Design
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBugatti EB110 SS: Draží se vzácný vývojový prototyp, stojí přes 20 milionů
5 komentářů
flyboyeda
1
:yes: :-) :yes:
flyboyeda
maximální rychlost přes 400, je absolutně k ničemu
kdyby byla maximálky třeba 350 max tak to absolutně stačí, spíš bych se zaměřil na nižší váhu
Auto co váží přes 2 tuny a jede 400 = velký průser
kdyby byla maximálky třeba 350 max tak to absolutně stačí, spíš bych se zaměřil na nižší váhu
Auto co váží přes 2 tuny a jede 400 = velký průser
audis
O eb110 čtu od doby jeho vzniku. Nacetl (nahltal) jsem toho hodně, prakticky vše, co bylo kdykoliv a kýmkoliv česky napsáno. Nikdy jsem se nedocetl, že měl dvě nádrže a dvojitý palivový systém. Domnívám se, že jde o omyl.
Celkově bylo auto koncipováno jako supersport, použitelný každý den do práce (posilovač, ABS, klima, rádio, semiš, 4x4) . I z toho důvodu pochybuji o takové konstrukční obscenosti.
Celkově bylo auto koncipováno jako supersport, použitelný každý den do práce (posilovač, ABS, klima, rádio, semiš, 4x4) . I z toho důvodu pochybuji o takové konstrukční obscenosti.
×
Sdílení komentáře
×