Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Pjenkava
Lexus LS
| 14. 11. 2017 17:58
Lexus LS ve srovnání vynechán... :-(
Avatar - Hammunasakra
Lexus LS
| 14. 11. 2017 18:30
Stejně jako zakladatel kategorie Maserati Quattroporte = nojo "když je aut týhle třídy na trhu tolik = pár jich vynechám" David Bureš :-)
Lexus LS
| 14. 11. 2017 18:50
Tesla?
Avatar - _Karel_
Lexus LS
| 14. 11. 2017 19:53
O třídu níž [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Lexus LS
| 14. 11. 2017 21:30
Prostě tu chybí [odkaz] a [odkaz]

Aspoň že tam dal [odkaz]
Lexus LS
| 14. 11. 2017 22:48
[odkaz] Tohleto že si někdo koupí? :-O
Avatar - Hammunasakra
Lexus LS
| 14. 11. 2017 22:55
To si piš = LC [odkaz] se kupodivu docela prodává i u nás :yes:

Vynechat v týhle kategorii kterou tu nabízí 7 značek 2 z nich = je fakt smutný

Všechny se tu prodávaj spíš po kusech
Avatar - Hammunasakra
Lexus LS
| 14. 11. 2017 23:06
To ti ale bleskově naskočily 4 :yes: a mě náhodou současně 4 :no: to je náhoda >:D

A když se podíváš kolik lidí v tu chvíli bylo přehlášenejch = eště větší >:-[]
Lexus LS
| 16. 11. 2017 13:23
Ano, ja bych ho bral hned...audi a bmw ma u nas kazdej cikan... a když jedou okolo nikdo uz se za tim ani neotoci...snad jen VW paka který si nad tim honi po vecerech a nakonec nasednou doma do fabie HTP :-)
Lexus LS
| 14. 11. 2017 22:09
Dobrý den,

nová generace LS nemá k A8 srovnatelnou verzi, LS 500 má 310 kW, stojí 2,9 milionu, je tedy už někde jinde... Hybrid to samé. Co se týče Maserati Quattroporte, tam je hlavně problém, že český ceník je nesehnatelný...
Avatar - Hammunasakra
Lexus LS
| 14. 11. 2017 23:10
Koukám že vám v jediný chvíli naskočily 3 :yes: = tak gratuluju :yes: ;-)

Mě úplnou náhodou ve stejný zase 4 :no: >:-[]

Tak jen tak dál :-)
Avatar - Korendir
Lexus LS
| 15. 11. 2017 15:16
Dobrý den,

souhlasím s Vaším tvrzením o Lexusu. Ne výkonově, tam se LS 500h řadí mezi A8 a S450, (stojí ale také 2.9 mil.) ale s rozměry může být problém ve srovnávání. Nový Ls má přes 5.200mm, takže se asi spíš řadí do prodloužených verzí.
Tam tím pádem spadá i Quattroporte, kde je cena ještě vyšší.
Avatar - wakantanka
Neskumal som,
| 14. 11. 2017 18:52
ale ak su ceny D3 takto vzacne vyrovnane, su si vzacne vyrovnani aj vybavou?
Avatar - flyboyeda
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 14. 11. 2017 18:56
Mě se z těchto 3 nejvíc v současnocti líbí nová A8, interiér je fantasticky, excelentní podvozek a systém kopírování nerovností je impozantní, trochu mi to připomíná ten projekt od Bose co zkoušeli na starém Lexusu [odkaz] úžasný poloměr otáčení, prostě mě je nejblíž Audi

Já měl vždy raději originál proto dávám přednost BMW před Rollsem a Audi před Bentley no a samozřejmě Mercedsu před Maybachem, to je přec jasné no ni

k prémiové D3 se vždy snažili ostatní přiblížit, ale proč si kupovat něco co se přibližuje D3 , když ůžu jít a něco z D3 su koupit no ni (Volvo, Jaguár, Jaguáry přímo nesnáším, nevím proč, ale prostě je nemám rád poslední hezký byl ten co měl Horáček něco kolem roku 2000, pak už šlo jenom držet krok z D3)

tak zdar saláti
Avatar - Hammunasakra
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 14. 11. 2017 23:33
Vždy těžko = segment založilo Maserati roku 1963 a Jaguar = XJ od1968 předtim byl eště od roku 1961 Mark X

Audi V8 = od roku 1988 = to je docela rozdíl ;-)

BMW 7 od roku 1977

Mercedes S-Klasse od 1972
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 15. 11. 2017 00:39
Hudbu složil, slova napsal, segment založil... >:D
Tentokrát si dovolím si mírně oponovat. To vypadá, jako by před rokem 1972 Mercedes nedělal velké luxusní limuzíny. Namátkou však:

1927 - MB Type S by Gangloff
1928 - MB 630K Sedanca de Ville
1931 - MB Nürburg 500 Pullman Limousine (W08)
1933 - 380 Limousine (W22)
1937 - 320 Pullman Limousine (W142)
1938 - MB 770 (W150) a 770 Pullman-Limousine
1951 - MB 300 Limousine (W186)
1959 - MB SE-Klasse (W111/112)
1960 - MB 600 (W100) prototyp 1964 série
1965 - MB S-Klasse (W108/109)
1972 - MB S-Klasse (W116)
.......atd.

(I když u těch hodně starých jde těžko určit třídu, vždy to bylo porovnatelné s maximem vyráběným ve světě v té době.) Pomineme-li Ameriku, kde bylo také minimálně do 50. až 60. let z čeho vybírat.
Avatar - Hammunasakra
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 15. 11. 2017 01:29
Na takový filmy koukáš? >:D

Znám starý velký medvědy [odkaz] a nejen je = proto sem zmínil ten Jag Mark X ;-)

Ale segment v týhle podobě a s těmahle názvama začal = jak sem napsal já :-)

U těch neni těžký určit třídu a co a jak = tahle historie začala v 60. letech Jagem a Maserati. S-Klasse v týhle podobě 1972
I když ta generace W108 = vůz prodávanej jen v USA = to se dá brát. To je takovej předvoj jako Mark X pro XJ

Dovolil sem si mírně oponovat = ale v zásadě shoda = to je jen mírně jinej pohled = na stejný věci ;-)
Avatar - Barrichello
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 15. 11. 2017 09:05
Stačí se podívat na francouzské a italské filmy 50-70. let.......jakmile tam bylo vleké a luxusní auto, tak krom Rollse a Mercedesu to byly ždy ameriky.

Žádný BMW, žádný Audi, žádný Bentley, Maserati nic. 2 rollsy, 2 Mercedesy a 10 amerik >:D
Avatar - Barrichello
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 15. 11. 2017 09:03
Jestli von ten segment nespoluzakládal někdo úplně jiný z trošku jiné země že

[odkaz]

A další výtvory značek Cadillac, Imperial, Packard, Cord atd
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 15. 11. 2017 12:52
Vždyť jsem Ameriku zmínil. Máš naprostou pravdu, že v letech o kterých píšeš byly ameriky v Evropě synonymem mimořádného luxusního auta pro bohaté s určitým stylem ať už pozitivním nebo negativním. Samozřejmě jen ty "správné" ameriky.

Ono samo spojení "segment založil" nebo i tvoje "..... spoluzaložil" je tak trochu zvláštní.
Škatulkování aut na jakési segmenty nebo kategorie sice existuje, ale primárně vznikaly různé automobily a teprve potom se začaly dělit do jakýchsi kategorií, nikoli obráceně. (Proto jsem si dělal legraci hudbu složil, slova napsal, segment založil.) Hlavně tím, že někdo vyrobí jedno auto, nevzniká segment. Musí jich být víc s obdobným charakterem, aby se dalo hovořit o segmentu.

Tak to alespoň cítím já.
Avatar - Hammunasakra
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 15. 11. 2017 13:00
Formulace neni důležitá = dnešní segment luxusních aut má pojmenovánim i celkovym pojetim kořeny v 60. letech = v 70. to MB s S-Klasse a BMW 7 jen dopotrvrdily. Od tý doby už k žádnejm změnám takovýho typu nedošlo.

Tyhle auta v týhle podobě a s těmahle jménama = začaly prostě tehdy

Že už předtim automobilky jako MB, Jag nebo Cadillac vyráběly desetiletí luxusní auta = je skutečnost která na tom že vznik tohohle segmentu s definicí která platí dodness = vznik právě tehdy ;-)
Avatar - Barrichello
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 15. 11. 2017 13:25
No jenže právě žádné BMW 7 ani A8 nejsou zakladateli segmentu velkých a luxusních limuzín pro elity. Tím sou opravdu jiné značky....

A taky dodnes ty auta dělají, takže to už je tradice skoro 100 let :-)
Avatar - Hammunasakra
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 15. 11. 2017 17:00
No viz já včera 23:33 BMW ani Audi fakt ne ;-)
Když limuzínu tak jedině něco z D3 ( Mercedes , BMW a Audi )
| 15. 11. 2017 10:37
w100 je můj vlhkej sen...
Lexus LS
| 14. 11. 2017 19:01
Lexus samozřejmě do této skupiny nepatří.
Avatar - Hammunasakra
Lexus LS
| 14. 11. 2017 21:33
:yes: >:D >:-[]
Nema smysl kupovat
| 14. 11. 2017 20:12
[odkaz]
Lákají na tzv.Aktivní podvozek Audi AI, ale to nejde zatím vubec objednat!
A nelze ani autonomní řízení a parkování do garáže na které taky lakali.
Takže první modely auta bohužel se nevyplatí kupovat.
Nema smysl kupovat
| 14. 11. 2017 20:28
zajímavé, právě podvozek má být asi tím nejlákavějším
Avatar - Hammunasakra
Nema smysl kupovat
| 14. 11. 2017 21:32
Asi i bude = ale zatim neni hotovo [odkaz]
Nema smysl kupovat
| 15. 11. 2017 08:04
Předposlední odstavec:

[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku