Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 12:53
a uz dalsie SUV, ktore dokazuje, ze ano, muzeme mit i SUV radi - ako nedavno som pisal ( a kde ten nestastnik Plautus nas neznalo obvinil, ze ja a Londonbridge a Zappa ze sme jeden mladik a s ešte s puberťáckymi vredmi na tvári ! >:D )
Samozrejme ze mam na mysli jedno SUV ako univerzalne riesenie do nastrah velkomesta, na chatu, na hory a na horsie pocasie ci v zime - ale urcite nenahradi nejakeho spec milacika pre radost a ie uchylky benzinoveho maniaka, co chapem! :-!
Avatar - 3_diamanty
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 13:06
mne len ten vonkajsi dizajn nesedi.... technika kvalita imidz nemam nic proti .. tu to fakt bude zrejme dokonalost... porsche je porsche... len ten vonkajsi dizajn je za mna kusok slabucky... co vizualne pasuje kdesi na sportiaku tak tu to uz nesedi... a podla mna aj lacnejsie stelvio vyzera daleko stylovejsie a ma viac smrncu ...tu podla mna cayenne este ma co dohanat.. konkurencny RR sport je v tomto uplne iny level.. aj velar alebo teda celkovo range rover... ale inak uspechu cayenne sa samozrejme necudujem a plne ho chapem.. . ;-)
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 13:16
mne vyhovuje, aj ked mas pravdu, ze Velar je super auto. No ja som sa ho dost obaval, celkove je dost problemov okolo Roverov, ale risknem to aspon pocas zaruky. Cayenne je dost velke auto pre mna ( ved ako Q7 ), mozno radsej do FL Macana by som uvazoval ( bude az niekedy koncom roka - mozno...) :-!
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 13:54
FL Macanu přijde v zář a benzínové verze mají dostat také motory od Audi (3,0/2,9).
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:39
dakujem za info!
:-!
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:51
Jj to nám to sloučení a sjednocování techniky pěkně probíhá = pravověrní fandové Porsche sou = narozdíl od účetních VW = určitě nadšeni :yes: >:-[]
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 17:49
V tomhle vztahu hraje druhé housle spíš Audi. "Pravověrní" fandové jsou pak zajisté nadšení z jakéhokoli SUV Porsche, ať je v něm jakýkoli motor. >:D
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:05
Jestli bereš VW za církev = tak v tomhle kontextu jo >:D

Já to myslel jako ortodoxní = a ty nadšený z technickýho slučování s Audi = určitě nejsou ;-)

SUV mě nezajímaj takže mě to zas tak nebere = a 911 snad eště dlouho zůstane = originál 911 :-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 21:15
Tam je podstatné, že má Porsche tendenci si to řídit a usurpovat/ vytlačovat Audi. Kdyby to šlo, tak jim nenechají vývoj vůbec ničeho, co sami používají, a jen jim nařídí, co mají použít, aby rozpustili náklady. Zároveň mají lepší pozici u samotného VW. Audi je tak trochu v pozici nevlastního dítěte, zatímco Porsche je spíš dlouho ztracený syn, který se konečně vrátil. Bita je na tom v první řadě exkluzivita. To je bohužel téma dnešní doby. A bylo by tomu tak, i kdyby Porsche tenkrát zvládlo převzít VW. Jen by Audi ještě víc ostrouhalo.

Ortodoxní už radostí skákali z mostů z první generace Cayenne s VR6 od VW. >:-[]
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:31
>:-[] Přesně tak.
Ale když si poctivě přečteš celý tento test, tak možná zjistíš, že Caynne by klidně mohl komplet zastat/nahradit řadu 911, viz 18:10. ;-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 23:53
Že dostanou ty motory od Audi je dobře nebo špatně?
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 00:24
Motory jsou společné, jsou v S/RS/4/5, v nové Panameře/PS, Cayennu/CS a budou i v Macanu.
Ta 2,9ka (viz test) je vynikající, z 3.0 už tak nadšený nejsem, tam je lepší podobně výkonný 40i.
Avatar - Ji/Ri
dalsie podarene auto
| 5. 1. 2019 22:55
Macan už FL je.
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 17:47
Cayenne sice meziročně narostl (Q7 naopak mírně zkrátili, pokud se nepletu), ale je pořád menší než Q7. Macan to pochopitelně není. :-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 13:55
Jasne, nikto nemoze povedat, ze jazda s dnesnymi SUV je utrpenie. Ale aky je realny prinos okrem imidzovej stranky veci v porovnani s uzitkovo lepsimi kombikmi alebo mpvckami?
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 14:00
"...s uzitkovo lepsimi kombikmi..."
Tak černobíle bych to určitě neviděl.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 14:21
Ono to ale skoro takhle černobílý je :-!
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 15:05
Není. Ani u toho kufru, který může být pro někoho praktičtější právě u SUV.
Ač sám nejsem příznivec větších SUV, tak i jejich výhody dokážu uznat.
Jak jsme psal, za sebe raději Panameru, než Cayenne.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 15:09
Věnovalo se tomu už dost srovnávacích testů = co víš jinýho?
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 15:36
Simtě co to rovnítko v těch tvejch příspěvcích znamená? V čem se rovná třeba věta "Věnovalo se tomu už dost srovnávacích testů", větě "co víš jinýho?"
Fakt by mě to zajímalo, ale furt se nemůžu dobrat jakýhokoli smyslu toho matematickýho znamínka..
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 15:48
Tak na to jsem se už taky ptal. Odpověď opět s rovnítky, tedy nesmyslná.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:08
Rovnítko používáme od roku 1557 a zdaleka nejen jako matematický symbol ;-)

Jestli si o tom dumal a nic nevymyslel = asi nemá cenu to vysvětlovat :-)

Ale že seš to ty: Srovnávačkám SUV a kombi se věnovalo už dost testů a všechny došly k tomu samýmu = dražší SUV bejvaj ve všech parametrech horší. A jako bonus = sou dražší ;-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:11
Kdo ho tak používá, můžeš dát nějakej odkaz? Kde se rovnítko používá v textu místo čárky, či tečky? Snažim se to najít a nedaří se mi to.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:13
Je to teda jen pár desítek let = ale co třeba programování? :-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:14
A my tady něco programujeme? Já tady třeba jenom píšu pí.čoviny, stejně jako většina ostatních "diskutérů"..
Hergot furt víc otázek, než odpovědí:)
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:16
Jj tak už to s poznávánim bejvá = víc otázek než odpovědí ;-)

Prostě rovnítko se používá [odkaz]

Zkráceně: Všude možně :-)

Já tady třeba většinou píšu fakta = já vim = divný >:-[]

Hele radši si zahraj [odkaz] :-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:51
Ja vim ze se rovnitko pouziva, ale nikdy jsem ho nevidel pouzit v diskuzi tak, jak ho pouzivas ty. Tendleten hifi neco nectu, stejne jako treba Aeronet - dezinformacnim webum, placenejch z vychodu, se snazim vyhybat.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:55
Nojo všechno musí bejt poprvé = třeba já si jí dodnes pamatuju ;-)

Za Aeronet [odkaz] tě chválim :yes:

Že si takovou plívu přirovnal k [odkaz] kterej je skoro přesnym opakem = tos fakt hodně přehnal = to nepoznáš nebo co to mělo bejt? :-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:06
V programování se = nepoužívá ve významu interpunkce. Nenapadá mě ani jeden jazyk. Typicky má jeho význam dost blízko matematickému (buď říkáš, čemu je nějaká proměnná rovna, nebo se ptáš, jestli je si něco rovno - pak se často používají dvě [==], nebo dokonce tři [===], pro odlišení těchto dvou (tří) operací). Ostatně programovací jazyky mívají obecně blízko matematice. Zato třeba , nebo ; se tak používají.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:11
To máš pravdu = já ho používám jak používám. A určitě neni problém chápat co napíšu = no i když.. >:-[]

Jen to někomu vadí = jeho problém :-)
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:28
Vy musíte mít vždycky nějaká specifika, Kylie věčně blbnul capslock a ty zase místo mezerníku používáš rovnítko... 8-s >:-[]
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 19:52
Aneb: co by nula neudelala, aby se jevila sama sobe zajimava...
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 20:49
Což je samozřejmě = naprosto nepřijatelné?

Taky sem se skoro s ničim horšim nesetkal >:-[]

Já radši beru věci a lidi podle toho jaký sou = než jak vypadaj = docela doporučuju ;-)
Avatar - Dinar
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 12:27
A přesně tak tě tady bereme; ne jak snažíš vypadat = cool a in, rovnítka, nesmyslné odkazy, veltman nad věcí, ale jaký jsi reálně = trumpeta, který je pro smích. ;-)
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 12:41
Vo co ti de? Co máš za problém? Taky neřikám že vypadáš jak [odkaz] nebo [odkaz] = to sou dinary kdybys jako obvykle = jak přiznáváš = nepochopil odkaz >:-[]

Když už tak: Bejvám spíš teplokrevnej = než cool [odkaz] i když [odkaz] ;-)

Že ty bystroň nepochopíš odkaz = automaticky neznamená že je nesmyslnej = asi je už čas ti to říct: Většinu věcí na týhle planetě a v tomhle vesmíru = nechápeš. A nikdy nepochopíš :-)

Reálně = trumpetám jako ty pro smích = pokud si pamatuju bystrouše jako seš ty ze základky = je to vyseknutí pocty = takže: Dík = cenim si tvý upřímnosti >:-[]

Zajímavý jak taková pitomost jako použití "=" dovede s některejma lidma (za)cvičit :-! ;-)
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:18
Vidím, žes tu Dinarovu reakci bohatě podpořil, nesmyslné odkazy nevyjímaje...
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:28
Vo co ti de? Co máš za problém?
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:39
Zajímavé, že lidi, co mají nějaké problémy, si myslí, že problémy nemají oni, ale ti druzí..., viz i tvá reakce na Dinara. >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:53
Ano přesně tak :-)

Stačí se podívat kdo začal ;-)

Takže vo co ti de a co máš za problém? >:-[]
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 14:32
Napriklad kufor nie je vsetko - pravda je, ze hodnoty su podobne, akurat kombik ma kufor dlhsi, SUV zvycajne vyssi. Ak nepotrebujes prevazat skor dlhsie predmety, tak ti tato vyhoda kombika ako vyhoda odpada.
vyssia nakladacia hrana - niekedy vyhoda, niekedy naopak.
vyssi podvozok a s tym spojene dalsie veci.
SUV su zvycajne kratsie nez typicke kombi alebo MPV - lahsie sa s nimi parkuje.

Okrem toho, kto si ide kupit auto v tomto segmente, tak ziadne aspon adekvatne MPV na vyber nema (tym nemyslim priestor, ale celkovo auto po vsetkych strankach) a kombik z niektorych vyssie uvedenych dovodov nechce. Ale toto je nekonecna debata.
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 14:44
Aha, cize argumentom je ze vsetky plusy kombikov su zbytocne hej? Nedostupnost mpvciek beriem, automobilky ich prestali vyrabat lebo ludia chceli suv, ale s tym parkovanim to ako vyhodu nevidim, ano kombiky su zvacsa dlhsie, ale su aj zaroven uzsie ako suvcka, takze s tou lahkostou parkovania to mas narovnako.
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 14:55
Vies mi povedat aky dalsi plus ma kombik oproti SUV okrem kufra? Sam mam kombik a uprednostnil som ho pred SUV, ale len kvoli kufru, ktory som proste potreboval. Mas este nejaku dalsiu vyhodu?
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 15:05
Všechny měřitelný jízdní parametry = od spotřeby přes chování každý zatáčce po třeba opotřebení brzd

Ta dražší varianta je skoro vždy a skoro ve všem horší ;-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:46
Ze bude SUV nakladnejsie na prevadzku je fakt, s ktorym treba jednoducho pocitat. To je ako kupit si vykonejsi motor v rovnakom aute a ako minus dat vyssiu spotrebu paliva, oleja, ze ma drahsie rozvody, viac valcov => viac sviecok, drahsie brzdy atd... Bud to akceptujes alebo nie, ale ako priame negativum to nie je.
A co sa tyka jazdnych parametrov, pri beznej prevadzke rozdiel nepostrehnes,doba aj technologie davno pokrocili.
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:53
Mnohá SUV jsou na tom co se týče stability i lépe než podobná placatá auta. Viz např. dvojkový Tiguan. Potvrzeno v losích testech.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:58
Tady je zas dneska sranda :yes: >:-[]

Takže jestli tě správně chápu = abych tě citoval: celkově nejstabilnější auto všech dob je 25 let starej komfortní sedan střední třídy [odkaz] ? :-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 17:21
Ne nechápeš. Jako vždy jseš úplně mimo. Ale nic si z toho nedělej, my jsme si už zvykli.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:09
Zase my? >:-[]

Kolik vás je? ;-)

Zkus zapnout [odkaz] a postav se k tomu cos napsal čelem :-)

Já ho používám furt [odkaz] zkus to taky = budeš čučet :-)
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:24
Stačí dva a už jsou/jsme MY. ;-)
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 20:45
Nojo tak MY co četli co napsal JirkaX v 16:53 víme že napsal blbost ;-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 17:27
Pod pojmem podobné placaté auto si mám představit co? Já si pod pojmem placaté auto představím Aventadora:) Ale ten asi není moc podobný Tiguanu... Jestli platí aspoň úplné minimum, co si pamatuju z fyziky, tak auto s vyšším těžíštěm nebude stabilnější než auto s nižším těžištěm...
SUV jsou prostě polidštěné terénní auta, z kterých vycházají, uznávám, že se do nich pravděpobně lépe nakládají haranti, ale tím jejich výhody pro mě končí...
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 17:34
Až na pár jedinců každý rozumí co jsem tím myslel.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:06
A k tomu si došel jak? :-)

Losí test je zajímavej = ale patřim k jedincum co si myslí něco jinýho než ty ;-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 19:56
Drtiva vetsina dnesnich SUV nijak nevychazi z terennich aut, vetsina vyrobcu SUV ani nema terenni auto v nabidce. Vychazeji spis z velkoseriovych modelu HB/LB/kombi, ktere dostaly zvyseny podvozek a trochu jiny design. Napriklad ix35/Tucson/Sportage je vlastne zvysena i30/Ceed, a tak dale... Pripadne pouzivaji vlastni platformu, ktera ale skoro vzdy vychazi z normalniho auta, ne z terenniho.
Jinak fyzika samozrejme porad plati, a i kdyz se da nad jizdnimi vlastnostmi nekterych SUV zasnout, placate auto bude pri podobne konfiguraci samozrejme lepsi.
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 21:20
Myšleno historicky. tuším Toyota s modelem Rav byla první, kdo terénní auto očesala o terénní schopnosti...
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 00:03
To jo, ale byl to skvělý marketingový tah..... :-!
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 00:09
Dost se touto problematikou zajímám a vidím to také tak. Řada so called SUV jsou dnes jen o kapku vyvýšené HB a trend tímto směrem pokračuje. Jedná se o skvěle promyšlený marketingový tah.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 00:21
Marketingovej = to jo :yes:

Trochu blbý že ve všem od spotřeby přes těžiště po namáhání brzd = je to horší auto

Ale vzhled bere vše :yes: :yes: >:-[]
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:35
No ak evidujes ako jediny rozdiel velkost kufra tak je tu zbytocne sa o niecom bavit :-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:41
Sklanam klobuk pred tvojimi argumentacnymi schopnostami.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:49
Viz já 15:05 = proč to rozebírat = je to vlastně skoro všechno ;-)

Snad krom víc šik vzhledu SUV = ve všem ostatnim je horší a dražší :-)
Avatar - wakantanka
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 15:30
Adekvatne velke kombiky su siroke plus minus rovnako :-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:36
Ak porovnavas auta rovnako velke vo vnutri tak ani nahodou.
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 16:47
tak to napisem znova - rozdiel medzi SUV ( trieda Macan, Velar, GLC, F Pace) a kombi je pre mna dost podstatny:
v Prahe su vysoke chodniky a obrubniky a priecne parkovanie napr. s E kombi alebo BMW 5 kombi je casto uz rizikove, ze chytis predok auta. A samozrejme aj celkova vyska ( casto nastavitelna ), odolnejsie pneu, jazda po kolajniciach a aj dobry vyhlad z auta, a nemyslim si, ze by bol nejaky velky tragicky rozdiel v jazdnych vlastnostiach s kombikom alebo spominane SUV. Ved sa bavime o normalnom zivote, nie okruh - na to su uz ine auta ako diesel kombi.
:-!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 17:28
Až se naučíš šoférovat, tak nebudeš ani drhnout autem o obrubníky, a až se naučíš ještě víc, tak budeš schopen posoudit zhoršení jízdních vlastností:)
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:20
ked sa naucis citat, nebudes tu ako vzdy za jebloida! :-!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 19:10
ten výraz už jsem četl u Zappy, takže ano, děkuji, že jsi nám to potvrdil
ps fakt jsi akože starý? to ještě v tvojem věku někdo dělá takové věci, že si zakládá víc nicků, aby si sám podkuřoval?
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 19:30
hehehe... no jebloid je u nas v redakcii pomerne oblubeny vyraz :-!
a nie som stary, to si moze ku mne dovolit len kamos, ze ma nazve stary panko - ja sa citim este celkom mlady >:-[]
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 19:17
A až si do nějakého slušného SUV sedneš a svezeš se, tak ti taky možná dojde, jaký jsi tu psal hovadiny.
Avatar - Belo13
dalsie podarene auto
| 24. 1. 2018 07:57
co sa tu snazite dokazat, ze SUV ma lepsie jazdne vlastnosti ako auto s nizsim taziskom, uzsimi pneumatikami a aerodynamickejsim tvarom?? trepete tu * a ste tu za ***ov!!
dalsie podarene auto
| 24. 1. 2018 09:39
Nemá smysl reagovat. Možná příští monopost F-1 bude mít tvary Velaru >:D
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 24. 1. 2018 21:14
mrzi ma to, ze ten Velar ti tak narusuje zivot.... :-!
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 24. 1. 2018 18:48
Je to až na hlavu = ale pravda fakt nevítězí a nevítězí :-)
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 24. 1. 2018 19:45
No, tahle pravda rozhodně nevítězí, stačí se podívat na prodeje SUV za posledních 10 let.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 24. 1. 2018 19:54
To má pravdu [odkaz]

Teď by mi pro radost stačilo kdyby pravda [odkaz] zvítězila v sobotu večer :-)
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 23:57
comper.....okrem imidzovej stranky veci.................no a to není dost?.... ;-)
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 14:03
Nový Cayenne se jízdně hodně povedl, na druhou stranu, za podobné prachy, už lze mít i mnohem pohlednější a ještě lépe jezdící, aktuální Panameru. ;-)
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:31
ano, zvazoval som aj to a fascinoval ma ten sialeny diesel, ale uz ako som pisal, tu v Prahe zostanem pri SUV
neviem, preco si chlapci myslia, ze taky Macan alebo Velar jazdi ovela horsie ako nejake velke kombi ako je E medved alebo Volvo v 4x4 - a ked si uz konecne nieco o tom zistia, tak aj tak len tolko k tomu, ze ked sa chcem z chuti ostro previest, tak predsa nenahradim SUV velkym kombi, ale si zoberiem riadne sportove osobne motorove vozidlo
(je to zrozumitelne aj pre ruske lietadlo ?) >:D
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 18:44
Macan je v této třídě spíš crossoverem, než SUV. Zvlášt vedle Velaru působí (opticky) kompaktně a posaz v něm je poměrně "nízký", takže si člověk nepřipadá jako kočí na "kozlíku".
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 19:38
to je fakt!
jako kočí na "kozlíku" je super *, heh! :-!
ale chapes, ako som to myslel, ze tie rozdiely su pri beznom pouzivani vcelku nepodstatne - chapem, ze kedysi .... ale teraz uz su tie SUV v pohode, dokonca aj tie velke Q7 su celkom fajn. :-!
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 20:11
Jo, dnešní Q7 jezdí úplně jinak (nesrovnatelně lépe), než ta předchozí.
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 05:12
Zvlášť vedle Velaru? Takže vedle X4, GLC nevypadá kompaktněji? Btw, ve Velaru je možný velmi nízký posaz ;-)
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 10:43
Btw konečně sem přečet tvuj testík Velaru = jako dost dobrý :yes:

Láska na první svezení? ;-)
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 11:40
Díky ;-)

Odhléhnu-li od cenového faktoru, pak ano. Když ale nechám pracovat víc mozek než city, které u SUV nejsou rozhodující, pak je i ve vlastní stáje zřejmě racionálnější volbou RRS. Nabídne víc za stejné peníze a málokdo se v této kategorii neřídí víc užitkem než prvním dojmem.
SUV pro mě zůstává cestovně-pracovním nářadím. Chci však pohodlí a ticho, narozdíl od novinářských testů rešících jakého údajné sportovní ambice. Asi jako chtít od slalomek příjemné vlastnosti na běhání :-)
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 12:10
Taky preferuju cestovní pohodu = vlastně před všim = je to to nejdůležitější a bohužel skoro žádnej novinář to skoro nebere v potaz = zajímavý :-)

Hele zaujal si mě tim nabídne víc = moh by si to trochu rozvést? Myslíš jen velikost nebo něco víc?

Třeba SVR by mohlo bejt zajímavější jako Velar = teda jen tipuju [odkaz]
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 13:30
Ano, z hlediska prostoru. Velar je podmínečně využitelný pro větší rodinné cestování, RRS to zvládá s nadhledem většího vozu. Po FL pak nabídne interiér na úrovni doby.

SVR bude jistě paráda, tyhle typy mě opravdu baví...vyzkoušet, zařechtat se co to umí, ale na běžné cestování bych dal přednost podladěnému civilnímu V8, V8 v naftě, nebo V6d. Jsou relaxovanější a míň napružené. Stejně tak jinak úžasný kompresorový V6 tam musíš víc honit a to se k SUV podle mě nehodí. Předjedeš podobně samozřejmě, v případě potřeby zrychlíš taky, jen více v klidu. ;-)

Na dynamiku jsem teď vyzkoušel jeden z nejúžasnějších sporťáků...Elise 220. Asi bych s ním nechtěl cestovat pravidelně na delší trasy, ale je to naprostý odvaz!
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 13:38
To chápu [odkaz] :yes: :-)

Něčí soukromý = nikdo to sem nevozí ne?

Souhlas s tim SVR = taky se mi pro reálnej život zdá ideál něco mezi = silnej motor ale furt eště pohodovej = není nutný nadoraz. Je to jednoznačně ideál = ale asi je nás v reálu málo co si to myslej

Sem sám občas ve 2 = takže Velar naprosto stačí
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 13:43
Kontakt přes Honzu Červenku na Lotus Praha, je to oficiální zastoupení. Doporučoval jsem známému, co chtěl něco unikátního, ne za raketu a s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Je to jeden z posledních mohykánů s Toyotím R4 kompresor, číňani vyvíjejí nový model, který bude začínat na R6 od BMW. Přidá to váhu, myslím, že už to nepustí ven jako teď bez posilovače řízení.
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 13:53
Dík to sem ani nevěděl = myslim že tu po revoluci byli a pak zastoupení skončilo?

S tou budoucností máš asi pravdu = přes obrovskej vývoj kterej u aut proběh se v něčem i zhoršily = a to nesleduju auta až tak dlouho. No i když.. :-)
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 13:59
Naprosto bez pardonu můžu říct, že má vlastnosti jako čistě okruhový speciál, který jinak nesmí na cesty. Čitelnost a zpětná vazba jsou definicí, těžko se pak u jakéhokoliv aktuálního běžného modelu dá pak napsat, že poskytuje feedback :-)

Zastoupení funguje snad dva roky. Příjemný přístup, jen angláni ve výrobě jsou takoví laxní a termíny pro ně neznamenají zrovna součást desatera. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 14:06
Znám britský výrobce třeba repro [odkaz] a laxní bych použil snad v případě kdy bych jim chtěl podlejzat >:D

Ale hrajou fantasticky = to zas jo :yes: :yes: ;-)

Někdo má [odkaz] [odkaz] dokonce za absolutní absolutno = bez ohledu na cenu. Vlastně trochu jako Elise 220 :-)
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 14:15
Tohle je pro mě španělská vesnice, onehdá jsem tu louskal kdo má doma jakou aparaturu a radši jsem šoupal nohama. Jak mám rád hudbu, tak si ji užiju jen v autě. Tam bych nikdy nesnesl základní aparatury a vždy si připlatím. Moc hezky mi zní H-K ve vrtuli, stejně tak Meridian v Jagu. V RRS taky úžasný, naopak ve Velaru byl systém přebasovaný. Velmi slušně zní obvykle cokoliv za příplatek, rozdíly jsou až když to jde opravdu nahlas.
Ale pro moje netrénované a tupé uši je to skoro šumák >:D
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 14:31
ja som tazko nemocny na dobry zvuk >:D
Ten najvyssi Meridian v Jagu je vyborny a Velar je tiez vyborny, musis sa pohrat v nastaveni, aby subwoofer do toho vela nekecal. Mam dobre spomienky na Lexus ( Mark Levinson ) alebo v medvedi Burmester
H-K vrtula ci medved ma az tak neocarilo, ale nie je tam hruba chyba.... :-!
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:36
Burmester některý svý [odkaz] doved fakt do neuvěřitelnýho zvuku = na auto [odkaz] ;-)

[odkaz]
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:49
[odkaz]
No, nekup to, za 180 litrů...
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:52
Přesně ;-)

Proti [odkaz] [odkaz] je to neskutečně levný a fakt to hraje dobře :yes:

Zrovna Panameru brával do Mnichova na [odkaz] a hraje fakt neskutečně
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:37
Uši netřeba trénovat = krom pár % lidí to slyší každej. Občas se dělaj veřejný předváděčky rsp. srovnávačky = klidně zajdi uvidíš že rozdíl uslyšíš = třeba i jen mezi kabelama :-)
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 14:43
Hammunasakra - mal som aj ja casto britske obdobia, ale kedze obcas mam rad aj west coast music ( no proste nieco hutnejsie), tak som obcas musel postavit aj nejake americke ci nemecke boxy ( stare dobre JBL, Infinity, Wilson ) a pohanane zvaracim agregatom ( McIntosh, Krell,....)
ale je fakt, ze na audiofilny zazitok je britsky retazec velmi ucinna zalezitost :-!
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:32
Nedávno sem poslouchal [odkaz] tvůrce Krellu doved svý výrobky do neuvěřitelný dokonalosti :yes:

Nedělim to až tak podle států původu i když britský hifi je pojem a klasika = ale zrovna [odkaz] fakt uměj :yes: :yes:
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 18:15
no v 80 rokoch sa to dost tak vnimalo - britsky zvuk skor precizny, analiticky a nesnazili sa sokovat velkym basom alebo vyskami.
To skor nemecke a americke bedne boli povazovane za vsezravce.
Mal som rad Spendor ale aj velky KEF 105, ale dnes je to uz iba zberatelsky exponat :-!
Avatar - Hammunasakra
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 22:09
Dej vědět až porovnáš SVR s [odkaz] ;-)
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:14
Ptáš se, jako bych napsal JEN vedle Velaru, ale já napsal zvlášť vedle Velaru, což nevylučuje ani tebou zmiňované X4, GLC (coupé) apod.
Takže vedle nich také, ale ne "zvlášť", jako vedle Velaru.
S tím "posazem" jsem narážel spíš na výšku od silnice, než na výšku od podlahy auta. Sám jsem byl překvapený rozdílem, když jsem např. bezprostředně přesedl z Macanu do F-Pace(u).
Jinak viz Šimpanz 10:56
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:30
Jasně, výška od silnice je patrně nižší.
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 10:56
Tak Macan musí působit kompaktně, protože má kompaktní rozměry a je ve všech směrech o dost menší než třeba ten Velar, který se rozměrově spíše blíží Cayenne. A navíc design Macanu výrazně podporuje pocit "rozpláclosti" tím, že jeho horní část kabiny se rychle zužuje a tím pádem výrazně vybíhají do stran nízké boky, trochu podobně jako na 911 zezadu. Naopak Velar si drží "krabicovitost" RRS a RR (vysoko umístěné lampy a málo se zužující horní část kabiny).
Podle mě výrobci tak dlouho snižovali běžné sedany a kombi až se tyto staly dost nepohodlnými na nastupování/vystupování a nepraktickými nízkou světlou výškou a tím následně otevřeli cestu SUV. Macan je dnes plus mínus jeden dva cm stejně vysoký jako Outback před cca 9 roky, takže staršími měřítky na výšku auta to vůbec není SUV, ale prostě trochu přizvednuté kombi, která se kdysi nazývala třeba crosscountry, viz Volvo, takže jak říkáš výraz crossover sedí Macanu daleko lépe než SUV.
Avatar - white label
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 15:15
Souhlas...
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 19:11
ano, rozumí, E medved a Volvo jsou ze stejné kategorie ako Velar, tj. auto pro staré kkty
Avatar - _Karel_
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 20:09
Máš zapotřebí psát takový sra.čky? :-|
dalsie podarene auto
| 22. 1. 2018 21:21
účel světí prostředky...
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 11:45
Pokiaľ bolo účelom spraviť zo seba vola, tak použité prostriedky boli vynalozené účelne
dalsie podarene auto
| 23. 1. 2018 18:54
Nem tudom. Hornouherský dialekt jsme na základní škole probírali, ale už je to chvilku:)
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 24. 1. 2018 21:17
tak toto je uz aj pod tvoju uroven!
nie je ti uz tak trosku ***no pri srdci!? :-!
Avatar - Plautus
dalsie podarene auto
| 26. 1. 2018 20:07
Že toto píšeš zrovna ty...!?!
Avatar - Plautus
dalsie podarene auto
| 26. 1. 2018 19:53
Vidím, že som tohtotýždňovou absenciou takmer prišiel o poctu, byť spomenutý v prvom príspevku v diskusii, od samotného veľkého maxi!ho. Či malého...?
Tuším som sa nezmazateľne zapísal do tvojej pamäte. Ono to tak býva, že puberťáci majú svoje idoly. A čo chlapci? Majú prázdniny? Nevidím ich v diskusii... >:D
Ale nezúfaj, keď bude najhoršie, dokážeš podiskutovať aj sám so sebou, maxi!/Zappa/Londonbridge...trebárs aj v tej tvojej/vašej redakcii. ;-)
Avatar - maxi!
dalsie podarene auto
| 27. 1. 2018 10:13
to je fakt! Ty si sa nezmazateľne zapísal do nasej pamäte ako jeden z tych naj xxxxx
:-!
hlavne ze to ty si napisal, ze nas nikde nevidis v diskusii - takze sa sam priznavas, ze si nas pametas a hladas a riesis a ze si fakt chudak! :-!
s pozdravom pubertaci maxi!/Zappa/Londonbridge
Avatar - Plautus
dalsie podarene auto
| 27. 1. 2018 11:07
O čom to točíš? Ty nechápavá motyka? Písal som o tom, že "chlapci" chýbajú v tejto diskusii. Nemusíš sa tak kajať, už si sa prezradil. Nemám potrebu vás sledovať, len keď čas od času vleziem do diskusie a čítam tie bezbrehé chválenkárske drísty, aké si predviedol práve pod článkom k Volvu XC60, tak mi je blivno. ;-\
Niekto ako ty ma nemôže uraziť.
Vale!
Někde jsem četl, že
| 22. 1. 2018 14:42
většina majitelů gétetrojek si cayenny nekupuje a jako každodenní auto používají auta jiných značek. Zřejmě jim tahle auta moc nevoní.
Avatar - speedfred
Někde jsem četl, že
| 22. 1. 2018 17:14
poznám síce iba jedného majitela GT3 a má zároveň aj Kajena Turbo a nevie si ho vynachváliť.Vravel že najlepšie SUV , a tých už pár mal.
Avatar - white label
Text testu
| 22. 1. 2018 18:10
"...zažijete něco, co se dá bez jakýchkoliv kompromisů přirovnat k pocitům za volantem skutečného sporťáku. Cayenne se během okamžiku mění z praktického rodinného auta na čistokrevného atleta, kterému snad nikdy nemůže dojít dech."
"...znovu nechá vzpomenout na skutečné sporťáky. Jen s tím rozdílem, že z auta máte mnohem lepší přehled o dění kolem."
"...vyrazíte na okresky a užijete si nekonečnou porci ryzí sporťákové zábavy."
Stanislave, tvé přirovnání Cayennu/SUV (bez patřičného důrazu na nadsázku) ke skutečnému/ryzímu sporťáku/čistokrevnému atletu je dětinské, komické a neprofesionální.

"Systém pošle kola proti těm předním od rychlosti 80 km/h, případně společně s předními ve zhoršených jízdních podmínkách."
Dost nešťastně formulované.

"Jak jsem již psal, jednotka kooperuje s osmistupňovou převodovkou s měničem točivého momentu, kterou stuttgartská automobilka upřednostnila před dvouspojkovým ústrojím PDK. Výsledkem je čisté a svižné řazení v jakémkoliv režimu, drobnou kaňkou na jinak vydařeném chodu je snad jen řazení páčkami pod volantem, které si s reakcí na váš pokyn dává poměrně na čas. Zatímco u konkurence je zpětná vazba takřka bezprostřední, tady si musíte hlídat otáčkoměr a odřazovat už před šesti tisíci otáčkami, abyste pak motor zbytečně netrápili v červeném pásmu."
Převodovka s měničem momentu???
Jedná se o automatickou převodovku s hydrodynamickým měničem.
A pokud je výsledkem "čisté a svižné řazení v jakémkoliv režimu" (s čímž zcela souhlasím), není důvod, aby stejně nefungovala v manuálním režimu, což potvrzuje nejen má osobní zkušenost, ale i jiné testy, včetně testu/jízdních dojmů Ondry Chamily.
U konkurence řadí stejná! převodovka stejně rychle, ovšem nemá to nic společné s tzv.
"zpětnou vazbou", o té by se dalo (velmi vzácně) psát u řízení.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku