Re: Zlepšilo se to, ale pořád má záď, která působí
Auto je to dobré, prostorné, spolehlivé, dobře a pohodlně jezdící. Jen je prostě světové a středoevropský vkus není majoritní. Z toho downsizingu mám ale trochu obavy. Už 1.7 naftu oproti 2.2 pan Vaculík moc nechválil.
Tak do velkýho SUV ti nedaj než 1.5 beneli
Řekl by sis ...ok ok, je to tlak doby, japanojezdci jsou stejně dieselofobní...je to jejich styl
...a pak ty strupy vyrukujou s dieselem do Civicu… 8-s:-)
Mě diesel neva...ale má bejt spíš ve velkým SUV, co třeba táhne karavan, než v HB...kde pomalu přestvá dávat smysl, což uznám i já.
ten pětikunovej štítek s rádoby head-upem je jako vtip, nebo jde o součást nějakýho sociálního paketu? :no:
A nej motor 4x4 jen s CVT? Vsadil bych se , že je to zlý a že bude mít na koului pěkně málo - btw podle toho poznáš střep. Aby náhodou neměl míň, než nižší verze.
auto to urcite bude pecka a nadalej aj jedno z najpredavanejsich SUV sveta ale kurnik sopa preco to nemoze mat normalny kokpit ako povedzme sportage alebo tigi.... nejake normalne budiky proste... ach jo... a aj ked honde techno styl v kabine svedci predsa len by som bol radsej za klasicky kokpit ale ok chapem.... inak 4kolka uz stoji 800 tacov a to sa nam zdal vacsi santa fe s 2,4gdi v 4x4 ako nie uz celkom lacny .... ale tak honda je kvalitka to je pravda .. :yes:
PS: inak za mna je toto asi najkrajsie CR-V doteraz a zaroven konecne to ma uz aj vacsiu svetlost podvozka.... uspech tu fakt bude zaruceny.... navyse motory sikovne posadene.. uz ten 127kw v 4x4 bude ideal.. co viac tu treba :yes:
Jestli koukám dobře, tak pokud chci benzínovou Hondu se čtyřválcem, která má tažné zařízení, je CR-V levnější varianta, než Civic... Nikdy bych si nepomyslel, že to může nastat ;-/
ale treba povedat ze to nove CR-V je fesak.... paci sa mi exterier ... a kym predchodca tahal brucho po zemi tak toto uz vyzera podstatne lepsie [odkaz] . velmi sebaisty postoj :yes:
Mimochodom - kto zaregistroval, ze bez nahrady konci Pajero ?
A dalsia namotavka - [odkaz]
Vacsie auto, na novej tuhej platforme, vylepseny X-Mode 2.0, v US s 2.5L, 182k ... :*)
novy forester je paradny ( velkostne uz v podstate nieco ako outlander alebo cherokee ) .... a chcel by som ho vidiet v porovnavacom teste prave s cherokee od jeepu [odkaz] .... ktory v trailhawk verzii mi pride velmi schopny uz v terene... a po facelifte je aj celkom pekny uz hoc mne sa pacil aj pred faceiftom :yes:
PS: ze pajero bude bez nastupcu sa kdesi tu uz pisalo.... ale aspon nepriamo je tu po nom nadalej nahrada v podobe pajero sport [odkaz] hoc je to defakto civilnejsia prerobena L200 ... ale v terene splni to iste a mozno aj viac ako "usedlejsie" pajero... dodnes ma stve ze ho u nas nemame... brutalna kara ... pritom tusim ze na ukrajine ho uz maju... aj bielorusko... ale napriklad v usa tiez nic ale o kusok nizsie v mexiku ho uz opat maju ( pod menom montero sport ) .... preco ale zrovna v eu a sev. amerike nie je netusim.. lebo inak je skoro vsade ... v rusku australii strednej aj juznej amerike... cela juhovychdona azia... arabsky polostrov...
Tak to mi uniklo, ak sa o Pajere uz tu pisalo.
Od Jeepu sa to nejak predpoklada, ze bude schopny v terene. A teraz nemyslim tie tailanske jeepy. Pri tych genuine jeepoch je aj ina technika (a cena). Redukcia, uzavierky, motory atd. Forester je zase neskutocny univerzal. Cesta, mimo - vsetko jedno.
Ked vidim, za kolko ine znacky skusaju predavat svoje auta, je to cim dalej, tym lepsia kupa.
...tomu pomůžou k prodejům jen zapřísáhlí hondaři. Žádný krasavec to není, motor i přes papírový výkon žádné úchvatné parametry nemá. Palubovka jako mix StarTrek a Citroen CX. Tak nějak hledám, co bych na tom autě chtěl chválit. ;-\