Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cena
| 22. 2. 2017 12:34
Naozaj krasne auto s fantastickym podvozkom, ktore by som si kludne kupil... Ale s tou cenou to uplne zabili. Uplne
Avatar - CHerokee
Cena
| 22. 2. 2017 17:34
No právě. Prodává už se tolik let. Pořád je krásná, ale v ulicích je člověk potkává velmi málo (ve srovnání s konkurencí). Důvodem je cena, tou to zabili. Promarněná šance.
Avatar - lamal
jula junior
| 22. 2. 2017 12:43
dufam, ze bude nastupca bola by skoda nemat trochu predrazenu alfu v diverzite ostatnych konkurentov... hlavne ze si este vie obhajit tie jazdne vlastnosti, bez toho by to bol s tou cenou prepadak s krasnym dizajnom 8-s

kazdopadne nejaky mensi vypredaj by nezaskodil
Avatar - MDK
jula junior
| 23. 2. 2017 10:01
Alfa není pro socky.
jula junior
| 23. 2. 2017 12:17
A pro koho podle tebe je?
jula junior
| 27. 6. 2017 00:57
Ved dobre pise, pre takych ako ty nie. Uz to , ze sa blbo pytas hovori, ze si sa hned zaradil.
Avatar - Dinar
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 12:55
"Vedle vnějšího vzhledu ale existuje ještě jeden faktor, pro který se nevyplatí postarší alfu přehlížet – jízdní vlastnosti. Se šestnáctistovkou pod kapotou nepředvádí dechberoucí dynamiku, zatáčky však řeže s podobnou vervou a přesností jako Volkswagen Golf GTI."
No, to by měla, když stojí podobné peníze, a to s vydechlým dýzlem a řízením na úrovni městského poskakovadla. :-!

Julča už nutně potřebuje nástupce, jednak je na ní vidět, jak ten "dechberoucí" design rychle zestárnul, vedle akt. novinek vypadá Giulietta přinejmenším divně, vnitřek je bída, z jízdních vlastností snese měřítko jen agilita podvozku a Alfa ji pořád drží na trhu s cenou, kterou nemá šanci obhájit. Přijde mi, že marketing Alfy řídí nějaký masochista.
Avatar - lamal
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:03
v reale napr vedla koncernu mi nepride, ze by ten dizajn tak rychlo zostarol... chces tvrdit, ze nejaky 6kovy golf vyzera lepsie ? >:D
Avatar - Dinar
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:06
VW není jediná značka na světě, rozhlídni se kolem, kompakt třída je plná aut. A pokud jde o golf, už nějaký rok tu je sedmá generace, v tom je ta pointa.
Avatar - lamal
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:09
pokial ide golfa v tom case kedy vysla tato alfa este bola 6 generacia 2 roky ... 7cka prisla az v 2012, a nepride mi ani oproti focusu/meganu/octavii/astre/p308 ze by ten dizajn rychlo zostarol... v reale v dobrej farbe je to stale velmi atraktivne auto rozhodne nie dizajnovo zastarale...
Avatar - Dinar
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:37
Tobě nepřijde, mě přijde... ;-)
Avatar - lamal
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:46
v pohode, vec nazoru, kazdopadne si rozhodne v mensine a ked je 6 golf menej dizajnovo zastaraly budes asi koncern fan - resp jedine koncernovemu fanusikovi moze byt 6 golf dizajnovo menej zastaraly asi..
Avatar - Dinar
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:53
Ty budeš zřejmě nemocný, nějak posedlý golfem 6. >:D
Možná si přečti ten můj původní příspěvek, na který´s reagoval, golfe. ;-)
Avatar - lamal
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:59
nie som nemocny ani postihnuty golfom, prave naopak s glf nemam problem... iba mi to nejak nejde do hlavy, ze giuliettu oznacis za zastarale auto dizajnovo, keby napises spatne, alebo ze sa ti proste nelubi tak v poho to je normalne, ale zastaraly dizajn ? fakt zastaraly ? hmm... inak nic v zlom
Avatar - Dinar
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 14:20
Když tam pořád cpeš ten golf, tak ok. Design golfu funguje (jeho designový jazyk, proporce, základní linka) x let, nese ho dál každá nová generace, prostě nezastarává.

Jiným, tvarově alfě bližším, příkladem nestárnoucího designu je např. mazda 3, podívej se na poslední tři generace, přišli s nějakým konceptem (design. jazyk, proporce, základní linka) a tu jedou už třetí generaci a stále funguje, nezastarává.

Alfa to po umírněné ale elegantní 147ce zkusila jinak, wow efektem, proto píšu "dechberoucí design", protože tohle se psalo, jenže co nám zbylo po pěti letech, bublinovitý hatchback (on to není problém čistě tvaru předních světel, zkus si na tu macatou příď naroubovat světla ze 147ky, stejně to nebude fungovat) s nezajímavými finesami typu šikmého pontonu a kliky v c-sloupku. Jestli mám s tím zastaráním pravdu ti ukáže příští generace giulietty, bude-li navazovat, rozvíjet stávající design, pak jsem se pletl, ale klidně si vsadím, že ne. ;-)
Avatar - lamal
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 15:07
Tak za mna glf 1 2 3 4 OK 5ka je uz horsie a 6ka je najslabsia... 7 spolu s FL je OK ... co sa tyka M3 tak KODO je nieco uplne ine ako predosla generacia, ale je pravda ze su svieže do dnes... kazdopadne mi giulietta nezastarala na to, ze to je 7r stary dizajn je to OK to ze sa nema coho chytit v minulosti je vec druha, keby napr golf 6 nemal auru golfa tak to je dost dizajnovo nevyrazne auto, ale ok vec nazoru

je taktiez mozne, ze alfa ak bude nastupca zvoli nieco ine a nebude rozvijat tento povodny dizajn nevravim, ze nie no stali mi nepride zastaraly a hlavne v kontexte 7 rocneho dizajnu... to ze vyrobila aj krajsie auta ako 156ka atd to je jasne, je to asi jeden zo slabsich pocinov, no ako vravim opakujem sa, ale zastaraly mi nepride nech je akokolvek nestravitelny pre niekoho estetiku
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 14:50
Giulieta ma hnusny predek a moc hmoty na bocich, to je jeji problem.Kladne hodnotim fakt, ze krivky a linky jsou jak delane rukou a ne pocitacem, no nestacilo to pred lety a nestaci a ted uz vubec ne.
Golf je ted aktualne sedmicka, sestkou se ohanis zcela marne, navic i ta sedma uz prodelala facelift, ktery ji zaktualnil.
O urovni pres deset let starych technologii, ktere se zadrhly v case uz pak ani nema cenu diskutovat, at uz jsi priznivcem kterehokoliv koncernu, tady je nutne naskok VW proste uzna, staci mrknout na budiky...
Avatar - lamal
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 15:10
to ze sa ti nepaci je OK ja neriesim, ze sa niekomu paci alebo nie, ja vravim, ze tvrdenie, ze je zastaraly ten dizajn tak to nie je na mieste... 6tkou golfa sa neohanam a to ze je 7 uz s FL len nahrava tomu co vravim, ze golf uz ma medzi tym 2 generacie po FL od tejto giulietty a stale vyzera aktualne aj ked pre niekoho nevyvazene pripadne sa niekomu vobec nepaci co respektujem...

o technickej zastaralosti rec nebola ani interieri, vlakno riesis temu - zastaraly dizajn giulietty ... ale ked sme uz pri tej technike - giulietta ma aspon poriadne zadne napravy aj na slabsich motorizaciach ;-)
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 16:16
Ty napravy maji i korejci a bohuzel po par km s mixem Kii, i30 a Giulii musim napsat, ze i ti korejci venovali ladeni podvozku vice casu, sorry, ale jizdne mirne vedou.

Pokud ty vytky stran zastaralosti designu neberes od Dinara, tak ja asi nic noveho nenapisu, on zastaraly je, to ze se tobe libi jeste i dnes neznamena, ze nezestarnul...
Avatar - lamal
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 16:23
ok to je jedno vec nazoru... a v giuliette som nesiel, korea ma lepsie napravy ako koncern v zadu pokial ide o slabsie motorizacie, ale zrovna MQB je so zadnymi napravami preslavene, v octavii to je vyslovene tragedia /vlastna skusenost na 3x octavia combi/, predosla generacia bola v ohlade prenosu vibracii, razov a hluku na ostrych nerovnostiach omnoho lepsie.. to samo neobhajuje priamo tuto talianku, ale zrovna VW takuto nevyladenu techniku predava hrdo i dnes ...
Giulietta vecchia
| 27. 6. 2017 00:21
A pointa je nahouby, lebo aj 7micka vyzera, ze uz potrebuje nahradit niecim zaujimavejsim, co nevyzera ako spred 10rokov.
Avatar - Emel
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:08
Mně se to auto líbí celé, s výjimkou předních světel. Světla na výšku, to je prostě zabiják, tenhle soví ksicht je dejme tomu možná roztomilý na MiTu, ale na Giuliettě nesedí. Ne že by zestárl, on nefunguje od začátku, jen na začátku to možná na někoho ještě působilo neotřele.
Avatar - lamal
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:15
to je asi jedina vec kt mi trochu vadila aj vadi na dizajne, ale zvykol som si... v dobrej farbe to tak moc nekrici...
Avatar - Dinar
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:26
Mě se ten předek taky nelíbí od začátku, ale design není otázka osobních preferencí. Říkám, že zestárl, protože ztvárnění předku bylo typické "wow" řešení, uděláme něco jinak, a ono místo toho, aby to udalo trend, zůstalo opuštěno, nikdo se neinspiroval, tj. toto ztvárnění zastaralo s tím, jak stárne akt. generace giulietty. Ono je toho na designu julče špatně povícero, základní linka je macatá, klínovitý profil pontonu je fádní řešení profláknuté už před x lety, manýra kliky v c-sloupku dtto. ;-)
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 15:50
Přesně tak, ty světla na výšku jsou odpočátku u Julči největší designovou slabinou. A ten celý předek je fakt moc nafouklý, horší je v tomto směru už jen C4... :'-(
Avatar - Floyd
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 22:06
Paradoxně je to o to větší pravda, že píšeš o svojí milované Alfě...
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 22:51
No však se mi to taky vůbec nepíše lehce, ale nejsem dogmatik, který by zde trapně obhajoval neobhajitelné...
P.S. Když jsem si dnes po dlouhé době otevřel na jejich webovkách otevřel ceník Julči, div mě netrefil šlak - špičkovou verzi 1.8 TBi už nabízejí jen s dvouspojkovou samočinnou převodovkou, a stejně idiotské je to i u verze se skvělým 1.4 MultiAir/125 kW !!! To je snad ještě větší zrada, než kdyby do ní začali montovat el. P brzdu!!!! :'-( :-O :-( 8-s :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Floyd
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 22:54
EL. p. brzdu, kterou mimochodem taky nemáš rád >:D
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 23:07
Samozřejmě! Tímto nesmyslem je zase pro změnu postižena nová Giulia... :-( :-( :-( Naštěstí na mě v garáži čeká moje 156, už aby byl konec zimy! :-) :-) :-)
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:20
A přitom pár let zpátky byla Giulietta cenově velmi konkurenceschopná. Základní 1,4t se dala sehnat za 350t.
Avatar - Dinar
Giulietta vecchia
| 22. 2. 2017 13:35
Být dneska za ty peníze, cena rapidu, tak si jistě někdo i u nás koupí giullietu, jenže dát za hlučného chrochtu 680tis., to je prostě nereálné, já vím, že je to alfa, ale julčou jsem jel, a krotil bych i to nadšení testéra směrem k podvozku, ne, že by nebyl agilní, ale takhle agilní je ve třídě kde co, a zbytek je prostě podprůměr, třeba to řízení z pandy, mauální převodovka byla chodem konkurencí tak pro peugeot, gumové brzdy, říkal jsem si tehdy, jestli tohle má být to alfí heritage, tak potěš... Opravdu dobrá na tom autě byla jen ta 1,4 turbo. ;-)
Avatar - sendador
Giulietta vecchia
| 23. 2. 2017 07:38
Pokud si vzpominam, s 1.4T byla jednu dobu za 399.000, stejne stala i Delta se stejnym motorem. Zhruba cve stejne dobe se ale dala koupit treba predchozi 308 za nejakych 230.000. Auta posledni dobou brutalne zdrazila.
Giulietta vecchia
| 23. 2. 2017 17:07
ja tenkrat, v roce 2011, kupoval Bravo s 1.4tjet 88kw za 340tis. a porad slape jako hodinky;-)
Avatar - KANKUNEN
Dechberoucí design že zestárnul???
| 22. 2. 2017 13:47
Vůbec ne, předek byl hnusný od začátku skoro jako vykulenec Mito. Naopak 156 i 159 vypadají stále dobře.
Avatar - Dinar
Dechberoucí design že zestárnul???
| 22. 2. 2017 13:54
Design auta netvoří jen přední světla. Zestárnul.
A ano, 156 i 159 jsou příklady nadčasového designu. ;-)
je to mejnstrím?
| 22. 2. 2017 16:57
mne sa nezdá úplne korektné zaradenie k mejnstrímu v cenovom porovnaní. Ale prekvapuje ma, že pri sedemročnom modeli nedajú lákavejšie ceny. Bez ohľadu na to či je dizajn ok, pri dnešnej náročnosti a tempe obmien modelov už pôsobí jak jangtajmer.
Avatar - del42sa
přístrojová deska
| 22. 2. 2017 17:30
musím říct, že původní přistrojovka s navigací nahoře se mi líbila mnohem více než ta nová....

[odkaz]

[odkaz]
Sportovní jízdní vlastnosti?
| 22. 2. 2017 23:04
Když ji o 25hp slabší a o metrák těžší bambula nasypal na okruhu 3 se*** do kožichu?
[odkaz]
Sportovní jízdní vlastnosti?
| 23. 2. 2017 10:52
DSG vers. manuál. U nezávodníka to může udělat tento rozdíl. Neprofi jezdec (nic proti Rastovi) nebude manuálem řadit nikdy tak dobře a tak rychle jako DSG..., zvášť když máš auto na jeden okruh...

Je to úplně stejné, jako když sedneš k PC hře..
. S navoleným automatickým řazením zajedeš vždy rychlejší čas, než s manuálním, až si na to zvykneš, zajedeš s manuálem rychlejší čas. Ale nedáš to z placu...
Sportovní jízdní vlastnosti?
| 23. 2. 2017 12:22
No jasne, on ten golf je krap k pohledani a standartne by si ani neskrtnul, ale kdyz ma to deesgecko, tak je bohuzel k neporazeni, ani kone navic, ani nizsi hmotnost najednou nejsou nic, proste zas*anej koncern ma furt nejakou klicku, ze wolfiku >:D >:D >:D
Sportovní jízdní vlastnosti?
| 23. 2. 2017 14:54
když se podíváš na nějaké srovnání průběhu rychlosti auta s DSG a manuálem, tak uvidíš že manuál má daleko větší prodlevy a rychlost mezi přeřazením klesne (skoky v křivce), s DSG je křivka daleko plynulejší. A je potřeba dost výkonu navíc aby jsi to dohnal. Jestli by ovšem automat v tomto případě pomohl k vítězství Alfě ale samozřejmě nevím...Pokud by byla telemetrie k dispozici dalo by se odhadovat...
Sportovní jízdní vlastnosti?
| 23. 2. 2017 16:17
No to musí být Rasťo pěkná lopata, když autem jezdil několik týdnů a nakonec neumí ani řadit a přitom tvrdí, že ho "dostal do rúk". Divím se, že ho vůbec vezmou třeba na rallye MC, když je to takový "neprofík".
Avatar - Sumi2000
Sportovní jízdní vlastnosti?
| 24. 2. 2017 00:27
hmm..pod testem je diskuse , a odkazy že testy v Německu dopadly jinak o 4 s lepší Alfa než Golf. ;-)
Sportovní jízdní vlastnosti?
| 24. 2. 2017 08:30
V italském testu vyhrálo italské auto? No to má stejnou cenu a objektivitu jako když v německém testu vyhraje německé auto nebo v britském testu britské auto.
Sportovní jízdní vlastnosti?
| 27. 2. 2017 19:10
Časy z Ringu:

