Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Kodiaq RS má rekord na Severní smyčce Nürburgringu! A prozradila svůj výkon

Při rekordní jízdě se sedmimístným SUV poháněným naftovým čtyřválcem 2.0 BiTDI se posadila královna Ringu, Sabine Schmitzová.
Zpět na článek
14. 6. 2018 08:33
14. 6. 2018 08:54
14. 6. 2018 09:11
14. 6. 2018 09:20
14. 6. 2018 09:41
14. 6. 2018 09:45
14. 6. 2018 10:27
14. 6. 2018 19:37
14. 6. 2018 10:46
14. 6. 2018 08:36
14. 6. 2018 08:41
14. 6. 2018 08:52
14. 6. 2018 09:10
14. 6. 2018 15:14
14. 6. 2018 09:13
14. 6. 2018 09:17
14. 6. 2018 09:45
14. 6. 2018 11:08
14. 6. 2018 20:04
14. 6. 2018 20:12
14. 6. 2018 15:15
14. 6. 2018 09:34
14. 6. 2018 09:38
14. 6. 2018 10:45
14. 6. 2018 12:46
14. 6. 2018 14:13
14. 6. 2018 10:15
14. 6. 2018 15:20
14. 6. 2018 11:28
14. 6. 2018 14:37
14. 6. 2018 15:23
14. 6. 2018 11:20
14. 6. 2018 12:41
14. 6. 2018 12:52
14. 6. 2018 13:30
14. 6. 2018 13:52
14. 6. 2018 14:24
14. 6. 2018 14:30
14. 6. 2018 17:25
14. 6. 2018 17:35
14. 6. 2018 19:10
14. 6. 2018 22:44
14. 6. 2018 23:17
14. 6. 2018 23:20
15. 6. 2018 01:05
15. 6. 2018 22:54
Avatar - iudex
14. 6. 2018 08:33
Rekord
Blahoželám Škode, alebo ak si stanovíš vlastnú, dostatočne úzku subkategóriu, môžeš robiť rekordy každý deň. Uvažujem, že skúsim vytvoriť rekord v kategórii "kombi strednej triedy staršie ako 10 rokov s naftovým štvorvalcom s výkonom od 80 do 81 kW", vidím tam veľké šance. >:-[]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
14. 6. 2018 08:54
Re: Rekord
jak pozeram tak pozeram na casy na ringu tak este aj starucke malicke Lupo GTi s pomerne smiesnym vykonom dnes uz ( 125 koni ) je podstatne rychlejsie na kolo ;-) .. tu kodiaq ozaj moze porazat len nejake 7 miestne outlandery a sorenta :*) .. az sa mi nechce verit ze aj lupo mu to tak s prehladom nalozi... to potom take RS je o com ... skor uz len marketing nic ine... mne sa kodiaq pritom paci.. ale toto RS tu fakt nema vyznam ... to radsej mali nechat fabiu
Avatar - Korendir
14. 6. 2018 09:11
Re: Rekord
Co děláš? Tohle biturbo nafta čtyřhrnek, 240k, to je hotová bestie. Chtělo by to víc článků, 6 za 3 dni je málo. Zrodila se legenda
Avatar - 3_diamanty
14. 6. 2018 09:20
Re: Rekord
17 rocne 92 kw lupo GTi mu da na ringu celych 21 sekund ... pritom okolo 125 koni dnes uz nie je problem mat aj v malej ( kusok tazsej ) triede ako uplne bezny motor ... takze asi aj nejake bezne clio s Tce toto tazkotonazne RS-ko uz pekne poprehana... je to nic ine len marketing... sportovost tu hra az druhe.. pardon.. tretie husle
14. 6. 2018 09:41
Re: Rekord
Tebe ironia a sarkazmus asi nic nehovoria,vsak? ;-)
Kedze prispevok od Korendira je taky >:D
Avatar - 3_diamanty
14. 6. 2018 09:45
Re: Rekord
ale hej... je mi jasne na co narazal... ale chcel som rozvinut myslienku ktoru som mal uz zapocatu tak som pokracoval po nim ;-)
Avatar - white label
14. 6. 2018 10:27
Re: Rekord
Tak si mi ušetřil příspěvek... ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
14. 6. 2018 12:35
Re: Rekord
Je to jen otázka času, kdy někdo přidělá dvě minisedačky do něčeho normálnějšího. Vůbec nechápu, proč tam není benzín dvoulitr z Cupry. Tohle jim nikdo nesežere.
14. 6. 2018 19:37
Re: Rekord
Lebo benzínový motor patrí do múzea a nie pod kapotu auta >:D
Avatar - Uživatel_5340709
14. 6. 2018 20:43
Re: Rekord
Vyhráváš rubriku "joke dne". >:D
14. 6. 2018 10:46
Re: Rekord
Napadlo mě hned něco podobnýho. >:D Ještě bude důležitá barva, tak bacha, aby tě hned někdo nevymazal z tabulek. >:D
14. 6. 2018 08:36
cas
Je lahke stanovit rekord ak je prvym v kategorii. Ten cas mi, ale pride extremne zly na moderne (citaj relativne lahke) SUV a 240 konovi motor.

Opel Zafira OPC s rovnakym vykonom (aj ked nevedno ci na plnej trati) ma uvadzany cas pod 9 minut - 8:54.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
14. 6. 2018 08:41
sranda
este aj relativne bezny warm hatch ceed GT ktory asi nebude mat lepsie zrychlenie ako tento chystany kodiaq RS je v zelenom pekle rychlejsi od neho o takmer minutu ( co mi pride v tomto smere ako cela vecnost ) ... ale tak kodiaq ma stejne svoju vlastnu jednooku ligu ... medzi 7 miestnymi SUV je skratka top no tak mu to neberme :*) >:D bude to sportova cihla jak bejk aneb tazkotonazne nemehlo ( co ine sa cakalo )... hlavne ze sikovnu fabiu RS poslali k vode ... cele zle ...
Rozbalit vlákno
0
14. 6. 2018 08:52
Rekord trati
...v počtu vytvořených emisí:)
Rozbalit vlákno
0
14. 6. 2018 09:10
Divadlo
Naco take divadielko s polomaskovanym autom(busom)? Bud ho chcem odhalit alebo nie...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
14. 6. 2018 15:14
Re: Divadlo
Přesně :yes: Tím spíš, že je evidentní, že i pod maskováním jsou standardní nárazníky. Pokud bude rozdíl např. od Sportline, bude zjevně minimální :no: Maskování je k smíchu.
Avatar - Londonbridge
14. 6. 2018 09:13
SUV RS
Marketingove oddelenie muselo prekazat cinnost aj velky brat Audi ma SQ 7 a nemyslim ze ludia cakaju v zastupoch pred okruhmi vacsinou vidim v SQ 7 mamicky pred skolkami a bez zavodnej helmy. Podla mna to mali nazvat len Sportline alebo nieco take a nie RS, Ako vykon tam je , aj ked ten dizlovy stvorvalec museli doladit umelimy zvukmi do reprakov . No jo...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Đawson
14. 6. 2018 09:17
Vtipny...
Stejny cas tam zajede hatch s pulkou vykonu. Je tam tusim i citroen ax s 1.5d co to ma pod 10min. Vtipny koncept sport suv, ktere si hraje na drsnaka a na okresce se pokloni pred 25let starym civicem s 1.4 pod kapotou. Nechapu, kdo si tohle koupi...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
14. 6. 2018 09:23
Re: Vtipny...
suhlas.. predpokladam ze polovica beznych dostupnych hatchov B a C segmentu na trhu s vykonom okolo 110-150 koni to daju za podobny cas.. pritom sa ani nemusia hrat na ziadne RS-ka ...
14. 6. 2018 09:45
Re: Vtipny...
Koupí to ten kdo čeká, že mu Kodiaq slušně pojede - aspoň tak jak civilní Tiguan. Bohužel nic víc se konat nebude, ale to se dalo čekat. Díky bohu aspoň za to a za to progresivní řízení. Je to příjemná záležitost za pár drobných. Doufám, že to dostanou i “civilní” Kodiaqy.

To prezentování na okruhu je ale fakt levný a zbytečný vtip.

Kdyby se daly dát normální sedačky a odstranily se nápisy RS, tak by to bylo celkem pěkné rodinné auto, které má konečně adekvátní výkon a o kterém bych uvažoval.
Avatar - R32
14. 6. 2018 11:08
Re: Vtipny...
Tak zrovna rodinné by to veľmi nebolo, za nastavenie podvozku by ti rodina asi príliš vďačná nebola. "Užil" som si jazdu na zadnom sedadle v X5 s M paketom, katastrofa... ;-\
14. 6. 2018 20:04
Re: Vtipny...
Myslíš, že to bude tvrdší než klasický Kodiaq? My máme Tuguana bi-turbo, DCC je u tohohle motoru povinné, na 20” kolech a je to úplně komfortní. Manželka a děti spokojené. Vzadu jsem taky jel. Kodiaq RS není nic sportovního, žádné podvozkové ani jízdní harakiri bych nečekal - prostě to jen slušně pojede a bude to mít sílu na bezpečné předjíždění i do kopce i s plným kufrem.
Avatar - _Karel_
14. 6. 2018 20:12
Re: Vtipny...
Divil bych se, kdyby speciálně pro RS vyvíjeli jiné nastavení DCC.
14. 6. 2018 10:50
Re: Vtipny...
Tak prodávat se to bude jak housky, to zas ne že ne. Důvody bych nechal bez reakce. Určitě i pojede dobře, ale furt je to krabice, která nemá s autosportem nic společnýho. Spíš bych to ale tipoval, že na zádi bude přes celý okno nápis "NB record" >:D Něco jako když vidím 15 let starou haťapku a přes celé okno má nápis Porsche Praha a Auto roku. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
14. 6. 2018 12:37
Re: Vtipny...
Neboj, těch hlupáků, co ti tu bude do krve vyprávět, jak to suv sedí a dobře jede se najde dost. :-!
14. 6. 2018 09:34
Rapid
Nepamatuju se dobře, že tam jezdil výrazně rychleji i Rapid 1,2 v nějakém testu?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
14. 6. 2018 09:38
Re: Rapid
rapid cas 9:17 .. ano.. aj ten kodiaqa RS na ringu hravo prekona.. zacina to byt skodovacka RS-fraska ... nakoniec mozno ani zakladne citigo by nebolo daleko :*) .. ale tam cas neviem najst :-(
14. 6. 2018 10:45
Re: Rapid
Nechapem co sa nad tym tolko pozastavujes, je to marketing a hotovo ano je to smiesne asi ako Rapid na Nurburgringu v legendarnych clankoch konkurencneho webu ale nikto nikoho nenuti si to kupit. Sabine za to dostala isto pekne zaplatene , takze urcite to nebude hanit len by som bol zvedavy co si myslela o tom v skutocnosti. Podla mna ten motor mohli kludne dat do sportline vybavy a aj nejaky silnejsi benzin by uz mohol prist. Bude to dynamickejsie SUV pre tych co nemaju na Turka alebo Q7 alebo nehcu vyhadzovat tolke prachy a chcu nieco dynamickejsie v nafte. Ked sa pozries na nepremiu v segmente SUV tak je to dynamicky bieda v dizli napr. Sorento, Santa-fe a pod. Jedine mozno ford EDGE s tym novym biturbom bude aspon priblizne rovnocenne. Ked uz silou mocou chceli RS tak tam mali dat aspon benzinovy motor v ramci koncernovej hierarchie asi len 2.0 tsi ale aspon ten z golfa R. Plakat nad 5,6 a viac valcovymi motormi je asi zbytocne v dnesnej dobe aj ked si myslim, ze tam mohli dat aspon ten podladeny 3.0 Tdi z Turka noveho to by mu sedelo ako * na serbel a kto by chcel silnejsi motor kupi Turka alebo Q7, ale viem ze koncern nepusti a aj platformy a zastavby motorov a prevodoviek. PS: Ten "dorobeny" zvuk to bude pre labuznikov 8-s
14. 6. 2018 12:46
Re: Rapid
Marketing...ale kam namířený? Na lidi, kterým je nějaký okruhový sport fuk? Tak těm to stejně vůbec nic neřekne. Na lidi, kteří o tom trochu něco tuší? Ti se tomu vysmějí. Tak nevím, jaká skupina lidí zbývá :-(
14. 6. 2018 14:13
Re: Rapid
no upřímně, nic moc jsem od toho nečekal, ale přece jen bych předpokládal, že to toho 1,2 Rapida s přehledem utře. Že to pojede alespoň řekněme cca jako 1,4TSI Golf. Tohle je fakt bída.
14. 6. 2018 10:15
Re: Rapid
Tak on i Ford Transit tam zajel 10:08 ... výrazně méně koní, skutečná krabice a od Kodiaqu jen půl minuty...tohle je spíš fail, než něco čím by se měla Škoda chlubit.

Na druhou stranu těm, kteří si to budou kupovat to stačí, protože o časech na ringu vědí kulový...
Avatar - holden2
14. 6. 2018 15:20
Re: Rapid
a ten transit byl s polovicnim vykonem >:-[] no proste boleslavskej hnuj
14. 6. 2018 11:28
Re: Rapid
Klasika ako to u takychto SUV byva. Rychle v priamke na dialnici. Prides na okresku do prvej vacsej zakruty a ups, problem. Predpokladam, ze na okreskach by taka Mazda MX-5 aj som zakladnym 1.5 litrom okolo neho kruzila :-)
14. 6. 2018 14:37
Re: Rapid
No, právě: X6M byla na NBRingu rychlejší než M3 V8 odcházející generace:(
Avatar - iudex
14. 6. 2018 15:23
Re: Rapid
Tak nie je SUV ako SUV. Taký Macan GTS by asi vyprášil nejeden hotheč aj na okreskách. Žiaľ Kodiaq do tejto ligy nepatrí, takže pri ňom to bude ako píšeš.
14. 6. 2018 10:54
ČAS 9:29:84 ???
Pokud je ten čas správně napsanej, tak pak teda nevím, co se oslavuje. Přeci jen bych asi čekal i lepší výsledek. A nebo menší škodomasáž. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - R32
14. 6. 2018 11:20
RS
RS = Rádoby Sport 8-s
Rozbalit vlákno
0
14. 6. 2018 11:21
TRAPNÉ, TRAPNÉ, TRAPNÉ....
co k tomu víc napsat.... Škoda-Auto v holportu s auto.cz nám fakt předkládají příšernou trapárnu....

tenhle rekord je asi jako vítězství v soutěži "královna krásy nad 120kg"..... panebože....
Rozbalit vlákno
2
14. 6. 2018 12:20
Re: TRAPNÉ, TRAPNÉ, TRAPNÉ....
"tenhle rekord je asi jako vítězství v soutěži "královna krásy nad 120kg"..... panebože...."
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
14. 6. 2018 12:39
Re: TRAPNÉ, TRAPNÉ, TRAPNÉ....
Vítěz sportovního dne v LDN. :-)
Avatar - Beefcake
14. 6. 2018 12:41
LMAOF
"Jeho zvuk však podtrhuje systém Dynamic Sound Boost, díky němuž i turbodiesel má znít sportovně." toto je ciste NO GO. To je ako ked motorkari v Southparku robili Brm Brm....
By ma o.i.celkom zaujimalo, nakolko to zvladali seriove brzdy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
14. 6. 2018 12:52
Dotaz
"Škoda Kodiaq RS se stala nejrychlejším sedmimístným SUV v Zeleném pekle!" - tak schvalne, za kolko to dala SQ7 ?
Rozbalit vlákno
3
14. 6. 2018 13:30
Re: Dotaz
Nikto tam so ziadnym 7 miestnym SUV nesiel, tak zatial vedu. 7 miestne MPV je o viac ako o pol minuty rychlejsie :-)
Avatar - m.z.
14. 6. 2018 14:24
Re: Dotaz
Jen jestli se tady srovnává srovnatelné, Kodiak zajel kompl. kolo. Nedíváte se u ostatních náhodou na časy BTG, které jsou řádově o 25-30s kratší?
14. 6. 2018 14:30
eko auta?
RS kodiaq? vážně? zas tam nacpali spalovací motor, když všude hlásaj, at šetříme přírodní zdroje? Nemají v konfigurátoru nabídku elektromobilu, ani hybridů a furt se budou zaobírat spalovacími motory... nechápu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
14. 6. 2018 14:39
Re: eko auta?
Tobě ty ekovehikly řádně leží v žaludku, že je řešíš pod každým druhým článkem.
Avatar - _Karel_
14. 6. 2018 15:49
Podtrženo- sečteno
Zdá se, že jediný, čím se liší od výbavy Sportline je silnější motor. V tom případě moc nechápu důvod dělat verzi RS. V mých očích "značku" RS devalvují. Jaký má smysl si zrovna u Kodiaqu hrát na sport, tím spíš s mizerným časem? Silný motor do rodinného auta nepotřebuje znáčky RS, obzvlášť, pokud auto nic sportovního neumí. Trapné maskování a drahoty ve finále jen zvýrazňují, že nebylo co skrývat. Silnější motor Kodiaq vzhledem ke své váze potřebuje, ale mnohem víc smyslu by mi dával k LaK.
Za možnost BiTDI ve škodovce :yes:
Za nesmyslné ciráty okolo :no:
Rozbalit vlákno
8
14. 6. 2018 17:22
Re: Podtrženo- sečteno
Přesně, vidím to úplně stejně :yes:
14. 6. 2018 20:28
Re: Podtrženo- sečteno
Perfektně shrnuto. Nešlo by to nějak přeposlat marketingu do MB?
Avatar - Beefcake
14. 6. 2018 21:10
Re: Podtrženo- sečteno
Presne vystihnute.
Ale ten LaK bude na 100%, to si mozes byt isty.
Aj ked s "Silnější motor Kodiaq vzhledem ke své váze potřebuje" az tak nesuhlasim.
Avatar - _Karel_
14. 6. 2018 21:23
Re: Podtrženo- sečteno
LaK bude, ale asi ne s tímto motorem. No a k motorům - benzín jsem nejel, ale obě nafty (110 i 140kw) nejedou nic moc. Já bych BiTDI určitě bral, ale tomu koncernovému moc nevěřím.
14. 6. 2018 22:16
Re: Podtrženo- sečteno
Potřebuje. 132/140kW je na takovou krabici objektivně nic moc, 110kW bída. Pro srovnání, základní, skoro všemi odmítaná a vysmívaná litrová Okta má s řidičem 14,93 kg/kW, ten nejsilnější Kodiaq 12,82 kg/kW. Využijte v obou případech povolenou celkovou hmotnost a jste na číslech o 40% větších.
Avatar - Beefcake
15. 6. 2018 01:06
Re: Podtrženo- sečteno
Ok, ale rozumies tomu, ze tieto auta nie su primarne urcene na nemecke dialnice ?
15. 6. 2018 07:53
Re: Podtrženo- sečteno
Samozřejmě rozumím, protože zrovna na dálnici to až tak o výkonu není, pokud nechceš lítat 180+, na což tohle auto skutečně není. Ale výkon se hodí při každodenním ježdění po okreskách, kde pružnost a akceleraci využiješ víc, než na dálnici. A to o to víc, když je auto zatížené (starty do křižovatek, předjíždění, jízda v kopcích ...).
15. 6. 2018 18:38
Re: Podtrženo- sečteno
je to uplnej nesmysl co vymsleli.. jako SUV testovat na nějakým okruhu, dle mě takový auto patří spíše do terénu a né na okruh a ještě tomu dát RS značku.. už neví co by vymysleli..
14. 6. 2018 17:25
Nesmysl
Ve škodovce si řekly, vezme Kodiaq, dáme tam jiný motor a nálepku RS a budem za to chtít zaplatit o dost víc. Tendle přístup mě u nich fakt štve. Kdy konečně přijdou s něcím smysluplným?SUV má sjíždět náročné terény, ne závodit na okruhu., nebo se snad pletu?Škodovka to dle mého má už dávno za sebou a místo toho aby se snažilo a něco průlomového, tak vymýšlí samé kraviny.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
14. 6. 2018 17:35
Re: Nesmysl
Tak já bych na tvým místě trochu zapracoval na češtině, dvakrát přemýšlel než něco napíšeš, a pak nebudeš muset sám svůj příspěvek nazývat "Nesmysl". :-)
Avatar - Googlit
14. 6. 2018 19:10
Zafira
Něco mi říká že sedmimístná Zafira OPC měla čas o minutu rychlejší. Jo aha, není to "SUV" :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - holden2
14. 6. 2018 19:20
to je spravny titulek
Kodiaq RS má potvrzené naftové BiTDI, zajel legrační rekord Nürburgringu >:-[]
novinky.cz
Rozbalit vlákno
0
14. 6. 2018 22:44
škoda
A kdy příjde něco opravdu pořádného, tohle už je nuda, chce to pořádné auto co je šetrné k životnímu prostřetí ,to budu jednou auta budoucnosti, co nějaký RS ten si strčtě za klobouk.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
14. 6. 2018 23:17
Re: škoda
" pořádné auto co je šetrné k životnímu prostřetí " - svatá prostato! :-O
Avatar - twistedTSD
14. 6. 2018 23:20
Re: škoda
Tady něco smrdí. [odkaz] Všechny tři účty píšou jedno a to samé.
15. 6. 2018 22:54
Rekord jak Brno
Kodiaq 9:30 Stelvio 7:52 Že nemá Stelvio 7 mist? OK. Zafira 8:54
Rapid 1.2 tsi (podle zdejších odborníků motor že sekačky) 9:15
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2018 22:53
Re: Rekord jak Brno
Svr sa prečo neráta? [odkaz]