Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zpověď kilometrového rekordmana: Otročina za volantem! Ročně najel 300.000 km

Po vyprávění našeho čtenáře si budeme dávat pozor na dodávky dálkové přepravy...
Zpět na článek
28. 7. 2018 07:58
28. 7. 2018 08:40
28. 7. 2018 15:06
28. 7. 2018 09:24
28. 7. 2018 09:04
28. 7. 2018 09:19
28. 7. 2018 10:26
29. 7. 2018 14:08
29. 7. 2018 14:18
30. 7. 2018 08:21
28. 7. 2018 07:58
Tacho
Tachograf povině všude i v osobakach(použ bez karty).To je podobné jako jizda na 2-3karty u kamionů.Prostě šéf dá termín(ne zákazník)vykladky a šofér ho musí splnit za kazdou.Nikde v článku jsem neviděl vyplatu za mesic při 30tkm a práce nonstop.Hádám 80tisíc čistého....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wladyk
28. 7. 2018 08:40
Re: Tacho
Tak to uber a hodně. 30 tis. km x 1,7 Kč = 51 tis. Kč. Taková je realita. Plat kolem 12 tis. a zbytek zaplaceno jako dieta, takže na vysoký důchod to rozhodně nevypadá.
28. 7. 2018 15:06
Re: Tacho
Tohle uz nastesti pomalu konci s tim, jak je malo ridicu.
Avatar - wakantanka
28. 7. 2018 09:24
Re: Tacho
Pise sa tam ze bral 40 tisic v cistom.
Avatar - Zetti
28. 7. 2018 08:00
Zkrat rybu ja zhasnu lampu
Prumernych 7-800 km denne 365 dni v roce to se mi nechce verit
Rozbalit vlákno
5
28. 7. 2018 08:40
Re: Zkrat rybu ja zhasnu lampu
Čo je na tom neuveriteľné? Je to bohužiaľ krutý fakt, jedného podobne jazdiaceho bývalého šoféra poznám…
Avatar - wakantanka
28. 7. 2018 09:25
Re: Zkrat rybu ja zhasnu lampu
Tiez poznam chlapca co jazdi tieto expresy a na rok a pol starom Ducate mal 350 tisic km.
29. 7. 2018 00:15
Re: Zkrat rybu ja zhasnu lampu
A navic po dalnici 100 - 105km/h.. hihihi... to je proste nesmysl..
28. 7. 2018 23:55
Re: Zkrat rybu ja zhasnu lampu
No, tech 365 URCITE NE, protoze jen soucet servisu, cekani na nakladku a vylozeni, soucet odpocinku, tankovani, sprcha, WC atd, atd, urcite da nekolik tydnu. Jinak i KDYBYCH to akceptoval, tak VZDY je nutny vedet, co za to. Pokud 40, jak tu pisou, tak je to naprosta blbost, proste uz proto, ze v tom musi byt i statni svatky (100% priplatky), ktery by mel ridic dostat. Pokud ne, o duviod vic, hodit dispecerovi klicky na stul. Krome toho fabriky v DRTIVE vetsine o statnich svatcich NEDELAJI (napr. Opel ve Vidni), takze po prijezdu na misto takovy auto nikdo neslozi a ani nenalozi. Kdyz jsem jezsdil u Cross Speedu, jezdil tam borec, s kamionem, kterej vozil maliny z Anglie stejnym zpusobem - bez odpocinku, resp. s minimalnim odpocinkem, tedy bez onech minimalne 9 hodin. Jezdil furt dokola a mel 75 litru mesicne. Sezonni prace, dokud byly maliny, tak rekneme 2 - 4 tydny a pak zase normalne. Tomu se da verit. Ale 365 dni v roce je naprostej nesmysl a lez, jako vez.
29. 7. 2018 14:26
Re: Zkrat rybu ja zhasnu lampu
přesně,navíc by scházeli řidiči dodávek ,byli totiž po kriminálech .)))
28. 7. 2018 08:36
2000km za den
pak naka pauza a zase zpět 2tkm proto 300sta ročně Zetti.To je jednodušší 55000tisíc měsíčně za 10tkm a jezdit na kamionu a být víkendy doma(na 1nu kartu).
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Zetti
28. 7. 2018 09:11
Re: 2000km za den
Nikde v Evrope neudelas vetsi prumer nez 80 za hodinu s tankovanim, zachodem atd. Tak si spocitej kolik za tech 24 hodin muzes ujet. Taky vsude nejsou dalnice a vsude se nemuze jet tech 130. Ja jezdil do nemecka na otocku se sprinterem 318 CDI dost pod plynem. Norimberk sem objizdel v sest rano kdyz tam byl nulovy provoz. Vzdalenost 430 km jsem delal za neco pres 4 hodiny kdyz mi nelustroval na silnici nejakej fizl, coz bylo furt. Pak nalozit vylozit a cesta zpatky. 860 km jsem jel vetsinou komplet kolem 11 hodin a fakt nijak pomalu. Pokud si das maly oraz, uz ti hybi nejaka hodina do dalsich 2000 / 24h a musel bys letet 200 abys to dohnal.
To nepocitam, ze to auto potrebuje servis, pri tyhle jizde je mesic co mesic dlouho

Tenhle clanek uz sem tenhle tyden nekde cet, okurkova sezona se musi plnit senzacema a ja vidno, najde si svou cilovou skupinu. My co mame par kilaku po svete najeto vime ze to je pitomost. Kdyby to bylo na pulce da se tomu verit. I to je docela dost. Co se zivotem, kdyz lopatis tydny za volantem. To muze delat fakt je dylina
28. 7. 2018 23:31
Re: 2000km za den
Presne, jak rikas. A pokud za to ma mit 40 litru cistyho (350 hodin po , rekneme 150Kc je kolem 50 litru, coz je za takovou rachotu a nulovej zivot uplny *), tak v tom nevidim absolutne smysl. Parkrat jsem jel do Parize, soukrome, mimo dalnice a des a hruza. Sama dedina, muzes zapomenout na vysoky rychlosti. A ze by to pres celou Francii delalo oproti dalnici jen hodku a pul, to je blbost (muj rekord Brno - Pariz OSOBAKEM je 12 hodin, z toho 2 hodiny spanku, tedy ca. 120km/h (to uz, samozrejme, po dalnici, mimo ni jsem jel jen jednou a stacilo). Ale jak rikam, je to osobakem, misty 180km/h a neumim si predstavit, vylozit, nalozit a hrnout to zpet. A i pak to bude 2400km/24 hodin, zadny 3000. A pokud vim, dodavka 180 nejede a pokud jeste mimo dalnice, hahaha.). Proste si tu nekdo honi tricko. A nemit dovolenou, vanoce, velikonoce za 40 litru mesicne, tak lze pochybovat o ridicove dusevnim zdravi a v tom pripade nechapu, proc nam tu o te sve debilite velkohube vyklada. Dal, na vykladce se vecne ceka, nezridka celej den a na nakladku taky. A co zacpy apod? Ty jsou i na nemeckych dalnicich. Ja ted jezdim autobus v Rakousku, max 1500km/tydne za 2500 - 2800 Euro cista ruka mesicne. Kazdej den doma. Tak kdo je vetsi vul? Ja, nebo hnup, co UDAJNE ujede 300 tisic rocne za 40 mesicne??? Ten by se mel nechat vysetrit..
