Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
nathan
6
Několikrát jsem jel v různých 3-V a nechtěl bych to vlastnit, ani kdyby mi to někdo dal zdarma.
jhamil
6
Zdarma bych to bral, ale pokud mám utratit svoje peníze tak budu pečlivě vybírat. Už jenom ty vibrace 3válce mě odrazují. O smyslu downsizingu ani nemá smysl psát.
iudex
2
Našťastie Ibiza stále ponúka (aj keď nie od začiatku) aj R4, a to s pekným výkonom 110 kW, na rozdiel od niektorých konkurentov, ktorí iné ako R3 neponúkajú (napr. Fabia).
CHerokee
3
Souhlasím. Tohle je fakt smutná nabídka motorů, samé podměrečné chcíp*áky. Z nás dělají blbce. 8-s
mrazik
1
jen kecy
Barrichello
315 litrů za tříválec 1,0 MPI ve fofrklacku se zrychlením 15 sekund může dát jen šílenec.
Za 330 je čtyřválcová 1,6 MPI Lada Vesta, což je o kus větší auto, s plnou výbavou, lepším zrychlením a poctivým klasikcým motorem a ne tahle zdechlina :-)
Evropa zabředla do hlubokého hnoje co se týče aut a motorů
A pro důchodce na nákup k Lidlu a k doktorvi a jednou za měsíc za vnoučaty stačí Kalina hatch za 242 , taky nrozdíl od týhle nádhery s poctivou 1,6 atmosférou 4válcovou, a naorzdíl od ní má i vyhřejnvaný zrcátka a přední sklo >:D
Za 330 je čtyřválcová 1,6 MPI Lada Vesta, což je o kus větší auto, s plnou výbavou, lepším zrychlením a poctivým klasikcým motorem a ne tahle zdechlina :-)
Evropa zabředla do hlubokého hnoje co se týče aut a motorů
A pro důchodce na nákup k Lidlu a k doktorvi a jednou za měsíc za vnoučaty stačí Kalina hatch za 242 , taky nrozdíl od týhle nádhery s poctivou 1,6 atmosférou 4válcovou, a naorzdíl od ní má i vyhřejnvaný zrcátka a přední sklo >:D
pritom moje 1,2 tsi so 66kw ma pri rovnakej spotrebe na papieri ( 4,7L ) lepsie zrychlenie aj maximalku ako ten 70 kw liter.... nehovoriac o kulture chodu.. ktoru 3 valec nemoze mat nikdy na urovni 4 valcov...
priznavam ze nechapem preco 1.0tsi nahradza tu 4valcovu 1,2 tsi ktora podla mna v nicom nie je horsia ako tento novsi trojvalec .. naopak... bude jazdecky prijemnejsia jak odspodu tak kulturou chodu.. nieco je niekde spatne... ale bezny zakaznik s tym bohuzial nic nespravi ;-\
priznavam ze nechapem preco 1.0tsi nahradza tu 4valcovu 1,2 tsi ktora podla mna v nicom nie je horsia ako tento novsi trojvalec .. naopak... bude jazdecky prijemnejsia jak odspodu tak kulturou chodu.. nieco je niekde spatne... ale bezny zakaznik s tym bohuzial nic nespravi ;-\
male preplnovane 3valce nahradzaju 4 valce s viacerych dovodov..vacsie valce su vyhodnejsie ( az do 0.5l ) , 3 valce su konstrukce jednoduchsie.. 3 valec sa lepsie preplnuje.. je efektivnejsi..
Tříválce jsou na prd. Vibrují, mají hnusný zvuk a vyšší spotřebu, bo to nemá objem.
som ti minule posielal zvuk formula ecoboost .. :-)
[odkaz]
tu mas aj motorku
[odkaz]
nemaju objem v porovnani s cim..? s 1.2TSI..?
a ked pride 1.5 R3 ecoboost tiez nebude mat objem..?
