Po nové Mazdě6 a Hondě Accord se v Paříži představuje další japonský představitel střední třídy. Avensis přichází s novým designovým stylem, novými motory, přiměřenými vnějšími rozměry i hmotnostmi.
Audi a3 1.9tdi r.v. 1998 prestal mi fungovat alternator pot
Mam jeste jednu audi a3 1.9tdi rok vyroby 2001 a v te mam rok stary novy kupovany alternator bude pasovat do starsiho modelu z 2001 na 1998 r.v. novejsi tip tu 2001 mi ne moc zdarne zapalili za bytovkou ale motor a motorove casti jsou gut (HAJZLOVE MIMOCHODEM CO ZAPALILI ME AUTO KARMA ZDARMA) PROTO SE PTAM JESTLI BUDE ALTIK PASOVAT MAM TOHO ZAPALENEHO AUDIKA ASI 80KM VE FIREMNIM HANGARU A NEMAM TAM PRACOVNI CESTU TAK ABYCH NEJEL ZBYTECNE PORADTE PROSIM. DEKUJI
měly prostě smůlu na kus - všechny přece jezdí bez problémů, VW servis by už dávno skrachoval kdyby tam nejezdili aspoň na garančky a po bouračkách (a po testech >:-[] ), ale jinak všechny Apoštoly jsou bez problémů...
Boční pohled a všechny pohledy s ním kombinované jsou jednozdnačně špičkou toho co lze v této třídě najít. Naproti tomu zadní je příliš nevýrazný (japonský) a čelní odvážně originální. Celkově to auto bude a zůstane originální stejně jako bylo a zůstalo minulé 'baroko'.
no, mohli bychom sem sice dát hlasovačku na koho projevy nikdo není zvědavý, ale vzhledem k tomu testu Apoštola na 100tis. KM tě už raději nebudeme víc trápit ;-)
co do toho prosím tě taháš Avantime? já vůbec nereagoval na to jak se do něj navážíš, ale na to, že když se někdo ozve a projeví jiný názor než je ten "oficiální", tak se hned odkazuje na soutěž ve zdatnosti ABC (ač jsem to svého času čítával, tohle si nepamatuji) nebo se označí za plejstejšnového borce a podobný kecy...
zaujimave afticko....musim uznat ze design je originalny a to sa v tejto kopirovacej dobe ceni ale...chcel by som to vidiet live.je to toyota takze uspech a predajnost ma zarucenu si myslim a urcite je to hlavne kvoli kvalite a nie kvoli designu..a ten ujde..ale tu by som siel ku konkurencii a za tu povazujem novy accord abo mazdu 6ku...myslim ze mazda,honda a toyota su w kvalite uz urcite vyrovnane aj ked mazda je uz mozno aj pred toyotou ale to je jedno-to su nedokazatelne wecicky...ja keby som si mohol zlozit auto tak dam exterier mazdy,interier hondy a s toyoty uz asi nic-len tu predajnost....aj ked pri takych nepodarkoch ako je napr.auris(moj nazor samozrejme)aj ta pojde dolu.. :-)
Myslím, že když u Němců ve srovnávacím testu Renaultu Espace/Mercedes R/VW Multivan vyhraje Espace, tak jim při tvorbě hodnocení nepomohlo ani vlastenectví.
Žádný odkaz momentálně nepoužívám, protože vím, jak by dopadly. Jsem příznivec nestranosti. Francouze nesmí hodnotit Němci a Němce Francouzi.
Dnes se akcie Toyoty propadly o obrovskych 12%. Pro jinak velice silnou a stabilni Toyotu se jedna o obrovske prekvapeni. Ocekavat muzeme velke propousteni.
Doufejme, ze svetovou ekonomickou krizi prejdeme bez vetsich utrap.
Přiznám se, že neznám žádný francouzský časopis o autech, ty jako frankofil jistě ano, tak dej třeba nějaký odkaz na webovou verzi, jistě dělají podobné testy, třeba bychom mohli srovnat, jak si které auto stojí u nich.
Příště prosím velké "A" ve slově Apoštol, tedy - Apoštol tvých snů. Mimochodem, v aktuálním autotipu právě píší, že francouzi jako nejlepší auta cení BMW, Mercedes a AUDI. Čtvrtá či pátá je Škoda. Setři slzu a trochu to tam postav do latě... ;-)
Jo, o tom testu třeba napíšu blog, tam se můžeš celej obnažit.
Nikoho neosočuju, jen říkám, co si myslim o Avantimovi a říkám to především jemu. To že to nedokážeš vstřebat je jenom tvůj problém a myslim, že Avantime je dospělý, nikoliv Mirek Dušín, aby si to semnou vypovídal sám.
To se mi teda moc nelíbí... Přijde mi designově přeplácaná, má spoustu zbytečných křivek a přední část je vysloveně hnusná, řekl bych až trochu čínská... Předchozí generace byla o 150% lepší...
Přesně jak napsal Semtex: Mrkni do pondělního AutoTipu a uvidíš, kdo okupuje poslední místa tabulky:
Chvíle napětí...a poslední je VW Touran, na kterého v nespolehlivosti těsně dotahuje VW Polo. A aby těmto dvou na chvostu tabulky nebylo smutno, přicházi je obveselit VW Passat, nadaný apoštol... :yes:
Myslím, že na zamotávání své modly do argumentů jsou tu jiní borci. Nejsem smyslů zbavený, abych v diskusi o Avensisu bezhlavě psal BRAVO LAGUNA... >:D O patro víše tento výrok prohlásil někdo jiný, jen změnil hlavního aktéra...
ja tim jen zkousel pevnost naseho pratelstvi >:-[] . Neni to zadna hitparada, ale na zakon padajiciho h... to staci, neni primus, ale soucast vyberu ;-)
S tím Pašíkem opatrně, když si půjdeš koupit příští pondělí nový AutoTip tak se konečně dozvíš jaká je to plečka..
Mimochodem, co kdyby jsi místo svých rádoby inteligentních příspěvků konečně odpověděl na jednoduchou otázku, kterou jsem Ti nedávno položil a zatím marně čekám na odpověď? To by jsi ale asi nebyl potom tak "COOL", co Ty hrdino?
Cenu za lagunozní něžnost pro tebe. Jo, tos vystihl. Že je Apoštol lepší, to tu vím už i já, ale co se týká té pily, no, tlač na ní hlavně v posteli, v autě opatrně. Jistě, že pár kroků chybí... chybělo a chybět bude... vždyť to je filosofie. Jinak to být nemůže.
Ale na preplnovani malych motoru (R4 a malych V6) nic spatnyho neni. Zvlast pro kompresor mam ja slabost. Naopak by vubec nebylo spatny, kdyby se vratily na svet male V6 (treba stare Mazdy) a klidne i s preplnovanim. Myslim, ze to ma svoje kouzlo.
Damska? A nepletes si to se svym spodnim pradlem? Ze ty nas tu pripravujes na to, ze naskocis do hyper-super mainstreamu, do Apostola? >:-[]:-! A spolecnika na cesty ti muzu delat ja a i tlacit se muzes >:D >:-[]
A od ceho tu vlastne jsi? A co nam tedy budes rozdavat? A jaky podily dostaneme, kdyz ne kazdy stejny? A je to lepsi, kdyz v tech otazkach neni "proc"? ;-) >:-[]
No, že v tom kukuči zrovna ty nevidíš samuraje... to se tedy divím. Je tam jak vystřiženej. "Národní" vizualita že neexistuje? No... dnes to je za pět, Kingu ;-) Špageťáci tě tu roztrhaj...
Proč, proč, proč?! Snad se tady nerozbrečíš. Protože ty do každýho argumentu zamotáš svojí modlu, i kdyby se řešila úprava N1, nebo body v řidičáku, takže v podstatě proto ten Kunín. A mluv hlavně za sebe a neoháněj se tady nějakym členstvím, nebo kamaráčovtem. Nejsem tady od toho, abych rozdával všem stejným dílem, jako ve škole.
V poslednich dvou tydnech jsem projel par beznych aut stredni tridy kvuli nakupu do firmy. Souhlasim, ze interier Laguny je nadmiru povedeny, jak zpracovani, tak volba materialu je na danou kategorii neskutecna. Bohuzel jsem se ale musel utesovat cele odpoledne, ze zase neni takovy rozdil mezi premii a zbytkem a ze rozdily jsou mensi...ale v tu chvili, kdy jsem sedl zpet do sveho citil jsem kazde euro, kazdicky cent zaplaceny navic...
Laguna ma problem v rizeni (mrtvost ve stredove poloze dostava novy rozmer, na drobne korekce volantu snad ani servo nereaguje), stale gumove a nejiste razeni a je takova, takova damska. Velmi podobne pocity z Avensise, ten je navic o rad starsi a i pres radoby vyspelejsi podvozek Lagune nestiha. Passat je o neco lepsi, ale porad zadna slava. Pro me auto neni jen palubka, potrebuji spolecnika na cesty, dostatecne komunikativniho, abych se nemusel bat pritlacit na pilu...
