Vnější podoba dvojčete Fiatu 500 je podle očekávání zcela nová. Útroby jsou ale blízké Pandě a pětistovce od Fiatu. Nejstarší prodávaný Ford - model Ka - dostává po jedenácti letech výroby nástupce.
Káčko je roztomilé a velmi sa mi páči ako na takého mrňousa napasovali kinetický dizajn...podľa mňa podarené, aj keď je si treba počkať na viac fotiek, dosť ma zaujíma interiér...
S tým K.O. proti Q7...vies to je tak, ADAC nemal v umysle poskodit fiat, mal v umysle porovnat velke hovado prerastene slaninou s najbezpecnejsim miniprckom, aky je...dopadlo to ako dopadlo...fandim fiatu, lebo tento naraz vyrdzal, nerozsypal sa a je skutocne bezpecny aj ked Q7 zcela minula jeho deformacné zony...naopak Q7 sa ukazala ako nestabilna a vysledku vdaci len vdaka svojej 2,5x vyssej vahe...
No ale k veci..vies su ludia, ktori toto pochopia...a su ludia ako GTI, ktory nic nechape a melie si len svoje doblba...citat jeho prispevky to je priam za trest ale neda sa tomu vyhnut... co uz...aj pre takych je tento svet ;-)
Tak je. Ten crash-test, to nebolo Audi-versus-Fiat, ani Deutschland-gegen-Italien, ale velky (tazky) proti malemu (lahkemu). Myslim ze je jedno, co by zobrali ako male a velke auto, vysledky by sa principialne nelisili...
Skoro vsetci to takto aj pochopili... az na par VWelkych fanatikov...
samozrejme ze ju chvalia lebo zrazku s tym tazkym hovadom prezilo takpovediac bez vacsej ujmy aj napriek priamemu narazu do klietky a zcela minutiu svojich deformacnych zon...ludia by to prezili s prehladom, keby...zase keby...no keby ta Q7 nebola 2,5x tazsia...ludi zabilo pretazenie nie nasledky priameho poskodenia vozidla a to je pri tom pomere chvalihodne, kdezto Q7 sa ukazala aj pri zrazke s tym prckom ako nestabilna...
Sleepere, já bych to neviděl tak tragicky, počkej si na živo. Uvidíš, že se ti nakonec celkem zalíbí. Jinak je to fordí kinetika, ostrým novým hranám už odzvonilo... ;-)
Pierro, New Edge design se bohužel dostal do slepé uličky (Fiesta 2002, Fusion a Focus 2004 snad už ani nebyl new edge design, ale nějaký beztvarý hybrid). Kinetika třeba Focusu hodně prospěla.... ale na jedničku to stejně nemá. Jasně naživo to může být jiné, ovšem původní káčko se mi líbilo jak na fotkách, tak naživo a ještě víc po prvním svezení. Tohle je něco mezi "snažíme se navázat na design původního káčka, ale zároveň jdeme cestou kinetiky a chceme být taky trochu jako bráška cinquecento". Výsledek je dost rozpačitý.
Ford sa spojil Fiatom (na tomto projekte) Fiat sa spojil s BMW (iny projekt/vyvoj - nedavno zverejnena sprava) bmw sa spojilo s peugeot-om (vyvoj motorov) ...a dalo by sa pokracovat aj dalej, zachvilu to tu bude robit kazdy s kazdym :-) ...ale inak celkom pekne auto
Proti tomuhle se ohrazuji neb sem to nepochopil. Já sem kamoš s každým, pokud má aspoň něco v hlavě (a nemyslím tím jen modrý kouř)... Kdyby Ka dělal Ford sám... tak si myslím, že to nedopadne tak dobře (a hlavně by to dopadlo mnohem dráž). Ford dělá dobrý auta, dokonce sem o Focusu uvažoval, bohužel motoricky Ford upadl do podprůměru (nemyslím ST) a tím vypadl z hledáčku. Ale proti Fordu obecně nic nemám. Neuráží mne. A nemá tak tupé zastánce jako jeden nejmenovanný koncern...
