Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
NoLimitBoy
2
Naozaj krasne auto s fantastickym podvozkom, ktore by som si kludne kupil... Ale s tou cenou to uplne zabili. Uplne
CHerokee
2
No právě. Prodává už se tolik let. Pořád je krásná, ale v ulicích je člověk potkává velmi málo (ve srovnání s konkurencí). Důvodem je cena, tou to zabili. Promarněná šance.
lamal
dufam, ze bude nastupca bola by skoda nemat trochu predrazenu alfu v diverzite ostatnych konkurentov... hlavne ze si este vie obhajit tie jazdne vlastnosti, bez toho by to bol s tou cenou prepadak s krasnym dizajnom 8-s
kazdopadne nejaky mensi vypredaj by nezaskodil
kazdopadne nejaky mensi vypredaj by nezaskodil
Dinar
"Vedle vnějšího vzhledu ale existuje ještě jeden faktor, pro který se nevyplatí postarší alfu přehlížet – jízdní vlastnosti. Se šestnáctistovkou pod kapotou nepředvádí dechberoucí dynamiku, zatáčky však řeže s podobnou vervou a přesností jako Volkswagen Golf GTI."
No, to by měla, když stojí podobné peníze, a to s vydechlým dýzlem a řízením na úrovni městského poskakovadla. :-!
Julča už nutně potřebuje nástupce, jednak je na ní vidět, jak ten "dechberoucí" design rychle zestárnul, vedle akt. novinek vypadá Giulietta přinejmenším divně, vnitřek je bída, z jízdních vlastností snese měřítko jen agilita podvozku a Alfa ji pořád drží na trhu s cenou, kterou nemá šanci obhájit. Přijde mi, že marketing Alfy řídí nějaký masochista.
No, to by měla, když stojí podobné peníze, a to s vydechlým dýzlem a řízením na úrovni městského poskakovadla. :-!
Julča už nutně potřebuje nástupce, jednak je na ní vidět, jak ten "dechberoucí" design rychle zestárnul, vedle akt. novinek vypadá Giulietta přinejmenším divně, vnitřek je bída, z jízdních vlastností snese měřítko jen agilita podvozku a Alfa ji pořád drží na trhu s cenou, kterou nemá šanci obhájit. Přijde mi, že marketing Alfy řídí nějaký masochista.
v reale napr vedla koncernu mi nepride, ze by ten dizajn tak rychlo zostarol... chces tvrdit, ze nejaky 6kovy golf vyzera lepsie ? >:D
VW není jediná značka na světě, rozhlídni se kolem, kompakt třída je plná aut. A pokud jde o golf, už nějaký rok tu je sedmá generace, v tom je ta pointa.
pokial ide golfa v tom case kedy vysla tato alfa este bola 6 generacia 2 roky ... 7cka prisla az v 2012, a nepride mi ani oproti focusu/meganu/octavii/astre/p308 ze by ten dizajn rychlo zostarol... v reale v dobrej farbe je to stale velmi atraktivne auto rozhodne nie dizajnovo zastarale...
Tobě nepřijde, mě přijde... ;-)
v pohode, vec nazoru, kazdopadne si rozhodne v mensine a ked je 6 golf menej dizajnovo zastaraly budes asi koncern fan - resp jedine koncernovemu fanusikovi moze byt 6 golf dizajnovo menej zastaraly asi..
Ty budeš zřejmě nemocný, nějak posedlý golfem 6. >:D
Možná si přečti ten můj původní příspěvek, na který´s reagoval, golfe. ;-)
Možná si přečti ten můj původní příspěvek, na který´s reagoval, golfe. ;-)
nie som nemocny ani postihnuty golfom, prave naopak s glf nemam problem... iba mi to nejak nejde do hlavy, ze giuliettu oznacis za zastarale auto dizajnovo, keby napises spatne, alebo ze sa ti proste nelubi tak v poho to je normalne, ale zastaraly dizajn ? fakt zastaraly ? hmm... inak nic v zlom
Když tam pořád cpeš ten golf, tak ok. Design golfu funguje (jeho designový jazyk, proporce, základní linka) x let, nese ho dál každá nová generace, prostě nezastarává.
Jiným, tvarově alfě bližším, příkladem nestárnoucího designu je např. mazda 3, podívej se na poslední tři generace, přišli s nějakým konceptem (design. jazyk, proporce, základní linka) a tu jedou už třetí generaci a stále funguje, nezastarává.
Alfa to po umírněné ale elegantní 147ce zkusila jinak, wow efektem, proto píšu "dechberoucí design", protože tohle se psalo, jenže co nám zbylo po pěti letech, bublinovitý hatchback (on to není problém čistě tvaru předních světel, zkus si na tu macatou příď naroubovat světla ze 147ky, stejně to nebude fungovat) s nezajímavými finesami typu šikmého pontonu a kliky v c-sloupku. Jestli mám s tím zastaráním pravdu ti ukáže příští generace giulietty, bude-li navazovat, rozvíjet stávající design, pak jsem se pletl, ale klidně si vsadím, že ne. ;-)
Jiným, tvarově alfě bližším, příkladem nestárnoucího designu je např. mazda 3, podívej se na poslední tři generace, přišli s nějakým konceptem (design. jazyk, proporce, základní linka) a tu jedou už třetí generaci a stále funguje, nezastarává.
Alfa to po umírněné ale elegantní 147ce zkusila jinak, wow efektem, proto píšu "dechberoucí design", protože tohle se psalo, jenže co nám zbylo po pěti letech, bublinovitý hatchback (on to není problém čistě tvaru předních světel, zkus si na tu macatou příď naroubovat světla ze 147ky, stejně to nebude fungovat) s nezajímavými finesami typu šikmého pontonu a kliky v c-sloupku. Jestli mám s tím zastaráním pravdu ti ukáže příští generace giulietty, bude-li navazovat, rozvíjet stávající design, pak jsem se pletl, ale klidně si vsadím, že ne. ;-)
Tak za mna glf 1 2 3 4 OK 5ka je uz horsie a 6ka je najslabsia... 7 spolu s FL je OK ... co sa tyka M3 tak KODO je nieco uplne ine ako predosla generacia, ale je pravda ze su svieže do dnes... kazdopadne mi giulietta nezastarala na to, ze to je 7r stary dizajn je to OK to ze sa nema coho chytit v minulosti je vec druha, keby napr golf 6 nemal auru golfa tak to je dost dizajnovo nevyrazne auto, ale ok vec nazoru
je taktiez mozne, ze alfa ak bude nastupca zvoli nieco ine a nebude rozvijat tento povodny dizajn nevravim, ze nie no stali mi nepride zastaraly a hlavne v kontexte 7 rocneho dizajnu... to ze vyrobila aj krajsie auta ako 156ka atd to je jasne, je to asi jeden zo slabsich pocinov, no ako vravim opakujem sa, ale zastaraly mi nepride nech je akokolvek nestravitelny pre niekoho estetiku
je taktiez mozne, ze alfa ak bude nastupca zvoli nieco ine a nebude rozvijat tento povodny dizajn nevravim, ze nie no stali mi nepride zastaraly a hlavne v kontexte 7 rocneho dizajnu... to ze vyrobila aj krajsie auta ako 156ka atd to je jasne, je to asi jeden zo slabsich pocinov, no ako vravim opakujem sa, ale zastaraly mi nepride nech je akokolvek nestravitelny pre niekoho estetiku
Giulieta ma hnusny predek a moc hmoty na bocich, to je jeji problem.Kladne hodnotim fakt, ze krivky a linky jsou jak delane rukou a ne pocitacem, no nestacilo to pred lety a nestaci a ted uz vubec ne.
Golf je ted aktualne sedmicka, sestkou se ohanis zcela marne, navic i ta sedma uz prodelala facelift, ktery ji zaktualnil.
O urovni pres deset let starych technologii, ktere se zadrhly v case uz pak ani nema cenu diskutovat, at uz jsi priznivcem kterehokoliv koncernu, tady je nutne naskok VW proste uzna, staci mrknout na budiky...
Golf je ted aktualne sedmicka, sestkou se ohanis zcela marne, navic i ta sedma uz prodelala facelift, ktery ji zaktualnil.
O urovni pres deset let starych technologii, ktere se zadrhly v case uz pak ani nema cenu diskutovat, at uz jsi priznivcem kterehokoliv koncernu, tady je nutne naskok VW proste uzna, staci mrknout na budiky...
to ze sa ti nepaci je OK ja neriesim, ze sa niekomu paci alebo nie, ja vravim, ze tvrdenie, ze je zastaraly ten dizajn tak to nie je na mieste... 6tkou golfa sa neohanam a to ze je 7 uz s FL len nahrava tomu co vravim, ze golf uz ma medzi tym 2 generacie po FL od tejto giulietty a stale vyzera aktualne aj ked pre niekoho nevyvazene pripadne sa niekomu vobec nepaci co respektujem...
o technickej zastaralosti rec nebola ani interieri, vlakno riesis temu - zastaraly dizajn giulietty ... ale ked sme uz pri tej technike - giulietta ma aspon poriadne zadne napravy aj na slabsich motorizaciach ;-)
o technickej zastaralosti rec nebola ani interieri, vlakno riesis temu - zastaraly dizajn giulietty ... ale ked sme uz pri tej technike - giulietta ma aspon poriadne zadne napravy aj na slabsich motorizaciach ;-)
Ty napravy maji i korejci a bohuzel po par km s mixem Kii, i30 a Giulii musim napsat, ze i ti korejci venovali ladeni podvozku vice casu, sorry, ale jizdne mirne vedou.
Pokud ty vytky stran zastaralosti designu neberes od Dinara, tak ja asi nic noveho nenapisu, on zastaraly je, to ze se tobe libi jeste i dnes neznamena, ze nezestarnul...
Pokud ty vytky stran zastaralosti designu neberes od Dinara, tak ja asi nic noveho nenapisu, on zastaraly je, to ze se tobe libi jeste i dnes neznamena, ze nezestarnul...
ok to je jedno vec nazoru... a v giuliette som nesiel, korea ma lepsie napravy ako koncern v zadu pokial ide o slabsie motorizacie, ale zrovna MQB je so zadnymi napravami preslavene, v octavii to je vyslovene tragedia /vlastna skusenost na 3x octavia combi/, predosla generacia bola v ohlade prenosu vibracii, razov a hluku na ostrych nerovnostiach omnoho lepsie.. to samo neobhajuje priamo tuto talianku, ale zrovna VW takuto nevyladenu techniku predava hrdo i dnes ...
A pointa je nahouby, lebo aj 7micka vyzera, ze uz potrebuje nahradit niecim zaujimavejsim, co nevyzera ako spred 10rokov.
Mně se to auto líbí celé, s výjimkou předních světel. Světla na výšku, to je prostě zabiják, tenhle soví ksicht je dejme tomu možná roztomilý na MiTu, ale na Giuliettě nesedí. Ne že by zestárl, on nefunguje od začátku, jen na začátku to možná na někoho ještě působilo neotřele.
to je asi jedina vec kt mi trochu vadila aj vadi na dizajne, ale zvykol som si... v dobrej farbe to tak moc nekrici...
Mě se ten předek taky nelíbí od začátku, ale design není otázka osobních preferencí. Říkám, že zestárl, protože ztvárnění předku bylo typické "wow" řešení, uděláme něco jinak, a ono místo toho, aby to udalo trend, zůstalo opuštěno, nikdo se neinspiroval, tj. toto ztvárnění zastaralo s tím, jak stárne akt. generace giulietty. Ono je toho na designu julče špatně povícero, základní linka je macatá, klínovitý profil pontonu je fádní řešení profláknuté už před x lety, manýra kliky v c-sloupku dtto. ;-)
Přesně tak, ty světla na výšku jsou odpočátku u Julči největší designovou slabinou. A ten celý předek je fakt moc nafouklý, horší je v tomto směru už jen C4... :'-(
Paradoxně je to o to větší pravda, že píšeš o svojí milované Alfě...
No však se mi to taky vůbec nepíše lehce, ale nejsem dogmatik, který by zde trapně obhajoval neobhajitelné...
P.S. Když jsem si dnes po dlouhé době otevřel na jejich webovkách otevřel ceník Julči, div mě netrefil šlak - špičkovou verzi 1.8 TBi už nabízejí jen s dvouspojkovou samočinnou převodovkou, a stejně ***ské je to i u verze se skvělým 1.4 MultiAir/125 kW !!! To je snad ještě větší zrada, než kdyby do ní začali montovat el. P brzdu!!!! :'-( :-O :-( 8-s :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
P.S. Když jsem si dnes po dlouhé době otevřel na jejich webovkách otevřel ceník Julči, div mě netrefil šlak - špičkovou verzi 1.8 TBi už nabízejí jen s dvouspojkovou samočinnou převodovkou, a stejně ***ské je to i u verze se skvělým 1.4 MultiAir/125 kW !!! To je snad ještě větší zrada, než kdyby do ní začali montovat el. P brzdu!!!! :'-( :-O :-( 8-s :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
A přitom pár let zpátky byla Giulietta cenově velmi konkurenceschopná. Základní 1,4t se dala sehnat za 350t.
Být dneska za ty peníze, cena rapidu, tak si jistě někdo i u nás koupí giullietu, jenže dát za hlučného chrochtu 680tis., to je prostě nereálné, já vím, že je to alfa, ale julčou jsem jel, a krotil bych i to nadšení testéra směrem k podvozku, ne, že by nebyl agilní, ale takhle agilní je ve třídě kde co, a zbytek je prostě podprůměr, třeba to řízení z pandy, mauální převodovka byla chodem konkurencí tak pro peugeot, gumové brzdy, říkal jsem si tehdy, jestli tohle má být to alfí heritage, tak potěš... Opravdu dobrá na tom autě byla jen ta 1,4 turbo. ;-)
Pokud si vzpominam, s 1.4T byla jednu dobu za 399.000, stejne stala i Delta se stejnym motorem. Zhruba cve stejne dobe se ale dala koupit treba predchozi 308 za nejakych 230.000. Auta posledni dobou brutalne zdrazila.
ja tenkrat, v roce 2011, kupoval Bravo s 1.4tjet 88kw za 340tis. a porad slape jako hodinky;-)
KANKUNEN
Vůbec ne, předek byl hnusný od začátku skoro jako vykulenec Mito. Naopak 156 i 159 vypadají stále dobře.
Design auta netvoří jen přední světla. Zestárnul.
A ano, 156 i 159 jsou příklady nadčasového designu. ;-)
A ano, 156 i 159 jsou příklady nadčasového designu. ;-)
Nonsens
mne sa nezdá úplne korektné zaradenie k mejnstrímu v cenovom porovnaní. Ale prekvapuje ma, že pri sedemročnom modeli nedajú lákavejšie ceny. Bez ohľadu na to či je dizajn ok, pri dnešnej náročnosti a tempe obmien modelov už pôsobí jak jangtajmer.
del42sa
musím říct, že původní přistrojovka s navigací nahoře se mi líbila mnohem více než ta nová....
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Gvick2
Když ji o 25hp slabší a o metrák těžší bambula nasypal na okruhu 3 sekundy do kožichu?
[odkaz]
[odkaz]
DSG vers. manuál. U nezávodníka to může udělat tento rozdíl. Neprofi jezdec (nic proti Rastovi) nebude manuálem řadit nikdy tak dobře a tak rychle jako DSG..., zvášť když máš auto na jeden okruh...
Je to úplně stejné, jako když sedneš k PC hře..
. S navoleným automatickým řazením zajedeš vždy rychlejší čas, než s manuálním, až si na to zvykneš, zajedeš s manuálem rychlejší čas. Ale nedáš to z placu...
Je to úplně stejné, jako když sedneš k PC hře..
. S navoleným automatickým řazením zajedeš vždy rychlejší čas, než s manuálním, až si na to zvykneš, zajedeš s manuálem rychlejší čas. Ale nedáš to z placu...
No jasne, on ten golf je krap k pohledani a standartne by si ani neskrtnul, ale kdyz ma to deesgecko, tak je bohuzel k neporazeni, ani kone navic, ani nizsi hmotnost najednou nejsou nic, proste zas*anej koncern ma furt nejakou klicku, ze wolfiku >:D >:D >:D
když se podíváš na nějaké srovnání průběhu rychlosti auta s DSG a manuálem, tak uvidíš že manuál má daleko větší prodlevy a rychlost mezi přeřazením klesne (skoky v křivce), s DSG je křivka daleko plynulejší. A je potřeba dost výkonu navíc aby jsi to dohnal. Jestli by ovšem automat v tomto případě pomohl k vítězství Alfě ale samozřejmě nevím...Pokud by byla telemetrie k dispozici dalo by se odhadovat...
No to musí být Rasťo pěkná lopata, když autem jezdil několik týdnů a nakonec neumí ani řadit a přitom tvrdí, že ho "dostal do rúk". Divím se, že ho vůbec vezmou třeba na rallye MC, když je to takový "neprofík".
hmm..pod testem je diskuse , a odkazy že testy v Německu dopadly jinak o 4 s lepší Alfa než Golf. ;-)
V italském testu vyhrálo italské auto? No to má stejnou cenu a objektivitu jako když v německém testu vyhraje německé auto nebo v britském testu britské auto.
Časy z Ringu:
Giulietta QV 2011 8:30
Focus ST - myslím s 5válcem ještě - 8:35
Opel Atra OPC 2010 - 8:36
Leon Cupra 2010 265 hp - 8:38
Mazda MPS - 8:39
Problém je pouze v tom, že většina má další generace a Alfa drží starou, ale jak je vidět s příchodem Giulie QV, asi nebude problém strčit veškerou konkurenci do kapsy.
Giulietta QV 2011 8:30
Focus ST - myslím s 5válcem ještě - 8:35
Opel Atra OPC 2010 - 8:36
Leon Cupra 2010 265 hp - 8:38
Mazda MPS - 8:39
Problém je pouze v tom, že většina má další generace a Alfa drží starou, ale jak je vidět s příchodem Giulie QV, asi nebude problém strčit veškerou konkurenci do kapsy.
MDK
Nejhezčí auto nižší střední s nejlepším podvozkem, tohle auto má duši a charakter. To nikdy žádná Škoda, VW, Audi, sOPLE, KIA, Ford, Hyundai mít nebude.
Tohle a duše? Černá duše 1.6 nafta. Ale i tak pro někoho může být nejlepší a nejhezčí na světě, Klasická osobní favorizace >:D
O motoru jsem přeci nepsal, Alfu jedině benzín.
A duše přijde s tou 1.4, nebo 1.7?
Jsi imbecil, dál už nemá cenu nic psát.
Úroveň 0, argumenty taky 0 :no: >:D
A ty si koleduješ o banán. Tedy za předpokladu, že imbecil je víc než kosmonaut. Pokud banán nedostaneš, bude to signál k tomu, že slovo imbecil se tady v diskuzích může beztrestně používat.
Dost vyzdvihovany je 1.4 125kW, napr.
[odkaz]
Akurat tomu moc nesedi longlife servisny interval,
ale to plati pre vsetky podobne auta.
[odkaz]
Akurat tomu moc nesedi longlife servisny interval,
ale to plati pre vsetky podobne auta.
V této Alfě jsem seděl, jel, co bylo hrozné tak nějaké zvuky od B sloupku a povrzávání palubky. 1.4 tuším měla okolo 150 koní a nic moc to nejelo. Auto je hezké, ale tím to končí.
Žeby to začali sekať?
Tá naša jazdí 7. rok, dostala pár rán ktoré stačili na poškodenie pneu a trochu diskov ale nič také sa nedeje.
Nedostatky by sa našli a možno je to dosť individuálne.
Nebola tá 1.4 náhodou základná verzia?
Tá naša jazdí 7. rok, dostala pár rán ktoré stačili na poškodenie pneu a trochu diskov ale nič také sa nedeje.
Nedostatky by sa našli a možno je to dosť individuálne.
Nebola tá 1.4 náhodou základná verzia?
Giulietta mala niekedy 140k , teraz 150k Tzn. si sedel akurat tak pred casopisom, ked nevies ani, co to bolo.
starý_kluk
Giuliettu jsem si potom, co jsem si o ní přečetl v technických článcích, jak staticky osahal, tak jsem se s ní poměrně dostatečně projel na letišti u hradu Kámen, ale takové zvláštní a podivné závěry, které jsou zde na konci uvedeny, mne nenapadaly. Je to podle mne velmi velmi zdařile vymyšlené auto, včetně provotřídních jízdních vlastností a velmi kvalitně dílensky zpracované.
Kde si myslíš, že seš? Tady jak to nemá ve znaku W, nebo se to nejmenuje Octavia, Fabia a podobně retardovaně, tak to nemá šanci. A to nemluvím o ***ch v diskusi. Pořád ty stejný paka pořád dokola, ty stejný ***, každý den. Jestli tohle jsou fandové aut, tak já jsem kosmonaut.
Ještě, že tu máme tebe, abys úroveň diskusí pozvedl a ukázal, jak se chová pravý fanda.
Vyzkoušel jsem u hradu Kámen Giuliettu s 1,6 dieselem. Velice kultivovaný motor s plochým velkým momentem, jdoucím bez problému do 5000 ot/min a s neznatelnou "turbo-prodlevou". S přesným řízením a poslušným podvozkem, v útulném interiéru, s hladkým projevem dieselu (bez brnění vnitřku) jsem prožil krásnou chvíli.
zlysoused
Nemám takový vytříbený sloh jako GTI, takže jen krátce. Kdyby Giulietta byla Fiat a stála o 20% míň, tak je to slušná nabídka.
U Alfy jde vždycky o ještě jiné věci. Především snaha o jisté vedení vozu až k sportovním vlastnostem. To s sebou zákonitě nese mírné potlačení užitkovosti rodinného vozu. Jmenujme za všechno aspoň šoupnutí sezení a kabiny vzad pro lepší rozložení hmotnosti na nápravy (ano i u této koncepce pohonu s motorem napříč a předním náhonem).
Že patří jízdní vlastnosti Alf - poslušné držení stopy atd. - k těm nejlepším, můžeme vysledovat na videích zkouškek vyhýbacích manévrů. A koníčkářský pozorovatel je ze svého vozu okouká i na normální silnici, když před ním (i za ním) Alfa jede.
Jo, jo - Alfa je pojem.
Že patří jízdní vlastnosti Alf - poslušné držení stopy atd. - k těm nejlepším, můžeme vysledovat na videích zkouškek vyhýbacích manévrů. A koníčkářský pozorovatel je ze svého vozu okouká i na normální silnici, když před ním (i za ním) Alfa jede.
Jo, jo - Alfa je pojem.
Je pravda, že jistota Giulie při vyhýbacím testu a slalomu je bomba [odkaz] . Pokud se Giulietta dovede chovat podobně, pro mě by to bylo důvodem k zařazení do (užšího) výběru.
Fantazie, a přitom ji ani nezapískaly gumy! Jako kdyby jí něco přicucávalo k silnici! :-):-):-) :yes: :yes: :yes:
peter222
Myslím ,že týmto smerom cesta nevedie. :-(
88kw ma aj zakladna motorizacia ktora je vyrazne lacnejsia....
a urcite je jazda s tym zakladnym benzinakom aj zabavnejsia.
Ale kto chce automat, predrazenu vybavu a diesel, zaplati 840 tisic :-)
a urcite je jazda s tym zakladnym benzinakom aj zabavnejsia.
Ale kto chce automat, predrazenu vybavu a diesel, zaplati 840 tisic :-)
Makovnik
Hrozne dristy v celom uvode a celej prvej strane.
Toto je nezastaraly interier? a volant? ci ako vyzera ten spravny aktualny, kedze toto je o 3roky mladsi naprotivok z rovnakej kategorie a dojem je radsej nijaky
[odkaz]
pouzite madla dveri vyzeraju ako vypredaj starych dielov zo skladu spred 15rokov.
Co sa tyka spotreby, ten motor s manualom vie jazdit za 4,7L/100 podla tankovania pri priemernej rychlosti 102km/h na trase dlhej 300km (okresky + dialnica, sofer +150kg naklad).So 4 ludmi na palube a nakladom nie je problem ina trasa 400km, priemer 96km/h a spotreba 4,8.
Toto je nezastaraly interier? a volant? ci ako vyzera ten spravny aktualny, kedze toto je o 3roky mladsi naprotivok z rovnakej kategorie a dojem je radsej nijaky
[odkaz]
pouzite madla dveri vyzeraju ako vypredaj starych dielov zo skladu spred 15rokov.
Co sa tyka spotreby, ten motor s manualom vie jazdit za 4,7L/100 podla tankovania pri priemernej rychlosti 102km/h na trase dlhej 300km (okresky + dialnica, sofer +150kg naklad).So 4 ludmi na palube a nakladom nie je problem ina trasa 400km, priemer 96km/h a spotreba 4,8.
×
Sdílení komentáře
×