Zbyva jeste Mondeo a pak se uvidi, nicmene na jejich drazsi a okazalejsi konkurenci jeste par kroku chybi. ;-)
Tak ta spřaženost, po které se pídíš, skutečně existuje.
A pokud jde o menší rozsah seřízení volantu, píše se, že je menší než u manuální konkurence, ne? Tj. on ten rozsah seřízení byl menší než u konkurence i u současné generace. U nové holt je pořád menší, akorát v elektrice.
teda když kromě dizajnu, co je věc hodně subjektivní (a ty tvoje bláboly o dizajnové dokonalosti některých značek si můžeš odpustit) jsi nenašel žádný jiný problém, tak jsi musel aspoň skritizovat elektrické nastavování volantu...
Dizajn je síce vec výsostne individuálna a kazdý Avensis vidí inak, co mu vsak upriet nemozno, je spicková technika: 1,6 s výkonom 94 kW, 1,8 so 108 kW - to sú hodnoty 1,8-cky, resp. dvojlitra. A to je spicka. Ako vidiet, stále to ide i bez hypertrendového preplnovania. :yes:
VW Polo?
Jako já nevím, turbo to nemá, kompresor taky ne, startuje se to vrtačkou, OHVčko ....
Dobrý koníček každopádně, do pokoje bych si to dal taky.
Ale do RC?
Ja si myslim, ze je to hlavne debata o h*vne, dokud clovek v tom aute nesedi a nezjisit si sam, jestli ten volant jezdi dostatecne. Taky chyby ve srovnani s cim rejdi nedodstatecne? S Avensisem bez elekrickyho volantu? Kdo v nem sedel? Ve stavajicim Avensisu, kde je posez dost vzprimenej, da celkem makacku vyladit sedacku a volant, tak aby vse bylo dobry. Malo rejdici volant mi pripada podobne hovadskej agument, jako ze se do dveri nevejde 1.5L petka, ze ma viko kufru hranu niz nez celo basketbalisty NBL, nebo ze hrana kufru neni dost nizko. To jsou argumenty zoufalejch recenzentu, ktery nechtej n** prodejce (priste by jim zadny auto nepujcil) ale nejakou "chybu" najit musi. To se ale netyka vyslovene auto.cz a toyoty ;)
Zvenku je nová Toyota velmi americká. Ten protažený dolní pysk není nic, co by lahodilo mému oku, a když vidím tu hauptnu, budí ve mě dojem, že se bude otevírat zvenku nějakým pedálem, jako koš na odpadky. Designově máme tedy ve střední třídě i podařenější kousky (a to i z japonska). Interiér působí velmi dobře co do kvality, ale display až pod středovými výdechy klimatizace se už dneska nenosí. Uvidíme, jestli se mi nová Avensiska na živo zalíbí víc, ale moc nadějí jí nedávám.
Zdar Kingu, s prvním odstavcem souhlas, tohle je mix., tedy typické japonské auto pro americký trh, s druhým nesouhlas, designér nenavrhuje auto ve vzduchoprázdnu, navrhuje v rámci stylu dané značky, který mimo jiné vychází z prostředí, kde ta auta vznikají a kde je jejich trh, takže japonský designér Ferrari jej nikdy nebude moct navrhnout ve stylu mazdy kizaši (či jak), to by mu v Maranelu těžko někdo schválil. ;-)
Vidim to podobne: Pokial ide o motory, podvozky, uzitkova hodnota, Avensis je velmi dobre auto. Len ten dizaj je taky akysis rozpacity. Neviem mu prist na chut. Accord ano, Mazda6 ano, ale Avensis... no neviem.
Ten predok je akysi prilis hruby a drsny, ako keby vzali daky americky bourak a zmorfovali ho na Avensis. A tie svetla, no cakam kto pride prvy s takym dizajnom, ze predne svetla sa stretnu so sklom na prednych dverach! A ten bocny profil, no pripada mi akosi velmi "vybuleny". Kolesa sa mi zdaju byt male v porovnani s karoseriou. Avensis nikdy nebol dizajnersky skvost, a zrejme ani nebude...
To je zase styl diskuse... Napřed nadhodíš tezi, že elektrický volant je k ničemu, a když ti někdo úspěšně oponuje, vypadne z tebe: "Koukám, že kvalitu aut posuzuješ podle seřizování volantu." Chobotnice, když se lekne, vypustí inkoustovou mlhu. Ty zase vypustíš inkoustovou mlhu z pera, aby jsi zamlžil, že jsi v koncích s argumenty. 8-s
GTI, nemyslím si, že ztovna tahle Toyota je typický japonský design. Naopak si správně poznamenal, že spíše americký - ať už cab forwardem nebo tou masivní přídí, což je trochu paradox, protože tohle auto se do Ameriky nikdy nepodívá. Japonci nikdy na auta necpali takto rozložité světlomety a nesnažili se přídím vozů vnutit hranatost. Takže vizualita Avensisu a japonských aut není úplně to stejné.
A pokud jde o inklinování k vizualitám, odpovím též otázkou: Je ti bližší vizualita Ferrari navrženého Japoncem, Kie navržené Evropanem, Hondy navržené Italem, BMW navrženéh oAmeričanem nebo Škodovky navržené Holanďanem? Svět je malý a vizualita charakterizovaná kontinenty už pár let nefunguje. ;-)
Elektricka okna vyuzijes i s klimou. Kdyz se auto poradne vyhrate od slunicka stahuju pri rozjezdu vsechna okna abych dostal horky vzduch rychle ven a potom teprve zapinam klimu. Nicmene na elektricke srandicky si clovek snadno zvykne a tezko odvyka. Treba elektricky ovladane zadni dvere u kombi jsme povazoval za zbytecnost, ale kdyz uz u toho auta byla :-) ... a ted kdyz jsem vybiral nove jsem se uz koukal ktery z kandidatu je ma a ktery ne.
To prece neni pravda. U tech televizi jde i o design. Takovy Bang & Olufsen. To je o designu. Stejne jako ma napr. Sony svuj koncept „Draw the LINE“. U fotaku taky. Leica aktualne vyrabi v klasickem jejich designu a nemam pocit ze by se s tim nedalo fotit. Je to srdcovka, prave kvuli designu, znacce.
Ale zpet k autum. Avensis? Me tam ten predek popravde zatim moc nesedi. Stejne jako se mi kdysi nelibila aktualni mnichovska 5ka a dnes jsem ji prisel na chut. Narozdil od cele sedmicky a zadku aktualniho passata. Musim pockat az to uvidim. Treba to ale skonci jako celej Auris, kterej mi narozdil od takove Corolly Verso absolutne nesedl.
Ad zrcatka - tady si musim rejpnout, proste mi to neda - i ve fabii? >:D Ja treba el. zrcatka objednavam vzdy kvuli vyhriváni. Zbytek je pridana hodnota.
Toyota neustále slibuje zajímavější design. Jejich plané sliby začal Aurisem, který atraktivity moc nepobral nyní pokračují nepříliš povedeným Avensisem. Myslím, že japonskou královnou krásy zůstává povedená Mazda6. Interiér sice není vyloženě ošklivý, ale na absolutní etalon střední třídy Lagunu (i mezi prémiovkami) Avensis nemá ani v nejmenším.
Zkrátka v Avensisu postrádám osobitost, která je vlastní spíše evropským modelům (s čestnou výjimkou Mazdy6)
Nic proti Passatu, ale dnes se najdou mezi středními neprémiovkami i lepší vozy, jako jsou například Laguna, C5, Mondeo nebo Mazda6. Zanedlouho si to přivalí Insignia...
nie ze by sa mi pacil avensis, na fotkach novy nevyzera nic moc, aj ked profil a zadok sa celkom daju... ale znamy velky prudic na design toyoty (osklivy jak toyota vzdy hovoril) dosiel uchvateny, ze live ten avensis prave spredu vyzera paradne. Znie mi to neuveritelne, ale rozhodne by som sudil az ked zbadam live.
U těch televizí bych tedy zásadně nesouhlasil. Přece jde o pojetí designu. Televize je jedna jako druhá, fotoaparát též, já se nebavím o technice, jen o tom, co vnímáš očima. Ty v Avensisu (zejména tedy na předku) nespatřuješ japanozní křivky? A pokud ano, přitahují tě jako třeba mně předky evropských aut (AUDI, Mercedes atak)? Jsem přesvědčen, že lidé, kteří v Evropě kupují auta, která zcela zřetelně nesou stopy neevropské, východní vizuality (vizuality jiné civilizace)k tomu musí mít nějaký vnitřní, genetický důvod. Co ti visí doma na stěně, Gejša na rákosu nebo ten Sudek?
U zrcátek pozor, při dnešní šíři aut bys ani pravé nedokázal bez elektriky seřídit.
Tedy, pokud není elektrický volant spřažený se sedadlem a zrcátky, považuji to za holou zbytečnost. Doufám, že to Avensis spřažené má. To ano, to pak posune luxus v mainstreamu zase dál.
považuju se za jednoho z těch harmonizérů. A přijde mi to úplně stejně tak, jako denně koukat esteticky zdařilou japonskou televizi, inklinovat k nejlepším foťákům či skládat poklonu při pohledu na shinkansen místo obdivů k modernizovaným el. lokomotivám 150. Na druhou stranu nejsem z těch, kteří doma večeří z misky na klíně.
Jinak elektricky seřizovatelný volant má asi takový smysl, jako standardní el. seřizovatelná zpětná zrcátka bez spřažení se sedadlem. A kolikrát to člověk využije? Přesto to považujeme za standard.
aj keď mám v aute klímu, tak dosť často otváram okno. Vieš, tu kde jazdím, tak potrebujem cca 4-5x za deň aj niekde zaparkovať. A to sa poväčšine deje za nejakou rampou, ktorú keď chceš prekonať bez ujmy na svojom aute, treba otvoriť tlačítkom a zobrať si takú malú kartu, alebo lístok s časom, aby ťa mohli skasírovať pri odchode. A priznám sa ti, nechcelo by sa mi zakaždým absolvovať cvičenie ľavej ruky a to nehovorím o tom, že je to s el. podstatne rýchlejšie. ;-)
Koukám, že kvalitu aut posuzuješ podle seřizování volantu. No, asi je to možné. Jinak k těm elektrickejm oknům. Jistě, že je to zbytečnost. Při sjetí vozu do vody je to dokonce méně výhodné, než klička.
Elektrické seřizování volantu je, vedecé, opravdu v mainstreamu kuriozitou. Pokus se alespoň zjistit, zda má Avensis tu spřaženost sedadel, zrcátek a volantu... Trochu mě též zaráží, že rozsah seřízení je menší, než-li u manuální operace. Co ty na to?
Jasne ze Pasat nema el.volant a preto nevies co hovoris!!! Proste tou elektronikou ci sedadlo ci spetky a aj volant nastavis omnoho jemenjsie ako rucne to sa proste neda vysvetlit len to musis raz skusit a vtedy pochopis ze si sa stym manualnym nastavovanim sekol a riadne!!!
Avenisis ku predu go go go
No, mám také první dojmy... 8-s8-s >:D;-) Ten kabinovej tramvajovej syndrom... no, my ostří drzci, vizuálně zde v kolébce motorismu odkojeni dokonalým (dokonalým) tvarem předních kapot vozů BMW tomuhle přitakat můžeme velmi těžko. Je to pokus jak naroubovat US styl na předek, který vnímám jako model - harakiri. Ta světla, ta obočí... jo, zde musí člověk vyseknout poklonu, tohle je pro mne echt japonská produkce. A tak to má být. Za to velké bravo.
Jsou lidé (nepochybně i evropané) jimž tato estetika, jimž tato "jiná" vizualita harmonizuje. V této souvislosti bych měl jeden skromný dotaz na jednoho z těch harmonizérů. Jak to přijde, být odkojen Ladou, Filou, Sudkem a Saudkem a přesto inklinovat k tak Evropě vzdálené estetice? Tohle mi zatím nikdo nedokázal vysvětlit.
Ale zpět k TTT. Co ten sloupek volantu... elektricky seřizovatelný? To jako si za jizdy budeš masírovat kolena, nebo jako k čemu to je? Chápu to jako rozmazlování v komfortních luxusních limuzínách, kde to funguje spřaženě se sedadlem a zpětnými zrcátky, ale v mainstreamu? Tohle je pro mně fakt ale jako fakt hustý... A to nejsem blondýna. Osobně považuju za nutné, abych si mohl volant seřídit ve dvou osách - nahoru/dolů, dopředu/dozadu. Mám ruce, kterými to udělám.
neviem kedy príde na naše trhy, ale tiež ma neuchvátil vizuálne natoľko ako nová 6ka od Mazdy, v interiéri nevidím nejaký prílišný posun oproti predošlej generácii Avensisu, hoc na fotkách to vyzerá na kvalitnejšíe povrchové úpravy prístrojovej dosky. Exteriérom mi to príde ako usadlejšia limuzínka, ktorá neskazí reprezentáciu firmy, čo môže byť dosť veľkým plusom z firemného no miernym mínusom z rodinného pohľadu. V tejto triede áut to však považujem za dosť pochopiteľné a hodnotím to ako dobrý krok automobilky...dá sa povedať, že nič nepokazili, ale zase ani nezaujali nejakým výnimočným/výrazným dizajnovým prvkom...no veď uvidíme a snáď i vyskúšame naživo, čo v tom aute je... :yes:
Docela se už těším na setkání s tímhle japončíkem. Na fotkách mě nijak neuchvacuje, nicméně něco mi napovídá, že v reálu to bude vypadat o mnoho lépe. Tušíte někdo kdy se objeví na českém trhu??