Mates ma v hlave a na zile porad! >:-[] . Hele wolffe, kazdy kdo slepe obhajuje jakoukoliv znacku a nekriticky z ni dela modlu je mimon... ;-) . Je jedno, jestli je to Seat, Nanjing (vybral jsem ty mene konfliktni, aby se nikdo neurazil ;-) )
No Seat má třeba fanatického zastánce v Matelkovi.. Si nečetl jeho zvěsti o tom, že je nová Ibiza vlastně Lambo? ;-) Pouštíš se nevědomky na tenký led...chlope >:-[]
Wolffe, zase už nakupuješ? Ovšem dnes ti zvednu palec alespoň za styl :yes: Uvažovat o Focusu sice není si ho koupit, ale i tak, začínáš mít poměrně tolerovatelné sny... a to i přesto, resp. právě proto, že reál bude nejspíš velmi neinsporativní, viď...
Vcera jsem mel setkani s clovekem, co jim resi jiste veci, tvrdil, jak se jejich pristup v posledni dobe zmenil. >:-[] Tak jsem mu o tobe povypravel, kroutil nevericne hlavou a pak dodal...no, oni je spis zajimaji Landaky, no... ;-\
Tohle je velmi specifický segment. Designově, protože příliš malý, obtížně profilovatelný, přitom citelně zasahovaný segmenty příbuznými. Tedy pro koho... no, je to stejné jako u F500 a Twinga, tedy mladá dívka (žena)... singlistka, na kterou při čekání na zelenou dorážíš pohledem zpoza svého Caymana...
Jenže... i na tak malém prostoru lze udělat miláčka... respektive lze na toho miláčka úspěšně navázat. Nemám samozřejmě na mysli fiatku, nýbrž TWINGO. Ano, Renault toho miláčka kdysi stvořil a nyní na něho fantasticky navázal. Totiž na rozdíl od F500 měl na co navazovat. Původní F 500 nebylo stylové autíčko pro stylové dívky, původní F500 byl tím, čím Brouk v Německu, či Mini v Anglii, tedy masovým motorizačním prostředkem. Proto se dnes nová pětistovka obtížněji zapisuje do nové doby... Nenavazuje na svůj původní charakter a sama tak za sebe musí bojovat o místo na slunci.
To Twingo, to jen pokračuje v nastolené milosti... krásné autíčko s "obsahem" pro současnou mladou dívku.
A nyní do toho, jak koukám s velmi ostrými lokty vskakuje nadcházející Káčko... to už vizuálně nenavazuje vůbec na nic. Bude to mít proto nejtěžší... Koneckonců, proč si nekoupit v siluetě takřka totožnou Fiestu? Postrádám (vzhledem k určení auta) jistou lehkost, ženskost, rafinovanost, šmrnc...
Tak abych to vrátil, Ti (ty) co se nenechají strhnout praktičností a až neuvěřitelnou povedeností vizuality Opelu Agila, ti (ty) mohou skončit v milém náručí Twinga. Estétky, co se uspokojí ve vnější zdrženlivé vizualitě avšak ocení stylový vnitřek, usednou za volant pětistovky.
Ja nez bych si koupil Twingo, jehoz zad vypada jako "nakopana", radsi bych vzal newKa, pripada mi tvarove vyvazenejsi. Nicmene, koukam na to jako chlap.
Co se tyce F500, byl jsem prekvapen, ze v Italii ho drazdi z vetsi casti samci, nic nevybavene, vetsinou na alu. Nejobvyklejsi kremova bila, cervena a zvlastni pistaciova. ;-)
No, pozor na ty samce, píšeš na "alu" neměl jsi na mysli spíše na "análu"?... >:D;-)
Nazírejme na to těma správnejma očima, tedy zeptejme se svých dívek, myslím, že věc je jasná, Twingo chápu v tomto kontextu jako tajuplnější, přitažlivější, f500 jako unylou (zvenku)... a to dokonale. Ka není Ka...
Ad prvni odstavec nevim, neni to muj obor, ty se kazdeho kdo jezdi dle tveho nazoru nespravnym vozem ptas, zda ma jinou sexualni orientaci? (specialne na Sicilii, by jsi se zeptal jen jednou >:D )
Asi mas spatny vkus na divky. Zeny i muzi, ktere znam chteji F500, ne naivne tvarici se Twingo. ;-)
>:-[] >:D .
Zadarmo i za petku, nesezenes tu stetku.
