Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTatra začala s výrobou osobních aut před 120 lety. Připomeňte si ty nejslavnější!
10 komentářů
gogo56
4
co auto to skvost , Tatra měla osobní auta vyrábět stále !!!
Sumi2000
1
krásná auta :yes:
Papezja
U 613 bych dodal, ze nezustala uplne verna predchozim koncepcim - motor byl sice vzadu, ale uz nebyl za napravou, ale primo nad ni - diferencial byl vedle klikoveho hridele a hridel k poloosa prochazela primo pod prostrednim loziskem. Pomerne unikatni koncepce, spolu s uhlovou zadni napravou, vyrazne zlepsily jizdni vlastnosti s udajne dokonale neutralnim chovanim.
Jimak vybava kterou 613 disponovala, byla na ceskoslovenskych silnicich nevidana - elektricka okenka, klimatizace a u nekterych verzi dokonce mobilni telefon
Jimak vybava kterou 613 disponovala, byla na ceskoslovenskych silnicich nevidana - elektricka okenka, klimatizace a u nekterych verzi dokonce mobilni telefon
Elektrické okná či mobil mali tuším len posledné verzie označované 613-4 a aj to zďaleka nie všetky. :-)
Klimu, mobil (presneji radiotelefon zn. Tesla) a elektricka okna mely Specialy - pravda, ne vsechny a Special neni bezna verze >:D okna a snad i klima byly tusim volitelne i pro Chromky
Myli sme jednu pôvodne 613-2, neskôr modernizovanú na vonkajší look T-613-4, t.j. už s plastnovými nárazníkmi smrovkami, svetlami atď. Urobili to ešte v štátnom podniku od ktorého sme ju kúpili. Interiér ale ostal pôvodný a z komfortnej výbavy tam bolo len rádio >:D Vládne špeciály boli vybavením samozrejme inde, to je fakt. :-)
nippon
Mal som 613-2. Uzasny motor, skvele brzdy. A v zime ked som nahodil oba bufiky zrala aj 24 l.
Bazalt
603 náhera do teď, 613 papalášský symbol a jediné auto s pořádným motorem. Na MTX jsem se v Holešovicích chodil koukat do prodejny a nevěřil svým očím. Vedle Favorita cabrio byla jako zjevení z cizího světa.
[odkaz]
[odkaz]
×
Sdílení komentáře
×