Giulietta QV 2011 8:30
Focus ST - myslím s 5válcem ještě - 8:35
Opel Atra OPC 2010 - 8:36
Leon Cupra 2010 265 hp - 8:38
Mazda MPS - 8:39

Problém je pouze v tom, že většina má další generace a Alfa drží starou, ale jak je vidět s příchodem Giulie QV, asi nebude problém strčit veškerou konkurenci do kapsy.
Avatar - MDK
.....
| 23. 2. 2017 10:07
Nejhezčí auto nižší střední s nejlepším podvozkem, tohle auto má duši a charakter. To nikdy žádná Škoda, VW, Audi, sOPLE, KIA, Ford, Hyundai mít nebude.
.....
| 23. 2. 2017 10:42
Tohle a duše? Černá duše 1.6 nafta. Ale i tak pro někoho může být nejlepší a nejhezčí na světě, Klasická osobní favorizace >:D
Avatar - MDK
.....
| 23. 2. 2017 12:26
O motoru jsem přeci nepsal, Alfu jedině benzín.
.....
| 23. 2. 2017 14:13
A duše přijde s tou 1.4, nebo 1.7?
Avatar - MDK
.....
| 23. 2. 2017 17:22
Jsi imbecil, dál už nemá cenu nic psát.
.....
| 24. 2. 2017 09:41
Úroveň 0, argumenty taky 0 :no: >:D
.....
| 27. 6. 2017 00:31
No ty si teda argumentov nasypal za kamion... len prazdny. 8-s
Avatar - Floyd
.....
| 24. 2. 2017 22:54
A ty si koleduješ o banán. Tedy za předpokladu, že imbecil je víc než kosmonaut. Pokud banán nedostaneš, bude to signál k tomu, že slovo imbecil se tady v diskuzích může beztrestně používat.
.....
| 24. 2. 2017 14:24
Dost vyzdvihovany je 1.4 125kW, napr.
[odkaz]
Akurat tomu moc nesedi longlife servisny interval,
ale to plati pre vsetky podobne auta.
.....
| 24. 2. 2017 14:31
V této Alfě jsem seděl, jel, co bylo hrozné tak nějaké zvuky od B sloupku a povrzávání palubky. 1.4 tuším měla okolo 150 koní a nic moc to nejelo. Auto je hezké, ale tím to končí.
.....
| 24. 2. 2017 20:53
Žeby to začali sekať?
Tá naša jazdí 7. rok, dostala pár rán ktoré stačili na poškodenie pneu a trochu diskov ale nič také sa nedeje.
Nedostatky by sa našli a možno je to dosť individuálne.
Nebola tá 1.4 náhodou základná verzia?
.....
| 27. 6. 2017 00:33
Giulietta mala niekedy 140k , teraz 150k Tzn. si sedel akurat tak pred casopisom, ked nevies ani, co to bolo.
Závěry?
| 23. 2. 2017 11:44
Giuliettu jsem si potom, co jsem si o ní přečetl v technických článcích, jak staticky osahal, tak jsem se s ní poměrně dostatečně projel na letišti u hradu Kámen, ale takové zvláštní a podivné závěry, které jsou zde na konci uvedeny, mne nenapadaly. Je to podle mne velmi velmi zdařile vymyšlené auto, včetně provotřídních jízdních vlastností a velmi kvalitně dílensky zpracované.
Avatar - MDK
Závěry?
| 23. 2. 2017 12:31
Kde si myslíš, že seš? Tady jak to nemá ve znaku W, nebo se to nejmenuje Octavia, Fabia a podobně retardovaně, tak to nemá šanci. A to nemluvím o ***ch v diskusi. Pořád ty stejný paka pořád dokola, ty stejný ***, každý den. Jestli tohle jsou fandové aut, tak já jsem kosmonaut.
Avatar - twistedTSD
Závěry?
| 23. 2. 2017 13:35
Ještě, že tu máme tebe, abys úroveň diskusí pozvedl a ukázal, jak se chová pravý fanda.
Avatar - MDK
Závěry?
| 23. 2. 2017 14:02
Potrefený duševní mrzák numero uno zakejhal.
Avatar - twistedTSD
Závěry?
| 23. 2. 2017 15:29
Víš co se říká. Pro mrzáka každý mrzák. >:-[] :-)
Avatar - MDK
Závěry?
| 23. 2. 2017 17:27
Ne, to se neříká.
Avatar - Floyd
Závěry?
| 24. 2. 2017 05:40
Za toto doufám že okamžitě dostaneš od redakce banán...
Závěry?
| 24. 2. 2017 14:20
Pravy fanda Alfy sa obvykle vyhne diskusiam na auto.cz ...
Závěry?
| 23. 2. 2017 21:34
Vyzkoušel jsem u hradu Kámen Giuliettu s 1,6 dieselem. Velice kultivovaný motor s plochým velkým momentem, jdoucím bez problému do 5000 ot/min a s neznatelnou "turbo-prodlevou". S přesným řízením a poslušným podvozkem, v útulném interiéru, s hladkým projevem dieselu (bez brnění vnitřku) jsem prožil krásnou chvíli.
Avatar - Floyd
Závěry?
| 24. 2. 2017 05:39
Ale ale, najednou vás tu je na jednu celou letku. Stačí jednosměrná? >:D
Shrnovačka
| 23. 2. 2017 14:12
Nemám takový vytříbený sloh jako GTI, takže jen krátce. Kdyby Giulietta byla Fiat a stála o 20% míň, tak je to slušná nabídka.
Shrnovačka
| 23. 2. 2017 15:53
U Alfy jde vždycky o ještě jiné věci. Především snaha o jisté vedení vozu až k sportovním vlastnostem. To s sebou zákonitě nese mírné potlačení užitkovosti rodinného vozu. Jmenujme za všechno aspoň šoupnutí sezení a kabiny vzad pro lepší rozložení hmotnosti na nápravy (ano i u této koncepce pohonu s motorem napříč a předním náhonem).

Že patří jízdní vlastnosti Alf - poslušné držení stopy atd. - k těm nejlepším, můžeme vysledovat na videích zkouškek vyhýbacích manévrů. A koníčkářský pozorovatel je ze svého vozu okouká i na normální silnici, když před ním (i za ním) Alfa jede.

Jo, jo - Alfa je pojem.
Avatar - twistedTSD
Shrnovačka
| 23. 2. 2017 23:13
Je pravda, že jistota Giulie při vyhýbacím testu a slalomu je bomba [odkaz] . Pokud se Giulietta dovede chovat podobně, pro mě by to bylo důvodem k zařazení do (užšího) výběru.
Shrnovačka
| 24. 2. 2017 02:52
Fantazie, a přitom ji ani nezapískaly gumy! Jako kdyby jí něco přicucávalo k silnici! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - peter222
88kw a 840tis. To ozaj ?
| 25. 2. 2017 12:01
Myslím ,že týmto smerom cesta nevedie. :-(
88kw a 840tis. To ozaj ?
| 28. 2. 2017 19:37
88kw ma aj zakladna motorizacia ktora je vyrazne lacnejsia....
a urcite je jazda s tym zakladnym benzinakom aj zabavnejsia.

Ale kto chce automat, predrazenu vybavu a diesel, zaplati 840 tisic :-)
Interier???
| 27. 6. 2017 00:44
Hrozne dristy v celom uvode a celej prvej strane.

Toto je nezastaraly interier? a volant? ci ako vyzera ten spravny aktualny, kedze toto je o 3roky mladsi naprotivok z rovnakej kategorie a dojem je radsej nijaky
[odkaz]
pouzite madla dveri vyzeraju ako vypredaj starych dielov zo skladu spred 15rokov.

Co sa tyka spotreby, ten motor s manualom vie jazdit za 4,7L/100 podla tankovania pri priemernej rychlosti 102km/h na trase dlhej 300km (okresky + dialnica, sofer +150kg naklad).So 4 ludmi na palube a nakladom nie je problem ina trasa 400km, priemer 96km/h a spotreba 4,8.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku