Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

The best...
_Teddy_
| 19. 6. 2017 11:16
Ako vravel Richard Hammond v GT: ak chcete najlepsiu MX5-ku, berte Abarth!
The best...
CrankyDude
| 19. 6. 2017 14:52
To je ten co obulil a spálil ve Schweitz auto za $1 mil? :-! No, kdyz to vravel....
Avatar - J@...
Ty řeči,
J@...
| 19. 6. 2017 11:25
že vás bude "šikanovat" 1,4 TDI jsou naprostý nesmysl, nebude vás šikanovat ani 2,0 TDI. Jen to nechce být příslušník generace, která si myslí, že se zrychluje pouze sešlápnutím plynu a že jezdit pod 2 tis. ot. je zcela normální.
Test jako dělaný pro Michala Fokta, nikdo jiný zde z redakce neví víc, a neumí jezdit s mx5 jako on. Při vší úctě k Tomášovi je to škoda.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 11:39
Psal to s nadsázkou, ale má pravdu. ;-)

Protože ta jednapětková MXka opravdu nejede. Kdejaké o trochu silnější auto tě opískuje kdykoliv. ;-)
Avatar - J@...
Ty řeči,
J@...
| 19. 6. 2017 11:42
Je fakt, že 2,0 je u mx5 ideál.
Avatar - Blue Sun
Ty řeči,
Blue Sun
| 19. 6. 2017 11:57
Co je to "o trochu silnější auto"?
Taková konstrukce věty přímo popisuje auto silnější, než ta patnáctistovka a tam by bylo dost divné, kdyby neuspělo...
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 12:27
Projeď se v tom autě a pochopíš to.

PS: S tou tvojí jednadvojkou jsi ovšem i proti slabé MXce bez šance.
Avatar - Blue Sun
Ty řeči,
Blue Sun
| 19. 6. 2017 12:32
Kdepak, aby jossalito uznalo chybu, to se nikdy nestane.
Namísto toho se opět pustí do osobních a hloupých útoků. Vskutku dospělé...
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 12:34
Promiň, ale jsi obyčejný pako. Takže s tebou taky tak budu diskutovat, jak chci já. :-!
Ty řeči,
wolff
| 19. 6. 2017 12:47
8-s
Avatar - Blue Sun
Ty řeči,
Blue Sun
| 19. 6. 2017 12:51
Diskutuj, já ti to velmi rád vrátím. I když... asi spíš ne, je to vlastně nuda.
Jsi děcko a ty mě vždycky baví jen chvíli.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 13:48
Jsi směšný, sám jsi usoplené děcko, ale vidíš je ve všech ostatních. :-!
Avatar - Charger
Ty řeči,
Charger
| 20. 6. 2017 11:01
Při vší úctě, buď jsi jel špatným kusem, nebo neumíš využívat točivý atmosférický motor, protože 1.5 jede v MX-5 velmi dobře, mnohem líp než kolik se zdá z papírových hodnot.
Avatar - Emel
Ty řeči,
Emel
| 19. 6. 2017 22:19
Tak snad nemusíme slovíčkařit, ne? Pokud vezmu jako dnešní základ nějaký kompakt s litrem kolem 80-90kW, tak "trošku silnější auto" je prostě nějaké 1.5EB nebo 1.4TSI.
Avatar - woody-alien
Ty řeči,
woody-alien
| 19. 6. 2017 23:04
No, on si nám tady jossalito tak trochu s tímhle výrazem zakličkoval, že. Nejprve nedefinované "trošku silnější", aby následně srovnávání se 150-170 koňovým autem střední třídy odbyl poukazem na zcela obyčejnou obchoďáckou Octávku a plynule přešel k šestiválcům, což přeci není nic vyjímečného. Čili se nám to "trošku silnější" jaksi úměrně s časem mění. Sám jsem zvědav, s čím se bude ta nebohá 1.5 atmo poměřovat zítra. :-)
Ty řeči,
Redmex
| 19. 6. 2017 13:45
Kedze nemam rad prazdne reci, tak tu je realita, ako ta 1.5 neide:

MX-5 1.5

vs Fabia III 1.2 tsi (kazdy predsa tvrdi, ze ta 1.2 ide ako drak >:D )
[odkaz]

vs Octavia III 2.0 tdi (kedze tdi je najviac)
[odkaz]

vs Golf VII 1.4 / 1.5 tsi (len tak pre srandu)
[odkaz]
[odkaz]

Tak neviem, na to ze neide, je mimo Gti / RS problem najst u beznej produkcie VW nieco porovnatelne co ide neide horsie. >:-[]
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 13:54
Vždy se dobře bavím nad tím, jak někdo vytáhne ňáký jalový tabulky a začne jima šermovat v diskuzi.

Milé děti, zkuste se v tom autě projet v běžném provozu a zjistíte to samé, co zjistil testér. Jednapětka prostě zoufale nejede a je tam spíš pro ostudu.

Právě v těchto situacích se krásně ukazuje, že se zdejší dikutéři dělí na ty, kteří v autech jezdí a znají je a pak na ty, kteří o nich z nějakých důvodů jen a pouze čtou... ;-)
Avatar - Blue Sun
Ty řeči,
Blue Sun
| 19. 6. 2017 13:59
Prostě se rovnou přiznej, že to neumíš. Ušetříš si další ztrapňování v téhle diskusi.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 14:02
>:D
Aha, takže zelený pako Polan, prohánějící Octavie TDI se svou dýchavičnou jednadvojkou, je ten pravej kadidát na to, aby mi něco radil?
To si myslíš, že tě já budu brát alespoň trochu vážně? Pro mě si obyčejný zelený pako, který by se mělo věnovat své práci a nežvanit za státní peníze každej den na internetových fórech. Ty jsi úplně zbytečná existence. :-!
Avatar - Blue Sun
Ty řeči,
Blue Sun
| 19. 6. 2017 14:40
Možná. Stále však mnohokrát lepší a užitečnější, než ty. :-)
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 14:44
Ty seš užitečnej leda tak sám pro sebe. :-!
Jinak jsi jen tupý zelený odpad.
Avatar - Pepek
Ty řeči,
Pepek
| 19. 6. 2017 17:38
Koukám, že pacient z Bohnic (jossalito) dostal zas k dispozici internet >:D >:D >:D
Avatar - Pepek
Ty řeči,
Pepek
| 19. 6. 2017 17:39
Koukám, že pacient z Bohnic (jossalito) dostal k dispozici internet >:D >:D >:D
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 17:50
A tys ošetřující lékař, že to tak víš? >:D
Avatar - Ozzman
Ty řeči,
Ozzman
| 19. 6. 2017 14:45
Ty jsi fakt chudák viď ? Navážet se do jeho garáže, takhle se chovají jen nejvíc zakomplexované dětičky..... Alespoň je vidět, jak tě to neustále dráždí, pokud má někdo jiný názor.. .ty musíš být na živo strašnej sympaťák >:D >:D
Avatar - wakantanka
Ty řeči,
wakantanka
| 19. 6. 2017 14:08
Nebudem sa hádať, pretože MX5 som nejazdil, ale technické parametre občas vedia napovedať. :-) A z týchto porovnaní minimálne vyplýva, že MX5 je v priemere o nejakých 200 kg ľahšia, teda čiastočne vie takto vykompenzovať neprítomnosť turba.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 14:17
A já se klidně hádat budu, protože tu jednapětkovou MX mám projetou. Prostě to nejede. Tečka, konec diskuze. Testér ten pocit popsal velice trefně.
PS: Poslední kabriolet podobného ražení, co jsem zkoušel, bylo Z4 28i, uklidním tě, ten (dle mých požadavků) taky nejede. :-!
Avatar - skejpa
Ty řeči,
skejpa
| 19. 6. 2017 14:53
Žádná atmosféra nejede, když jí nevytočíš (řečí motorů o objemu pod 2 litry). To, že si s tou MX-5kou jezdil jako s naftovým motorem ještě neznamená, že je to pomalé auto. Jasně, není to trhač asfaltu ale reálně zase tak pomalá není. Možná se ti prostě jen pocitově zdá, že nejede ale ona ve skutečnosti celkem jede :-)
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 15:08
Proboha! Je to vcelku obyčejná jednapětka. Čekat od ní nějaký dramatický výkon nejde a taky se to potvrdí, když si to auto člověk projede. Je jedno jak a co řadíš, prostě tam není ten výkon (krouťák), ani papírový, ani reálný na silnici.

Tady se vůbec nic nezměnilo, každej chytrej jak atlas hub, každej má ("diskuzně") projetý kdejaký supersport, ale jak přijde na popis relity, tak tu místní pseudoznalci začnou leda střečkovat. >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
Ty řeči,
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 15:22
No hele Josefe, spousta lidi tvrdi, ze ta 1.5 je svymi vlastnostmi v kontextu dnesni doby dost neobycejna. Jinak by me zajimalo, kde jsi jo projel - sehnat nejakou totiz byl takrka nemozny ukol. Vsude meli dvoulitry
Avatar - skejpa
Ty řeči,
skejpa
| 19. 6. 2017 15:25
Můj kamarád v Pardubicích má dvoulitrovou novou MX-5ku a tvrdil mi, že 1.5ka vůbec nejela zle, takže mě tady připadá, že nás pan Josef spíš lakuje.
Avatar - Ozzman
Ty řeči,
Ozzman
| 19. 6. 2017 15:28
Pak z něj vyleze, že jel nějakou 1.5tku z 9Otek s kdovíjakou minulostí.... Vždyť jen útočí a slušně neumí diskutovat >:D >:D To ho neznáte? >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
Ty řeči,
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 15:31
Tak pan Josef je mistni znamy provrzenec koncernu :-) 1.5 pry jede vyborne, mnoho lidi rika, ze ND je lepsi s 1.5 nez dvoulitrem. Navic se da pomerne snadno dostat na 150-160 koni ,to uz jsou devadesatky jak vysite.
Avatar - Ozzman
Ty řeči,
Ozzman
| 19. 6. 2017 15:32
Koncern nekoncern, jde o jeho chování. Vím, že inklinuje kamsi směr ojeté Audi, nebo jsem něco takového kdysi zaslechl, ale reálně se tu naváží do lidí osobně i profesně...
Avatar - wakantanka
Ty řeči,
wakantanka
| 20. 6. 2017 08:37
Ale tak jasne, ak presadneš do niečoho podobného z 300+ koňového 6 valca, tak to máš pocit že to fakt neide. :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Ty řeči,
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 14:10
Ty seš zase opačný extrém, že? :-)

Tak tady máš něco na uklidnění, jak dopadají Octávky, když chtějí závodit s Miatama.
[odkaz]
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 14:16
A tak dopadají jako Octávky? Nebo tak dopadají spíše řidiči, kteří to s volantem - tak nějak - neumí?
Ty řeči,
CrankyDude
| 19. 6. 2017 14:55
Ale na tu 40 zpomalil docela rychle, sice přes vyschlý potůček...ale přece... >:D
Ty řeči,
wlken
| 19. 6. 2017 14:31
Realita je taková: MX-5 1.5 má zrychlení z 60 na 120 kmh za 7,3 sekundy (klasická zrychlovačka na konci obce)

Octavia 1.4 tsi - 8 sek
Octavia 1.8 tsi - 7 sek
Octavia RS 230 - 5 sek

Takže když vezmeme nabídku motorů v současné oktávce, tak jediný motor, se kterým bys tu "neskutečně slabou" MX-5 s klidem předjel je RS, s 1.8 118 kW by ses před ní dostal tak po kilometru...
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 14:40
Kdyby to v realitě bylo tak, jako to máte v těch tabulkách... to by vám to potom sedělo...

Jenže, klasická "zrychlovačka" na konci obce vypadá asi tak, že se celou dědinu za někým vlečeš, a ten pak zrychlí tak na sedmdesát či osmdesát a než se ti otevře nějaký okno v protisměru tak čekáš. Až a jestli se dočkáš, máš plný ruce práce, abys vyhonil otáčky někam, kde budeš mít k dispozici nějaký výkon a mohl pořádně zrychlit.
Ale to tam nesmí být kopec, protože ta jednapětka je do kopce neskutečně zdechlá a absolutně ji chybí pružnost, cesta nesmí být hrbatá a děravá a pak tedy můžeš očkávat nějaký úspěch.
Kdybych si to sám nezkusil, tak bych tomu nevěřil... ;-)
Avatar - Blue Sun
Ty řeči,
Blue Sun
| 19. 6. 2017 14:42
Proč nám neustále musíš dokazovat, že fakt ani trošku neumíš řídit?
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 14:43
Tak jako ty, to opravdu řídit neumím. >:D :yes:
Ty řeči,
wlken
| 19. 6. 2017 14:44
Pro tebe podřadit znamená "plný ruce práce" ?:-)
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 14:45
Ale kamaráde, tohle fakt není Playstation... ;-)
Ty řeči,
wlken
| 19. 6. 2017 14:55
Nemusíš kopat jak malé děcko, prostě jsi napsal blbost a teď se to snažíš nějak zakecat. Faktem je že MX-5 1.5 "neopráší" každé běžné silnější auto, z nabídky oktávek (což se dá považovat za běžné auto) je to pouze RS, čili to zvládne auto běžné velikosti pouze s motorem 200 koní a víc. A to s tím kopcem je už úplný nesmysl, neovládáš základní znalosti fyziky.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 15:01
Co vidím, tak jako malé děcka se mi tu snažíte okopávat kotníky akorát vy. >:D

Kdyby se tu měli bavit jen lidi, co to auto mají projeté, tak jsme v diskuzi tak čtyři a úplně v klidu. A nebyl by tu ani jeden z těch linkovačů tabulek. Toliko k realitě.

Faktem je, že 1.5 nejede, což zmiňoval trefně i testér a já mu dávám za pravdu. Prostě to tak je. A vy se tady klidně opupínkujte, ale tu krutou silniční realitu slabé MXky nijak neovlivníte.
;-)
Ty řeči,
wlken
| 19. 6. 2017 15:21
[odkaz]

[odkaz]

nebo máš pocit že je to fake a výsledek nějaké miata konspirace?:-)
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 16:40
>:D
Ne, video fake rozhodne není. Ale je to z Holandska. Pokud bys tam někdy byl, věděl bys, že je to placka bez kopců.
A jak už jsem psal, zkus si to projet u nás, kde nějaký kopce máme a teprve potom zažiješ tu realitu jako já. >:D

Chlapci, nepřestáváte mě bavit! >:D
Nikdo z vás v tom nejel, ale každej z vás má jasno o tom, jak já kecám. Zoufalci. :-!
Ty řeči,
wlken
| 19. 6. 2017 17:00
To co si zažil je jenom subjektivní pocit. Pokud mají dvě auta stejné zrychlení na rovině, tak ho mají stejné i v kopci.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 17:07
Vím co jsem zažil. Celou dobu tu o tom píšu, že to NEJEDE!

Tabulkama tu šermujete vy a proto se směju. >:D
Ty řeči,
wlken
| 19. 6. 2017 17:15
Dle dostupných videí to při okreskových rychlostech jede stejně jako 150-170 koňové auto střední třídy, protože o půlku menší hmotnost, o 20% menší odpor vzduchu a o 15-20% lehčí převody.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 17:32
A to je obyčejná octavia TDI. Nebereme li v potaz vlastnosti podvozku.
Tedy v podstatě obyčejné auto kdejakého obchoďáka, kterých jsou na cestách mraky.

A promiň, ale takhle výkonné auto já považuji za zcela obyčejné. Nic víc.
Jakýkoliv moderní šestiválec je o dimenzi dál.
Avatar - _Karel_
Ty řeči,
_Karel_
| 19. 6. 2017 18:11
Tak tos měl říct, že to svý neustálý "vůbec to nejede" vztahuješ k modernímu šestiválci. Což je v benzínu nějakých 250kw. Tak seš holt zkušenej praktik, co na to říct, prostě borec, frajer. :yes:
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 19:17
Ne, vztahuji to ke zcela běžné zastoupeným vozidlům na našich cestách.
Šestiválce opravdu nejsou ničím výjimečným. Že je vy, je považujete za něco extra, či snad něco nedosažitelného, to je vaše realita - váš problém.
Avatar - _Karel_
Ty řeči,
_Karel_
| 19. 6. 2017 19:32
Nevím, zda se tu najde někdo, kdokoliv, kdo pochopil, co se snažíš říct.
Je nad slunce jasné i úplnému idi.otovi, že tenhle prcek s atmo čtyřválcem za tři čtvrtě míče nemůže jet podobně v porovnání s moderním šestiválcem (dostupným jen v prémii). Ale věřím, že takovouhle banalitu jsi nám sdělit nechtěl. To, že ty jsi zvyklý na daleko silnější auta, tím ses taky určitě chlubit nechtěl, protože jsi přirozeně skromný. Že bys nepochopil, že smysl toho auta není v absolutní rychlosti, tomu taky nevěřím.
Kde je tedy pointa?
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 19:58
Pointa je jasná snad každému idio-tovi. Jednapětka nejede.

Stejně jsem tu psal u představení Toyobaru, sklidil jsem stejný "úspěch", až po čase sem pár a časem jeste více lidí napsalo, že je to auto nejde.

Takže já si počkám, až přijde ten čas. A on přijde, kdy ostatní prozří. Třeba až a jestli si to auto sami projedou. >:D
Avatar - _Karel_
Ty řeči,
_Karel_
| 19. 6. 2017 20:21
Asi je vhodný si vše zasadit do souvislostí. On ani ten šestiválec s 250kw nejede. Když ho srovnám s nějakým dvanáctiválcem Ferrari. Ale kdo by to dělal, že? A kdo by srovnával Mx-5 s šestiválcem? No, někdo se našel.
Mx-5 s 1,5 bude na okruhu zdechlina. Ale někde na zatáčkovité okresce (kam daleko spíš patří) může někomu i tak zpotit záda.
Tvoje "Jednapětka prostě zoufale nejede a je tam spíš pro ostudu." je hloupý machrování.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 20:28
To je tvůj pohled.
Má realita je taková, že když každej den jezdím se svým autem a pak sednu do takový jednapětky, tak prostě sedím v autě co nejede.
Nic víc v tom není.

Problém je, že tohle není jediné auto, ale to, kterým jezdím každej den. Na blbnutí mám zase jiné. A to už pak fakt nemá smysl nic psát. O to víc tobě. >:D
Avatar - Pepek
Ty řeči,
Pepek
| 20. 6. 2017 07:06
Jossalito, tak už aspoň všichni víme s čím se léčíš v Bohnicích!! Jasná Schizofrenie ......
V kolika asi tak autech denně děláš brm brm????
:-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Ty řeči,
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 15:26
To je spise dalnicni realita. Me na tech slabych autech se schopnymi podvozky a brzdami velmi bavi, jak jim realne na okresce nelze ujet klidne s dvojnasobnym vykonem :-) Overeno jiz mnohokrat.
Avatar - skejpa
Ty řeči,
skejpa
| 19. 6. 2017 14:55
Tak když to víte, tak se naučte podřazovat :-!
Ty řeči,
Redmex
| 19. 6. 2017 16:52
To snad ani nepotrebuje komentar.

Este ma pouc, ktore ze to auto v cenovej kategorii MX-5 1.5 ma tu tvoju pozadovanu pruznost a nie je do kopca neskutocne zdochle?
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 17:40
A zase ty prachy.

Je mi to jedno.
Já jen napsal, že jednapětka nejede a spousta plakátových kovbojů se tu může zvencnout.
Chlapci, váš problém.

Ale to auto stejně nepojede, ani když ho tu do krve budete obhajovat. Sundejte klapky z očí, začněte myslet.
Ty řeči,
Redmex
| 19. 6. 2017 19:20
Cize prachy nie su podstatne, takze ak napises: "auto XY nejede", tak je to myslene v absolutnej rovine, chapem to spravne?

Stale si mi ale nepovedal ake auto uz podla teba ide! Vieme len, ze Mazda MX5 a BMW Z4 28i to nie je.
Avatar - _Karel_
Ty řeči,
_Karel_
| 19. 6. 2017 19:37
Tak Z4 28i se stovkou za 5,7......... to bych sem netahal, to fakt nejede >:-[] ;-)
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 20:04
Chlapci, pokud jste odsouzeni jezdit jen s čtyřválcem, tak mě nemáte šanci pochopit.

PS: Třeba takový Jaguar Convertible jede velmi slušně. ;-)
Avatar - Skipper
Ty řeči,
Skipper
| 19. 6. 2017 20:40
Ale prd, Jaguar Covertible který? Protože spousta kabrioletů od Jaguaru taky ,,nejede,,. Čím vlastně jezdíš Ty? Mimochodem, pokud je to VW, tak mu děláš asi stejnou službu, jako Kharl dělá elektromobilům.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 21:06
VW jsem nikdy neměl, nemám a dá li bůh, nikdy mít ani nebudu. :-!

Samozřejmě mám na mysli současný F-Type.
Ty řeči,
BoboDK
| 20. 6. 2017 09:39
Zaprasit celu diskusiu s tym, aby si v konecnom dosledku zdelil ze atmosfericky R4 1,5 nejde v porovnani s preplnanou 3,0 V6 .... to je vykon hodny skutocneho majstra, ale verim, ze si na seba hrdy, ako si to tu celemu diskusnemu osadenstvu vysvetlil 8-s
Avatar - Beefcake
Ty řeči,
Beefcake
| 20. 6. 2017 12:54
Vykon hodny Jelita.
Avatar - Emel
Ty řeči,
Emel
| 19. 6. 2017 22:31
118kW měla 1.8TSI možná v minulé generaci.
Ty řeči,
CrankyDude
| 19. 6. 2017 11:42
:yes: pro benzínový motor platí 3 pravidla: točit, točit a točit. ;-)
Avatar - J@...
Ty řeči,
J@...
| 19. 6. 2017 11:52
No jo, ale to není závada, jak se dnes mnozí domnívají. ;-)
Ty řeči,
CrankyDude
| 19. 6. 2017 14:43
Pochopitelně. :-! Ještě, že jsou i taková "autíčka" : [odkaz] baf :-! baf :-!
Avatar - skejpa
Ty řeči,
skejpa
| 19. 6. 2017 15:01
Pro Josalita to je závada. Proto mu taky vyhovuje testování na auto.cz, kde se testuje pružné zrychlení na pevný převodový stupeň. Hezky to vystihla tabulka, kterou sem dal někdo pár příspěvků nademnou. Dovolím si z toho vytáhnout pár čísel ze srovnání Mazda MX-5 1.5i (131 koní)vs Škoda Octavia 2.0TDI (150 koní):
pružné zrychlení z 80 na 120 na 4. převodový stupeň 8,1 vs 7,3 (vteřin)
pružné zrychlení z 80 na 120 na 5. převodový stupeň 11,3 vs 10 (vteřin)
pružné zrychlení z 80 na 120 na 6. převodový stupeň 16,6 vs 12,5 (vteřin)
jeden by si mohl myslet, jak je to auto pomalé... ale
pružné zrychlení z 80 na 120 na libovolný převodový stupeň 5,4 vs 5,9 (vteřin)

A o tom to je. Atmosféra jede, jen se musí točit. Což někdo nedělá a svádí to pak na motor. Přitom za to může ten článek mezi volantem a sedačkou :-)
Avatar - Tiburon
Ty řeči,
Tiburon
| 19. 6. 2017 15:37
jenomže slaboučkej atmosférickej motor prostě nepojede, ať ho kdo točí, jak chce, doby benzínu E2 jsou nenávratně pryč...
Ty řeči,
wlken
| 19. 6. 2017 16:04
V lehkém autě a s lehkýma převodama pojede velice slušně.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 16:43
Ne, nepojede.

Ale pokud je tvá realita v tvém autě obyčejný čtyřválec, tak docela chápu i to, že budeš považovat jednapětku za kdoví jaký žihadlo. >:D
Ty řeči,
wlken
| 19. 6. 2017 17:02
Ne,mám doma dva šestiválce, jeden má 170 koní a druhý 200 koní, s tím jedním bych MX-5 s 1,5 nejspíš nepředjel,s tím druhým tak tak.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 17:10
A to je co za chcíplotiny?
Já mám doma taky šestiválec, ale ten má o sto kolbyl víc.

PS: poslední šestiválec co jsem měl a měl 170 koní, byla Vectra, ale to je už víc jak 20 let!
Ty řeči,
wlken
| 19. 6. 2017 17:17
A jakou to má souvislost s tím o co se přeme? Jo aha, žádnou, nemáš argumenty a tak útočíš a obracíš řeč jinam:-)

EDIT: A pokud máš tu drzost porovnávat JAKÝKOLIV šestiválec bez ohledu na jeho objem, tak se asi fakt nemáme o čem bavit.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 17:23
No, tak máš doma sbírku starých vrán.
A co já s tím?
To je snad tvůj problém, ne?
Avatar - Tiburon
Ty řeči,
Tiburon
| 19. 6. 2017 17:28
Hlavně neexistuje žádnej důvod, proč by měl šestiválec jet líp než čtyřválec.
Avatar - Tiburon
Ty řeči,
Tiburon
| 19. 6. 2017 16:52
Měl jsem Megane Cabrio s motorem F7R (2.0 16V jako v Cliu Williams) a to bych bral do takového auta jako úplnej základ a to byl starej motor nesvázanej Euro normama, takže reakce na plyn okamžitá.
Ty řeči,
jossalito
| 19. 6. 2017 17:00
Nelži tu.
Nikdy jsem zde nehoroval za měření pružného zrychlení na konkrétní stupeň. Kritizoval jsem to zde odjakživa.
Ale chápu, když už nevíš kudy kam, tak začneš lhát.

To je vám podobný.
Avatar - Blue Sun
Ty řeči,
Blue Sun
| 20. 6. 2017 09:29
To víš, zkouší to tvým jazykem, abys mu třeba taky konečně rozuměl, lháři.
Avatar - Enthusiastic.driver
Ty řeči,
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 13:07
Tys ale tu větu vytrhnul z kontextu. V testu je psáno, že tě 1.4 TDI bude šikanovat při ležérním stylu jízdy a s tím u 1.5 nelze než nesouhlasit, protože to je motor, který jede až nahoře.
Ty řeči,
Redmex
| 19. 6. 2017 13:30
Ak pojdes lezerne, tak ta predsa bude ta 1.4 TDI sikanovat aj keby si sedel v Audi RS6, nie?

Ak ale vodic Mzdy ked normalne podradi a prida, tak aj ta 1.5 bude dynamicky na urovni 2.0 tdi. Nejak mi unika pointa. Lezerna jazda predsa neznamena, ze vodic je uplne neschopny podradit az to bude chciet!
Avatar - Enthusiastic.driver
Ty řeči,
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 14:12
Berete to moc doslova. Spousta lidí používá kabriolet k uvolněnému ježdění a točit motor do červeného nemají v oblibě... Ta věta zkrátka říkala, že s 1.4T ve Fiatu se jim bude žít mnohem lépe. Nehledal bych za tím žádné konspirační teorie.
Avatar - Blue Sun
Ty řeči,
Blue Sun
| 19. 6. 2017 15:34
No, na druhou stranu, není konkurentem té turbínky spíš už dvoulitr? Nakonec, i podle testu je do dvou tisíc fiatí turbínka mrtvá, takže točit se musí obojí.
Ty řeči,
Redmex
| 19. 6. 2017 16:40
Ja samozrejme nerozporujem, ze turbo bude zivejsie a celkovo bude uzivatelsky privetivejsie pri nejakom beznom presune (aj na tu peknu okresku sa treba nejak dostat, ze :-) )

Vadia mi tieto kecy, ako to neide a ze bude brzda.
Nebude! Samozrejme ako klasicke atmo motory z 90. rokov sa citi dobre v pasme ~2500 ot. pre bezne jazdenie, ale ma krasne poskladane prevody, takze sa nebude zbierat z tych otacok uplne inak ako nejake bezne 100 konove auto co sa asi snazili poniektory naznacit (vid Fabia 1,4 tdi). Dokonca lepsie ako nejaka 1.2 T z beznych cruising otacok (~1700 alebo kolko to je)

Kto s tym bude jazdit v 1500 otackach ako s velkou atmosferou a nepodradi, tak bude sklamany ale je to skor jeho chyba.

PS. tykajme si na webe ;)
Avatar - J@...
Ty řeči,
J@...
| 19. 6. 2017 13:35
1,5 možná, ale je potřeba mít na paměti, že s 1,5 atmo se i při ležérní jízdě prostě pod nějaký 2,2 - 2,3 tis. otáček prostě nejezdí /pokud ji nechceš mít zakarbonovanou a zdechlou/.
Avatar - Enthusiastic.driver
Ty řeči,
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 14:14
viz, o jeden post výše. :-) Jinak je ta 1.5 podle všeho super. Já bohužel 1.5 nejel, ale Ondra Chamilla z ní třeba byl velmi nadšený - popisoval, že se to chová jako motor z 90.let se spotřebou dieselu :-)
Ty řeči,
CrankyDude
| 19. 6. 2017 14:47
Ještě chybí "a s cenami za benzín do roku 1973" 8-s
Avatar - Emel
Ty řeči,
Emel
| 20. 6. 2017 08:44
Už jsem si kolikrát říkal... nečti komentáře, dokud nedočteš vlákno, třeba už někdo napsal to samý... ach jo :-)

1.5 nevím, možná kdyby udělali nějakou Petrolhead edici bez asistentů a se samosvorem... ale spíš ne.
Avatar - Emel
Ty řeči,
Emel
| 19. 6. 2017 22:23
To je prostě tím, že jsi to neocitoval celé.

Jenže když nechcete sportovat, můžete s fiatem jezdit ležérně, aniž na vás budou blikat dieselové passaty. Na to u MX-5 zapomeňte. V ní vás při stejném jízdním stylu budou s trochou nadsázky šikanovat i řidiči trojkových fabií 1.4 TDI.

Z toho je snad jasné, co chtěl autor říct - dokud budeš auto držet pod krkem, tak je všechno v pořádku. Jakmile se ale zapomeneš a pustíš se do předjíždění na pětku, tak je ve výhodě Fiat. Sám si můžeš rozhodnout, jestli ti takové chování vyhovuje nebo ne, ale já vím moc dobře o čem autor píše.
Avatar - KANKUNEN
Tak u auta pro zábavu řešit krouťák takovým způsobem se neho
KANKUNEN
| 19. 6. 2017 11:40
Stejně ideální je dvoulitr, který má síly na lehké auto dost a pod 2000ot není mrtvý.
Avatar - JirkaV8
Tak u auta pro zábavu řešit krouťák takovým způsobem se neho
JirkaV8
| 20. 6. 2017 14:02
super druh odreagování a zábavy :yes: :-)
Hm
comper
| 19. 6. 2017 11:56
No ze bude fiat vymaklejsi a drahsi sa dalo cakat, ale zamrzi ze neponuka silnejsi motor ako mazda ked uz ma to turbo, trochu poladit ho mohli. Jasne toto nie je auto primarne o vykone, ale bol by to dobry argument preco vziat fiat.
Hm
Arese
| 19. 6. 2017 12:05
Ty fakt neznáš verzi Abarth? :-)
Hm
comper
| 19. 6. 2017 12:10
Ty neznas aky ma vykon? 10 koni plus, to je nejaky rozdiel? Aby to stalo za rec mal by mat aspon takych 200 koni, inak je to len o chlp lepsie proti mx5 2.0
Hm
Arese
| 19. 6. 2017 12:46
No já vím, že má 125 kW, tj. 170 k, což je myslím pěkný nášup a pro tak lehkou zadokolku naprosto dostatečné. A navrh k tomu dostaneš ještě výfuk s fantastickým zvukem, matově černou kapotu a další lahůdky. Holt nesmíš hned věřit všem údajům, které autor v článku na auto.cz plácne. Stačí se podíval na oficiální stránky Abarthu! :-)
Hm
comper
| 19. 6. 2017 13:14
Nehovorim ze je to malo na take auto, ale zeby z toho bol niekto odvareny... Topmodel celej znacky by si zasluzil viac.
Avatar - Ozzman
Hm
Ozzman
| 19. 6. 2017 14:52
Odvařený.... tak myslím, že dost lidí by to překvapilo, co taková "hračka" umí.... Je to lehoučké... a k odvaření nepotřebuješ 300 koní na papíře....
Hm
_MT_
| 20. 6. 2017 13:54
Což nic nemění na tom, že si nejeden nadšenec sliboval od Abarthu víc. Že konečně bude "MX-5" z továrny s výkonnějším motorem.
Hm
wlken
| 19. 6. 2017 12:30
Vzhledem ke své váze okolo tuny jede F124 i výkonnější MX-5 podobně jako 200 koňové auto běžné hmotnosti, z 0-100 za 7,5 sekundy je podle mě na levný sporťák dostačující
Barchetta
starý_kluk
| 19. 6. 2017 11:58
Je jen škoda, že Fiat nepropagoval dostatečně svou milou Barchettu a bez náhrady zastavil její výrobu. Jízdní hraní si s předním pohonem s motorem napříč má svá jiná kouzla než klasická koncepce. Té se obecně přeci Fiat dlouho držel, až na Auto Bianchi ještě pod vedením Dante Giacosy vypiplal přední pohon s motorem napříč, aby pak hned s typy Fiat 127,128 triumfoval Vozy roku v době, kdy to mělo ještě technickou cenu.

Poznámka - překlep v článku: Togliatti.
Podélné místo
starý_kluk
| 19. 6. 2017 12:06
- vyzkoušel jsem a nepřijde mi malé. Nakonec podélné míry zde v článku to potvrují. Vlez do auta a výlez z něj je samozřejmě obtížný jako do a z každého správného nízkého roadsteru :-).
Délka sedáku přes 600 mm bude asi překlep - má být zřejmě přes 500 mm.
Podélné místo
wlken
| 19. 6. 2017 12:21
Já ty nářky na nedostatek místa taky nechápu - mám 180 cm a v áčkové MX-5, která je ještě menší sedím tak, že mám za sedákama 10-12 cm..Možná proto že sedím tak jak se má a ne v pololeže s propnutýma loktama..
Avatar - Enthusiastic.driver
Podélné místo
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 13:11
To ti musí hlava trčet půl metru nad rám, ne? Jinak NA na tom s místem není oproto ND nikterak zle.
Podélné místo
wlken
| 19. 6. 2017 13:42
Překvapivě netrčí,ani se nedotýká střechy:-) Za sedačkou mám 10 cm, když ji posunu víc tak už musím mačkat spojku špičkou a natahovat se po řadičce, ruce mám pokrčené tak jak mají být, ne natažené jak bývá často vidět...
Avatar - Enthusiastic.driver
Podélné místo
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 14:15
Tak to mi není jasné, jakou máš tělesnou stavbu. Já mám 180cm, Sedadlo mám úplně nadoraz a stejně musím sedět podkopnutý, abych netrčel ven :-)
Podélné místo
wlken
| 19. 6. 2017 16:00
Nohy krátké nemám,aspoň podle tabulek ne:-) Když dám sedačku úplně dozadu tak nedosáhnu na pedály:-)
Avatar - iudex
Podélné místo
iudex
| 19. 6. 2017 13:10
Záleží na Tvojich rozmeroch. Mne s mojimi 193 cm trčala hlava nad úroveň rámu horného okna, radšej som sa ani nepokúšal zatvoriť strechu. Tých 180 cm bude také maximum na pohodlné vlezenie sa.
Podélné místo
starý_kluk
| 19. 6. 2017 14:29
A to byl sedák už nejníž?
Avatar - iudex
Podélné místo
iudex
| 19. 6. 2017 16:40
Keby bol úplne hore, možno by som videl ponad rám okna. Taká obdoba kokpitu Peugeotov. >:D
Podélné místo
webpaja
| 19. 6. 2017 16:44
BTW, i ta stříbrná F124 sluší :yes:
Avatar - Emel
Podélné místo
Emel
| 19. 6. 2017 22:36
Nebo jak měl Renault Spider tu štěrbinu... ne tuhle, jinou...
Avatar - 3_diamanty
Podélné místo
3_diamanty
| 19. 6. 2017 15:52
tieto vozy su skutocne len pre konfekcne postavy... ja som sedel v druhej generacii v MX5ke na jednom starsom autosalone u nas v ke ( ked este boli take tie lokalne 2-3 dnove vystavy aut u nas pri "blsaku" roky dozadu ) ... a skoro som sa do nej nezmestil a to mam 75kg a 177cm vysku teda docela klasicke rozmery.. po nasadnuti som ale mal pocit ze je to uzke a male a ram okna som mal len tesne nad hlavou ... neviem ako tato nova MX5ka ( asi uz bude kusok vacsia ako tie starsie ) ale tieto vozy su proste fakt "nadoraz" ( aj barchetta bola malicka .. v podstate este mensia ako tento novsi spider ) ... tu v tychto kabriach mas este menej miesta ako v nejakom tom minivoze matize kde sa voci MX5 citis zrazu ako v nejakom priestornom MPVecku ...
Podélné místo
starý_kluk
| 19. 6. 2017 16:17
Mám podobné cm i kg a nemohl jsem si naříkat. Není možné očekávat, že tam bude místa jako v kavárně - je to malý radster takového anglického druhu, kde má mít člověk pocit těsné sounáležitosti s automobilem. Dost řeší polohování sedáku.
Podélné místo
webpaja
| 19. 6. 2017 16:38
Tobě trčí hlava i z Jumbo Jetu! >:D
Avatar - iudex
Podélné místo
iudex
| 19. 6. 2017 16:40
V economy class určite. >:D
Podélné místo
webpaja
| 19. 6. 2017 16:43
Kdo má dnes mezikontinentální kabrio? ;-) No neměnil bych a střídat se s tebou v Le Mans bych taky nechtěl, musel bych mít 3 kopyta navíc >:-[]
Podélné místo
jossalito
| 19. 6. 2017 16:49
Stejný pocit jako jsem měl v Hondě S2000. >:D
Podélné místo
webpaja
| 19. 6. 2017 16:52
Tu vídám pravidelně před kanceláří a nestárne ani o ťuk. Úžasné auto! :yes:
Podélné místo
jossalito
| 19. 6. 2017 17:04
Je. Jen se do ní slušně nedostanu. Stejně jako do Elise. >:D
Tak jen mlsně koukám. ;-)
Podélné místo
webpaja
| 19. 6. 2017 17:05
Elise mám k dispozici na konci července, taaaakhle se těším >:D :yes:
Podélné místo
jossalito
| 19. 6. 2017 17:13
Jen abys ho oblékl. >:-[]
Podélné místo
webpaja
| 19. 6. 2017 17:16
Já v pohodě, jsem postava na F1 :-)
Podélné místo
jossalito
| 19. 6. 2017 17:21
Tak to si potom užiješ. ;-)
A já ti budu nepokrytě česky závidět. >:-[]
Podélné místo
webpaja
| 20. 6. 2017 11:21
Nemůžu se dočkat! ;-)

Dnes jsem se povozil v prvním Caymannu S a i to je pořád úžasný pekáč na veselí. :yes:
Avatar - 3_diamanty
Podélné místo
3_diamanty
| 19. 6. 2017 20:05
S2000 je presne ten typ auta ktore je naopak z roka na rok krajsie a vzacnejsie ;-) :yes:

neskutocna masina... uz som to tu asi pisal ale napisem to opat ze moj ujo kedysi vyhral v nejakej sutazi v casaku predvadzaciu jazdu prave s hondou S2000 .. uz je to samozrejme hodne davno ... ale pamatam si ako vravel ze ked s tym ten sofer pridal.. aby mu ukazal aky to ma vykon a ako sa s tym jazdi tak sa nevedel pomaly ani nadychnut ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Podélné místo
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 21:02
Myslim, ze ujo nedychal spis z celkove atmosfery, nez z vykonu :-) S2000 nijak brutalni akceleraci nema. Ted urcite slapnu do vosiho hnizda, ale dynamicky si nema s takovou MX-5 ND 2.0 moc co vycitat. Kouzlo S2000 je jinde. To auto je syrove a neskutecne mechanicke. A zada ridice s velkym R. Pro me to je zazitkove nejlepsi auto, co se da sehnat do 700 tisic. :yes:
Podélné místo
jossalito
| 19. 6. 2017 21:08
Hlavně nemá jednapětku. :-!
Avatar - Enthusiastic.driver
Podélné místo
Enthusiastic.driver
| 20. 6. 2017 08:06
Tebe musela nejaka 1.5 strasne zostudit, jinak si to nedokazu vysvetlit >:D
Avatar - Charger
Podélné místo
Charger
| 20. 6. 2017 11:12
Prej to nejede, nedriftuje a tak. No tak určitě >:D [odkaz]
Podélné místo
webpaja
| 20. 6. 2017 11:21
Nebral bych to nijak tragicky, jde o základní motor a prot toho, kdo s RWD začíná to nebude špatná volba.
Avatar - speedfred
Podélné místo
speedfred
| 19. 6. 2017 21:25
tak ten ujo bol mozno celý život odkojený zrýchlením Š 1000MB,alebo skôr starými Octaviami. Zrýchlenie ma S2000 slušne ale nie dychberúce,to tam robí možno ten rámus a pocit motora vo vysokých otáčkach. Na S 2000 je najlepšia prevodovka,skrátka úžasná.
aj na SŠ moto pri zrýchlení som sa v poho nadychoval,mozno bez prilby by bol problémik
Avatar - 3_diamanty
Podélné místo
3_diamanty
| 19. 6. 2017 21:31
sofer dialkoveho atobusu... tak vies >:D ze taka s2000 zrazu potom uz berie dych .. to je jasne

ja som s najlepsie zrychlujucim autom jazdil v podstate s RAVkou prvej generacie s 2.0 benzin ... ta mala okolo 10s zrychlenie ( ked tak rozmyslam )... lebo pajera su uz hodne pomalsie v tomto... lancer s 1,6 ma uz okolo 11,1s .. moje polo ma teraz 10,8s ... starucke pola 44kw maju dokonca az 14s... felda 1,6 mala 12s... 1,3ka zase 13,2s .... fabia s htp vo firme mala az okolo 14-15s... takze paradoxne dnes uz 20 rocne benzinove SUVecko bolo najlespsie zrychlujuce auto ktore som doteraz soferoval ( mal som sice aj rapida a astru ako nahradne vozy parkrat pred par rokmi v rukach ale tie tiez pod 10s asi nesli... boli to take beznejsie verzie )
Avatar - speedfred
Podélné místo
speedfred
| 19. 6. 2017 21:58
tak to je potom jasné >:D
ty by si sa mal tiež prieviezť na niečom normálnom
Avatar - 3_diamanty
Podélné místo
3_diamanty
| 19. 6. 2017 22:11
>:D :yes:

tak to hej.. zatial len same klido pido vznasadla ;-) ... ale tak soferovat pajero alebo L200 je nahodou vzruso.. prislo mi to zabavnejsie ako napriklad agilnejsi lancer ci terajsie polo .. neviem no... zase az tak v praxi sa nepretrekam len konstatujem ze fakt asi pod 10s som este papierovo nesiel.... RAVka bola ale hodne ziva to pamatam . ta mala paradny odpich aj bola zabavna ... to dnes mnohe silnejsie vozy uz take nie su... kedze kdejake eko normy a su aj vahou tazke a tak jedno s druhym proste... RAVka bola delo.. ta na tu dobu poprehanala aj bezne osobaky to si pamatam jak som s nou siel sice len kusok ale to bola ziva mrstna bugina .. ta dnesna RAVka uz asi taka nebude .. a aj moje polo mi pride jazdecky docela nuda... sice to "jede" ale tak nejak v tom kludne popritom aj zaspis.. sranda hmm >:D :*)

PS: ujo mal dlhe roky stvorocko ladu 1600 rocnik 77 ( este ako deti sme s nou boli v 93tom aj pri mori v caorle v italii .. tych 140 dala v rakusku a pekne sa drzala aj rychlych kamionov >:D ) ... takze ked takyto 60tnik presadol zrazu do S2000 ... to tazko predychat jasne... ale mal zazitok aspon no... ako profeionalny sofer to vyhral ten "spravny" da sa povedat :yes:
Podélné místo
Makovnik
| 20. 6. 2017 01:02
L200 je fakt vzruso, mal som pocit, ze to uplave z cesty a ked som nutne potreboval rychlo brzdit, tak som pomahal ocami.
Kolesa navyse tak divne podskakovali akoby chceli odiest z auta a pohon hucal ako najaty aj s vypnutym 4x4.
Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...
Arese
| 19. 6. 2017 12:54
Novodobý Fiat 124 Spider je zajisté parádní auto, hezčí než MX-5. Mohlo by mu to ale slušet ještě mnohem víc, kdyby při takto prodloužených převisech dostalo tak o 10-15 cm delší rozvor. To by navíc prospělo také délce kabiny, za zadními sedačkami by vznikl odkládací prostor, jako tomu bylo v případě historického předchůdce. Tomu by pak nová verze mnohem více odpovídala i vzhledově. Bohužel je ale něco takového čírá utopie, musela by se změnit nejen podlaha a zadní blatníky, ale také centrální nosník mezi převodovkou a rozvodovkou. Ale byla by to nádhera a navíc by se pak Fiat od MX-5 opravdu výrazně lišil. :-!
Avatar - Jaros71
Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...
Jaros71
| 19. 6. 2017 13:50
I tak se auto Mazdě a Fiatu moc povedlo :yes:
Avatar - 3_diamanty
Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...
3_diamanty
| 19. 6. 2017 15:18
barchetta bola za mna lepsi pocin na svoju dobu ako teraz 124 spider.. ktory je takou prerastenou MX5kou ... nevyzera vyslovene zle ale fiat je znacka ktora ma na to aby postavila vlastne paradne kabrio/roadster... ako pise Arese... tak o 10cm vacsi razvor.. k tomu nejaky napaditejsi interier a la italia a mohlo to auto byt aj charizmou aj akymsi technickym zakladom a genmi uz uplne inde .. skoda ... uspech ale asi mat bude zvlast v amerike kde by tento muscle dizajn fungovat mohol ... auto ma ale za mna velky predny aj zadny previs ... takze asi bude skor na plavnejsie jazdy po riviere okolo monaka ako ostre prejazdy zakrutami v pyrenejach .. neviem.. .. mazda ale uz na foto posobi agilnejsie a nepochbyujem ze z tejto dvojice bude na aj na okrske jasne lepsia ... kazdopadne ale aspon tu mame dalsie otvorene auto na scene... kedze je ich dnes stale este ( alebo skor uz ) ako safranu... pritom kedysi ich bolo podstatne viac ...
Avatar - Emel
Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...
Emel
| 19. 6. 2017 22:40
Barchetta byla fakt taková lodička... mně se teda zase tolik nelíbila. To Fiat Coupe měl pro mě větší osobnost. Ale když se bavíme o autě tohodle typu, tak je klasická koncepce jasná volba.

Tak nebo tak... Barchetta byl Fiat, tohle je Mazda.

Jestli "na to Fiat má"... myslím, že má aktuálně naléhavější problémy.
Avatar - 3_diamanty
Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...
3_diamanty
| 19. 6. 2017 14:58
ten maly razvor je citelny hlavne pri pohlade zboku.... 2310 mm je dnes uz ozaj na 4m dlhe auto proste malo ( ved to je na urovni mini pandy ) ... pricom dlzku to auto ma ako nove polo alebo ibiza ci clio... teda uz jasne cez 4m.... mozno aspon tych 2,4m to uz mohlo mat ale tak je to proste podvozok kratsej MX5ky .. s tym nejde asi nic robit... chcelo by to na tak masivne auto uz jednoznacne vlastny podvozok

inak aj preto sa mi mazda MX5 paci viac ze pri zhodnom razvore ma dlzku len 3915mm ( co je o celych 14 centi menej ) takze nema take megaprevisy a posobi daleko vyvazenejsie a akosi lahsie svojou kasnou .. ten spider mi pride nieco ako octavia I.. proste velke auto postavene bohuzial na relativne malych zakladoch... MX5 je v tomto smere daleko vyvazenejsia a ziskala aj 5 hviezd v teste zatial co spider "len" 4 hviezdy ... ale nejde tu o hviezdy teraz ... proste MX5 je kasnou stihlejsia kratsia a nie je tak hmotou masivna na predok ani na zadok ... paci sa mi proporcne viac takze za mna original MX5 2.0 skyactive [odkaz] z tejto dvojice :yes: ale v takej amerike urcite tento muscle spider od fiata co to tiez isto preda ;-) :yes:

PS: mat razvor aspon takej fabie tak by ten spider mal uz ine proporcie suhlas ... takto ale posobi moc prerastene na tom malom podvozku [odkaz] aj tie kola mi pridu nejak viac utopene v kasni ako pri mazde... kedze spider asi bude aj sirsi ako MX5 ... aspon teda vizualne za mna MX5 je z tejto dvojice vyzera prirodzenejsie a lepsie :yes:
Avatar - Beefcake
Bohužel chybí tak 10-15 cm rozvoru...
Beefcake
| 20. 6. 2017 13:00
"ten maly razvor je citelny hlavne pri pohlade zboku.... 2310 mm je dnes uz ozaj na 4m dlhe auto proste malo" ty fakt nechapes, ze prave taketo veci robia to auto/auta tym, cim je ?
Atmosfericky motor s rychlou reakciou, mala vaha, dobre rozlozenie hmotnosti, zadny pohon a kratky razvor. Fakt nemusis vsetko zakazdym porovnavat s tym Polom :-)
parádny roudstrík
Nonsens
| 19. 6. 2017 13:01
jak má byť.
Cena
RS
| 19. 6. 2017 13:05
Italové si opět zahrávají s cenou. Zřejmě jsou tak ve společném projektu domluveni, že Mazda bude ta puristická klasika a Fiat řekněme bohatší stylař, ale Fiat si nemůže dovolit prodávat a auta za 3/4 milionu. A to říkám navzdory tomu, že poslední dobou se Fiat family hodně snaží a produkuje zajímavá auta

Na druhou stranu, na to že je to nováček, tak jsou prodejně solidní. V EU zhruba poloviční prodeje co MX5, v zámoří třetinové.

