Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojeté malé pseudoteréňáky. Nabídnou něco víc než jen plasty?

Tváří se sice drsně, přesto víc než běžnou „polňačku“ až na výjimky nezvládnou. Řeč je o malých autech terénního vzhledu, ovšem se zcela konvenční technikou a až na výjimky pouze s pohonem předních kol.
Zpět na článek
1. 12. 2016 08:25
1. 12. 2016 08:44
1. 12. 2016 09:48
1. 12. 2016 16:52
14. 12. 2016 08:42
2. 1. 2017 09:24
Avatar - 3_diamanty
1. 12. 2016 08:25
priznavam
ze ten oplastovany "byvaly rover 200" rover som nejako ani nepoznal.... ale napriklad tiez asi poniektori mozno vedia ze na nemeckom trhu sa svojho casu predaval aj oplastovany getz ... ;-) ... tiez ich nebolo vela ale zopar ich bolo aj u nas ( v autobazari na nete som ho aj u nas videl ) .. a vyzeral celkom fajn .. dnes uz tiez velmi vzacny kusok

za mna asi najlepsie to oplastovanie zvladlo polo... crosspolo ozaj posobi outdoorovo a dobrodruzne a cool... co sa napriklad o novej oplastovanej fieste uz povedat neda.. ta hraje akoby uz skor len na chvilkovu modu ale nejde jej to podla mna vobec .. akoby jej chybali gule alebo co ... takze tu bude daleko krajsia klasicka fiesta ktora je fakt pekna

inak panda klame telom ... ved ta ma terenne schopnosti lepsie ako nejeden dnesny "skutocny terenak" .. navyse na rozdiel od beznych oplastovanych hatchov ako crosspolo alebo i20 active ma aj pohon 4x4... na nete je spusta videi co vsetko panda v 4x4 zvladne a dovolim si tvrdit ze toto je uz ozajstny maly terenacik a nie len nejaka modna oplastovana hrkalka... kedze takuto pandu si kupuju uz ozajstni fajnsemkri a nie iba mamicky do mesta
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jopino
1. 12. 2016 08:44
Re: priznavam
Souhlas, podle mě Polo je z těch aut designově nejčistší, a to ke koncernu tolik netíhnu. Nicméně, pokud bych po takovémto "dobrodružném" autě toužil, zvolil bych si Fiata. To, co tohle Climbing autíčko dokáže, je neskutečné. Měl jsem tu možnost a svezl se s tím v horách, kde jsme byli jednou ubytováni na Silvestra. Škrábalo se vcelku důstojně po zasněžených cestičkách, až jsem "valil bulvy". Nicméně jeho handicapem je motor, nízká pružnost malé atmosféry, se kterou se musí logicky poprat k vůli vyšším odporům, je znát. Chtělo by to něco silnějších, byť jen o 20-30 Nm. a byla by to parádička.
Avatar - 3_diamanty
1. 12. 2016 08:54
Re: priznavam
ja pandu v 4x4 uz radim akoby k takym malym terenacikom ... tu o nejakom modnom oplastovanom hatchi a la i20 active ktore sa kupuju vizazou viacmenej len na paradu uz nemoze byt ani rec... ale chapem preco je v clanku spomenuta... je to proste malicke dostupne oplastovane auto...
Avatar - Ja Prvni 123
1. 12. 2016 21:28
Re: priznavam
Máš doslova pravdu... řešením je ta nafta.
Do obtížných podmínek se hodí i průběh momentu. A to, že se rozvody musí po 200 tisících vyměnit, s cenou cca 13 tis., už dneska zní jako hluboká poklona - co by za 200 tisíc jiné motory daly!
Do generálky za 80 tis.
;-)
1. 12. 2016 08:55
Panda je jediná 4x4.
Panda 4x4 nabídne jako jediná. Je ošklivá, je malá, je to Fiat ALE. Naprosto nečeká průchodnost terénem. Díky malým rozměrům vynikající manévrovatelnost, malý poloměr otáčení. Naprosto nečekané je, že limitem toho auta bude v terénu jen Váš strach. A taky cena toho vozu je úplně jinde, tedy dole :-) Velmi doporučuji se svézt. Pokud auto bude mít rozumnější pneumatiky, naprosto vynikající.Jen škoda, a to potvrzuji, chtělo by to prostě o malinko výkonnější motor.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Stejsn
1. 12. 2016 08:57
Re: Panda je jediná 4x4.
Tak ona už i stará hranatá panda 4x4 byla v terénu velmi zajímavá. Ale nedá se nic dělat - když bych fakt chtěl malé terénní auto, musel bych šáhnout do historie pro Ladu Nivu nebo Suzuki Samurai. Dnešní oplastovaná konfekce je proti nim k pláči.
1. 12. 2016 09:13
Re: Panda je jediná 4x4.
Nebo Suzuki Jimny ;-) .
Avatar - Jopino
1. 12. 2016 09:25
Re: Panda je jediná 4x4.
Jimnyho jsem měl téměř 6 let, potvrzuji :yes: Má své mouchy - pokud se neošetřuje neskutečně koroduje, přední náprava vyžaduje hodně pečlivou údržbu, přiřaditelný pohon přední nápravy je také velice choulostivý. Nicméně tohle auto je fakt nezmar a "mechanická" spolehlivost a prostupnost terénem je neskutečná.
Avatar - Bazalt
1. 12. 2016 09:48
Panda...
Jo Panda, kdo nevěří ať do Alp běží a podívá se čím jezdí místní. Bohužel při jejich průměrné mzdě či důchodu to pro ně jako druhé či třetí auto do rodiny není žádný šílený výdaj :-(
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2016 16:52
K Pandě:
pořád čtu, že naftová 1,3 mjt od Fiatu je špatný motor, co všechno se na něm může vysr.t, a neustále zde píšící "odborníci" doporučují se mu vyhnout. Tak tedy vlastní zkušenost: Při intervalu výměny oleje 15-20.000km má ten náš motor v Doblu, tedy relativně velkým a těžkým autě za necelých 10let najeto zatím jen 130000km. Bez jediné závady, problému, nebo nedejbože havárie. A je pořád stejně živý, jako když byl nový.A jen pitomec by nechával v tak malým motoru olej 30000km, a to je celá věda. Vím, že 130000km není moc, ale vím o těchto motorech s dvojnásobkem i větším nájezdem a jsou bez problémů, je někdy se může nějak přicpat "Jégr ;-) " ventil a ten stačí vyčistit a jede se dál. O jiných problémech nevím. A v souvislosti s Pandou 4x4 si myslím, že je to nejlepší motor, co do ní davají!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
1. 12. 2016 21:30
Re: K Pandě:
Viz nahoře.

Oleje a filtry... a na 200 tisících udělat rozvody - a je klid.
14. 12. 2016 08:42
vitara
mam uz par let vitaru a nemuzu i ji vynachvalit az na brzdy, tlumice a klinaky jsem nic neopravval mam ji 5. rokem z acek a uz vim ze dalsi auto bude grand vitara, samo v benzinu...
Rozbalit vlákno
1
2. 1. 2017 09:24
Re: vitara
Vitara je povedený model, já jsem v áčkách jednou koupil dobře a podruhé už ne tak dobře, den po koupi jsem se jim ozval a reklamoval závadu, odstranily do dvou dnů (nevracela se brzdná destička) takže vlastně taky spokojenost a na malé zdržení reklamací.