Novinky
Dixik2
4
Ještě je v tiskové zprávě uvedené,že bude nová metalická barva a to červená velvet.
Barry Lyndon
0
taky mohli vypustit fotky v té nové barvě, když je to jediná nová barva...
iudex
0
Jj, jediná viditeľná zmena a oni pustia fotky v starej farbe.
Googlit
0
Červená je ta nejhorší barva na focení aut vůbec, takže se ani nedivím.
Bože a kdy tam dají 7DSG a sladí ji řádně s motorem, aby to nebyla taková "utopie"??
2.0 TDI 110 KW 7DSG od 27KT/17
2.0 TDI 140 KW 7DSG od 32KT/17
2.0 TDI 140 KW 4x4 7DSG od 36KT/17
2.0 TDI 140 KW 7DSG od 32KT/17
2.0 TDI 140 KW 4x4 7DSG od 36KT/17
Jsou ty akustický skla
Souhlas, ale nechápu jednu věc. Do dvojkové Octávky se takto dala připlatit úplně všechna okna. Jmenovalo se to nějak jako SUNSAFEGLASS a stálo to asi 18 tis. Podle mě to byla super věc, která posouvala auto o čtvrt levelu výše. Nechápu proto, proč už to není možné připlatit ani u O3, ale dokonce ani u Superbu. Teď se to teda trochu vrací ve značně omezené verzi jen pro přední okna, což je slabota...
... jednu nevýhodu to teda mělo - pokovená meziokenní folie značně stínila signál gps.
... jednu nevýhodu to teda mělo - pokovená meziokenní folie značně stínila signál gps.
teda jeho spodnu cast som cakal uz kusok inu... ale tak skoda nemoze byt vw ani audi to to je jasne .... nejako to rozslisit treba a niekto musi byt aj ten druhy .. inak za mna superb je fakt ako celok rozhodne podareny celok .. co by za taketo nieco dal dnes citron alebo fiat ... superb je fakt trhak :yes:
za super příplatek 3700. Ale pouze pro kožené sedačky s ventilací za bratru lidových 58 000 Kč. Tak nějak soudruzi zapomněli že třeba VW či Opel to nabízejí kolem 10 000 Kč v základu bez kůže. Navíc ještě prodloužitelným sedákem a nastavitelným sklonem sedaku a to vše o třídu níž. Takže děkuji, nechci.
a je to vůbec k něčemu? Mně to připadá poněkud dekadentní >😁
Já jsem dneska přebíral auto a musím říct, ze je to hodně dobre. Fakt to pomáhá a nejvyšší intenzita je už na má bolavá záda dost citelná.
...ale porad to zevnitr vypada o tridu levneji nez z venku. A motory radeji nekomentuji.
Jsem zvědavý, jestli s tím interiérem něco udělá alespoň ten velký facelift příští rok. Minimálně ty holobytové výplně dveří se rozdýchávají fakt těžko...
Pokud jde o motory, nevidím v případě 2.0TSI problém, snad jen, že šestikvalt už začíná být poněkud oldschool....
Pokud jde o motory, nevidím v případě 2.0TSI problém, snad jen, že šestikvalt už začíná být poněkud oldschool....
....do Superbu narvat milion různých kurvítek, čalounění a elektroniky, ale pokud nebude mít pořádný motor, tak to pořád bude jen takový "kozí dech"... :-! Škoda jména... >😒]
Viem, na čo narážaš (absencia V6), ale v kontexte mainstreamovej strednej má Superb jeden z najvýkonnejších motorov. Superb 206 kW, Insignia 191 kW, Mondeo 176 kW, o Francúzoch s 1,6kami ani nehovoriac. Čakať šesťvalec je hrubo nereálne.