[odkaz]
tu mas aj motorku
[odkaz]
nemaju objem v porovnani s cim..? s 1.2TSI..?
a ked pride 1.5 R3 ecoboost tiez nebude mat objem..?
Posíláš kraviny...nějakou formuli, kterou nikdo nesleduje. Triumph je něco úlně jiného. A jestli myslíš, že 1,5ecoboost 2-3 válec je nějaká výhra, tak není....právě proto jsem urychlil výměnu a koupil ještě ve své třídě vynikající současný 1,6 ecoboost. Ford je v tomhle na hlavu, konkurence má 1,8 4 válce. Když jsme mluvil s dealerem, byl z toho nešťastný....
Nesmysl. Bo to nemá objem - a downsizované R4 objem mají??? Taky ne. A Tobě se líbí zvuk nějakého čtyřválce? A čtyřválce nevibrují? Samá novinka dnes :-!
4 válce můžou mít pěkný zvuk a ne nevibrují, protože jdou 2 a 2 válce rovnoměrně proti sobě. Subaru WRX, Mercedes 45 AMG, Focus RS....to vše má pěkný zvuk. Neznám 4 válec o objemu litr....
Nevibruji ? A jestlipak vis, proc Henry Ford udelal V8 ? Jestlipak vis, proc Fiat Tipo 2.0 mel vyvazovaci hridel ? Ja vim, tezka historie, ale zklamu te, 4 valce vibruji.
Určitě výrazně míň, než tříválce.
To není tak jednoduché. A problém tříválců vůbec nespočívá v tom, o čem CHerokee dokola mluví. Naopak, v tom jsou lepší než čtyřválce s plochou klikovou hřídelí. Jednoduché je, že řadový šestiválec je lepší než tří- i čtyřválec (dalo by se říct, že si bere z obou to lepší). :-) Ale tyhle dva mají každý jinou slabinu. Tříválec má lepší dispozici pro vysoké otáčky. A dají se vyvážit. Ale to něco stojí. Doslova i obrazně.
V nejlevnějších autech ale asi nebudou tříválcové vyvážené skvosty. Je jiný důvod k jejich použití, než úspora?
A stejně tak použití těchto levných vozítek asi nebude nejčastěji ve vysokých otáčkách.
Šourání po městě, stání na křižovatkách...
Nebylo by vhodnější použití, když už, v nějaké "motokáře", lehký vysokootáčkový motor s pěkným zvukem v otáčkách?
A stejně tak použití těchto levných vozítek asi nebude nejčastěji ve vysokých otáčkách.
Šourání po městě, stání na křižovatkách...
Nebylo by vhodnější použití, když už, v nějaké "motokáře", lehký vysokootáčkový motor s pěkným zvukem v otáčkách?
Právě. V běžném autě silnou stránku těhle motorů nevyužiješ. Ještě tak v malém HH by to mohla být zajímavá kombinace.
U levného motoru se jim samozřejmě za to nebude chtít platit, když to nebude nutné. Je tu však ještě ta obrazná cena. Odstranění toho "kolébání" ten motor zpomalí, nebude tak točivý. Což je také nechtěné. Lék má tedy nepříjemné vedlejší účinky.
Pro automobilku je to asi "win-win." Jsou o něco levnější na výrobu, lehčí, kompaktnější a v těchto objemech by snad měly být i efektivnější. Problém je, že objemy jsou to už dost malé. Vhodné pro nenáročný měřící cyklus, už méně vhodné pro náročnějšího řidiče.
U levného motoru se jim samozřejmě za to nebude chtít platit, když to nebude nutné. Je tu však ještě ta obrazná cena. Odstranění toho "kolébání" ten motor zpomalí, nebude tak točivý. Což je také nechtěné. Lék má tedy nepříjemné vedlejší účinky.
Pro automobilku je to asi "win-win." Jsou o něco levnější na výrobu, lehčí, kompaktnější a v těchto objemech by snad měly být i efektivnější. Problém je, že objemy jsou to už dost malé. Vhodné pro nenáročný měřící cyklus, už méně vhodné pro náročnějšího řidiče.
Už jsem tu psal, že jsem zvědavý na novou FieSTu s tříválcem, v malém hh by to eventuelně klapnout mohlo. ;-)
Mám v garáži i 4 válec a ne zdaleka nevibruje tak, abych to cítil, na rozdíl od tříválce, který jsme s ženou taky měli a byl to omyl.
A akyze to trojvalec si mal? Ono pruser je v tom, ze trojvalce maju zle meno od cias 1,2HTP a zhruba v tom obdobi. Nasledne ked sa objavi trojvalec, akokolvek dobry, uz ma nalepku vibrujuceho, srackoveho a neviem akeho privlastku. A najviac usmevne to prichadza od ludi, ktori sa tvaria ako keby tie ich 4valce boli zvukovo na urovni minimalne 6valcov a viac.
Nehovorim tym, ze vsetky trojvalce su super, ale mnoho z nich je uz na slusnej urovni a niektore strcia do vrecka aj mnozstvo R4. Nevidim rozumny dovod ich zatracovat a uz vobec nie argumentmi aky to ma zvuk a vibracie a dotycny si preto kupi chrochtadlo.
Nehovorim tym, ze vsetky trojvalce su super, ale mnoho z nich je uz na slusnej urovni a niektore strcia do vrecka aj mnozstvo R4. Nevidim rozumny dovod ich zatracovat a uz vobec nie argumentmi aky to ma zvuk a vibracie a dotycny si preto kupi chrochtadlo.
1,0 EB. A to je zrovna motor bez vyvažovací hřídele (měl by ji suplovat nevyvážený setrvačník).
Měli jsme 1,0 ecoboost. Bylo to zklamání. Já nevidím důvod, proč bychom měli jezdit v stále menších a menších eko nesmyslech.
Pěkně o tom napsali na Autoforu "Proč tříválec nemůže být opravdu dobrý motor? Tady jsou důvody"
Pěkně o tom napsali na Autoforu "Proč tříválec nemůže být opravdu dobrý motor? Tady jsou důvody"
Pamatuje někdo na reklamu, někdy na přelomu tisíciletí nebo dříve, stavěli minci na motor, snad BMW?
Jo a všetky tebou vymenované autá stoja 315 česko litrov ako ta ibiza s ktorou to porovnávaš. Drtivá väčšina štvorvalcov len ziape, nič viac :-!
>:D Čtyřválce nevibrují. Co se člověk nedozví. Pod článkem o Fiestě jsem ti o tom něco psal, opakovat se nebudu. Kdyby to byl boxer, to by bylo něco jiného (tam se protiběžný píst pohybuje stejnou rychlostí [no, rychlost je vektorová veličina, takže stejná velikost, opačný směr], na rozdíl od řadového čtyřválce).
V testech obvykle jela 1.0TSI o něco lépe a o nějakou tu deci brala méně. Jen v nejnižších otáčkách byla mrtvolnější. Já bych ho úplně nezatracoval, byť z něj taky nejsem nadšen. Ale upřímně, mluvit o kultuře chodu v zemi, kde se lidé zbožňují diesely...
Voz si rudou knížku v čem chceš ty Kalino >:-[]
Za mě určitě lepší 4 válcová 1,6 jak zdechlej 3válec od firmy, které benzíny zásadně neumí a každej druhej motor je jeden velkej pr**r >:D >:D
Knížko
Knížko
Jsi si jistý, že R4 koncepce je záruka slušného motoru? >:-[]
Nemůžeš brát vše optikou, že R4 v Caddy je o tolik horší než V6. Takhle to mezi R4 a R3 nefunguje :-)
Nemůžeš brát vše optikou, že R4 v Caddy je o tolik horší než V6. Takhle to mezi R4 a R3 nefunguje :-)
Je zárukou daleko větší spolehlivosti, hladšího chodu bez vibrací a lepšího zvuku
Spolehlivejsi automaticky byt nemusi. Treba Ford 1.0 EcoBoost je spolehlivejsi, nez puvodni 1.2 TSI, Opel 1.0 Turbo ma daleko hladsi chod, nez atmo 1.4 EcoTec a zrovna u ctyrvalcu mluvit o zvuku...