Avatar - speedfred
29. 7. 2018 13:13
Re: 2000km za den
Nie každý chce ale jazdiť busom (zodpovednosť) a z mladých má papiere málokto “C” a nie už “D”
29. 7. 2018 15:52
Re: 2000km za den
Ale, kua, vzdyt to neni o tom autobusu! Je to o tom, ze je totalni idio.cie jezdit za 40 litru, kde navic jeste dostanu 60 - 70% bokem s takovym stupidnim nasazenim. To uz je lepsi, jezdit za ty samy love kamion za lidstejsich podminek, danych AETRem. Min km, stejny, nebo i vetsi love, odpocinek, to mi dava vetsi smysl, nez se honit, jako ko.ot pri.ebany za par supu a s obema nohama v pru.eru. A pokud se chces bavit o autobusu, pak ano, je to zodpovednost, ale ja jezdim linky, z nichz nejdelsi je 80km po dalnici. V naproste pohode, na linkach prestavky z 12 hodinove sichty 5 hodin, ale i 6 hodin 10 minut. Spocitej si sam, jestli ta odpovednost, co o ni pises za to nestoji - mimochodem, ted jezdim tak z 80% PRAZDNEJ. A udelat si papiry na bus se s vidinou tech vydelku v Rakousku opravdu vyplati. Mimochodem, ja uz delam vylozene na duchod, kterej bude nekde mezi 1500 a 1600 Euro. Posud sam, co stoji ze to a co je ztrata casu. A navic, DENNE doma a VOLNY vikendy!! A daleko vetsi sance nekoho zabit je s takovou dodavkou a utahanym ridicem, nez s mym autobusem, kde jsem odpocatej a naprosto v pohode. Plus 14 platu rocne k tomu - o tom muzes v dodavce, nebo ceskym kamionu, jen snit. Uplne nakonec bych dodal, ze pokud nekdo dela za podminek, co jsou v tom clanku popisovany, jedna se s jistotou o naprostyho zoufalce, kterej nevi, kde vzit prachy na dluhy. A takovej clovek vetsinou udela pro prachy cokoliv. Ja mam pomerne slusny technicky vzdelani - jsem technik pocitacu s praxi 13 let ve Vidni u Siemense, nicmene potrebuju prachy, tak jezdim a jezdim to, co je nejvynosnejsi ve vztahu k memu privatnimu zivotu. Ano, mohl bych jezdit kamion v Rakousku, mel bych vic lovu, ale taky podstatne min volnyho casu. Byl bych za vic penez vic na cestach a to mi uz nevyhovuje. Ver mi, ze to, co delam neni moje prace snu, ale vyhovuje mi to vzhledem k hoooooodne nadprumernymu platu, hooodne volnymu casu a s jistotou hoooodne nadprumernyho duchodu. Clovek, holt, nemuze delat to, co by chtel, ale to, co mu prinese vyhody a prachy. Az bude v Cechach ten luxus, ze autobusaci budou mit 60000 Kc na ruku, denne 5 - 6 hodin prestavku, volny vikendy a duchod kolem 40 litru, budu delat doma. A ty dodavky, to je hoooodne blbej vtip.
Avatar - wakantanka
29. 7. 2018 18:28
Re: 2000km za den
Ale tych idiotov sa najde vela aj medzi chlapmi co jazdia s kamionmi. Minimalka na pasku, tri tyzdne v kuse niekde v unii, zvysok diety. A chlap ti povie ako dobre zarobi, lebo tolko a tolko mu pride na ucet :-)
29. 7. 2018 19:18
Re: 2000km za den
Vsak ja netvrdim, ze ne. Jenze kamiony jezdi na tachograf, takze jim uz je velice snadny dokazat, ze nemeli prestavku apod. Ale s tim, co popisuje clanek, se to neda srovnat. A neboj, mam za sebou par let na kamionu, tak vim, vo co go. Kamionaci, co fasuji prachy "bokem", jsou i.dioti. Proc? I ja jsem mel 40 tisic cistyho (skoncil jsem v roce 2006). Jenze prisla nemoc a najednou mi prislo 5000, slovy pet tisic korun ceskych. A ted mas leasing, splatka baraku a ses v hrdeli. A totez pak bude s duchodem (bohuzel minimalnim). To si ti blbecci za volanty kamionu neuvedomuji. A to byl duvod, proc jsem skoncil. NESMIS marodit (poruc si) a nesmis do duchodu. A to je taky duvod, proc uz tu praci nechci delat. Tedy JEDEN z duvodu. Faktem je, ze tachograf ridice chrani a pokud jej nerespektuju, jednou se z pokuty a zakazu jizdy v urcite zemi po.erou. Je to jejich volba a jejich vec.
Avatar - speedfred
29. 7. 2018 20:28
Re: 2000km za den
len nechápem prečo im nadávaš do bl.bečkov. To sú potom aj podľa teba asi ľudia za pásom ktorý už robia za úplne hov.no.
Tebe sa zadarilo a prajem ti to ,ale prečo nadávať iným??
29. 7. 2018 22:19
Re: 2000km za den
Vis proc? Protoze tu jeden z nich dela machra, kolik toho najede za 40 tisic mesicne, lze, jako kdyz tiskne (365 dni v roca a dalsi blaboly) a ani si chudak neuvedomuje, ze se mu ty prachy nikam nezapocitavaji. A az mu jednou rupne v zadech, jako mne, ze se bude 3 mesice kuryrovat a behem techto 3 mesicu bude dostavat nemocenskou kolem 5 - 6 tisic, pak to - snad - pochopi, jak blbej je, ze na takovou otrocinu vubec pristoupil. Nebo tobe se zda, ze je to chytry, nebo snad INTELIGENTNI rozhodnuti? Pokud jde o lidi u pasu, tak tem to bud vyhovuje, nebo nic jinyho neumi. A nemyl se, ja jim nenadavam, ja jen hodnotim jejich rozhodnuti, ktery je proste blby. Je to asi stejna situace, jako kdyz hrbatymu cloveku reknes, ze ma hrb. Je to nadavani? Neni. Je to konstatovani faktu. Mimochodem, hledame lidi na autobus, je jich nejak malo a mame podstav. Podminky jsem uz popsal.
30. 7. 2018 12:53
Re: 2000km za den
Tvoje postoje a rozhodnutia plne chápem, ale to čo si napísal asi musí zistiť každý sám. Dekádu naspäť boli tu u nás úplne iné pracovné podnienky a to sa v súčasnosti rapídne mení. Áno, aj mňa obsah článku zaráža, vzhľadom k tomu aký je rok, ale stále je asi pár ľudí ešte za tých podmienok robiť.. Preto ho ale nebudeme titulovať za blbečka ;)
28. 7. 2018 09:04
Tacho
Ja vím že nemaj 80 Wladyk.Ptal jsem se poláka a říkal snad jen za kilometry ale víc jak35 tisíc to nebylo.Všechno se hází na poláky atd ale horší jsou často Češi kteří jezdí i za míň.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - M1chal
28. 7. 2018 09:19
Hnus
Nikdo to nechce dělat, internet je plný inzerátu na tuhle práci 8-s já se ani nedivím, tohle ani za zlaté prase 8-s
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2018 10:26
GTI
Škoda že tady už není ten blb GTI. Když jsem kdysi napsal že najedu 120 tisíc ročně (bejvávalo teď tak max 75k) tak mě v mém věku posílal abych se zeptal tatínka kolik se da ročně ujet. Rád bych viděl co by tady spustil za "inteligentní" litanii teď.
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2018 14:30
Středověk neskončil, středověk trvá...
Je zajímavé, že EU reguluje kdejakou blbost, ale zajistit důstojné životní podmínky (a bezpečnost okolí) řidičům malých dodávek nedokáže. Nebo nechce? 8-s Co třeba i těmto autům stanovit povidnné přestávky řidičům a uložit povinnost mít tachograf? :-O Pokud se toto opravdu v reálu masově děje, je to hrozné - otrokářství v Evropě 21. století - hnus!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
28. 7. 2018 17:25
Re: Středověk neskončil, středověk trvá...
Protože jak před zákonem odlišit tohoto řidiče od řidiče dodávky, kterou si veze svůj náklad na chatu, zedníka, který s ní jede do práce ? Oni nejsou zaměstnanci, jezdí sami na sebe. Když zavedeš povinný tachograf do auto do 3,5t, měl bys ho mít i v autě...

Maluješ si zákonodárství jako hurvínek válku, není lehké najít kompromis.
28. 7. 2018 19:07
Re: Středověk neskončil, středověk trvá...
No určitě to není jednoduché, o tom žádná, ale že by si východoevropští řidiči vozili automobilové díly na své chaty přes celou západní Evropu, to není moc pravděpodbné, že? >:D
P.S. Případné řeči o tom, že je nikdo nenutí takto pracovat neberu, jde také o bezpečnost ostatních uživatelů silnic a dálnic
Avatar - Drag-On
28. 7. 2018 20:21
Re: Středověk neskončil, středověk trvá...
Tri slová: Just in Time!
Verím že za tým, že nie sú povinné tachografy aj pre malé dodávky stojí z časti aj lobbing automobiliek a ich dodávateľov. Celý JIT je tak nastavený, je to peklo. Stačí sa len vžiť do kože manažéra nejakého výrobného úseku dodávateľskej firmy pre automobilku niekde v Prievidzi napríklad. Predstav si že niekde na tvojej linke sa stane havária. Tesnenie na lisovacom hydrovalci prasklo. Kým ho údržba vymení stratíš tri štyri hodiny. Do určitého času nestihneš vyrobiť dosť dielov aby si naplnil paletu pre kamión. Kamión má dosť iných paliet a na tvoju čakať nebude. Čo spravíš? Budeš čakať na ďalší kamión? To nie, lebo ten je už pripravený na ďalšiu tvoju várku a kvôli tvojmu výpadku sa bude musieť zastaviť linka niekde v Španielsku. A teba čakájú mastné penále. Tak využiješ služby nejakého Poliaka čo je práve nablízku a tvoje diely zanesie včas. Tempo vo výrobe automobilov je šialené. Pracujem ako konštruktér pre firmu ktorá dodáva stroje pre automobilový priemysel a najčastejší termín aký počujem je ASAP.
28. 7. 2018 23:45
Re: Středověk neskončil, středověk trvá...
Predpokladam, ze kazda takova fabrika ma vyrovnavaci sklad prave pro takovy pripady vypadku. Protoze k vypadky linky nekde ve Spanelsu muze dojit taky treba proto, ze nekde na nemecky dalnici, pripadne na nasi, bude havarka a zpozdeni nekolik hodin. Proto i ta spanelska fabrika bude mit zasoby aspon na dva, tri dny, jinak by furt stali. A ze se stroje s.rou, je fakt, ze se obcas musi seridit, je taky fakt a ze proste nelze planovat, ze dnes vypadne v Prievidzi v 10.00 vylisek ze stroje a zitra v 11.00 bude namontovan nekde v Pamplone, to je proste kravina. Rezervy tam jsou, docela velky, ale zase ti dopravci to honi. Co se z tech rezerv usetri, znamena dalsi moznou zakazku. Toz asi tak.
29. 7. 2018 07:59
Re: Středověk neskončil, středověk trvá...
Žiješ v inom svete. Sklad je drahý. Zriedka máju fabriky ma sklade viac ako na jednu smenu. Max 1 deň. Prípadne si spravia sklad z aut čakajúcich na vykládku ako to bežne deje vo VW v BA. Nedodanie v termíne je problém subdodávateľa a ten beží na hrane a je rád, že stíha dodávať do výroby a nie ešte vytvoriť nejaké zásoby.
29. 7. 2018 09:23
Re: Středověk neskončil, středověk trvá...
Takze jsi mi potvrdil, ze tam rezerva JE a mezisklad taky, v jakekoliv forme (treba jen na jednu smenu, hihihi). I to, ze se ceka na vykladku. Takze mimo nejsem ja, ale ty, protoze sam potvrzujes to, proti cemu tu pi.ujes.
29. 7. 2018 09:29
Re: Středověk neskončil, středověk trvá...
Takovej pripad tu byl nekdy pred 5 lety, kdy fabrika vyhorela a montaz pokracovala jeste dalsi 3 dny. Za tu vyhorelou se musela najit nahrada, resp. fabrika, co taky dodavala, musela dodavat vic, aby nahradila vypadek z vyhorele. Nemusis mit obavu, vim BEZPECNE, ze to maji fabriky pojisteny. Pisu to podle Opla ve Vidni, kam vozim, skoro denne, zamestnance, takze o tom skutecne neco vim. Takova fabrika se beze skladu neobejde, tak to zkratka je a i kdyby ses postavil na hlavu, nezmenis to.
29. 7. 2018 12:10
Re: Středověk neskončil, středověk trvá...
Tak zase já jsem vozil Brose pro VW, BMW, Seat. To, že jsem vyzvedával paletu sprostých výkovků na Frankfurtském letišti nebylo zase tak výjimečné (u vývojových kusů jsem to ještě chápal). Než aby poslali směnu ve fabrice domů, udělali radši cokoliv, jen aby mohli vykázat efektivitu systému. Skladová zásoba je opravdu minimální a termíny šílené. Skladovou zásobu drží subdodavatelé, na které velké firmy tlačí ze své mocenské pozice. A i právě proto jich je vždy na jeden díl několik (i když by to kapacitně jeden zvládl), aby při jakémkoliv výpadku někdo zaskočil, nebo dotoval ze svého drahého skladu. JIT funguje pouze u velkých firem, které mohou znásilňovat subdodavatele a vykazovat, jak to pěkně šlape.
30. 7. 2018 06:11
Re: Středověk neskončil, středověk trvá...
Sklad je minimalny a tiez by musel fungovat na kazdej subdodavatelskej urovni - takto to ale nie je. Stalo sa u jedneho nasho zakaznika, ze nevyrabali v takte ako by si predstavovali, lebo stroj nebol este dokonceny - tak kazde 2! hodiny sa posielal taxik s par dielmi cez 4 staty, aby ako tak latali zmluvne dodanie. JIT je to kuzelne slovicko preco sa na sklad robi minimum - ak vobec. Potvrdzujem to, co pise Drag-on vyssie.

Alebo si spominam na pripad, kedy subdodavatel z krajiny X narychlo letecky objednal chlapa s kufrikom, ktory prisiel do krajiny Y, od nas chlap z krajiny Z sa s nim stretol v Y, kde mu X dal kufrik a nasledne nas odletel do W, pretoze z X do W by sa kvoli vizam nedostal a bolo to treba riesit hned a preto to slo cez nas. Sranda bokom.
28. 7. 2018 16:46
doba jízdy vozidla nad 3,5 tuny
Kdo napsal takovou blbost že řidič auta nosnosti nad 3,5t může jet nepřetržitě 9 hodin?Když tak 4,30hod jízdy,potom 0,45 min přestávka,a potom dalších 4,30 jízdy.
Rozbalit vlákno
2
28. 7. 2018 23:46
Re: doba jízdy vozidla nad 3,5 tuny
No prece pabl.b, kterej veri, ze nekdo jezdi 350 tisic rocne za 40 mesicne. Ve Francii to bylo 3 x 3 hodiny + 2 x hodina prestavky mezi tim.
29. 7. 2018 14:23
Re: doba jízdy vozidla nad 3,5 tuny
ano takhle to znám např od Hindelangu,francouzi uznávali jen tento svůj specifický AETR ,kolega z firmy jej nedodžel a vyfásl 1300marek ,v r. 1994! - prohřešek - udělal pauzu po 4 hodinách,což AETR akceptuje ale pro Kryšóty neplatil .
29. 7. 2018 11:47
Tenhle článek docela sedí
Jezdíval jsem to 2 roky, ale takovýhle skiller jsem nebyl (cca. jen 450 000 km). Přetížení a spaní za volantem na denním pořádku. Tahle práce není život! Tehdy jsem měl 1.5Kč/km, dneska už kluci dostávají cca. 2 kačky a s vlekem 2,5, jenže to už chce éčko a nedá se letět. Tehdy mě šéfovali pěkní trotlové, co si neuměli ani spočítat spotřebu, takže jsem jezdíval kládu, průměr 100km/h nebyl zase takový problém. Se skříněma to šlo, plachty byly horší, ale většinou jsem jel dálnice 140-150 km/h. Přetížení běžně 500kg+ (nevezmete to vy, vezme to někdo jiný). Můj rekord - 2700 km v kuse, každých 500 km stopka na naftu, kafe a sypačka dál. Auta s nájezdem mega naprostá normálka. Iveco s dvojmontážkou, evidentně pětituna s papírama na 3,5t normálka. Přes Německo 3 kontrolbuchy, aby to šlo pěkně rozepsat, ručně vyplněné camráky a vůbec. Mě nejvíce pomáhalo hodit si do rádia audio knížky, hromadu sušenek, kávy a pak to pěkně utíkalo, člověk se zasnil a najednou byl ve Francii, aniž by si z cesty něco pamatoval. Jestli můžu poradit, téhle práci se vyhněte obloukem! Je to sice zajímavá zkušenost, ale viděl jsem po cestě dost kluků, kterým to nevyšlo a z té krabice je museli vystříhat...
Rozbalit vlákno
0
29. 7. 2018 14:08
ha,ha,ha
to jsou zase cinty...už jste někdy slyšeli o zákazu řízení platící na celou EU ?vy bývalí kolegové ,řidiči 40tunových souprav ,vzpomínáte na Kryšóty,jak se říkalo francouzským policistům?falšovali kontrolbuchy? ha,ha,ha,nedělejte z nás bývalých profíků hlupáky ,jednou jsem najel za měsíc 24.000km s mrazákem jako majitel a soukromník,který si jezdil sám a chodil jsem po čtyřech,viděl jsem na parkovišti ve F stojící ,český kamión ,mrazák naložený ovocem ze španělska ,stál tam protože dvojce co jej řídila měla překročený AETR ,jeden o 2hodiny ,druhý o 3,5h,pokuta pro dva 500.000,-kč v roce 2000!!Ten kdo ví ,jak postupuje práce policie ,ten se tomu článku bude smát ,byť zůstává smutnou pravdou ,že česká pobočka Willy Betz byly 3x produktivnější než něměcká základna ,tak z nás dělali čeští dispečeři opice za volantem a často nás nutili k porušování AETRu,kdo nepovolil ,obyčejně z firmy odcházel.
Rozbalit vlákno
0
29. 7. 2018 14:18
vzpomínáte ?
vzpomínáte jak se porušoval zákaz vozit do EU více jak 200l nafty přes hranice ? Jak jsme byli vysmátí ,když jsme přejeli s plnou ? Avšak jen do doby kdy váš kamión zastavili němci kdekoliv na dálničním parkovišti aby vám na tomto místě zkontrolovali s kolika litry jste přejeli hranici do EU ,30km před Hamburgem vám spočítali celkový obsah nádrže ,z toho vypočetli kolik litrů je centimetr jejího obsahu a změřili stávající obsah,kolik,že máte litrů na tomto místě po ujetí x km od hranic ,přičemž vám spočetli spravedlivě a přesně spotřebu vašeho vozu ,češi a řidiči jiných národností se přestali smát...
Rozbalit vlákno
0
29. 7. 2018 14:38
Kamion ujede denně cca 700km
záleží na povaze terénu,vozovky,nákladu,počasí ,průměrná rychlost se pohybuje kolem 72km/hod.Např. česká hranice -letiště CH.de Gaulla 9 hodin jízdy po prázdnu a po francouzské nacionále mimo dálnice na příkaz šéfa,takže za dálnici jsem zaplatil asi 8 eur.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JiVi
30. 7. 2018 08:21
Svět motorů
proč já si ten časák vůbec kupuju, když to za týden vyjde zdarma na netu?
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2019 05:50
Je to jen řidičem?
Dovolili byste svému zaměstnanci takto porušovat předpisy kdyby za to zaměstnavateli hrozil adekvátní postih. Předpisů porušoval mnoho i když je nezná. Ze zákoníku práce je zaměstnavatel povinen podřízené kontrolovat a nese za ně odpovědnost. Proč tedy nikdo nestíhá také zaměstnavatele? Západní zaměstnavatelé jsou v tomhle směru kontrolování daleko více.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku