Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type R Prototype: Nová japonská bestie dorazí už za rok

Honda překvapila a premiéru sériového hatchbacku Civic 10. generace okořenila prototypem sportovní verze Type R. Ta opět pěkně cení zuby.
Zpět na článek
29. 9. 2016 14:12
30. 9. 2016 10:24
30. 9. 2016 12:23
29. 9. 2016 14:15
29. 9. 2016 16:31
29. 9. 2016 20:08
29. 9. 2016 20:56
30. 9. 2016 10:09
29. 9. 2016 21:08
29. 9. 2016 15:12
29. 9. 2016 15:52
29. 9. 2016 16:02
29. 9. 2016 18:57
29. 9. 2016 20:15
29. 9. 2016 20:32
29. 9. 2016 21:06
29. 9. 2016 21:46
29. 9. 2016 22:39
29. 9. 2016 20:20
29. 9. 2016 16:18
29. 9. 2016 16:49
29. 9. 2016 16:53
29. 9. 2016 17:26
29. 9. 2016 16:21
29. 9. 2016 17:33
29. 9. 2016 19:51
Avatar - Dinar
29. 9. 2016 14:12
Ani nebude
třeba nic přehánět, stačí překreslit jedna k jedné a další do party tuzerů pro Cars III je na světě. Parťáci už čekají [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2016 10:24
Re: Ani nebude
Ta zavist je hrozna vlastnost.
Radsi si jdi nalepit hustokrutoprisny mracitka na ten svuj koncernovy ocumlany bonbonek
[odkaz]
Avatar - Dinar
30. 9. 2016 12:23
Re: Ani nebude
Ať ti nepraskne žilka, bonbónku. >:D
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 14:15
CTR
Vypadá to fakt drsně, líbí se mi. Je nízké, široké a vypadá fakt nas* >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
29. 9. 2016 16:31
Re: CTR
"Nejdrsnější" je na tom červená linka kam se podíváš, tzv. čím víc pruhů tím víc Adidas/Type-R. Majitel nové CTR nafasuje červenou linku i na čelo, aby ladil k vozu. Třešničkou na dortu je pak infantilní červená "trumpetka" mezi koncovkami výfuku. >:D :yes:
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 20:08
Re: CTR
Ale no tak, trošku zkus tu závist krotit. ;-)
Avatar - white label
29. 9. 2016 20:56
Re: CTR
Moc rád bych při pohledu na galerii pukal závistí, bohužel ale zatím mohu pukat leda tak smíchy... :*) ;-)
30. 9. 2016 10:09
Re: CTR
>:D >:D :yes: teď jsem taky málem puknul :-)
Avatar - Jopino
29. 9. 2016 15:12
Tajpáro
tak tohle by šlo :yes: Placka, z které jde respekt už jen při letmém pohledu... Zadní kola už nejsou konečně utopená ;-) S tímhle to nemůže být krok vedle. Jsem jen zvědavý, jak odladí jízdní vlastnosti, a zda se bude jednat o mašinu vhodnou spíše na okruhy, nebo trochu "vyměkne" a bude trochu civilnější. Deset palců hore :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Covenant
29. 9. 2016 15:52
Re: Tajpáro
S těmi jízdní vlastnostmi a vzhledem neutopených kol bych nejásal, tady sice píšou 19, ale na jiném webu udávají, že je TYPE-R focený s 20 palcovými koly a nebo si mohou pomoc pro focený podložkami, což se taky stává.