Být levnější, tak je to hit. Designem mají navrch a pro běžného uživatele je i technika příznivější.
Avatar - iudex
Cena
iudex
| 19. 6. 2017 13:12
Zdieľam Tvoj názor, Fiat v jeho súčasnej trhovej situácii nie je značkou, ktorá si môže pýtať podstatne viac peňazí, ako Mazda. Ale je pravda, že dve 124ky som už videl (ale v Rakúsku, nie u nás).
Avatar - woody-alien
Cena
woody-alien
| 19. 6. 2017 13:38
No ono narazit v Čechách na novou Miatu taky není běžná věc. Mustangů potkávám "stáda", MX-5 ND bych spočítal na prstech jedné ruky po 30 letech práce v truhlárně. :-)
Cena
wlken
| 19. 6. 2017 13:46
No ono nové Miaty se u nás nikdy neprodávaly ve velkém, drtivá většina se jich sem dostala coby ojetiny, takže za nějakých deset let jich tady bude dost:-)
Avatar - Emel
Cena
Emel
| 20. 6. 2017 08:53
To je pravda. Ale i v Německu se za ní vždycky otočím, zatím jich tam je poměrně málo. Co si vybavuju - všechny červené :-)
Cena
Xylo
| 20. 6. 2017 11:19
To je fakt, že je jich i v Německu docela málo, ale zajímavější je, že cena německá je od 25 tis Euro , tj. cca 655 tis Kč ;-)
Avatar - Plautus
Cena
Plautus
| 23. 6. 2017 06:53
Fiat má u nás teraz do konca júna akciu a 124 Lusso v dobrej výbave je za cenu okolo 25 tis. Eur, čo je cca 665 tis. Kč.
Cena
Nonsens
| 19. 6. 2017 13:38
myslím, že na to pozreli ako na retro štýlovku podobne ako 500 a tak aj nastavili cenu. Nepríde mi to blbosť. Skôr je problém so stratégiou fiatu, raz úžasné retro kúsky, raz takmer lovkost, potom sa ťažko vyťahujú z vrecka takéto prachy za značku, ktorá púšťa tipá a argá.
Cena
fleet.admiral
| 22. 6. 2017 18:56
A hned tak je tu ani neuvidíš. Uvedení na trh v září, první auta dodána na podzim na showroomy a hned prodána, částečně dokonce zase za hranice, protože "nejsou". Čekací doba 7 měsíců (až 9). Takže ti, co si to hned v září objednali, teprve teď možná dostávají klíče. Ti, co si to nejprve chtěli aspoň projet, ještě čekají.
Avatar - woody-alien
Cena
woody-alien
| 19. 6. 2017 13:28
Je to tak. Za 1-4/2017 v Evropě Miata nějakých 5.900 ks, 124 Spider cca 3.000 ks. To rozhodně není špatný.
Avatar - Ozzman
Cena
Ozzman
| 19. 6. 2017 14:53
Já jsem pár nových Miat potkal, ale v Německu jsem paradoxně vídal právě tyto Fiátky :-) Musím uznat, že to není vůbec zlé auto :-) A to není ani hybrid >:D >:D >:D
Avatar - woody-alien
Cena
woody-alien
| 19. 6. 2017 14:57
Tvl, nech toho, nebo je s diskusí konec. 8-s >:D
Avatar - Ozzman
Cena
Ozzman
| 19. 6. 2017 14:58
Jo, už mlčim, jdu si nadejchat TDI.... >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
Dobrá práce
Enthusiastic.driver
| 19. 6. 2017 13:14
Na dvojce Miata / Fiata oceňuju hlavně to, že každé auto má svůj styl. Fiat není jen překabátěná Mazda, ale hraje na ležérnější a stylovější notu. Miata je sportovní hračka. :yes:
Avatar - J@...
Dobrá práce
J@...
| 19. 6. 2017 13:39
V americe už najdeš i tohle:
[odkaz]
.... hmm tak ten odkaz nefunguje. Je tam spider předělaný se znáčky ferrari.
Dobrá práce
CrankyDude
| 19. 6. 2017 15:00
Proč se otravovat s napodobeninou, když je k mání i originál? [odkaz] :-!
Dobrá práce
RS
| 19. 6. 2017 15:48
Myslíš tento nízkonákladový tuning? :-) [odkaz]
Avatar - J@...
Dobrá práce
J@...
| 19. 6. 2017 18:18
:yes:
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
webpaja
| 19. 6. 2017 16:37
...hvězdářům z redakce bych radil jediné. Ať se porozhlédnou, kdo další z evropských mainstreamových výrobců nabízí hravý roadster nebo kupé s RWD a zrychlením na 100 sub 8 za třičtvrtě míče.
Už sám fakt, že budou hledat, drbat se na hlavě a stejně nebudou schopni napsat nic je na 4* a ostatní je bonus.

Tahle auta prostě nejsou! Sláva Toyobaru, sláva MaFiatu! Doba, kdy budeme jen bzučet v elektromobilech není zase tak daleko a my tu máme pár kousků pro ty, co jízdu vnímají jinak než odvoz sebe sama/­rodi­ny/za­vaza­del z bodu A do bodu B.
Poměr váha/výkon dokáže jakékoliv lamě zvyklé u svého FWD/AWD jen šlápnout na plyn za zatáčkou pořádně orosit když poprvé šlápne na plyn tam kde nemá. Všem ostatním vykouzlí úsměv nad tím, jak se chová řízení nezatížené silami přenosu výkonu.

K tomu se dá napsat jediné: Fiatu, Mazdě, Subaru a Toyotě patří v rámci mainstreamu obrovský dík za to, že ať už společně nebo každý zvlášť našli dostatečně velké koule na to, aby šli s kůží na trh.

Za sebe tedy říkám F124 BRAVO! :yes:
Avatar - Emel
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
Emel
| 19. 6. 2017 22:49
Jo. On ho tedy evropský mainstreamový výrobce nechává vyrábět v Hirošimě... ale i když nedefinuješ ta kritéria tak úzkostlivě, tak bude ten seznam dost krátký.
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
webpaja
| 20. 6. 2017 07:08
To je přece jedno, má svébytnou karoserii i motory. Je to Fiat a základ neřeším.
Avatar - Emel
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
Emel
| 20. 6. 2017 08:51
Z pohledu kupce je to jedno... dokonce by se dalo napsat, že Fiat vyrobený v Japonsku je něco, na co dlouhé generace fanoušků čekaly >:-[]

Když ale dáváš důraz na nabídku evropského mainstreamu, tak pro mě je tohle holt evropský mainstream tak napůl.
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
webpaja
| 20. 6. 2017 09:01
Upřímně, ať to tak udělá PSA, Renault, Ford...lehké zadokolky mají svůj potenciál.
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
Joab
| 20. 6. 2017 10:06
Todleto je pro mě záhada.. proč to nedělá víc značek. Oni to maj samozřejmě dobře spočítaný, ale ať mi neřikaj, že neni vůbec poptávka po malejch, relativně levnejch sporťáččích. Soused si teďkonc sehnal Speedstera a byť už je to kapku extrém, je to nádhera.
Avatar - Emel
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
Emel
| 20. 6. 2017 10:25
Problém je, že takový auto se nedá vyrobit levně. Nepoužiješ svou modulární platformu, náklady na vývoj musíš pokrýt z malého počtu prodaných aut a tak.

Toyobaru i MX-5 těží z toho, že to auto prodávají jinde. Když se podíváš na evropská čísla, tak je celkem jasné, proč se do toho výrobci s těžištěm prodejů v Evropě moc nehrnou.
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
Joab
| 20. 6. 2017 10:39
Nojo. Mně to může bejt koneckonců jedno, stejnak nemám prachy:)
Avatar - Emel
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
Emel
| 20. 6. 2017 11:36
Tak to já taky ne, respektive... neobhájil bych si sám před sebou, kdybych dal 800 za hračku, kterou vytáhnu jednou do měsíce. Proto jsem nakonec prodal RX-8. Ale už mě zase svrbí prsty... jeté BRZ se pomalu dostávají k 400t... a to už by se dalo :-)

[odkaz]
PS: Jo, vím, tohle je zrovna 500, ale dá se najít i levnější
PPS: To je mimochodem přesně ten problém - najít cílovku, co má dost peněz a zároveň času na to bavit se ježděním v autě :-)
Avatar - woody-alien
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
woody-alien
| 20. 6. 2017 20:55
Chápu, že si musím připomínat, že kabria vlastně nemáš rád ;-) , ale ta čtvrttuna hmotnosti dolů....to je celý vesmír. Já miluju lehký váhy. Aj keď jasne.....aj to obtlústlé Zetko sa dá.....no možno Hyundai s N-kom čosi zrobí.....veštím úspech....jasná vec....konec koncov aj té dvoutunové sedany majú svoje čaro.....a chápem aj majiteľov Raptorov, nejako sa k svojej chalupe dostať musia ...a s takým Escalade ani pred operou hanbu neurobíš......a nakoniec nie je dôležité aké auto máš, ale ako sa správaš k zvieratkám.....veď v okolí Košíc je toľko krásnych prírodných scenérií.

Co jsem to vlastně chtěl ? :-)
Avatar - Emel
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
Emel
| 20. 6. 2017 21:40
Jo, to beru. Hmotnost je důležitá. MX-5 se mi fakt líbí. Akorát je to roadster :-)

BTW... tohle by se vyklepalo, ne?
[odkaz]

PS: Zajímavý jsou NB s 1.6, ty auta normálně stojej půlku ceny 1.8.
Avatar - woody-alien
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
woody-alien
| 20. 6. 2017 21:51
Náhodou jsem na to včera koukal... ;-) Prsty mě taky svrbí, ale je to přesně tak, jak jsi napsal v úvodu 11:36. Prostě je spousta věcí, do kterých musíš nebo můžeš vrážet peníze a rácio je svině.
Avatar - white label
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
white label
| 20. 6. 2017 22:23
Myslím, že ty díly jsou spíš na výměnu, než na vyklepání, ale i vyměnit se to dá.
Je to targa.
Avatar - Beefcake
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
Beefcake
| 20. 6. 2017 23:20
Pokial nie je karoseria nejako chytena...
A hlavne mi tam chyba otvoreny motor.
Ale musim uznat, ze MX5 sa mi paci cim dalej, tym viac. Vyborne druhe-tretie auto na blbnutie.
Alebo aj prve - pre mladeho, bez zavazkov. Takze nic :-)
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
wlken
| 21. 6. 2017 08:45
Zajímalo by mě jak úspěšně by se prodávalo mx-5 coupé, ta verze RF k tomu úplně svádí, kdyby to nebyl jenom skládací laminát ale pravá střecha, taková ještě menší a lehčí alternativa k Toyobaru ;-)
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
webpaja
| 20. 6. 2017 11:18
Je to v zásadě jednoduchá věc. Automobilky cpou do zákazníků jak v dnešní džungli uspějí jen za volantem SUV a pohon jedné nápravy začíná být sprosté sousloví.
Mrzí mě, že o reklamu na řidičská auta člověk nezavadí a když už se někdo o něco pokusí, tak ho smahne jakási etická komise za agresivní spot.

P.S.: Nemám teď na mysli "driftující" i30! ;-)
Avatar - Emel
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
Emel
| 20. 6. 2017 16:38
Samozřejmě Nissan měl ve sportovních autech velkou tradici. Kromě brutálních Skyline GTR a těžkých cestovních Z / ZX tu byla ta pro mě nejzajímavější větev, Silvie nebo v Evropě SX.

Nějaké náznaky tu už byly, koncept id apod.... kdyby chtěli s Renaultem udělat auto pozicované pod Alpinou, malé a lehké, s manuálem a samosvorem... bylo by to super. Akorát je asi problém to protlačit přes "účtárnu".
Rozumně rychlá zadokolka na zábavu...
_MT_
| 20. 6. 2017 14:31
Požadavek na zrychlení můžeš myslím vynechat. :-) Neudělá to žádný rozdíl.
Ja jsem teda "fiatovej"...
Ja Prvni 123
| 19. 6. 2017 18:57
Ale prohlašují mistoprisezne, že pro auto jako je tohle je atmosférický dvoulitr lepší volba, než 1.4 turbo.

Na druhou stranu i dobrej ctyrvalec 1.4 s turbem a multiairem je lepsi, než jakákoliv predokolka.

:-)
Avatar - euro89
Ja jsem teda "fiatovej"...
euro89
| 19. 6. 2017 19:33
Nejen kvuli motoru, ale i kvuli karoseii bych sel radsi do Mazdy. Libi se mi targa MX-5 RF. :yes: Ja mel vzdycky radsi ruzne targy nebo polocabria typu bavoraku od Baura, Ritma ci Bety Spider, nez klasicke kabriolety a roadstery.
Avatar - Emel
Ja jsem teda "fiatovej"...
Emel
| 19. 6. 2017 22:50
Já si musím neustále připomínat, že vlastně kabria nemám rád :-)
Avatar - 3_diamanty
Ja jsem teda "fiatovej"...
3_diamanty
| 19. 6. 2017 19:43
asi pred hodinou som u nas pri "bielom dome" na terase videl nadherny maly roadster MR2 od toyoty .. presne tuto generaciu [odkaz] .. s ceskou znackou... no proste nadhera.... a prave taketo male zabavne kabria/spidery roadstery na trhu uz citelne chybaju.... kym kedysi nebol problem stretnut nejake to SLK alebo punto v kabriu alebo golfika dnes akoby sa zlahla zem po tychto otovrenych vozoch a nevidis uz nikde nic ... dokonca aj bmw uz Z4/kabri poslalo k vode.. neskutocne nieco ( miesto toho ej to vsade sama prerastena hruza menom X5a a X3 )... a ked aj zbadas nejake to otvorene auto tak povacsinou prave nejake tie starsie kusky ako mr2.. MG-F, nejake tie starucke otvorene golfiky len uz nic nove nikde nevidis... lebo ani nic nove uz na trhu uz nemame ;-\
Avatar - _Karel_
Ja jsem teda "fiatovej"...
_Karel_
| 19. 6. 2017 19:47
Pokud někdo poslal k vodě Z4, pak jedině zákazníci. Jinak by je automobilka dál vyráběla. Oni tam většinou úplní idi.oti nešéfují. ;-)
Avatar - 3_diamanty
Ja jsem teda "fiatovej"...
3_diamanty
| 19. 6. 2017 19:57
pritom je zaujimave ze v minulosti o tieto vozy zaujem bol ( starsia Z3 sa predavala slusne a aj o take SLK bol kedysi omnoho vacsi zaujem ako dnes.. dnes uz SLK ozaj nestretnes nikde ) .. kde nastal zlom netusim.. ale dost mozno uz ludia za 2 melony asi skor X3 ako Z4 tu vidim mozny problem.. ono tie SUVecka su pricinou podla mna nielen konca kabrioletov ale dost mozno aj sedanov a kdejakych kombikov ako clio fabia a podobne ;-\
Ja jsem teda "fiatovej"...
jossalito
| 19. 6. 2017 20:18
Ani se tomu nedivím.
Ale dost idiotů je v diskuzích. Takže se divení taky nedivím. :-! >:D
Avatar - Emel
Ja jsem teda "fiatovej"...
Emel
| 19. 6. 2017 22:53
Nádherný? Tohle?? Dyk to vypadá jak žába... jako čínskej Boxster :-)
Avatar - wikinko
Ja jsem teda "fiatovej"...
wikinko
| 20. 6. 2017 21:50
topper toto co si videl bola hanba pre legendu ako toyota mr2. vygoogluj si toyota mr2 1990, to bolo auto ako sa patri. ta generacia ktoru si videl bolo pluvnutie do tvare fanusikom mr2.
Avatar - Beefcake
MX5
Beefcake
| 20. 6. 2017 13:13
U nas si MX5 nejaky borec (ci kadernik, neviem :-) ) kupil. Chvilu mi fakt trvalo, kym som to auto iduce za mnou identifikoval, no vyzera fakt dobre. Spredu aj zozadu. A nazivo vobec neposobi ako nejake male.

Mimochodom, je kopec porovnani verzii 1.5 vs 2.0 a zdaleka nejde o hrozostrasne rozdiely. Na minutovom okruhu povedzme 1 sekunda.
MX5
_MT_
| 20. 6. 2017 15:10
Auto Express, myslím, měl na tom "jejich" technickém "minutovém" (pro Miatu je to spíš jeden a čtvrt) okruhu rozdíl skoro čtyři vteřiny, ale dvoulitr měl navíc myslím minimálně svorný diferenciál a podvozek Bilstein (k 1,5 ta možnost vůbec není). Pokud chceš jezdit na okruhy, obzvláště ty rychlejší, tak to bude chtít dvoulitr. Na silnici by rozdíl měl být menší.
Avatar - Beefcake
MX5
Beefcake
| 20. 6. 2017 17:19
Ten AE som videl - 1:19:0 vs 1:15.5 .
Ale pokial je rozdiel aj v LSD, tak to same osebe je znacna vyhoda 2litra.
Ja som myslel toto: [odkaz] .
Zaujimave je aj porovnanie s BRZ: [odkaz]
Hlavne su vyborne komentare race-drivera na konci, pocas jazdy obomi autami.
A nieco uplne nove: [odkaz] - radost pozerat.
Aj na amatera v Hellcate vs. profi v Mazde/Toyobaru a ich casy :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku