Srovnávací testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Renault Clio R.S. vs. Toyota Yaris GRMN – Jeden ryzí a druhý polovičatý
184 komentářů
_Karel_
Yaris má vysoko ukotvené sedadlo řidiče, autor silně kritizuje nemožnost dobrého posedu, a přesto jsou přední sedadla oceněná 9b?
Jo, to je fakt... Přemýšlel jsem, jestli známku vztáhnout jenom k samotným sedačkám, které jsou jednoznačně úžasné, nebo víc zohlednit posaz, který je hodně špatný, sedačky za něj ale nemůžou. Ale máte pravdu, můžete to vypadat trochu divně,
Machi
Machi
Emel
Docela mě překvapuje tak velká kritika Clia, pokud si vzpomínám, třeba woody s ním byl spokojený. Jestli je moc měkké na okruh a tvrdší na každý den... no někde se ten kompromis udělat musí. Jasně, samosvor je samosvor, ale ten není samozřejmost ani o třídu výš a mně ten koncept rychlého malého auta celkem smysl dává.
GRMN je za ty peníze racionálně nekoupitelné, neřidičská pozice je velké mínus a pokud fakt Clio motoricky nestíhá (ani pokud se řidič snaží), tak je to bída. Ale... svezl bych se, to zase jo 😄
PS: úplně mi neladí bodování kapitoly design, po přečtení textu jsem čekal nějaké body pro Clio... a ono je v samotném vzhledu na nule a ztratí dost citelné 3b za zpracování? To se mi zdá hodně, fakt je ten Yaris tak zásadně lepší?
GRMN je za ty peníze racionálně nekoupitelné, neřidičská pozice je velké mínus a pokud fakt Clio motoricky nestíhá (ani pokud se řidič snaží), tak je to bída. Ale... svezl bych se, to zase jo 😄
PS: úplně mi neladí bodování kapitoly design, po přečtení textu jsem čekal nějaké body pro Clio... a ono je v samotném vzhledu na nule a ztratí dost citelné 3b za zpracování? To se mi zdá hodně, fakt je ten Yaris tak zásadně lepší?
Zpracování Clia mi příjde také podivuhodné. Pochopil bych, že autorovi za 600 tisíc chybí v interiéru nějaká ta bomba navíc (což u holobytu jistých značek najednou nevadí ani při cenovkách kolem 1M, ale to je jiná diskuze), ale z vlastní zkušenosti mi nové Renaulty od Twinga po Talisman příjdou v interiéru i v základních verzích na slušné úrovni a v těch vyšších až s luxusním nádechem, načež ve srovnání s Yarisem, který je průměrný, mi takový rozdíl v neprospěch Clia příjde absurdní.
Ad Design - přesně tak. Když autor napíše "Clio je hezké, líbivé" , "Yaris beztvarý,bez nápadu" měla by asi slova korespondovat s body, když už tedy mají potřebu bodovat design. (což je dost ošemetné a klidně bych se bez toho obešel)
Môže byť aj to, že od woodyho doby sa situácia zmenila (viac ako 4 roky, pokiaľ si spomínam dobre) a triedne štandardy posunuli, ako čo do zábavnosti a dynamiky, tak i čo do komfortu a praktickosti. Samosvor má už nielen Yaris, ale aj nová FieSTa a tuším aj nejaká verzia Corsy OPC. Angláni podľa očakávania spievajú chvály na novú Fiestu, vraj agilita zostala zachovaná pri vyššej miere komfortu. Kritériá samotného komfortu a univerzálnosti zase posunulo nové Polo GTI. Ale to len nahlas uvažujem.
Inak ako píšeš, GReMliN je ekonomicky nonsens, je drahší ako GT86 z vlastnej stajne Toyoty a nikto racionálne uvažujúci neuprednostní malú vajcoidnú predokolku pred klasickým RWD kupé. Ale ako som hovoril, Ondra v piatok ho spomenul medzi autami, ktoré ho najviac zaujali v poslednej dobe, vedľa 911 GT3, čo už o niečom svedčí. Tiež by som sa zviezol. 😄
Inak ako píšeš, GReMliN je ekonomicky nonsens, je drahší ako GT86 z vlastnej stajne Toyoty a nikto racionálne uvažujúci neuprednostní malú vajcoidnú predokolku pred klasickým RWD kupé. Ale ako som hovoril, Ondra v piatok ho spomenul medzi autami, ktoré ho najviac zaujali v poslednej dobe, vedľa 911 GT3, čo už o niečom svedčí. Tiež by som sa zviezol. 😄
To spíš ne... pokud to auto tenkrát jezdilo zajímavě, tak nemůže být z dnešního pohledu úplný shit. Ale Clio RS bylo i tehdy v nemilosti, myslím, že tu jednou dostalo 2,5* nebo tak něco.
Jak mě ta kategorie aut moc nezajímá, tak si to snad budu muset projet, abych tu jen netopperoval.
Jak mě ta kategorie aut moc nezajímá, tak si to snad budu muset projet, abych tu jen netopperoval.
Tak to dej vědět = názor je totiž v tomhle směru naprosto jednodnačnej = woody je snad jediná výjímka potvrzujucí = naprostou jednotu 😄
K te jednote jen dodam, ze souhlasim s woodym, ostatne to mam i nekde na blogu.
Takže 2 proti všem? No protože tohle auto sem zkoušel = vysvětli mi co tě na něm zaujalo? ;-\
Měl sem kus ze Zličína = nějakej světlej stříbrnej pokud si vzpomínám. V autě navíc všechno vrzalo = ale to neni ten důvod proč sem ho odstřelil
Měl sem kus ze Zličína = nějakej světlej stříbrnej pokud si vzpomínám. V autě navíc všechno vrzalo = ale to neni ten důvod proč sem ho odstřelil
Zkus si precist ten muj blog = [odkaz]
Je mozne, ze za 4 roky se dost zmenilo u me i u Clia RS, ale to ted nejak nemam moznost potvrdit / vyvratit.
Je mozne, ze za 4 roky se dost zmenilo u me i u Clia RS, ale to ted nejak nemam moznost potvrdit / vyvratit.
No já ho zkoušel někdy před 2 lety možná eště o něco dýl takže žádný přesný detaily už nedám = ale v rozmezí krátký doby Megan GT a Clio RS a ten obří rozdíl z pocitu z jízdy si teda pamatuju = a eště dlouho pamatovat budu 😄
Sorry tvuj text je pojatej spíš trochu jako reklama = na muj vkus tam chybí to nejpodstatnější = chování auta a podvozku. Z toho pramenilo mý zklamání = nijak lepivej atd. jen tvrdej. Rozdíl mezi cenově vlastně podobnym Meganem GT a Cliem RS = obrovskej v neprospěch Clia
Sorry tvuj text je pojatej spíš trochu jako reklama = na muj vkus tam chybí to nejpodstatnější = chování auta a podvozku. Z toho pramenilo mý zklamání = nijak lepivej atd. jen tvrdej. Rozdíl mezi cenově vlastně podobnym Meganem GT a Cliem RS = obrovskej v neprospěch Clia
Jestli ti v mojem textu chybi chovani auta a podvozku, tak mi ukaz, kde o nem pises ty. Jedine, co jsem se od tebe dovedel je, ze CRS je zklamani, no nic konkretniho k tomu, jen hromada omacky = jako vzdy.
Jak = kde o něm píšu já?
Jako že sem měl napsat něco tehdy = nebo teď po letech? Nevymejšlíš si trochu moc? 😄
Popiš teď z paměti chování podvozku nějakýho auta co si zkoušel před 2-3 rokama >😒]
Budeš si pamatovat pocit = jestli si to auto viděl :yes: nebo :no: a třeba nějakou drobnost, no nebudeme to rozebírat = piš 😄
Tys to auto popisoval = a vidíš ho kladně. Já přesně naopak = si dokonce nevybavuju auto který by mě až tak zklamalo. Naopak vzpomínka na ve stejný době zkoušenej Megan GT je docela pozitivní = ten si zkoušel?
Jako že sem měl napsat něco tehdy = nebo teď po letech? Nevymejšlíš si trochu moc? 😄
Popiš teď z paměti chování podvozku nějakýho auta co si zkoušel před 2-3 rokama >😒]
Budeš si pamatovat pocit = jestli si to auto viděl :yes: nebo :no: a třeba nějakou drobnost, no nebudeme to rozebírat = piš 😄
Tys to auto popisoval = a vidíš ho kladně. Já přesně naopak = si dokonce nevybavuju auto který by mě až tak zklamalo. Naopak vzpomínka na ve stejný době zkoušenej Megan GT je docela pozitivní = ten si zkoušel?
Zkoušel sem a bylo to jedno z největších zklamání posledních let
Chapu - jezdi na benzin, vypada normalne a ma kulaty volant. Nic pro rovnitkove extroverty.
Já teda nechápu = cos napsal. A ty evidentně nechápeš = co sem napsal já 😄
Megane GT = docela šlo, krom toho že v Průhonicích měli špinavej uvnitř smrdící kus. Clio RS = skoro ve všem zklamání = chápeš? 😉
Megane GT = docela šlo, krom toho že v Průhonicích měli špinavej uvnitř smrdící kus. Clio RS = skoro ve všem zklamání = chápeš? 😉
Chapu, psal jsem = ze chapu.
Megane GT neni jediny smradlavy Renault, interiery maji nove Renaulty na urovni, libi se mi, ale smrdi to tam stiplave-plastove az hruza. S tim by meli neco udelat.
Megane GT neni jediny smradlavy Renault, interiery maji nove Renaulty na urovni, libi se mi, ale smrdi to tam stiplave-plastove az hruza. S tim by meli neco udelat.
V těch Průhonicích to byl smrad navíc = nechali tam nějakej mokrej hadr nebo co = fakt hnus. Ale auto nejelo špatně = dokonce docela dobře :yes:
A nevadilo ti, že nevypadalo jako kus kosmické lodě, nebo, že bys mezi hipsterama na náplavce už nebyl tak cool, jako s hybridem? >😒]
Kosmická loď se mi líbí = jak se líbí tobě mezi hipsterama na náplavce je mi fuk = já tam nechodim 😄
Ale auto je to prostě docela slušný = trvám na tom 😉
Ale auto je to prostě docela slušný = trvám na tom 😉
GRMN ? Jo, ujde, ale asi bych ty extrémní výkony na okruhu vyměnil za něco hezčího a pomalejšího.
Náplavka je zavřená ne? >😁 Včera sem jel okolo
Náplavka je zavřená ne? >😁 Včera sem jel okolo
Já tam moc nejezdim = ani okolo. GRMN sem nejel ale podle techniky a vůbec :yes: :yes😒br />
Megan GT :yes😒br />
Clio RS 😐
Prius Auris hybrid :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >😒]
Megan GT :yes😒br />
Clio RS 😐
Prius Auris hybrid :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >😒]
Tak chápu, že auris hybrid je díky těžišti lepším na okruhu, než jakýkoliv HH, ale jinak asi souhlas. Nový Megane se povedl. Ještě u malých HH bych neoopomenul FieSTu, ideálně poslední kusy s 1.6EB
Ale kdepak na okruhu = v úplně každý každičký zatáčce >😁
Já na tyhle auta moc nejsem = ten Prius nebo Auris hybrid na velkoměsto = to je něco jinýho. Ten bohus nízkýho těžiště = potěší u každýho auta. Bonus kvalitnějších závěsů kol = potěší taky u každýho
Jestli HH tak dneska asi nejspíš Civic Type R :yes: :yes:
Já na tyhle auta moc nejsem = ten Prius nebo Auris hybrid na velkoměsto = to je něco jinýho. Ten bohus nízkýho těžiště = potěší u každýho auta. Bonus kvalitnějších závěsů kol = potěší taky u každýho
Jestli HH tak dneska asi nejspíš Civic Type R :yes: :yes:
Kvalitnější závěsy kol ? To je novinka, oproti čemu kvalitnější? 😄
Type R se mi taky líbí, nějak jsem Hondu začal brát zase v potaz, ale to jsme v úplně jiné třídě aut, než je test i když cenově by si kupec GRMN na to skoro sáhl.
Type R se mi taky líbí, nějak jsem Hondu začal brát zase v potaz, ale to jsme v úplně jiné třídě aut, než je test i když cenově by si kupec GRMN na to skoro sáhl.
To neni novinka [odkaz] to je hned od začátku co to vyráběj >😒]
Civic Type R je pro mě asi současnej vrchol HH. Neřešil bych až tak třídu = pokud na tom trváš = tak GRMN asi máloco trumfne
Civic Type R je pro mě asi současnej vrchol HH. Neřešil bych až tak třídu = pokud na tom trváš = tak GRMN asi máloco trumfne
Hm, třeba Ford to má taky, nebo se mýlím ? A asi by se našlo více aut, než jen Auris... Ale už to fakt smdrí tetičkou Kylie a jejíma lichoběžníkama, btw, to má i Mondeo, třeba...
Jo, Type R je fajn, za mne pak FoFo ST/RS a novej Megane RS se mi líbí moc. Leonem cuprou bych taky nepohrdnul.
Jo, Type R je fajn, za mne pak FoFo ST/RS a novej Megane RS se mi líbí moc. Leonem cuprou bych taky nepohrdnul.
Jak to může smrdět = když sám píšeš že to slyšíš poprvé? >😁
FoFo má myslim běžnej víceprvek. = což je v poho. V době kdy netetička měla mainstreamový auto s dvojitejma lichoběžníkama = to myslim byla docela velká vzácnost.
U mět ten Type R asi vede se slušnym náskokem. Nestrejda byl nadšenej z AMG A45 když mu ho pučili když byl s něčim v serviusu = myslim fakt hodně nadšenej = tak sem zvědavej na současný A50. BMW M240i a M2 mě taky neurážej
Ale kdybych si zetra měl objednat = tak snad fakt asi ten Civic
Svítí tady na mě reklama na Tullamore Dew říznutou karibikem = už sem jí koupil = docela potěšila fakt dobrá :yes:
FoFo má myslim běžnej víceprvek. = což je v poho. V době kdy netetička měla mainstreamový auto s dvojitejma lichoběžníkama = to myslim byla docela velká vzácnost.
U mět ten Type R asi vede se slušnym náskokem. Nestrejda byl nadšenej z AMG A45 když mu ho pučili když byl s něčim v serviusu = myslim fakt hodně nadšenej = tak sem zvědavej na současný A50. BMW M240i a M2 mě taky neurážej
Ale kdybych si zetra měl objednat = tak snad fakt asi ten Civic
Svítí tady na mě reklama na Tullamore Dew říznutou karibikem = už sem jí koupil = docela potěšila fakt dobrá :yes:
To ti tam asi přelili ten Blue Label, jak tě o něj onehdá okradl Karel..
Ne troubo = karibskej rum. To je velkej rozdíl = to bys snad poznal i ty 😄
A Karel mě neokrad = jen poslal originál vypadající flašku s levnějšim obsahem. Jestli úmyslně nebo okradli jeho = ví jen on
A Karel mě neokrad = jen poslal originál vypadající flašku s levnějšim obsahem. Jestli úmyslně nebo okradli jeho = ví jen on
Každopádně, Karel je narozdíl od jiných charakter, to ty bys ani prohranou sázku neuznal >😒]
Smrdí to proto, že od tebe čtu o kvalitnější nápravě u Aurisu asi poprvé co si tak pamatuju . V 99 % tu válčíš s těžištěm. A ano, znám to, vždyť si mi taky upřesnil o čem mluvíš... 😉
Ta poslední věta má pro mne větší informační hodnotu, než většina toho, co píšeš. Dá se to jo? Taky o tom přemýšlím a to mi rum občas smrdí >😁
Ta poslední věta má pro mne větší informační hodnotu, než většina toho, co píšeš. Dá se to jo? Taky o tom přemýšlím a to mi rum občas smrdí >😁
Uvědomuješ si jak moc plácáš = viď? >😒]
Co proboha smrdí na závěsech? Fakt kritizuješ že těžiště sem zmínil víckrát než ti vyhovuje a závěsy zas málokrát? >😁
Jako že technický info nezpracuješ = ale tu whisky jemně říznutou karibskym rumem bys zkusil? No jo = mě chutná = za zkoušku určitě stojí 😉
Koupil sem jí o víkendu v Globusu = byla v propagační akci 😄
Co proboha smrdí na závěsech? Fakt kritizuješ že těžiště sem zmínil víckrát než ti vyhovuje a závěsy zas málokrát? >😁
Jako že technický info nezpracuješ = ale tu whisky jemně říznutou karibskym rumem bys zkusil? No jo = mě chutná = za zkoušku určitě stojí 😉
Koupil sem jí o víkendu v Globusu = byla v propagační akci 😄
Ježiši, ja pořád zapomínám, že nechápeš psaný text ! Na závěsech nic nesmrdí, jen, že sem to já od tebe u tvého blahořečení Aurisu tady, jako argument, slyšel poprvé (nebo si to nepamatuju) ! Už chápeš ? Takže to pro mne byla novinka a Kylie tu lichoběžníky tahala do každé diskuze... Ach jo... a nic nekritizuju, dělal sem si srandu, kterou si zase nepochopil a roztáhl do půlky vlákna.. radši se bavme o tom alkoholu.
To je ten problém = kterej nechápeš 😄
Já to chápu už od začátku = proto se ti vysmívám jakou blbost si napsal. Jednak závěsy sem tu taky zmínil = a že ty si o tom nečet = je tvuj problém.
Mimo je žes napsal že ti to smrdí 😉
Prostě nízký těžiště je fajn = třeba u Toybaru a kvalitní závěsy = třeba u C5 >😒]
Blue Label to samořejmě neni a tyhle míchanice mi normálně moc neoslovujou, třeba [odkaz] mě vůbec neoslovila. Tahle irská ze sudů po karibskym rumu = až překvapivě jo
Já to chápu už od začátku = proto se ti vysmívám jakou blbost si napsal. Jednak závěsy sem tu taky zmínil = a že ty si o tom nečet = je tvuj problém.
Mimo je žes napsal že ti to smrdí 😉
Prostě nízký těžiště je fajn = třeba u Toybaru a kvalitní závěsy = třeba u C5 >😒]
Blue Label to samořejmě neni a tyhle míchanice mi normálně moc neoslovujou, třeba [odkaz] mě vůbec neoslovila. Tahle irská ze sudů po karibskym rumu = až překvapivě jo
Smrdí ta podobnost mezi tebou a tetičkou, když už nechápeš ten psaný text. Jdu na oběd, měj se. 😄
Brazilská mne taky nenadchla.
Brazilská mne taky nenadchla.
MariAchi
...a prijet v Grandlandu X (priserne jmeno) - tak tohle vam nezapomenu >😁
MariAchi
Clio je na houby, protoze ma automat.
Yaris German je na houby, protoze je drahy.
FieSTa ST je na houby, protoze ma trivalec.
208 GTi je na houby, protoze zacina fungovat az ve vyssich rychlostech.
Corsa OPC je na houby, protoze je moc tvrda.
Polo GTi je na houby, protoze je velke a moc zere.
Je vubec duvod si koupit maly HH..?
Yaris German je na houby, protoze je drahy.
FieSTa ST je na houby, protoze ma trivalec.
208 GTi je na houby, protoze zacina fungovat az ve vyssich rychlostech.
Corsa OPC je na houby, protoze je moc tvrda.
Polo GTi je na houby, protoze je velke a moc zere.
Je vubec duvod si koupit maly HH..?
208 Gti je na houby, protože má icockpit ! >😁
Tohle jsou důvody proč ne... a ty se ptáš na důvody proč ano 😄 . Jasně že jsou... jede to a je to sranda! 😄
- je to drahé
- jazdí to aj na R3
- funguje a jazdí to ozaj rýchlo
- tvrdé asi nie ,ale tuhé
- žerie to to tiež hodne
- ????????? >😁
- jazdí to aj na R3
- funguje a jazdí to ozaj rýchlo
- tvrdé asi nie ,ale tuhé
- žerie to to tiež hodne
- ????????? >😁
IPace
autor chtel napsat ryzi srovnavaci test, a misto toho vznikl polovicaty kde jedno auto si nekoupite, vlastne koupite jako ojetinu (k mani u sousedu s najezdy od 100 do 1500km) , a druhe auto je zakladni verze ikdys byla ta moznost vzit dve jine "lepsi" verze
ano ano, priste udelejste test Golfu GTI TCR a i30 1 litru 3 valce, to bude taky super srovnavaci test 😄
ano ano, priste udelejste test Golfu GTI TCR a i30 1 litru 3 valce, to bude taky super srovnavaci test 😄
Test limitky o pár kusech se základním Cliem RS opravdu nemá moc velký smysl. Kdyby tam dali alespoň cupové CLIO R.S. TROPHY se silnějším motorem, lepším podvozkem, řízením, rychlejší převodovkou, výfukem Akrapovič,....
Keby ste obaja namiesto okamžitej kritiky radšej čítali. Machala 8:42 jasne píše, že skúšali zohnať Trophy /ktoré by aj podľa neho bolo vhodnejšie/ ale nepochodili. Čo si ho mali nakresliť?
Stačilo ho sehnat. Asi si špatně plánuje testy.
Má Renault ČR takové k dispozici? Pokud ano, pak by mě zajímalo, proč ho nezapůjčilo.
Ten test byl v Mostě. A v Mostě jezdí jako SAFETY CAR Clio RS 220 Trophy.
[odkaz]
[odkaz]
Nerozumím, takže by mělo uspět olítaný SC Clio?
Jinak mám obavu, že každý závod, který se tam jede má i vlastní SC, takže to Clio tam nemusí být na 100%.
Jinak mám obavu, že každý závod, který se tam jede má i vlastní SC, takže to Clio tam nemusí být na 100%.
To Clio RS Trophy 220 je tam pořád a dokonce ho i půjčují. Když už se dle redaktora nikde nedá sehnat, tak by ho snad projet nechali. Je to přece jenom šéfredaktor největšího autowebu ČR.
dle vseho nemaj problem jine redakce si auta sehnat na testy i v zahranici, treba v Nemecku, to ze zaostale auto.cz je dnes spise bulvar a neumej si zaridit auto coby asi nejctenejsi web o autech v CR je jak k smichu tak i k placi zaroven :-!
Pri vsi ucte k tobe (no moc ji nemam, ale aspon trochu) bych te chtel videt v roli sefredaktora jak shanis auta.
Zavolaj ti z Toyoty, ze maj pro tebe na X dni jarise Germana - vyprodanou limitku, ale radeji moc nejezdit po lese, spis na okruhu, kde neni takova sance auto ztotalkovat. Zaberes si termin v Moste, domluvis fotografa, kdo vi koho jeste dalsiho, zene vysvetlis, ze o vikendu zase asi nebudes doma, a pak jeste zkusis sehnat nejakou relevantni konkurenci - Polo, Corsu, Clio, cokoliv a pokud mozno tovarni, at je to ma punc oficiality.
Clio nakonec dostanes v terminu, maly zazrak, letis sem, letis tam, misto obeda bagety, misto vody cola + kafe, at neusnes, nejak to pres vikend das dokupy, hodis to na web a misto trochy nadseni jen pindy pogu a podobnych fanatiku, jak melo vyhrat Clio, jenze tys ho poskodil tim, zes vzal civilni verzi a ne ultimate super hot...
Prastil bys s tim po prvni takove zkusenosti - k smichu tak i k placi zaroven.
Zavolaj ti z Toyoty, ze maj pro tebe na X dni jarise Germana - vyprodanou limitku, ale radeji moc nejezdit po lese, spis na okruhu, kde neni takova sance auto ztotalkovat. Zaberes si termin v Moste, domluvis fotografa, kdo vi koho jeste dalsiho, zene vysvetlis, ze o vikendu zase asi nebudes doma, a pak jeste zkusis sehnat nejakou relevantni konkurenci - Polo, Corsu, Clio, cokoliv a pokud mozno tovarni, at je to ma punc oficiality.
Clio nakonec dostanes v terminu, maly zazrak, letis sem, letis tam, misto obeda bagety, misto vody cola + kafe, at neusnes, nejak to pres vikend das dokupy, hodis to na web a misto trochy nadseni jen pindy pogu a podobnych fanatiku, jak melo vyhrat Clio, jenze tys ho poskodil tim, zes vzal civilni verzi a ne ultimate super hot...
Prastil bys s tim po prvni takove zkusenosti - k smichu tak i k placi zaroven.
>😁 jasen dohodnes fotografa, joooo auto.cz nema vlastni lidi a musej si dohadovat externisty, jasne :yes: a ted tu o Karkulce?
dva telefonaty do dvou Mnichovskych salonu (nojo do abycejnych salonu, ani ne zastoupeni dealeru), a bezproblemu me prislibili na test obe ty auta, a to mam mezinarodni prukaz propadlej tak 15 let, neb jsem pri konci foceni pro CarAuto nemel potrebu dal platit poplatky a drzet si ho treba kvuli foceni na zavodech kam si obcas rad zajdu >😁 jako kdys to prislibej na termin anonymoj na telefonu co jim zdelil adresu firmy co se zabejva vizoskama a jedine auto na tech strankach je Fabia R5, tak ze by meli redaktori auto.cz problem, no tak jo :yes😒br />
spis to bude o lenosti a upadajicim auto.cz jako celku, nez ze by to neslo 😉
a auctu ke me mit fakt nemusis, ja ji k tobe taky nemam, proc taky?
dva telefonaty do dvou Mnichovskych salonu (nojo do abycejnych salonu, ani ne zastoupeni dealeru), a bezproblemu me prislibili na test obe ty auta, a to mam mezinarodni prukaz propadlej tak 15 let, neb jsem pri konci foceni pro CarAuto nemel potrebu dal platit poplatky a drzet si ho treba kvuli foceni na zavodech kam si obcas rad zajdu >😁 jako kdys to prislibej na termin anonymoj na telefonu co jim zdelil adresu firmy co se zabejva vizoskama a jedine auto na tech strankach je Fabia R5, tak ze by meli redaktori auto.cz problem, no tak jo :yes😒br />
spis to bude o lenosti a upadajicim auto.cz jako celku, nez ze by to neslo 😉
a auctu ke me mit fakt nemusis, ja ji k tobe taky nemam, proc taky?
Jasně, takže pro test na českém OKRUHU bys zvolil cestu zápůjčky demo auta soukromého prodejce z Mnichova.
Každý, kdo má všech 5 pistolníků pohromadě, si asi udělám názor sám... 8-s
Každý, kdo má všech 5 pistolníků pohromadě, si asi udělám názor sám... 8-s
Aké jednoduché (takto od klávesnice). Možno by naňho čakali týždne a to by zase nemusela byť k dispozícii Toyota. A predsalen ako limitka s pár kusmi je Yaris ten vzácnejší kúsok, ktorému treba prispôsobiť test a jeho načasovanie.
kdys si neumej planovat auta, a neumej ani pujcovat jinde nez v CR, tak je to holt smutne no, taky nemusej hned delat srovnavaci test 😉 kdyby udelali normnalne 2 testy dvou takovych aut bylo by to asi i lepsi pro inzerci >😁
Ono to má dvě roviny.
První rovina je ta, že testovali co sehnali, s tím se asi nedá nic dělat...
Druhá rovina je ta, že je hodnocení nakloněné Toyotě. Už tím, že se testuje na jejím písečku, jak už tu někde výše poznamenal Ozzy... GRMN je auto na okruh, CRS není auto na okruh, testuje se na okruhu a následně se praktické aspekty marginalizují... což u GRMN chápu, ale Cliu to škodí.
Mně to ve finále nevadí, test jako takový je napsaný dobře a obrázek jsem si podle textu udělal, že to Clio na body projelo pro mě není osobní... jen mi to nepřijde úplně fér.
První rovina je ta, že testovali co sehnali, s tím se asi nedá nic dělat...
Druhá rovina je ta, že je hodnocení nakloněné Toyotě. Už tím, že se testuje na jejím písečku, jak už tu někde výše poznamenal Ozzy... GRMN je auto na okruh, CRS není auto na okruh, testuje se na okruhu a následně se praktické aspekty marginalizují... což u GRMN chápu, ale Cliu to škodí.
Mně to ve finále nevadí, test jako takový je napsaný dobře a obrázek jsem si podle textu udělal, že to Clio na body projelo pro mě není osobní... jen mi to nepřijde úplně fér.
Jde o to, jak sháněli. Jestli někde dostali Yaris a řekli si, že udělají srovnávačku a jen obvolali, co kde bylo zrovna ten den volné, tak to beru. Pokud to však byl delší dobu plánovaný test, tak by Clio RS Trophy sehnali.
Hodnocení je v tomhle případě nakloněný k Toyotě už od výroby = a hodně 😄
Toyoty nejsou blbý auta (na lowcost), ale ta spolehlivost je prostě špatná. To nějaký pětinásobný mimoběžníky na zadní nápravě zkombinovaný se zápornym těžištěm na příčný těhlici nezachrání, bohužel.
Nojo Toyota a spolehlivost [odkaz] 😄
Od tý tu sou jiný značky [odkaz] ACZ ohleduplný ke sVWým čtenářům se těmhle informacim radši vyhýbá 😉
Od tý tu sou jiný značky [odkaz] ACZ ohleduplný ke sVWým čtenářům se těmhle informacim radši vyhýbá 😉
Tadleta slepa duvera k cemukoli, co se pise na nejakym (auto)bulvaru, je hrozna vlastnost. Jako ja vim ze nemuze bejt kazdej zrovna jadernej fyzik, ale ocadpocad..
>😒] Neblázni, teď si zahýbal celým jeho světem. Ke spolehlivosti se vyjadřovat nechci, neznám vlastní zkušenost a všude je Toyota brána jako "držák", ale v některých případech tím low-costem občas smrdí i když taková Corolla je mi za její cenu docela sympatická.
Neblázni = to byl sarkasmus 😉
Teda aspoň doufám >😁
Teda aspoň doufám >😁
Tak, v případě dieslů bych byl asi opatrnější, ale jinak snad ano. Ale třeba zrovna evropská Corolla není výkřik modenrí techniky a pro někoho tak může být lowendovější. Mne je ale docela sympatická.
Téma dieslů Toyoty vs evropský = nedávno pěkně rozebral Vaculík 😄
Ale nafta mě až tak moc nebere a japonci jí logicky moc nedělaj = čest Hondě a její první generaci 2.2 a teď novýmu 1.6
Ale pokud se bavíme o spolehlivosti a celkovejch nákladech na provoz = je na tom Toyota i japonci obecně špičkově
Fakt si na to Joabovi skočil? Vim že každej nemůže bejt jadernej fyzik.. 😉
Ale nafta mě až tak moc nebere a japonci jí logicky moc nedělaj = čest Hondě a její první generaci 2.2 a teď novýmu 1.6
Ale pokud se bavíme o spolehlivosti a celkovejch nákladech na provoz = je na tom Toyota i japonci obecně špičkově
Fakt si na to Joabovi skočil? Vim že každej nemůže bejt jadernej fyzik.. 😉
Nonsens
Mne sa ten test páčil aj krosom aj ako taký. Z testu je jasné, že clio je každodenný rýchly heč s rezignáciou na ultimatívnosť a jaris ultimatívna okruhovka. Určiť víťaza nie je možné, majú úlne iné určenie. V tomto prípade by som víťaza ani neurčoval. A načo by ťahali jarisa na okresku, keď už na okruhu mu drncali zuby? V teste je jasne napísané, že pred okreskou treba vytiahuť zubnú protézu.
Presne - proc furt pindat nad tim kdo je vitez a kdo by byl vitez kdyby bla bla bla. Je dulezite cist mezi radky a dat si dokupy sdeleni ke konkretnim vozum, pak je tady super porovnani dvou stejne a pritom uplne jinak zamerenych aut :yes:
Inferius
Dokonalé určitě není, ale kdyby to mělo logo Škodovky, tak to vychválíte až do nebes >😁
Kde jsi na to svoje kdyby přišel?
Podle ty bundy co jsem videl by to spis sedlo na logo Opelu 😉 >😁
Jojo, ledvinkama už dneska na nikoho dojem neuděláš, postupně to pochopil i Dinar a speedfred. Zato Opel... za rok tě čekám v Zafiře GTi 😉
Tak pokud nejaka Zafira GTi jeste bude, tak me v ni asi uvidis, co si ma rychlej tatik pocit, kdyz chce sportovni MPV? >😁
A co teprve Zafira OPC? To sem i někdy viděl, ale nevím, jestli se to vyrábělo, nebo to byl tunning >😁 To víš, já ještě rychlej tatík nejsem, tak se v tom nevyznám >😁
To se jeste vyrabi, ale ma to jen 1.6 turbo 200koni. predchozi generace na tim byly lip - 2.0 turbo a zatah ala stara skola: nic, nic, najednou bac a jsi u skolky :yes: :yes: :yes:
No to bývávalo. V budoucnu bude GTi... tu zkratku jsem napsal schválně tak jak jsem ji napsal.
Futurista
Co dodat. Já skončil u toho, jak je Clio líbivé a Yaris ošklivej a ejhle, design oba za devět. Clio uvnitř hrůza? Ty krávo, seděl Machala ve Fabii? To Clio je v základu kvalitnější, než fabie v lepších výbavách. A šel jsem rovnou na diskuzi...
Webpajo,od tebe se dříve daly číst rozumný komenty, ale od tý doby, co jsi s Machalou jedna ruka, je to samej Machi, Martin, obhajoba nesmyslů... Vy jste si museli hodně padnout do oka. Až je ti líto si ho rozhádat, viď. Něco si s auty najel, proto se divím, že se zastáváš naprosto dementních tvrzení v testu.
Jo Machi, ten prostě už u Kadjara dal jasně najevo, že určitý značky nemaj šanci. To je objektivní šéfredaktor jak bejk. Ono celý Acz jde do kopru, když se člověk prodírá reklamou, aby jí v diskuzi zase našel. Hlavně že tečou. Nedivím se, že vám už nikdo ta auta nepůjčí.
Webpajo,od tebe se dříve daly číst rozumný komenty, ale od tý doby, co jsi s Machalou jedna ruka, je to samej Machi, Martin, obhajoba nesmyslů... Vy jste si museli hodně padnout do oka. Až je ti líto si ho rozhádat, viď. Něco si s auty najel, proto se divím, že se zastáváš naprosto dementních tvrzení v testu.
Jo Machi, ten prostě už u Kadjara dal jasně najevo, že určitý značky nemaj šanci. To je objektivní šéfredaktor jak bejk. Ono celý Acz jde do kopru, když se člověk prodírá reklamou, aby jí v diskuzi zase našel. Hlavně že tečou. Nedivím se, že vám už nikdo ta auta nepůjčí.
Netypicky tě podpořím. No, trošku. Nemyslím si, že by se tu Renaultu obecně křivdilo, mám v hlavě testy Capturu a MegGT z poslední doby, oba velmi slušně hodnocený.
Myslím si ale, že tady konkrétně se Cliu křivdí, respektive že tu sehrálo roli komparzu k (jistě skvělé) limitce.
I kdyby jezdilo tak špatně jak se píše (ve srovnání s čím?), tak v dané metodice mělo na body vyhrát - je pohodlnější, o půlku levnější, prostornější, hezčí, vybavenější, úspornější, minimálně stejně dynamické - to jsou kritéria, za která se obvykle sbírají body, tak by se měly sbírat i tady...
Myslím si ale, že tady konkrétně se Cliu křivdí, respektive že tu sehrálo roli komparzu k (jistě skvělé) limitce.
I kdyby jezdilo tak špatně jak se píše (ve srovnání s čím?), tak v dané metodice mělo na body vyhrát - je pohodlnější, o půlku levnější, prostornější, hezčí, vybavenější, úspornější, minimálně stejně dynamické - to jsou kritéria, za která se obvykle sbírají body, tak by se měly sbírat i tady...
Víš co je smutný? Měřit si kohokoliv a cokoliv skrze favorizovanou značku, výrobek, kus něčeho a při subjektivně nevyhovující reakci si veřejně vymýšlet lživé osobní útoky.
K tomu hloupému, zapšklému a křivému komentu se nebudu ani vyjadřovat a budu věřit, že přišel po 10-ti pivech a hodně nepodařeném dni. :-!
Hodně jsi mě zklamal...
K tomu hloupému, zapšklému a křivému komentu se nebudu ani vyjadřovat a budu věřit, že přišel po 10-ti pivech a hodně nepodařeném dni. :-!
Hodně jsi mě zklamal...
Smula, psal jsem to v praci naprosto strizlivej a za vsim si stojim. Od ty doby, co te Martin Machi zval na setkani, jsi naprosto jinej. Mas s auty najeto hodne, vzdycky jsem si rad precetl tvoje nazory, ale posledni dobou je to jen ritolezectvi... Machi sem, Martin tam... Houby. Kecy v kleci, a neumis mu oponovatoponovat. A jestli jsem te zklamal, tak promin, mam zkazenou sobotu.
A ze mam rad Renault neznamena,ze ho neumim zkritizovat. Jenze tady to je tak, ze bud vzyvam Golf GTI, protoze je univerzal, nebo naprosto strham Clio RS, protoze je na okruhu mekci, nez naprosto okruhova Toyota. At zije objektivita.
A ze mam rad Renault neznamena,ze ho neumim zkritizovat. Jenze tady to je tak, ze bud vzyvam Golf GTI, protoze je univerzal, nebo naprosto strham Clio RS, protoze je na okruhu mekci, nez naprosto okruhova Toyota. At zije objektivita.
Jestli střízlivý, pak se zařazuješ mezi formáty typu Holdena. Všichni tu neustále křičí jak jsou tabulky univerzál na nic a jednou se z nich ustoupí a nekritičtí fandové kvičí jako čuník před porážkou.
Soudíš-li mě podle sebe či svého okolí, pak tě upozorňuji, že vlezdop.rdelismus nepěstuji a nemám ho zapotřebí. Navíc mám obavu, že dopadnout test obráceně, lížete si tu diamanty a blahořečíte redakci.
Chce to trochu reálného pohledu a omezit fanatismus. Věřím, že jsi schopen v budoucnu fungovat opět na normální úrovni bez lží a smýšleností.
Soudíš-li mě podle sebe či svého okolí, pak tě upozorňuji, že vlezdop.rdelismus nepěstuji a nemám ho zapotřebí. Navíc mám obavu, že dopadnout test obráceně, lížete si tu diamanty a blahořečíte redakci.
Chce to trochu reálného pohledu a omezit fanatismus. Věřím, že jsi schopen v budoucnu fungovat opět na normální úrovni bez lží a smýšleností.
"Jednou se z nich ustoupi" - ale ono se z nich neustoupilo. Ony se ohnuly. Ja bych proti ustupu od tabulek nic nemel, ale kdyz uz tu jsou, mely by mit smysl. Takto nemely. 😉
Aspoň doufám, že tady nejsem řazen k jakékoliv militantní fanouškovské skupině a na konspirační teorie si vážně nepotrpím...ale Karle, tentokrát mi bereš slova z úst. Po podrobném přečtení celého testu z něj mám velmi smíšené pocity. To, nad čím by se jindy jásalo až by se hlavou tlouklo o zem a přitom to má velmi, velmi podstatný vliv na pocit z jízdy, se v případě C-RS odbyde jednou větičkou a pro jistotu rovnou shodí úvodním "naštěstí". Tak tedy "naštěstí" stabilizace v nejostřejším režimu řidiče nechá být a nekecá mu do toho, jak s Cliem jede. A zrovna tak "naštěstí" automat se nesnaží být chytřejší než řidič a nechá ho dělat, co chce. Ty, voe, co by za to mnoho opravdových (míněno bez těch objektivních redakčních uvozovek) H-H dalo. Je mi jasné, že laciný interiér to netrumfne, ten přece jak není vyšperkovanej (a jen tak na okraj, proti tomu bych jinak neřekl ani popel), tak si tu jízdu nemůžeš užít. Počítám, že to předchozí, takřka geniální C-RS, muselo mít interiér jak nejlepší díla z Ingolstadtu. >😁 [odkaz]
OK, je lepší auto s fůrou elektronických šidítek nebo s klasickým "hardwareovým" řešením? Rozumím čemu se kroutíte u tabulky a asi je to z některého úhlu pohledu chyba.
Mě se opravdu na první dobrou před pár lety Clio RS sice líbilo, ale čekal jsem tam nějakou genialitu o které se mluvilo v předchozí gen, něco co mě dostane... A nějak jsem ji nenašel.
Mě se opravdu na první dobrou před pár lety Clio RS sice líbilo, ale čekal jsem tam nějakou genialitu o které se mluvilo v předchozí gen, něco co mě dostane... A nějak jsem ji nenašel.
Nikdo vcelku nezpochybňuje, že Gremlin bude lepší auto... minimálně teda v té jedné disciplíně, pro kterou bylo postavené. A mít na výběr čím chci rok jezdit, vezmu si Toyotu.
Ale přečíst si kapitolu design a pak vidět v tabulce 8:8, to je fraška, to tam ty body za design vůbec nemusí být. Jak obvykle na spiknutí nevěřím, tak tady mám fakt pocit, že se body ladily tak dlouho, dokud to nevyšlo.
PS: nejsem apriori fanda ani Renaultu, ani Toyoty... to asi víš 😉
Ale přečíst si kapitolu design a pak vidět v tabulce 8:8, to je fraška, to tam ty body za design vůbec nemusí být. Jak obvykle na spiknutí nevěřím, tak tady mám fakt pocit, že se body ladily tak dlouho, dokud to nevyšlo.
PS: nejsem apriori fanda ani Renaultu, ani Toyoty... to asi víš 😉
Pokud se oprostíš od diskuzního kamarádíčkování s Machalou, a začneš zase normálně hodnotit auta, pak to určitě uvítá víc lidí, než abychom četli, jak vlastně Martin nemohl, Machi nechtěl, neměl na výběr atd... Mně jsou tabulky fuk, auta se mají testovat a hodnotit bez toho, aby díky tabulkovým hodnotám vyhrál ten, jehož vítězství přinese více peněz do redakční kasy. Ale o tom by ti Machi mohl u kávy asi vyprávět. 😉
A koukám, tvůj postoj k objektivitě jsi naprosto zhodnotil slovy "lížete si tu diamanty". Tak nevím, kdo má blíž k holdenovi.
A koukám, tvůj postoj k objektivitě jsi naprosto zhodnotil slovy "lížete si tu diamanty". Tak nevím, kdo má blíž k holdenovi.
Nevím kam na ty kecy o kafičkách chodíš, ale vidím, že o Machalovi musíš i snít... 😄
Každopádně abych tu tvou nesmyslně, hloupě a lživě vyprovokovanou debatu v klidu ukončil. Být já tak slepým fandou Renaultu, tak by mě asi vadilo, že Clio nemůže mít klasický "železný" samosvor. Tohle šidítko totiž nedělá nic jiného než že žere destičky a smrdí při každém pokusu o víc než pár rychlých zatáček. O převodovce a manuální variantě nebudu ani mluvit a vyčítat, že přeplňovat kompresorem v dnešní době nebudu. Ale i tento systém mi sedí víc.
Proč Clio není při slávě Renaultu tak nějak automaticky lepší nevím.
Každopádně abych tu tvou nesmyslně, hloupě a lživě vyprovokovanou debatu v klidu ukončil. Být já tak slepým fandou Renaultu, tak by mě asi vadilo, že Clio nemůže mít klasický "železný" samosvor. Tohle šidítko totiž nedělá nic jiného než že žere destičky a smrdí při každém pokusu o víc než pár rychlých zatáček. O převodovce a manuální variantě nebudu ani mluvit a vyčítat, že přeplňovat kompresorem v dnešní době nebudu. Ale i tento systém mi sedí víc.
Proč Clio není při slávě Renaultu tak nějak automaticky lepší nevím.
woody-alien
Clio IV RS zřejmě už navždy bude předmětem věčných sporů. Vyměklé, případně prkenné, nedotáčivé, případně nečekaně přetáčivé, elektronikou zkrocené, případně kur..va vono je fakt to ESP uplně vypnutý, pomoc, já chci aby se to tak jenom tvářilo, s dvojspojkou na hov..no, případně kurňa to je mazec jak to tam sází a drží to klidně v omezovači...a ta krátká trojka, to už se dneska nevidí.
Nebudu tady zpochybňovat vítězství limitky od Toyoty. Ono by taky bylo smutný, kdyby auto stejné kategorie o čtvrt milionu !!! dražší nebylo jízdně lepší. Z některých komentů tady v diskusi ale soudím, že ono často zmiňované zklamání z C-RS pramení někdy více z přání než skutečnosti.
Není nás moc, kromě v perexu uvedených ještě třeba pár desítek magorů, co v autě zdánlivě naprosto pro okruh nevhodném vytrvale okupují NS, ale budiž. Že se ohledně C-RS neshodnu ani s řadou mnou velmi respektovaných osob beru jen jako potvrzení první věty mého příspěvku. Pro mě však C-RS IV zůstává jedním z nejzábavnějších super-mini, s kterými jsem jel. Dokonalé ? To vůbec ne. Jenže dokonalost pro mě není zárukou zábavy. Tečka.
PS: Ne všude to má C-RS za dvě hvězdy. [odkaz]
Nebudu tady zpochybňovat vítězství limitky od Toyoty. Ono by taky bylo smutný, kdyby auto stejné kategorie o čtvrt milionu !!! dražší nebylo jízdně lepší. Z některých komentů tady v diskusi ale soudím, že ono často zmiňované zklamání z C-RS pramení někdy více z přání než skutečnosti.
Není nás moc, kromě v perexu uvedených ještě třeba pár desítek magorů, co v autě zdánlivě naprosto pro okruh nevhodném vytrvale okupují NS, ale budiž. Že se ohledně C-RS neshodnu ani s řadou mnou velmi respektovaných osob beru jen jako potvrzení první věty mého příspěvku. Pro mě však C-RS IV zůstává jedním z nejzábavnějších super-mini, s kterými jsem jel. Dokonalé ? To vůbec ne. Jenže dokonalost pro mě není zárukou zábavy. Tečka.
PS: Ne všude to má C-RS za dvě hvězdy. [odkaz]
"Z některých komentů tady v diskusi ale soudím, že ono často zmiňované zklamání z C-RS pramení někdy více z přání než skutečnosti."
A tím je řečeno vše. 😉
Možná mám supermini třídu v top verzích málo najetou, ale marně jsem u C-RS hledal nějaké koření navíc. Něco o čem bych mohl říct, že mě dostalo nebo donutilo makat.
A tím je řečeno vše. 😉
Možná mám supermini třídu v top verzích málo najetou, ale marně jsem u C-RS hledal nějaké koření navíc. Něco o čem bych mohl říct, že mě dostalo nebo donutilo makat.
Vidíš, a já třeba to koření marně hledal v jinak vychvalované 208 GTi, zatímco ve stejný den ježděné C-RS si na středočeských okreskách prošlo "středověkem" a bavilo mě od začátku až do konce. To, že se v tomhle konkrétním případě prostě neshodneme, ovšem nevidím jako závadu. Ty jo ? 😉
Vidim to jako překvapivé = velmi překvapivé. Nemyslim se že se recenzenti C-RS předem dohodli = vim že se nedohodli se mnou. Byl sem stejně rozpačitej nebo spíš zklamanej jako oni
Tvrdej divnej podvozek = narozdíl od docela slušnýho v podobně drahym Meganu GT zkoušenym o nějakej tejden vedle. Ten si zkoušel?
Tvrdej divnej podvozek = narozdíl od docela slušnýho v podobně drahym Meganu GT zkoušenym o nějakej tejden vedle. Ten si zkoušel?
Možná jsou rozdílné názory dány i tím, že ne každý umí využít všech nastavení, které Clio nabízí. Pak třeba jezdí po okruhu v režimu Sport a třeba ani netuší, že je tam ještě režim Track. Raději pak nadává na elektroniku, která mu do všeho kecá. I když by mohla být vypnutá.
Ani moc ne = sám dáváš odkaz na verzi po faceliftu = kde se to samozřejmě snažili zlepšit. A i pro tu platí: V některých momentech nevyzpytatelné chování podvozku
Před faceliftem = ani náhodou. Po něm = nevim nezkoušel sem, ale spíš ne
Proč = když sou jiný a lepší alternativy. Tečka 😄
Před faceliftem = ani náhodou. Po něm = nevim nezkoušel sem, ale spíš ne
Proč = když sou jiný a lepší alternativy. Tečka 😄
Ferenze
Já stojím určitě za Cliem, sám vlastním Clio už dva roky, kupoval jsem ho od [odkaz] a jsem si opravdu maximálně spokojen 😉 I když vypadá Toyota dobře, tak budu pořád víc věřit mému Francouzovi 😄
Ale skutečnost že tady místo komplexního testu udělaj 2 články jen o jízdě na okruhu = to na pochvalu fakt moc neni
Naštěstí je tu pořád ještě dost jiných konkurentů, ale příjde mi trochu smutné hodnocení interiéru Clia, pár jsem jich zkoušel a kvalita mi přišla na hodně dobré úrovni.
Clio RS = fakt nevim co říct kladnýho. Nepamatuju auto z kterýho bych měl prapodivnější pocit. Pro mě jen zklamání
Opět test, který testuje docela odlišné auta s odlišným zaměřením. Já bych radši jezdil v Cliu, protože na okruh nejezdím >😒]
Vlastnu skusenost nemam, takze len sudim podla recenzii.
Je to první krok k tomu, aby SUV v testech vyjížděla mimo zpevněné komunikace, rodinná auta byla testována v plném obsazení, redakce nakoupila set tašek a kufrů a redaktoři měli své rozdělené role.
Martin si svou evidentně našel. :yes:
Machi
Je dobře, že se nesnažil apriori dodržet jakousi tabulkovou univerzálnost, ale naopak kritéria a jejich vyvážení upravil tak, aby odpovídala této kategorii vozů.
To je správně, možná ne z přísně tabulkového pohledu, ale to nejlepší co mohl udělat.
Clio se mi líbí a Yaris ne, ale protože Yaris je pecka auto a Clio je obyč, tak nedám Cliu v designu body navíc a ještě mu pár uberu u zpracování, aby to pak rozumně vyšlo, protože jinak by Yaris v kapitole jízda nemohl ztrátu nikdy dohnat
Takové ohýbání podle mě ok není. Já bych klidně nechal Clio vyhrát na body a pak k tomu v závěru napsal něco ve stylu JC, jako že byl s Cliem nakupovat a pak ho zapomněl v garážích a vrátil se tramvají, protože... na něj prostě zapomněl 😄
"jde mi o to vybrat lepší malý sportovní hatch, tabulka je svázaná a brát to striktně podle ní, tak vyhraje naleštěný prd".
Nejsme tu v "Žena a život", snad nás zajímá reálně lepší auto. 😉
PS: diskusi, jestli je CRS naleštěný prd dle tohoto i některých jiných testů, nebo jestli je to docela zábavný diblík jak tvrdí mariachi a woody, odsouvám až do osobní projížďky
Tedy akceptovatelné auto na zábavu. Auta se vyvíjí a co kdysi stačilo, dnes už nemusí.
Tam se sice auta vyvíjí, ale zase ne tak moc (a ne vždy k lepšímu). Pokud Clio jezdilo před 5 lety dobře, tak podle mě musí obstát i dnešní optikou.
PS: tohle je ten test o kterém jsem mluvil... 2*!
[odkaz]
Na druhou stranu tenhle segment najetý nemám a nijak se nedohaduju. Tady bych ale už jen za techniku teoreticky upřednostnil Gremlina, byť bych ho nechtěl kvůli tomu jak vypadá.
GRMN... jako limitovaná kuriozitka fajn, ale nic víc. Za 850 koupím BRZ a jsem na dostřel 370Z nebo TypeR... a pak si můžeme povídat něco o technice. Ono kdybys do Clia nasypal dalších 250, taky bys to dokázal posunout jinam.
Upravit se dá cokoliv, tady je to ale limitka s kompresorem oproti běžnému turbu, poctivý samosvor proti běžné elektronice...není o čem.
Quaife pro Clio RS stojí 30.000...
[odkaz]
BTW
[odkaz]
Tady vlastně přiznáváte, že si hodnocení přizpůsobíte dle vašeho uvážení, ale to vaše uvážení nikdo, kdo test čte nezná (to se dozvídáme až nyní v této reakci). Pokud takto předem nastavíte váhy, které budou sloužit jako metodika hodnocení, bude to vždy jasné. Cílíme oba na to stejné, jen já se tomu snažím dát rámec, protože bude nejen pro vás, ale pro všechny autory poté snažší, se rámce držet, než individuálně "ohýbat" stávající "normativní" hodnocení a co testér, to odlišné "ohýbání". Kolega pak může dát právě u HH ty body za kufr, protože chce auto na denní použití. Věřte, že vím o čem mluvím, z praxe hodnocení vytvářím a normativní hodnocení je sice dobré, ale uškodí, zvláště u aut 😉
Machi
Jen tak dál a v tomhle držím palce! :yes😒br />
P.S.: ještě odruště Natalii, reklamu na banku, která se mi objeví, když klikám na článek a budu spokojený. 😉
Hodně zdaru.
Machi
Pak si, samozřejmě, myslím své.
Najednou je to špatně a mělo by se tu vyzdvihovat oproti minulým generacím zinvalidněné Clio? Nechápu proč.
Toyotě :yes: Renaultu :no:
Machi
Pak s nadsázkou vyhraje variabilnější MPV nad tím, které má o 0,5s na stovce lepší zrychlení, nebo vyhraje lepší HH, nad tím, co má větší kufr.. 😉