Na baterky budou >😁 ale bude to jen jedna varianta ke spalovacím motorům. jen šílenec by odstranil klasický pohon v momentě kdy se EV prodávají v cca max. 3% ze všech aut.
No, máš pravdu....ale právě šílenci tyto "auta na baterky" tlačí a o tom to je. A co nevidět
z 3% bude 10%...a pak 30%. A bacha! Výrobci elektřiny tu vidí ohromnou příležitost jak se "nabalit". Divil bych se, kdyby už tajně nepřikládali "polínka do ohně"..... :-!
Lenze vsetko je za nejakeho predpokladu ( ekonomickeho atd. ) Si azda nemyslis, ze dalsich 10 rokov sa bude takto darit a rast ekonomika........... Zatial to nikto nechce nejako moc otvorene povedat, ale uz teraz ekonomovia tak opatrne naznacuju, ze mane obdobia darenia a nedarenia. Obdobie darenia je tu uz dost dlho. Este upozornuju na postupne spamalenie, plus rozne opatrenia ako napr. rast urokovej sadzby a sprisnovanie podmienok hypoteky.
Takze developersky stavebny boom sa moze spomalit a dokonca klesnut ceny nehnutelnosti a takto sa moze roztocit kolotoc. Ludia uz zabudli na rok 2008/2009........ a tvaria sa, ze to uz nemoze byt. Skus povedat co sa stane pri poklese ekonomiky s automobilkami a co zacnu robit. Urcite tlacit predaj drahych EV 😉 cize sa roztocia akcie na spalovaky a na ozivenie sa zacnu tlacit ako blazon............
30% predaja EV odhadujem, tak na rok 2050..................
BEV maj pri klesajici ekonomice jednu podstatnou vyhodu, schvalne se podivej kde byli ceny paliv v dobe "ekonomicke" krize 😉 kdy elektrina v te dobe byla na minimu >😁 a ted se k tomu pridavaj i dalsi ulevy a nebo poplatky na strane spalovaku, schvalne si projdi ceny parkovneho v nekterych mestech ci krajinach, razem zjistis proc je po BEV poptavka ze maji objednavek 10x tolik co maj rocni produkci :-!
firmy si hodne rychle v neketrych mestech rozmejslej jestli si poridej 5x diesel kde za 2 roky je to bude stat 6 mega, nebo 5x hybrid kde je to vyjde za 2 roky na 5.5mega a nebo 5x BEV kde je to vyjde na 5 mega, proto se Toyote dari a ma vetsi prodeje a proto se jim dari zvysovat podil hybridu v desitkach procent, protoze na jedne strane maj na vyber drahy diesel a na druhe strane maj jistotu ze BEV maji male vyrobni kapacity a vetsine lidi se nechce cekat rok a vice na auto
no jsou to spise 2%, ale co je dulezitejsi, ty 2% to jsou jen diky tomu, ze nestihaji dodavat baterky, automobilky hlasej cisla, kdy to odpovida treba desetine jejich vyrobni kapacity BEV, a cekacky na nektery BEV to davaj jasne najevo ze zajem by byl na urovni cca 8-10%, jenze nejsou kapacity
z 3% bude 10%...a pak 30%. A bacha! Výrobci elektřiny tu vidí ohromnou příležitost jak se "nabalit". Divil bych se, kdyby už tajně nepřikládali "polínka do ohně"..... :-!
Takze developersky stavebny boom sa moze spomalit a dokonca klesnut ceny nehnutelnosti a takto sa moze roztocit kolotoc. Ludia uz zabudli na rok 2008/2009........ a tvaria sa, ze to uz nemoze byt. Skus povedat co sa stane pri poklese ekonomiky s automobilkami a co zacnu robit. Urcite tlacit predaj drahych EV 😉 cize sa roztocia akcie na spalovaky a na ozivenie sa zacnu tlacit ako blazon............
30% predaja EV odhadujem, tak na rok 2050..................
firmy si hodne rychle v neketrych mestech rozmejslej jestli si poridej 5x diesel kde za 2 roky je to bude stat 6 mega, nebo 5x hybrid kde je to vyjde za 2 roky na 5.5mega a nebo 5x BEV kde je to vyjde na 5 mega, proto se Toyote dari a ma vetsi prodeje a proto se jim dari zvysovat podil hybridu v desitkach procent, protoze na jedne strane maj na vyber drahy diesel a na druhe strane maj jistotu ze BEV maji male vyrobni kapacity a vetsine lidi se nechce cekat rok a vice na auto