Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 je po precizní úpravě lehčí a výkonnější. Podílely se na tom absolutní špičky v oboru

Společnosti Singer Vehicle Design a Williams Advanced Engineering spolupracovaly na úpravě legendárního modelu stuttgartské automobilky. Výsledkem je skutečný unikát.
Zpět na článek
15. 11. 2017 14:09
15. 11. 2017 15:07
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2017 12:14
velká paráda
vytknul bych akorát tuzingově působící zadní světla a na můj vkus teda až příliš ulítlý interier - ono méně je někdy více...

Cena je taky mimořádná...
Rozbalit vlákno
1
15. 11. 2017 13:02
Re: velká paráda
S interiérem souhlasím, ale jinak je to teda dobrý Porn-sche... ;-)
15. 11. 2017 14:09
Před týdnem, ...
...kdy se tento vůz objevil v mnoha jiných médiích, jsem si říkal, proč se tvůrci uchýlili k chlazení vzduchem. Není to originál a nevýhody, přinášející chlazení vzduchem, zvlášť u tak vysokého výkonu, bylo možné odstranit.

Až zde mi to autor vysvětlil. "Srdcem ... je ... plochý šestiválec ... dostal však ... čtyři ventilové hlavy ... či karbonové chlazení." Na plochém šestiválci se čtyři hlavy jen tak nevidí, a matematicky mi to nějak ne a ne vyjít. A karbonové chlazení ? >:D To je úplně jiná káva, než známá chlazení vzduchem, kapalinou, olejem nebo kombinovaná.

"Ještě stále nemáte dost? " Nemám, proto ještě přidám, že "Motor je chlazen dvěma nasávacími otvory..." >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AUDIRS6
15. 11. 2017 14:16
Re: Před týdnem, ...
nemam slov. :-! 8-s
Zaraza ma fakt, ze niekto je schopny za podobne dristy brat vyplatu.
Vypada to na tyzden bohatej urody - 400 Nm-ova V8 5,7-icka, teraz B6 motor so 4 hlavami a karbonovym chladenim... >:D >:-[]
Na konci tyzdna by to chcelo urobit rekapitulaciu, nech ti, co nemaju cez tyzden cas, sa maju moznost schuti zasmiat na takomto vybere "best of ACZ" >:-[]
Avatar - white label
15. 11. 2017 15:02
Re: Před týdnem, ...
To víš, "karbonem" kde kdo topí, ale chladit s ním, to je velká machrovina.. ;-)
Avatar - eLzyx
15. 11. 2017 15:21
Re: Před týdnem, ...
už to upravili, ale stejně jsou v článku blbosti ... "Srdcem speciální úpravy je 3,6litrový plochý šestiválec z roku 1990, dostal však vačkové hřídele, ventilové hlavy či oddělený olejový okruh. Nechybí ani karbonové chlazení brzd."
bych vážně nečekal, že spalovací motor dostal vačkové hřídele a hlavy s ventily. A kde se vycucalo to karbonové chlazení brzd ... raději nedomýšlet. Autor by měl přestat používat google translator a více studovat jak angličtinu, tak konstrukci aut, pokud o nich hodlá nadále psát.

Pro ty co zajímá, jak to tedy je, přikládám link na stránky výrobce [odkaz]
15. 11. 2017 15:07
fotky?
Všimli jste si, že to nejsou žádné fotky, ale počítačové rendery?
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2017 16:22
Bylo by dobré a zajímavé
Bylo by dobré, aby se tito fajnůstkářští konstruktéři zamysleli nad řešením částečného ejektorového chlazení, když už se vrátili k chlazení vzduchem - částečného(!), celé u civilního vozu nejde. Od tatrováckého už uplynulo víc jak půl století.

Aerodynamika:
Bylo by dobré řešit "sání" chladicího vzduchu motoru v zádi karoserie před počátkem kudrnacení proudnic a řešit úplav vozu pomocí vyfukování chladicího vzduchu za zádí.
Řešení kompenzace vlivu bočmího větru tady taky chybí.
To vše alias páni Ledwinka a Uberlacker v Tatře ve 30.-ých letech min. století.
V přídi pod nárazníkem je vidět splitter, ve středové díře nad ním pak bude určitě chladič oleje (který Tatry také měly - vzduchem chlazený motor!), pod chladičem bude muset být škvíra vodorovného difuzoru (přítlak lehké přídě) a po stranách nárazníku jsou visět svislé deflektory k ofukování kol.

Jinak motor za zadní nápravou, tak pokrokový v těch 30.-ých letech, je již dnes nadmíru zastaralý a překonaný.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud