Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie bude jezdit v elektromobilech BMW i3. Prý dočasně...

Policisté budou mít elektrické bavoráky dočasně. Zatím není jasné, kde budou sloužit.
Zpět na článek
31. 3. 2017 13:50
31. 3. 2017 14:07
31. 3. 2017 16:25
31. 3. 2017 16:36
31. 3. 2017 17:20
31. 3. 2017 17:32
31. 3. 2017 17:49
31. 3. 2017 18:19
2. 4. 2017 12:39
2. 4. 2017 14:49
2. 4. 2017 15:18
4. 4. 2017 09:46
4. 4. 2017 13:12
31. 3. 2017 18:21
2. 4. 2017 12:44
2. 4. 2017 14:51
2. 4. 2017 15:19
31. 3. 2017 18:32
2. 4. 2017 12:47
31. 3. 2017 21:25
2. 4. 2017 12:48
2. 4. 2017 20:42
2. 4. 2017 22:54
31. 3. 2017 14:32
31. 3. 2017 18:12
31. 3. 2017 18:33
31. 3. 2017 19:54
4. 4. 2017 09:50
31. 3. 2017 15:29
31. 3. 2017 19:20
31. 3. 2017 19:20
31. 3. 2017 19:51
31. 3. 2017 21:46
31. 3. 2017 21:55
1. 4. 2017 09:05
1. 4. 2017 10:00
2. 4. 2017 13:05
2. 4. 2017 13:26
2. 4. 2017 15:20
2. 4. 2017 18:10
2. 4. 2017 18:22
2. 4. 2017 18:24
2. 4. 2017 20:05
31. 3. 2017 13:50
Majáky
A kde jsou? Já je tedy na té střeše nevidím :D
Ale rozhodně mi přijde myšlenka policejního elektromobilu jako hlídkového vozu dobrá, nenajezdí mnoho, ale ve větších parcích a pěších zónách nebudou nikoho otravovat svým "bzučením" a odvedou stejnou práci jako spalovací vozy :-)
Rozbalit vlákno
0
31. 3. 2017 14:07
bmw?
keď to majú tí, ktorí na to majú, je to ok, ale prečo v čechách? Prečo bmw, veď tie popisované výhody má akýkoľvek lacnejší elektromobil. A požičanie zadara vrátane maľovky? myslím, že už majú dohodnuté, že bude kšeft.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - praděda7
31. 3. 2017 16:25
Re: bmw?
Přesně! A daňový poplatníci budou zase držet hubu a makat a makat...někteří debilci tomu budou ještě tleskat a ty bandity volit.... >:-[]
Avatar - Emel
31. 3. 2017 16:36
Re: bmw?
Myslíš? Hele, já nevím... ve firemní sféře je docela běžné, že investuješ fůru peněz do různých demo akcí. Nemám problém věřit, že BMW financuje to zapůjčení prostě jen tak...
Avatar - praděda7
31. 3. 2017 17:20
Re: bmw?
Tož zírám........ty nevidíš žádný rozdíl mezi firemními penězi a penězi daňových poplatníků? Protože ve finále o to tu jde... >:-[] A pozor! To, co momentálně BMW a policie ČR provádí, je chování korupčního charakteru a neříkej že ne... >:-[] >:-[] >:-[]
31. 3. 2017 17:32
Re: bmw?
emel píše, že to bávo možno zatiahlo v rámci promo a ak z toho nič nebude, tak na účet bávo. Vylúčiť to nemožno, ale poznáme cz/sk prax, najprv akože zadara, aby plebs neprskal a keď to zapadne prachom zistíme, že zmluva je už na dobu neurčitú :'-(
Avatar - praděda7
31. 3. 2017 17:49
Re: bmw?
Zatáhlo, nezatáhlo, faktem zůstává, že jde minimálně o úplatek a proto i o korupční chování... >:-[] >:-[] >:-[] Pokud má policie o vozy zájem, měla by minimálně zaplatit za zapůjčení vozů... :-!
31. 3. 2017 18:19
Re: bmw?
