Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A8: Čtyři generace luxusu v hliníkovém hávu

Audi A8 přineslo čtyřem propojeným kruhům patřičnou prestiž mezi luxusními limuzínami, dodnes soupeří o klienty s BMW a Mercedesem. I v nedávno představené čtvrté generaci...
Zpět na článek
26. 7. 2017 08:28
26. 7. 2017 08:48
26. 7. 2017 10:03
26. 7. 2017 11:04
26. 7. 2017 12:08
26. 7. 2017 12:57
26. 7. 2017 13:09
27. 7. 2017 08:48
27. 7. 2017 08:50
27. 7. 2017 14:50
27. 7. 2017 21:20
26. 7. 2017 08:35
26. 7. 2017 09:48
26. 7. 2017 10:37
26. 7. 2017 13:51
Avatar - wakantanka
26. 7. 2017 08:28
Prvá osma
bola aj tak najkrajšia. :-)
Rozbalit vlákno
30
26. 7. 2017 08:30
Re: Prvá osma
Niečo tak odporné ako je kukuč tejto audiny, aby človek pohľadal. [odkaz] Dnes je už elegancia a príťžlivosť snáď tabu. Dizajnéri už vymreli, fabrickí patlali ničím iným ako expresívnymi prvkami zaujať nedokážu. Smutné.
Avatar - Ozzman
26. 7. 2017 08:48
Re: Prvá osma
Asi ano, nejštíhlešjí... prostě 90tky :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 7. 2017 09:29
Re: Prvá osma
aj 7micka z tych rokov bola krasna.... zlate roky...

prave som sa vratil z obchodu a videl som maly jag X-type s napisom 3.0 na kufri parkujuci vedla noveho mondea... je az neskutcne aky ten X-type mi prisiel zrazu stihly kompaktny k tomu s 3.0V6... zlate casy... to mondeo bolo razom ako z ineho sveta.. tluste prerastene az nevkusne.. a bohvie ci nemalo aj nejaky trojvalec este k tomu ... proste zlate casy su fuc
Avatar - Ozzman
26. 7. 2017 10:03
Re: Prvá osma
Jo a nejlepší na tom je, že si vlastně viděl vedle sebe Mondeo MK V a Mondeo MK III >:-[]
Avatar - 3_diamanty
26. 7. 2017 10:36
Re: Prvá osma
este ze nove XE vratilo jaguar tam kde ma byt ;-) .. .a ani to vacsie S-type sa mi vtedy moc kabinou nepozdavalo... sice kasnu malo peknu ale zaslu slavu jagu uz tiez nemalo... ale nastastie jag je uz z najhorsieho vonku ;-)
26. 7. 2017 12:11
Re: Prvá osma
Pochopit z tvých komentářů, co máš vlastně za názor, je někdy fakt nemožné.
Avatar - speedfred
26. 7. 2017 09:20
Re: Prvá osma
za mňa ich predchodca, Audi V8
A8-mičkám som nikdy neprišiel na chuť
Avatar - wakantanka
26. 7. 2017 10:36
Re: Prvá osma
Mne najviac píše práve prvá A8, neviem čím to je. Žeby Ronin? >:D kamoš mal jednu V8 benzín, tak asi preto :-)
Avatar - AUDIRS6
26. 7. 2017 11:04
Re: Prvá osma
ja som mal 2x 1.gen. ;-)
btw.: Ronin - bol som na nej v autokine. Ako skoncil film, bolo jedno ci mal niekto 105-ku, alebo zigula, kazdy sa snazil odpalit to z miesta ako sa len dalo ! >:D
aky to bol prijemny pocit "odpalit to z miesta" ( 0-20 >:D ) prave v nej... ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 7. 2017 09:26
Re: Prvá osma
prva suhlas..... ta jej hlinikova karoseria je dodnes pekna ;-) stihla elegantna... nestarnuca..
26. 7. 2017 09:45
Re: Prvá osma
Snad jsi chtěl napsat "nereznoucí". >:D
Avatar - white label
26. 7. 2017 09:43
Re: Prvá osma
Za mě druhá generace se SF, viz II. g. s W12 v galerii.
Avatar - kosmonaut
26. 7. 2017 11:56
Re: Prvá osma
taktéž dvojka, ale rozhodně bez single framu
Avatar - Dinar
26. 7. 2017 12:08
Re: Prvá osma
Mám to stejně, dvojka před fl, s 4,0tdi tehdejší etalon autobahn limuzín.
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2017 12:38
Re: Prvá osma
Za ten tehdejší etalon :yes: >:-[]

Jestli to je myšlený: Pro tebe = ok, nemám problém. Jinak trochu jo :-)
Avatar - Ozzman
26. 7. 2017 12:57
Re: Prvá osma
Tak, spíš pověz, jaké auto to je dle tebe, když ne A8 TDI
Avatar - Dinar
26. 7. 2017 13:09
Re: Prvá osma
Ano, auta tu byla už i v dobách, kdys tahal kačera a v první polovině minulé dekády to byla právě A8 4,0tdi, která předvedla, jak vypadá skutečně potentní dýzl v lux limuzíně, a předurčila tím, kudy se bude ubírat vývoj motorizací lux. sedanu (nadvláda dýzlu) na evropských autobanech v této třídě, prostě soudobý etalon. Nutno připomenout, že jak BMW, tak MB ve srovnání s audi prostě V8 dýzly nezvládli a i přes vývoj v šestiválcích je to po dalších dvou generacích stále A8, kdo v má v tomto směru die Nase vorn. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2017 07:44
Re: Prvá osma
Jak si vymyslel že nezvládli? >:D

Je to slepá cesta vývoje [odkaz] všechny automobilky se proto rozhodly jít jinou cestou = myslim všechny ty automobilky co každá z nich vyrobila daleko víc V8 ;-)

V8 v naftě má smysl v autobusech jako je Bentayga = pokud majiteli co vysolil takový prachy nevadí nafta. Nebo když po tom autobahnu v A8 jezdíš furt jen rovně nebrzdíš nesjíždíš atd. = drsný já vim = prostě v tomhle spiknutí proti V8 v naftě jedu s Vaculíkem :-)
A jedou v tom i ty dávno před audi prémiový výrobci co prodávaj víc luxusních limuzín a vyrobili víc V8 a kdo má přehled ví že ani v jednom je audi nikdy nedožene = a to je důvod proč se na to veškerá konkurence vykašlala: Neschopnost vyrobit motor a spiknutí s Vaculíkem a jemu podobnejma >:D

Nevim kam na ty etalony chodíš ale co já pamatuju V8 v naftě byly vždycky ve všech generacích spíš problém [odkaz]

Vtipný že i po letech kdy to je rozberaný téma známý důvody proč touhle cestou de jediná automobilka = by se na ACZ našlo pár šílenců co by Jag XJ v naftě [odkaz] místo V8 5.0 supercharged uvítali jako lepší řešení :yes: >:D

Holt vztah k autum a technice může mít různý podoby = někdo má třeba za etalon naftu v nejvyšší třídě aut = a výkon 202 kW :-)

Já zas za městskej etalon hybrid jednou časem možná čistý elektroauto a na německou autobahn V8 nebo V12 = jen v prémiovějšim palivu
Tys jako malej snil si o naftový superkáře? Já o benzínový ;-)
Avatar - Dinar
27. 7. 2017 08:48
Re: Prvá osma
Já jako dospělý právě umím rozlišit mezi "superkárou" a "autobahn limuzínou", o které píšu a o které debatuju, celé to tvoje žvatlání o vztahu k autům a bla, bla jen vypovídá o tom, že jsi prostě ještě dětina.

A pokud jde o to nevzládnutí V8 dýzlu, tady opět ukazuješ neznalost, BMW stejně jako MB V8 do svých limuzín dávali, bohužel ty motory byly natolik problémové, že se nedočkali evoluce, bmw šlo cestou víceturbených šestiválců, MB ve víceválcových dýzlech propadlo, dosud nedělalo vůbec žádnou výkonější variantu, až teď se s novou gen. řadových šestihrnků vrací. Ono stačí si projet aktuální dýzlový V8 od audi třeba v SQ7 a hned pochopíš o jakém náskoku to mluvím, prostě právě díky své V8 ho ve výkonných dýzlových motorizacích audi má a začalo to zrovnínka tou druhou generací A8 a tehdejším 4,0 tdi.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2017 12:41
Re: Prvá osma
Jak tě tak čtu = doufám že eště hodně dlouho nebudu dospělej :-)

Jj já si tu poruchovost pamatuju = týkala se jen MB a BMW >:-[]

Oba víme že V8 TDI vzývaj fandové jen proto = že Jag, MB nebo BMW to nenabízej. Samo Audi je naštěstí soudnější než ty fandové a ví = proto je taky V8 v naftě levnější než V8 v benzínu = slušná anomálie co? ;-)

S Q7 si to trochu pomotal ne? Sám píšu že tyhle vozy je místo kam takovej motor patří! No a luxusní limuzína tam kam ne = nebo jak si vysvětluješ tu nižší cenu naftový verze než benzínový?
Avatar - white label
27. 7. 2017 13:30
Re: Prvá osma
Samozřejmě souhlas.
Ono to vlastně začalo už první generací A8, kdy se objevil první V8 TDI s CR, i když tehdy ještě se skromnějším objemem (3.3) a výkonovými parametry (225PS/480Nm).
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2017 17:43
Re: Prvá osma
Samozřejmě výsměch až nadoraz = viz já 12:41 :-)
Avatar - white label
26. 7. 2017 20:19
Re: Prvá osma
Hned jak jsem si Dinarovu reakci přečetl, napadlo mě, že ...sakra z toho zase dostane kopřivku, no a je to tady... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2017 07:26
Re: Prvá osma
Je to sakra neuvěřitelný >:D

Nejvyšší třídu aut jedině v naftě :yes: >:-[]

Jak si vysvětluješ že benzínový V8 byly a sou dražší? Nemaj to v Ingolstadtu narozdíl od tebe a Dinara a určitě pár dalších = nějaký poooomotaný? ;-)

Když sem u toho = co řikáš na to že všechny A8 budou hybridy? Jen mild hybridy ale stejně: hybrid :-)
Avatar - Dinar
27. 7. 2017 08:50
Re: Prvá osma
"co řikáš na to že všechny A8 budou hybridy? Jen mild hybridy ale stejně: hybrid"
No, co? Že by měla lexus něco dělat, páč jinak ho D3 rozmělní na prach i v tom posledním, co mu ještě zbylo. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2017 12:43
Re: Prvá osma
Jak si vymyslel poslední? >:D

V době kdy D3 začíná mít fakt vážný problémy s masovostí a následnym servisem atd? :-)

Lexy sou fakt poctivě stavěný auta = i díky tomu drtivě spolehlivější než D3 = jak určitě sám víš ;-)

Trocha reality = levnej Auris má elektromotor výkonu 60 kW = to nejdražší od Audi 6 kW
Nicméně je to krok správnym směrem :yes:

Podobně zábavný je srovnat náklady na provoz modelů D3 a Lexusů. Nějakej doláč neni problém = několikanásobky kombinovaný s násobně větší poruchovostí potěšej stejně jako když hybridní GS na okruhu ujede Alpině V8

Bohužel Jag a Lex sou dneska asi víc premiový než D3 chrlící modely jak na běžícim pásu = se všema negativníma důsledkama masový výroby
Avatar - AUDIRS6
27. 7. 2017 14:50
Re: Prvá osma
ty si fakt... povedzme ze nemehlo >:D
toz v hybride - PHEV Q7 e-tron ma el. motor 100 kW
A v takej R8 e-tron maju tie motorceky spolu 340 kW
dalsie zvasty komentovat netreba
toz asi tak...
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2017 17:41
Re: Prvá osma
Ty si fakt namyšlenej mimoň >:D

Bavíme se o audi A8 = že bude ve všech verzích mild hybrid = s uvedenym výkonem

Tož asi tak.. :-)
Avatar - AUDIRS6
27. 7. 2017 21:20
Re: Prvá osma
lol, a ty vies rozdiel medzi mild/normal/plug-in hybridom ?
normal hybrid sa neplanuje a v PHEV bude tiez 100 kW.
este nieco pre "namyšleneho mimoňa" ? Alebo si najskor dostudujes tieto zakladne rozdiely a potom sa tu ideme bavit ?

Teda vlastne nie, neideme sa bavit. :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2017 21:53
Re: Prvá osma
Jo vidim = třeba těch 60 kW vs 6 kW výkon = jak sem napsal v příspěvku na kterej si reagoval ;-)

Ale :yes: i za těch 6 kW ve všech verzích = neb [odkaz] :yes:
Avatar - JGucci
26. 7. 2017 08:35
1.generace
1.generaci jsem jezdil, byl to poradny korab, na muj vkus az moc velky. Jeho design je do dnes elegantni a libi se mi - prospekty od prodejce mam doma do dnes:) Velkou slabinou naseho kusu byl imobilizer - neustale zlobil a tak sel po case "do sveta".
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
26. 7. 2017 09:35
Re: 1.generace
ta najnovsia vyskerena [odkaz] tak tej by pasovalo uz aj logo hyundaia/genesisu .. v pohode by to slo

akoze ta maska mi tam v tejto podobe vobec nepasuje.. posobi az neprirodzene a prerastene
Avatar - Well-being
26. 7. 2017 09:48
Bože,
kdy už konečně pomine ta móda velkých tlam.
Je to hnus, velebnosti ... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
26. 7. 2017 10:37
Re: Bože,
po mode velkych tlam a megarozmerov nastane opat moda minimalizacii uvidis .. loga zacnu byt zase male kompaktne .. auta sa vratia zase k jednoduchym maskam ... tvary kasni buu mat uz kompaktnejsie za to ale podstatne krajsie a praktickejsie ... sinusovka nepusti.. vsetko sa opakuje :-) ...
Avatar - Jáchym
26. 7. 2017 13:51
Generace
No, co se designu týče, z exteriéru se mi asi nejvíc líbí ta nová, ale v interiéru bych volil pravděpodobně generaci II, přijde mi taková nejčistší, nejergonomičtější a nejútulnější. Pak na druhém místě by byla III, tam je blbý ten výklopný displej, ale taky se dá. Nová generace se mi uvnitř nelíbí vůbec. Už proto, že moc nemusim nesymetrické interiéry.
Pokud bych si mohl vybírat, tak bych si v interiéru vzal generaci II, s tím digitálním štítem ze 4, ale palobovka je bezkonkurenčně nejhezčí u II a pak u III
Rozbalit vlákno
0