Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Suzuki Swift odhaluje české ceny. Kolik stojí pohon 4x4?

David Bureš David Bureš 8. 6. 2017
32
43
Zobrazit náhledy (32)
suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely suzuki ceniky ceskytrh novemodely
Také nejnovější generace sviště je dostupná s pohonem všech kol, což v segmentu není běžné. Tvoří ji viskózní spojka připojující zadní nápravu.

Suzuki uvádí na trh nejnovější generaci malého modelu Swift, která se evropským zákazníkům poprvé ukázala na březnovém autosalonu v Ženevě. České ceny začínají na částce 259.900 korun za benzinový atmosférický čtyřválec 1.2 DualJet (66 kW) v kombinaci s pohonem předních kol a pětistupňovou manuální převodovkou. První exempláře auta už jsou u prodejců.

Základní výbava Comfort zahrnuje šest airbagů, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, manuální klimatizaci nebo rádio se čtyřmi reproduktory. Dále nechybí zadní sklopná sedadla v poměru 60:40, obrysová diodová světla, výškově nastavitelný multifunkční volant s koženým věncem, palubní počítač nebo elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka. Kola jsou v základu 15palcová ocelová, s ozdobnými kryty.

Druhý stupeň Premium za příplatek 21.000 korun přidává multimediální systém s příjmem digitálního rádia, zadní parkovací kameru, vyhřívaná přední sedadla, přední mlhovky nebo vyhřívaná zrcátka. Výchozí kola pak nahradí 16palcová z lehkých slitin.

V tomto případě je možné pro 1.2 DualJet dokoupit pohon všech kol, který pomocí viskózní spojky v případě prokluzu předních kol začne posílat sílu motoru i na zadní nápravu. Tato možnost přijde na 47.000 korun. Zájemci o silnější agregát zase mohou zvolit přeplňovaný tříválec 1.0 BoosterJet s 82 kW, který s manuálem a pohonem předních kol stojí 327.900 Kč.

Vrcholem je Elegance, u něhož si zákazníci mohou vybrat mezi automatickou převodovkou (CVT pro dvanáctistovku, šestistupňový automat pro litr) a mikrohybridním systémem. Pod zkratkou SHVS (Smart Hybrid Vehicle) se skrývá stop-start a zesílený startér-generátor, což je systém známý třeba z Balena.

Výbava pak v případě třetího stupně zahrnuje automatickou klimatizaci, bezklíčové startování, zadní diodová světla, elektricky ovládaná zadní okna, navigaci nebo elektricky sklopná zrcátka. Součástí této verze je i bohatá bezpečnostní výbava, jmenovitě adaptivní tempomat, automatické brzdění, varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu nebo sledování únavy řidiče.

Díky dvojici Baleno a Swift je Suzuki v segmentu malých aut v Evropě zastoupeno hned dvěma modely. „Svišť“ je s délkou 3.840 mm, šířkou 1.735 mm a výškou 1.480 mm (1.505 mm u verze s 4x4) ten menší. Proti Balenu je o 155 mm kratší a 10 mm užší, ale o 10 mm vyšší. Rozvor 2.450 mm je ve srovnání s Balenem o 70 mm kratší.

Suzuki Swift – české ceny nové generace
Motor1.2 DualJet1.2 DualJet1.2 DualJet
SHVS
1.0 BoosterJet1.0 BoosterJet
SHVS
Pohon4x24x44x44x24x2
Zdvihový objem [cm3]124212421242998998
Válce/ventily4/44/44/43/43/4
Největší výkon [kW/min]66/600066/600066/600082/550082/5500
Točivý moment [N.m/min]120/4400120/4400120/4400170/2000-3500
(160/1700-4000)
170/2000-3500
Převodovka5M (CVT)5M5M5M (6A)5M
Max. rychlost [km/h]180 (175)170170195 (190)195
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,9 (11,0)12,612,610,6 (10,0)10,6
Komb. spotřeba [l/100 km]4,3 (4,6)4,94,54,6 (5,0)4,3
Cena Comfort [Kč]259.900----
Cena Premium [Kč]280.900327.900-327.900-
Cena Elegance [Kč](359.900)*-392.900(403.900)*392.900
*údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Ada je zase tady
4x4 je normální a logické nabídka.
Ada je zase tady
| 10. 6. 2017
4x4 nenabízejí jen automobilky, jejichž výrobky není radno kupovat. Ovšem to auto má jinou zásadní chybu - nemá pořádný vznětový motor. :no:
Na živo hrůza
ericn
| 9. 6. 2017
Tak jsem dnes nový Swift potkal poprvé na živo na silnici a musím říct, že to je ještě horší než na fotkách. Tmavě červená metalíza brrr. Rozpláclý předek a hlavně zadní C sloupek je designová tragedie, vypadá to hooodně lacině, toho plastu na měm je opravdu až moc.

Nevím, co chlapci v Suzuki hulí, ale je to síla. Co model to nejaký průser, vždy jde o nějaký detail, co k autu nesedí:

Ignis - zadek vozu, hlavně k sobě nepasující světla s grafikou alá 90. Léta
Swift - přední světla a hlavně C-sloupek, to je děs
Baleno - celé auto, kdyby jen detail...
Vitara - ta se mi líbí celkem celá, jen grafika zadních světel by snesla vylepšení
S-cross - gril a přední světla... :no:

Ještě že mají Jimny :yes:
Avatar - Jaros71
Design
Jaros71
| 9. 6. 2017
Souhlas..
Design nic moc , přitom interier vypadá výtečně!
Yaaris by asi byl s atmosferou 1.5 lepší volba.
Toyota ten design nyní zvládá po letech lépe.
;-)
Avatar - euro89
Swift
euro89
| 9. 6. 2017
Me se novy Swift libi. I pres to, ze design karoserie i interieru prodelal spise evoluci nez revoluci, tak jako celek na me pusobi novy Swift mnohem lepe, nez predchudce.
Ja jsem Swifta vzdycky uznaval jako levne a spolehlive auto, ktere ma smysl hlavne ve verzi 4x4 do horskych oblasti, kde nema mimo Pandu zadnou konkurenci. Ale s vyjimkou te uplne prvni hranate generace se mi nikdy nelibil, coz by byl pro me ve finale rozdilovy faktor mezi Swiftem a Pandou, kdybych chtel malou ctyrkolku. Novy Swift se mi ale libi a to dokonce tak, ze ho povazuji po Mazde 2 za druhe nejhezci male auto z Japonska. A hlavne... nejen ze je Swift poprve od prvni generace opet pekny auto, ale stale nabizi 4x4 s atmosferickym benzinem, ktery je mimochodem u Suzuki opravdu zivy a spolehlivy. Zatimco ten sasek ve svetru rozhodl nabizet novou Pandu 4x4 uz jen s dehtem nebo dvouhrnkem, coz ani jeden nejsou motory pro me. Takze za me Suzuki :yes: :yes:
Chyba
silversurfer
| 9. 6. 2017
kdyz to foti teleobjektivem, tak je to cele takove splacle. Potkavam novy Scross denne v ulici a musim rict, ze se mi naopak hodne libi...