Z roboty do hampejzu, rad si obcas zalezu, kdyz ted koruna je tvrda, to se nam to pekne......obchoduje >:D
Už ji vidím. Jmenuje se Hilda (zkráceně samozřejmě) měří 185cm, silně nalíčená, na sobě uniformu a v ruce bič. Mluví (spíš křiči) jen a jen německy. Sakra kde jsem ji jen viděl? >:-[]
súhlasím. myslím že najštýlovejšie malé autá sú teraz fiat 500 a prípadne lancia ypsilon (aj keď do ypsilonu by som sa hambil sadnúť >:D ) 1. generácia Ka sa mi síce až hnusila ale aj napriek tomu mala svoj štýl, nehovoriac o StreetKa a SportKa. Táto nové..hm..ale veď uvidíme...
Inak keď som videl rozmerné svetlomety novej Fiesty, čakal som že pri Káčku už budú zasahovať do čelného skla >:D No našťastie nie ;-)
Jde konstrukcne o sourozence designove nejpovedenejsiho automobilu poslednich let. Odvazne napsano? Ne, to je holy fakt. F500 nema v ramci vzhledu konkurenta. I kdyz se nova KA zda byt zdarily vuz, nove Twingo take, kolinska trojka pomerne uspesna, zde stale vladne F500.
KA bude muset jit s cenou vyrazne pod F500, vybavou nad. Fiat nastavil tak vysokou latku, ze to zadny konkurent v podobne cenove relaci nebude mit lehke.
Výbavou nad 500 určitě nepůjde. To by muselo mít 7 airbagů, ABS, ESP, rádio s CDčkem, elektriku a klimatizaci za nějakých 260 tisíc. A to mít nebude....:o)
chcelo by to viacej fotiek, napr. aj fotka zo zadu či interiéru.... ALe toto nové KAčko sa mne osobne oveľa viac páči ako Twingo, to nebolo pekné ani staré ani to nové (hlavne kvôli zadnej časti auta - naopak výhoda pre Twingo je cena, ktorá je nižšia ako je u 500, Aquily aj Suzuki Splash) a Opel Aquila detto, zadok auta na hovienko :'-(
Ohledne designu je to tak 1;1, tyhle male auta nikdy diky proporcim moc krasne nebyla ani F500(porad je to jen vybledli bobek na kolech) ale pokud jde o grip tak tam bude F500 o tridu nize nez new KA, proto si myslim ze Fordu se vyplatilo Ka dodelat pozdeji nez Fiat svoji 500.
Lepsi grip u Ka-cka mi bude na dve veci...jedine tak pri pretekoch o lepsie parkovacie miesto. >:-[]
btw. neviem ci sa +-100tisic kusove manko vyplaca.
To vies...pretlacovana s majitelmi Q7 je teraz u nas novy adrenalinovy sprt.
Cennik mi netreba. Hovorim o pocte predanych kusov. A tam ma F500 zhruba 100 tisicovy naskok.
A ak chces vazne brat aj tie stare tak si to v suvislosti s 500-kou este raz premysli! >:D
Proste roztomile auticko. Hotove no, vyrizene no. Nemam vic co dodat, ta nova miniauticka (Twingo, F500, Agila, Splash,...) jsou proste hezka a mila a toto je to same. Ale po zhlednuti videa Q7 vs. F500, to cloveka trosku od tohoto segmentu odrazuje (ale taky kdo cekal jiny vysledek, ze
>:D ). Jen jedina vec mi na tech miniautickach vadi - prdnou na to cenovku, jak kdyby to byla luxusni kara. za 200 holatko s motorem, ze to clovek predjede i na inlinech a kdyz clovek si tam chce dat aspon nejnutnejsi vybavu, tak uz je na zacaktku malych aut. Trosku skoda no.
Je to zvlastni, ale dnes plne souhlasim s GTI :yes: Je sice pravda ze F500 ma dokonaly vzhled a v tomto ohledu nema konkurenci, ale holky miluji drobnosti! Ukazte ji v twingu odkladaciho jezka na palubni desce, ukazte ji ze kdyz dnes trosku vice potrapi vasi kreditku a prezene to s nakupem, tak se nic nedeje, proste jen soupne sedackama a mista ma akorat. A hlavne ji v tom svezte! Francouzky podvozek ji bude hyckac na dlazebnich kostkach a zatackam bude proplouvat jako plastova kachnicka z jedne strany vany nadruhou. Ja osobne F 500 obdivuju a moc se me libi. Designem se na nej twingo rozhodne nechyta.
Proste F500 je pro ty co chteji byt videt a byt stredem pozornosti. Twingo si koupi holka ktera ma rozum a je ji jasne ze krasa neni vse.
Osobne kdybych chtel pritelkyni udelat radost tak ji koupim Lancii Ypsilon. Tohle auto ma podle me mnohem vic stylu nez F500! Navic exkluzivitu lancie jeste zveda cena jeji cena protoze ji nema kazdej jouda! Ano F500 ma styl, ale ne v pripade ze ho ma pulka evropy.
Dovolim si s tebou nesuhlasit. Odkladaci jezek na palubke je natolko iritujuci ze podla mna tak ci tak skonci v kufri. Btw. roadlook je v tomto dostatocne vypovedajuci.
A aj ked mam k zenam za volantom uctu, pochybujem ze ktorakolvek z nich zavrhne vzhlad F500 kvoli jazdnym vlastnostiam Twinga. Zeny sa v autach v prvom rade chcu pacit a az potom rezat zatacky.
Za Ypsilonku :yes: ,aj ked na mna je az prilis haute couture.
Priznam sa ze na tlacoviny som akosi rezignoval...vlastna skusenost-aj ked iba staticka, s tym jezkom, sa rovnala tomu co prezentovali v roadlooku.
Ale podla mna nejde o to kto vyhral. V tejto kategorii aut ide hlavne o to kto lepsie vyzera-zvonku aj zvnutra, a v tomto F500 vytazi.
Ten "odkladaci jezek" je vyborna vec - na chytanie prachu. Po kratkej dobe, pokial ho nejakou kefkou aspon raz za cas nevycistis, sa ho clovek boji chytit bez rukavice... >:D
Nevravím, že to vyzerá na prvý pohľad zle, ale...
Je to tu ale. Je to malá chutná hrčka na kolesách, za ktorou sa s najväčšou pravdepodobnosťou obzriem, ale aura a šarm pôvodného "Káčka" celkom absentuje. Už to nie je exotický chrobáčik, už sa príliš podobá ostatným súkmeňovcom. Podobne ako nové Twingo, technicky Ford Ka pravdepodobne dozrel, ale pocitovo je to krok späť...
Pôvodný model sa nekupoval čiste z pragmatických dôvodova ako mraky iných spotrebákov.
uplne suhlasim.new KA vyzera pekne (no popravde viac sa mi paci fiat 500),ale uz nedosahuje ten image ako predchodze KA(ktore vlastnim).a ani nesposobuje taky sok ako jeho starsi bracha.ale aj tak sa mi paci.sikovne male.hmm zeby som postupil o generaciu dalej? ;-)
Musel som prejsť celu diskusiu, aby som našiel príspevok, s ktorým môžem plne súhlasiť :yes: ani sa veľmi nedivím, že je práve tvoj ;-)
Áno, pôvodné Káčko bol jednoducho zjav. V dobe prvých Felícií prišlo revolučné "new edge" auto s prvou čírou optikou. Airbag v základnej výbave bol v tomto segmente nevídanou vecou, pomerne rýchlo pribudlo do "základu" aj servo riadenia. Na bohatú príplatkovú výbavu - klíma, ABS, ďalšie airbagy... nemala konkurencia adekvátnu odpoveď. Priestor na predných sedadlách bol kráľovský, samotné sedadlá sa nedajú s tými súčasnými vo Fieste ani len porovnať. Podvozkovo vychádzalo Káčko z Fiesty. Vďaka minimálnym previsom sa jeho vlastnosti ešte vylepšili.
NewKA už nie je Ford. Je to len variácia na tému Fiesta s podvozkom Pandy. Auto, ktoré sa stratí v dave...
Žasnu,jak někteří "odborníci" podle jedný "fotky" jsou schopný hodnotit a rozpitvávat to či ono u Káčka. Aspoň by Vás to,chlapci a chlapi mělo trknout,že to je jenom předhozená udička,aby se vlk nažral a nemá smysl dělat hlubokosáhlý závěry na základě jednoho pohledu.
Nevím,proč bych měl mít vlčí tmu nebo mlhu,ale nejsem zvyklej dělat rozhodnutí ve stylu černá-bílá na základě jedné pofidérní informace.Toť vše.Počkám si na víc a pak se to dozvíš ;-)
Vždyť v pořádku,jen prostě se zdržím hlasování na základě jedný ušmrdlaný fotky,nedělám jen prostě rychlý závěry,obrazně řečeno lidi do firmy taky nepřijímám na základě jedný fotky,ale jaksi po hlubším poznání,tedy pokud to není modellingová firma,tam je to buřt ;-)