Novinky
Co zpusobi snizeni nehod pri pouziti svetel pro denni sviceni? Ze by snizena spotreba energie prinasela take vyssi bezpecnost? ;-\
Jsem zasadne PRO denni sviceni, ale zvlastni lampy pro sviceni ve dne? Neni nahodou kazdy automobil seriove prodavan se svetly? Tak takovy nesmysl jsem uz dlouho nevidel.
Jsem zasadne PRO denni sviceni, ale zvlastni lampy pro sviceni ve dne? Neni nahodou kazdy automobil seriove prodavan se svetly? Tak takovy nesmysl jsem uz dlouho nevidel.
nemusí znamenat montáž nových speciálních světel, ale lze je zrealizovat pomocí standardních potkávacích světel. Hlavní požadavek je, aby se rozsvěcovaly automaticky při spuštění motoru a nižší spotřebu lze zrealizovat podpětím. Takto je to řešeno kupříkladu na novém C-Maxovi a předpokládám, že to je řešení plně v souladu s touto novou směrnicí a přitom za pár babek. Samozřejmě, že diodová světla jsou pro tyto účely lepší, ale taky o dost dražší.
na stávající modely, tedy na vozy, které si již vyrábí, se tato nová regulace nevztahuje. stejně tak se nevztahuje ani na starší vozy. Ty všechny mohou nadále klidně svítit potkávacími světly.
Takže skutečně nebude nutnost něco domontovávat.
Regulace platí pro nová (rozuměj nově homologovaná, tedy úplně nové modely, resp. asi i facelifty, protože ty se také znovu homologují) auta.
Současně ale u těchto "nových verzí" aut, ale nebude stačit, aby to bylo realizováno pomocí potkávacích světel. Musí to být samostatný zdroj světla - tedy buď separátní světlo, nebo seaprátní část hlavního světlometu, ovšem oddělená od potkávacího světla a na něm nezávislá.
Takže skutečně nebude nutnost něco domontovávat.
Regulace platí pro nová (rozuměj nově homologovaná, tedy úplně nové modely, resp. asi i facelifty, protože ty se také znovu homologují) auta.
Současně ale u těchto "nových verzí" aut, ale nebude stačit, aby to bylo realizováno pomocí potkávacích světel. Musí to být samostatný zdroj světla - tedy buď separátní světlo, nebo seaprátní část hlavního světlometu, ovšem oddělená od potkávacího světla a na něm nezávislá.
Ja si nemuzu pomoci, ale pokud za mnou jede auto se zapnutyma potkavacima svetlama tak si toho auta tolik nevsimnu jako kdyz ma nekdo jen zapnuty led diody (ostre bodove svetlo), jako u audi, fakt mne to opravdu upozorni, ze je neco za mnou. Nekde uz jsem videl, ze podobne svetelne pasky led lze pozirid za 4500kc.
úředníci co sežrali všechnu moudrost zase vymysleli regulaci. Proč je pořád nekopneme do zadku a ochotně za každou ptákovinu platíme?
Stejná pakárna jako: "Plochou stíranou stírači čelního skla" se rozumí plocha vnějšího povrchu čelního skla stíraná stírači čelního skla.
viz. Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2008/2/ES ze dne 15. ledna 2008 o poli výhledu a stíračích čelních skel kolových zemědělských a lesnických traktorů (kodifikované znění) Text s významem pro EHP
Stejná pakárna jako: "Plochou stíranou stírači čelního skla" se rozumí plocha vnějšího povrchu čelního skla stíraná stírači čelního skla.
viz. Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2008/2/ES ze dne 15. ledna 2008 o poli výhledu a stíračích čelních skel kolových zemědělských a lesnických traktorů (kodifikované znění) Text s významem pro EHP
Konečně něco rozumnýho z EU, toto mohlo být už dávno, investice minimální a zavře to hubu reptalům a ekologům, kterým se moc opotřebovávají žárovičky a zvyšuje spotřebička 8-s
Svítit by se mělo jak dřív a ne za jasného počasí. Ruší to, kazí to oči, zvyšuje to spotřebu a připadám si jako blbec. Rozhodně to nepřispívá k bezpečnosti na silnicích, je to jen další hloupej trik jak z lidí tahat peníze.
Dál nechápu proč si odporuješ v první a poslední větě 😐