Dědo nezapomněl sis náhodou vzít prášky? Policie to má prostě zadarmo a i kdyby se jí provoz elektromobilů zamlouval, tak musí proběhnout řádný výběrko. BMW tohle dělá v rámci svýho marketingu. Moc dobře vědí, že se ta věc bude řešit tak, jako jí řešíš třeba ty, nebo já a to ke značce přitahuje pozornost. Za půl roku ty autíčka střelí jako mírně jetý z operáku a náklady budou tím pádem nízký. Navíc kdyby tu nabídku policie nevyužila, tak by se nechovala jako řádný hospodář. Proč mají půl roku huntovat svoje auta, když můžou huntovat cizí?
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 12:39
Re: bmw?
Ty seš policajt? Nebo máš policajta v rodině? Jaký svoje auta??????. Oni používají naše auta. Auta zaplacená daňovími poplatníky. Takže to jsou naše auta a ne jejich, aby bylo jasno. A konečně pochop, že v momentě kdy veřejná správa nebo veřejný zaměstnanec přijímá jakékoliv dary, jde o korupční chování. Viz J. Nečasová/ Nagyová. Protože protistrana vždy očekává protislužbu. Emphasis je na slově vždy!
2. 4. 2017 14:49
Re: bmw?
Jsem nevěděl, že Nečasová/Nagyová dostala ty kabelky, šperky a hadříky jen k zápůjčce, že to takhle přímo s tímto srovnáváte.
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 15:18
Re: bmw?
Tys neslyšel tu o Jezinkách, hochu?
4. 4. 2017 09:46
Re: bmw?
Ne. Zkusím to pro tebe víc polopaticky. Proč by si měla Policie ČR opotřebovávat půl roku svoje auta, když může opotřebovávat auta cizí a zadarmo? Právěže ty auta zaplacený daňovými poplatníky můžou využívat o to míň a tím jim prodloužit životnost A TAKY TÍM DOST UŠETŘÍ.
Šmankote pochop, že to nejsou žádný dary >:D >:D protislužba pro BMW je to, že budou ty auta půl roku vidět v centrech velkých měst, kde je největší prodejní potenciál těhle vozítek. Kapiš?
Avatar - praděda7
4. 4. 2017 13:12
Re: bmw?
Ty musíš být statní zaměstnanec (neboli parazit), když nemůžeš pochopit kde začíná korupční chování. Zkus si zavolat na BMW s tím, že budeš s i3 denně jezdit a dělat jim reklamu a uvidíš co ti řeknou. Dále. Česká policie nemá žádná svoje auta, jsou to auta daňových poplatníků, které policie používá. Dále. Když by policie používáním elektroaut něco ušetřila, myslíš, že se ti sníží daně?... >:D >:D >:D
31. 3. 2017 18:21
Re: bmw?
Jo a mimochodem do města je to pro policii super věc. Elektromobil je jednodušší a do města mnohem vhodnější, než jakýkoli spalovák.
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 12:44
Re: bmw?
Jo a mimochodem, policie má chodit po městě po svých, aby byla co více viditelná a ne si vozit zadek v autech, která stojí daňové poplatníky těžké miliony a veřejnému pořádku tím vůbec neprospívají. A už si to pamatuj!
2. 4. 2017 14:51
Re: bmw?
Policie nejsou jen pochůzkáři, víš? ;-)
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 15:19
Re: bmw?
Ne, dnes už ne. Jsou to frajeři v Oktávkách...
31. 3. 2017 18:32
Re: bmw?
spocital sis alespon kolik by tu policii stalo konevnci auto za kuprikladu 6 let sluzby? nebo jen proste musis diskutovat nejaky nazor anis bych mel aspon nejakou cifru?

na ty auta pokud by je Policie kupovala by muselo probehnou vyberove rizeni, a to zatim neprobehlo, tedy ty vozy maji zapujcene zcela jiste ted zdarma, coz je zcela bezna praxe v okolnich statech, ted to mozna doslo i k nam
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 12:47
Re: bmw?
Ano, je to tak běžná korupční praxe, že to lidem jako ty už vůbec nedochází. A příbývá vás jako ovcí. Bohužel!
Avatar - wakantanka
31. 3. 2017 21:25
Re: bmw?
Ale neblbni, hádam všetky automobilky by radi dali polícii k dispozícii zopár vozidiel, ktoré budú jazdiť v policajnej úprave v centre hlavného mesta úplne zadarmo. A prečo? Takéto auto je denne na očiach, propaguje tým daný model tzv. podprahovo, takže si tá automobilka robí reklamu aj bez toho aby ju naozaj robila. A tipujem že tie i3budú čírou náhodou jazdiť v centre Prahy, kde sa motá najviac movitých Čechov či zahraničných turistov. Promo ako lusk za pár drobných z pohľadu automobilky.
Avatar - wakantanka
2. 4. 2017 20:42
Re: bmw?
najprv dolož svoj názor niečim konkrétnym a potom tituluj iných
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 22:54
Re: bmw?
Ano, přibývá vás...netřeba nic dokládat... >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
31. 3. 2017 14:32
Že
by opět se rýsující nějaká korupce?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - CHerokee
31. 3. 2017 18:12
Re: Že
To je neskutečné. Tak po Audi S6 si dopravka koupí z našich peněz předražené elektroplečky. A baterky a náklady zase z našich peněz. To je zajímavé, aby rychleji opravily cesty, na to není. Ale pro dpravku na auta a radary Ťok sežene prachy vždycky.
31. 3. 2017 18:33
Re: Že
Přečti si článek, než sem něco napíšeš. Policie je bude mít zdarma zapůjčené půl roku, takže se o svoje peníze nemusíš bát.
Avatar - Uživatel_5340709
31. 3. 2017 19:53
Re: Že
To si povíme, co po zapujčce bude následovat......
Avatar - CHerokee
31. 3. 2017 19:54
Re: Že
To jsem samo četl. To je jasné a pak se koupí.
4. 4. 2017 09:50
Re: Že
Kéž by, policajti ve velkých městech je měli mít už dávno.
31. 3. 2017 14:52
Nabijet a vybijet
>:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Londonbridge
31. 3. 2017 15:19
Re: Nabijet a vybijet
V tom mozu byt dobre schovany a pouzivat to ako stacionarku budku ked meraju rychlosti v dedinach, mozu si kludne prikurit a kablom byt napojeny od najblizsieho domku...To bol velky napad nakupit predrazene auta na baterky pre policiu...Nie je to z mojich dani tak nmoze byt... >:D
Avatar - M1chal
31. 3. 2017 15:29
:)
Takže když policajtům vydržíte ujíždět 130km, tak máte vyhráno? >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Uživatel_5340709
31. 3. 2017 16:44
Re: :)
Pokud to není tesla, nebo i8, tak máš nad elektromobilem vždycky vyhráno, ne? >:D :-!
Avatar - WinDiesel
31. 3. 2017 19:20
Re: :)
I Tesla se při rychlosti 200 km/h rychle vybije
Avatar - WinDiesel
31. 3. 2017 19:20
Re: :)
výrazně kratší vzdálenost - po 1 dobrém odpichu se jim kapacita baterie zmenší na 1/2
31. 3. 2017 19:51
Re: :)
Baterku zabíjí především topení v zimě. Odpichy ani tak moc ne, protože většinou po akceleraci následuje decelerace s rekuperací, takže ta spotřeba zas tak moc nestoupne.
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2017 21:46
:-)
Proč nezkouší levnější alternativy a ne hned BMW.
Citroen C-Zero má dojezd 150km a stojí cca polovinu co BMW i3.
Rozbalit vlákno
10
31. 3. 2017 21:55
Re: :-)
Asi protože jim Citroen nedal auta k vyzkoušení...
A jinak C-Zero sice stojí půlku co i3, ale když to postavíš vedle sebe, posadíš se do toho, svezeš se s oběma, tak radši si připlatíš za i3 (pokud na to máš).
Avatar - Pepa_007
1. 4. 2017 09:05
Re: :-)
Je otazka zda danovy poplatnik ma na to si koupit BMW.
1. 4. 2017 10:00
Re: :-)
A on jako daňový poplatník něco koupil?
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 13:05
Re: :-)
Tys přiletěl včera z Marsu? Ty nevíš, že daňový poplatník na této planetě kupuje pro veřejnou správu (včetně policie), absolutně všechno.....včetně hajzlpapíru!
2. 4. 2017 13:26
Re: :-)
Ještě jednou opakuji svoji otázku, snad jí pochopíš: Daňový poplatník snad koupil tyto auta, o kterých je tento článek? Odkdy je zápůjčka totéž co nákup?
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 15:20
Re: :-)
Ještě jednou ti doporučuju si přečíst tu o Jezinkách...
2. 4. 2017 18:10
Re: :-)
A já ti zase doporučuji vrátit se do základní školy na hodiny češtiny, aby jsi se naučil významu různých slov.
2. 4. 2017 18:24
Re: :-)
No jo, moudřejší ustoupí.. I give up! :-)
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 20:05
Re: :-)
I knew, you had no guts... ;-)
Avatar - Bazalt
1. 4. 2017 08:06
(ne)policejní BMW
Jak už zmínilo hodně lidí dříve, auta jsou ZAPŮJČENÁ nikoliv koupená, stačí dát k sobě slova policie, elektromobil, BMW a už se rovnou jde do diskuze nadávat na rozhazovačný státní aparát co nakupuje auto za milion, které ujede sotva 100km.

Elektromobil pro policii je hodně dobrý nápad, hlavně pro městskou ve velkých městech, zejména v historickém centru Prahy kam by se elektromobily hodily. A nemusely by to být zrovna i3.

Zvláštní, jak každý řeší nevýhody elektromobilů a nezamyslí se nad tím, že elektromobil není jen klasické auto. Elektrické "ještěrky" jezdí po továrních komplexech a nádražích už desítky let. A už desítky let ty samé... :-)
Rozbalit vlákno
5
1. 4. 2017 10:01
Re: (ne)policejní BMW
Přesně. Naprosto souhlasím. Na hlídkové auto do centra se nedá dívat jako na klasické auto.
Policie teď koupila od BMW hromadu motorek, proto pravděpodobně BMW nabídlo i tu možnost otestovat i3.
Výhoda je tam na obou stranách - BMW má levnou reklamní kampaň a policie si ZADARMO otestuje, jak by jim elektromobil v běžném výkonu služby vyhovovat.
Po půl roce BMW auta prodá nebo je bude používat jako showcars. Policie provoz vyhodnotí a pokud jim to bude pasovat, vypíšou výběrovku, ze které může klidně vypadnout C-zero, Leaf nebo třeba nové e-Berlingo........
Hysterie a výkřiky o korupci tady nejsou na místě (jinak by to bylo, kdyby to půjčily na testování nějakému ekonomickému řediteli nebo tak něco).
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 13:12
Re: (ne)policejní BMW
Brzdi ty mladý brácho! Samozřejmě že jde o korupci. Pohybuji se po tomto světě již téměř 3/4 století a může tě ujistit, že nikde na tomto světě není nic zadarmo! (Sám jsi mě nahrál s těmi motorkami na smeč!)
2. 4. 2017 14:45
Re: (ne)policejní BMW
Jestli nazýváte korupcí i zápůjčku, tak to mě korumpují skoro každý den, ať už ochutnávkou šunky v Globusu nebo zapůjčením auta před koupí.
Samozřejmě, že zápůjčky jsou jednou z přesvědčovacích metod, jak ovlivnit kupujícího. Proto to všichni, co něco prodávají, dělají.
Není to ale korupce.
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 15:22
Re: (ne)policejní BMW
...přesvědčovacích metod............ >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
2. 4. 2017 13:09
Re: (ne)policejní BMW
Policajti mají chodit pěšky, protože jen tak jsou pro občany užiteční a bylo by to pro ně také zdraví prospěšné.