Už současný Typer-R patří k tomu tvrdšími ve skupině HH a ty dvacky by tomu teda moc nepřidaly.
Avatar - iudex
29. 9. 2016 16:02
Re: Tajpáro
JJ, je to veľmi zle vidieť, ale javí sa mi, že na gume je 245/30 ZR20.
Avatar - white label
29. 9. 2016 17:12
Re: Tajpáro
Jo, jsou to 245 mm široké pneu na 20" discích.
Má být v prodeji už příští rok, takže chudáci co leta čekali na CTR 9G, budou mít za rok už neaktuální model. A s touhle novou výkonnější CTR mají v plánu sebrat aktuální rekord GGTI CSS na NS.
Kde jsou fanoušci H-klubu, kteří tu tvrdili, že ho Honda hravě překoná ještě se současnou CTR? ;-)
29. 9. 2016 18:47
Re: Tajpáro
K tomu casu Clubsportu na Ringu sa opomina jeden podstatny fakt. Ring pred testovanim Clubsportu presiel zmenami. Na Flugplatze zrusili ,,skok" a na dvoch usekoch je novy povrch. Jazdia sa tam teraz o par sekund lepsie casy, takze porovnavat cas Clubsportu, ktory zajazdil rekord uz po tychto upravach s casmi Megane a TypeR je mierne povedane neferove... Nie ze by mi na tom zalezalo, je to len marketing a sekunda hore dole na Ringu nehra v realnom zivote ziadnu rolu. Tam su tieto auta co sa tyka rychlosti maximalne vyrovnane a rychlejsi bude vzdy len lepsi vodic, bez ohladu na to, ci bude sediet v Megane, Civicu alebo Clubsporte.
Avatar - white label
29. 9. 2016 20:44
Re: Tajpáro
Tak právě tím spíš, když teď mají údajně zrychlený NS, by se měli pustit do překonání času se sériovou CTR tzv. s prstem v nose. ;-)
29. 9. 2016 18:57
Re: Tajpáro
Copak fanoušci, ale především samotná Honda tvrdila, že rekord CTR G9 předvede s produkčním autem (protože to co zajela bylo s upraveným továrním prototypem) a jak se zdá, tak na to v tichosti zapomněla a slibuje rekord s novou generací.
29. 9. 2016 19:33
Re: Tajpáro
Terajsi typeR sa teraz zameriava na dalsie okruhy a aktualne drzi rekord predokoliek na 5 najznamejsich Europskych okruhoch
29. 9. 2016 20:15
Re: Tajpáro
Zajímavé, že se nezaměřuje jak slíbil na NS se seriovým autem, asi ví proč.
Tady jsem vypsal okruhy, kde má zajetý čas CTR a zároveň nějaká jiná aktuální předokolka, dopadá to pro CTR 1:6.

Magny-Cours
FoFo RS 1:24,58 (pro zajímavost)
Cupra 1:25,10
CTR 1.25,70

Ferte Gaucher
Cupra 1:59,24
MRS 2:00,68
CTR 2:02,5

Hockenheim
Cupra 1:15,3
MRS 1:15,4
RCZ R 1:15,8
CTR 1:15,8

Sachsenring
RCZ R 1:40,40
Ma3 MPS 1:41,00
CTR 1:41,16

Llandow
CTR 46,50
Cupra 46,90

Nordschleife časy Sport auto se stejným řidičem
Cupra 8:14
CTR 8:15

Takže jediný evropský okruh, kde CTR někoho ze současných soupeřů porazil je Llandow.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 20:32
Re: Tajpáro
Ano, určitě ví, proč. Co přesně znamená "má zajetý čas"? Kým? Za jakých podmínek?

