Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Fána
Tatra
Fána
| 26. 9. 2017 18:00
A opět super stroj. Kurňa kdyby my jsme měli takovou techniku. Na stavbách a nebo v lese se s tím musejí dát dělat divy.
Záhul
Arten
| 26. 9. 2017 18:32
Strávit 8-hodinovou šichtu popojížděním v takovém stroji, tak nerozeznám pravou od levé ;-)
Avatar - Barry Lyndon
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
Barry Lyndon
| 27. 9. 2017 00:04
takto vysoko a vepředu to rozhodně není optimální.... navíc mám pocit, že s každou další generací (Euro 6 & Euro 5) je to horší... Nechci vidět Euro 7...

Stejně tak není optimální ten příliš dlouhý rozvor mezi první a druhou nápravou...
Avatar - T613
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
T613
| 27. 9. 2017 08:43
všechny tyto věci jsou zapříčeněny použitím komponentů DAF, respektive Paccar
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
msifa
| 27. 9. 2017 08:47
Tak Dafácká kabina je umístěná tak jak je to kostrukčně možné. Lépe to nejde - znamenalo by to změnit polohu motoru (nereálné) nebo předělat spodní část kabiny (vzhledem k celkovém upočtu vyrobených kusů ekonomický nesmysl). Delší rozvor mezi předními nápravami je z důvodu zmenšení poloměru zatáčení, který byl u předchozího typu T815 8x8 tragicky velký.
Avatar - rokyta.p
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
rokyta.p
| 27. 9. 2017 10:00
to sice jo, ale bije to do očí
Avatar - Barry Lyndon
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
Barry Lyndon
| 27. 9. 2017 15:45
jak by mohla mít velikost rozvoru mezi první a druhou nápravou vliv na poloměr otáčení? Ta je přece úplně irelevantní..., Na to má vliv přece rozvor mezi první a čtvrtou nápravou a míra natočení předních kol. Jestli se v tu chvíli nachází druhá náprava blíže první a nebo třetí je myslím úplně jedno.... Pravdu má T613.

Pokud jde o tu kabinu, tak bych začal přeskládáním příslušenství motoru, aby si mohla sednout níže a trochu dozadu... Předělat spodní část kabiny se samozřejmě nabízí a je jasné , že to není žádná legrace - ta kabina možná ještě dejme tomu, ale znamená to i masivní zásah do interiéru... No nemají to hoši snadné, ale minimálně hezké to teda není vůbec....
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
msifa
| 27. 9. 2017 16:11
Vliv má rejd jednotlivých náprav a v případě dvou předních řiditelných náprav i propojení řízení obou náprav. A právě tento mechanismus je poměrně prostorově náročný (nejen u tatry) Takže je to vždy něco za něco. Budu mít malý poloměr zatáčení a zároveň větší rozvor mezi nápravami nebo naopak budu mít menší rozvor ale musím se smířit z horším poloměrem zatáčení .

Na konstrukci podvozku tatry nemají komponenty Dafu (Paccaru) minimální vliv.
Avatar - T613
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
T613
| 27. 9. 2017 18:29
na konstrukci podvozku mají vliv minimální, ale na rozmístění maximální. Stačí se mrknout na DAF CF 8x4 ;-)
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
msifa
| 27. 9. 2017 19:42
Je úplně jedno na které soudobé auto v konfiguraci 8x8, 8x6 nebo 8x4 se podívám. Ať je to Daf, Volvo, Renault, Man..... tak všechny mají velký rozvor mezi prvními dvěma nápravami.
Avatar - T613
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
T613
| 27. 9. 2017 21:54
není to jedno.. podívej se na DAF CF a Phoenix. Rozvor první a druhé nápravy je stejný, stejné je i rozmístění komponentů patřící k pohonné jednotce. Ten rozvor je dán právě těmi komponenty. Sedmička, která používá jinou škálu motorů už má jiné rozvory.
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
msifa
| 27. 9. 2017 23:46
Porovnej poloměry zatáčení u Phoniexu a u T815-7......
Zástavba motoru nemá na to žádná vliv. V obou případech (V8 Tatra vs. R6 Paccar jsou posazeny nad centrální nosnou rourou.
Avatar - T613
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
T613
| 28. 9. 2017 07:13
ach jo.. ještě jednou. Podívej se na "CF" a Phoenix. Rozmístění komponentů je velmi, velmi podobné a od toho se odvíjí rozvor mezi první a druhou nápravou.
měli by už konečně udělat něco s usazením té dafácké kabiny
Tatrajamal
| 5. 10. 2017 20:57
Kabina je posasezna takhle kvuli ulozeni motoru. Euro 6 ma vys chladic kvuli terenu pro to je ta kabina vys. A ten rozvor mezi predni a druhou naprvou je z nejakeho duvodu a to z toho aby se rozlozila hmotnost nakladu a nedochazelo ke krouceni ramu. Pisu z mobilu. Pro to bez hacku. >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku