Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVíte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Piombo?
22 komentářů
Nicco
Jednotne oznaceni paliv v EU je dobry napad, ale proc proboha tak pitome piktogramy a nazvy. Proste vetsina EU pouziva 95, 98, 100 a diesel, pokud tam chce z nejakeho duvodu psat kolik je tam benzenu, etanolu a biobrambor, tak at to udava na nejakem stitku nebo napr 95-5 pro 5% a 95-10 pro 10% etanolu.
A co je nesrozumitelného na E5, E10, E85? B10, B100? Toto označení se používá už docela dlouho. Navíc tenhle symbol se jen přidá ke stávajícímu označení.
Ale raději bych uvítal sjednocení pravidel silničního provozu než prkotinu jako stejné značení paliv.
Ale raději bych uvítal sjednocení pravidel silničního provozu než prkotinu jako stejné značení paliv.
u MODERNÍCH NORMÁLNÍCH [odkaz] AUTOMOBILŮ JE BUŘT CO TAM PUSTÍTE ZA ŠŤÁVU [odkaz] [odkaz] [odkaz] . NORMÁLNÍ AUTO [odkaz] SI SAMO ŘEKNE JAKOU A KOLIK TOHO CHCE 😉 NORMÁLNÍ AUTO SI ZANEDLOUHO KE STOJANU SAMO DOJEDE A SAMO SE DOKONCE ZAPÍCHNE [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Jedinej pro koho je jednoznačný plus je slovenskej oligarcha komunista a estébák. Proto se taky ve všech zemích už omezuje = a kdyby Bureš nebyl vicepremiérem a ministrem financí už by byla omezená i u nás
Jinak - bioetanol zvyšuje oktanové číslo sám o sobě..
Bez ETBE berličky by to samozřejmě šlo a snad se tak vyrábí Aral Ultimate 102 ale to je myslim jen výjímka potvrzující pravidlo