Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia trhá rekordy a přesto by mohla prodávat více. Jakých novinek se dočkáme v roce 2017?

Prodeje Dacie čile rostou, české zastoupení přesto neprodává tolik aut, kolik by si přálo. Nedostává totiž dostatečný počet vozů.
Zpět na článek
6. 12. 2016 08:11
Avatar - Hanson
5. 12. 2016 16:03
Mohla by, pokud něco vydrží
aby to nebylo jako s autem Renault Thalia, auto za 140 000 je po ujetí 140 000 vhodné pouze k sešrotování. Osobně se mi líbí Dacia Duster, ta by mohla vydržet i víc. :-)
Rozbalit vlákno
12
5. 12. 2016 16:15
Re: Mohla by, pokud něco vydrží
Mýlíš se, při slušném zacházení naopak Thalia vydrží nadprůměrné porce kilometrů bez větších oprav, jelikož používá jednoduchou a léty ověřenou techniku. Najdi si o ní patřičné bazarové recenze a pak teprve něco tvrď! Thalia je strašné auto, ale slabou výdrž mu vytýkat opravdu nelze! :-)
5. 12. 2016 16:39
Re: Neflusejme na Thalii
Souhlasím se vším, jen ne s tím, že je strašná. Ano - žádný výkřik techniky, podprůměrné vlastnosti, ale strašná rozhodně není. A ty plky o sešrotování ani nemá cenu číst. Hansone - ukaž mi tak kvalitně antikorozně ošetřené celopohinkované auto, jako je Thalia. Budeš mít problém něco najít. Viděl jsi už někdy na vlastní oči 16 let starou Thalii. Divil by ses. Koroze nikde. A použitá technika už měla v minulosti tu čest dokázat, že se na ni dá spolehnout. A když už srovnání, tak jsem měl tu čest se svést v nové 1.2 Dacii tchána, který je jeden z těch bláznů, co si radši připlatěj za metalickou barvu, než o trochu míň za klimu. Thalia je krom zbytečně měkkých sedaček a prostornosti kvalitativně o level výš, než ta Dáčka. Zpracování, design palubky a hlavně! Jede a není v ní takový kravál. No a ten litrový pidimotor co do toho teď začali dávat, ten to zabije úplně. Soudný člověk si snad takového těžkého lenochoda ani na ježdění do Kauflandu nepořídí. Ten motor patří do auta velikosti Citiga, či Picanta, ale do velké Dáčky ? Šílenost ! :no:
5. 12. 2016 21:57
Re: Neflusejme na Thalii
Přesně to si taky říkám. Litr tříválec bez turba do tak těžkých aut? Asi potřebují snížit počet prodaných aut :-)
Avatar - Hanson
5. 12. 2016 17:05
Re: Neflusejme na Thalii
Mýliti se, je lidské, kolega v práci ji měl a dal ji pryč, možná byla dělaná v pátek na odpolední, to se potom nepovede ani BMW >:D
Avatar - Barry Lyndon
5. 12. 2016 16:17
Re: Neflusejme na Thalii
I kdyby to tak bylo, tak 1Kč/km je OK.
Avatar - speedfred
5. 12. 2016 16:23
Re: Neflusejme na Thalii
Nebola jedným časom Natália za 99tis Kč?
Avatar - Hanson
5. 12. 2016 17:01
Re: Neflusejme na Thalii
Antikorozní úprava super, ale to je to poslední co by mě trápilo. Odlepené brzdové obložení, na zadních kolech, kuličková ložiska která vepředu odcházejí, podobně je na tom celá přední náprava, která je snad dělaná z nějaké podřadné oceli. Proti tomu byla Felicie nezmar a Favorit to samo pane. Kdyby u Favoritu byl pozink tak jezdí dodnes. Prostornost ano, ale nepotřebuji pod autem ležet, auto by mělo být k ježdění.
Avatar - Ada je zase tady
5. 12. 2016 18:36
Re: Neflusejme na Thalii
Musíš vzít v úvahu, že je to kvalita rendlíku. :-)
6. 12. 2016 05:14
Re: Neflusejme na Thalii
Brzdové obložení je snad nějaký problém ? Nové značkové s 5-ti letou zárukou stojí do 400,- Kč. Sada předních ložisek 2x400,- Kč. Zadní praskající pružiny Monroe do 1200,- Kč za obě. Oba krajní přední nejkvalitnější čepy Lemförder 600,- Kč celkem. Komplet kotouče Brembo i s deskama 1200,- Kč, 5L originál ELF oleje 600,- Kč. Opravu udělá každý kdo má doma sadu plochých klíčů a pár ořechů. Stejně tak jako u Favorita, se kterým mám bohaté zkušenosti (dobré!) Pro toho, kdo najezdí do 5000km ročně je Thalia vhodná právě pro svou výdrž, celkovou odolnost a nízkou cenu dílů a práce. Jezdit +40Tkm ročně, tak je samozřejmě třeba uvažovat jinak.
Avatar - speedfred
6. 12. 2016 07:51
Re: Neflusejme na Thalii
To sú ceny :-) ,to sa snáď nedá ani vyrobiť za to.
6. 12. 2016 08:11
Re: Nákup ND
Ale dá. Dokonce i se ziskem prodat. Ale to nesmějí být lidé (a bohužel i spousta automechaniků !) ovce, které se nahrnou do Autokelly a jsou šťastní, že si to odtud druhý den mohou díly odnést. Stačí se tři minuty rozkouknout po zavedených eshopech a zjistíte, že ceny mohou být i 4x nižší než jste dosud byli zvyklí. Jen nebýt líný !
6. 12. 2016 08:11
Re: Nákup ND
Mýlíš se. Kvalitní anikorozní úprava je to nejdůležitější na autě. Když ti totiž shnije, tak je už všechno kolem zbytečný. Jedno jestli motor funguje a má to maximální výbavu. Stejně je to zralý do šrotu.
Avatar - O5kar
5. 12. 2016 20:41
Jsou lidé kteří.
Mají auto proto, že ho potřebují k životu. S auty jezdí dlouho a dost kilometrů. Denně po stejné trase třeba i 35 km tam a 35 km zpátky. Dobře ví co od auta mohou očekávat a čeho je jejich auto schopno. Auto zbytečně nepřetěžují, mindráky si léčit nemusí. Když k nim nastoupíte do auta, tak je tam vždy čisto a auto také udržují v čistotě. Je to prostě pro ně služební prostředek a proto mu věnují o víkendu nějaký ten čas. Jako je třeba uklidit doma. Servis jim poskytuje důvěryhodný mechanik. A tak mohou s tím autem najezdit slušné porce kilometrů.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2016 21:34
Automobilová upřímnost
Dacia vyrábí absolutně konzumní modely ... stejně jako všichni ostatní. Jediný rozdíl je v tom, že Dacia se za to nijak nestydí a veřejně se k tomu hlásí >:-[]

Z druhé strany se Dacia dost lehce může stát obětí svého úspěchu. Klasická snaha neustálého zlepšování a neustálého modernizování a nasazování moderních motorů zkrátka jde proti prapodstatě Dacie. Dacia má být levná při koupi, levná provozně, jednoduchá na údržbu. Moderními TCe a dCi se zaprodává původní myšlence.

Doufám, že Dacia nesejde na zcestí a dál bude držet své původní hodnoty. Dacia zkrátka pochopila, že i Evropa výrazně chudne a místo má tedy i zde. Nikdo jiný nic podobného nenabízí. Snad se do Evropy ve větším vrátí i Lada, i v téhle třídě je zkrátka o co bojivat. Poptávka je značná. Pro mnohé lidi právě Dacia představuje jedinou možnost pořídit nový vůz.
Rozbalit vlákno
9
5. 12. 2016 22:01
Re: Automobilová upřímnost
Přesně. Na druhou stranu, Dacia už v některých detailech začíná vypadat až prémiově - třeba Logan po faceliftu a jeho LED denní svícení a grafika zadních světel Sandera. Některé Škodovky mají na denní svícení ještě dnes obyčejné žárovky při mnohem vyšší ceně což je dnes při ceně LED ostuda.
Avatar - Blue Sun
5. 12. 2016 22:33
Re: Automobilová upřímnost
Problém je, že bez TCe a dCi by u nás žádná Dacia už nebyla... Původní motory zkrátka dosáhly svých technicko-ekonomických limitů, kdy ještě mělo smysl je upravovat na nové a nové normy.
Avatar - beibej
5. 12. 2016 22:44
Re: Automobilová upřímnost
v tomhle má Dáčka prostě smůlu. Dřív stačilo vzít starší zaplacený motor a hurá, jenže těď už to nejde kůli emisím. A nové nezaplacené a neověřené dražší motory ..... no uvidíme. ;-\
6. 12. 2016 13:32
Re: Automobilová upřímnost
si myslim, ze 1,2 16v mohli nechat v dacii ako zaklade, kedze v cliu zostal, cize v uprave motora nebol problem, ale aj tak sa rozhodli dat do vacsieho a vyssieo mcv (ako clio) 1,0 motor s 97Nm, co je podla mna pruser - beriem to tak, ze aj dacia musi raz narazit v predajoch, neustale navysovat predaje sa neda s coraz mensimi motormi
6. 12. 2016 07:34
Re: Automobilová upřímnost
Evropa chudne? Proboha, kam ty na to chodíš.
6. 12. 2016 07:56
Re: Automobilová upřímnost
No to je takové pokračování komoušské fráze o "neustále se zostřující krizi kapitalismu"! >:D
Avatar - Barrichello
6. 12. 2016 11:22
Re: Automobilová upřímnost
Ona nechudne v globálu, jen se neustále rozvíraj nůžky mezi 10% nejbohatších a těmi ostatními....

Jinak chudých má samozřejmě hodně jak Evropa,. tak USA i další
6. 12. 2016 12:03
Re: Automobilová upřímnost
No radši tak, než abychom měli mít jako správní soudruzi všichni stejně...málo.
6. 12. 2016 18:43
Re: Automobilová upřímnost
Přesně! Socialismus zašlapával talenty a schopné lidi a vyzvihoval odborně neschopné, ale loajální kariéristy a udavače. Proto dopadl jak dopadl. Naštěstí. :-)