Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - nathan
Ani zdarma
nathan
| 7. 4. 2017 12:55
Několikrát jsem jel v různých 3-V a nechtěl bych to vlastnit, ani kdyby mi to někdo dal zdarma.
Ani zdarma
jhamil
| 7. 4. 2017 13:03
Zdarma bych to bral, ale pokud mám utratit svoje peníze tak budu pečlivě vybírat. Už jenom ty vibrace 3válce mě odrazují. O smyslu downsizingu ani nemá smysl psát.
Avatar - iudex
Ani zdarma
iudex
| 7. 4. 2017 13:23
Našťastie Ibiza stále ponúka (aj keď nie od začiatku) aj R4, a to s pekným výkonom 110 kW, na rozdiel od niektorých konkurentov, ktorí iné ako R3 neponúkajú (napr. Fabia).
Avatar - CHerokee
Ani zdarma
CHerokee
| 7. 4. 2017 16:32
Souhlasím. Tohle je fakt smutná nabídka motorů, samé podměrečné chcíp*áky. Z nás dělají blbce. 8-s
Ani zdarma
mraz.mrazik
| 7. 4. 2017 17:41
jen kecy
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 7. 4. 2017 12:56
315 litrů za tříválec 1,0 MPI ve fofrklacku se zrychlením 15 sekund může dát jen šílenec.

Za 330 je čtyřválcová 1,6 MPI Lada Vesta, což je o kus větší auto, s plnou výbavou, lepším zrychlením a poctivým klasikcým motorem a ne tahle zdechlina :-)

Evropa zabředla do hlubokého hnoje co se týče aut a motorů

A pro důchodce na nákup k Lidlu a k doktorvi a jednou za měsíc za vnoučaty stačí Kalina hatch za 242 , taky nrozdíl od týhle nádhery s poctivou 1,6 atmosférou 4válcovou, a naorzdíl od ní má i vyhřejnvaný zrcátka a přední sklo >:D
Avatar - 3_diamanty
Evropa je v ř*ti
3_diamanty
| 7. 4. 2017 13:10
pritom moje 1,2 tsi so 66kw ma pri rovnakej spotrebe na papieri ( 4,7L ) lepsie zrychlenie aj maximalku ako ten 70 kw liter.... nehovoriac o kulture chodu.. ktoru 3 valec nemoze mat nikdy na urovni 4 valcov...

priznavam ze nechapem preco 1.0tsi nahradza tu 4valcovu 1,2 tsi ktora podla mna v nicom nie je horsia ako tento novsi trojvalec .. naopak... bude jazdecky prijemnejsia jak odspodu tak kulturou chodu.. nieco je niekde spatne... ale bezny zakaznik s tym bohuzial nic nespravi ;-\
Evropa je v ř*ti
cape
| 7. 4. 2017 13:18
male preplnovane 3valce nahradzaju 4 valce s viacerych dovodov..vacsie valce su vyhodnejsie ( az do 0.5l ) , 3 valce su konstrukce jednoduchsie.. 3 valec sa lepsie preplnuje.. je efektivnejsi..
Avatar - CHerokee
Evropa je v ř*ti
CHerokee
| 7. 4. 2017 16:34
Tříválce jsou na prd. Vibrují, mají hnusný zvuk a vyšší spotřebu, bo to nemá objem.
Evropa je v ř*ti
cape
| 7. 4. 2017 17:02
som ti minule posielal zvuk formula ecoboost .. :-)
[odkaz]
tu mas aj motorku
[odkaz]

