Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Clio R.S. vs. Toyota Yaris GRMN – Jeden ryzí a druhý polovičatý

Sešla se nám jedna vybledlá legenda a auto, které se možná legendou stane. Minimálně tedy zajímavým sběratelským kouskem.
Zpět na článek
11. 5. 2018 08:15
11. 5. 2018 08:20
11. 5. 2018 08:30
11. 5. 2018 08:36
11. 5. 2018 08:38
11. 5. 2018 08:47
12. 5. 2018 16:58
12. 5. 2018 22:03
11. 5. 2018 08:42
12. 5. 2018 17:07
11. 5. 2018 08:32
11. 5. 2018 08:36
11. 5. 2018 08:41
11. 5. 2018 08:44
11. 5. 2018 08:50
11. 5. 2018 08:55
11. 5. 2018 09:03
11. 5. 2018 09:07
11. 5. 2018 09:15
11. 5. 2018 09:19
11. 5. 2018 09:40
11. 5. 2018 09:48
11. 5. 2018 11:42
11. 5. 2018 12:15
11. 5. 2018 12:21
11. 5. 2018 13:25
11. 5. 2018 13:33
11. 5. 2018 13:47
11. 5. 2018 14:00
11. 5. 2018 14:31
11. 5. 2018 10:45
11. 5. 2018 11:32
11. 5. 2018 09:20
11. 5. 2018 09:22
11. 5. 2018 09:36
11. 5. 2018 09:46
12. 5. 2018 17:19
11. 5. 2018 08:48
11. 5. 2018 11:31
11. 5. 2018 08:37
11. 5. 2018 08:45
11. 5. 2018 08:37
11. 5. 2018 08:48
11. 5. 2018 08:58
11. 5. 2018 09:01
11. 5. 2018 09:06
11. 5. 2018 09:07
11. 5. 2018 09:24
11. 5. 2018 09:47
11. 5. 2018 10:18
11. 5. 2018 10:26
11. 5. 2018 11:38
11. 5. 2018 09:07
11. 5. 2018 09:16
11. 5. 2018 09:09
11. 5. 2018 09:15
11. 5. 2018 08:54
11. 5. 2018 09:23
11. 5. 2018 09:00
11. 5. 2018 09:04
11. 5. 2018 11:34
11. 5. 2018 09:12
11. 5. 2018 09:19
11. 5. 2018 09:52
11. 5. 2018 09:57
11. 5. 2018 10:04
11. 5. 2018 10:18
11. 5. 2018 10:40
11. 5. 2018 11:02
11. 5. 2018 11:14
11. 5. 2018 11:13
11. 5. 2018 11:47
11. 5. 2018 12:06
11. 5. 2018 09:31
11. 5. 2018 09:48
11. 5. 2018 09:51
11. 5. 2018 17:24
11. 5. 2018 23:33
11. 5. 2018 10:44
11. 5. 2018 10:58
11. 5. 2018 11:09
11. 5. 2018 11:27
11. 5. 2018 11:39
11. 5. 2018 12:09
11. 5. 2018 12:30
11. 5. 2018 12:43
11. 5. 2018 13:46
11. 5. 2018 13:00
11. 5. 2018 13:41
11. 5. 2018 14:04
11. 5. 2018 14:59
11. 5. 2018 15:19
11. 5. 2018 11:41
11. 5. 2018 12:44
11. 5. 2018 13:02
11. 5. 2018 11:43
11. 5. 2018 11:48
11. 5. 2018 11:48
11. 5. 2018 12:15
11. 5. 2018 12:28
11. 5. 2018 12:47
11. 5. 2018 12:56
11. 5. 2018 13:01
11. 5. 2018 13:06
11. 5. 2018 13:22
11. 5. 2018 13:57
11. 5. 2018 15:36
11. 5. 2018 13:00
13. 5. 2018 23:03
Avatar - Blue Sun
11. 5. 2018 08:15
Test
dvou hothatchů, který se opírá jen o chování na okruhu... no tak jo.
Rozbalit vlákno
61
11. 5. 2018 08:20
Re: Test
On je ten Yaris tak ultimativní, že je to jednoznačně nejlepší místo na srovnání. Měli snad jezdit po obchoďácích? K jízdě na běžných silnicích je v textu napsáno dostatečně a že Clio zklamává v aspektech, kde dříve triumfovalo je jeho ostuda.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 08:30
Re: Test
To Clio sem zkoušel a fakt je to spíš zklamání = až to hlava nebere

Ale skutečnost že tady místo komplexního testu udělaj 2 články jen o jízdě na okruhu = to na pochvalu fakt moc neni
11. 5. 2018 08:36
Re: Test
A kde měl martin tyhle diblíky testovat jinde pro to, aby se jim dostal pod kůži. Za mě jsou poznatky z Mosteckého okruhu přínosem. Každý si ho může načíst na vlastní kůži a zažít. Pak se mnohem líp z videa usuzuje, jak se testované auto chová.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 08:38
Re: Test
Viz já 8:37 = proti testu nebo většině testu na okruhu = vůbec nic
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 08:47
Re: Test
Clio zabijí převodovka, ale je o dost hezčí, GRMN jsem viděl naživo jednou někdy v únoru, docela ušlo, ale přeci jen na mne působilo jako takový transformer >:D

Naštěstí je tu pořád ještě dost jiných konkurentů, ale příjde mi trochu smutné hodnocení interiéru Clia, pár jsem jich zkoušel a kvalita mi přišla na hodně dobré úrovni.
12. 5. 2018 16:58
Re: Test
V Cliu jsem neseděl, ale včera jsem zkusil nový Megane a vnitřek byl tragedie. O to horší, že zároven jsem zkusil Micru a dojem z interiéru byl více než pozitivní včetně pozice za volantem.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2018 22:03
Re: Test
Zkoušel sem Clio i Megane a pokud si nezkoušel nějakou základní verzi = Megan konkrétně GT docela slušný. Jízdně i materiálama a vůbec :yes:

Clio RS = fakt nevim co říct kladnýho. Nepamatuju auto z kterýho bych měl prapodivnější pocit. Pro mě jen zklamání
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 08:42
Re: Test
Na druhou stranu Clio, ať už je více či méně horší, než předchůdce, tak je to hothatch ve stylu GTI (rychlé auto na denní užívání), kdežto Yaris je jen na okruh. Je to jako testovat SUV vs Offroad v terénu a říct, že Offroad je lepší, protože je lepší v terénu.

Opět test, který testuje docela odlišné auta s odlišným zaměřením. Já bych radši jezdil v Cliu, protože na okruh nejezdím >:-[]
12. 5. 2018 17:07
Re: Test
Myslíte třeba Velar, který, ač to asi budete rozporovat, je SUV a na silnici se neztratí. Tak se zároven může porovnat v terenu i s pořádným offroadem, byt tam s ním nikdo moc nepojede. Aneb kdo chce psa bíti, hůl vždy najde. :-)
Avatar - iudex
11. 5. 2018 08:32
Re: Test
A kde je podľa Teba vhodnejšie miesto na test dvoch áut robených pre zábavu? Najmä Yaris je jasne robený ako nekompromisná zábavná hračka, takže testovať namiesto na okruhu niekde v meste či na diaľnici by bolo nepochopenie účelu a zamerania auta. Clio je síce univerzálnejšie, ale ako píše paja, Renault Sport je (alebo bol) synonymom zábavy na okruhu, takže ak ten aktuálny už v tomto ohľade až tak neboduje, nech sa to i povie.
11. 5. 2018 08:36
Re: Test
Jedina skoda, ze nemali Clio RS Trophy, bezne RS bude zrejme len rychle Clio a to prave pre zabavu je Trophy.
Vlastnu skusenost nemam, takze len sudim podla recenzii.
11. 5. 2018 08:41
Re: Test
Já tam o chování na silnici v článku vidím informací dost. mě se podobná srovnání líbí a hlasuji pro.

Je to první krok k tomu, aby SUV v testech vyjížděla mimo zpevněné komunikace, rodinná auta byla testována v plném obsazení, redakce nakoupila set tašek a kufrů a redaktoři měli své rozdělené role.

Martin si svou evidentně našel. :yes:
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 08:44
Re: Test
Ok, tak ber muj příspěvek výše jako irelevantní. Ale já už tady přes rok bojuji pro vážené bodování dle zaměření auta, pak by si nemusela redakce "obecné" bodování, kdy vyhraje auto s větším kufrem v rozstřelu dvou kupé, tak trapně obhajovat a ohýbat dle potřeb :).
Avatar - iudex
11. 5. 2018 08:50
Re: Test
Súhlas. :yes: Kritizujme tam, kde je to treba, ale určite nie to, že redaktor testuje malé ostré hotheče na okruhu.
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 08:55
Re: Test
Nejde o to, že je testuje na okruhu, ale že zdejší hodnocení se buď ohne, nebo přistřihne křídla lepšímu autu v určitém segmentu. Jsem pro testování na okruhu, nebo v případě SUV/Offoradu někde mimo silnici. Ale to hodnocení pak musí být nastaveno jako vážený průměr, kdy terénním schopnostem, nebo schopnostem na okruhu bude hodnocení přízpůsobeno a ve výsledku vyhraje auto, které je ve svém zaměření lepší a přitom nabídne i v určité míře ostatní vlastnosti (prostornost, pohodlí a tak..).
Avatar - iudex
11. 5. 2018 09:03
Re: Test
No a ja práve kritizujem ten "vážený priemer", pretože keď sa dá do kritérií veľkosť batožinového priestoru, dostupnosť servisu či cena náhradných dielov, tak Octavia RS pri takto nastavených kritériách môže poraziť silnejšie a zábavnejšie hotheče ako je Megane RS (a nik asi nepochybuje, že MRS je lepším hothečom, ako ORS). Keď si však idem kupovať auto pre zábavu, tak ma zaujíma primárne ten faktor zábavy a nie cena náhradných dielov.
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:07
Re: Test
Bingo ! Proto pokud chce být autor konzistentní, tak sice vezme auto na okruh, ale udělá test se stejným hodnocením na tu "univerzálnost", jaké tu probíhá poslední (2?) roky a ne, že najednou bude většina hodnocení jen o okruhu. Nebo se tu udělá nová metodika ( kterou jsem tu už párkrát navrhoval) s váženým bodováním dle zaměření auta a k takovým failům už nemusí docházet. Už párkrát jsem tady tuto metodiku sepsal a nabízel panu Machalovi za vyzkoušení, ale bylo mi řečeno, že stávající systém je OK.
11. 5. 2018 09:13
Re: Test
Když já si pořád myslím, že hodnocení by mělo pro každý test co nejvíc stejné. Samozřejmě s tím, jak jsem psal, že když testujeme dvě kupé, neodstřelíme jedno kvůli tomu, že má malý kufr. A když testujeme dva hot-hatche, nedám Yarisu GRMN prostornost/praktičnost výrazně horší známku, i když by si to vzhledem k třídveřové karoserii třeba i zasloužila. Ale aby prohrála v testu hot-hatchů kvůli tomu, že se blbě leze na zadní sedačky, to mi nepřijde fér.
Machi
Avatar - Emel
11. 5. 2018 09:15
Re: Test
Tak teď to asi nechápu, skoro to zní tak, jako by se bodovalo tak, aby to Yaris vyhrál... což mi tak teda i přijde, protože racionálním pohledem by to vyhrát nemohl.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:19
Re: Test
Sakra = co to je TVUJ racionální pohled :-)
11. 5. 2018 09:40
Re: Test
Myslím, že správný pohled je ten, že Martin v bodování upřednostnil arkanty, které jsou důležité pro rychlé prcky a upozadil naopak to méně důležité.
Je dobře, že se nesnažil apriori dodržet jakousi tabulkovou univerzálnost, ale naopak kritéria a jejich vyvážení upravil tak, aby odpovídala této kategorii vozů.

To je správně, možná ne z přísně tabulkového pohledu, ale to nejlepší co mohl udělat.
Avatar - Emel
11. 5. 2018 09:48
Re: Test
Jak můžeš "upřednostnit markanty", jak to reálně uděláš? Vždyť na tu tabulku je vzoreček a žádné váhy tam nejsou. Co se mi zdá že se stalo:

Clio se mi líbí a Yaris ne, ale protože Yaris je pecka auto a Clio je obyč, tak nedám Cliu v designu body navíc a ještě mu pár uberu u zpracování, aby to pak rozumně vyšlo, protože jinak by Yaris v kapitole jízda nemohl ztrátu nikdy dohnat

Takové ohýbání podle mě ok není. Já bych klidně nechal Clio vyhrát na body a pak k tomu v závěru napsal něco ve stylu JC, jako že byl s Cliem nakupovat a pak ho zapomněl v garážích a vrátil se tramvají, protože... na něj prostě zapomněl :-)
11. 5. 2018 11:42
Re: Test
Já to čtu jako:
"jde mi o to vybrat lepší malý sportovní hatch, tabulka je svázaná a brát to striktně podle ní, tak vyhraje naleštěný prd".

Nejsme tu v "Žena a život", snad nás zajímá reálně lepší auto. ;-)
Avatar - Emel
11. 5. 2018 12:15
Re: Test
No tak ať vyhraje "naleštěný prd", stejně si ta auta nekonkurují. Kdo chce, ten ten test čte a vezme si z něj víc, než jenom 7,47b vs. 7,44b. Můj názor je, že když už teda tu tabulku mám a je v ní to co v ní je, tak ji mám podle nejlepšího svědomí vyplnit, za každou jednotlivost... pak to sečíst a konstatovat výsledek.

PS: diskusi, jestli je CRS naleštěný prd dle tohoto i některých jiných testů, nebo jestli je to docela zábavný diblík jak tvrdí mariachi a woody, odsouvám až do osobní projížďky
11. 5. 2018 12:21
Re: Test
Mě to auto i docela bavilo, ale zabíjí ho převodovka. Jako u spousty jiných mi pak vadí i až dýzlově lineární náběh výkonu bez gradace.
Tedy akceptovatelné auto na zábavu. Auta se vyvíjí a co kdysi stačilo, dnes už nemusí.
Avatar - Emel
11. 5. 2018 13:25
Re: Test
Pokud lineárně (nejsem si jistý že to je správné slovo, ale vím co myslíš) nabíhá 200k v subkompaktu, tak by mě to asi dle zkušeností bavilo i bez gradace. A mimochodem, kapitolu Motor tu Clio vyhrálo, problémy jsou prý jinde - neschopnost podvozku a špatné řízení.

Tam se sice auta vyvíjí, ale zase ne tak moc (a ne vždy k lepšímu). Pokud Clio jezdilo před 5 lety dobře, tak podle mě musí obstát i dnešní optikou.

PS: tohle je ten test o kterém jsem mluvil... 2*!
[odkaz]
11. 5. 2018 13:33
Re: Test
Jel jsem to na klikatce z Bytče na Bečvy a řízení bylo sice umělé, ale přesné. Měl jsem na mysli pocitově plochou momentovou křivku bez špičky.
Na druhou stranu tenhle segment najetý nemám a nijak se nedohaduju. Tady bych ale už jen za techniku teoreticky upřednostnil Gremlina, byť bych ho nechtěl kvůli tomu jak vypadá.
Avatar - Emel
11. 5. 2018 13:47
Re: Test
Tak dobře, tak když se zaměřím na ty rozpory mezi testem a třeba woodym - měl jsi pocit, že je to auto na sportovní jízdu moc měkké, že je hrubě nedotáčivé, že do toho furt zasahuje nějaká elektronika a tak? Nebo to jezdilo v rámci možností až na to EDC dobře?

GRMN... jako limitovaná kuriozitka fajn, ale nic víc. Za 850 koupím BRZ a jsem na dostřel 370Z nebo TypeR... a pak si můžeme povídat něco o technice. Ono kdybys do Clia nasypal dalších 250, taky bys to dokázal posunout jinam.
11. 5. 2018 14:00
Re: Test
Na hladké okresce nejelo na předokolku špatně. Okamžité přesednutí do GTI Perf ale ukázalo jak má FWD na zábavu jezdit. Mnohem uvolněnější i když o třídu větší.

Upravit se dá cokoliv, tady je to ale limitka s kompresorem oproti běžnému turbu, poctivý samosvor proti běžné elektronice...není o čem.
Avatar - Emel
11. 5. 2018 14:31
Re: Test
To mi taky úplně nezní jako kritika Clia. Že je dražší a komplexnější GTI-P lepší mě nepřekvapuje (protože to woody říkal taky ;-) ).

Quaife pro Clio RS stojí 30.000...
[odkaz]
BTW
[odkaz]
11. 5. 2018 10:45
Re: Test
Minule u testu SUV neřešili světlou výšku ani 4x4. Prý tam na to není v bodování místo. Místo v posunu v testování, jde spíš o to, aby to vyšlo. V tom případě by pak asi bylo lepší se na nějaké body vykašlat a jen auta otestovat a porovnat.
Avatar - Emel
11. 5. 2018 11:32
Re: Test
Jasně, 4x4 by se muselo schovat pod nějakou obecnou kategorii jako třeba Jízdní vlastnosti, samostatná kolonka na to není.
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:20
Re: Test
Jenže ono bude stejné, pro každý test hothatchů, pro každý test SUV, pro každý test kombiků...

Tady vlastně přiznáváte, že si hodnocení přizpůsobíte dle vašeho uvážení, ale to vaše uvážení nikdo, kdo test čte nezná (to se dozvídáme až nyní v této reakci). Pokud takto předem nastavíte váhy, které budou sloužit jako metodika hodnocení, bude to vždy jasné. Cílíme oba na to stejné, jen já se tomu snažím dát rámec, protože bude nejen pro vás, ale pro všechny autory poté snažší, se rámce držet, než individuálně "ohýbat" stávající "normativní" hodnocení a co testér, to odlišné "ohýbání". Kolega pak může dát právě u HH ty body za kufr, protože chce auto na denní použití. Věřte, že vím o čem mluvím, z praxe hodnocení vytvářím a normativní hodnocení je sice dobré, ale uškodí, zvláště u aut ;)
11. 5. 2018 09:31
Re: Test
Jo, vlastně oba píšeme to samé, taky už jsem vás víc pochopil:) O tu co největší konzistenci se snažím, všechny srovnáváky po klukách čtu, koukáme na bodování starších testů, aby nám to neskákalo. Jednoduchý je to třeba u ceny. Dáte procentuální odstup, podle toho pak vypočítáte známku. Podobně se dá postupovat u všech známek, kde je nějaké číslo (kufr, zrychlení, spotřeba, ale i ten prostor, máme vlastní naměřené hodnoty). A třeba u designu se snažíme o co nejmenší odstupy, protože tady subjektivní názor hrozí asi nejvíc.
Machi
11. 5. 2018 09:36
Re: Test
Za sebe říkám, že testy s kritérii odpovídajícími směřování konkrétních testovaných aut dle kategorií převážného využití jsou tím nejlepším, co jsi mohl udělat.

Jen tak dál a v tomhle držím palce! :yes:

P.S.: ještě odruště Natalii, reklamu na banku, která se mi objeví, když klikám na článek a budu spokojený. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:46
Re: Test
Rozumím, to je určitě dobrý start, ale ten metodický rámec (není to tak složité) by tomu dodal transparentnost pro čtenáře a věčné stěžovatele. Někdy to zkuste na pár starších testech, redaktor by pak mohl na rovinu říct, jedno auto je menší, proto je v tomto ohledu horší, ale jelikož je to sporťák, bodové hodnocení tuto vlastnost zahrne s menší váhou a v každém testu sporťáku stejnou váhou.... klidně to můžeme diskutovat, přes SZ, či jinak.. když budete chtít ;).

Hodně zdaru.
12. 5. 2018 17:19
Re: Test
Berete to hodnocení moc vážně. Už od dob českého vydání autocaru, které nový majitel, shodou okolností i tohoto serveru, bohužel utnul, čtu místní testy jen sporadicky a beru je z rezervou. Hodnocení si může každý udělat sám. Dnes je naštěstí dost jiných zdrojů, včetně osobní zkušenosti. Co vyhovuje Vám, nemusí druhým.
11. 5. 2018 08:42
Re: Test
Dobrý den, zkoušel jsem poptat, ale bohužel nebyl k dispozici... Určitě by byl vhodnější, ale jak tady včera někdo psal, že má klasický samosvor. Raději se zeptám, ale myslím, že má úplně to samé přibržďování jako výchozí R.S.
Machi
Avatar - iudex
11. 5. 2018 08:48
Re: Test
Nemusíš sa ani pýtať, ani Trophy žiadny samosvor nemá. Má len štandardnú elektroniku, ktorá pribrzďovaním simuluje funkciu samosvoru, Renault to nazýva "R.S.Diff - R.S. diferenciál s elektronickou funkciou obmedzovania svornosti" a má to aj obyč RS.
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2018 11:31
Re: Test
...a má to i Fabia 1.0 MPI. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 08:37
Re: Test
Viz já 8:30 = místo 2 článků má bejt jeden = s odstavcem věnovanym i běžný jízdě. Nezabere to už moc času a informace je komplexní. Míň kvantity víc kvality ;-)
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 08:45
Re: Test
2 x diskuze 2x reklama 2x love >:D
11. 5. 2018 08:37
Re: Test
Shodou okolností jsem včera byl celý den v Mostě. Byla tam i plechová nirvána v podobě Hurracánu GT3, strašný řev! ;-)
Avatar - Blue Sun
11. 5. 2018 08:48
Re: Test
Pro tebe i věčně opozičního Páju: Je zajímavé, že u jiných testů vyzdvihují univerzálnost hothatchů (typicky u Golfu), ale tady najednou je univerzálnost zcela potlačena a bere se jen okruh a zábava.
Pak si, samozřejmě, myslím své.
Avatar - iudex
11. 5. 2018 08:58
Re: Test
Myslieť si môžeš (žiada sa povedať to české: myslet znamená... ;-) ). Keby si si dal ale trošku námahy a potrápil šedú kôru, zistil by si, že medzi Yarisom, Cliom & spol. a Golfom y spol. je určitý rozdiel. Golf a nižšia stredná celkovo už sú autá, ktoré môžu slúžiť ako rodinné. Sú už dostatočne priestranné, aby sa dalo vzadu sedieť, dostatočne vybavené a komfortné aj na dlhšie cestovanie, skrátka pri nižšej strednej triede už sa dá oprávnene očakávať aj niečo viac ako len jednosmerné zameranie auta. Preto sa pri väčších HH logicky posudzuje aj univerzálnosť použitia. Kdežto malé auto so silným motorom si nikto nekupuje ako rodinného univerzála, je to vždy druhé (príp. tretie) auto v rodine, keď principiálne auto veľkosti Clia nemôže plniť rodinné úlohy (miesto v interiéri, kufri), plus technika a podvozok (výlučne jednoduchá vlečená zadná náprava) ani neumožňujú taký rozsah jazdných vlastností, ako väčšie autá (s multilinkom), takže sa musia ladiť viac jednostranne (a je logické, keď je to viac športové, tvrdšie naladenie, než komfortné). Preto faktor univerzálnosti pri malých hothečoch nemá takú relevanciu ako pri o triedu väčších a priestrannejších autách.
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:01
Re: Test
Máš pravdu a napsal si to přesně, ale je tu to jedno velké ALE, kdy zdejší hodnocení vždy cílilo na univerzála a je jedno, jestli je to Bsegment, nebo supersport... to mne osobně nejvíce vadí.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:06
Re: Test
Tenhle přístup umožňuje = aby vyhrál kdo zrovna chci :-)
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:07
Re: Test
Chtěl sem se smát, ale je to spíš smutné 8-s
Avatar - miromen
11. 5. 2018 09:24
Re: Test
Jenže Clio RS si tak trochu pošlapalo reputaci. Udělali z něj takoveho Golf GTI o segment niže a určitě se od něj očekavalo vic k tomu podle mě ještě větši přešlap v podobě absence manualniho řazeni. Řekl bych, že renault si je toho vědom a v přišti generaci se podle toho zařidi.
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:47
Re: Test
A proto udělal MRS IV s automatem? >:D Ale jinak je to nádherné auto, měl sem tu čest už...
Avatar - miromen
11. 5. 2018 10:18
Re: Test
Ale pokud vim tak se ma nabizet i s manualem ne ?
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 10:26
Re: Test
Jestli ano, tak je to jedině plus, já jsem četl jen pár informacích a všude byl pouze AT i včetně mnou zkoumanémho kousku v jinak krásné oranžovožluté barvě.
11. 5. 2018 09:07
Re: Test
Rozděluj kategorie a směřování modelů. Všichni tu neustále pindají jak jde motoristický svět do pekel a ejhle nudná Toyota přijde s autem uvařeným jako za starých časů.
Najednou je to špatně a mělo by se tu vyzdvihovat oproti minulým generacím zinvalidněné Clio? Nechápu proč.

Toyotě :yes: Renaultu :no:
Avatar - iudex
11. 5. 2018 09:16
Re: Test
Presne. Je smiešne, že najviac tú Toyotu kritizujú tí, ktorí inak ospevujú staré zlaté časy (viď Jáprvní123 s jeho obstarožnými Alfami a "novým" Puntom) a ako ide motoristický svet do p.dele a keď zrazu dostanú puristickú káru, ktorá kašle na eko a bio trendy, poctivé mechanické auto pre čistú zábavu, tak zase frflú. 8-s
11. 5. 2018 09:07
Re: Test
Úplně nesouhlasím. Třeba Golf GTI naposled prohrál proti 308 GTi. Právě kvůli tomu, že je to víc hot-hatch. Golf je univerzálnější, pohodlnější, ale testovali jsme GTI a GTi, větší váhu by tak měly mít "rychlejší" vlastnosti, než třeba Ozzmanem zmíněný kufr. Naprosto souhlasím s tím, že pokud bychom testovali kupé a jedno by si vyhrálo hlavně díky tomu, že má o 100 litrů větší kufr, výsledek by nebyl moc vypovídající,
Machi
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:09
Re: Test
Stačí vyzkoušet vážené bodování dle zaměření auta :-) Bude to potom transparentní (pokud se metodika napíše veřejně, dle kterých vlastností jaká kategorie dostává váhu) a výsledkem bude vítěz, který je v dané kategorii lepším vozem.

Pak s nadsázkou vyhraje variabilnější MPV nad tím, které má o 0,5s na stovce lepší zrychlení, nebo vyhraje lepší HH, nad tím, co má větší kufr.. ;)
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:15
Re: Test
Když on poslední Golf GTI v reálu prohrává s kdečim = když je v běžný verzi. I s vlastníma příbuznejma [odkaz] no nejen GTI [odkaz]
Avatar - Emel
11. 5. 2018 08:54
Re: Test
Jak to že jenom? Vždyť tam je zmíněná i jízda po okresce... ne moc, ale je.
Avatar - Blue Sun
11. 5. 2018 09:23
Re: Test
Minimálně. To už o běžném provozu (co třeba město) píší více snad i u GT-86...
Avatar - _Karel_
11. 5. 2018 08:56
Podivné hodnocení
Yaris má vysoko ukotvené sedadlo řidiče, autor silně kritizuje nemožnost dobrého posedu, a přesto jsou přední sedadla oceněná 9b?
Rozbalit vlákno
3
11. 5. 2018 09:02
Re: Podivné hodnocení
Jo, to je fakt... Přemýšlel jsem, jestli známku vztáhnout jenom k samotným sedačkám, které jsou jednoznačně úžasné, nebo víc zohlednit posaz, který je hodně špatný, sedačky za něj ale nemůžou. Ale máte pravdu, můžete to vypadat trochu divně,
Machi
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:05
Re: Podivné hodnocení
Těch 7 [odkaz] a 9 [odkaz] snad sedí

I když bych asi dal spíš něco jako 5 a 8 = vy ste měl dát 6 a 8 :-)
Avatar - Emel
11. 5. 2018 09:00
Hothečíky
Docela mě překvapuje tak velká kritika Clia, pokud si vzpomínám, třeba woody s ním byl spokojený. Jestli je moc měkké na okruh a tvrdší na každý den... no někde se ten kompromis udělat musí. Jasně, samosvor je samosvor, ale ten není samozřejmost ani o třídu výš a mně ten koncept rychlého malého auta celkem smysl dává.

GRMN je za ty peníze racionálně nekoupitelné, neřidičská pozice je velké mínus a pokud fakt Clio motoricky nestíhá (ani pokud se řidič snaží), tak je to bída. Ale... svezl bych se, to zase jo :-)

PS: úplně mi neladí bodování kapitoly design, po přečtení textu jsem čekal nějaké body pro Clio... a ono je v samotném vzhledu na nule a ztratí dost citelné 3b za zpracování? To se mi zdá hodně, fakt je ten Yaris tak zásadně lepší?
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:04
Re: Hothečíky
Zpracování Clia mi příjde také podivuhodné. Pochopil bych, že autorovi za 600 tisíc chybí v interiéru nějaká ta bomba navíc (což u holobytu jistých značek najednou nevadí ani při cenovkách kolem 1M, ale to je jiná diskuze), ale z vlastní zkušenosti mi nové Renaulty od Twinga po Talisman příjdou v interiéru i v základních verzích na slušné úrovni a v těch vyšších až s luxusním nádechem, načež ve srovnání s Yarisem, který je průměrný, mi takový rozdíl v neprospěch Clia příjde absurdní.
Avatar - _Karel_
11. 5. 2018 09:08
Re: Hothečíky
Ad Design - přesně tak. Když autor napíše "Clio je hezké, líbivé" , "Yaris beztvarý,bez nápadu" měla by asi slova korespondovat s body, když už tedy mají potřebu bodovat design. (což je dost ošemetné a klidně bych se bez toho obešel)
Avatar - Emel
11. 5. 2018 11:34
Re: Hothečíky
Ono se toho o Yarisu napsalo... ;-)
Avatar - iudex
11. 5. 2018 09:12
Re: Hothečíky
Môže byť aj to, že od woodyho doby sa situácia zmenila (viac ako 4 roky, pokiaľ si spomínam dobre) a triedne štandardy posunuli, ako čo do zábavnosti a dynamiky, tak i čo do komfortu a praktickosti. Samosvor má už nielen Yaris, ale aj nová FieSTa a tuším aj nejaká verzia Corsy OPC. Angláni podľa očakávania spievajú chvály na novú Fiestu, vraj agilita zostala zachovaná pri vyššej miere komfortu. Kritériá samotného komfortu a univerzálnosti zase posunulo nové Polo GTI. Ale to len nahlas uvažujem.
Inak ako píšeš, GReMliN je ekonomicky nonsens, je drahší ako GT86 z vlastnej stajne Toyoty a nikto racionálne uvažujúci neuprednostní malú vajcoidnú predokolku pred klasickým RWD kupé. Ale ako som hovoril, Ondra v piatok ho spomenul medzi autami, ktoré ho najviac zaujali v poslednej dobe, vedľa 911 GT3, čo už o niečom svedčí. Tiež by som sa zviezol. :-)
Avatar - Emel
11. 5. 2018 09:19
Re: Hothečíky
To spíš ne... pokud to auto tenkrát jezdilo zajímavě, tak nemůže být z dnešního pohledu úplný shit. Ale Clio RS bylo i tehdy v nemilosti, myslím, že tu jednou dostalo 2,5* nebo tak něco.

Jak mě ta kategorie aut moc nezajímá, tak si to snad budu muset projet, abych tu jen netopperoval.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:24
Re: Hothečíky
Tak to dej vědět = názor je totiž v tomhle směru naprosto jednodnačnej = woody je snad jediná výjímka potvrzujucí = naprostou jednotu :-)
11. 5. 2018 09:51
Re: Hothečíky
K te jednote jen dodam, ze souhlasim s woodym, ostatne to mam i nekde na blogu.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:53
Re: Hothečíky
Takže 2 proti všem? No protože tohle auto sem zkoušel = vysvětli mi co tě na něm zaujalo? ;-\

Měl sem kus ze Zličína = nějakej světlej stříbrnej pokud si vzpomínám. V autě navíc všechno vrzalo = ale to neni ten důvod proč sem ho odstřelil
11. 5. 2018 10:01
Re: Hothečíky
Zkus si precist ten muj blog = [odkaz]

Je mozne, ze za 4 roky se dost zmenilo u me i u Clia RS, ale to ted nejak nemam moznost potvrdit / vyvratit.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 10:10
Re: Hothečíky
No já ho zkoušel někdy před 2 lety možná eště o něco dýl takže žádný přesný detaily už nedám = ale v rozmezí krátký doby Megan GT a Clio RS a ten obří rozdíl z pocitu z jízdy si teda pamatuju = a eště dlouho pamatovat budu :-)

Sorry tvuj text je pojatej spíš trochu jako reklama = na muj vkus tam chybí to nejpodstatnější = chování auta a podvozku. Z toho pramenilo mý zklamání = nijak lepivej atd. jen tvrdej. Rozdíl mezi cenově vlastně podobnym Meganem GT a Cliem RS = obrovskej v neprospěch Clia
11. 5. 2018 12:20
Re: Hothečíky
Jestli ti v mojem textu chybi chovani auta a podvozku, tak mi ukaz, kde o nem pises ty. Jedine, co jsem se od tebe dovedel je, ze CRS je zklamani, no nic konkretniho k tomu, jen hromada omacky = jako vzdy.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 12:25
Re: Hothečíky
Jak = kde o něm píšu já?

Jako že sem měl napsat něco tehdy = nebo teď po letech? Nevymejšlíš si trochu moc? :-)

Popiš teď z paměti chování podvozku nějakýho auta co si zkoušel před 2-3 rokama >:-[]
Budeš si pamatovat pocit = jestli si to auto viděl :yes: nebo :no: a třeba nějakou drobnost, no nebudeme to rozebírat = piš :-)

Tys to auto popisoval = a vidíš ho kladně. Já přesně naopak = si dokonce nevybavuju auto který by mě až tak zklamalo. Naopak vzpomínka na ve stejný době zkoušenej Megan GT je docela pozitivní = ten si zkoušel?
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:21
Re: Hothečíky
Zkoušel sem a bylo to jedno z největších zklamání posledních let
11. 5. 2018 09:26
Re: Hothečíky
Chapu - jezdi na benzin, vypada normalne a ma kulaty volant. Nic pro rovnitkove extroverty.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:29
Re: Hothečíky
Já teda nechápu = cos napsal. A ty evidentně nechápeš = co sem napsal já :-)

Megane GT = docela šlo, krom toho že v Průhonicích měli špinavej uvnitř smrdící kus. Clio RS = skoro ve všem zklamání = chápeš? ;-)
11. 5. 2018 09:38
Re: Hothečíky
Chapu, psal jsem = ze chapu.

Megane GT neni jediny smradlavy Renault, interiery maji nove Renaulty na urovni, libi se mi, ale smrdi to tam stiplave-plastove az hruza. S tim by meli neco udelat.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:40
Re: Hothečíky
V těch Průhonicích to byl smrad navíc = nechali tam nějakej mokrej hadr nebo co = fakt hnus. Ale auto nejelo špatně = dokonce docela dobře :yes:
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:52
Re: Hothečíky
A nevadilo ti, že nevypadalo jako kus kosmické lodě, nebo, že bys mezi hipsterama na náplavce už nebyl tak cool, jako s hybridem? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 09:56
Re: Hothečíky
Kosmická loď se mi líbí = jak se líbí tobě mezi hipsterama na náplavce je mi fuk = já tam nechodim :-)

Ale auto je to prostě docela slušný = trvám na tom ;-)
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:57
Re: Hothečíky
GRMN ? Jo, ujde, ale asi bych ty extrémní výkony na okruhu vyměnil za něco hezčího a pomalejšího.

Náplavka je zavřená ne? >:D Včera sem jel okolo
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 10:01
Re: Hothečíky
Já tam moc nejezdim = ani okolo. GRMN sem nejel ale podle techniky a vůbec :yes: :yes:

Megan GT :yes:

Clio RS :-|

Prius Auris hybrid :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:-[]
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 10:04
Re: Hothečíky
Tak chápu, že auris hybrid je díky těžišti lepším na okruhu, než jakýkoliv HH, ale jinak asi souhlas. Nový Megane se povedl. Ještě u malých HH bych neoopomenul FieSTu, ideálně poslední kusy s 1.6EB
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 10:12
Re: Hothečíky
Ale kdepak na okruhu = v úplně každý každičký zatáčce >:D

Já na tyhle auta moc nejsem = ten Prius nebo Auris hybrid na velkoměsto = to je něco jinýho. Ten bohus nízkýho těžiště = potěší u každýho auta. Bonus kvalitnějších závěsů kol = potěší taky u každýho

Jestli HH tak dneska asi nejspíš Civic Type R :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 10:18
Re: Hothečíky
Kvalitnější závěsy kol ? To je novinka, oproti čemu kvalitnější? :-)

Type R se mi taky líbí, nějak jsem Hondu začal brát zase v potaz, ale to jsme v úplně jiné třídě aut, než je test i když cenově by si kupec GRMN na to skoro sáhl.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 10:34
Re: Hothečíky
To neni novinka [odkaz] to je hned od začátku co to vyráběj >:-[]

Civic Type R je pro mě asi současnej vrchol HH. Neřešil bych až tak třídu = pokud na tom trváš = tak GRMN asi máloco trumfne
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 10:40
Re: Hothečíky
Hm, třeba Ford to má taky, nebo se mýlím ? A asi by se našlo více aut, než jen Auris... Ale už to fakt smdrí tetičkou Kylie a jejíma lichoběžníkama, btw, to má i Mondeo, třeba...

Jo, Type R je fajn, za mne pak FoFo ST/RS a novej Megane RS se mi líbí moc. Leonem cuprou bych taky nepohrdnul.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 10:52
Re: Hothečíky
Jak to může smrdět = když sám píšeš že to slyšíš poprvé? >:D

FoFo má myslim běžnej víceprvek. = což je v poho. V době kdy netetička měla mainstreamový auto s dvojitejma lichoběžníkama = to myslim byla docela velká vzácnost.

U mět ten Type R asi vede se slušnym náskokem. Nestrejda byl nadšenej z AMG A45 když mu ho pučili když byl s něčim v serviusu = myslim fakt hodně nadšenej = tak sem zvědavej na současný A50. BMW M240i a M2 mě taky neurážej

Ale kdybych si zetra měl objednat = tak snad fakt asi ten Civic

Svítí tady na mě reklama na Tullamore Dew říznutou karibikem = už sem jí koupil = docela potěšila fakt dobrá :yes:
11. 5. 2018 11:02
Re: Hothečíky
To ti tam asi přelili ten Blue Label, jak tě o něj onehdá okradl Karel..
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 11:09
Re: Hothečíky
Ne troubo = karibskej rum. To je velkej rozdíl = to bys snad poznal i ty :-)

A Karel mě neokrad = jen poslal originál vypadající flašku s levnějšim obsahem. Jestli úmyslně nebo okradli jeho = ví jen on
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 11:14
Re: Hothečíky
Každopádně, Karel je narozdíl od jiných charakter, to ty bys ani prohranou sázku neuznal >:-[]
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 11:13
Re: Hothečíky
Smrdí to proto, že od tebe čtu o kvalitnější nápravě u Aurisu asi poprvé co si tak pamatuju . V 99 % tu válčíš s těžištěm. A ano, znám to, vždyť si mi taky upřesnil o čem mluvíš... ;)

Ta poslední věta má pro mne větší informační hodnotu, než většina toho, co píšeš. Dá se to jo? Taky o tom přemýšlím a to mi rum občas smrdí >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 11:43
Re: Hothečíky
Uvědomuješ si jak moc plácáš = viď? >:-[]

Co proboha smrdí na závěsech? Fakt kritizuješ že těžiště sem zmínil víckrát než ti vyhovuje a závěsy zas málokrát? >:D

Jako že technický info nezpracuješ = ale tu whisky jemně říznutou karibskym rumem bys zkusil? No jo = mě chutná = za zkoušku určitě stojí ;-)

Koupil sem jí o víkendu v Globusu = byla v propagační akci :-)
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 11:47
Re: Hothečíky
Ježiši, ja pořád zapomínám, že nechápeš psaný text ! Na závěsech nic nesmrdí, jen, že sem to já od tebe u tvého blahořečení Aurisu tady, jako argument, slyšel poprvé (nebo si to nepamatuju) ! Už chápeš ? Takže to pro mne byla novinka a Kylie tu lichoběžníky tahala do každé diskuze... Ach jo... a nic nekritizuju, dělal sem si srandu, kterou si zase nepochopil a roztáhl do půlky vlákna.. radši se bavme o tom alkoholu.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 11:50
Re: Hothečíky
To je ten problém = kterej nechápeš :-)

Já to chápu už od začátku = proto se ti vysmívám jakou blbost si napsal. Jednak závěsy sem tu taky zmínil = a že ty si o tom nečet = je tvuj problém.

Mimo je žes napsal že ti to smrdí ;-)

Prostě nízký těžiště je fajn = třeba u Toybaru a kvalitní závěsy = třeba u C5 >:-[]

Blue Label to samořejmě neni a tyhle míchanice mi normálně moc neoslovujou, třeba [odkaz] mě vůbec neoslovila. Tahle irská ze sudů po karibskym rumu = až překvapivě jo
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 12:06
Re: Hothečíky
Smrdí ta podobnost mezi tebou a tetičkou, když už nechápeš ten psaný text. Jdu na oběd, měj se. :-)

Brazilská mne taky nenadchla.
11. 5. 2018 09:17
Mit na test tyhle dve motokary...
...a prijet v Grandlandu X (priserne jmeno) - tak tohle vam nezapomenu >:D
Rozbalit vlákno
2
11. 5. 2018 09:29
Re: Mit na test tyhle dve motokary...
>:D :yes:
Avatar - iudex
11. 5. 2018 10:39
Re: Mit na test tyhle dve motokary...
Jj, akože nemáme nič zaujímavé, len francúzske SUV s nemeckým znakom. >:D
11. 5. 2018 09:31
Shrnovacka
Clio je na houby, protoze ma automat.
Yaris German je na houby, protoze je drahy.
FieSTa ST je na houby, protoze ma trivalec.
208 GTi je na houby, protoze zacina fungovat az ve vyssich rychlostech.
Corsa OPC je na houby, protoze je moc tvrda.
Polo GTi je na houby, protoze je velke a moc zere.

Je vubec duvod si koupit maly HH..?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 09:48
Re: Shrnovacka
208 Gti je na houby, protože má icockpit ! >:D
11. 5. 2018 09:49
Re: Shrnovacka
No, ten iCock jsem nejak opomnel >:D
Avatar - Emel
11. 5. 2018 09:51
Re: Shrnovacka
Tohle jsou důvody proč ne... a ty se ptáš na důvody proč ano :-) . Jasně že jsou... jede to a je to sranda! :-)
11. 5. 2018 09:52
Re: Shrnovacka
Jo, to kazdopadne :yes:
Avatar - speedfred
11. 5. 2018 17:18
Re: Shrnovacka
- je to drahé
- jazdí to aj na R3
- funguje a jazdí to ozaj rýchlo
- tvrdé asi nie ,ale tuhé
- žerie to to tiež hodne
- ????????? >:D
Avatar - Emel
11. 5. 2018 17:24
Re: Shrnovacka
Kdyby přišla pokuta, tak chci fotku na zeď... určitě by byla vysmátá od ucha k uchu :-)
Avatar - speedfred
11. 5. 2018 17:48
Re: Shrnovacka
tak ti to hneď prepošlem,ale ak by si sa chcel podeliť tak mi niečo prišlo z ITA (pokuta) >:-[]
Avatar - Emel
11. 5. 2018 23:33
Re: Shrnovacka
Založ nadační fond, něco jako Radost za volantem.. zvážím pravidelný příspěvek :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 5. 2018 08:38
Re: Shrnovacka
ad 208 - nejhorší je jak duní 8-s >:D
11. 5. 2018 10:44
autor
autor chtel napsat ryzi srovnavaci test, a misto toho vznikl polovicaty kde jedno auto si nekoupite, vlastne koupite jako ojetinu (k mani u sousedu s najezdy od 100 do 1500km) , a druhe auto je zakladni verze ikdys byla ta moznost vzit dve jine "lepsi" verze

ano ano, priste udelejste test Golfu GTI TCR a i30 1 litru 3 valce, to bude taky super srovnavaci test :-)
Rozbalit vlákno
30
11. 5. 2018 10:58
Re: autor
Test limitky o pár kusech se základním Cliem RS opravdu nemá moc velký smysl. Kdyby tam dali alespoň cupové CLIO R.S. TROPHY se silnějším motorem, lepším podvozkem, řízením, rychlejší převodovkou, výfukem Akrapovič,....
Avatar - iudex
11. 5. 2018 11:09
Re: autor
Keby ste obaja namiesto okamžitej kritiky radšej čítali. Machala 8:42 jasne píše, že skúšali zohnať Trophy /ktoré by aj podľa neho bolo vhodnejšie/ ale nepochodili. Čo si ho mali nakresliť?
11. 5. 2018 11:27
Re: autor
Stačilo ho sehnat. Asi si špatně plánuje testy.
11. 5. 2018 11:39
Re: autor
Má Renault ČR takové k dispozici? Pokud ano, pak by mě zajímalo, proč ho nezapůjčilo.
11. 5. 2018 12:09
Re: autor
Ten test byl v Mostě. A v Mostě jezdí jako SAFETY CAR Clio RS 220 Trophy.
[odkaz]
11. 5. 2018 12:43
Re: autor
Nerozumím, takže by mělo uspět olítaný SC Clio?

Jinak mám obavu, že každý závod, který se tam jede má i vlastní SC, takže to Clio tam nemusí být na 100%.
11. 5. 2018 13:46
Re: autor
To Clio RS Trophy 220 je tam pořád a dokonce ho i půjčují. Když už se dle redaktora nikde nedá sehnat, tak by ho snad projet nechali. Je to přece jenom šéfredaktor největšího autowebu ČR.
11. 5. 2018 13:00
Re: autor
dle vseho nemaj problem jine redakce si auta sehnat na testy i v zahranici, treba v Nemecku, to ze zaostale auto.cz je dnes spise bulvar a neumej si zaridit auto coby asi nejctenejsi web o autech v CR je jak k smichu tak i k placi zaroven :-!
11. 5. 2018 13:41
Re: autor
Znovu, vycházejí z testovací flotily, kterou má dovozce k dispozici.
11. 5. 2018 14:04
Re: autor
Pri vsi ucte k tobe (no moc ji nemam, ale aspon trochu) bych te chtel videt v roli sefredaktora jak shanis auta.
Zavolaj ti z Toyoty, ze maj pro tebe na X dni jarise Germana - vyprodanou limitku, ale radeji moc nejezdit po lese, spis na okruhu, kde neni takova sance auto ztotalkovat. Zaberes si termin v Moste, domluvis fotografa, kdo vi koho jeste dalsiho, zene vysvetlis, ze o vikendu zase asi nebudes doma, a pak jeste zkusis sehnat nejakou relevantni konkurenci - Polo, Corsu, Clio, cokoliv a pokud mozno tovarni, at je to ma punc oficiality.
Clio nakonec dostanes v terminu, maly zazrak, letis sem, letis tam, misto obeda bagety, misto vody cola + kafe, at neusnes, nejak to pres vikend das dokupy, hodis to na web a misto trochy nadseni jen pindy pogu a podobnych fanatiku, jak melo vyhrat Clio, jenze tys ho poskodil tim, zes vzal civilni verzi a ne ultimate super hot...
Prastil bys s tim po prvni takove zkusenosti - k smichu tak i k placi zaroven.
11. 5. 2018 14:59
Re: autor
>:D jasen dohodnes fotografa, joooo auto.cz nema vlastni lidi a musej si dohadovat externisty, jasne :yes: a ted tu o Karkulce?

dva telefonaty do dvou Mnichovskych salonu (nojo do abycejnych salonu, ani ne zastoupeni dealeru), a bezproblemu me prislibili na test obe ty auta, a to mam mezinarodni prukaz propadlej tak 15 let, neb jsem pri konci foceni pro CarAuto nemel potrebu dal platit poplatky a drzet si ho treba kvuli foceni na zavodech kam si obcas rad zajdu >:D jako kdys to prislibej na termin anonymoj na telefonu co jim zdelil adresu firmy co se zabejva vizoskama a jedine auto na tech strankach je Fabia R5, tak ze by meli redaktori auto.cz problem, no tak jo :yes:

spis to bude o lenosti a upadajicim auto.cz jako celku, nez ze by to neslo ;-)

a auctu ke me mit fakt nemusis, ja ji k tobe taky nemam, proc taky?
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 5. 2018 08:44
Re: autor
Jasně, takže pro test na českém OKRUHU bys zvolil cestu zápůjčky demo auta soukromého prodejce z Mnichova.

Každý, kdo má všech 5 pistolníků pohromadě, si asi udělám názor sám... 8-s
Avatar - iudex
11. 5. 2018 11:41
Re: autor
Aké jednoduché (takto od klávesnice). Možno by naňho čakali týždne a to by zase nemusela byť k dispozícii Toyota. A predsalen ako limitka s pár kusmi je Yaris ten vzácnejší kúsok, ktorému treba prispôsobiť test a jeho načasovanie.
11. 5. 2018 12:44
Re: autor
No jo, ale když máš ten znak Renaultu vytetovaný i na zádech? >:D
11. 5. 2018 13:02
Re: autor
kdys si neumej planovat auta, a neumej ani pujcovat jinde nez v CR, tak je to holt smutne no, taky nemusej hned delat srovnavaci test ;-) kdyby udelali normnalne 2 testy dvou takovych aut bylo by to asi i lepsi pro inzerci >:D
Avatar - Emel
11. 5. 2018 11:43
Re: autor
Ono to má dvě roviny.

První rovina je ta, že testovali co sehnali, s tím se asi nedá nic dělat...

Druhá rovina je ta, že je hodnocení nakloněné Toyotě. Už tím, že se testuje na jejím písečku, jak už tu někde výše poznamenal Ozzy... GRMN je auto na okruh, CRS není auto na okruh, testuje se na okruhu a následně se praktické aspekty marginalizují... což u GRMN chápu, ale Cliu to škodí.

Mně to ve finále nevadí, test jako takový je napsaný dobře a obrázek jsem si podle textu udělal, že to Clio na body projelo pro mě není osobní... jen mi to nepřijde úplně fér.
11. 5. 2018 11:48
Re: autor
Jde o to, jak sháněli. Jestli někde dostali Yaris a řekli si, že udělají srovnávačku a jen obvolali, co kde bylo zrovna ten den volné, tak to beru. Pokud to však byl delší dobu plánovaný test, tak by Clio RS Trophy sehnali.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 11:48
Re: autor
Hodnocení je v tomhle případě nakloněný k Toyotě už od výroby = a hodně :-)
11. 5. 2018 12:15
Re: autor
Toyoty nejsou blbý auta (na lowcost), ale ta spolehlivost je prostě špatná. To nějaký pětinásobný mimoběžníky na zadní nápravě zkombinovaný se zápornym těžištěm na příčný těhlici nezachrání, bohužel.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 12:28
Re: autor
Nojo Toyota a spolehlivost [odkaz] :-)

Od tý tu sou jiný značky [odkaz] ACZ ohleduplný ke sVWým čtenářům se těmhle informacim radši vyhýbá ;-)
11. 5. 2018 12:47
Re: autor
Tadleta slepa duvera k cemukoli, co se pise na nejakym (auto)bulvaru, je hrozna vlastnost. Jako ja vim ze nemuze bejt kazdej zrovna jadernej fyzik, ale ocadpocad..
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 12:56
Re: autor
>:-[] Neblázni, teď si zahýbal celým jeho světem. Ke spolehlivosti se vyjadřovat nechci, neznám vlastní zkušenost a všude je Toyota brána jako "držák", ale v některých případech tím low-costem občas smrdí i když taková Corolla je mi za její cenu docela sympatická.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 13:01
Re: autor
Neblázni = to byl sarkasmus ;-)

Teda aspoň doufám >:D
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 13:06
Re: autor
Tak, v případě dieslů bych byl asi opatrnější, ale jinak snad ano. Ale třeba zrovna evropská Corolla není výkřik modenrí techniky a pro někoho tak může být lowendovější. Mne je ale docela sympatická.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 13:22
Re: autor
Téma dieslů Toyoty vs evropský = nedávno pěkně rozebral Vaculík :-)

Ale nafta mě až tak moc nebere a japonci jí logicky moc nedělaj = čest Hondě a její první generaci 2.2 a teď novýmu 1.6

Ale pokud se bavíme o spolehlivosti a celkovejch nákladech na provoz = je na tom Toyota i japonci obecně špičkově

Fakt si na to Joabovi skočil? Vim že každej nemůže bejt jadernej fyzik.. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 13:57
Re: autor
Ja na nic neskáču, mě je to jedno >:D Ale zrovna Corollu jsem měl tu čest porovnat a poslední výkřik mainstreamu to opravdu není.. .vždyť i na rodinný Auris ztrácí citelně v interiéru. Je to jako Oktávka vs Rapid a o Rapidu se říká, že je lowendověji zaměřen ne?
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2018 13:00
Re: autor
Většina neni jadernej fyzik = doufám že to byl [odkaz] protože jinak ocadpocad..
11. 5. 2018 12:39
v čom je problém?
Mne sa ten test páčil aj krosom aj ako taký. Z testu je jasné, že clio je každodenný rýchly heč s rezignáciou na ultimatívnosť a jaris ultimatívna okruhovka. Určiť víťaza nie je možné, majú úlne iné určenie. V tomto prípade by som víťaza ani neurčoval. A načo by ťahali jarisa na okresku, keď už na okruhu mu drncali zuby? V teste je jasne napísané, že pred okreskou treba vytiahuť zubnú protézu.
Rozbalit vlákno
1
11. 5. 2018 13:56
Re: v čom je problém?
Presne - proc furt pindat nad tim kdo je vitez a kdo by byl vitez kdyby bla bla bla. Je dulezite cist mezi radky a dat si dokupy sdeleni ke konkretnim vozum, pak je tady super porovnani dvou stejne a pritom uplne jinak zamerenych aut :yes:
Avatar - Inferius
11. 5. 2018 13:33
Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
Dokonalé určitě není, ale kdyby to mělo logo Škodovky, tak to vychválíte až do nebes >:D
Rozbalit vlákno
13
11. 5. 2018 13:41
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
Kde jsi na to svoje kdyby přišel?
11. 5. 2018 13:54
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
Podle ty bundy co jsem videl by to spis sedlo na logo Opelu ;-) >:D
Avatar - Emel
11. 5. 2018 14:01
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
Jojo, ledvinkama už dneska na nikoho dojem neuděláš, postupně to pochopil i Dinar a speedfred. Zato Opel... za rok tě čekám v Zafiře GTi ;-)
11. 5. 2018 14:14
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
Tak pokud nejaka Zafira GTi jeste bude, tak me v ni asi uvidis, co si ma rychlej tatik pocit, kdyz chce sportovni MPV? >:D
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 14:25
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
A co teprve Zafira OPC? To sem i někdy viděl, ale nevím, jestli se to vyrábělo, nebo to byl tunning >:D To víš, já ještě rychlej tatík nejsem, tak se v tom nevyznám >:D
11. 5. 2018 14:31
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
To se jeste vyrabi, ale ma to jen 1.6 turbo 200koni. predchozi generace na tim byly lip - 2.0 turbo a zatah ala stara skola: nic, nic, najednou bac a jsi u skolky :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 14:32
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
>:-[]
Avatar - Emel
11. 5. 2018 14:33
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
To popisuješ příběh svého života s titulkem "Rychlej tatík"?
Avatar - Ozzman
11. 5. 2018 14:41
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
Já pořád žiju ve sladké nevědomosti, že vše vyřeší kombík a MPV netřeba >:-[]
11. 5. 2018 14:47
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
Se dvema detmi jo, se tremi uz ne, proste jsem prekrocil Rubikon a od MPV jiz neni navratu :-)
11. 5. 2018 14:46
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
>:D :yes:
Avatar - Emel
11. 5. 2018 14:32
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
No to bývávalo. V budoucnu bude GTi... tu zkratku jsem napsal schválně tak jak jsem ji napsal.
12. 5. 2018 13:11
Re: Clio R.S. je horší prakticky ve všem?
[odkaz]
11. 5. 2018 16:07
Já neměl ani sílu to dočíst...
Co dodat. Já skončil u toho, jak je Clio líbivé a Yaris ošklivej a ejhle, design oba za devět. Clio uvnitř hrůza? Ty krávo, seděl Machala ve Fabii? To Clio je v základu kvalitnější, než fabie v lepších výbavách. A šel jsem rovnou na diskuzi...

Webpajo,od tebe se dříve daly číst rozumný komenty, ale od tý doby, co jsi s Machalou jedna ruka, je to samej Machi, Martin, obhajoba nesmyslů... Vy jste si museli hodně padnout do oka. Až je ti líto si ho rozhádat, viď. Něco si s auty najel, proto se divím, že se zastáváš naprosto dementních tvrzení v testu.

Jo Machi, ten prostě už u Kadjara dal jasně najevo, že určitý značky nemaj šanci. To je objektivní šéfredaktor jak bejk. Ono celý Acz jde do kopru, když se člověk prodírá reklamou, aby jí v diskuzi zase našel. Hlavně že tečou. Nedivím se, že vám už nikdo ta auta nepůjčí.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
11. 5. 2018 17:21
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
Netypicky tě podpořím. No, trošku. Nemyslím si, že by se tu Renaultu obecně křivdilo, mám v hlavě testy Capturu a MegGT z poslední doby, oba velmi slušně hodnocený.

Myslím si ale, že tady konkrétně se Cliu křivdí, respektive že tu sehrálo roli komparzu k (jistě skvělé) limitce.

I kdyby jezdilo tak špatně jak se píše (ve srovnání s čím?), tak v dané metodice mělo na body vyhrát - je pohodlnější, o půlku levnější, prostornější, hezčí, vybavenější, úspornější, minimálně stejně dynamické - to jsou kritéria, za která se obvykle sbírají body, tak by se měly sbírat i tady...
Avatar - NSA
15. 5. 2018 07:28
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
:yes:
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2018 10:41
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
[odkaz] :-)
12. 5. 2018 04:16
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
Víš co je smutný? Měřit si kohokoliv a cokoliv skrze favorizovanou značku, výrobek, kus něčeho a při subjektivně nevyhovující reakci si veřejně vymýšlet lživé osobní útoky.

K tomu hloupému, zapšklému a křivému komentu se nebudu ani vyjadřovat a budu věřit, že přišel po 10-ti pivech a hodně nepodařeném dni. :-!

Hodně jsi mě zklamal...
12. 5. 2018 12:58
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
Smula, psal jsem to v praci naprosto strizlivej a za vsim si stojim. Od ty doby, co te Martin Machi zval na setkani, jsi naprosto jinej. Mas s auty najeto hodne, vzdycky jsem si rad precetl tvoje nazory, ale posledni dobou je to jen ritolezectvi... Machi sem, Martin tam... Houby. Kecy v kleci, a neumis mu oponovatoponovat. A jestli jsem te zklamal, tak promin, mam zkazenou sobotu.

A ze mam rad Renault neznamena,ze ho neumim zkritizovat. Jenze tady to je tak, ze bud vzyvam Golf GTI, protoze je univerzal, nebo naprosto strham Clio RS, protoze je na okruhu mekci, nez naprosto okruhova Toyota. At zije objektivita.
12. 5. 2018 13:10
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
Jestli střízlivý, pak se zařazuješ mezi formáty typu Holdena. Všichni tu neustále křičí jak jsou tabulky univerzál na nic a jednou se z nich ustoupí a nekritičtí fandové kvičí jako čuník před porážkou.

Soudíš-li mě podle sebe či svého okolí, pak tě upozorňuji, že vlezdop.rdelismus nepěstuji a nemám ho zapotřebí. Navíc mám obavu, že dopadnout test obráceně, lížete si tu diamanty a blahořečíte redakci.

Chce to trochu reálného pohledu a omezit fanatismus. Věřím, že jsi schopen v budoucnu fungovat opět na normální úrovni bez lží a smýšleností.
Avatar - _Karel_
12. 5. 2018 16:46
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
"Jednou se z nich ustoupi" - ale ono se z nich neustoupilo. Ony se ohnuly. Ja bych proti ustupu od tabulek nic nemel, ale kdyz uz tu jsou, mely by mit smysl. Takto nemely. ;-)
Avatar - woody-alien
12. 5. 2018 20:29
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
Aspoň doufám, že tady nejsem řazen k jakékoliv militantní fanouškovské skupině a na konspirační teorie si vážně nepotrpím...ale Karle, tentokrát mi bereš slova z úst. Po podrobném přečtení celého testu z něj mám velmi smíšené pocity. To, nad čím by se jindy jásalo až by se hlavou tlouklo o zem a přitom to má velmi, velmi podstatný vliv na pocit z jízdy, se v případě C-RS odbyde jednou větičkou a pro jistotu rovnou shodí úvodním "naštěstí". Tak tedy "naštěstí" stabilizace v nejostřejším režimu řidiče nechá být a nekecá mu do toho, jak s Cliem jede. A zrovna tak "naštěstí" automat se nesnaží být chytřejší než řidič a nechá ho dělat, co chce. Ty, voe, co by za to mnoho opravdových (míněno bez těch objektivních redakčních uvozovek) H-H dalo. Je mi jasné, že laciný interiér to netrumfne, ten přece jak není vyšperkovanej (a jen tak na okraj, proti tomu bych jinak neřekl ani popel), tak si tu jízdu nemůžeš užít. Počítám, že to předchozí, takřka geniální C-RS, muselo mít interiér jak nejlepší díla z Ingolstadtu. >:D [odkaz]
13. 5. 2018 06:30
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
OK, je lepší auto s fůrou elektronických šidítek nebo s klasickým "hardwareovým" řešením? Rozumím čemu se kroutíte u tabulky a asi je to z některého úhlu pohledu chyba.

Mě se opravdu na první dobrou před pár lety Clio RS sice líbilo, ale čekal jsem tam nějakou genialitu o které se mluvilo v předchozí gen, něco co mě dostane... A nějak jsem ji nenašel.
Avatar - Emel
14. 5. 2018 09:27
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
Nikdo vcelku nezpochybňuje, že Gremlin bude lepší auto... minimálně teda v té jedné disciplíně, pro kterou bylo postavené. A mít na výběr čím chci rok jezdit, vezmu si Toyotu.

Ale přečíst si kapitolu design a pak vidět v tabulce 8:8, to je fraška, to tam ty body za design vůbec nemusí být. Jak obvykle na spiknutí nevěřím, tak tady mám fakt pocit, že se body ladily tak dlouho, dokud to nevyšlo.

PS: nejsem apriori fanda ani Renaultu, ani Toyoty... to asi víš ;-)
12. 5. 2018 17:47
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
Pokud se oprostíš od diskuzního kamarádíčkování s Machalou, a začneš zase normálně hodnotit auta, pak to určitě uvítá víc lidí, než abychom četli, jak vlastně Martin nemohl, Machi nechtěl, neměl na výběr atd... Mně jsou tabulky fuk, auta se mají testovat a hodnotit bez toho, aby díky tabulkovým hodnotám vyhrál ten, jehož vítězství přinese více peněz do redakční kasy. Ale o tom by ti Machi mohl u kávy asi vyprávět. ;-)
A koukám, tvůj postoj k objektivitě jsi naprosto zhodnotil slovy "lížete si tu diamanty". Tak nevím, kdo má blíž k holdenovi.
13. 5. 2018 06:25
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
Nevím kam na ty kecy o kafičkách chodíš, ale vidím, že o Machalovi musíš i snít... :-)

Každopádně abych tu tvou nesmyslně, hloupě a lživě vyprovokovanou debatu v klidu ukončil. Být já tak slepým fandou Renaultu, tak by mě asi vadilo, že Clio nemůže mít klasický "železný" samosvor. Tohle šidítko totiž nedělá nic jiného než že žere destičky a smrdí při každém pokusu o víc než pár rychlých zatáček. O převodovce a manuální variantě nebudu ani mluvit a vyčítat, že přeplňovat kompresorem v dnešní době nebudu. Ale i tento systém mi sedí víc.

Proč Clio není při slávě Renaultu tak nějak automaticky lepší nevím.
Avatar - twistedTSD
12. 5. 2018 15:21
Re: Já neměl ani sílu to dočíst...
Asi jsem nějak přehlédl, že by mezi testované vozy patřilo Clio v základu a Fabia.
Avatar - woody-alien
11. 5. 2018 23:54
Me, mariachi and Chris Harris
Clio IV RS zřejmě už navždy bude předmětem věčných sporů. Vyměklé, případně prkenné, nedotáčivé, případně nečekaně přetáčivé, elektronikou zkrocené, případně kur..va vono je fakt to ESP uplně vypnutý, pomoc, já chci aby se to tak jenom tvářilo, s dvojspojkou na hov..no, případně kurňa to je mazec jak to tam sází a drží to klidně v omezovači...a ta krátká trojka, to už se dneska nevidí.

Nebudu tady zpochybňovat vítězství limitky od Toyoty. Ono by taky bylo smutný, kdyby auto stejné kategorie o čtvrt milionu !!! dražší nebylo jízdně lepší. Z některých komentů tady v diskusi ale soudím, že ono často zmiňované zklamání z C-RS pramení někdy více z přání než skutečnosti.

Není nás moc, kromě v perexu uvedených ještě třeba pár desítek magorů, co v autě zdánlivě naprosto pro okruh nevhodném vytrvale okupují NS, ale budiž. Že se ohledně C-RS neshodnu ani s řadou mnou velmi respektovaných osob beru jen jako potvrzení první věty mého příspěvku. Pro mě však C-RS IV zůstává jedním z nejzábavnějších super-mini, s kterými jsem jel. Dokonalé ? To vůbec ne. Jenže dokonalost pro mě není zárukou zábavy. Tečka.

PS: Ne všude to má C-RS za dvě hvězdy. [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
12. 5. 2018 04:18
Re: Me, mariachi and Chris Harris
"Z některých komentů tady v diskusi ale soudím, že ono často zmiňované zklamání z C-RS pramení někdy více z přání než skutečnosti."

A tím je řečeno vše. ;-)

Možná mám supermini třídu v top verzích málo najetou, ale marně jsem u C-RS hledal nějaké koření navíc. Něco o čem bych mohl říct, že mě dostalo nebo donutilo makat.
Avatar - woody-alien
12. 5. 2018 20:39
Re: Me, mariachi and Chris Harris
Vidíš, a já třeba to koření marně hledal v jinak vychvalované 208 GTi, zatímco ve stejný den ježděné C-RS si na středočeských okreskách prošlo "středověkem" a bavilo mě od začátku až do konce. To, že se v tomhle konkrétním případě prostě neshodneme, ovšem nevidím jako závadu. Ty jo ? ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2018 22:02
Re: Me, mariachi and Chris Harris
Vidim to jako překvapivé = velmi překvapivé. Nemyslim se že se recenzenti C-RS předem dohodli = vim že se nedohodli se mnou. Byl sem stejně rozpačitej nebo spíš zklamanej jako oni

Tvrdej divnej podvozek = narozdíl od docela slušnýho v podobně drahym Meganu GT zkoušenym o nějakej tejden vedle. Ten si zkoušel?
12. 5. 2018 08:45
Re: Me, mariachi and Chris Harris
Možná jsou rozdílné názory dány i tím, že ne každý umí využít všech nastavení, které Clio nabízí. Pak třeba jezdí po okruhu v režimu Sport a třeba ani netuší, že je tam ještě režim Track. Raději pak nadává na elektroniku, která mu do všeho kecá. I když by mohla být vypnutá.
14. 5. 2018 09:10
Re: Me, mariachi and Chris Harris
:yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2018 10:24
Re: Me, mariachi and Chris Harris
Ani moc ne = sám dáváš odkaz na verzi po faceliftu = kde se to samozřejmě snažili zlepšit. A i pro tu platí: V některých momentech nevyzpytatelné chování podvozku

Před faceliftem = ani náhodou. Po něm = nevim nezkoušel sem, ale spíš ne

Proč = když sou jiný a lepší alternativy. Tečka :-)
13. 5. 2018 23:03
Renault
Já stojím určitě za Cliem, sám vlastním Clio už dva roky, kupoval jsem ho od [odkaz] a jsem si opravdu maximálně spokojen ;-) I když vypadá Toyota dobře, tak budu pořád víc věřit mému Francouzovi :-)
Rozbalit vlákno
0