Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Seat Ibiza přijíždí na trh výhradně s tříválci. Kolik stojí?

David Bureš David Bureš 7. 4. 2017
34
99
Zobrazit náhledy (34)
Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza
Pátá generace Seatu Ibiza je zatím dostupná pouze s trojicí benzinových tříválců. Později nabídku doplní i čtyřválce.

Seat spouští prodej očekávané páté generace malého modelu ibiza, když zveřejnil jeho český ceník. Nabídka aktuálně čítá výhradně benzinové tříválce, přičemž ceny startují na částce 296.900 korun za atmosférický motor 1.0 MPI. Ten je naladěn na 55 kW a je spárován s pětistupňovým manuálem.

Uvedená cena platí pro základní stupeň Reference, jehož součástí je šest airbagů, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, autorádio se čtyřmi reproduktory, klimatizace nebo elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka. Dále autu nechybí ani elektrické stahování předních oken, rezervní kolo, 15palcová kola s ozdobnými kryty, palubní počítač či omezovač rychlosti.

Druhý stupeň se jmenuje Style a připlácí se za něj 18.000 korun. Za tuto cenu přitom dostanete elektricky ovládaná zadní okna, kožený multifunkční volant, přední mlhovky nebo lepší rádio se šesti reproduktory, bluetooth a ovládáním prostřednictvím pětipalcové dotykové obrazovky. Vozy poháněné 1.0 TSI ve verzi s 85 kW přitom disponují také elektronickou uzávěrkou předního diferenciálu.

Nadstavbou verze Style jsou pak provedení Xcellence a RS za shodnou cenu, které už jsou dostupné výhradně s přeplňovaným tříválcem. Vedle vrcholné verze s 85 kW také se slabším provedením se 70 kW. Zatímco ta spolupracuje s pětistupňovým manuálem, vrchol využívá šestikvalt.

Oba modely rozšiřují výbavu o ambientní osvětlení, diody denního svícení, vyhřívaná zrcátka, senzor únavy řidiče nebo tempomat. Xcellence pak přidává i bezklíčový přístup, komfortní přední sedadla, parkovací senzory vzadu, tempomat a 15palcová kola z lehkých slitin, zatímco FR myslí spíše na sportovní styl. Disponuje sportovním volantem a sedadly, přepracovanými nárazníky nebo střešním spoilerem. Nechybí mu též ani 17palcová kola a za příplatek 6.900 korun také selektivní nastavení podvozku.

Nastavení podvozku je sice dostupné pouze pro verzi FR, také ostatní stupně výbavy ale lze doplnit prvky navíc. K dispozici jsou třeba full-LED světlomety (v závislosti na modelu za 14.500 až 21.300 Kč), adaptivní tempomat (+5.200,-) nebo navigace s osmipalcovým displejem (+21.900 korun).

První exempláře nové generace Seatu Ibiza se mají u prodejců objevit během června. Zatím bude k dispozici výhradně trojice litrových tříválců, další motory doplní nabídku až před koncem roku, a to jmenovitě 1.5 TSI Evo (110 kW) a vznětový čtyřválec 1.6 TDI ve třech verzích (60, 70 a 85 kW).

Seat Ibiza – české ceny a technická data nové generace
Motor1.0 MPI1.0 TSI1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3]999999999
Válce/ventily3/43/43/4
Největší výkon [kW/min]55/620070/5000-550085/5000-5500
Točivý moment [N.m/min]95/3000-4300175/1500-3500200/2000-3500
Převodovka5M5M6M
Max. rychlost [km/h]167182195
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,710,99,3
Komb. spotřeba [l/100 km]4,94,74,7
Cena Reference [Kč]296.900316.900-
Cena Style [Kč]314.900334.900352.900
Cena Xcellence [Kč]-359.900377.900
Cena FR [Kč]-359.900377.900

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Evropa je v ř*ti
cape
| 10. 4. 2017
ta formula ma 1.0 ecoboost co je aj vo fieste...len naladeny na vyssi vykon..
Avatar - wakantanka
Evropa je v ř*ti
wakantanka
| 10. 4. 2017
Asi ťa sklamem, ale žiadny blog na tému Alero som nikdy nečítal. :-) A keď ti ho občas "v dobrom" predhodím, tak len preto, že aj naposledy keď bola reč o ojazdených mini autách si ho tam uviedol ako príklad ako lepší koupě oproti nim. A je z môjho pohľadu absurdné ponúkať hocaké väčšie auto ako alternatívu k mini segmentu. To je celé. Ak by si ho posúval ako alternatívu k strednej či vyššej strednej triede nepoviem ani popel. A nie predsudkami voči iným ako Európskym autám naozaj netrpím.
Avatar - Barrichello
Evropa je v ř*ti
Barrichello
| 9. 4. 2017
Ten fenomén tu vznikl po mém článku na blogu, kdy jsem se ptal, na co jsou lidem super evropské podvozky, když jezdí na kruháči širokém na dvě tatry 815 30 Km/h a po okresce 70. Takové drivery předejedu i v chevroletu z roku 1955 s trubkou místo nápravu a s bubnovejma brzdama vpředu i vzadu>:D >:D >:D

Dodnes sem nedostal odpověd a na základě toho vznkil fenomén Alero - amerika za 25 litrů co funguje líp jak Evropy a ještě má trochu jinou výbavu >:D >:D

Lidem jako ty to evidentně pořád leží v žaludku, kdy o tom máte potřeba mluvit i půl roku po tom co to auto nemam >:D >:D
Avatar - wakantanka
Evropa je v ř*ti
wakantanka
| 9. 4. 2017
tomu sa hovorí populizmus >:D akurát nechápem že načo je dobrý na takomto fóre, keďže to nie je predvolebná kampaň >:D
Avatar - wakantanka
Evropa je v ř*ti
wakantanka
| 9. 4. 2017
máš či nemáš je úplne bezpredmetné, terčom vtípkov ostaneš pokiaľ ho budeš vydávať ako alternatívu k autám z úplne iných tried či kategórií a jediným kritériom je vtedy cena. >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku