Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 vs. Porsche Macan – Tohle byste nečekali!

Český trh nedávno obohatilo zcela nové SUV od Alfy Romeo – model Stelvio. Je třída sama pro sebe, auto hlavně o emocích, proto jsme jej porovnali s Porsche Macan, které na nás dosud působilo velmi podobně.
Zpět na článek
23. 6. 2017 08:05
23. 6. 2017 09:10
23. 6. 2017 08:35
23. 6. 2017 09:09
23. 6. 2017 09:25
23. 6. 2017 13:48
23. 6. 2017 14:08
23. 6. 2017 14:14
23. 6. 2017 14:18
23. 6. 2017 09:23
23. 6. 2017 10:24
23. 6. 2017 10:26
23. 6. 2017 12:12
23. 6. 2017 12:23
23. 6. 2017 12:48
23. 6. 2017 09:40
23. 6. 2017 09:48
23. 6. 2017 10:08
23. 6. 2017 11:00
23. 6. 2017 14:59
23. 6. 2017 15:18
26. 6. 2017 12:49
23. 6. 2017 23:51
23. 6. 2017 11:24
24. 6. 2017 22:46
23. 6. 2017 09:47
23. 6. 2017 09:49
23. 6. 2017 10:45
23. 6. 2017 12:50
23. 6. 2017 10:36
23. 6. 2017 12:56
23. 6. 2017 15:02
23. 6. 2017 18:04
23. 6. 2017 22:18
23. 6. 2017 19:47
23. 6. 2017 16:01
23. 6. 2017 12:29
24. 6. 2017 00:26
24. 6. 2017 01:25
24. 6. 2017 18:31
23. 6. 2017 14:32
23. 6. 2017 16:22
23. 6. 2017 17:27
23. 6. 2017 17:50
23. 6. 2017 19:58
25. 6. 2017 17:17
24. 6. 2017 14:38
24. 6. 2017 16:50
24. 6. 2017 22:33
28. 6. 2017 11:02
24. 6. 2017 18:30
26. 6. 2017 15:38
26. 6. 2017 17:50
Avatar - maxi!
23. 6. 2017 08:05
Alfa
drzim Alfe palce, aby jej SUV prinieslo obrat v zivote ako kedysi pre Porsche
Len mam strach, ze alfisti su silnejsi srdcom ako financne a ze to fandenie bude len teoreticke..... :-!
Rozbalit vlákno
22
23. 6. 2017 09:10
Re: Alfa
Na druhou stranu...já Alfě vždycky fandil, když udělali Giulii, tak jsem se o ni i zajímal z pohledu kupce, napsal jsem do třech autosalonu a ani jeden nebyl schopen cenovou nabídku zaslat, ani se vlastně vůbec ozvat...takže jestli je to standard, tak je to pak těžké...
23. 6. 2017 10:22
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
jj
dízlprase [odkaz] a dízlkolenovrt chcanky v laufu se hází do jednoho pytle ;-) [odkaz] [odkaz] ;-)
>:-[]
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
23. 6. 2017 10:46
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Jsi úžasná Bereniko :yes: >:-[]
23. 6. 2017 12:53
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
už jej totálne JB...
Avatar - Jaros71
23. 6. 2017 12:01
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Asi je normální do autosalonu přijet , absolvovat předváděcí jízdu a prodejce tu nabídku rád zpracuje.
Na základě emailu bych se obchodně také nikomu nabídkami nepodbízel.. ;-)
23. 6. 2017 13:40
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Budha má ale pravdu. Zastoupení FCA je prostě tragické a samotné "české" autosalony tomu moc nepřidávají. Chápu, že trh kdesi na východ o neměcka takovou značku asi příliš nevytrhne, ale v tom případě ať se na to snad vykašlou uplně, než si takto dělat ostudu.
Ještě někdy loni mi do emailu přistála nabídka na testovací jízdu s Giulií. Nevim proč mi přišla, nikde jsem o to nežádal, ale když už mi to nabídli, tak jsem se zaregistroval do pořadníku. Od té doby se nikdo neozval... To by se bohužel asi jinde nestalo. Když jsem zjišťoval info před lety u Mazdy, tak mi volali asi 5minut po vyplnění formuláře...
26. 6. 2017 11:30
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Do poradovniku? ved pridem do predajne a vypytam si jazdu, zvycajne to nie je problem zrealizovat aj hned, ak prave nemaju vela ludi.
23. 6. 2017 15:04
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Když nejsou schopni odpovědět na e-mail, proč bych se měl obtěžovat k nim jet a ztrácet tak čas? Běžně poptávám kde co elektronickou poštou. Klidně bych používal i šnečí, ale koho baví čekat dva dny a více?
23. 6. 2017 18:21
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
dělám to taky tak, protože třeba po ránu nemám náladu na nikoho mluvit. a bohužel, faktem je, že spousta firem na maily ani neodpovídá, protože jich dostávají celé hromady. a mail nebudí příliš dobrý dojem, je to nejlevnější způsob komunikace:(
Avatar - woody-alien
23. 6. 2017 19:57
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
A to máš jako vyslat poselstvo s dary ? >:-[] Bral bych mail jako takový standardní úvod do komunikace. Prosívání zákazníků ignorováním mailů mě naopak vede k ignorování té ignorující firmy.
23. 6. 2017 21:07
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Měl jsem stejný problém, když jsem si objednával přes webové stránky Alfy Romeo jízdu s Giuliettou. Teprve po týdnu mi přišlo schválení o objednávce, což už je samo osobě k smíchu. Poté už žádná reakce. S jednou paní jsme se smluvili na FB stránce Alfy a napsali jim stížnost přímo k jedné fotografii. Přišla nám odpověď v podobě omluvy s příslibem blízké nápravy a radou, že máme oslovit přímo nejbližší dealerství (cca před 10 dny). Což jsem udělal již dříve a odpověď dorazila ihned. Samozřejmě záleží na samotném prodejci, jak se po objednání jízdy/cenové nabídky zachová. Pokud je dobrý a chce prodat, určitě se bude snažit. To už mám vyzkoušené i u jiných značek. :-)
24. 6. 2017 22:16
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Já jenom říkám, že osobní návštěva nebo telefonát bude mít pravděpodobně přednost před mailem. Nehodnotím, neříkám, co je správné, jen to, že v žebříčku je, aspoň tedy u mně, neosobní e-mail až na posledním místě.
Avatar - drack2
25. 6. 2017 08:20
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Tohle preci neni pozvani na oslavu narozenin...
Firmy dnes plati majland za ziskani blbeho emailu na potencialni zakazniky. Kdyz neumi ani odpovedet na dotaz, indikujici jasny zajem, pak je to tezke.
Osobni navsteva fajn, ale ne kazdy na to ma cas a hlavne, pokud je cena proste mimo, navsteva to nevyresi.
PS: osobni navsteva nekoho, kdo si mysli ze to stoji 300k je asi to nejhorsi co se muze stat. Ztrata casu, zklamani na obou stranach a negativni emoce do budoucna kdy mozna uz bude mit vice $
25. 6. 2017 17:04
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Ano, je nejméně osobní. A oboje se i špatně odkládá. Proto nemám rád, když mi lidé volají. Osobní návštěva je nejvýš, také kolikrát nemůžeš jen tak přijít. Musíš si schůzku domluvit. Pak záleží, o jak důležitý obchod jde. Co je vlastně předmětem (například u zakázkových věcí se mnohem víc komunikuje). Nebo jestli toho člověka znám a půjde spíš o společenské setkání.

