Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2017

Autosalon Ženeva 2017

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Rok 2017 je již 87. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo v Geneva Palaexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce byla naplánována od 9. do 19. března 2017. Obvykle je výstava otevřena od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi.

Kdy: od 9. - 19. 3. 2017

Kde: Ženeva, Švýcarsko, z Prahy 920 km

VSTUPENKY http://www.gims.swiss/en/page/entry-rates-online-tickets-8947

Zpět na článek

Range Rover Velar míří mezi Evoque a Range Rover Sport

13 komentářů

webpaja
Velar sice dostane do nabídky ještě V6, ale ty už v dohledné době nahradí nové R6. Display infotainmentu má teď 12,3" a je možnost zvolit display i pro ovládání klimatizace, který grafikou připomene klasické sporáky.
Platforma je F-Pace, ale na vzduchu a žádný z modelů by neměl být jen zadokolka jako u Jagu.
Avatar - Dinar
Dinar
Takže přímá konkurence Q5 ,X3, GLC od range roveru, otázkou je, jestli byla skutečně třeba, jak moc bude kanibalizovat s F-pacem.
Ten display vypadá jako splátka JLR za tu bídu posledních let, snad bude i dobře fungovat. 😉
webpaja
Spíš mezi X4/6, nebo GLC/E coupé. Uvnitř to nebude větší než F-Pace. Podle mě to šikovně rozkročili opět mezi a nacení o stupeň výš. Uvidíme, kolik pravdy měla Honda, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to byl nejprodávanější model RR 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Rozměry zatím nikde neuvádějí, uvidíme. 😉
webpaja
A potvrzení Kaďouše, příjemně překvapil.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
jakože ještě ***tější Evoque? 😄
webpaja
Tak určitě :yes: 😉

On tah udělat holčičího gazíka, postaveného na výběhovém Freelanderu za přemrštěnou cenu byl celkem geniální.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Všechno se jim daří.... Vite webpájo, jak jsou na tom nyní LR a RR se spolehlivostí? Došlo ke zlepšení? Zmínky v Autocaru, Caru aj jsou tak mlhavé a stručné, jako že snad to zlepšení není až tak moc vidět.
webpaja
Jsem v tomhle opatrný, sám teď uvažuju o prvním RR a soudě podle lidí, kteří poslední generací jezdí to nevybočuje z průměru. Fatality typu selhání vzduchového podvozku, motory apod se už nedějí.
Jag na tom nebyl nikdy se spolehlivostí nijak líp a tam na třetím autě po sobě vyjma hloupostí nic zásadního.
Avatar - Dinar
Dinar
RRS za dva roky provozu musel jednou do servisu v 5tis. km, kvůli dpf padlo do nouzáku, zásah na půl hodiny, od té doby se neprojevilo. Před měsícem začal problém s klimatizací, resp. topením, auto po půl hodině přestane topit, resp. začně pouštět nesmyslně studený vzduch a je třeba zvyšovat nastavenou teplotu, zítra s tím jedu do servisu, bude to nejspíš nějaké teplotní čidlo v interieru. Další dva známí s RRS stejně starými jsou na tom podobně, buď jen nějaká drobnost nebo závada klimy (jeden z nich), motory, převodovky, elektronika zatím bez problémů, všechno to jsou dva roky staré SDV6. 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Snad můžu zareagovat, že jsou to dobré zprávy... Když nefunguje správně klima, dá se to přežít. Nakonec, pro krásu je třeba (někdy) i trpět 😄 .
Avatar - Dinar
Dinar
Vždycky je něco, pro mně je spíš podstatné, jak funguje servis, jejich přístup, konkrétní servis je nutno pečlivě vybrat u každé značky. 😉
webpaja
Důležité je, že se naučili slušně fungovat servisně (bohužel ne všude), takže až na závady, které se mohou asi stát všude odpadá starost o postávání za svodidly u dálnice u auta stojícího na varovných 😉

Btw: kolegovi se na F30 335i projevuje ta samá závada od cca druhého roku provozu a zatím taky nevědí.