nemaju objem v porovnani s cim..? s 1.2TSI..?
a ked pride 1.5 R3 ecoboost tiez nebude mat objem..?
Avatar - CHerokee
Evropa je v ř*ti
CHerokee
| 7. 4. 2017 19:09
Posíláš kraviny...nějakou formuli, kterou nikdo nesleduje. Triumph je něco úlně jiného. A jestli myslíš, že 1,5ecoboost 2-3 válec je nějaká výhra, tak není....právě proto jsem urychlil výměnu a koupil ještě ve své třídě vynikající současný 1,6 ecoboost. Ford je v tomhle na hlavu, konkurence má 1,8 4 válce. Když jsme mluvil s dealerem, byl z toho nešťastný....
Evropa je v ř*ti
xtad
| 7. 4. 2017 20:56
Tak si nekdy poslechni treba Opel 1.0 Turbo. To zni skoro, jako sestivalcova motorka.
Evropa je v ř*ti
cape
| 10. 4. 2017 09:57
ta formula ma 1.0 ecoboost co je aj vo fieste...len naladeny na vyssi vykon..
Avatar - Skipper
Evropa je v ř*ti
Skipper
| 7. 4. 2017 18:25
Nesmysl. Bo to nemá objem - a downsizované R4 objem mají??? Taky ne. A Tobě se líbí zvuk nějakého čtyřválce? A čtyřválce nevibrují? Samá novinka dnes :-!
Avatar - CHerokee
Evropa je v ř*ti
CHerokee
| 7. 4. 2017 19:06
4 válce můžou mít pěkný zvuk a ne nevibrují, protože jdou 2 a 2 válce rovnoměrně proti sobě. Subaru WRX, Mercedes 45 AMG, Focus RS....to vše má pěkný zvuk. Neznám 4 válec o objemu litr....
Evropa je v ř*ti
mraz.mrazik
| 7. 4. 2017 20:26
Nevibruji ? A jestlipak vis, proc Henry Ford udelal V8 ? Jestlipak vis, proc Fiat Tipo 2.0 mel vyvazovaci hridel ? Ja vim, tezka historie, ale zklamu te, 4 valce vibruji.
Avatar - _Karel_
Evropa je v ř*ti
_Karel_
| 7. 4. 2017 20:32
Určitě výrazně míň, než tříválce.
Evropa je v ř*ti
_MT_
| 7. 4. 2017 22:35
To není tak jednoduché. A problém tříválců vůbec nespočívá v tom, o čem CHerokee dokola mluví. Naopak, v tom jsou lepší než čtyřválce s plochou klikovou hřídelí. Jednoduché je, že řadový šestiválec je lepší než tří- i čtyřválec (dalo by se říct, že si bere z obou to lepší). :-) Ale tyhle dva mají každý jinou slabinu. Tříválec má lepší dispozici pro vysoké otáčky. A dají se vyvážit. Ale to něco stojí. Doslova i obrazně.
Avatar - _Karel_
Evropa je v ř*ti
_Karel_
| 7. 4. 2017 22:58
V nejlevnějších autech ale asi nebudou tříválcové vyvážené skvosty. Je jiný důvod k jejich použití, než úspora?
A stejně tak použití těchto levných vozítek asi nebude nejčastěji ve vysokých otáčkách.
Šourání po městě, stání na křižovatkách...
Nebylo by vhodnější použití, když už, v nějaké "motokáře", lehký vysokootáčkový motor s pěkným zvukem v otáčkách?
Evropa je v ř*ti
_MT_
| 7. 4. 2017 23:34
Právě. V běžném autě silnou stránku těhle motorů nevyužiješ. Ještě tak v malém HH by to mohla být zajímavá kombinace.

U levného motoru se jim samozřejmě za to nebude chtít platit, když to nebude nutné. Je tu však ještě ta obrazná cena. Odstranění toho "kolébání" ten motor zpomalí, nebude tak točivý. Což je také nechtěné. Lék má tedy nepříjemné vedlejší účinky.

Pro automobilku je to asi "win-win." Jsou o něco levnější na výrobu, lehčí, kompaktnější a v těchto objemech by snad měly být i efektivnější. Problém je, že objemy jsou to už dost malé. Vhodné pro nenáročný měřící cyklus, už méně vhodné pro náročnějšího řidiče.
Avatar - white label
Evropa je v ř*ti
white label
| 8. 4. 2017 01:35
Už jsem tu psal, že jsem zvědavý na novou FieSTu s tříválcem, v malém hh by to eventuelně klapnout mohlo. ;-)
Avatar - CHerokee
Evropa je v ř*ti
CHerokee
| 7. 4. 2017 21:13
Mám v garáži i 4 válec a ne zdaleka nevibruje tak, abych to cítil, na rozdíl od tříválce, který jsme s ženou taky měli a byl to omyl.
Evropa je v ř*ti
Reco
| 7. 4. 2017 21:48
A akyze to trojvalec si mal? Ono pruser je v tom, ze trojvalce maju zle meno od cias 1,2HTP a zhruba v tom obdobi. Nasledne ked sa objavi trojvalec, akokolvek dobry, uz ma nalepku vibrujuceho, srackoveho a neviem akeho privlastku. A najviac usmevne to prichadza od ludi, ktori sa tvaria ako keby tie ich 4valce boli zvukovo na urovni minimalne 6valcov a viac.
Nehovorim tym, ze vsetky trojvalce su super, ale mnoho z nich je uz na slusnej urovni a niektore strcia do vrecka aj mnozstvo R4. Nevidim rozumny dovod ich zatracovat a uz vobec nie argumentmi aky to ma zvuk a vibracie a dotycny si preto kupi chrochtadlo.
Evropa je v ř*ti
_MT_
| 7. 4. 2017 22:50
1,0 EB. A to je zrovna motor bez vyvažovací hřídele (měl by ji suplovat nevyvážený setrvačník).
Avatar - CHerokee
Evropa je v ř*ti
CHerokee
| 7. 4. 2017 22:58
Měli jsme 1,0 ecoboost. Bylo to zklamání. Já nevidím důvod, proč bychom měli jezdit v stále menších a menších eko nesmyslech.

Pěkně o tom napsali na Autoforu "Proč tříválec nemůže být opravdu dobrý motor? Tady jsou důvody"
Evropa je v ř*ti
martinmai
| 8. 4. 2017 18:32
Pamatuje někdo na reklamu, někdy na přelomu tisíciletí nebo dříve, stavěli minci na motor, snad BMW?
Evropa je v ř*ti
kyklop
| 7. 4. 2017 20:52
Jo a všetky tebou vymenované autá stoja 315 česko litrov ako ta ibiza s ktorou to porovnávaš. Drtivá väčšina štvorvalcov len ziape, nič viac :-!
Evropa je v ř*ti
_MT_
| 7. 4. 2017 22:30
>:D Čtyřválce nevibrují. Co se člověk nedozví. Pod článkem o Fiestě jsem ti o tom něco psal, opakovat se nebudu. Kdyby to byl boxer, to by bylo něco jiného (tam se protiběžný píst pohybuje stejnou rychlostí [no, rychlost je vektorová veličina, takže stejná velikost, opačný směr], na rozdíl od řadového čtyřválce).
Avatar - white label
Evropa je v ř*ti
white label
| 7. 4. 2017 23:01
U A 45 AMG a Focusu RS "jdou 2 a 2 válce rovnoměrně proti sobě."?
Ty si vážně odborník na slovo vzatý..., ty motory jim dodává Porsche, nebo Subaru? >:D
Evropa je v ř*ti
kyklop
| 7. 4. 2017 23:16
Odborník cez vlastnú garáž >:-[]
Avatar - Otrava
Evropa je v ř*ti
Otrava
| 7. 4. 2017 17:40
V testech obvykle jela 1.0TSI o něco lépe a o nějakou tu deci brala méně. Jen v nejnižších otáčkách byla mrtvolnější. Já bych ho úplně nezatracoval, byť z něj taky nejsem nadšen. Ale upřímně, mluvit o kultuře chodu v zemi, kde se lidé zbožňují diesely...
Avatar - CHerokee
Evropa je v ř*ti
CHerokee
| 7. 4. 2017 21:16
V našich testech Škodovky nelze vůbec věřit ani slovo. Jen tady na auto.cz je koncern VW v každém druhém příspěvku.
Evropa je v ř*ti
webpaja
| 7. 4. 2017 13:13
Voz si rudou knížku v čem chceš ty Kalino >:-[]
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 7. 4. 2017 14:04
Za mě určitě lepší 4 válcová 1,6 jak zdechlej 3válec od firmy, které benzíny zásadně neumí a každej druhej motor je jeden velkej pr**r >:D >:D

Knížko
Evropa je v ř*ti
webpaja
| 7. 4. 2017 14:20
Jsi si jistý, že R4 koncepce je záruka slušného motoru? >:-[]

Nemůžeš brát vše optikou, že R4 v Caddy je o tolik horší než V6. Takhle to mezi R4 a R3 nefunguje :-)
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 7. 4. 2017 14:30
Je zárukou daleko větší spolehlivosti, hladšího chodu bez vibrací a lepšího zvuku
Evropa je v ř*ti
xtad
| 7. 4. 2017 15:22
Spolehlivejsi automaticky byt nemusi. Treba Ford 1.0 EcoBoost je spolehlivejsi, nez puvodni 1.2 TSI, Opel 1.0 Turbo ma daleko hladsi chod, nez atmo 1.4 EcoTec a zrovna u ctyrvalcu mluvit o zvuku...
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 7. 4. 2017 17:40
Ecoboost je jeden velkej podvod, když v USA meřili spotřebu V6 Ecoboostů, zjistili že žerou stejně jako V8 atmo >:D >:D
Evropa je v ř*ti
xtad
| 7. 4. 2017 17:52
K snidani jsem mel chleba se salamem.
Avatar - Skipper
Evropa je v ř*ti
Skipper
| 7. 4. 2017 18:26
:yes: :-)
Evropa je v ř*ti
mraz.mrazik
| 7. 4. 2017 20:27
Ta sedla
Evropa je v ř*ti
kyklop
| 7. 4. 2017 20:54
Ja kukuričné lupienky a nízkotučný jogurt >:-[]
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 8. 4. 2017 19:11
A já croissant s jogurtem >:D >:D
Evropa je v ř*ti
comper
| 7. 4. 2017 13:23
Hej hej, Lada Vesta je konkurencia pre Ibizu >:D Videl si aspon na fotke tu Ladu, ked tu trepes take nezmyselnosti?
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 7. 4. 2017 14:04
To byla ukázka možností, co za tu cenu můžeš mít. Konkurence je samo Kalina
Evropa je v ř*ti
comper
| 7. 4. 2017 14:40
Evidentne si sedis na kabli, ziadna Lada nie je konkurencia pre Ibizu, je uplne fuk ci Vesta, Kalina, Niva alebo Samara. Nikto nebude medzi nimi porovnavat pri vybere auta, to rovno mozes napisat kolko za tu cenu mozes mat piv ale klobas.
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 7. 4. 2017 14:53
Na Slovensku se prodávaj slušně a v Madarsku se prodalo za 3 měsíce přes 1000 ks Lady >:D

Tady se prodalo loni minálně (nemam kompletní info) 2 Granty a 3 Kaliny a letos 1 Granta a 1 Kalina.

Celkem by tady mělo být teda 7 Grant a 4 Kaliny II. Ale tady jde o šedý dovoz. A nejvíc se prodává Niva pro lomy, lesníky, geodety a nadšence.
Evropa je v ř*ti
comper
| 7. 4. 2017 15:01
OMG, to vazne nerozmyslas? Netvrdim ze Lady nikto nekupi, ale nie.kupec Ibizy. Lady mozu konkurovat Loganu, ale spominat ich v clanku o novej Ibize je uplna mimoza.
Evropa je v ř*ti
Varlamow25242
| 7. 4. 2017 19:52
Pokud půjdeš na klobásu na Vaclavak, budeš o 50,- levnější. Místo výše vyzobrazeneho krasavce si můžeš na ten Václavák zajít 6300krát :yes to chceš!
Avatar - wakantanka
Evropa je v ř*ti
wakantanka
| 7. 4. 2017 16:19
Kurňa a koľko ojazdených Aler si za cenu tej novej Ibizy môžeš kúpiť .... fúha. Presne takto určite uvažuje kupec auta tejto kategórie čo? >:D
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 7. 4. 2017 17:42
Další co mu nedá Alero spát. Založíte s Ozzmanem klub a koupíte si konečně nějaké? Udělám Vám rozpis jízd, abyste se neprali >:D >:D >:D
Avatar - Skipper
Evropa je v ř*ti
Skipper
| 7. 4. 2017 18:22
Jestli koupí, tak jdu do toho jako třetí ;-)
Avatar - wakantanka
Evropa je v ř*ti
wakantanka
| 7. 4. 2017 21:36
žeby sme ich potom spolu pustili niekde z kopca do priepasti? >:D
Avatar - wakantanka
Evropa je v ř*ti
wakantanka
| 7. 4. 2017 21:35
Daj pokoj s Alerom, na veterána ani youngtimera zatiaľ nemám voľnú garáž. A na to miesta mám ďaleko viac vhodnejších kandidátov. :-) My si len z tebe robíme *, vzhľadom k tomu, že ho vieš zamiešať aj do diskusie o miniautách za pár tisíc. Nič v zlom, ale už sa to s tebou nejaký ten piatok potiahne. >:D
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 8. 4. 2017 19:08
Já ho už ho od září nemam, pokud umím dobře počítat tak je to přes půl roku. Takže by si chtělo poposednout >:D
Avatar - wakantanka
Evropa je v ř*ti
wakantanka
| 9. 4. 2017 08:17
máš či nemáš je úplne bezpredmetné, terčom vtípkov ostaneš pokiaľ ho budeš vydávať ako alternatívu k autám z úplne iných tried či kategórií a jediným kritériom je vtedy cena. >:D
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 9. 4. 2017 21:36
Ten fenomén tu vznikl po mém článku na blogu, kdy jsem se ptal, na co jsou lidem super evropské podvozky, když jezdí na kruháči širokém na dvě tatry 815 30 Km/h a po okresce 70. Takové drivery předejedu i v chevroletu z roku 1955 s trubkou místo nápravu a s bubnovejma brzdama vpředu i vzadu>:D >:D >:D

Dodnes sem nedostal odpověd a na základě toho vznkil fenomén Alero - amerika za 25 litrů co funguje líp jak Evropy a ještě má trochu jinou výbavu >:D >:D

Lidem jako ty to evidentně pořád leží v žaludku, kdy o tom máte potřeba mluvit i půl roku po tom co to auto nemam >:D >:D
Avatar - wakantanka
Evropa je v ř*ti
wakantanka
| 10. 4. 2017 08:35
Asi ťa sklamem, ale žiadny blog na tému Alero som nikdy nečítal. :-) A keď ti ho občas "v dobrom" predhodím, tak len preto, že aj naposledy keď bola reč o ojazdených mini autách si ho tam uviedol ako príklad ako lepší koupě oproti nim. A je z môjho pohľadu absurdné ponúkať hocaké väčšie auto ako alternatívu k mini segmentu. To je celé. Ak by si ho posúval ako alternatívu k strednej či vyššej strednej triede nepoviem ani popel. A nie predsudkami voči iným ako Európskym autám naozaj netrpím.
Avatar - twistedTSD
Evropa je v ř*ti
twistedTSD
| 7. 4. 2017 13:56
No ty jsi dobrej. Vytáhneš si tu nejméně smysluplnou specifikaci z ceníku, jen abys mohl napsat, že Lada je lepčí. Nejprodávanější bude TSI, jako u Fabie. A ujišťuji tě, že jako někdo, koho Ibiza opravdu zaujala, bych o Vestu ani prehistorickou hrůzu Kalinu nezavadil pohledem, ta auta si téměř nekonkurují.
Avatar - wakantanka
Evropa je v ř*ti
wakantanka
| 9. 4. 2017 08:18
tomu sa hovorí populizmus >:D akurát nechápem že načo je dobrý na takomto fóre, keďže to nie je predvolebná kampaň >:D
Avatar - iudex
Evropa je v ř*ti
iudex
| 7. 4. 2017 14:45
Za 317 máš v tej Ibize turbobenzín s pomerne solídnou dynamikou, ktorej zrejme tá Lada za 330 nebude stačiť.
Evropa je v ř*ti
kyklop
| 7. 4. 2017 20:55
Asi tak
Avatar - Beefcake
Evropa je v ř*ti
Beefcake
| 7. 4. 2017 23:01
Fakt chces porovnavat plnu vybavy Vesty s plnymi vybavami EU aut ? To uz by som si radsej tych par 10000 priplatil.

Inak tie webstranky Lady na SK/CZ su totalna katastrofa.

Ja si asi fakt pojdem do tych aut posadat, skoro kazdy den chodim okolo vykladu dealera a maju tam snad z kazdeho typu jeden kus vystaveny. Zatial som si tam kedysi sadol len do Mahindry, to je tiez take "spektakularne" auto.
To už se ve VAG všichni zbláznili?
BRoy
| 7. 4. 2017 13:08
Ibizu s litrovým, atmosférickým tříválcem ocení, v předvečer zpevnění kurzu koruny, na tři sta tisíc Kč. Malé auto, s mizerným (ne, to je málo, s nejmizernějším) motorem za cenu, za kterou např. Kia dodá Cee'd s 1,4l CVVT? Tedy vůz u třídu větší, se čtyřválcem s výkonem o třetinu vyšším. Tss, tss....
Avatar - iudex
To už se ve VAG všichni zbláznili?
iudex
| 7. 4. 2017 13:27
Tá cena nie je úplne najnižšia, ale nie je to úplne oholené auto, v tých konkurentoch za 250 si aj tak za klímu a pod. priplácaš. A najbližší konkurent Fiesta tých 300 ani nepodlezie, a to ani ako 3-dverák.
To už se ve VAG všichni zbláznili?
BRoy
| 7. 4. 2017 13:35
Upřímně, mě je úplně volné, jestli má autorádio 6 nebo 20 reproduktorů, když se pod kapotou klepe (a to doslova) tříválcová zdechlina! Motor, podvozek, design,....pak dlooooouho nic a až někde na konci jsou u mě fičury typu připojka na ajfoun nebo dotykové ovládání rádia (BTW, kterej kastrovanej tur může vymyslet něco tak pitomého, jako je dotykáč do auta. Bezpečnostní vychytávka par excellence!)
Avatar - fostek
To už se ve VAG všichni zbláznili?
fostek
| 7. 4. 2017 13:45
meleš ho...na
Avatar - Stejsn
To už se ve VAG všichni zbláznili?
Stejsn
| 7. 4. 2017 13:53
To jsem si zrovna tuhle říkal, když jsem koukal na novou reklamu na Astru "vy si nemůžete dovolit Opel?" Dřív se v reklamách propagovaly vlastnosti auta, tedy jak to jede, jak to zatáčí, brzdí, případně jak je to pohodlné. Celá reklama Opelu naopak propaguje jenom služby - jak se to ovládá přes telefon, jak se to připojuje k netu, nebo jaký to má asistenčky. O autě jako takovém ani slovo.
Avatar - twistedTSD
To už se ve VAG všichni zbláznili?
twistedTSD
| 7. 4. 2017 14:01
To je holt módní trend. Reklama na Ibizu (na Youtube) není o mnoho lepší. Výrobci se teď orientují na infotainment a online služby, protože jim mohou přinést další ohromný zdroj zisků.
Avatar - iudex
To už se ve VAG všichni zbláznili?
iudex
| 7. 4. 2017 14:42
Je to žiaľ tak. Pre mňa je najdôležitejšou novinkou Ibizy, že je ako prvá v koncerne na platforme MQB A0, vďaka čomu má rozmery skoro ako nižšia stredná (šírka, rázvor, kufor) a teda bude použiteľnejšia ako rodinné auto a zrejme aj jazdiť dospelejšie ako predchodca. Ale je zrejmé, že marketing nemôže komunikovať so zákazníkmi štýlom: "nová Ibiza má platformu MQB A0", to by asi moc neoslovilo, preto sa komunikujú blbosti typu konektivita.
To už se ve VAG všichni zbláznili?
xtad
| 7. 4. 2017 15:23
Ano a presto jsou dnesni auta pohodlnejsi, lepe zataci, jezdi i brzdi ;-)
Avatar - iudex
To už se ve VAG všichni zbláznili?
iudex
| 7. 4. 2017 14:36
Plne s Tebou súhlasím, že najdôležitejšie je to, ako auto jazdí, teda motor a podvozok a až potom výbava, teda by som si priplatil za motor. A tú možnosť v Ibize máš, s R3 to nekončí ako u tej Fiesty.
Avatar - fostek
To už se ve VAG všichni zbláznili?
fostek
| 7. 4. 2017 13:43
ak si ten pekáč na rejži kup a nevypisuj tady.
Ts ts ts
jelito
To už se ve VAG všichni zbláznili?
BRoy
| 7. 4. 2017 14:12
Trochu slušnosti, panáčku. Argumenty veškeré žádné, jen osobní útoky. To už máš hotové domácí úkoly, že se ventiluješ na netu?!?
Avatar - twistedTSD
To už se ve VAG všichni zbláznili?
twistedTSD
| 7. 4. 2017 15:16
Trochu nechápu, proč srovnáváš s výběhovým Ceedem, když Kia zrovna představila přímého konkurenta Ibizy. A k čemu je ti slavný čtyřválec 1.4, když na Ceed nestačí podobně, jako 1.0 MPI nestačí na Ibizu. On je totiž Ceed i o třídu těžší, takže o třetinu vyšší výkon se nekoná. A za lepší motor si u něj připlatíš, je tuším svázaný i s vyšší výbavou.
Avatar - fostek
S tříválcem only
fostek
| 7. 4. 2017 13:44
stejně jako Fabia za pár dní. čtyřvál už nejde objednat.
Stejně i malý pažoti nebo třeba Crossland v benále,(v podstatě pažout)
Avatar - twistedTSD
S tříválcem only
twistedTSD
| 7. 4. 2017 14:02
4tyřválec bude koncem roku.
S tříválcem only
mraz.mrazik
| 7. 4. 2017 20:29
v jakem objemu ?
Avatar - twistedTSD
S tříválcem only
twistedTSD
| 7. 4. 2017 21:11
1.5...a nafta 1.6.
Avatar - twistedTSD
Ibiza
twistedTSD
| 7. 4. 2017 14:25
Na ceník Ibizy jsem byl hodně zvědavý a v podstatě mě nepřekvapil. Přesně v duchu doby, takže vysoká základní výbava a s tím i základní cena, atmozáklad pod 300, aby se neřeklo, a zajímavé konfigurace zhruba 330+.

Na jednu stranu celkově vyšší ceny a chybí slušný základ pod 300, který u některé konkurence (Korea, Clio) bývá. Podstatně levněji lze koupit i Fabii. Na druhou stranu jde o horkou novinku a proti Fiestě je vlastně ještě levná...Nejvíce mě štve, že Reference výbavou už takřka stačí, ale interiér je tak děsivě plastový, že nepřiplatit za Style bude chtít slušnou dávku sebezapření. Nepříjemný detail jsou ještě vyhřívaná zrcátka jen pro top výbavu, to je jak u Japonců.

V každém případě pro mě paří k tomu nejzajímavějšímu v segmentu. I na novinářské prezentaci docela zaujala.
Avatar - wakantanka
Ibiza
wakantanka
| 7. 4. 2017 16:27
A si si istý,že keď si priplatíš za Style, tak sa nezmenia len dekory a farby? :-)
Avatar - twistedTSD
Ibiza
twistedTSD
| 7. 4. 2017 16:41
[odkaz] Na webu je interaktivní přehled dekorů/čalounění dle výbav. Je pravda, že Style se tolik neliší, ale i těch pár chromovaných prvků, jiné potahy a kožený paket dojem zlepší...proti černočernému Reference.

Jinak, ano, materiály palubní desky ani dle novinářů nepatří mezi nejsilnější stránky Ibizy, což zamrzí.
Proč ne?
Josef 1
| 7. 4. 2017 14:37
Chceme vyšší výbavu, tak si připlaťme.
Avatar - leone
škoda ?????
leone
| 7. 4. 2017 14:38
....... docela hezké malé auto :-) ,, škoda že tomu chybí MOTOR !!!!!!! >:D
škoda ?????
Varlamow25242
| 7. 4. 2017 19:54
Úplně stejný dojem mám z XC90. Špičkové zpracování je severský standardem, bohužel auto musí mít motor, což Volvo nemá
Avatar - CHerokee
škoda ?????
CHerokee
| 7. 4. 2017 21:18
S oběma souhlasím, tohle je šílený evropský trend, dávat do kapoty podměrečné mrd*ky.
3 válce fakt ne
simson33
| 7. 4. 2017 15:20
je mi jinak pěkné Ibizy líto...
Avatar - iudex
3 válce fakt ne
iudex
| 7. 4. 2017 17:02
Tak si počkaj na 1,5TSI.
Ach jo....
D.U.K.E.
| 7. 4. 2017 16:02
Co víc napsat, na Ibizu jsem netrpělivě čekal, jsem majitelem ročníku 2009 s motorem 1.6. Nicméně ve chvíli, kdy jsem zjistil, že jediná volba se čtyřválcem bude 1.5 a tam hádám cenu 400 tisic a výš, tak poprvé v životě jsem si pořídil Škodovku, 1.2 TSičko, asi poslední maloobjemový čtyřválec.....
Avatar - leone
Ach jo....
leone
| 7. 4. 2017 17:21
... a dobře jsi udělal,,,,, :yes:
Ach jo....
Varlamow25242
| 7. 4. 2017 19:52
Pokud půjdeš na klobásu na Vaclavak, budeš o 50,- levnější. Místo výše vyzobrazeneho krasavce si můžeš na ten Václavák zajít 6300krát :yes to chceš!
Proč?
coubes
| 7. 4. 2017 20:01
Seat to je ta značka, která má v koncernu zastupovat především emoce? Tříválec a absolutně fádní sterilní design? Proč? K čemu?
Avatar - _Karel_
Proč?
_Karel_
| 7. 4. 2017 20:10
Jestli takhle vypadá fádní a sterilní design, pak zaplať pánbůh za něj.
Za mě minimálně zvenku asi nejhezčí auto segmentu.
Motory bída.
Avatar - twistedTSD
Proč?
twistedTSD
| 7. 4. 2017 21:16
Tak s fádním a sterilním designem těžce nesouhlasím. Největší pecka B segmentu za posledních 5 let minimálně.
Narazit na to logo Škoda
Johnnn
| 7. 4. 2017 21:34
a v Česku bude o úspěch postaráno. Věrné ovečky překousnou úplně všechno. Tahle to bude mít Ibiza s těmi tří hrnky těžký...
Narazit na to logo Škoda
_MT_
| 8. 4. 2017 06:52
A u přímé konkurence to bude o mnoho lepší? Čtyřválec bude a nebude to ani Cupra, jen to něco bude stát.
Trivalec stacil ve voze Wartburg
honzafi
| 8. 4. 2017 10:15
Kdy už ten nesmyslný downsizing skoční? Kdy konečně, když už se oficiální metodika měření spotřeby ukazuje veřejně jako zcela mylná, skončí spolu s EU i nesmylsný podvod jménem emise?

Pidimotorky mi stačily ve vozech z NDR. Po slepé cestě přes turbodiesely jsem došel na to, že z hlediska veškerých provozních nákladů (ne jen na první pohled viditelné spotřeby) je pro mě nejoptimálnější 3.0 benzín bez turba, s rozvodovým řetězem, bez kujvítek...

Ale je samozřejmě věcí každého, na čem si chce vylámat zuby a s čím se chce trápit, když s naloženým autem a přívěsem bude hnát z tříválce maximum, aby vyjel kopec...
Avatar - twistedTSD
Trivalec stacil ve voze Wartburg
twistedTSD
| 8. 4. 2017 10:21
Nejsem si jistý, jestli zrovna Ibiza bude běžně jezdit naložená s přívěsem.
Avatar - Đawson
rozdíl mezi 1.2 tsi a 1.0 tsi
Đawson
| 8. 4. 2017 10:19
Už sem to zde jednou psal, cesta do německa, tam moje auto, zpět kamarádovo, jeho ibiza, moje fábie... i on potvrdil, že 1.2 jede lépe, hlavně co se týče otáček 1800+ a při prudkém sešlápnutí plynu, nepřenáší vibrace jako 1.0.. spotřeba stejná.. nevidím výhody, proč připlácet za horší motor.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku