? Týden? ;-)
Dobrý den,
tentokrát šlo o o něco delší zápůjčku, jedenáct dnů. A tím, že se mi od volantu nechtělo, jsem si vymyslel třeba i výlet na jižní Moravu. V porovnání s jinými, nejčastěji týdenními zápůjčkami jsem tedy za volantem strávil o kousek víc času,
Machi
tentokrát šlo o o něco delší zápůjčku, jedenáct dnů. A tím, že se mi od volantu nechtělo, jsem si vymyslel třeba i výlet na jižní Moravu. V porovnání s jinými, nejčastěji týdenními zápůjčkami jsem tedy za volantem strávil o kousek víc času,
Machi
Jaros71
Tak to pochybuji..ale v segmentu prémiových SUV patří do TOP 5.
vosovčelák
320 kW, 1000 Nm ! Jakpak že se tomu říká ? Debilismus? ***ství? >:D Kdepak, náskok díky technice ! >:D >:D :no:
To měl být nějaký vtip?
no mně osobně parní lokomotiva přestrojená za osobní automobil přijde přímo k popukání ! >:D >:D :no:
Aha... no tak promiň, že nepukáme s tebou...
se nemusíš omlouvat ... já pukám, ty nepukáš ... pohoda ... >:D >:D :no:
Cim vic smajliku a palecku tim vic adidas?
A proc parni lokomotiva? Podle autora to zataci velice ochotne, hmotnost maskuje a vykon? Toho snad nikdy neni dost. Resp. vzdy radeji mit vic a treba jej nevyuzit, nez jej potrebovat a nemit.
A proc parni lokomotiva? Podle autora to zataci velice ochotne, hmotnost maskuje a vykon? Toho snad nikdy neni dost. Resp. vzdy radeji mit vic a treba jej nevyuzit, nez jej potrebovat a nemit.
ještě jsi zapomněl zmínit závist ... čím víc smajlíků,. tím větší závist .. >:D >:D :no:
Zkus si za to auto zapřáhnout povolených 35 metráků (na což řada konkurentů vůbec nedosáhne, ale je to právě ta vlastnost, kterou řada lidí vyžaduje, protože koně, lodě a další aktivity) a rychle pochopíš k čemu jsou tyto parametry dobré.
přesně tuto reakci jsem očekával, škoda že jsem to nenapsal hned, abych měl důkaz ... >:D >:D jak je třeba myslet na lidi, kteří tahají lodě a koně a psy a kočky ... >:D >:D jen abychom si rozuměli, já nákup téhle nukleární zpotvořeniny nikomu nezakazuju ani nevyčítám ... >:D >:D :no:
Nevím co je k smíchu na tahání těžkých přívěsů. Samozřejmě na ježdění do supermarketu nebo rozvážení děti do školek je 1000Nm zbytečně vysoká hodnota, ale od toho je tady vyměklá konkurence. :-)
no právě, že mi tohle odporné monstrum nějak moc vytvrdlé oproti vyměklé konkurenci nepřijde ... s 1000 Nm nebo bez nich ... >:D >:D :no:
Podle nicku bych to u tě viděl na příznivce hybridů... >:-[]
Já spíš na idi.ota.
Ha ha ha... proč se nikdo nesměje?... ha ha ha... 1000Nm.... ha ha ha... 4l V8 když Volvo má 2l R4... ha ha ha, to jsou ale pitomci, no ne?
no to já nevím, proč se nikdo nesměje ... >:D >:D já bych si teda tipnul ... ale proč ? vždyť je to legrace ... vlastně není ... nikdo se nesměje ... >:D >:D :no:
Tohle auto si na tahani ale samozrejme nikdo nekoupi. Potencialnimu majiteli proste imponuje Q7/SUVcka a ma dost penez, takze si koupi rovnou nejlepsi model. 1000 nm si uzije mozna tak pri zkouseni akcelerace.
tohle "auto" si samozřejmě může koupit kdokoli a využívat ho na cokoli ... >:D >:D ale holt se musí smířit s tím, že se mu budu smát ... >:D >:D :no:
Do diskuse taky může napsat kdokoli cokoli, ale holt se musí smířit s tím...
To >:D >:D :no: je tvůj podpis?
To >:D >:D :no: je tvůj podpis?
na podpis by to sedelo uplne brilantne: 2x >:D = 2 jeho vysmiate vajcia z :no: = ich vysiaceho "šéfa"
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ten "ovisnutý" - je dôvod, preco sa tu snazi nieco si voci vam dokazovat... >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ten "ovisnutý" - je dôvod, preco sa tu snazi nieco si voci vam dokazovat... >:-[]
svobodným interpretacím se meze nekladou ... zvláště ty "psychologické" jsou dosti výživné ... >:D >:D :no:
že bude někdo vyvozovat závěry z autorova nicku ... ? >:D >:D ježišmarijá, hoši, jen do toho ... >:D >:D :no:
Na německých silnicích se můžeš přesvědčit, že ty koně, lodě a další těžké přívěsy s nákladem pro volnočasové aktivity nejčastěji tahají Q7, Touareg a RR. Jasně, na tahání přívěsu s pískem s cementem si jej ukrajinští zedníci nekupují.
Ale drtiva vetsina je v trilitru...
? A co z toho plyne? Maximálně to, kolik do toho je zákazník ochoten/schopen investovat.
Plyne z toho to, ze Audi SQ7 si na tahani veci nikdo nekoupi, tak jak jsem napsal vyse.
Možná si nekoupí vyloženě tenhle motor kvůli tahání (ta auta často plní vícero rolí), ale zrovna u mě právě proto panuje nad 3,0 TDI otazník. Už jsem se přesvědčil, že mi v téhle generaci stačí na běžnou jízdu, ale nejsem si právě jistý tím, jak zvládá řekněme náročnější přívěsy.
A to ze tří důvodů - zaprvé, 3.0TDI na takové auto v pohodě stačí, i s tím přívěsem. Zadruhé, SQ7 je pokud vím relativně novinka a do Touaregu taky koupíš jen 3.0TDI. Zatřetí, cena 4.0TDI taky není úplně lidová.
Ano je, protože V8 v dieselu momentálně prodává jen RR a nyní Audi. A i tak jich nikdy moc jezdit nebude, protože cena. Nic to ale nemění na tom, že třílitr je pro soupravu auto 30 metráků plus přívěs 35 metráků motorizace dostatečná, tedy něco jako za 4 ve škole. Čtyřlitr s těmito parametry už s takovou hmotností dokáže i slušně zahýbat, takže kdo na to má a takové cestování podstupuje častěji, tak si to dopřeje.
Tak to nevim. Narod "tahacu", holandani, pouziva vetsinou nejake dieselove 1.6ky. Byt v mensich autech, nez je Q7 a netahaji s tim 3,5 tuny, ale i tak mi prijde hodnotit trilitr dostatecnou, jako trochu prisne. Ono se s privesem proste jezdi jnak/pomaleji. Clovek automaticky vzda ambice na ovladani levych pruhu a apexu, a to nejen kvuli vykonu.
Ale to je přece jako u všech aut, někomu stačí Panda, kdo na to má a chce si to dopřát jezdí v Rollsu, co je na tom zvláštního? Nakonec jsou ještě výkonnější SUV, viz třeba Bentayga W12 a prodává se jak teplé housky, počínaje královnou a konče nevím kým, tak co je na Q7 s V8 nepatřičného? Tak jako je lepší V6 než R4, tak je lepší V8 než V6 a samozřejmě nemít limity běžím pro tu dvanáctiválcovou BabuAygu i kdybych v životě netáhal přívěs.
Ada je zase tady
Pročpak asi ta Audina nemá nad sebou umístěna dvoje světla? No protože by ten vůz svým vzhledem odrazoval zákazníky! Takové nesmysly dělají jen Francouzi a Škoda... :no:
Svět by byl trochu nudnej, kdyby všechny auta vypadaly jako německý.
Ty voe, z tebe už se stal bez jakékoliv nadsázky uchazeč o Bohnice. Ty tu svou mantru o Renaultech musíš ventilovat i pod německým autem. Udržíš alespoň moč, když už neudržíš téma? :-O
Tvarůžku, kde píšu o rendlíku? Měl jsem na mysli obludný Cactus. Ale chápu, že musíš občas ulevit tenzi své rozechvělé duše >:D
VelkejChytrák
Nejlepší auto na světě je FIAT!
3_diamanty
podla mna dve najlepsie a najdokonalejsie velke SUV sucasnosti :yes:
nazivo je Q7 krajsia ako na fotkach a posobi ako rodinny kriznik na rozdiel povedzme od X5 ktora je zavalita a neforemna alebo GLE ktore je vizualne vsetkym moznym len nie tym skutocnym MB ako by som si zelal...
vyhodou audi Q7 je to ze skvele funguje jak podvozkovo tak motoricky ( odporucam nejake videotesty na nete ) .... co sa u takeho XC90 hrajuceho sa na premianta uz moc povedat neda... za mna ozaj Q7 sa podarila... a je uplne jedno ci je to zakladny dizel alebo top verzia SQ7.... toto auto skratka vsade zbiera chvalu v testoch a zne velke uspechy.... a asi to nebude nahoda... priznavam ze ak by som si mohol vybrat akekolvek velke SUV tak zvolim range over bez vahania.... ale Q7 maximalne uznavam... to auto sa podarilo... co test to sama chvala bez ohladu na motor na vybavu... podvozok spickovy .... a interier priam dokonalost sama... tu audi konkurencii od bmw a MB ozaj vytrelo kocura.... dnes je Q7 uz jasny kral velkych nemeckych SUV ( a uz som ozaj zvedavy aj na nove Q5 ) :yes:
nazivo je Q7 krajsia ako na fotkach a posobi ako rodinny kriznik na rozdiel povedzme od X5 ktora je zavalita a neforemna alebo GLE ktore je vizualne vsetkym moznym len nie tym skutocnym MB ako by som si zelal...
vyhodou audi Q7 je to ze skvele funguje jak podvozkovo tak motoricky ( odporucam nejake videotesty na nete ) .... co sa u takeho XC90 hrajuceho sa na premianta uz moc povedat neda... za mna ozaj Q7 sa podarila... a je uplne jedno ci je to zakladny dizel alebo top verzia SQ7.... toto auto skratka vsade zbiera chvalu v testoch a zne velke uspechy.... a asi to nebude nahoda... priznavam ze ak by som si mohol vybrat akekolvek velke SUV tak zvolim range over bez vahania.... ale Q7 maximalne uznavam... to auto sa podarilo... co test to sama chvala bez ohladu na motor na vybavu... podvozok spickovy .... a interier priam dokonalost sama... tu audi konkurencii od bmw a MB ozaj vytrelo kocura.... dnes je Q7 uz jasny kral velkych nemeckych SUV ( a uz som ozaj zvedavy aj na nove Q5 ) :yes:
Londonbridge
To je velmi zavadzajuci nadpis clanku... Mozno malo zniet najlepsie auto v ktorom som sa mal moznost povozit... kto je vlastne najkrasia zena na svete? najlepsia flaska vina na svete? Komu ako... Niekomu bude najlepsie vino Palava a pre Francuza to bude mozno lacne hnusne vino.
Aky je strop budgetu pre tieto vyhlasenia a aky je pomer subjektivneho nazoru na tu konkretnu vec? Ak bude redakcia udelovat 5 hviezd takimto sposobom zanedlho tu bude aj 50 najlepsich aut na svete ...
Aky je strop budgetu pre tieto vyhlasenia a aky je pomer subjektivneho nazoru na tu konkretnu vec? Ak bude redakcia udelovat 5 hviezd takimto sposobom zanedlho tu bude aj 50 najlepsich aut na svete ...
Tiasek
Článek beru jako klasickou podporu prodeje. Nové Audi Q7 je zatím prodejně poměrně za očekáváním, kdy ani jako zbrusu nový model, nedokáže porazit staré BMW X5, Volvo XC90 a jen o chlup poráží již poměrně starý RR Sport. Pro zajímavost staré Q7 se po uvedení do prodeje dařilo podstatně lépe čísel z prvního roku prodeje nedosahuje nová Q7 ani z daleka. Autorova známá obliba v koncernových SUV ad absurdum.