Brněnský výrobce zemědělské techniky vedle traktorů nově pracuje i na armádní technice. Připravuje pásové i kolové vojenské vozidlo nebo vůz pro speciální síly.
Cesi uz fakt nie su schopny vyrobit nieco vlastne??? Tatra - karoseria DAF, Avia - karoseria Leyland, Zetor - karoseria Mercedes G, atd.... Za komancov ste vedeli robit vlastny dizajn, dnes to uz neviete?
To´s to trefil. ministr financí Slovák (chtěl by být premiérem), vlastníci Zetoru - Slováci. Vy nám pomůžete :-)
A právě ti komači na které se odkazuješ všechno zabili.
Na začátku 2. světové jsme vyráběli opravdu všechno (tehdy v Československu). Letadla, tanky, děla, všechno se stalo výzbrojí wermachtu a bylo toho opravdu hodně.
hele, komiku, u náklaďáku se cení jiné věci, než kabina , víme. Notabene u TATRY. A Avia má svou kabinu, jen jí vymyslel bývalý vlastník, Daewo, nikoli Leyland, víme. A G má smysl, ne že ne...
Copak se všechny tyto údaje nedočteš o všech srovnatelných výrobcích? Jsou to obyčejné technické parametry, které jsou zcela předvídatelné a na ochranu posádky či na možnosti taktického použití nemají žádný vliv. Nebo mají?
Bohužel přesně tohle Evropa a evropské armády nepotřebují. Používáme zoufale mnohou typů techniky, zcela srovnatelných parametrů. Každý výrobce si potřebuje nechat zaplatit vývoj. Tím se prodražuje každý nákup. Nemá to v ničem lepší parametry než CV90, ASCOD, Puma apod., ten KOT nemá nic navíc proti Panduru, Piranhe, Boxeru... Navíc je to tak, že když se AČR rozhodne pro kterýkoli ze zahraničních typů, vždy bude možné spíš větší než menší část výroby provést v Česku - viz právě CV90 i ASCOD.
To je zase snůška....
Zetor nemá trh omezený na Evropu. Stále má vazby na země bývalého SSSR a spřátelené země. Většina z nich je chudých a na zápaďácké zboží nemají. Nechápu spojitost s pásovými vozidly. Jo a doufám, že AČR si i přes Strnadovo lobování ASCODy nepořídí.
Nesmysl, vazby na státy bývalého SSSR jsou dávno pryč a jsou obsazeny jinými výrobci. Některé nástupnické státy mají docela rozvinutý zbrojní průmysl a techniku kterou vymýšlí Zetor vyrábějí levou zadní, konec konců do tendru na pásové BVP se přihlásili i Turci.