Čekej, příjde jeden diskutér, možná dva, kteří budou plivat na TDI pod kapotou Audi a vůbec ty čtyři kruhy působí jako rudý hadr.... navíc porazil Japonskou transformers chloubu v benzínu a s elektromotorem... tradiční německé hodnoty vs japonská High-tech >:D To bude silná diskuze ;)
by měl obě auta vzít na brzdu a odměřit alespoň orientačně výkon obou aut. Je docela zarážející, že 264 kW má o 50% delší čas zrychlení z 80-120 než o 54kW slabší soupeř. To skoro vypadá, že CVT je černá díra, ve které se ztrácí výkon ve velkém.
LC by se asi mělo porovnávat s 911 nebo jinými sporťáky a ne s luxusní limoškou. I na tom okruhu je jasně patrné, že hybrid má s dynamikou v přímce problém, propastný rozdíl 3 sekundy na kolo se dá těžko vysvětlit lepším podvozkem Audi, minimálně polovina toho rozdílu jde na vrub pohonu (hned po startu na rovince Audi získalo náskok a ten pak jenom zvyšovalo v zatáčkách i na rovinkách). Proto jsem psal, že by stálo za to změřit skutečný výkon na kolech na brzdě, protože drtivý náskok Lexusu v papírovém výkonu a drtivá porážka v reálné dynamice nemohou mít jiné vysvětlení než velké ztráty v pohonném řetězci.
Tu stranou, do velké limuzíny velký nafťák patří, na dlouhé cesty po dálnicích jako dělaný a Audi už od pohledu vypadá jako elegantní luxusní reprezentant svého majetného, či vysoce postaveného majitele. Myslím, že A8 se nemusí stydět ani před RR, Bentley či Maybachem ( nejsem si jist, jestli se ještě vyrábí >:D ).
Nic proti Lexusu, asi bych si i některé auto tak nějak zkousl, ale platit za to své peníze bych asi nechtěl i kdybych je měl, intiér je fajn, ten Lexi poslední dobou jde, ale nevyváženost z venku, hlavně profil a zadek...no, každému dle gusta.
Tak Lexus rozhodne patrí medzi to najhnusnejšie, čo sa na cestách dá stretnúť, o tom nemá cenu polemizovať (aj keď by sa určite nejakí oponenti, pre ktorých sú Lexusy synonymom krásy, našli). To ostatné môže byť aj vecou priorít, niekto rád ležérny luxus s pozlátkom, niekto športový a dynamický s technokratickou aurou, takže si docela dobre viem predstaviť ľudí, čo uprednostnia Lexusa, aj tých, čo siahnu radšej po Audine.
Já jsem vždy měl Lexus za auto neskutečně tiché, úsporné díky hybridní technologii a high-tech výbavou, auto, které luxus podávalo jiným směrem (bavíme-li se o největších limuzínách), což vlastně dle recenze tenhle Lexus přesně nesplňuje >:D . Hodně se dle mne Lexus posunul v oblasti interiéru a napříč modely se mi opravdu líbí, což se třeba o sestřičce Toyotě říct nedá, ale exteriér, i když i dříve byl občas těžkopádný a zvláštní, tak nyní už je to až přehnané, jako když si šedesátník začne barvit vlasy, ověšovat se řetězy a extrémě to přehánět s oblečením, jak dvacetiletý floutek... přitom by mu úplně stačil elegantní oblek.. viz Audi.
Bariku, řekni mi jeden jediný důvod, když nejsem fajnšmekr a auto používám na dlouhé trasy po Evropě, v hodně případech i s řidičem, proč bych nemohl zvolit tuto motorizaci ? Bude o tolik rychlejší ? Komfortnější ? Řekl bych, že nebude.. utlumení dieslu je zde precizní, spotřeba není možná to nejdůležitější v rámci nákladů u takovéhohle auta, ale ujedeš na jednu nádrž větší porci km, což mne osobně příjde jako velké plus.. tak proč brát V12 ?
Lidi, co ocení V12 v této sortě kupců moc nenajdeš, nebo mají V12 v jiné typu auta. Co je na tom pomateného? Že si to za 25 let budeš chtít koupit ty a tobě podobní za zlomek ceny, aby jste si užili velký benzinový motor ? O tohle automobilce nejde..
No nemá smysl vysvětlovat o čem to je když to neznáš. Žádný 3,0 V6 TD apod se nikdy nevyrovná sametovosti a uhlazenosti V12 nebo zvuku a zátahu V8, at už atmosférické nebo kompresorové.
Tradice a historie ti taky nic neříkaj, takže to asi nemá smysl s někým takovým řešit.
Jinak pokud německo zakáže vjezd do měst všem dieslům do Euro 5, zajímalo by mě, v čem budou jezdit ruská, ukrajinská, albánská a turecká mafie + vietnamci se zálibou v postarších dieslových bawech, mercedesech a audinách. To budou mít kucí dost problém - budto si budou muset koupit nový, na což asi mít nebudou nebo budou muset sáhnout po benzínu nebo klesnout na tříválec
Bariku, odhleď jednou ze svého světa a podívej se na ta auta jako na stroje určené pro to, pro co byly vyrobené. Tohle nejsou auta pro petrollheady, polovinu ani majitel neřídí a má na to řidiče.... už to chápeš ? Když jedeš vlakem/letadlem, co je pro tebe jako pasažéra nejdůležitější?
A ty kecy o Německu, až to tak bude, pak se přestanou vyrábět, ale nezměníš na tom nic, že velký diesel v luxusním autě v roce 2018 umí poskytnout plnohodnotnou funkci takové limuzíně a není špatnou volbou. A můžeš nadávat na co chceš...
Nemá, ale ti, kdo si je řídí sami většinou brázdí dálnice... pokojně v dieslu a o tom píši ;) Protože chtějí auto luxusní, co je přepraví jako v bavlnce na dlouhé vzdálenosti, se slušnou spotřebou a dojezdem :-)
Plná klávesnice tradice a historie, ale zaručeně si ten V12 nekoupíš. Ne, že by neměl v luxusní limuzíně smysl, ale že typický zákazník pro vysoký nájezd zvolí naftu, mi připadá úplně přirozené.
do města nákupní tašku s litrovým tříválcem bez turba, na projíždky bez cíle Camaro a na normální delší cesty mimo město a jako záložní vozidlo pro všechny případy mam CTS.
Ideálně pokryto. Na ***čky 15 km sem a tam po Praze sebou netahám 1200 kg navíc a nehuntuju na dírách a kočičích hlavách velký auto a na cestách mimo Prahu se nemusím krčit v tříválci a modlit se jestli předjedu dědu ve Felici do toho kopce a jestli když na to pořádně šlápnu nepojede ten tříválec už za 9,5 litru >:D >:D >:D
Samozřejmě z toho Camara a CTS by šlo udělat i jedno auto, výhledově o tom uvažuju.
Máš bod :-)
Jinak CTS a Camarem sem střídavě jezil do práce od srpna do listopadu. Takže zkušenosti s jízdou s velkými auty po Praze ve všední dny taky jsou, neboj.
Akorát je škoda to ničit na pár kma saozřejmě spotřeba ve městě je taky jinde. Tohle nejsou auta do města.
Já si říkal, že si to auto nezačal v nedávné diskuzii o Fabii vytahovat jen tak, než že ho máš doma a musíš si ukázat, jak si udělal dobrou koupi, proti všem blbcům, co si koupí Fabii >:D
Ne, já to auto jen používám přesně k úelům, ke kterým bylo vyrobeno - do města. Za cedulí Praha hlm. sem s tím najel asi 15 km za ty 3 měsíce >:D
Na jízdy za cedulí mam jiná auta.
A stejně tak by měli postupovat všichni majitelé těch tříválců :-)
A pak tady bude zvracet v diskuzi, že si měl radši koupit něco z USA, protože ta A8 V12 po německém důchodci je poruchová a servis je na to dražší, než na Fabii >:D
Ukaž mi, kterého kupce této třídy zajímá, jak sehnat náhradní díly na jejich auto ? V té době, až je bude potřebovat, ho bude vlastnit nějaký Barik >:D
Hele asi takhle - z toho co sem měl sem najel Nejvíc se Sebringem, ten sem měl tři roky, o 1000 km méně sem najel se Stratusem, ten sem měl taky 3 roky, o dalších 500 km méně následuje CTS, to mam 3 roky a 3 měsíce (z toho měsíc nejezdilo kvůli papírům), následuje Alero s o cca 250 km méně, to sem měl 3,5 roku, následuje 300C, asi o 1100 km méně jak Alero, následuje Jaguar, Camaro, BMW a poslední je nová kára do města.
Třeba s CTS sem nejel 5X tolik co s BMW a potřebovalo oproti němu ND (mimo spotřebák jako oleje a filtry) asi 5 000 Kč za ty 3 roky, zatímco BMW potřebovalo ND za 15 000 Kč jen za půl roku. Ještě hůř na tom byl Jaguar co potřeboval za ty 2 roky ND asi za 35 000 Kč.
Zajímavý vid.... Opět s CTS sem ujel o cca 40% víc jak s Jaguarem.