A obvykle čím mladší a méně znalý jedinec, tím větší a zkušenější znalec. ;-)
Ona ani ta následná e34 neměla V8 (včetně M5), s jedinou malou a nepříliš významnou výjimkou (530i po fl), viz diskuse.
Tříhrnek v pětce není a E28 si o osmiválci nebo dvanáctiválci mohla nechat akorát zdát.
Tohle je jen jeden z těch troubelínů, o kterých píšu nahoře. ;-)
Ona snad 5er tehda taky nezacinala nekde dole? Odpovim si sam, ale zacinala, dokonce jen na 1.8L s 66kw a 140Nm, to muselo byt panecku Freude am Fahren. A kdyz se vratim k dnesnim BMW, on uz se dnes neda koupit r6, v8 nebo dokonce v12? Tak nac ten brek?
Za mě rozhodně raději designová evoluce (tedy tzv. ta "žádná změna"), než designová revoluce typu e60 (včetně interéru!). Naštěstí se to stalo v historii 5er jen jednou. ;-)
V modré se mi M535i líbila ještě více :-) . Před 10 lety mě jí známý v téhle barvě nabízel, z dnešního pohledu za směšné peníze... :-O . Říkal jsem si, že si jí někdy v budoucnu pořídím. Dneska bych si nafackoval.
Jo kde jsou ty doby, kdy se auta dělaly srdcem a při jejich řízení se rozbuší tep a zostří všechny smysly. Ne jak ty malolitrážní tříhrnky pod kapotou. Navíc v té červené barvě vypadá moc dobřě. Moc hezké BMW 5.