Ty křížky v zadních lampách je asi jediná věc, co se mi na tom autě nelíbí.
Jinak si hezky šlapou cestičku pro další zákazníky z této cílové skupiny a dělají to chytře.
Přesně tak, duster II je krásným příkladem evoluce.
Dopadlo to dle předpokladů, Francouzi drží Rumuny v low costu, na autě je to vidět (to radostné hýkání nad malůvkami interieru teď v konfrontaci s fotkami reálu vyznívá min. úsměvně), duster nadále zůstává tou nejlevnější vstupenkou na stání ve "Hře o džípy".
Druhá gen. bude mít min. stejný úspěch jako první. ;-)
Nedělal jsem si [odkaz] ;-) (btw. tohle je HUDBA :yes: ) a tudíž jsem docela mile překvapen. Ano, Renault logicky Dacii drží dole....nicméně evoluce Dusteru prospěla. Hlavně zadek se mi nikdy nelíbil. Ani teď to není podle mých představ, ale lepší to je. Radostné hýkání... >:D ....no už ani z fotek to nevypadá, že bys dostával auto přidělené od místního úřadu vyloženě za trest. Přesto, Dacie lze neomylně identifikovat i poslepu. Třeba podle tvaru a chodu prakticky všech ovládacích prvků. Ne že by se s tím nedalo žít, za ty peníze, jenom je jasné, že zázraky se nedějí.
Přesně, viklající se otočná kolečka, kolébkové přepínače ála 1992 atp., do toho displej "moderní navigace", ale nic proti, pokud to má odpovídající cenu, což většinou dacie mají. Já jen, že z těch obrázků tu bylo obecenstvo odvázané, padaly věty o premii a o tom, že soused z Boleslavi by se měl učit, no, reál je jiný, i když logický, Renault nemůže nechat dacii překročit svůj stín, protože by sis mohl myslet, že [odkaz] ;-):-)
má určitě Renegade připomínat, i když je to jiný symbol. Záměr je zcela jasný, Duster je přece takový "jakoJeep" a zákazníci milují "jakověci". Kdyby si zadní lampy zachovaly svůj dosavadní nebo jinak upravený originální tvar, který měl myšlenku a zapadal do celkového designu, tak by to tolik nepřipomínalo Jeep že ano, to se přece musí změnit :-) I když úporná snaha za každou cenu se tvářit "jako" je vlastně taky myšlenka. Jen zrovna Renault, Dacia a Duster tohle podle mě nemají zapotřebí. Moje oblíbené auto tím ztrácí lehce kredit. Jinak i nadále sympatické vozítko.
Nesouhlasím. Nemyslím si, že by měla Dacia, po tak úspěšné první generaci, potřebu Dustera připodobňovat ne příliš úspěšnému modelu Jeepu. To je nesmysl. Pokud by se tak stalo u první generace, mělo by to možná nějakou logiku, ale u druhé generace v žádném případě. To, že má podobná světla nutně neznamená, že někoho kopíruje. Modelů aut s podobnými světly je více (Focus vs. Punto apod.). To měl Ford také potřebu kopírovat Fiat? A mnozí další? Hloupost.
Dacia, za ktorú by som sa nehanbil. Dala prplatkové opcie, ktoré sú štandardom pre lepšie vybavené automobily.
Neviem, ako vyzerá podvozok auta a kvalita niektorých materiálov.
Potešili by o trochu lepšie predné svetlomety a výber motorov.
Podle mě dobré auto. A jestli zůstanou ceny předchůdce, tak je to až skandálně dobré auto. Musím uznat, že Dacia se vyprofilovala do velmi zajímavé značky. Ano, rozumím tomu, že cenová politika je umožněna pouze recyklací techniky ( A tedy bez větších nákladů za vývoj) , ale i tak začínám být fanda. Když potřebujete jen obyčejný jezdítko, se základní výbavou ( A že i ta u Dacie není úplně marná) může to být zajímavá alternativa. Jinak se mi zdá, že třeba Dokker snad úplně převálcoval trh s dodávkama. Poslední dobou je vidím všude a to i u velkých firem.