Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Honda CR-V prozradila český ceník. Láká na superbohatou základní výbavu

David Bureš David Bureš 2. 8. 2018
77
25
Zobrazit náhledy (77)
Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V
Pátá generace Hondy CR-V na český trh vstupuje výhradně se zážehovou patnáctistovkou. K dispozici jsou dvě výkonové verze, později přibude i hybrid.

Jedno z nejprodávanějších SUV na světě přijíždí na český trh v nové, již páté generaci. Řeč je o Hondě CR-V, jejíž nejnovější provedení vstupuje do prodeje se dvěma výkonovými verzemi přeplňovaného benzinového čtyřválce 1.5 VTEC Turbo. České ceny 4,6 metru dlouhého SUV startují na částce 669.900 korun. První kusy mají na český trh dorazit na podzim.

Základní cena se vztahuje na patnáctistovku o výkonu 127 kW, která je spárována se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem přední nápravy. V základní verzi Comfort jde o jedinou možnost, 1.5 VTEC Turbo (127 kW) se čtyřkolkou pořídíte až v druhém stupni Elegance, stejně jako silnější verzi motoru se 142 kW, která je standardně spárována s pohonem všech kol a převodovkou CVT.

Už základní stupeň Comfort však nabídne slušnou výbavu. Jak je ale u Hondy zvykem, stupně výbavy jsou pevně stanovené a prakticky je nelze rozšířit, pouze si lze připlatit za lepší variantu. Comfort každopádně zahrnuje šest airbagů, bezklíčový vstup, sedadlo řidiče s elektricky nastavitelnou bederní opěrkou, automatickou klimatizaci s výdechy pro druhou řadu sedadel, elektricky ovládaná okna nebo rádio s osmi reproduktory a ovládáním na volantu.

Dále jsou tu elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, vyhřívaná přední sedadla, diodové světlomety s automatickým přepínáním potkávacích a dálkových světel, 17palcová kola z lehkých slitin nebo dojezdová rezerva. Už v základu nechybí ani záplava bezpečnostních asistentů, jako je udržování v jízdním pruhu, inteligentní omezovač rychlosti, adaptivní tempomat nebo rozpoznávání dopravních značek.

Za druhý stupeň Elegance se připlácí 80.000 korun, pohon všech kol přijde na dalších 50.000 Kč. Výbavu přitom rozšíří dvouzónová klimatizace, multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, navigace, kožený volant, dešťový senzor, parkovací senzory vpředu a vzadu, mlhovky nebo 18palcová kola.

Lifestyle v kombinaci s motorem 1.5 VTEC Turbo (142 kW), pohonem všech kol a převodovkou CVT přijde na 934.900 korun. V tomto případě dostanete navíc sledování mrtvého úhlu, vyhřívané čelní sklo v místě pod stírači, střešní ližiny nebo diodové mlhovky. Je to také jediný model, k němuž lze dokoupit třetí řadu sedadel, a to za 45.000 korun.

Vrcholem je pak Executive, které v kombinaci 1.5 VTEC Turbo (142 kW)/čtyřkolka/CVT překonává milion, konkrétně stojí 1.024.900 korun. V tomto případě CR-V disponuje head-up displejem, vyhříváním zadních sedadel, elektricky nastavitelným sedadlem řidiče s pamětí, vyhřívaným volantem nebo 19palcovými koly. Elegance zahrnuje i bezdotykové otevírání víka kufru nebo panoramatickou střechu.

V nabídce přitom ještě zůstává i stávající generace Hondy CR-V, jejíž ceny začínají na částce 596.900 korun za zážehový čtyřválec 2.0 i-VTEC (114 kW) v kombinaci se šestistupňovým manuálem a pohonem jedné nápravy.

Honda CR-V – technická data a české ceny nové generace
Motor1.5 VTEC Turbo1.5 VTEC Turbo1.5 VTEC Turbo
Pohon4x24x44x4
Zdvihový objem [cm3]149814981498
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min]127/5600127/5600142/5600
Točivý moment [N.m/min]220/1900-5000220/1900-5000243/2000-5000
Převodovka6M6MCVT
Max. rychlost [km/h]211208200
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,29,210
Komb. spotřeba [l/100 km]6,36,67,1
Objem nádrže [l]575757
Světlá výška [mm]191201201
Cena Comfort [Kč]669.900--
Cena Elegance [Kč]749.900799.900854.900
Cena Lifestyle [Kč]-879.900934.900
Cena Executive [Kč]-969.9001.024.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

hyundai
martinekklein
| 7. 8. 2018
pěkná hondička, akorát trochu dražší ne?
honda
dominikferstel
| 3. 8. 2018
vcelku přijatelné ceny :-)
Avatar - Verny_2013
Jedenapůlitrový Quasimodo...
Verny_2013
| 3. 8. 2018
Jediné co mě napadá k pochvale je cena a výbava základu. Ta je jen o pár tisíc vyšší než Civic se stejným motorem.
Jedenapůlitrový Quasimodo...
webpaja
| 3. 8. 2018
...tomu pomůžou k prodejům jen zapřísáhlí hondaři. Žádný krasavec to není, motor i přes papírový výkon žádné úchvatné parametry nemá. Palubovka jako mix StarTrek a Citroen CX. Tak nějak hledám, co bych na tom autě chtěl chválit. ;-\
Výbava
webpaja
| 3. 8. 2018
Pro tebe je taky fešák všechno >:D