Ekonomika
dobrý motor, s tou miniváhou je to použiteľné už v základe. Mne sa celkom páči. Vadia mi iba prťavé kolieska, ktoré tomuto mini-dizajnu nesedia. Keby to malo väčšie kolesá a plastové lemy blatníkov a la mini, bolo by to žúžo. Nasjatý predok s maskou sa mi páči.
Jako vlastník Swift new 1 vyráběného v letech 2004 až 2010 musím říct že ten design se moc nepovedl. Nejlepší design měl dle mě swift mezi roky 2008 a 2010 po faceliftu, navíc měl tenkrát i super motory. Od té doby to jde s designem k šípku o motorech nemluvě. I podovozek je čím dál měkčí a méně "motokárový" jako měl původní novodobý swift. Dneska bych si radši koupil Toyotu Yaris 1,5l 😊.
ja to vidim podobne... tie predosle dve generacie swiftov bol krasne... ale toto najnovsie sa aj za mna vizazou az tak dokonale nepodarilo .. ;-\ zatial ale nerobme unahlene zavery ... pockam si na realne stretnutie ,,, ale uz z fotiek vidim iste disproporcie a akusi nevyvazenost hmoty a aj podivne zadne aj predne partie a az klaustrofobicky male zadne okna [odkaz] .. ohladom niektorych radoby stylovych ( v praxi ale skor gycovych ) detailoch uz ale radsej pomlcime uplne ... aj ta strecha akoby sa zrazu prudsie uz zvazovala smerom dole dozadu ... pricom predosly swift ju mal krasne rovnu ako nejaky mini cooper... proste pride mi to akoby take vajicko zrazu ... u predosleho swiftu som ale ten pocit vajicka nemal... asi to chce vidiet fakt nazivo ale zatial teda nejasam.. cakal som vizualne fakt vacsiu pecku a aj menej toho siveho plastoveho balastu na kasni... ale snad to nazivo bude lepsie :yes:
Dneska jsem si ho poprvé na živo prohlédl (dopoledne ještě neměli ceny, tak jsme se nemohli svést), ale to auto vypadá lépe než na fotkách. Máme doma dva předchozí Swifty, tak bylo porovnání snadné. Pravda je, že kola ve finále tak malá nevypadají, ze předu je to auto hodně široké na pohled. Kufr je větší, i dveře výrazně lehčí. I na podlaze je znát méně omezujících prolisů (snad to bude ku prospěchu věci). Jsem zvědav až se projedu a hlavně s tím litrem. V Balenu to je drak (bohužel cena nikoli). Ale je zajímavé, že si zatím nikdo nevšiml, že stojí úplně stejně jako Ignis! Tam bude hodně záležet na zákazníkovi, co si vybere. Swift bude pohodlnější a širší, ale i tak.. Jen nechápu, proč není 1,2 Elegance i s manuální převodovkou... A je pro mě trochu škoda, že druhá výbava nemá automatickou klimu, nebo že je odskok k Eleganci větší než jsem čekal.. Jsem zvědav na Sporta a zda současného Swifta někdy vyměním za nového...
Asi nerozumím... co není dostupné s manuálem?
Líbí se mi to... atmosferická 1,2 s 66kW a nízká hmotnost zní fakt zajímavě.
😄
Líbí se mi to... atmosferická 1,2 s 66kW a nízká hmotnost zní fakt zajímavě.
😄
napriek tomu ma verzia s manualom zrychlenie na urovni felfy s tazkotonaznou a slabou 55kw 1,6tkou .. ale inak na bezne jazdenie to uz bude dostatocne zive suhlas :yes:
Už jsem to pochopil.. jako manuální převodovka, v provedení Elegance, ale bez 4x4...
Asi bych mu to odpustil... zvlášť, když s tou podporou elektromotoru žere jako předokolka.
😉
Asi bych mu to odpustil... zvlášť, když s tou podporou elektromotoru žere jako předokolka.
😉
za mna radsej mild hybrid baleno... len skoda ze stoji uz tolko co ceed s gdi 😉
ked male auto od suzuki tak za mna uz radsej baleno ako tento kratucky swift :yes:
ked male auto od suzuki tak za mna uz radsej baleno ako tento kratucky swift :yes:
Baleno je fajn jen v nejvyšší výbavě (v těch nižších se mi nelíbí). Ale s hybridem, ale i s tím živým litrem stojí nesmysl... To raději S-Crosse (vím že tady v diskuzi se nelíbí, ale mě se líbí) 😄
Baleno stát plošně o 50 tisíc méně, bylo by zajímavé. Takhle ne.
Máš buď 1,2 elegance s CVT, nebo 1,2 4x4 elegance hybrid.. chtěl jsem tím říci, že by bylo fajn, kdyby byla i 1,2 Elelgance s manuálem (bez hybridu a bez 4x4) jako mezičlánek třeba za 340tis..
Ale jinak máš pravdu. Budu si to muset všechno nějak vyzkoušet >😁 Ještě že tady v okolí jsou hned dva dealeři.
Ale jinak máš pravdu. Budu si to muset všechno nějak vyzkoušet >😁 Ještě že tady v okolí jsou hned dva dealeři.
No nechoďme kolem horké kaše a přiznejme si nepříjemný fakt, že nová generace Swiftu je prostě po designové stránce mnohem méně povedená než ta předchozí. Za ten lán plastu za pidiokénkem v zadních dveřích by ten designér měl prostě dostat nafackováno! Vůbec tlouštka rámů oken a podivn klesající výška těch bočních je prostě sprasená... Obrovská škoda, vždyť současná generace byla tak sympatické autíčko...
P.S. "Výškově nastavitelný volant". To je fakt možné, že takto moderní auto má volant seřiditelný jen výškově, ale nikoliv podélně? Pokud je tomu tak, je to minimálně v Evropě (kde je spousta vysokých řidičů) neomluvitelný nedostatek! 8-s 😢 😲
P.S. "Výškově nastavitelný volant". To je fakt možné, že takto moderní auto má volant seřiditelný jen výškově, ale nikoliv podélně? Pokud je tomu tak, je to minimálně v Evropě (kde je spousta vysokých řidičů) neomluvitelný nedostatek! 8-s 😢 😲
Me se novy Swift libi. I pres to, ze design karoserie i interieru prodelal spise evoluci nez revoluci, tak jako celek na me pusobi novy Swift mnohem lepe, nez predchudce.
Ja jsem Swifta vzdycky uznaval jako levne a spolehlive auto, ktere ma smysl hlavne ve verzi 4x4 do horskych oblasti, kde nema mimo Pandu zadnou konkurenci. Ale s vyjimkou te uplne prvni hranate generace se mi nikdy nelibil, coz by byl pro me ve finale rozdilovy faktor mezi Swiftem a Pandou, kdybych chtel malou ctyrkolku. Novy Swift se mi ale libi a to dokonce tak, ze ho povazuji po Mazde 2 za druhe nejhezci male auto z Japonska. A hlavne... nejen ze je Swift poprve od prvni generace opet pekny auto, ale stale nabizi 4x4 s atmosferickym benzinem, ktery je mimochodem u Suzuki opravdu zivy a spolehlivy. Zatimco ten sasek ve svetru rozhodl nabizet novou Pandu 4x4 uz jen s dehtem nebo dvouhrnkem, coz ani jeden nejsou motory pro me. Takze za me Suzuki :yes: :yes:
Ja jsem Swifta vzdycky uznaval jako levne a spolehlive auto, ktere ma smysl hlavne ve verzi 4x4 do horskych oblasti, kde nema mimo Pandu zadnou konkurenci. Ale s vyjimkou te uplne prvni hranate generace se mi nikdy nelibil, coz by byl pro me ve finale rozdilovy faktor mezi Swiftem a Pandou, kdybych chtel malou ctyrkolku. Novy Swift se mi ale libi a to dokonce tak, ze ho povazuji po Mazde 2 za druhe nejhezci male auto z Japonska. A hlavne... nejen ze je Swift poprve od prvni generace opet pekny auto, ale stale nabizi 4x4 s atmosferickym benzinem, ktery je mimochodem u Suzuki opravdu zivy a spolehlivy. Zatimco ten sasek ve svetru rozhodl nabizet novou Pandu 4x4 uz jen s dehtem nebo dvouhrnkem, coz ani jeden nejsou motory pro me. Takze za me Suzuki :yes: :yes:
Tak jsem dnes nový Swift potkal poprvé na živo na silnici a musím říct, že to je ještě horší než na fotkách. Tmavě červená metalíza brrr. Rozpláclý předek a hlavně zadní C sloupek je designová tragedie, vypadá to hooodně lacině, toho plastu na měm je opravdu až moc.
Nevím, co chlapci v Suzuki hulí, ale je to síla. Co model to nejaký průser, vždy jde o nějaký detail, co k autu nesedí😒br />
Ignis - zadek vozu, hlavně k sobě nepasující světla s grafikou alá 90. Léta
Swift - přední světla a hlavně C-sloupek, to je děs
Baleno - celé auto, kdyby jen detail...
Vitara - ta se mi líbí celkem celá, jen grafika zadních světel by snesla vylepšení
S-cross - gril a přední světla... :no😒br />
Ještě že mají Jimny :yes:
Nevím, co chlapci v Suzuki hulí, ale je to síla. Co model to nejaký průser, vždy jde o nějaký detail, co k autu nesedí😒br />
Ignis - zadek vozu, hlavně k sobě nepasující světla s grafikou alá 90. Léta
Swift - přední světla a hlavně C-sloupek, to je děs
Baleno - celé auto, kdyby jen detail...
Vitara - ta se mi líbí celkem celá, jen grafika zadních světel by snesla vylepšení
S-cross - gril a přední světla... :no😒br />
Ještě že mají Jimny :yes:
4x4 nenabízejí jen automobilky, jejichž výrobky není radno kupovat. Ovšem to auto má jinou zásadní chybu - nemá pořádný vznětový motor. :no:
Jinak čtyřkolka s docela dobrou výbavou za necelých 330 tis. je docela bomba.
inak uz zaklad vyzera motoricky hodne pouzitelne .. tu swift isto opat zaboduje :yes:
Mimo jiné, ukázkově zoufalý příklad, jak "prakticky" schovat kliku zadních bočních dveří a přitom na ni vlastně upozornit mnohem víc, čili něco ve stylu, je to sice delší, ale za to horší cesta.
suhlas.. klucku chceli schovat pritom ju vlastne este viac zvyraznili a v tomto gycovom prevedeni ju bude vidno doslova z kilometra ... ja inak mam suzuki rad ale tu musim povedat ze z noveho swiftu nejak zatial nejasam.. cakal som fakt kusok iny level a nie taketo farebne vajce .. zlate baleno s vitarou a faceliftovanym S-crossom ci malym jimnym ... to su ozaj kusky ktore od nich uznavam ... ale inak stale tvrdim ze novy swift je predsa len dospelejsi ako vyvyseny ignis co je fakt uz podpasovka zvlast tie budiky v kabine a la taiwansky skuter to je vtip roka ... pritom bol by to az taky problem prevziat budiky povedzme z celeria a sirsie kola zo swiftu? isto nie ... ale hned by auto celkovo budilo lepsi dojem... ;-\ ach jo.. pritom sa necitim byt narocny zakaznik ... ale iste preslapy v mojom veku uz u aut neprekusnem ( uz nemam 20 ) a pozadujem uz istu exterierovu serioznost aj interierovu dostojnost
Ceny jinak nejsou špatný, už základní verze v pohodě použitelná. Pro ty, kdo to skutečně potřebují, je zajímavá cena čtyřkolky.
[odkaz]
...Se nelze divit, že se neprodává. Koukat se na tohle každé ráno chce odvahu >😁
you scary, man! >😁 souhlas :yes: s tím bych mohl jet nejen do kostela, ale přímo do zpovědnice. Jestli to pojede aspon tak dobře jak to nové Rio s 1.25 L ... tak mi ho zabalte prosím. 😉