Už jen ten čas na Ringu pomalejší o víc než 20 s ukazuje, že to Horst nebo kdo neměl moc v ruce. :-)
29. 9. 2016 21:06
Re: Tajpáro
Ty časy na ringu o 20 s horší než tovární jenom vypovídají o tom, jak moc jsou tovární časy mimo jakoukoliv realitu běžně prodávaných aut (a to nemyslím jenom Hondy, ale třeba úplně stejně u Seatu nebo jiných) a jak moc úprav je na továrních autech o kterých nemáme šanci nikdy se dozvědět, protože zájem automobilky je jenom dosáhnout číslíčka pro použití v marketingu. Nespočet i velmi dobrých jezdců má kdykoliv možnost předvést, že "Horst" je tele a zajet čas s Cuprou, CTR nebo MRS o sekundu či dvě horší než továrna. Kupodivu se to nikomu nedaří (logicky, jak správně píšeš je potřeba spousta času a hlavně prostředků, nechat si vyrobit speciální gumy, co vydrží 30 km ale je to superlepidlo něco stojí, jezdit do zblbnutí a najít tu správnou agresivní geometrii, která nemá nic společného se sérií, také něco stojí, zapomenout omylem v ECU mapy, které pustí motor ke 400hp sice nic nestojí, ale je potřeba odzkoušet jestli to vydrží alespoň 20 km a tisíc dalších drobností, které z auta udělají "vhodné" náčiní). Jinak "Horst" jezdí po ringu s daleko většími raketami a u některých se dokáže přiblížit času udávanému továrnou, naposledy třeba s Carrerou S (7:34), což je hodně blízko tomu co dalo do placu Porsche jako tovární čas (7:33). Takže aby byl zas takový obr matlák, který s pomalými předokolkami dokáže prošustrovat 20 s. a na druhé straně se se skutečně rychlým autem přiblíží Liebovi či jinému továrnímu jezdci, tak tomu prostě nevěřím a jeho časy považuji za daleko reálnější a vypovídající než sedmilži továren. Asi není daleko doba, kdy nám výrobci předokolek budou věšet na nos, že s 300hp předohrabem lze NS jet kolem 7:30. Kdo tomu chce věřit, prosím, já bych to bral s velkou, asi tak 30 s. rezervou.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 21:46
Re: Tajpáro
Na tom opravdu může něco být, ale nemyslím si, že by to byla až taková kovbojka a že by šlo v první řadě u kohokoli o to, kdo co lépe našvindluje. Někde jsem četl rozhovor od někoho z Koenigseggu, kde popisoval, co všechno to obnáší. Klíčové je v první řadě počasí a prázdná trať. A pokud se automobilka chce prezentovat tím nejlepším, musí mít optimální podmínky. Horst přijede, něco zajede a tyhle věci neřeší.
29. 9. 2016 22:39
Re: Tajpáro
No kovbojku z toho dělají továrny, trénovat mohou kdykoliv, zrovna nyní je na ringu skoro ideální počasí už dlouhou řadu dnů a na rekordní pokus si zaplatí okruh pro sebe, takže prázdná trať není vůbec žádný problém (když to není problém pro hloupého Horsta). A jezdců, kteří v nejrůznějších kategoriích jezdí třeba 24h N a mají najety stovky kol jsou k dispozici desítky. Tak jaká věda, jaké dlouhé přípravy, jaké enormní náklady, pokud ovšem "neladí" auto? Horst především nic nedělá s autem, tak jak jej dostane od dealera, tak s ním hupsne na trať. Ovšem ostré kolo jede také na uzavřené trati a vždy na jaře nebo na podzim, na suchu a za teplot kolem 20-25 st.(s CTR za ideálních podmínek, slunečno, teplota vzduchu 21, teplota trati 24). Viz třeba zde ostré kolo s Caymanem GT4
[odkaz]
Osobně umím nějaký rozdíl mezi továrnou a Horstem pochopit, tovární pilot má jistě od inženýrů rady kde podle telemetrie udělal jakou chybu a jak se zlepšit, ovšem víc jak 20 s. v této třídě jezdců neberu, leda že by to Horst jezdil s dotankováním a zapomněl o tom napsat. Enormní náklady, dlouhý čas a hodně úsilí jistě stojí továrnu příprava auta do produkce, to jsou stovky hodin, neustálé ladění, vyhodnocování dat, přenastavování, zkoušení variant etc.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 20:20
Re: Tajpáro
Myslím, že v době, kdy prohlášení padlo, ještě nebolo zcela jasné, kdy bude CTR 5G. Když vyšlo najevo, že přijde půl roku po představení 5D X.G a do toho se připletl roční ban na Ringu, asi to trošku ztrácí smysl, přece jen to vyžaduje spoustu času a prostředků, které autu pár měsíců před koncem výroby nepomůže. Ale je to jen má teorie... Zase máš bonus v podobě rekordů na dalších tratích. ;-)
Avatar - white label
29. 9. 2016 16:09
Re: Tajpáro
Prototyp současné CTR také neměl tak utopená kola, jako sériová verze.
Avatar - Covenant
29. 9. 2016 16:18
Re: Tajpáro
Prototyp současné CTR byl hlavně koukatelný ;-)
Avatar - Emel
29. 9. 2016 16:49
Re: Tajpáro
Prototyp byl super, hlavně ten zadek. Reál je trošku slabší, ale nakonec proč ne, asi bych s tím dokázal žít... pokud bych tím teda nemusel jezdit někam za klienty.
Avatar - woody-alien
29. 9. 2016 17:54
Re: Tajpáro
No, nevím, mě vyděsí i partička z(os)tuzených Golfů na pumpě :-) , takže s tímhle bych osobně už problém měl. Ať to jezdí jak to jezdí.
Avatar - Jopino
29. 9. 2016 16:53
Re: Tajpáro
Tohle auto je samozřejmě mimo můj rozpočet, řekl bych nejmíň o třetinu ceny. Nicméně, Hondy mám rád, pár si jich i koupil a tak sleduji vše, co tady do Evropy "vypustí". Máš pravdu, že koncept poslední generace byl mnohem pohlednější, viz třeba ta šíře zadní nápravy, pak třeba plynule navazující zadní spoiler, přední partie taky někde jinde, apod. Škrty jsou ale škrty, tak vzniklo to, co vzniklo...

Nový model už v sérii není, alespoň pro mě, tak rozporuplný, jak předchozí, a navíc tohle prototypní Erko se zase až tak neliší od výchozí verze. Takže snad to nezmastí a nevzejde z toho úzkokolejka a další slátanina. Co se týče jízdních vlastností, myslím, že ty dvacítky by ten zbyteček komfortu úplně zabily, devatenáctky jsou na hatch už tak ne lehce stravitelný extrém - třeba takové FF ST?
Avatar - white label
29. 9. 2016 17:14
Re: Tajpáro
20" palců by nebyl problém, pokud by zvětšili i celkový obvod kola/pneu.
Avatar - Jopino
29. 9. 2016 17:26
Re: Tajpáro
Jo, no. Mini místo v podbězích ještě malinko je. Jestli to je fakt položené na 30 profilu, tak potěš koště, chudák řidič a ještě větší ten, kdo to bude přezouvat.
Avatar - JohnST
29. 9. 2016 16:21
Honza
Toto je asi vysledok nejakej japonskej drogy a sake. Hruza na kolesach. V tomto by som sa hanbil jak pes... :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
29. 9. 2016 17:33
Falešní sobi
Falešné otvory (na chlazení brzd?) na bocích předního i zadního nárazníku jsou to nejhnusnější, co Honda za poslední roky vymyslela.
Auto může být klidně nejlepší ze všech HH, ale styděl bych se v něm jezdit.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 20:04
Re: Falešní sobi
Které falešné otvory máš na mysli? CTR, na rozdíl třeba od minulého FRS nebo OPC žádné falešné otvory nemá. ;-)
Avatar - _Karel_
29. 9. 2016 20:15
Re: Falešní sobi
Máš pravdu, nemá falešné otvory. Má zaslepené mřížky, vzhledově si hrající na nasávací otvory. To je horší, než nefunkční, ale opravdový otvor. :-)
Bez nich by se mi asi Civic X (ne CTR!) líbil.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 20:47
Re: Falešní sobi
Ale jdi, to bys nemohl sednout beze studu do ničeho, má je i něco tak úzkoprsého, jako je Golf R a GTI. Je to prostě dekor. Ničemu nevadí, na rozdíl od díry bez užitku.
Avatar - _Karel_
29. 9. 2016 20:58
Re: Falešní sobi
Je to dekor? [odkaz]
Nebýt to u Civicu zvětšené do naprosto nevkusné obludnosti (dle mého mizerného vkusu), nepípl bych.
Avatar - white label
29. 9. 2016 21:04
Re: Falešní sobi
"...má je i něco tak úzkoprsého, jako je Golf R a GTI." >:D >:-[]
Úzkoprsý může být maximálně tak člověk, který tohle slovo použije ve vztahu k jakémukoli autu, nebo jiné věci. :*)
Zjisti si příště nejdřív význam slov, které chceš nutně použít v textu příspěvku. ;-)
29. 9. 2016 18:53
Za mna palec hore
Podla mna totalna pecka, vyzera fantasticky. Raketa, na prvy pohlad rychle, agresivne auto. Kto chce uhladeny konzervativny dizajn ma toho na trhu na vyber viac ako dost... Som rad ze aspon niekto ide inou cestou. Niekedy mam pocit, ze Europania by boli najradsej, keby vsetky auta vyzerali rovnako. Krabice bez akejkolvek emocie. Toto vycari emociu u kazdeho. Ako citam nie vzdy pozitivnu, ale aspon nejaku... Kto sa dnes otoci na ulici za GTI alebo Cuprou? Za TypeR sa otoci kazdy, kto ma aspon trosku rad auta. A tak by to u sportovych aut malo byt.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Bully_
29. 9. 2016 19:06
Re: Za mna palec hore
Sam mam taky rad, kdyz auto neskryva ani svym vzhledem to, co umi, takze je pro me nenapadnost i "hot" verzi Golfu nebo Cupry trosku minusem (ale pro jine to muze byt v tehle kategorii aut naopak vyhodou, proc ne :yes: ).
Kazdopadne mam na mysli princip "form follows function". Tenhle cirkus naveseny na hatchbacku nizsi stredni tridy vypada, jako by chtelo auto mermomoci zamaskovat fakt, ze mu schazi 8 valcu navic a tisicovka dalsich koni pod kapotou.
29. 9. 2016 19:35
Re: Za mna palec hore
Tak uvidime, ci bude mat funkcnu aerodynamiku ako aktualny typeR, pretoze ten ,,cirkus" splna urcitu ulohu. Netreba zabudnut, ze je to jediny HH na svete, ktory generuje pozitivny pritlak
29. 9. 2016 19:43
Re: Za mna palec hore
V jaké rychlosti?
29. 9. 2016 19:59
Re: Za mna palec hore
Neviem o ziadnom HH, pri ktorom by sa co len zpolovice venovalo tolko pozornosti aerodynamike ako pri typeR. Uplne plochy podvozok, difuzor, hodiny v aerodynamickom tunely a tak dalej [odkaz]
Avatar - Bully_
29. 9. 2016 20:08
Re: Za mna palec hore
To je prohlaseni marketingoveho oddeleni. Konkurence tyhle "funkcni" prvky treba nema a pritom ma stejne dynamicke parametry, casy na okruzich apod. i pri nizsim vykonu motoru.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 21:30
Re: Za mna palec hore
Každé auto potřebuje svoje a mnohdy rozhodují detaily, viz třeba křidélka na zadních blatnících. Výchozí Civic je hodně aerodynamický a to nemusí být úplně kompatibilní s chováním ve vysokých rychlostech, hodně lidí třeba mluví o citlivosti na boční vítr. V tomhle ohledu je minimálně zajímavá maximálka 270 km/h.
Avatar - Bully_
29. 9. 2016 20:05
Re: Za mna palec hore
Muzes mi rict, ktere ty prvky jsou funkcni? Bohuzel je i u aktualniho CTR spousta techhle ozdob jenom falesnych, tady jsou dohnane jeste do vetsiho extremu. Vetsi vetraci otvory nemaji ani supersporty, ale tady jsou vpredu i vzadu az trapne napadne zaslepene + vzadu, kdyz tam neni motor, prece kufr odvetrani ani nepotrebuje. 3 koncovky vyfuku pobraly funkce jenom co do zatizeni zadni napravy? :-) , falesny difuzor je uz slusny cirkus a to zminuju jenom to, co je videt hned.
29. 9. 2016 20:25
Re: Za mna palec hore
Jasne vsetky su nefunkcne a falosne, preto je to jediny HH, ktory generuje pozitivny pritlak... Ale pre mna je to vsetko vedlajsie. To ze 99% recenzentov hovori o typeR ako o najhardcore, najsoferskejsom, najzabavnejsom HH, s top motorom, top manualom, top podvozkom, top riadenim, bezkonkurencnymi brzdami,.. To je pre mna podstatnejsie.
Avatar - Bully_
29. 9. 2016 20:34
Re: Za mna palec hore
Nevim, recenzi a testu je spousta a kazdy a v jinou chvili mluvi porad neco jineho. Jednou ten, jindy onen. Jedine, v cem se u CTR shoduji vsechny testy je to, ze Honde neslo o univerzalnost za kazdou cenu (coz neznamena, ze CTR nemuze v klidu fungovat jako jedine auto v rodine na kazdodenni vsestranne vyuzivani).
Nestuduj tolik testy a projed se v tech autech, treba na nejaky vyraznejsi rozdil mezi nimi prijdes. Krome toho, ze jde zvenku o cirkus, to poznat je.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 21:10
Re: Za mna palec hore
Mohu ti doporučit totéž. Vyzkoušej si v reálném čase CTR a konkurenci. Jediné auto s podobným charakterem je Trophy R. Vše ostatní je poznatelně civilizovanější a utlumenější a to i pro laika. Pokud to nepoznáš, je asi trošku kontraproduktivní se tu pohybovat v diskuzích.
Avatar - Bully_
29. 9. 2016 21:39
Re: Za mna palec hore
Kdyby se tak nestalo, nepsal bych o tom. Drobne rozdily jsou porad v ramci tridy (oturbene dvoulitrove HH se stejnou koncepci, charakterem, univerzalnosti, ..., ... ), nic extremne rozdilneho se pri tovarnim nastaveni nekona.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 21:49
Re: Za mna palec hore
Nebo to prostě nepoznáš. ;-) Nic ve zlém, i v F1 jsou jezdci, co závodí a co ladí auta. :-)
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 21:05
Re: Za mna palec hore
Které "ozdoby" u současného CTR jsou falešné? >:D

Takže dvě koncovky u tvého elise jsou OK a tři už jsou špatně? Tos rozhodl sám nebo ti ještě někdo pomohl? A co ten tuzing kolem zadních lamp? Nebo trapně zaslepene plošky na zádi Evory 400 [odkaz] ? To je hnus, to ti povím :-)

Ty víš, že je ten difuzor falešný? Když u 9G falešný nebyl? Hmmm, žasnu. Doufám, žes svůj talent uplatnil u nějakého F1 týmu.
Avatar - white label
29. 9. 2016 21:08
Re: Za mna palec hore
Klid, vem si prášek a přeměř si tlak a tepovou frekvenci. >:-[] ;-)
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 21:14
Re: Za mna palec hore
Na prvním stupni základky bych to taky považoval za děsně vtipnou hlášku. :yes:
Avatar - white label
29. 9. 2016 21:17
Re: Za mna palec hore
Prvnímu stupni ZŠ odpovídá úroveň většiny tvých příspěvků (viz třeba ten z 20:47) , takže pro tebe značka ideal. ;-)
Avatar - _Karel_
29. 9. 2016 21:21
Re: Za mna palec hore
Počkej, takže plošky u Evory 400 o ploše cca 10x10cm jsou trapné, a plechy na pizzu u Civicu (vpředu i vzadu!!) jsou vkusné?
Až bude Civic tak "trapně otuzený" jako Lotus, bude to fajn. ;-)
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 22:07
Re: Za mna palec hore
Tak jde o princip ne? Nebo jsi sestavil tabulky rozměrů, co je OK a co už není? Pokud tě něco uráží, mělo by tě to iritovat bez ohledu na velikost. Já bych řekl, že na autě může být cokoli, pokud to nezhoršuje jeho vlastnosti.

Je OK mít kus zadního nárazníku v černé? [odkaz] nebo [odkaz] ? A je to víc košer než voštiny?

Je tento prémiový prvek [odkaz] OK nebo už je to taky na stydění?

Myslím, že to chce hlavně nedělat z toho kovbojku. :-)
Avatar - white label
29. 9. 2016 22:14
Re: Za mna palec hore
Je to o tom, že ten Lotus zůstane sportovním autem i bez křidelék. kdežto CTR zůstane kompaktním hb navzdory křídlům a jiným "sportovním" megadoplňkům. ;-)
Avatar - _Karel_
29. 9. 2016 22:25
Re: Za mna palec hore
Prvořadě mi jde o mega zvýraznění něčeho, co je stejně fejk. Nejde ani tak o to, že je to fejk, ale o to, že to ještě zcela nevkusně zvýrazňuje. Nedělám z toho kovbojku, to moje "stydění se" není o falešných výdeších, ale o zcela nevkusných a navíc falešných výdeších- vše samozřejmě zcela subjektivně. ;-)

P.S. žádný z tvých odkazů mě designově vůbec neuráží.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 22:33
Re: Za mna palec hore
Tak podstatné je, že tě uráží u Civicu ;-)

Neříkám, že bych také nebyl pro trošku decentnější pojetí, zejména vzadu, ale úplně se z toho nelámu. >:-[]
Avatar - _Karel_
29. 9. 2016 22:37
Re: Za mna palec hore
TeeJayi, měl jsem asi 5 Hond, a mám tu značku pořád rád. Jen občas míň a občas víc úpím nad některými designovými výtvory. Čest vyjímkám typu HR-V.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 22:48
Re: Za mna palec hore
Jasný, takže to je ten typický hondařský syndrom nového auta. ;-) Už dám pokoj, slibuju ale jestli je něco opravdu síla, pak když je maska nakreslená [odkaz] >:D
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 22:29
Re: Za mna palec hore
Ještě mě napadl etalon vznešenosti: [odkaz] , případně [odkaz] - každý se s tím stydí jezdit. :-)
Avatar - _Karel_
29. 9. 2016 22:35
Re: Za mna palec hore
Tak polopaticky- připadne ti to u té S8 nebo MB nevkusné?
Můj původní příspěvek- "Falešné otvory na bocích předního i zadního nárazníku jsou to nejhnusnější..." - znamená hlavně- je to hnusné.
Avatar - TeeJay
29. 9. 2016 22:43
Re: Za mna palec hore
Každý to holt vidíme jinak, u auta s výkonem přes 300 koní ať to vypadá, mnohem horší to je u Jazzu 1.3. ;-)
30. 9. 2016 12:35
Re: Za mna palec hore
Ono všechno, na co tady vkládáš odkazy, ovšem působí decentně, nekřičí to, tady to [odkaz] je vysloveně cirkus. A určitě se za tajpárem otočím, až kolem projde. Stejně tak se otočím za pepíkem v 3/4 kostkovaných rejoice kalhotách, co má bílé ponožky nad kotníky, sandály, zastrčené proužkované triko bez rukávů, ledvinku a hlasitě mluví do sluchátka handsfree v uchu.
Avatar - Bully_
29. 9. 2016 23:48
Re: Za mna palec hore
TeeJay:
1/ nemam Elise a jde jenom o zdvojenou KONCOVKU aftermarket vyfuku od Komo-tec (bohuzel se pro muj typ nevyrabi jiny aftermarket vyfuk s homologaci a jina koncovka pro nej neexistuje). OEM koncovka je jednoducha, ovalna.
2/ tuzing okolo zadnich lamp? Prozrad mi, kde neco takoveho u meho auta vidis? [odkaz]
3/ ktere "trapně zaslepene plošky" u te Evory mas na mysli. Myslis tyhle 2 pruchozi mrizky po stranach [odkaz] , chlazeni motoroveho prostoru+ odvod tepla od vyfuku?

Oproti tomu tedy ten tvuj striktne funkcni?? soucasny CTR a jeho:
1/ "difuzor", kratky plastovy vylisek se zaslepenymi fake vetracimi mrizkami [odkaz] vs. vzhled opravdu funkcniho dilu treba u toho tveho tuzerskeho pripadu- Lotus: [odkaz] , co skutecne zasahuje pod vuz a vytvari pritlak.
2/ opet "funkcni", opravdu masivni jakovydechy za prednimi koly [odkaz] , kde je pruchozi jediny ctverecek (1-2cm2) kdesi nahore a treba Dany popisuje, ze k nemu realne vubec nic nevede ;)
3/ vyfukovy system 4-1-4,tj. dalsi trubka tak metr navic dlouha s druhou dvojitou koncovkou
4/ nafoukle blatniky, co neschovavaji rozsirene napravy, ale jen davaji vyniknout uzkemu podvozku a'la tramvaj
atd. atd., takhle se da pokracovat dal a dal, nemam na to uz chut to dal vyhledavat, je uz pozde. CTR je v prvni rade velke divadlo. Proc taky ne, ale nesnazme se tvarit, ze neni.
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2016 19:42
Nic pro geronty!
Je to hrozně puberťácké, agresivní a ujeté. Ale vlastně proč ne, vždyť je to Tajpár a bude bojovat o místo krále hot hatchů. Sériovku bych viděl trochu umírněnější, ale...jinak ok.

PS: Popravdě...na první video jeho odhalení jsem koukal s otevřenou hubou. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SCHROJF
29. 9. 2016 19:51
TRANSFORMERS
Sorry,ale vyzera ako z filmu...Stale cakam na co sa to zmeni... ;-)
Ale v krajine kde "produkuju" toto:
[odkaz]
sa ani necudujem tomu dizajnu!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
29. 9. 2016 21:51
Nevím proč si někdo myslí, že HH
má vypadat jako Golf GTI. Líbí se mi, že se Honda nebojí dát najevo svůj potenciál. Dávám Hondě :yes: I když bych si ostrou předokolku nikdy nekoupil.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
29. 9. 2016 22:01
Re: Nevím proč si někdo myslí, že HH
Každý hh rozhodně nemusí vypadat jako GGTI (jak si na tohle přišel?) a naštěstí (i pro GGTI) tomu tak rozhodně není. Na druhou stranu, stejně tak ne každý hh, který jako GGTI nevypadá, musí naopak vypadat jako tohle. Výhodou pro Hondu je, že se tak neustále zvětšuje rozdíl mezi tím jak CTR na jedné straně ("podivně") vypadá a tím, jak na druhé straně (výborně) jezdí. ;-)