Podle mne je důležité, jak je e-mail napsaný. Když je všechno jasné, je to snadný obchod. Pomalu jak objednávka v e-shopu. Konfigurátory automobilek kolikrát umí zaslat konfiguraci prodejci. Pak nečekáš, že ji bude ignorovat. Zkrátka, horses for courses. Naštěstí nemohu říct, že bych s e-mailem narážel. I s úřady mám dobré zkušenosti.
23. 6. 2017 21:42
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Je to hlavně velmi pohodlný způsob komunikace. Když nechtějí reagovat na e-maily, nemají mít v kontaktech e-mailovou adresu (to samé platí pro kontaktní formuláře). Telefon spíš používám ve chvíli, kdy je něco urgentní. Nebo potřebuji rychlou odezvu, jako při výběru termínu. A není dobrý na větší množství informací, takže poptávka stejně typicky jde elektronickou cestou. Proč bych jim tedy volal? Abych oznámil, že chci zaslat poptávku? Když mají vhodnou e-mailovou adresu v kontaktech? Zavolat můžu ve chvíli, kdy se odpovědi v rozumném čase nedočkám. E-mail není 100%.
Avatar - Sumi2000
24. 6. 2017 00:19
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Když mám zájem o auto , jdu na testovací jízdu..
Psát si emailem o nabídky? Směšné..a pak licitovat o každou stovku slevy.. :-)
Nedivím se , že na tyto maily nikdo neodpovídá !
Máš tam konfigurátor..víš? >:D
24. 6. 2017 04:57
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
To si děláš legraci?! Bez elektronické pošty si dnes nikdo ani neprdne a je to suverénní způsob komunikace.

Ten frajer, co bez keců vysází na prkno plnou cenu, aniž by o ní jednal je k smíchu :yes: >:D
24. 6. 2017 15:25
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Komunikace s mailem nemá nic společného se smlouváním. A dohadovat se o stovku? Klidně. Je tržní hospodářství. V mém podnikání se mnou taky smlouvá každý ne o stovku, ale o haléře. Jinak kdo mi neodpoví mailem, jde z kola ven. Zajímaví a silní obchodní partneři (firmy všeobecně) zatím vždy odpověděli. Mimochodem, ten samý problém jsem měl s dodavatelem Fiat/Fiat Prof/Alfa Romeo ve Zlíně. No a jak to dopadlo? AR ve Zlíně končí... je 21. století, mailový kontakt je stejně důležitý jako telefonní. A konkurence je silná. Jen velmi málo firem si může dovolit vybírat. V tomto případě AR není Rolls.
24. 6. 2017 15:17
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Tak já funguju jedině přes maily. Napíšu požadavky, počkám si, co přijde. Pak teprve pojedu do autosalonu na domluvený termín. Nemám čas tam někde čekat v čekárně, protože někdo přišel dřív. Co víc, nemám čas na to, aby mi prodejce řekl, že to nejde a nebo že to bude trvat dlouho. Jinak je 21. století - to by si ten dotyčný dealer měl srovnat v hlavě.
Avatar - Jaros71
25. 6. 2017 00:59
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Já funguju přes mobily..je tam telefon , zavolám , domluvím se , přijedu a projedu se :-)
26. 6. 2017 10:30
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
No když to máš zapotřebí. Odesílám mail hromadně. Ať nakupuji vlastní a nebo fleet. Obvolat tolik autosalonů by bylo docela o hubu.
23. 6. 2017 10:31
Re: Tohle byste fakt nečekali! Na klíček? Ouno! Na baterky !
Vypadá to, že okna z Porsche pasují do té Alfy...
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2017 08:07
To bych fakt nečekal
Od ACZ = u mě dobrý :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
23. 6. 2017 12:54
Re: To bych fakt nečekal
Jeden z tisíca - trochu málo, nie?
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2017 13:21
Re: To bych fakt nečekal
Proč trochu? Hodně málo ;-)

Proto to nadšení když se občas nějakej povede :-)
Avatar - Avanti
23. 6. 2017 08:35
...
Najprv totálne neprofesionálny a bulvárny článok o Giulii potopujúci v každej vete a potom objektívny porovnávací test s normálne popísanými chybami a filozofiou Stelvia.

Ok, príjemný štart do dňa. :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 6. 2017 08:44
Zrychlení Stelvia - překlep?
Nemáte ve zrychlení Stelvia 0-100 km/h překlep? Oficiálně 5,7 s, zde uvádíte naměřenou hodnotu 7 s. Nějak to neodpovídá ani naměřenému pružnému zrychlení ve srovnání s Macanem...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
23. 6. 2017 08:54
Spotřeba udávaná
Tohle bodování lži je na zalití betonem z nového domíchavače Scania, MAN, MB, Renault.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
23. 6. 2017 09:09
4
Když už Porsche se čtyřválcem, tak jedině 914 s motorem z 911. :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
23. 6. 2017 13:48
Re: 4
Souhlas, Macan s R4 je jako Pamela A. bez poprsí... ;-)
Avatar - woody-alien
23. 6. 2017 14:08
Re: 4
A přemotorovanosti se jako nebojíš ? ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2017 14:14
Re: 4
Od doby, co tu není Lukáš, už podstatně méně... >:-[]
23. 6. 2017 09:23
Importer
Stelvio je podla vsetkeho vydarene auto, len aby to makaroni neodflakli s marketingom, o co mam dost obavu - to v Cechach nebol na test ziaden volny voz ked ste museli jazdit na madarskom?
Rozbalit vlákno
6
23. 6. 2017 10:24
Re: Importer
Centrála pro ČR je v Maďarsku proto auto s maďarskou RZ.
23. 6. 2017 10:26
Re: Importer
Asi to bude tím, že zastoupení FCA pro ČR sídlí už 5 let v Maďarsku. Jaguary/LR jsou zase standardně na rakouských značkách.
23. 6. 2017 12:12
Re: Importer
Aha, taketo protektoratne maniere? >:D To ale mnohe vysvetluje a potvrdzuje ze marketing je hlavna slabina FCA. Btw aj reklamy vam pustaju v madarcine? >:D
23. 6. 2017 12:23
Re: Importer
Sdružování obchodních a marketingových aktivit do hubů (regionů s podobným cílením aktivit) je naprosto běžné. Dělají to třeba i kosmetické firmy a Maďarsko je pro jejich regionální centrály velmi oblíbené (nejspíše kvůli nákladů), má to tak nastaven například L'Oréal (taky CZ+SK+HU).
Avatar - deolator
23. 6. 2017 12:48
Re: Importer
Nevím, o co se tady snažíš. Je všeobecně známo, že největší problémy s Maďary mají Slovácí... ;-)
23. 6. 2017 13:43
Re: Importer
"...reklamy vam pustaju v madarcine?" >:D
Igem! Bazd meg! >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
23. 6. 2017 09:27
Design Stelvia mně moc nenadchnul
Je to celé oblé, bez nějaké zajímaví křivky. Úplný opak Lexusu, který je zase přeplácaný.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Barrichello
23. 6. 2017 09:53
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
nejlepší křivky má XT5 [odkaz]
Avatar - Blue Sun
23. 6. 2017 10:07
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Tam jsou nějaké křivky? Já zatím vidím jen polotovar k opracování...
Avatar - speedfred
23. 6. 2017 10:32
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
:yes: >:D
fakt neviem čo je na tom pekné
23. 6. 2017 10:36
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
:yes: >:D
23. 6. 2017 10:36
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
JJ, to je řádná příšera >:-[] :-! :yes:
Avatar - Barrichello
23. 6. 2017 10:42
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Vůbec tomu nerozumíte :-)
23. 6. 2017 10:45
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
A ty jsi letadlo >:D
23. 6. 2017 12:15
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Jasne nerozumiete tomu pani, Stelvio je od FCA tak je to automaticky hnus, a henta obluda je od Caddyho takze vrchol dokonalosti. Uz sa to konecne naucte.
Avatar - Barrichello
23. 6. 2017 12:40
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Obluda má netuctový design a hlavně má tradiční V6 ;-)
23. 6. 2017 12:50
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Obludy mají většinou netuctový design >:-[]
23. 6. 2017 14:34
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Kulantně řečeno >:D . Když to posunu dál, tak všichni, kdo se ohánějí netuctovým designem se snaží obhájit nějakou obludu ..... >:D (?).... ale stejně tuší, že to bude prů*er.
Avatar - Barrichello
25. 6. 2017 12:36
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
A ti co adorují běžný tuctový design se snaží obhájit obyčejnou nudou plečku s motorem ze sekačky. Tak si vyber >:D
Avatar - Beefcake
26. 6. 2017 09:40
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Jeden OT. Minuly tyzden si tu spominal Cadillac BLS. Doteraz som si niekdy neuvedomil, ze by som ho videl, ale zrovna pre par dnami som za nim chvilu v meste isiel a to je zozadu s prehladom najskaredsie auto, co som kedy videl. Tie zvisle zehlickove svetla, podivne umiestnene aj okolo znacky. Fakt nerozumiem, preco to auto tak sprznili.
23. 6. 2017 14:54
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
asi půjdu proti proudu, ale ten Caddy se mi líbí víc než Stelvio, to je na vlastní oči takové nemastné neslané...
23. 6. 2017 23:48
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Ale pokud sledujes diskuzi, tady JDE prave o design. Ne V6 a motory. Netuctovy design neznamena hezky design a v tomto pripade se o krase moc mluvit neda... Ale neotrely ten design je, ani bych se o nej neotrel ;-)
A ber to s nadhledem - v automobilovem a ani jinem svete neexistuje jen USA >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2017 14:15
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Tady se amerikám obecně nerozumí [odkaz] :yes: :yes: :-)
Avatar - Lojza11
24. 6. 2017 11:10
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
peknej hnus a jeste za takove prachy, zadarmo ten krap je drahej
23. 6. 2017 10:22
Re: Design Stelvia mně moc nenadchnul
Lexus a Toyota jednoducho milujú žehličku a puky ;-)
23. 6. 2017 09:35
Pochvala autorovi
Pane Mičko, jsem si užil. Jste čím dál lepší. Vaše testy musí chytit za srdce snad každého. Kdo umí - umí. Poklona.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jaros71
23. 6. 2017 12:02
Re: Pochvala autorovi
Dnes souhlas...dobrý test :yes:
23. 6. 2017 13:46
Re: Pochvala autorovi
Sorry jako.... 8-s
Avatar - woody-alien
23. 6. 2017 14:16
Re: Pochvala autorovi
Nevím jestli musí chytit za srdce, ale zacloumat s ním tedy dokážou. Třeba posledně v testu Ma6 predikcí problémů s motorem. Zajímavé, že v téhle srovnávačce jsem nenašel něco jako "To všechno je sice hezké, ale Macan má jeden velký problém. Dráždí vaše chudší spoluobčany a je pravděpodobné, že vám ho někdo obejde s klíčem."
24. 6. 2017 04:59
Re: Pochvala autorovi
Pochvala od škodovkáře redakci potěší víc než od nás, plebsu ;-) :yes:
Avatar - wakantanka
23. 6. 2017 09:40
Stelvio
" Má svoje mouchy, ale dokáže do života přinést nefalšovanou řidičskou radost a vzrušení, na které jenom tak nezapomenete."

Veľmi výstižné zhrnutie v jednej vete, ktoré vystihuje charakter tohto auta. Otázka ale stojí či a koľko kupcov, ktorí hľadajú v aute tieto vlastnosti, sa celosvetovo nájde? Osobne držím Alfe a Stelviu palce, aby ich bolo čo najviac.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
23. 6. 2017 09:48
Re: Stelvio
A ještě... kolik kupců hledá tyto vlastnosti u SUV... :-)
Avatar - Blue Sun
23. 6. 2017 10:08
Re: Stelvio
S ohledem na to, kolik výkonných SUV po světě jezdí, asi hodně.
Avatar - Emel
23. 6. 2017 11:00
Re: Stelvio
No pozor, výkonné ale není přesně totéž. Že je poptávka po výkonných SUV je jasné. Jestli bude poptávka po "SUV přinášejícím nefalšovanou řidičskou radost a vzrušení" je trošku jiná otázka.

SUV letí nahoru, určitě se najde i pár nefalšovaných řidičských nadšenců mezi nimi (třeba mariachi s vrtulkou - ale na druhou stranu, pokud si dobře vzpomínám tak říkal, že příště už to SUV nebude)... a taky pár těch, co o tom budou aspoň s nadšením vyprávět kamarádům (v duchu památné věty - kupujeme si věci co nepotřebujeme za peníze co nemáme, abychom udělali dojem na lidi, které nemáme rádi).

PS: moje zlaté pravidlo platí - každému dle jeho gusta. Pokud dá někdo přednost SUV před normálním autem z libovolných důvodů a vezme si 280k Stelvio v benzínu, nemám s tím vůbec žádný problém.
23. 6. 2017 14:59
Re: Stelvio
odbočka: dneska jsem si při výměně oleje zapůjčil X1 20d v plné náloži a byl jsem hrozně rád, když jsem to auto vracel a přesednul zpátky do opravdového auta. diesel no dobře, nutné zlo, převodovka no dobře, řadí pomalu, ale asistenty mně s..ly od první chvíle, head up displej mi vypaloval díru do sítnice, třepání volantem při každém přejetí bílé čáry, upozorňování na blížící se auto a spousta dalších hovadin, volant z gumy naprosto odizolovaný od dění pod předními koly /myslel jsem, že nepoznám, co je to odezva, ale poznám stoprocentně, když není/, prostě auto pro totálního uživatele...
a teď k věci - každému dle jeho gusta, ale podle mně pokud to auto nabízí to, co se popisuje v testu, pak je to házení perel sviním, jakkoliv je to řidičské auto, tak jsou to vlastnosti, které podle mého 95% uživatelů nikdy neocení a pro které si je nikdo kupovat nebude...
Avatar - Emel
23. 6. 2017 15:18
Re: Stelvio
Můžeš ale sedět po golfu na baru a vyprávět kolegům manažerům, jak by sis už nikdy nekoupil Audi, protože to auto je fakt životu nebezpečný, minule jsi jel jen tak na kochačku a málem ses nevešel do zatáčky, nedotáčivost, chápeš... zatímco s Alfou je to úplně něco jiného, ta krájí serpentýny s přesností supersportu a minule jsi normálně na okresce problikával eMtrojku, teda vlastně dneska už eMčtyřku, žejo.
26. 6. 2017 12:49
Re: Stelvio
"SUV přinášejícím nefalšovanou řidičskou radost a vzrušení" ...nevykonne SUV asi tazko prinesie " řidičskou radost a vzrušení". So 75k pod kapotou by to vela vzrusa nedalo.
23. 6. 2017 23:51
Re: Stelvio
Hele, proc jste mu dali 6x minus palec? Myslim, ze ma dobry bod, ovladatelnost a hravost u kupcu SUV rozhodne neni parametr, kterym by se zabyvali...bez ohledu na pocet koni
23. 6. 2017 11:24
Re: Stelvio
velmi podareny test [odkaz]
Avatar - Beefcake
24. 6. 2017 22:46
Re: Stelvio
A jeden nepodareny "offroad" :-)
[odkaz]
23. 6. 2017 09:43
Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Tak to pročítám, listuji fotkami v očekávání drsňácky zasraných SUV (čili kategorie primárně stvořené pro jízdu po "polňačce") a hle? Nikde nic. Inu víme, že auta jsou to jízdně po zpevněných (asfaltových) cestách výborná, Alfě to úprímně přeji, ale pokud má být text objektivní z pohledu dané kategorie, chybí mi tu sebemenší zmínka o schopnostech v terénu! Sorry, ale za mě je tento test neprofesionální.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - iudex
23. 6. 2017 10:06
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Sorry, ale tieto autá nikdy do terénu nepôjdu, hocijaká stará Felicia niekde na dedine jazdí vo väčšom "teréne" než tieto SUV. Takže to, že redaktor tieto mestsko-športové SUV nezobral na offroad trať či na mokrú lúku nikomu nevadí, hlavne nie potenciálnemu kupcovi.
Avatar - Blue Sun
23. 6. 2017 10:08
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Tebe včera probudili z hibernace?
23. 6. 2017 10:47
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
SUV jsou terénní vozy? ;-)
23. 6. 2017 11:13
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Jistě, nejsou. Ale měli by si umět poradit i s jízdou po nezpevněné komunikaci....alespoň tak já kategorii SUV vnímám.
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2017 11:24
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Půlminuta d 14:32 [odkaz] ;-)
Avatar - wakantanka
23. 6. 2017 15:50
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Mrkni na test od Rasta Chvalu. On to Stelvio na tu polnacku zobral.
Avatar - maxi!
24. 6. 2017 18:34
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
aj v Motoringu ho celkom potrapili a ze je to v pohode...
Avatar - Jaros71
23. 6. 2017 12:04
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
SUV nějaký ten terén zvládnou bez problémů.
4*4 a vyšší světlá výška je k tomu předurčuje.
Na chatu , hory atd. ideální auta.
23. 6. 2017 16:11
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Jak které SUV, obecně se předpokládá, že SUV jsou off-roady zbavené terénních schopností:)
Avatar - Sumi2000
24. 6. 2017 00:22
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
To jsou spíš crossovery..
SUV by mělo být schopné majitele nějakým terénem provézt.
Typicky Touareg..jezdí jako off-road...a je to SUV.
Avatar - Zappa
24. 6. 2017 18:41
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
samozrejme, v lepších testoch ich aj celkom potrápia a aj Stelvio prekvapujuco dobre obstalo aj v teréne.
23. 6. 2017 15:42
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Některá jsou. Tvůj RRS snad není M1G?
24. 6. 2017 05:03
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Speciálně ta dražší s tím nemají problém. Ale většina z nich nemá břicho výš než kdysi Š120. ;-)

Btw: RRS není
24. 6. 2017 09:32
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Vážně? Cayenne je. Opravdu je to zvláštní. RRS utáhne 3,5 tuny, pokud si dobře vzpomínám (jako snad všechno v téhle třídě), a to bez "G" není jen tak. Nečekal bych celkovou nějak výrazně přes tři.

Doufám, že teď nepřijdeš s tím, že to máš jako N1G. ;-)
24. 6. 2017 11:14
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
RRS není v mojí garáži, vrtule nakonec splnila co jsem potřeboval o řádný peníz míň ;-)

Jinak máš ve všem pravdu :-)
24. 6. 2017 16:21
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
Tak to jo. :-) X5?
24. 6. 2017 18:24
Re: Půjdem spolu do terénu, důdlaj důdlaj, důdlaj dá
JJ, je to přece jen prac auto a sice mě RRS mrzí, ale advantage přidám na auto pro radost ;-)
Avatar - Stejsn
23. 6. 2017 09:43
Skvělé čtení, díky!
Bez ohledu na auta, ke kterým nemám co říct (nikdy jsem v nich neseděl) je článek napsaný opravdu pěkně, čtivě, bez gramatických a slohových chyb. Děkuji :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
23. 6. 2017 10:07
Re: Skvělé čtení, díky!
Pridávam sa, ako tieto autá idú mimo mňa, tak sa mi to dobre čítalo, po dlhej dobe nemám k testu ACZ žiadne výhrady. Veľký palec hore. :yes:
Avatar - woody-alien
23. 6. 2017 13:34
Re: Skvělé čtení, díky!
Dtto, k autům samotným nemám co říct, bavit se o barvičkách nehodlám....původně jsem to ani číst nechtěl, ale už jsem se neodtrhl. Honza tentokrát odvedl dobrou práci.... :yes:
23. 6. 2017 09:45
Honza chybí!
Dobrý den všem,
Honza má dnes dovču, dovolím si poděkovat za něj. taky se mi to suprově četlo, určitě jeden z nejlepších testů za poslední dobu.
Zrychlení by mělo být v pohodě, překlep by to být neměl...
Za Honzu tedy ještě jednou díky,
Machi
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
23. 6. 2017 09:47
Pár drobností
Ještě jsem to celé nevstřebal, tak jen pár postřehů
- Když Macan, tak v nějaké výraznější barvě. Naopak Stelviu ta bílá sluší
- Ty příplatky u Macanu mě nijak nešokují, kůže s alcantarou za 6500 nebo navi za 40 jsou naopak překvapivě normální. Kola za 120 jsou úlet.
- Omezovač na 5500 u Alfy? Není to trošku málo? S maximem výkonu při 5250? Není to překlep?
- Pro srovnání pružnosti je potřeba zohlednit osmikvalt, Alfa točí na 8 nepatrně víc než Porsche na 7, takže tam může být zakopaný kus psa.

S výsledkem žádný problém, Alfa je silnější a levnější, sice by mi asi vadil vysoký posaz, ale proti bodovému vítězství nevidím na první pohled žádné námitky... a četlo se to hezky.
Rozbalit vlákno
17
23. 6. 2017 10:14
Re: Pár drobností
Na 5500 začíná jen červený pole, převodovka řadí při plném plynu později - cca v 5800-5900 otáčkách. Minimálně u Giulie to tak je, ke Stelviu jsem se bohužel ještě nedostal, ale nemyslím si, že by Italové měli potřebu v nastaveních něco měnit.
Avatar - Emel
23. 6. 2017 11:10
Re: Pár drobností
Tak to je lepší... ale přesto bych asi čekal víc.
23. 6. 2017 10:15
Re: Pár drobností
Popravdě se mi Macan ve světlejší barvě úplně nelíbí, jelikož mi trochu vadí ta podivná lišta na dveřích, která se naopak v tmavé ztratí.
To spíš Alfě mnohem lépe sluší červená (s klasickým atributem Alfa) nebo možná šedá Vesuvio. V bílé je to takové bachraté nijaké korejské... Ale stejně z toho nejsem úplně nadšený. K Alfě by mi spíš pasovalo něco ostřejšího než tohle baroko.
Avatar - Emel
23. 6. 2017 11:04
Re: Pár drobností
Já nemám rád černou. Moje obecné preference jsou jasné [odkaz] , u Macana bych se ale klonil k [odkaz]

Červená Alfa jasně, proč ne... v bílé se mi líbí zadní část, světla hezky vyniknou
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2017 11:08
Re: Pár drobností
Co [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - Emel
23. 6. 2017 11:12
Re: Pár drobností
Ta platinová vizualizace vypadá strašně, i ta kola... naživo možná.

Gulf barvy obecně jo, ale radši na Cayman... tady mi to nesedí.

A k těm dalším - žabí zelená rozhodně ne, to auto vypadá trošku jako žába, tak bych na to neupozorňoval. Limetková by šla, ale asi bych si ji nekoupil.
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2017 11:17
Re: Pár drobností
Mě taky ne = hledal sem co nejhorší barvy [odkaz] [odkaz] = aspoň pro mě :-)

Trochu přehnaný ale [odkaz]

Stelvio se mi asi líbí víc než Macan a test výjímečně dobře trefil rozdíly mezi nima = překvápko :yes:
23. 6. 2017 11:20
Re: Pár drobností
To je fakt, navíc jsou Italčiny zadní partie možná nejhezčí častí ... auta.
Modrý Macan ze strany, hmm, nevím, minimálně pro přítulkyni ale dobrá volba. [odkaz]
Avatar - Emel
23. 6. 2017 11:33
Re: Pár drobností
Je fakt, že ta modrá k tomu autu nějak úplně nepasuje.
Avatar - white label
23. 6. 2017 13:44
Re: Pár drobností
To si myslím taky, ale je to "barva" (opak "nebarvy"), navíc jen za standardní metalický doplatek, takže se prodává docela hodně, poměrně často bývá i na MGTS.
Avatar - white label
23. 6. 2017 14:00
Re: Pár drobností
Těch 6,500,- (aktuálně 6,400,-) je dezinformace, není to příplatek za (potahový) materiál, kombinace (umělé) kůže a alcantary je už v základu, je to jen příplatek za dvoubarevnost (černá/béžová) interiéru.
Navigace, přesněji Porsche Communication Management , včetně navigačního modulu, stojí 47.780,- , což je na poměry cen u Porsche solidní cena.
Za 21" kola můžeš dát i 140 litrů, protože v základu jsou jen 18", navíc s nic moc designem. Ale dát si tak dozadu válce s šířkou 295!mm je k nejslabší/základní motorizaci logicky nesmysl.
Jen k tomu příplatku za kola stačí přihodit necelých 40 tis. a máš v Macanu benzínový V6 3.0 biturbo se kterým je to úplně jiná písnička.
23. 6. 2017 15:54
Re: Pár drobností
Není PCM v základu? Pak by ta cena dávala smysl (čistě za navigační modul).
Avatar - white label
23. 6. 2017 17:02
Re: Pár drobností
Ano, ale píšou to takhle šalamounsky, já to v podstatě citoval. ;-)
23. 6. 2017 17:42
Re: Pár drobností
Jo, jo, to je klasika. Stejně tak to bude u toho čalounění, v ceníku bude celkový popis. Nijak nereflektuje základní výbavu (neříká tedy, za co si konkrétně připlácíš, ale jaký bude výsledný stav). Třeba u zrcátek to bývá krásně vidět. Místo příplatků za jednotlivosti tam máš soupis zrcátek s všelijakými kombinacemi (elektricky nastavitelná, sklopná, s pamětí, vyhřívaná, etc.). Hledej, šmudlo. :-)

Protože jsi to u toho čalounění označil za dezinformaci, tak mě to zmátlo (snad bys neudělal tu stejnou chybu). :-)
Avatar - white label
23. 6. 2017 17:47
Re: Pár drobností
Ale to čalounění je v základu, akorát v základu není dvoubarevné, jen celo černé, nebo celo (tmavě) šedé.
A i tak je to na poměry Porsche směšně malý příplatek.
24. 6. 2017 10:08
Re: Pár drobností
Já tě chápu. Jen říkám, že ten příplatek bude něco jako čalounění Alcantara/ kůže, dvoubarevné a ne jen dvoubarevné čalounění. Není z toho tedy poznat, že Alcantara/ kůže je už v základu a rozdíl je jen v dvoubarevném vs. jednobarevném. Jako u těch zrcátek, jako u PCM, etc.
Avatar - white label
24. 6. 2017 16:30
Re: Pár drobností
Jo, to je ta jejich "šalamounština" o které jsem psal. Ono taky myslet si, že by zrovna u Porsche byla kůže/alcantara za tak směšnou částku, když jen potažení stropních úchytek alcantarou stojí 22 litrů. >:-[]
23. 6. 2017 09:49
Oboje hnus
V této kategorii to pojede a díky rozpočtu který na to auto je to asi bude dobré svezení ... ale stejně je to hnus pro dementy, kteří nedávali na fyzice v 7 třídě pozor.

Na vnější rozměry uvnitř malé, luxusnost interiéru s SUV nijak nesouvisí. Náklony budou větší, odpor ve vysokýách rychlostech a aerodynamický hluk jsou taktéž horší ... a ještě ke všemu je to hnusné.

Čekám, kdy začnou automobilky dělat traktory, ideálně brandovat jako traktory do města. Co kdybyste někdy jeli do opravdu tuhého terénu, kde ani RAV4 neprojede ?
Rozbalit vlákno
21
23. 6. 2017 10:25
Re: Oboje hnus
No, do té doby, než jsem si na dovolenou půjčil CR-V, jsem si to myslel taky. Teď už jsem trochu nalomený. Ale jak říkáš, jestli by mi to za tu spotřebu a vše kolem stálo, nevím.
23. 6. 2017 10:35
Re: Oboje hnus
A v čem bylo CRV dobré ? co bys hodnotil kladně ? V cenové kategorii Porsche se to asi dá udělat tak, že auto svou světlou výškou, oplastováním a profilem vyloženě netrpí.

CR-V jsem nejel, ale spoustou dalších SUV jo. MImo jiné v čechách tolik oblíbenou Sportage. Nejvíce mě fascinovala X3. To auto je uvnitř strašně malinkaté a komfort jízdy je dost bídný.
23. 6. 2017 10:44
Re: Oboje hnus
No, především to bylo opravdu pohodlné, nějaké díry na silnicích jsem jen viděl. Pohodlný vzpřímený posaz, vepředu i vzadu, místa všude dost, výborný přehled. Takové americké ježdění to je...
S X3 máš pravdu, co se týče místa, asi nejvíc komicky na mě působila minulá Q7, zvenku gigantický parník, uvnitř snad jako Oktávka.
23. 6. 2017 10:45
Re: Oboje hnus
Co máš k Macanu a Stelviu? Srovnání s CR-V nebo X3?
23. 6. 2017 11:22
Re: Oboje hnus
Já za to nemůžu, to Pavlík mě navedl :-O
23. 6. 2017 12:50
Re: Oboje hnus
To bylo na něj ;-)
23. 6. 2017 10:36