Čekat jo, koupit si podobně velké auto s V6 ale nereálné není >😁 >😁 A nemusí to být ani prémie, že >😁 😉
Porovnávat dnes motor v Superbu s ostatními podobně znásiněnými auty, je jak váhově porovnávat vězně z koncentráku... ;-\
jestli ti je 206 kw málo tak asi nejsi ženich pro supa. :-!
206 KW je určitě na pohodu na auto velikosti Supa, ale ono hodně záleží jestli to vytáhneš z oturbenýho vysavače nebo z třílitrový V6. Mezi tím je takový nepatrný rozdíl o velikosti Empire State Building >😁 😉 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Všechno je otázkou volby 😄
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Všechno je otázkou volby 😄
Jaké volby? Nejen že ani jedno z nich u nás není dostupné, ani jedno z nich taky není třída Superbu.
A navíc jsou to v kontextu střední Evropy spíš takový automobilový bizarre záležitosti. Možná s výjimkou Cadillacu, kde si netroufám soudit, by všechny ve srovnání se Supem tahaly za kratší konec. Včetně motoru. Ano, šestiválece jsou super, zejména ty z 21. Století (BMW), ale určitě bych nezatracoval tohoto 280 HP Superba- v podstatě v podmínkách ČR takový malý zjevení a dost možná nejlepší auto který tu za hodně dlouho vzniklo.
Jasně, Superb je vždy nejlepší. Mlátí v tom zadní náprava, plasty sou sotva průměr ale je nejlepší. A oturberná R4 s DSG porazí šestiválce s HDM.
Jak krásné musí být žít ve světě, kde nejlepší je škodovka a ostatní na ní nemaj. >😁
Jak krásné musí být žít ve světě, kde nejlepší je škodovka a ostatní na ní nemaj. >😁
1. Když uz 6 hrnek tak by si člověk mel pořídit skutečném, radové v prémii.
2. Ano, jsm srazí celkovou úroveň pohonu na úroveň tsi s dsg. Americký jsm jsou strašný.
3. Ta tvoje nabídka je dost obskurní - veterán s technikou z minulého století (Chrysleru), značka pro Číňany (buick) jejíž některý řešení jsou snad i pod úrovni Fabie - viz konec videa z kufru. Ale jinak jsou to cool ameriky. >😁
2. Ano, jsm srazí celkovou úroveň pohonu na úroveň tsi s dsg. Americký jsm jsou strašný.
3. Ta tvoje nabídka je dost obskurní - veterán s technikou z minulého století (Chrysleru), značka pro Číňany (buick) jejíž některý řešení jsou snad i pod úrovni Fabie - viz konec videa z kufru. Ale jinak jsou to cool ameriky. >😁
Smutné na tom všem je, že Superb již šestihrnek, jak se sluší a patří na takové auto, jednou měl, ale pod tlakem zelených ekofašistů z Bruselu se ho musel vzdát... ;-\
Super je na platformě MQB a pro tuto platformu jaksi v koncernu nic většího než čtyřválec není. A co v koncernu není nemůže tedy dostat.
Blbost, stačí se podívat do USA nebo do Číny, tam jsou šestiválce běžně v nabídce, viz americký/čínský Teramont/Atlas (auta na MQB), dávají tam šestiválce od 2.5 do 3.6 litru, v EU nejsou nikoliv kvůli výrobci, ale kvůli regulacím jak píše praděda.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jasně, V6 musí být jen prémie. Právě si vyhrál blábol roku.
Na Pentastaru není nic veteránského - chybí jen přímý vstřik a ten ne každý chce. Převodovka je 8.st ZF. Co se týče 300C.
Buick je legendární americká značka a LaCrosse je svébytný model , který nemá ani nic společnýho s Oplem. V USA je to něco mezi mainsreamem a prémií.
Jen aby sis ujasnil pojmy
😄
Na Pentastaru není nic veteránského - chybí jen přímý vstřik a ten ne každý chce. Převodovka je 8.st ZF. Co se týče 300C.
Buick je legendární americká značka a LaCrosse je svébytný model , který nemá ani nic společnýho s Oplem. V USA je to něco mezi mainsreamem a prémií.
Jen aby sis ujasnil pojmy
😄
Stejně tak můžu já popychovat tebe...
Jak krásné musí být žít ve světě, kde nejlepší je Cadillac a ostatní jsou šroty.
Jak krásné musí být žít ve světě, kde nejlepší je Cadillac a ostatní jsou šroty.
Jenže já nefandím jenom Cadillacu narozdíl od některých co mají jen tu Škodu.
Jinak byl sem včera na srazu veteránů a cca 30% aut ameriky a dalších 20% britské vozy. 10% ruské a 30% domácí produkce.
Je zajímavé že ty slavné vozy západu tvořily s bídou 10% a to krom pár mercedesů byly ještě všechno italské káry Ferrari, Fiat a Lancia
Jinak byl sem včera na srazu veteránů a cca 30% aut ameriky a dalších 20% britské vozy. 10% ruské a 30% domácí produkce.
Je zajímavé že ty slavné vozy západu tvořily s bídou 10% a to krom pár mercedesů byly ještě všechno italské káry Ferrari, Fiat a Lancia
A co prosím ty šedesát let staré auta vypovídají o autech, které jsou vyrobeny v roce 2017? ... To je jako kdybych hodnotil ekonomiku ČR v roce 2017 statistikami z roku 1940...
Jinak je vtipný, jak tu ukazuješ, že je lepší si koupit nějaký ty tvoje "ameriky", přitom se tu ani oficiálně neprodávají a pokud se tu už nějaká objeví, například ta tvá CTS, tak stojí mega a půl a to s jak jsi říkal "oturbeným vysavačem."
Dál je taky super jak opovrhuješ interiérem Superbu a místo něho doporučuješ Ford Taurus, nebo Chrysler 300, tam je ten interiér totiž přímo chuťovka...
Jinak je vtipný, jak tu ukazuješ, že je lepší si koupit nějaký ty tvoje "ameriky", přitom se tu ani oficiálně neprodávají a pokud se tu už nějaká objeví, například ta tvá CTS, tak stojí mega a půl a to s jak jsi říkal "oturbeným vysavačem."
Dál je taky super jak opovrhuješ interiérem Superbu a místo něho doporučuješ Ford Taurus, nebo Chrysler 300, tam je ten interiér totiž přímo chuťovka...
Cadillac tady i v Německu má ofiko prodejce, ale nevozí se tenhle motor, teda vozí ale v XT5. Takže není problém se domluvit na oservisování i u ofiko dealerů, technika je stejná, jen holt dovoz by musel být individuální.
A Ford, Buick či Chrysler není problém přivézt.
Takže V6 jsou, není potřeba brčet že nejsou, stačí si je vybrat a koupit.
A Ford, Buick či Chrysler není problém přivézt.
Takže V6 jsou, není potřeba brčet že nejsou, stačí si je vybrat a koupit.
Já teda pořád na tom interiéru nic tak špatného nevidím... Materiály jsou řekl bych naprosto ok, jen ty dveře, o kterých bych ale neřekl že jsou z laciných materiálů, jen nejsou tak moc členitý..
A kdy sladí přechod palubky do předních dveří? Autoři designu těchto dvou designů se buď neznali, nebo se neměli rádi.
A už je slícovaná kapota s předními blatníky?
Nejde si aspoň připlatit za větší zpětná zrcátka?
A už ta dvouválcová 1.4 přestala třepat podlahou - teda když běží v tom dvouválcovým režimu...
A už je slícovaná kapota s předními blatníky?
Nejde si aspoň připlatit za větší zpětná zrcátka?
A už ta dvouválcová 1.4 přestala třepat podlahou - teda když běží v tom dvouválcovým režimu...
Jediny co u sedacek uprednostnuji je z jakeho jsou materialu, davam prednost kozenym. 😄