Ecoboost je jeden velkej podvod, když v USA meřili spotřebu V6 Ecoboostů, zjistili že žerou stejně jako V8 atmo >:D >:D
Hej hej, Lada Vesta je konkurencia pre Ibizu >:D Videl si aspon na fotke tu Ladu, ked tu trepes take nezmyselnosti?
To byla ukázka možností, co za tu cenu můžeš mít. Konkurence je samo Kalina
Evidentne si sedis na kabli, ziadna Lada nie je konkurencia pre Ibizu, je uplne fuk ci Vesta, Kalina, Niva alebo Samara. Nikto nebude medzi nimi porovnavat pri vybere auta, to rovno mozes napisat kolko za tu cenu mozes mat piv ale klobas.
Na Slovensku se prodávaj slušně a v Madarsku se prodalo za 3 měsíce přes 1000 ks Lady >:D
Tady se prodalo loni minálně (nemam kompletní info) 2 Granty a 3 Kaliny a letos 1 Granta a 1 Kalina.
Celkem by tady mělo být teda 7 Grant a 4 Kaliny II. Ale tady jde o šedý dovoz. A nejvíc se prodává Niva pro lomy, lesníky, geodety a nadšence.
Tady se prodalo loni minálně (nemam kompletní info) 2 Granty a 3 Kaliny a letos 1 Granta a 1 Kalina.
Celkem by tady mělo být teda 7 Grant a 4 Kaliny II. Ale tady jde o šedý dovoz. A nejvíc se prodává Niva pro lomy, lesníky, geodety a nadšence.
OMG, to vazne nerozmyslas? Netvrdim ze Lady nikto nekupi, ale nie.kupec Ibizy. Lady mozu konkurovat Loganu, ale spominat ich v clanku o novej Ibize je uplna mimoza.
Pokud půjdeš na klobásu na Vaclavak, budeš o 50,- levnější. Místo výše vyzobrazeneho krasavce si můžeš na ten Václavák zajít 6300krát :yes to chceš!
Kurňa a koľko ojazdených Aler si za cenu tej novej Ibizy môžeš kúpiť .... fúha. Presne takto určite uvažuje kupec auta tejto kategórie čo? >:D
Další co mu nedá Alero spát. Založíte s Ozzmanem klub a koupíte si konečně nějaké? Udělám Vám rozpis jízd, abyste se neprali >:D >:D >:D
Jestli koupí, tak jdu do toho jako třetí ;-)
Daj pokoj s Alerom, na veterána ani youngtimera zatiaľ nemám voľnú garáž. A na to miesta mám ďaleko viac vhodnejších kandidátov. :-) My si len z tebe robíme *, vzhľadom k tomu, že ho vieš zamiešať aj do diskusie o miniautách za pár tisíc. Nič v zlom, ale už sa to s tebou nejaký ten piatok potiahne. >:D
Já ho už ho od září nemam, pokud umím dobře počítat tak je to přes půl roku. Takže by si chtělo poposednout >:D
máš či nemáš je úplne bezpredmetné, terčom vtípkov ostaneš pokiaľ ho budeš vydávať ako alternatívu k autám z úplne iných tried či kategórií a jediným kritériom je vtedy cena. >:D
Ten fenomén tu vznikl po mém článku na blogu, kdy jsem se ptal, na co jsou lidem super evropské podvozky, když jezdí na kruháči širokém na dvě tatry 815 30 Km/h a po okresce 70. Takové drivery předejedu i v chevroletu z roku 1955 s trubkou místo nápravu a s bubnovejma brzdama vpředu i vzadu>:D >:D >:D
Dodnes sem nedostal odpověd a na základě toho vznkil fenomén Alero - amerika za 25 litrů co funguje líp jak Evropy a ještě má trochu jinou výbavu >:D >:D
Lidem jako ty to evidentně pořád leží v žaludku, kdy o tom máte potřeba mluvit i půl roku po tom co to auto nemam >:D >:D
Dodnes sem nedostal odpověd a na základě toho vznkil fenomén Alero - amerika za 25 litrů co funguje líp jak Evropy a ještě má trochu jinou výbavu >:D >:D
Lidem jako ty to evidentně pořád leží v žaludku, kdy o tom máte potřeba mluvit i půl roku po tom co to auto nemam >:D >:D
Asi ťa sklamem, ale žiadny blog na tému Alero som nikdy nečítal. :-) A keď ti ho občas "v dobrom" predhodím, tak len preto, že aj naposledy keď bola reč o ojazdených mini autách si ho tam uviedol ako príklad ako lepší koupě oproti nim. A je z môjho pohľadu absurdné ponúkať hocaké väčšie auto ako alternatívu k mini segmentu. To je celé. Ak by si ho posúval ako alternatívu k strednej či vyššej strednej triede nepoviem ani popel. A nie predsudkami voči iným ako Európskym autám naozaj netrpím.
No ty jsi dobrej. Vytáhneš si tu nejméně smysluplnou specifikaci z ceníku, jen abys mohl napsat, že Lada je lepčí. Nejprodávanější bude TSI, jako u Fabie. A ujišťuji tě, že jako někdo, koho Ibiza opravdu zaujala, bych o Vestu ani prehistorickou hrůzu Kalinu nezavadil pohledem, ta auta si téměř nekonkurují.
tomu sa hovorí populizmus >:D akurát nechápem že načo je dobrý na takomto fóre, keďže to nie je predvolebná kampaň >:D
Za 317 máš v tej Ibize turbobenzín s pomerne solídnou dynamikou, ktorej zrejme tá Lada za 330 nebude stačiť.
Fakt chces porovnavat plnu vybavy Vesty s plnymi vybavami EU aut ? To uz by som si radsej tych par 10000 priplatil.
Inak tie webstranky Lady na SK/CZ su totalna katastrofa.
Ja si asi fakt pojdem do tych aut posadat, skoro kazdy den chodim okolo vykladu dealera a maju tam snad z kazdeho typu jeden kus vystaveny. Zatial som si tam kedysi sadol len do Mahindry, to je tiez take "spektakularne" auto.
Inak tie webstranky Lady na SK/CZ su totalna katastrofa.
Ja si asi fakt pojdem do tych aut posadat, skoro kazdy den chodim okolo vykladu dealera a maju tam snad z kazdeho typu jeden kus vystaveny. Zatial som si tam kedysi sadol len do Mahindry, to je tiez take "spektakularne" auto.
BRoy
Ibizu s litrovým, atmosférickým tříválcem ocení, v předvečer zpevnění kurzu koruny, na tři sta tisíc Kč. Malé auto, s mizerným (ne, to je málo, s nejmizernějším) motorem za cenu, za kterou např. Kia dodá Cee'd s 1,4l CVVT? Tedy vůz u třídu větší, se čtyřválcem s výkonem o třetinu vyšším. Tss, tss....
Tá cena nie je úplne najnižšia, ale nie je to úplne oholené auto, v tých konkurentoch za 250 si aj tak za klímu a pod. priplácaš. A najbližší konkurent Fiesta tých 300 ani nepodlezie, a to ani ako 3-dverák.
Upřímně, mě je úplně volné, jestli má autorádio 6 nebo 20 reproduktorů, když se pod kapotou klepe (a to doslova) tříválcová zdechlina! Motor, podvozek, design,....pak dlooooouho nic a až někde na konci jsou u mě fičury typu připojka na ajfoun nebo dotykové ovládání rádia (BTW, kterej kastrovanej tur může vymyslet něco tak pitomého, jako je dotykáč do auta. Bezpečnostní vychytávka par excellence!)
To jsem si zrovna tuhle říkal, když jsem koukal na novou reklamu na Astru "vy si nemůžete dovolit Opel?" Dřív se v reklamách propagovaly vlastnosti auta, tedy jak to jede, jak to zatáčí, brzdí, případně jak je to pohodlné. Celá reklama Opelu naopak propaguje jenom služby - jak se to ovládá přes telefon, jak se to připojuje k netu, nebo jaký to má asistenčky. O autě jako takovém ani slovo.
To je holt módní trend. Reklama na Ibizu (na Youtube) není o mnoho lepší. Výrobci se teď orientují na infotainment a online služby, protože jim mohou přinést další ohromný zdroj zisků.
Je to žiaľ tak. Pre mňa je najdôležitejšou novinkou Ibizy, že je ako prvá v koncerne na platforme MQB A0, vďaka čomu má rozmery skoro ako nižšia stredná (šírka, rázvor, kufor) a teda bude použiteľnejšia ako rodinné auto a zrejme aj jazdiť dospelejšie ako predchodca. Ale je zrejmé, že marketing nemôže komunikovať so zákazníkmi štýlom: "nová Ibiza má platformu MQB A0", to by asi moc neoslovilo, preto sa komunikujú blbosti typu konektivita.
Plne s Tebou súhlasím, že najdôležitejšie je to, ako auto jazdí, teda motor a podvozok a až potom výbava, teda by som si priplatil za motor. A tú možnosť v Ibize máš, s R3 to nekončí ako u tej Fiesty.
ak si ten pekáč na rejži kup a nevypisuj tady.
Ts ts ts
jelito
Ts ts ts
jelito
Trochu slušnosti, panáčku. Argumenty veškeré žádné, jen osobní útoky. To už máš hotové domácí úkoly, že se ventiluješ na netu?!?
Trochu nechápu, proč srovnáváš s výběhovým Ceedem, když Kia zrovna představila přímého konkurenta Ibizy. A k čemu je ti slavný čtyřválec 1.4, když na Ceed nestačí podobně, jako 1.0 MPI nestačí na Ibizu. On je totiž Ceed i o třídu těžší, takže o třetinu vyšší výkon se nekoná. A za lepší motor si u něj připlatíš, je tuším svázaný i s vyšší výbavou.
Anonym
stejně jako Fabia za pár dní. čtyřvál už nejde objednat.
Stejně i malý pažoti nebo třeba Crossland v benále,(v podstatě pažout)
Stejně i malý pažoti nebo třeba Crossland v benále,(v podstatě pažout)
twistedTSD
Na ceník Ibizy jsem byl hodně zvědavý a v podstatě mě nepřekvapil. Přesně v duchu doby, takže vysoká základní výbava a s tím i základní cena, atmozáklad pod 300, aby se neřeklo, a zajímavé konfigurace zhruba 330+.
Na jednu stranu celkově vyšší ceny a chybí slušný základ pod 300, který u některé konkurence (Korea, Clio) bývá. Podstatně levněji lze koupit i Fabii. Na druhou stranu jde o horkou novinku a proti Fiestě je vlastně ještě levná...Nejvíce mě štve, že Reference výbavou už takřka stačí, ale interiér je tak děsivě plastový, že nepřiplatit za Style bude chtít slušnou dávku sebezapření. Nepříjemný detail jsou ještě vyhřívaná zrcátka jen pro top výbavu, to je jak u Japonců.
V každém případě pro mě paří k tomu nejzajímavějšímu v segmentu. I na novinářské prezentaci docela zaujala.
Na jednu stranu celkově vyšší ceny a chybí slušný základ pod 300, který u některé konkurence (Korea, Clio) bývá. Podstatně levněji lze koupit i Fabii. Na druhou stranu jde o horkou novinku a proti Fiestě je vlastně ještě levná...Nejvíce mě štve, že Reference výbavou už takřka stačí, ale interiér je tak děsivě plastový, že nepřiplatit za Style bude chtít slušnou dávku sebezapření. Nepříjemný detail jsou ještě vyhřívaná zrcátka jen pro top výbavu, to je jak u Japonců.
V každém případě pro mě paří k tomu nejzajímavějšímu v segmentu. I na novinářské prezentaci docela zaujala.
A si si istý,že keď si priplatíš za Style, tak sa nezmenia len dekory a farby? :-)
[odkaz] Na webu je interaktivní přehled dekorů/čalounění dle výbav. Je pravda, že Style se tolik neliší, ale i těch pár chromovaných prvků, jiné potahy a kožený paket dojem zlepší...proti černočernému Reference.
Jinak, ano, materiály palubní desky ani dle novinářů nepatří mezi nejsilnější stránky Ibizy, což zamrzí.
Jinak, ano, materiály palubní desky ani dle novinářů nepatří mezi nejsilnější stránky Ibizy, což zamrzí.
leone
....... docela hezké malé auto :-) ,, škoda že tomu chybí MOTOR !!!!!!! >:D
D.U.K.E.
Co víc napsat, na Ibizu jsem netrpělivě čekal, jsem majitelem ročníku 2009 s motorem 1.6. Nicméně ve chvíli, kdy jsem zjistil, že jediná volba se čtyřválcem bude 1.5 a tam hádám cenu 400 tisic a výš, tak poprvé v životě jsem si pořídil Škodovku, 1.2 TSičko, asi poslední maloobjemový čtyřválec.....
Varlamow25242
Pokud půjdeš na klobásu na Vaclavak, budeš o 50,- levnější. Místo výše vyzobrazeneho krasavce si můžeš na ten Václavák zajít 6300krát :yes to chceš!
coubes
Seat to je ta značka, která má v koncernu zastupovat především emoce? Tříválec a absolutně fádní sterilní design? Proč? K čemu?
Johnnn
a v Česku bude o úspěch postaráno. Věrné ovečky překousnou úplně všechno. Tahle to bude mít Ibiza s těmi tří hrnky těžký...
A u přímé konkurence to bude o mnoho lepší? Čtyřválec bude a nebude to ani Cupra, jen to něco bude stát.
honzafi
Kdy už ten nesmyslný downsizing skoční? Kdy konečně, když už se oficiální metodika měření spotřeby ukazuje veřejně jako zcela mylná, skončí spolu s EU i nesmylsný podvod jménem emise?
Pidimotorky mi stačily ve vozech z NDR. Po slepé cestě přes turbodiesely jsem došel na to, že z hlediska veškerých provozních nákladů (ne jen na první pohled viditelné spotřeby) je pro mě nejoptimálnější 3.0 benzín bez turba, s rozvodovým řetězem, bez kujvítek...
Ale je samozřejmě věcí každého, na čem si chce vylámat zuby a s čím se chce trápit, když s naloženým autem a přívěsem bude hnát z tříválce maximum, aby vyjel kopec...
Pidimotorky mi stačily ve vozech z NDR. Po slepé cestě přes turbodiesely jsem došel na to, že z hlediska veškerých provozních nákladů (ne jen na první pohled viditelné spotřeby) je pro mě nejoptimálnější 3.0 benzín bez turba, s rozvodovým řetězem, bez kujvítek...
Ale je samozřejmě věcí každého, na čem si chce vylámat zuby a s čím se chce trápit, když s naloženým autem a přívěsem bude hnát z tříválce maximum, aby vyjel kopec...
Đawson
Už sem to zde jednou psal, cesta do německa, tam moje auto, zpět kamarádovo, jeho ibiza, moje fábie... i on potvrdil, že 1.2 jede lépe, hlavně co se týče otáček 1800+ a při prudkém sešlápnutí plynu, nepřenáší vibrace jako 1.0.. spotřeba stejná.. nevidím výhody, proč připlácet za horší motor.
×
Sdílení komentáře
×